Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01502 STEM білім беруде математиканы оқыту в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – докторанттардың жазу дағдыларын дамыту, академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын игеру. Пәннің мазмұны: ғылыми мақала, баяндамалар, ғылыми мәтіндердің тұсаукесерлері, диссертация мен монографияларды ағылшын тілінде жазу сияқты ғылыми зерттеулерді сипаттаудың метатілдік ерекшеліктерін зерттеумен байланысты. Пәнді игеру нәтижесінде академиялық мәтін құру шеберлігі оның құрылымы, мақсаттары, жанрлық, стилистикалық ерекшеліктері туралы ойы қалыптасады. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазу, оны жариялау тетіктерін игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық білім беруді ақпараттандырудың ғылыми-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында математикалық білім беруді ақпараттандырудың негізгі бағыттары және білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану салалары, ақпараттандыру құралдарының жіктелуі, Internet STEM білім беру ресурстары зерттелген. Олар математикалық бағдарламалардың қолданбалы пакеттерін, математикалық білім беруді қолдауға арналған on-line ресурстарды мектеп және университеттің математика курстарының сәйкес бөлімдерінде қолдану дағдыларын алады. Олар электрондық оқу басылымдарының авторлық құқығын дамыту дағдыларын алады. Кіріктірілген STEM білімдерін жинақтау үшін сандық білім беру ортасын құрады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу әдістері тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердің нәтижелерін коммерциялық мақсатта тауарлар мен қызметтер нарығында ұсынуға болатын бірқатар іс-шараларды әзірлеу және іске асыру процесін білдіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химия және биология саласында ғылыми-зерттеу методологиясы және және білім беру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән STEM технологиясына негізделген химия-биология саласындағы ғылыми зерттеулердің және оқыту әдістерінің заманауи әдістерін қолдануда кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған, олар химия және биологияның ғылым ретінде концептуалды-категориялық аппаратын игереді. Курсты оқу нәтижесінде докторанттар математикалық есептерді шешудің, оларды шешудің әдістерін таңдаудың және STEM технологиясының тәсілдеріне негізделген шығармашылық жобаларды орындаудың тұтас қабылдау әдістемесін меңгеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика және физика саласында ғылыми-зерттеу методологиясы және білім беру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс STEM білім беру саласындағы заманауи ғылыми зерттеулерге негізделген мектепте және университетте физика курсымен интеграцияланған математиканы оқыту процесін жобалау мен жүзеге асыруға теориялық және практикалық кәсіби дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде докторанттар келесі құзыреттілікке ие болуы керек - қолданыстағы пәндік білім беру жүйесіндегі қайшылықтарды анықтау және анықталған қарама-қайшылықтарды жоятын мәселелерді шешу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химия және биология саласында оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән STEM технологиясын қолданып химия және биологияны оқытудың өзекті мәселелері, әдістері, технологиялары саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу нәтижесінде докторанттар математиканы оқытуда химия, биология салаларындағы фактілерді қолдана отырып, есептерді шешудің, шешу әдістерін таңдаудың STEM әдістері мен технологияларын меңгеруі керек. Математиканы оқыту барысында заманауи интерактивті формаларды қолдану, химия, биология салаларынан келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық және компьютерлік моделдеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пән математикалық модельдеудің заманауи әдістерін қолданудың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер арқылы үрдістерді математикалық үлгілеудің дәстүрлі әдістерімен қатар докторанттар жаппай қызмет көрсету теориясының әдістерімен танысады. Курсты оқу нәтижесінде ёстуденттер тұрақты әдістер мен алгоритмдерді құрудың математикалық аппаратын, сонымен қатар Mathlab, Mathematica математикалық пакеттерін еркін меңгеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Р1. Күрделі зерттеу процесін жоспарлайды, жасайды, жүзеге асырады және сыни тұрғыдан талдайды. Мектепте және университетте математиканы оқыту теориясы мен практикасы бойынша өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізеді. Зерттеу нәтижелерін ғылыми мақала түрінде құрастырады және ұсынады. Р2. STEM ғылыми жобаларын жоспарлайды, әзірлейді, студенттердің көшбасшылық рөлдерді иелену және көшбасшылық дағдыларын қолдану мүмкіндігін ұйымдастырады. Р3. Студенттерге келесідей мақсаттарда STEM оқу процесін жасайды, дамытады: STEM жобаларына тәсілдерді үйрену, сәтсіздіктерді жеңу және кедергілер туындаған кезде жаңа тәсілдерді қолдану. Р4. Оқушылардың білім беру мекемесінен тыс кездестіруі мүмкін жергілікті немесе аймақтық өндірістік мәселелерге немесе іс-шараларға байланысты STEM математикалық білім мазмұнын жобалайды. Р5. Формативті және қорытынды бағалау үшін әртүрлі форматтағы материалдарды әзірлейді. Деректерге негізделген шешім қабылдау үшін педагогикалық бақылау нәтижелерін талдайды және бағалау кезінде анықталған тұжырымдамалық мәселелерді шешудің педагогикалық стратегияларын ұсынады. Р6. Математикалық STEM білім берудің әлемдік практикасындағы инновациялық тенденцияларды зерттейді, оларды отандық білім беру жүйесіндегі тенденциялармен салыстырады және салыстыру нәтижелері бойынша одан әрі жетілдірудің жолдары мен әдістерін ұсынады. Р7. Үлкен деректермен жұмыс жасау технологияларын пайдалану арқылы интеграцияланған STEM білімін құру және жинақтау үшін цифрлық білім беру ортасын жасайды және жақсартады Р8. Онлайн режиміндегі кәсіби қауымдастықтарды ұйымдастырады немесе педагогикалық байқаулар арқылы инновациялық педагогикалық практикамен бөліседі. Өзінің кәсіби және жеке дамуының мәселелерін жоспарлайды және шешеді

  • Код ON2

    Р2. STEM ғылыми жобаларын жоспарлайды, әзірлейді, студенттердің көшбасшылық рөлдерді иелену және көшбасшылық дағдыларын қолдану мүмкіндігін ұйымдастырады.

  • Код ON3

    Р3. Студенттерге келесідей мақсаттарда STEM оқу процесін жасайды, дамытады: STEM жобаларына тәсілдерді үйрену, сәтсіздіктерді жеңу және кедергілер туындаған кезде жаңа тәсілдерді қолдану.

  • Код ON4

    Р5. Формативті және қорытынды бағалау үшін әртүрлі форматтағы материалдарды әзірлейді. Деректерге негізделген шешім қабылдау үшін педагогикалық бақылау нәтижелерін талдайды және бағалау кезінде анықталған тұжырымдамалық мәселелерді шешудің педагогикалық стратегияларын ұсынады.

  • Код ON4

    Р4. Оқушылардың білім беру мекемесінен тыс кездестіруі мүмкін жергілікті немесе аймақтық өндірістік мәселелерге немесе іс-шараларға байланысты STEM математикалық білім мазмұнын жобалайды.

  • Код ON5

    Р6. Математикалық STEM білім берудің әлемдік практикасындағы инновациялық тенденцияларды зерттейді, оларды отандық білім беру жүйесіндегі тенденциялармен салыстырады және салыстыру нәтижелері бойынша одан әрі жетілдірудің жолдары мен әдістерін ұсынады.

  • Код ON6

    Р7. Үлкен деректермен жұмыс жасау технологияларын пайдалану арқылы интеграцияланған STEM білімін құру және жинақтау үшін цифрлық білім беру ортасын жасайды және жақсартады

  • Код ON7

    Р8. Онлайн режиміндегі кәсіби қауымдастықтарды ұйымдастырады немесе педагогикалық байқаулар арқылы инновациялық педагогикалық практикамен бөліседі. Өзінің кәсіби және жеке дамуының мәселелерін жоспарлайды және шешеді

Top