Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02302 Филология в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: гуманитарлық филологиялық білімнің жалпы негіздерін меңгерген, мәдени құндылықтарды игерген, дүниетанымдық көзқарасы қалыптасқан, білім алушының тұлға ретінде қалыптасу, даму мәселелерін шығармашылықпен шеше алатын, көпқырлы кәсіби құзыреттіліктері қалыптасқан, қазіргі заманның талаптарына жауап бере алатын мамандарға ғылыми-гуманитарлық білім беру, ғылыми мекемелер мен баспа орындарына, БАҚ саласына даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Академиялық жазылым: ғылыми стиль түрлері және жанрлары
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: академиялық жазба түрлері, оларға қойылатын талаптар, тілдің әртүрлі формалары мен функционалдық стилі, сондай-ақ редакциялау және кәсіби мәтіндер даярлаудың негізгі дағдылары, академиялық бағытта жазылған мәтіннің ерекшеліктерін білу және жіктеуге үйрету, академиялық хаттың ерекшелігін талдау жасауға дағдыландыру, академиялық жазылым түрлерін жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығарма шылық жоба
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: шығармашылық жоба түсінігі, жоба жасау кезінде қолданылатын әдістер және олардың тиімділігі, шығармашылық жұмыс түрлері және оларды қазіргі қоғам сұранысына сай қолдана білу дағдысы, жобаны бағалаудың жолдары мен бағалау тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: жемқорлық әрекеттеріне әсер ететін факторлар, жемқорлық көріністері туралы жалпы кешенді зерттеулер, сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным, мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстаным, сыбайлас жемқорлық саласындағы құқықтық мәдениетті қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы біліктермен, білімдермен қаруландыру, күнделікті және білім алу қызметі кезінде жемқорлық көріністерін қабылдаудағы сыншыл көзқараспен талдау мәселелеріне көңіл аудару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: тіл туралы ғылым негізі, лингвистикалық терминология негізі, тіл қызметі мен ішкі құрылымы туралы негізгі ұғым, оның дамыған қоғамдағы орны, тілдер арасындағы байланыс пен олардың ұқсастығы, тіл туралы ғылымның негізгі мәселелері жайында жалпы түсінік, лингвистикалық ойлау, лингвистикалық терминдерді қолдану, тіл білімі немесе лингвистика – тіл және оның даму заңдары туралы ғылым, қарым-қатынас құралы ретіндегі қызметі, басқа ғылым салаларымен байланысы, тіл-қоғамдағы адамдардың өз ара пікір алысу, бір-бірімен қарым-қатынас жасау құралы, тіл білімінің салалары және олардың құрылым-жүйесі туралы мәліметтер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: сөзжасам тәсілдері (синтетикалық, аналитикалық, семантикалық тәсілдер), сөзжасамдық ұя, тізбек, уәждеме т.б. Сондай-ақ, негіз сөз бен туынды сөздің арасындағы мағыналық байланысынан туындайтын сөзжасамдық уәждеме, сөздердің уәжділігі тіл біліміндегі өзекті мәселе екенігі жайлы мағлұмат беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: сөздік қор мен құрам, қазақ лексикасы стильдерінің түрі, лексика салалары туралы түсінік фразеология және мақал-мәтел, семасиология, көпмағыналық, моносемия, мағына өзгеруінің тәсілдері, лексиканың семантикалық топтары, этимология түрлері лексикографиялық туындылар, олардың жазылу тәртібі мен сөздік жүйесі туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ фольклористикасы
    Несиелер: 6

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: фольклор және оны зерттейтін ғылым фольклористиканың қалыптасуы, дамуы, қазіргі жай-күйі, әлем және қазақ фольклортанудың зерттелуі, қазақ фольклортанушыларының ғылымдағы рөлі; қазіргі қазақ фольклористикасының өзекті мәселелері, халықтық проза мен халықтық поэзия жанрларының саралануы, ертегілік және аңыздық проза

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі халықтарының мифологиясы
    Несиелер: 6

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: түркі халықтарының мифологиясы – ауыз әдебиетіндегі түркі халықтарының ортақ мифтерінің жиналуы, зерттелуі, бастырылуы, жанрлық ерекшелігі, қазіргі таңдағы жаңа ғылыми үрдістер аясында талдау, мифология проблемалары жайлы фольклортанудың тарихына арналған зерттеулер туралы ғылыми мағлұмат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскерлік этика
    Несиелер: 3

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қылықтың адамгершілік жағы, оның мазмұны, этикетте – эстетикалық бағыттылығы, оның көріну формасы (адамның этикалық көріністері, атап айтқанда, мәнерде, сөйлеуде, киімде, қарым-қатынас стилінде және т. б. байқалуы мүмкін екендігі), кәсіби этика өндіріс саласындағы адами қатынастарды реттеуге бағытталғандығы, этикет (оның қазіргі түсінігінде) этикадан тыс бола алмайтындығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тілі лексикасының парадигмасы
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: парадигма және синтагма мәселесі лексикалық жүйе және лексикалық парадигма, көпмағыналы сөздер есебінен жасалған омоним, синоним, антонимдер, олардың ыдырау, ұғымдық сипат негізінде жасалуы, лексика мен фразеологиядағы парадигматикалық және синтагматикалық түсінікті қалыптастыру, лексикалық бірліктің нормативті ақпарат қызмет етуінің өзара байланысы мен өзара ықпалдасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дериватология негіздері
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ тіл біліміндегі дериваттардың (жаңа сөздер) жасалу тарихы, ондағы сөздердің мағыналардың өзгерісі, тілдегі аталым жасау қатынастары, Синхронды талдау арқылы этимологиялық жағдайды ескере отырып, түбірлес сөздер арасындағы қазіргі қатынастарды қарастырады, диахроникалық (тарихи) белгілі бір сөздің пайда болу тарихын, оның құрылымының дамуы мен түбірлес сөздер арасындағы формалды-семантикалық қатынастарды зерттейтіндігі туралы білім беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің фонетикасы
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ тілі дыбыс жүйесі, фонетикалық және фонологиялық жүйе түсінігі, айтылым түрлері, заңдылықтары. Сонымен қатар, білім алушы тіл құрылымындағы фонетикалық жүйенің орны, сегменттік және суперсегменттік бірліктердің айырым белгілері; акустикалық және артикуляциялық жіктеу түрлері; буынға бөлу теориясын, қазақ орфографиясының принциптері, тілдің негізгі орфоэпиялық нормалары мен фонетикалық заңдылықтар теориясы және негізгі қағидалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • V-ХVІІІ ғасырлардағы қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ әдебиетінің бастау бұлағы саналатын ежелгі әдеби мұралар және олардың ғылыми негізде сарапталуы, ежелгі әдеби мұралардың тақырыптық-идеялық және жанрлық тұрғыдан ерекшеліктері және зерттелу тарихы, ежелгі әдеби мұралардың кейінгі қазақ әдебиетінің дамуына тигізген әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және тәуекел
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қызметті ұйымдастыру шаралары, кәсіби міндеттерді шешу әдістерін анықтау, олардың тиімділігі мен сапасын бағалау жолдары, тәуекел көрсеткіштері және оны бағалау әдістері, тәуекелді бағалаудың сараптамалық тәсілі. Сонымен қатар, осы пән арқылы білім алушы тәуекелдерді бағалау және стандартты емес жағдайларда шешімдер қабылдауды меңгереді. Шығын шамасына байланысты тәуекелді болжай білуді, тәуекелді бағалаудың есептеу-аналитикалық әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Морфонология
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: морфемалар жігіндегі дыбыстық алмасулар, тәсілдер мен фонеманың морфологиялық қызметі, формалары, дыбысталудың түрлі нұсқалары мен оның морфологиялық қатынастары, оның құрамы, морфема жігінде болатын дыбыстық өзгерістер, олардың әрқайсысының ерекшеліктері; дыбыстық алмасу, қыстырма дыбыс қосу, ықшамдау құбылысының басты белгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шығыс ренессанс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: Азия елдерінің VІІ-Х ғғ. әр аймақтарында Қайта өрлеу дәуірі кезеңінде қалыптасқан парсы, түркі. қытай халықтарының әдеби мұралары, олардың зерттелуі, аударылуы. Шығыс ғұламаларының шығармашылықтары, рационализм; гуманизм; әмбебаптылық, исламның мызғымас ұстанымдары сақтау т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Когнитивтік лингвистика
    Несиелер: 3

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: когнитивтік лингвистика жөніндегі негізгі ұғымдар, тіл біліміндегі антопоцентристік бағыт, пәннің басқа салалармен байланысы, когнитивтік лингвистикаға қатысты ұғымдар, терминдер, метатіл түсініктері; лингвоконцептуалдық талдау жасаудың амал-тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің функционалды-коммуникативтік синтаксисі
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады. қазіргі қазақ тілінің функционалды синтаксистік жүйесіне қатысты теориялар, функционалдық ұғымы, функционалды лингвистиканың теориялық негіздері, функционалды лингвистиканың зерттелуі және зерттеу бағыттары, функционалды–коммуникативтік синтаксис ерекшеліктері, мәтінді байланыстырушы тілдік амал-тәсілдер жүйесі, мәтін түрлері, коммуникативтік синтаксистің тұлға бірліктері. Сонымен қатар, білім алушылар сөйлемнің актуалды мүшеленуі жайлы біліп, талдау жасауға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: грамматика теориясының негіздері, синтаксис пәнінің бастау көздері, түркітанудағы синтаксис саласының қалыптасып жүйеленуі, сондай-ақ қазақ тілі грамматикасындағы маңызды зерттеулердің ғылыми-танымдық сипаты, синтаксис теориясының негіздері, синтаксис теориясының лингвистикалық мазмұн-мәнін терең түсіну, сөз тіркесі және сөйлем, сөйлемнің құрылымы мен сөйлем мүшелері, сөйлем түрлері, синтаксистік талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: грамматикалық категория, мағына, форма туралы түсінік, сөз құрамы мен құрылымы, оның бөлшектері, олардың атқаратын қызметтері, әр сөздің мағыналық ерекшелігі, түбір морфема, қосымша морфемалар, сөз таптары туралы түсінік, сөз таптарының лексика-грамматикалық сипаты, қазақ тілінің морфологиялық жүйесіне жалпы сипаттама беру, морфологиялық талдау жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әдебиеттегі ағымдар мен бағыттар
    Несиелер: 3

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: әлем әдебиеті тарихындағы әдеби ағымдар, қазақ әдебиеттану ғылымындағы ағым мен бағыттардың зерттелуі мен өзіндік ерекшеліктері, қазақ әдебиеттіндегі ағым мен бағыттардың даму тарихы және сөз өнеріндегі көрінісі, ықпалы т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 6

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: ХІХ ғасырдағы әдеби мұралар, әдебиет үлгілері, көркемдік негіздері, ХІХ ғасыр әдебиетінің сан-саласы, оны туғызушылардың өмірбаяны, шығармашылық мұрасы, қарастырылып отырған кезеңдегі ақын-жырауларының шығармаларындағы дәстүр жалғастығы, зар заман ақындарының, поэзиясы, ағартушылық бағыттағы әдебиет өкілдерінің мұрасы, сал-серілер шығармашылығы және лирикалық, сатиралық өлең, поэма, проза жанрларының, философиялық трактат, аудармалық назиралық шығармалардың қалыптасу, даму сатылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түркітануға кіріспе
    Несиелер: 3

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады. Түркі тілі ескерткіштері, түркі тілі тарихын дәуірлеу мәселесі, ортағасырлық әдеби тілдік мұралар, олардың түркітану үшін маңыздылығы, түркі тілдерінің зерттелу тарихы, түркі тілдерінің топтастырылуы, жіктелуі туралы ғылыми көзқарастар, әр түркі тілінің өзіндік тарихи ерекшеліктері, олардың бір-бірінен алыс-жақындығын ажырату принциптері, түркі халықтарының тарихи, этникалық құрылымы, олардың тарихи дамуының тіл тарихымен байланыстылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 3

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазіргі түркі тілдерінің грамматикалық құрылысы, түркі тілдерінің жүйесіне тән оларды өз алдына жеке топтастыру ретінде ерекшелейтін белгілер, фонологиялық ерекшеліктері, морфологиялық ерекшеліктері, лексикалық қабаты, синтаксистік құрылысы. түркі тілдерінің фонетикалық морфологиялық құрылысы грамматикалық мағынаның жасалу тәсілдері мен морфемалар туралы мағлұмат. Сонымен қатар, түркі есім сөз тұлғасының өзгеруі, сөз таптары мәселесі туралы мәліметтер салыстырмалы түрде беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жобалық менеджмент
    Несиелер: 3

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: жобаларды басқару, басқару қызметінің түрі ретіндегі ұсыныс беру; жобаларды басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздері; жобалық менеджментте қолданылатын құралдар мен әдіс тәсілдер. Сондай-ақ, жобаларды басқару үрдісінде пайда болатын міндеттер шешімінің іс-тәжірибелік дағдысын қалыптасу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: кәсіби лингвистикалық білімнің жалпы теориялық қорын қалыптастыру, оқытылған бөлімдер тақырыптарымен және тиісті кәсіби-іскерлік қарым-қатынас жағдайларымен байланысқан терминдер, кәсіби сөздер мен көп мағыналы сөздер, кәсіби-іскерлік қарым-қатынаста қабылданған құжаттарды жүргізу және даярлау талаптары, кәсіби этикет пен сөйлеу мәдениеті ережелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлесуді үйрену жолдары, мәтіндерді оқып, трансформациялау, кәсіби тақырыптар туралы ақпараттар. Сонымен қатар, пәнді оқыту барысында грамматика, кәсіптік және кәсіби бағыттағы мәтіндердің сөздік материалдары қамтылады. Білім алушы әртүрлі салаларда кәсіби тақырыптар бойынша сөйлесу мен жалпы мәдениет деңгейін көтеруге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Модернизм мен постмодернизм
    Несиелер: 3

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазіргі қазақ әдебиетіндегі модернизм мен постмодернизм, ХХ-ХХІ ғасырдың қазақ әдебиетіндегі экзистенция, идеялық мазмұны, баяндау формасы, сюжеті, композициясы, психологизм, образдардың дамуы және постмодернизм әдебиетінің дамуы мен қалыптасу бағыты жайлы мағлұматтар, әлемдік әдеби үдеріс, оның терминдері мен (ұлттық әдебиет, әлемдік әдебиет, әлемдік әдеби үдеріс; динамика және стабилділік, әлем әдебиет дамуының стадиалдылығы, әдеби байланыстар және т.б.) ұғым-түсініктерімен байланысты мәселелер спектрі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Латын графикасы негізіндегі қазақ жазуының емлесі
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: латын әліпбиінің зерттелу тарихы, стратегиясы мен мақсаты, латын негізді әліпбидің теориялық және әдіснамалық негіздері, өзіндік ерекшеліктері, қазақ тіліндегі төл «ө», «ү», «ұ», «қ», «ғ», дыбыстарының латын негізді таңбалары, жазылу емлесі, кірме сөздер құрамында кездесетін «ц», «ю», «я» таңбаларының латын әліпбиіндегі жазылу ерекшелігі, қазақ тілі сөз тұлғалары, олардың түрлерінің жазылу ерекшелігі, қосымшалар арқылы бірге жазылатын сөздердің емлесі, тасымал, таңба мен дыбыс айырмашылығын ескере отырып, сауатты жаза алу мәселесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 6

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: ұлы Абай шығармашылық мұрасы, ақынның суреткерлік шеберлігін талдаған ғалымдар зерттеулері (Абай мұрасының XX ғасырдың 30-60 жылдарындағы зерттелуі, тәуелсіздік алғаннан кейінгі зерттелуі), ақынның әдеби мектебі, қазіргі абайтанудағы өзекті мәселелер, Абай шығармашылығындағы тұлға болмысы, толық адам танымдарының идеялық-көркемдік ұстанымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХІ ғасыр әдебиеті
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: ХХІ ғасырдың басындағы әдебиеттің тақырыптық, жанрлық ерекшеліктері, қазіргі әдеби процестің даму бағыты, тәуелсіздіктің қазақ ақын-жазушылары шығармаларында бейнеленуі, қоғамдық-саяси, әлеуметтік шындықтың жырлануы, тарихи тұлғалардың әдеби туындылардағы көркем бейнелері, дәстүрдің дамуы, қазіргі әдеби процестің тақырыптық, көркемдік сипаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ әдебиеттануының өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: тарих пен теорияны зерттеудің заманауи әдістерімен, бағыттарымен және аспектілерімен байланысты әдебиеттің өзекті мәселелері,қазақ әдебиетінің қазіргі заманғы дамудың негізгі тенденциялары, әдіснама мен стратегиялық зерттеулер туралы түсінік,қазіргі қазақ әдебиетінің өзекті мәселелерін оқу барысында ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында алған білімдерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаңартылған білім беру мазмұнында қазақ әдебиетін оқыту
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: Оқытудың жаңа техноло гиясы,әдеби білім берудегі модульдік жүйе мен деңгейлеп саралап оқыту технологиясы қарастырылады. Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну, әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану, көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау, көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану, ұлттық құндылықтардың маңыздылығын түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация жасау, салыстыру арқылы дәйектеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: жаңа технологиялар, мәтінді талдау, мәтінмен жұмыс жүргізудің көркем шығармамен жұмыс істеу, талдауды терең меңгерудің жолдары, қазақ тілі мен әдебиеті сабағында тіл дамыту, сабақ, оның үлгілері, сыныптан тыс оқу, ғылыми-теориялық әдебиеттермен жұмыс жүргізу, педагогикалық тәжірибенің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: әдебиетті оқытудың ғылыми-теориялық негіздері, әдебиет оқулықтары мен оқу құралдары, әдебиетті оқыту әдістері, жаңа технологиялар, көркем шығарманы талдау, мәтінмен жұмыс жүргізудің жолдары, әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу, көркем шығарманы терең меңгерудің жолдары, әдебиет сабағында тіл дамыту, әдебиет сабағы, оның үлгілері, сыныптан тыс оқу, ғылыми-сын әдебиеттермен жұмыс жүргізу, педагогикалық тәжірибенің рөлі, пәнді оқытуда құзіреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілдік норма және неология
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: тілдегі бірізділік, тіл материалдарын нормалау, белгілі бір тәртіп, заңдылыққа бағындыру, тілдік норма тілдің ішкі заңды жүйелері, тілдің дыбыс жүйесі, сөз байлығы, сөз мағыналары, тілдің грамматикалық құрылысының қалыптасқан заңды ерекшеліктерге негізделуі, әдеби тілдің сұрыпталу процесі, қазақ неологиясы мен неографиясының өзекті мәселелері, неология саласының әлемдік лингвистикада зерттелуі, жаңа тұлғалар мен тіркестер және мағынасы жаңғырған сөздер, қазақ тіліндегі жаңа сөздерді тіркеу мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • БАҚ-тың тілі мен стилі
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: журналистика теориясы, тарихы, тәжірибесі, тіл құралын баспасөзде, телевидение мен радио материалдарында орынды да сауатты қолдана білу шеберлігі жайлы зерттеулер мен тәжірибелер, публицистикалық жанрлардың тілі мен стилі, публицистердің газет, журнал беттерінде жарық көрген, радио және телеарналардан таратылған қазіргі масс-медиа туралы зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Алаш әдебиеті
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: Алаш әдебиетшілерінің ұлт-азаттық тақырыбына байланысты туған жырлары, Алаш әдебиетіндегі ұлт-азаттық тақырыбының қазіргі таңдағы мәңгілік ел идеясы, азаттық тақырыбына байланысты туған жырлардың белгілі кезең шындығымен байланысы, Алаш әдебиеті өкілдерінің өмірбаяны, шығармалары туралы ғылыми зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Журналистика негіздері
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: теориялық және практикалық журналистика туралы зерттеулер, ақпарат категориясының амбиваленттілігі, әртүрлі қоғамдық-саяси жағдайларда БАҚ-тың қызмет істеу әдістері, журналистиканың қоғамдағы рөлі, ақпараттық қызметтің ерекшелігі, журналистиканың функциясы мен принциптері, қазіргі блогтық мәтіндердің әлеуметтік қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тілін оқытудың инновациялық әдістемесі
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ тілін оқытудың инновациялық технологиялары – жеке ғылым саласы екендігі, қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары мен инновациялық технологиялар жүйесі, қазақ тілін оқытудың формалары мен түрлері, қазақ тілінің фонетикасы мен орфографиясын оқыту әдістемесі, қазақ тілінің лексикасы мен фразеологиясын оқыту әдістемесі, сөзжасамды оқыту әдістемесі, грамматиканы оқыту әдістемесі, мәтінді оқыту әдістемесі, тіл дамыту әдістемесі, қазақ тілін оқытудың заманауи әдіс-тәсілдері, тіл мәдениеті және оны оқыту әдістемесі мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдың І жартысындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: XX ғасырдың І жартысындағы әдеби мұралар, әдебиет теориясы, әдеби сын, ХХ ғасырдың І жартысындағы әдеби байланыстар, дәстүрлі әдебиет үлгілері, әдеби бағыттар мен олардың басты өкілдерінің шығармашылығы, ХХ ғасырдың алғашқы жартысындағы әдебиеттің қоғамдық-әлеуметтік жағдайымен байланысы, ой-сананы оятудағы міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ әдеби тілінің даму тарихы мен кезеңдері туралы ғылыми көзқарастар, ұлттық қазақ тілінің беку кезеңдері және осы заманғы әдеби тілдің қалыптасуы, әдеби тілдің стильдік тармақтары, олардың қалыптасуы, әдеби тіл лексикасының тілдік ерекшеліктері мен сипаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем әдебиеті сыны
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: әлем әдеби сынның тенденциясы, сынның әдебиеттің дамуына ықпалы негізінде, орыс және шетел әдебиеттерінің өзара байланысы және типологиялық ұқсастықтары жайлы мағлұматтар, әдеби туындыларды эстетикалық және әлеуметтік бағалау принциптері, әдебиет сыны теориясы, әлем әдебиетінің сыни еңбектері мен сыншыларының әдеби үдерістің бағыт-бағдарлары, әлем классиктерінің шығармаларын оқып, талдау, олардың шығармашылық зертханалармен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиажурналистика
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: телевидение, радио, интернет, спутниктік байланыс, соңғы ақпараттық технологиялар туралы зерттеулер, ақпараттық технологиялардың пайда болуы, қалыптасу және даму сатылары, жаңалықтар индустриясы технологиясы, әр елдегі ақпараттық технологиялардың қолданысы, кәсіптік шеберлік пен әдіс-тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиеттегі дәстүр мен сабақтастық
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ әдебиетіндегі дәстүр ерекшеліктері мен шығармалардағы тақырыптық-идеялық сабақтастық, қазақ әдебиетінің түрлі жанрларында баяндалған этнографиялық өрнектердің ерекшеліктерін, әдебиеттегі дәстүр жалғастығы, ақын-жыраулар поэзиясынан бастау алатын дәстүр мен сабақтастықты бүгінгі қаламгерлердің шығармашылығы арқылы тұжырымдау, дәстүр мен жаңашылдық тек түрді, сыртқы өзгерістерді білдірумен қатар, ішкі мазмұнды, мағынаны білдіретінін, түр мен мазмұнды бірдей қамтып, шығарманың идеялық-көркемдік немесе ұлттық сипатын жаңа сатыда саралау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: әдеби үдеріс, стиль, көркемдік әдіс, жанрлар типологиясы, әдебиет теориясы ұғымдары, әдебиет теориясы арқылы көркем әдебиет заңдылықтарын эстетика, психология, мәдениеттану, семиотика ғылымдарының жетістіктерімен бірлікте қарастыру, Сонымен қатар, шығарма табиғатын, автор мен адресат, кейіпкер және архетип, әдебиет және таңбалар жүйесі, мәтін құрылымы, герменевтика мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: XX ғасырдың ІІ жартысындағы әдеби мұра, әдеби бағыттар мен олардың басты өкілдерінің шығармашылығы, жетістіктері мен кемшіліктері, ақын-жазушылар шығармаларының тақырыптық-идеялық мазмұны, осы кезең әдебиетінің зерттелуі жайлы мағлұмат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетелдегі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: Қазақстаннан тыс елдердің ішінде Қытай, Өзбекстан, Моңғолия, Ресей елінде қазақтар әдеби мұрасы, ақын-жазушылар өмірбаяны, шығармаларының зерттелуі, шетелдегі қазақ ақын жазушылардың еңбектерімен таныстыру, әрі оны жан-жақты саралап, дәйектеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиеті сынының тарихы
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ әдеби сынның пайда болуы, дамуы, қалыптасу тарихы, әдеби сынның ұлттық мұраларымызды зерттеу мен дамытуды тежеудегі қызметі, қазақ әдеби сынының өркендеу кезеңдері және көркемдік ізденістерді жан-жақты талдаудағы орны, кәсіби сыншылықтың жетілуі және әдеби процесс, қазақ әдеби сынының қазіргі жай-күйі. Сонымен қатар, сынның көркем шығармашылық процеске әсері, қазіргі әдеби сындағы әртүрлі ұстанымдары. қазіргі сындағы тоқыраушылықтың сыры мен сипаты, ұлттық әдеби сынның болу мүмкіндігі және оған ғылыми-деректілік тұрғысынан берілер жауаптар жайлы мағлұматтар беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің стилистикасы мен тіл мәдениеті
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: стилистиканың теориялық негізі, заманауи стилистика туралы зерттеулер, тілдің әдеби нормалары, стиль түрлері, тілдік бірліктердің стильдік қызметтері, стильдік дағдылар, стильдік мәтін үлгілерін құрастыра білу және жазбаша тіл мәдениетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіл және дискурс
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: тіл біліміндегі мәтін мәселесі, дискурстың зерттелу бағыттары, дискурс және оның дефинициялары, құрылымы, шешендік дискурс типологиясы, диалог, диалогтық құрылым, шешендік сөздер дискурсындағы көркемдеуіш құралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салыстырмалы әдебиеттану негіздері
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: салыстырмалы әдебиеттанудың теориялық және әдіснамалық мәселелері, салыстырмалы әдебиеттану зерттеулеріның амал-тәсілдері, ғылыми қалыптасқан тұжырымдар, зерттеу мәселелеріндегі теориялық-әдіснамалық мәселелерді айқындаудың жолы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғаммен байланыс және әлеуметтік желілер
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: ақпарат алмасу, адамдар арасындағы тілдесу, қарым-қатынас орнату әдістері, жұмыс беру ұсыныстары мен іздеу жолдары, әлеуметтік желілер қызметтерін пайдалану және ұсына алу, білім деңгейін жоғарылату мақсатында ғаламтор ресурстарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұқаралық коммуникациядағы қазіргі технологиялар
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: бұқаралық коммуникация және әлеуметтік-коммуникативтік қызмет, тілдегі әлеуметтік және ішкі құрылымдық құбылыстар, ақпарат жеткізудің көздері, бұқаралық ақпарат құралдарындағы жаңа технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ романдары
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ романының қалыптасу тарихы мен эволюциялық дамуы, қазақ романындағы түрлі ізденістер қазақ романы туралы жазылған еңбектер, қазақ романдарын тақырыптық, кезеңдік, жанрлық тұрғыдан жіктеуді, салыстыру. Сонымен қатар алғашқы қазақ романы туралы жазбалардан бастап қалыптасқан роман сынын ескере отырып, роман жанрында заман беталысының өзгеруіне орай туған ізденістер өміршеңдігі тұрғысынан оқып танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық журналистика
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: медиасфера жанры, мультимедиялық контент, медиа үшін мультимедиялық контент жасау, ақпаратты жинау, өңдеу және берудің цифрлық мобильді технологияларымен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түркі тілдері тарихын зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: салыстырмалы-тарихи әдіс, туыстас тілдер дамуының тарихи заңдылықтарын зерттеу үшін қолданылатын әдіс-тәсілдерінің жиынтығы, түркі тілдерін зерттеген Еуропа және орыс ғалымдарының еңбектеріндегі зерттеу әдістері, түркі топырағында салыстырмалы-тарихи әдістің қалыптасуы, мен қолданылуының басты шарты, салыстырылатын туыстас тілдердің әр деңгейдегі фонема, морфема, лексема сәйкестіктерін анықтау амалдары, тілдердің даму жолын тарихи тұрғыдан қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Лингвомәдениеттану және тілдік қатынас
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: ғасырлар тоғысында тіл туралы ғылым саласының мәдениеттанушылық дәлелдемелеріне қатысты үлесі мен орны өзгеруі, семантиканың когнитивтік саласында көрініс табуы, ұлттық рухани-мәдени коды ретінде қарастыратын антропоцентристік бағыт, XXI ғасырдағы тіл білімі және оның құрылымдық, жүйелік парадигмамен сабақтастық, жалғастық табуы, қазіргі тіл білімінде ұлттық тілдің табиғатын шынайы тану үшін тілдік бірліктерді мәдениетпен сабақтас және танымдық тұрғыда тілдік емес мәнділіктермен байланыста екендігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тілдік конструкциялардың дистрибуциясы
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: тілдік конструкция, конструкция жүйесі, құрылымы және семантикасы, қазақ тілі грамматикасының негізгі ерекшеліктері, жалғамалы тілдің құрылымы, морфологиялық және синтаксистік конструкциялар, конструкция жүйесі, құрылымы және семантикасы конструкция типтерінің құрылымына қатысты синонимдік, варианттық қатынастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 4

    Осы пәннің аясында келесі мәселелер оқытылады: қазақ тілінің тарихи грамматикасы тарихи лингвистикалық пәндердің негізі екендігі, қазақ тілінің тарихи лексикалық қоры мен құрамын, даму, толығу жолдарымен жүйесі, тіл тарихының қалыптасу, кемелдену жолындағы фонетикалық өзгерістердің рөлі, фонологиялық жаңалықтары, этимологиялық және этнолингвистикалық ерекшеліктері, сөзжасам жүйесі мен оның теориялық, номинациялық қисындары, тарихи сөз таптары грамматикалық құрылымындағы тұлғалық және қызметтік, мағыналық өзгерістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Әлеуметтік - гуманитарлық және саяси әлеуметтік білім саласындағы білімді, іскерлікті көрсету және жобалық қызметті модельдеу.

  • Код ON2

    Толерантты қабылдауды көздейтін ұжымдық өзара іс-қимыл әдістерін қолдану, ғылыми дүниетаным мен азаматтық ұстанымды қалыптастыратын қазіргі тарихи оқиғалар туралы білімді игеру.

  • Код ON3

    Кәсіби салада ана тілінде және шет тілінде ақпаратты талдау, өңдеу, сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша білімдерін көрсету.

  • Код ON4

    Тіл білімі туралы түсініктерін көрсету, қазіргі қазақ тілінің морфологиясы, синтаксисі саласында ережелерді, жаңалықтарды, грамматикалық категорияларды меңгеру.

  • Код ON5

    Қазақ және әлемдік әдеби процестің даму заңдылықтарын білу, әлемдік әдебиет туындыларын қазақ әдебиеті шығармаларымен салыстыра білу, алған білімдерін әдеби-сыни зерттеулерде қолдану.

  • Код ON6

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға, ғылыми зерттеу процесінде туындайтын дүниетанымдық мәселелерді қазіргі ғылыми парадигмалар тұрғысынан талдауға қабілетті болу.

  • Код ON7

    Өз дағдыларының сыни деңгейін бағалау, жаңа буынды оқыту мен тәрбиелеу міндетіне шығармашылық тұрғыдан қарау, кәсіби ойлаудың жоғары деңгейіне ие болу.

  • Код ON8

    Редакциялау, рефераттау және аннотациялау, құжаттаманы дайындау, іскерлік әңгімелесуді жүргізу, ресми және бейресми жағдайда адамдармен қарым-қатынас жасау этикет ережелері дағдыларына ие болу.

  • Код ON9

    Сандық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу және БАҚ пен әлеуметтік желілерде жарияланудың негізгі тенденцияларымен жарияланымдарын талдау.

  • Код ON10

    Кәсіби міндеттерді сәтті жүзеге асыру үшін коммуникативті жағдайларды талдау және дұрыс бағалау.

  • Код ON11

    Лингвистикамен байланысты ғылыми зерттеулерге сыни тұрғыдан қарау; тіл білімінің жаңа бағыттары бойынша синхронды және диахрондық зерттеулер, лингвистикалық талдау жүргізе білу.

  • Код ON12

    Кәсіби қызметтің әр түрлі салаларынан білімді құрылымдау мен біріктіру, кәсіби міндеттерді шешу барысында осы білімді шығармашылықпен қолдана және дамыта білу.

6B02302 Филология: орыс тілі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B02302 Орыс филологиясы
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B02302 Филология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02302 Филология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02302 Филология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02302 Филология: қазақ филологиясы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02302 Шетел филологиясы
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02302 Шетел филологиясы және кәсіби коммуникация
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B037 Филология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top