Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02179 Дәстүрлі музыкалық өнер в Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Бұл пән бакалавриаттан кейінгі білім беру деңгейінің жалғасы болып табылады және магистранттарға шетел тілін кәсіби меңгертуді негізгі мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар халықаралық кәсіби ортаға кірігуге және шет тілін мәдениаралық қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ дәстүрлі мәдениетін зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдері
    Несиелер: 3

    «Қазақ дәстүрлі мәдениетін зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдері» пәні ұлттық мәдениет мәселелері және оның қазіргі қоғамдағы орны бойынша теориялық-әдіснамалық базаны қарастырады және зерттейді. Бұл курста түркі мәдениеті контекстінде дәстүрлі қазақ мәдениетін құрылымдау жүргізіледі. Тұжырымдамалық тұрғыдан қазақтардың дәстүрлі мәдениеті бойынша негізгі аспектілер тұжырымдалған және жүйелендірілген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнердегі креативті ойлау
    Несиелер: 4

    Курс барысында магистранттар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмір салаларында стандартты емес ойлау дағдыларын жинақтайды және жаңартады. Курс барысында магистрант креативті ойлауды әртүрлі білімнің бірігуінің синергетикалық өнімі ретінде анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - "бұлтты" технологиялар архитектурасы, "бұлтты" сервистерді жобалау тәсілдері мен ерекшеліктері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру, сондай-ақ негізгі қолданыстағы "бұлтты" платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы жобаларды басқару
    Несиелер: 4

    Курс жобаны құрудың ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға, жобалау қызметінің технологиясына, әдістері, қатысу құралдарымен және оларды басқару шарттарын үйретеді, өнер саласындағы жобаларды басқарудың тәжірибелік дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс жоғары оқу орнының мәселелері мен педагогика негіздерімен, білім беру үдерісі мен тәрбие жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру мен талдаудың замануи технологияларымен таныстырып, оқытушы мен студент арасындағы байланыстың технологияларына мән береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курста мәдениет динамикасындағы ғылымның даму мәселелері, принциптері мен әдістері, құрылымы мен модельдері, ғылыми-философиялық білімнің рухани мәдениетпен тығыз байланысты қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс басқару психологиясы, менеджмент психологиясы және ұйымдастырушылық психология аспектілерін ашып, басқару қызметінің психологиялық құрылымының мазмұнына түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін жоғарылатуына септігін тигізеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақтың дәстүрлі мәдениеті мен зерттеу мәселелері
    Несиелер: 3

    Пәнде қазақтардың дәстүрлі мәдениетін зерттеуге және оларды зерттеу мәселелеріне арналған қазақстандық ғалымдардың жинақтары мен еңбектері талданады. Қолда бар материалдар қазақтардың дәстүрлі мәдениетінің негізгі компоненттерін жүйелейтін және құрылымдайтын мәдени және тарихи жадының өзіндік ресурсы болып табылады. Қазіргі бар дереккөздердің маңызы дәстүрлі мәдениетті нивелирлеу барысында қазіргі Қазақстанның әлеуметтік-мәдени трансформациясы контекстінде өсуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Art және жасанды интеллект
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: компьютерлік лингвистиканың негізгі теориялары мен концепциялары және жаңа форматтар, жасанды интеллект үрдістері. Пән компьютерлік лингвистиканың теориясы мен тәжірибесін, мәліметтерді лингвистикалық талдау және олардың ықпалдасуын, талдауын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар
    Несиелер: 4

    Курс маркетингтің қалыптасқан жүйесін креативті индустрияның тенденциясы мен заңдылықтары контексіне сәйкес сарапқа салады. Маркетингтің барлық құрамы – ұсынылған тауар сапасы, оның бағасы, жарнама мен маркетингтік «төрттік» арт-менеджмент заңдылықтарына орай түзетіледі, талданады және жүйеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы
    Несиелер: 6

    Курс ғылыми-танымдық іс-әрекеттің негізгі категорияларымен, ғылымның даму концепциялары мен моделдерімен, әдіснамалық принциптермен, өзіндік ғылыми зерттеу нәтижелерінің құрылымы және рәсімделуімен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері
    Несиелер: 4

    Ұсынылған пән аясында өнер теориясы мен тарихының тұжырымдамалық мәселелері қарастырылады. Салыстырмалы көзқарас, ауқымды тарихи дискурс әлемдік өнер эволюциясының заңдылықтарын құрылымдауға, көркем образдардың хронологиялық және географиялық контекстпен байланысын түсінуге мүмкіндік береді. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуір контексімен байланысты көркем ұғымдардың проблемасы ретінде, өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық тілдің семантикасын зерттеудің тұжырымдамалық тәсілдері
    Несиелер: 5

    Ұсынылып отырған курста музыкалық семантикасының теориялық аспектілерімен байланысты, оның ішінде музыкадағы белгі мен мәнін маңыздары бар мәселелері, семантика аспектісінде қабылдау психологиясы, түсіндіру, музыкалық мағынасы ақпараттық мәдениетінде, музыкалы-тілдік мәдениеті, шығарма мәтінінде музыкалық тілдің семантикалық формулалар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жазудың принциптері мен әдістері
    Несиелер: 4

    Курс ғылыми метрикалық деректер базасымен және көрсеткіштермен жұмыс істеуге, зерттеу әдістерін меңгеруге және өз бетінше зерттеуді жүзеге асыруға, шетелдік басылымдарда ғылыми мақаланы ресімдеуге және жариялауға үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары
    Несиелер: 4

     Бұл курс шығармашылық мамандықтарға арналған. Мұнда әлемдік өнер тарихы әр дәуірдің ең өткір мәселелерін көтеретін идеяларды, бейнелерді, символдарды хронология тұрғысынан емес, көркемдік кеңістік ретінде қарастырады. Уақыт пен кеңістікте өнер тілінің әмбебаптығын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түркі дәстүрлі музыкасының ауызша-кәсіби интерпретациясын зерттеу
    Несиелер: 5

    «Түркі дәстүрлі музыкасының ауызша-кәсіби интерпретациясын зерттеу» курсы түркі халықтарының музыкалық және мәдени ерекшеліктерін талдайды. Түркі музыкалық қауымының генезисі анықталады, ежелгі және қазіргі түркі мәдениеті зерттеледі. Отандық және шетелдік музыкатанушыларды зерттеу контекстінде түркі музыкасының негізгі музыкалық интерпретациялары қорытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық деректанудың теориялық-әдіснамалық принциптері
    Несиелер: 5

    Mузыкалық мәдениет пен өнер саласында материалдарды іздестіруді, ғылыми-текстологиялық редакциялауды және жариялауға дайындауды жүзеге асыра алатын деректану және текстологиялық қызметте құзыретті маман дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының музыкалық дәстүрлері: зерттеу және жіктеу
    Несиелер: 5

    «Түріктердің музыкалық дәстүрлері: зерттеу және жіктеу» пәні түркі музыкалық мәдениетін қалыптастыру және дамыту ерекшеліктерін қарастырады, оның феноменін анықтайды, жалпы түркі музыкалық дәстүрлерін анықтайды және жіктейді, түркі халықтарының музыкалық аспаптарын, жанрларды, дыбыс категорияларын, әуендер мен дауыстарды, әдет-ғұрып фольклоры терминдерін және әскери-рәсімдік рәсімдерді жіктейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс өнер туындыларын қабылдау және түсіну үдерісінің заңдылықтарымен, жазушылар, суретшілер, композиторлар және т.б. өздерінің ойлаған шығармаларын жүзеге асыру барысында орын алатын психикалық іс-әрекеттің ерекшеліктерімен, креативтілік тұжырымдамасы мен креативті ойлаудың түрлі деңгейлерін, шығармашылық белсенділікке жауап беретін жекелеген құрылымдарын, өнердің әр түрлі салаларындағы көркемдік және шығармашылық қабілеттерді дамытуға бағытталған әдістер мен тәсілдерді қарастырады, шығармашылық тұлғаның қалыптасу үдерісі, шығармашылық психологиясының қазіргі мәселелері мен даму болашағын ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-нда музыкалық білім берудегі педагогиканың әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 6

    Пән жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім берудің (магистратура) теориялық курсы болып табылады және ғылыми қызметтің кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Кез келген мамандық маманының шығармашылық өсуінің басты көрсеткіштері мен бір мезгілде шарттарының бірі диалектикалық ойлауды меңгеру, олардың қоршаған ортаның заңдары мен құбылыстарын әдіснамалық деңгейде сезінуі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық оқытудың жіктелуі мен әдістері
    Несиелер: 6

    «Музыкалық оқытудың жіктелуі мен әдістері» курсында жалпы музыкалық білім беру саласындағы негізгі теориялық ережелерді қазіргі музыкалық-педагогикалық шындық тұрғысынан нақтылау жүзеге асырылады. Музыкалық оқыту әдістері бойынша альтернативті оқу бағдарламаларының сұрақтары мен тәсілдері қарастырылады. Курс магистранттар үшін, олардың шығармашылық және педагогикалық іс-әрекеті үрдісімен бағытта

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнер психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс мақсаты магистранттарға өнердің психологиясы сияқты пәнаралық білім саласының мысалын қолдана отырып, психологияны терең зерттеу мүмкіндіктерін көрсету; оның әртүрлі әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдармен байланысы туралы түсінік беру; өнер психологиясының негізгі мәселелерінің мәнін ашып, оларды зерттеудегі негізгі тәсілдерге талдау жасау; маманның жеке және кәсіби дамуындағы өнер психологиясын оқудың маңыздылығын ашу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық мәдениетті қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық принциптері
    Несиелер: 5

    Бұл курста XX-XXI ғасырлардың музыкалық мәдениетінің теориялық-әдіснамалық принциптері талданады. Магистранттың кәсіби қызметіне жаңа концептуалды тәсілдерден бастап музыкалық мәдениеттің табиғаты, оның көп қырлылығы және негізгі құрылымдық компоненттері туралы түсініктері анықталып, тұжырымдалады. Музыкалық мәдениеттің қалыптасу механизмі мен функционалдық мәнін ашуға ерекше көңіл бөлінеді. Қалыптасу және даму кезеңдерінің музыкалық мәдениетін қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық принциптері мәселелерін зерттеудің жолдары анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнертану контекстіндегі заманауи музыкалық-ғылыми коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Rehc музыкалық мәдениет пен нәтижелі музыкалық диалогтың көпмәдениеттілігін анықтайды. Өнертану саласындағы зерттеулерде қалыптасқан көлемді әдіснамалық база зерттеледі. Курстың маңызды аспектісі өнертану саласындағы белгілі теоретиктердің еңбектерінде ұсынылған коммуникация феномені болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Музыкант-орындаушының музыканың ерекше табиғаты туралы арнайы психологиялық бiлiмдермен жабдықталуы және сана-сезiм туралы музыкалық-педагогикалық бiлiм берудегі музыкалық тәжiрибені қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығармашылық тұлғаның дүние таным мәдениеті
    Несиелер: 5

    Өнер және мәдени өзін-өзі дамыту саласында маманнның білім, көзқарастар, пікірлерін ажырата алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Қазақ музыкасының концептуалды негіздерін жалпы әлемдік мәдени процестің бір бөлігі ретінде де, қазақ халқының фольклоры мен өнерінің дүниетанымдық негіздерін де жинақтайды, логикаға ие және әртүрлі деңгейдегі тыңдаушылардың алдында жан-жақты зияткерлікті көрсетеді

  • Код ON6

    Ірі тарихи және теориялық еңбектерде этномусикологияның, эстетиканың, қазақ халқының және басқа да түркі халықтарының ән және аспаптық өнерінің фольклористикасының өзекті мәселелері бойынша ғылыми ақпаратты белсенді іздеуде және пайдалануда педагог жетекші сабақ ретінде, сондай-ақ концерттік бағдарламалар, әңгімелесулер, радиохабарлар, телебағдарламалар жүргізетін лектор-ағартушы ретінде кәсіби өсу мүмкіндігін қамтамасыз етеді

  • Код ON4

    Кәсіби салада табысты қарым-қатынас жасау үшін және халықаралық ережелерге сәйкес ғылыми мақаланы рәсімдеу үшін жеткілікті дәрежеде ағылшын тілін меңгерген

  • Код ON10

    Өнер саласындағы жобаларды басқарады және музыкант-педагог пен орындаушының шығармашылық қызметіндегі психологиялық маңызды проблемалар мен процестерді талдайды

  • Код ON7

    Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүйелейді

  • Код ON1

    Музыкатану және дәстүрлі музыка саласындағы заманауи мәселелер мен үрдістерді жандандырады, өзіндік зерттеу үшін таңдап алынған мәселенің мәнін тереңдетеді

  • Код ON9

    Музыкалық-көркемдік сана мен музыкалық-ғылыми коммуникацияның жұмысындағы синтетикалық механизмнің интеграциялық функциясын стандарттайды

  • Код ON5

    Музыкалық орындаушылық пен сахналық шеберліктің теориялық тұжырымдамаларын жинақтайды

  • Код ON8

    Өнердегі, дүниетанымдық мәдениеттің дамуындағы, музыкалық білім педагогикасындағы жеке тұлғаның шығармашылық көріністерінің әдіснамалық принциптерін нақтылайды

  • Код ON2

    Отандық және шетелдік зерттеушілердің музыкалық өнер саласында жасаған ғылыми жұмыстарын жүйелейді, талдайды, алған білімдерін орындаушылық және ғылыми-педагогикалық практикада қолданады

Top