Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04125 Білім беру саласындағы менеджмент в AlmaU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі білімді, жүйелік тәсіл әдіснамасын, заманауи аналитикалық құралдарды меңгеру негізінде кәсіби (ғылыми-педагогикалық, ғылыми-зерттеу, әдістемелік, басқарушылық) құзыреттер мен жеке қасиеттерін қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Операцияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың операциялық менеджмент саласында қажетті білім мен тәжірибелік дағдыларды алуға, дағдыларды меңгеруге бағытталған: шығарылатын өнімнің немесе орындалатын қызметтің бәсекеге қабілеттілігін үздіксіз арттыруды қамтамасыз ету бойынша шешімдерді әзірлеу, операциялық жүйені және өндірістік қуаттарды жоспарлау, операцияларды басқару, ұйым бөлімшелерін өзара-функционалдық үйлестірудің жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі тәлімгерлік
    Несиелер: 5

    Курс тәлімгерлік жүйесін дамытудағы басшының рөлі туралы білімді қалыптастырады; қойылған міндеттерді шешуге дайындық деңгейіне қарай Бағыныстылардың тәлімгерлік қағидаттарын игеруге бағытталған; жаңа қызметкерлерді тиімді бейімдеу, перспективалы мамандарды дамыту және Еңбек өнімділігі төмен қызметкерлерді түзету үшін тәлімгерге қажетті білім мен техникаларды қалыптастыру. Тыңдаушылар тәлімгерліктің мәні мен негізгі ұғымдарды, ұйымда тәлімгерлік жүйесін енгізуді, тәлімгерліктің психологиялық аспектілерін, тәлімгерлікті іске асыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән ұйымды стратегиялық басқару саласында теориялық білім мен қазіргі практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар стратегиялық менеджменттің негізгі теорияларын және стратегиялық басқару әдістемесінің ерекшеліктерін және оның басқа басқару ғылымдарымен байланысын түсіндіруі тиіс; ұйым қызметін әртараптандыру бойынша іс-қимыл тәртібін негіздеу және сипаттау; ұйым стратегиясын іске асырудың тиімділігін талдау: талдауды жүзеге асыру үшін релеванттық ақпаратты жинау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі кадрларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарға кадрларды басқару саласында заманауи әдістер мен құралдарды қолдану бойынша практикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курс кадрларды іріктеу, жалдау және қабылдау, кадрларды жұмыстан шығару және қысқарту, персоналды бейімдеу, оқыту және дамыту, персоналды бағалау және сертификаттау, қауіпсіздік және еңбекті қорғау, ұйымның кадрлық менеджментіне инновацияларды енгізудің заманауи технологияларын зерттейді. ; персоналға жалпы сыйақы төлеуді басқарудың тиімді құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзгерістерді басқару
    Несиелер: 5

    Пән мүмкіндік береді: қазіргі жағдайда өзгерістерді басқару процесін сипаттау; өзгерістерге қарсылықты азайту мақсатында ұжымда, командада жұмыстың теориялық және практикалық аспектілерін талдау және түсіндіру; ұйымдастыру құрылымын өзгерту кезінде тәуекелдерді бөлу және есептеу, ұйымда өзгерістер жүргізу кезінде қорытынды жасау; ұйымда өзгерістер жүргізу бағдарламаларын әзірлеу және ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар және сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән магистрлердің қазіргі заманғы ақпараттық қоғамды дамытудағы ақпараттың мәні мен маңызын түсіну құзыреттілігін арттыруға бағытталған; осы үдерісте туындайтын қауіптер мен қауіптер туралы хабардар болу; ақпараттық қауіпсіздіктің, оның ішінде мемлекеттік құпияларды қорғаудың негізгі талаптарын сақтау; шеберлердің ақпаратты алу, сақтау және өңдеудің негізгі әдістері мен құралдарын игеруі; компьютерде және ғаламдық компьютерлік желілерде ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми бағдарламалардың қалыптасу және даму тарихын, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері мен ғылыми іздеу стратегиясын, оның тарихындағы ғылыми білімнің динамикасына және ғылымның қазіргі келбетін қалыптастыруға ықпал еткен дүниетанымдық реттегіштер ретіндегі аса маңызды философиялық концепциялардың мазмұнын, ақиқатты іздеудің негізгі әдістері мен тәсілдерін, эксперименттерді қою және эмпирикалық зерттеулерді жүргізудің, сондай-ақ логикалық қарама-қайшы келмейтін және негізделген ғылыми концепцияларды құрастырудың негізгі әдістерін және тәсілдерін түсінуге мүмкіндік береді; ғылым философиясының негізгі категорияларын, ғылыми білімнің дамуын, таным формалары мен әдістерін, олардың эволюциясын, рационалды және иррационалдық, логика мен интуицияның ара қатынасын, ғылыми танымда ашу мен негіздеуді сипаттайтын негізгі концепциялардың типологиялық сипаттамаларын білу; философиялық білімнің әдіснамалық рөлін түсіну; Әлемдік философиялық ойдың ең маңызды шығармаларымен және ғылым философиясының концепциялары баяндалған маңызды еңбектермен өзіндік жұмыс істеу (оқу, түсініктеме беру, мәтіндерді талдау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім әлеуметтануы
    Несиелер: 4

    Курс білім беру ұғымы мен мәнін ашуға мүмкіндік береді әлеуметтік институттың әлеуметтік білім беру жүйесінің құбылыстары мен процестерін зерттеуге арналған зерттеулер; білім берудің әлеуметтік проблемаларын сипаттау; білім берудің басқа әлеуметтік институттармен өзара іс-қимылының ерекшеліктері мен тетіктерін сауатты бағалау; білім беру саласындағы әлеуметтік қатынастарды және білім беру қызметі субъектілерінің даму процестерін талдау. Курстың мақсаты - тыңдаушылардың әлеуметтік құбылыс ретінде білім берудің мәні, сипаттамалары мен функциялары туралы жүйелі білім алуы, сондай-ақ тыңдаушылардың білім беруді әлеуметтанулық зерттеу әдістерін игеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми зерттеудің мәні мен принциптері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Ғылыми-зерттеу қызметінің ерекшелігі туралы түсінік қалыптастыруға; ғылыми зерттеуді құру қағидаттары және онымен жұмыс істеудің негізгі кезеңдері туралы білімді жүйелеуге; ғылыми рефераттау мен дәйексөз алудың негізгі қағидаттары туралы білім алуға мүмкіндік береді;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру ұйымдарын цифрландыру негіздері
    Несиелер: 5

    Курстан өткеннен кейін тыңдаушылар білім берудегі цифрландырудың негіздерін; қазіргі заманғы компьютерлердің негізгі құрылғыларының функционалдық мақсатын, олардың мүмкіндіктері мен сипаттамаларын; жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің құрамын; кеңселік технологиялар мен телекоммуникация құралдарының мақсаты мен құрылымын білетін; білім беру саласындағы кәсіби қызметте интернеттің цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана білетін; қазіргі заманғы операциялық қабықшалармен, әртүрлі бағдарламалық құралдармен, оқыту бағдарламаларымен жұмыс істей алатын; қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, кәсіби қарым-қатынасқа қатысу; бағдарламалау жүйелері мен электрондық кестелерді қолдана отырып, әртүрлі пәндік салалардан ақпараттық модельдерді зерттеу; компьютерлік модельдеуді қолдана отырып, қолданбалы есептерді шешу; алған білімдерін, дағдылары мен дағдыларын әрі қарай өзін-өзі оқытуға қосу; презентациялар мен сайттар түрінде оқу материалын жасау үшін заманауи мультимедиялық бағдарламалық жасақтама мен Web-технологияларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және команда құру
    Несиелер: 5

    Курс тыңдаушыларды Лин-технологиялармен заманауи менеджменттің жоғары тиімді құралы ретінде таныстырады. Курс үнемді өндірістің қайнар көздерін, кайдзен философиясы мен принциптерін зерделеуге, үнемді оқытудың (LEAN Training) негізгі факторларын анықтауға мүмкіндік береді: оқытудағы шығындарды анықтау және жою; циклдың тактілік уақыты мен ұзақтығы; созыңқы оқыту (өндіріс); оқу процесін стандарттау; 5S жұмыс (оқу) орнын (сыныпты) ұйымдастыру; оқу процесін визуализациялау; қызметкерлерді хабардар ету және тарту; кайдзен — үздіксіз жетілдіру; кайдзен-үздіксіз; өнімділікті арттыруға және қызметтердің өзіндік құнын төмендетуге ықпал ететін үнемді өндірістің практикалық құралдарын қолдану; құндылықты құру ағындарының тиімділігін анықтау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Кәсіби қызметте тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктерін одан әрі дамыту негізінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдету. Пән алдыңғы қатарлы шетел көздерінен кәсіби салада білім алуға мүмкіндік береді; шетелдік дереккөздерден мәліметтерді жинау және өңдеу; Web of Science, Scopus және т. б. сияқты базалардың өзекті тақырыптарына мақалаларды зерттеу; халықаралық ғылыми қоғамдастыққа ықпалдасу мақсатында шетелдік университеттермен, зерттеушілермен, ғылыми жетекшілермен кәсіби деңгейде коммунициялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобаны басқару практикасы
    Несиелер: 5

    Пән заманауи тәсілдерді, әдістер мен технологияларды, сондай-ақ жобаларды басқару саласындағы озық тәжірибелерді сипаттауға және талдауға мүмкіндік береді; жобаға қатысушылардың жобалық құжаттамасын, идеяларын қалыптастыру және қорытынды жасау; жобаны іске асыру кестесі мен мерзімдерін қалыптастыру; жобаның экономикалық бағалауын жүргізу; жобаларды басқаруда жаңа ақпараттық технологияларды қолдану нұсқаларын әзірлеу және ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқытудағы конфликтология
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды жағдайларды диагностикалау мен талдаудың тұжырымдамалық құралдарын дамытуға бағытталған; педагогикалық процесте қақтығыстардың өзара әрекеттесуін жобалаудың ықтимал нұсқаларымен танысу; педагогикалық іс-әрекеттің жеке немесе топтық субъектілерінің прогрессивті дамуына әкелетін педагогикалық процестегі қақтығыс жағдайларының конструктивті нәтижелерін модельдеу және жоспарлау; педагогтың кәсіби дайындығының маңызды құрамдас бөлігі ретінде толеранттылықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесін жобалау
    Несиелер: 3

    Пән білім беру жүйесін жобалаудың мәні мен негізгі сипаттамаларын көрсететін түсіну жүйесін қалыптастыруға; білім беру жүйесінің жобаланатын объектілерін критериалды талдаудың ақыл-ойын қалыптастыруға; білім беру жүйесін жобалауды ұйымдастыруға және жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға; білім беру саласындағы жобалық қызметті жүзеге асыруға әдістемелік мәдениет пен қызығушылықты дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі деректерді өңдеу технологиялары және визуалдау
    Несиелер: 5

    Пән үлкен көлемдегі деректер массивтерін жинау, өңдеу, талдау және визуалдау тәсілдері мен әдістерінің үлкен спектрін қолдану дағдыларын зерделеуге және тұжырымдауға бағытталған; классикалық әдістер оларды масштабтау мүмкін еместігіне байланысты жұмысын тоқтатқан кезде математикалық және есептеуіш модельдеудің жаңа қағидаттарының көмегімен үлкен деректермен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 3

    Пән тыңдаушыларда адам ресурстарын басқару саласында заманауи әдістер мен құралдарды қолданудың практикалық құзыреттілігін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курс аясында қызметкерлерді іріктеу, іріктеу және қабылдаудың заманауи технологиялары, қызметкерлерді жұмыстан шығару және қысқарту, бейімделу, қызметкерлерді оқыту және дамыту, қызметкерлерді бағалау және аттестаттау, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, ұйымның адами ресурстарын басқаруда инновацияларды енгізу; қызметкерлердің жалпы сыйақыларын басқарудың тиімді құралдары, сондай-ақ оларды компанияның стратегиясын іске асыру үшін қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заңнама құру
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында тыңдаушылар құқық теориясымен танысады, ҚР заңнамасын қолдануда практикалық дағдыларға ие болады. Пән әлеуметтік, экономикалық және құқықтық объектілерді (фактілер, нормалар, институттар, процестер) сипаттауға, олардың маңызды белгілерін көрсетуге және білім беруде қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелерін қолдануға; нормативтік құқықтық актілермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге, білім беру ұйымдары қызметінің өзекті мәселелерін ашатын және нақты өмірдегі жағдайларды модельдейтін проблемалық, логикалық, заңдық міндеттерді шешу тәжірибесін иеленуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқарудың психологиялық механизмдерін білу; бағыныштыларға әсер ету және әсер ету әдістерін меңгеру, ұйымда топты басқара білу; басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктерін білу . Пән кросс-мәдени орта жағдайында басқару қызметінде психологиялық әдіснаманы қолдануға мүмкіндік береді; Психология және менеджмент саласындағы озық білім негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздерін сипаттауға және түсіндіруге; жеке тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктерін диагностикалау үшін Психология әдістерін қолдануға және байланыстыруға мүмкіндік береді.; басқару жүйесінде тиімді коммуникацияларды құру үшін ұйымдағы жеке мінез-құлқы мен мінез-құлқын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілер, Интернет және мультимедиа технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс тыңдаушыларды жергілікті және жаһандық желілердің негізгі ұғымдарымен, білім беру интернет ресурсын құру технологиясының негіздерімен таныстырады; тыңдаушыларды желілерді жобалауға, білім беру Web-ресурсының мазмұнын құрылымдау үшін математикалық модельдерді пайдалануға үйретеді. Курстың міндеттері: Білім беру Web-ресурсын педагогикалық жобалау; оқу материалының ақпараттық-логикалық моделін құру және оны мазмұны бойынша графтар теориясы әдістерімен оңтайландыру; білім беру Web-ресурсының құрылымын қалыптастыру; WEB-технологиялардың негіздерімен танысу болып табылады; білім беру интернет-ресурстарында интерактивті өзара іс-қимылды ұйымдастыру технологияларымен танысу; Интернет желісінде Web-ресурсты жариялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Пән «білім сапасы», «білім беру процесінің сапасын басқару» ұғымдарын түсіндірудегі заманауи тәсілдердің мәнін игеруге мүмкіндік береді; білім беру үдерісі сапасының қазіргі заманғы тенденциялары; білім беру процесінің сапасын басқару модельдері мен механизмдері; білім беру процесінің сапа менеджменті саласындағы нормативтік құжаттар;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән педагогтардың әдіснамалық мәдениетін қалыптастыруға мүмкіндік береді; ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін шешуге философиялық, әлеуметтік-экономикалық, психологиялық және басқа да білімдердің қосымшаларын үнемі іздестіруге орнатуды қалыптастыру; педагогтың кәсіби этикасының нормаларын терең меңгеруге, оның білім алушылар алдындағы жауапкершілігін түсінуге, олармен серіктестік, ынтымақтастық және шығармашылық қарым-қатынастарын орнатуға ұмтылуға ықпал ету; оқу үрдісінде Flipped Classroom және Blendedlearning технологияларын түсіндіру және суреттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру ұйымдарындағы Бренд менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс бренд стратегиясын жоспарлау және бағалау, бренд стратегиясының ұзақ мерзімді кірістілігін арттырудың тиісті тұжырымдамалары мен әдістері туралы білім алуға ықпал етеді. Тыңдаушылар брендтердің қосылған құнымен, моделімен, сыныптамасымен және сәйкестендірілуімен, брендтерді имитациялау және бұрмалау бойынша құқықтық қорғаумен және алдын алу шараларымен танысады. Курс бренд стратегияларын жоспарлау және бағалау саласындағы білімді қорытындылауға; брендті әзірлеу кезінде зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістемелерін синтездеуге; брендтің құрылымы мен түрлерін қайта қарауға мүмкіндік береді; адалдықты бағалау бренд менеджменті және брендті Басқару стратегиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім экономикасы
    Несиелер: 4

    Білім беру экономикасы барлық білім беру мекемелерінің ресурстық қамтамасыз етілуін; білім беру жүйесіне қаржылық салымдардың тиімділігін; білім деңгейі мен экономикалық өсудің өзара байланысын зерттейді. Зерттеу пәні білім беру саласында құрылған қызметтер мен тауарларды өндіру, бөлу, айырбастау және тұтыну процесінде туындайтын қатынастар болып табылады. Курсты оқу тыңдаушыларға білім туралы білімді жүйелеуге; білім беру саласындағы экономикалық құбылыстар мен үдерістер арасындағы экономикалық заңдылықтар мен себеп-салдарлық байланыстарды түсінуге; осы саладағы экономикалық заңдар іс-әрекетінің ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді; білім беру ұйымдары жұмысының тиімділігін арттыруға ықпал ететін, сондай-ақ білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ететін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқыту практикасы
    Несиелер: 10

    Педагогикалық практика жоғары оқу орындарында білім беру процесін іске асыру тәжірибесін алуға; кәсіптік білім беру ұйымдарында экономикалық пәндерді оқыту үшін оқу жоспарларын, бағдарламаларды және тиісті әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге және ұсынуға; білім беру қызметі саласындағы нормативтік құжаттардың құрылымы мен мазмұнын талдауға; білім беру ортасын өзгертуге және білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда өз қабілеттерін көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 3

    Курс жеке тұлғаның мінез-құлық заңдылықтарын зерттеуден тұрады және топтар мен қауымдастықтардың тобының сипаттамалары. Пән әлеуметтік-психологиялық мінез-құлық феноменологиясы туралы түсінік қалыптастыруға арналған жеке тұлға, үлкен және кіші топтардың жұмыс істеу заңдылықтары, қарым-қатынас процесінің әлеуметтік-психологиялық интерпретациясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру ұйымдары қызметіндегі цифрлық маркетинг
    Несиелер: 5

    Курс электрондық коммерцияның негізгі анықтамалары мен ұғымдары және өнімді цифрлық ортада жылжыту әдістері; интернет-қызметтер нарығының құрылымы; Интернет-сайттардың маркетингтік функциялары және олардың негізгі түрлерінің сипаттамасы; цифрлық маркетингте пайдаланылатын бағдарламалық өнімдер мен сервистер; интернет желісіндегі маркетингтік зерттеулер әдіснамасы; цифрлық маркетингтің инновациялық түрлері (геомаркетинг, SERM, мобильді маркетинг, геймификация) туралы білімді қалыптастырады; оңтайлы маркетингтік құралдарды таңдай білу және Интернет желісінде маркетингтік зерттеулер жүргізу; түрлі қызмет салаларында өз жұмыс орнында Интернет-маркетинг саласындағы білімді қолдану; Интернет желісінде маркетингтік қызметті ұйымдастыру, өнімді іздеу жүйелерінде және әлеуметтік желілерде жылжыту дағдылары; Интернет желісінде іздеу жүйесін оңтайландыру және сайттарды жылжыту алгоритмін пайдалану; ақ

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім философиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: тыңдаушыларды институт ретінде білім берудің жалпы тарихымен, сондай-ақ білім беру қызметінің негізінде жатқан философиялық идеялармен және принциптермен, институт ретінде және атап айтқанда білім беру саясатымен таныстыру. Курс білім беру философиясының негізгі бөлімдері мен бағыттары, білім беру проблемаларын философиялық талдаудың әдістері мен тәсілдері; білім беру феноменінің тарихи эволюциясы процесінің заңдылықтары, адамзат тарихындағы және қазіргі әлемдегі білім берудің даму кезеңдері туралы білімді қалыптастырады; білім беру мәселелері бойынша философиялық, әлеуметтік-саяси және ғылыми әдебиеттерді өз бетінше талдай білу; өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдылары; көпшілік алдында сөйлеу, дәлелдеу, пікірталас пен полемика жүргізу, әртүрлі пайымдау логикасын практикалық талдау; ақпаратты сыни қабылдау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру ұйымдарында бюджеттеу
    Несиелер: 4

    Курс тыңдаушыларда теориялардың, тұжырымдамалардың мазмұны және ұйымды бюджеттеуге қазіргі заманғы тәсілдер, білім беру мекемесіндегі қаржылық жоспарлау, талдау және бақылау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға; білім беру ұйымының өзекті қаржылық жағдайын сыни бағалай білуге; білім беру ұйымының бюджеттеу құралдарын талдай және бағалай білуге; жобалардың қаржылық негіздемелерін әзірлеуге; басқарушылық шешімдер қабылдау үшін топта жұмыс істеуге; бюджеттеуді автоматтандыру жүйесін пайдалануға мүмкіндік береді.; дербес және бюджеттік білім беру мекемесінің қаржы-шаруашылық қызметінің жоспарын құру дағдылары; Білім беру мекемесінің қаржылық жауапкершілік орталықтарын анықтау; білім беру мекемесінің еңбекақы төлеу жүйесін таңдау; білім беру мекемесінің штаттық кестесін, білім беру жобасына арналған бизнес-жоспарды қалыптастыру; білім беру мекемесінің ақылы білім беру қызметтерінің өзіндік құнын, салық төлемдерін есептеу; білім беру қызметінің әртүрлі бағыттарының, бөлімшелерінің, өнімдерінің тиімділігін есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылыми-зерттеу қызметінің ерекшелігін білуге және түсінуге; ғылыми-зерттеу жұмысын құру принциптері туралы білімді жүйелеуге қабілетті және зерттеу жұмысын, мақала жаза алады;

  • Код ON2

    Оқытушының кәсіби құзыреттілік дағдыларына ие және жоғары оқу орындарында сабақ береді, өзінің педагогикалық іс-әрекетінде жоғары білім берудің заманауи құралдары мен әдістерін және жоғары білім беру психологиясын қолдана біледі;

  • Код ON3

    Зерттеудің өзектілігі мен проблемасын анықтай алады; заманауи әдістер мен технологиялардың көмегімен ақпаратты жинайды, визуалдайды және талдай алады;

  • Код ON4

    Жобалық және диссертациялық жұмыстарды орындау барысында ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасын қолдануға қабілетті; зерттеу мәдениетін меңгерген, білім беру жүйелерін басқарудың заңдылықтарын, принциптерін, технологиялары мен әдістерін ескереді;

  • Код ON5

    Процестер мен құбылыстарды талдаудың қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдай алады, жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндер аясында алынған білімді біріктіре алады;

  • Код ON6

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық жұмысты жүргізуге және диссертация, ғылыми мақала, есеп, талдамалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмысының нәтижелерін жинақтауға қабілетті.;

  • Код ON7

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауға және түсіндіруге қабілетті

  • Код ON8

    Мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді нақты және нақты жеткізе біледі;

  • Код ON9

    Кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындық; өз ойларын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық түрде жобалауға дайын;

  • Код ON10

    Өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға, күнделікті кәсіби қызмет үшін қажетті білімді, кәсіби дағдылар мен іскерлікті кеңейтуге және тереңдетуге және докторантурада білім алуды жалғастыруға дайын

  • Код ON11

    Ұйымдастырушылық стратегияларды талдауға және салыстыруға қабілетті; материалдарды немесе тұжырымдамаларды компоненттерге бөлу, олардың арасындағы айырмашылықтарды түсіну.

  • Код ON12

    Тиімді бақылау және өндірісті жедел басқару үшін компаниядағы сапа менеджменті жүйесінің негізгі элементтерін анықтай алады.

Top