8D01502 Информатика в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ақпараттық технология саласында кәсіби білімін жүйелі көрсете білетін, ғылым және басқару саласындағы инновациялық қызметке қабілетті докторларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D012 Информатика педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Академиялық жазылым
Несиелер: 4Пәнде ғылыми мәтіннің құрылу принциптері мен тәсілдері, әр түрлі жанрдағы (ғылыми, ғылыми-оқу және т.б.) ғылыми мәтіндерді құру ережелері, ғылыми мәтіндерді жариялау үшін құру және редакциялау, белгілі бір ғылыми қызмет саласындағы академиялық дәстүрдің ерекшеліктері қарастырылады. Докторанттардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде жеткізе білу, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндеді құру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді коммерцияландыру
Несиелер: 5Ғылыми-техникалық қызметті ұйымдастырудың принциптері мен нысандары, оның нәтижелері, технология және технологиялар трансфері ұғымдарының мазмұны; Педагогикалық технологиялардың коммерциялық әлеуетін, оның пайдалылығы мен әлеуетті құнын бағалаудың негізгі әдістерінің мазмұны; Ғылыми зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру кезеңдері, ғылыми-педагогикалық зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру модельдері; Ғылыми-педагогикалық зерттеулер нәтижелерін коммерцияландыру процесінде зияткерлік меншік объектілерін және оларды пайдалану құқықтарын қорғау; Ғылыми зерттеулер мен педагогикалық әзірлемелер нәтижелерін коммерцияландырудың бизнес-жоспарын құрудың теориялық және әдіснамалық аспектілері; Технологиялар трансфері. Мемлекеттік құрылымдармен, компаниялармен, ғылыми ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 5Пәнде ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі түсініктері, зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері, түрлі ғылыми зерттеу жүргізуде қолданылатын әдістер тобын таңдаудың негізделуі, пәндік зерттеу саласына қатысты жалпы ғылыми, формальді-логикалық, пәнаралық зерттеу әдістері, ғылыми-зерттеу практикасының негізгі мәселелері қарастырылады. Пән зерттеу жұмысын жүргізу барысында пәндік зерттеу саласына қатысты ғылыми-зерттеу әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыс нәтижелерінің нақтылығы мен оның тиімділігін бағалау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қолданбалы программалық қамтаманы жасау әдістемесі
Несиелер: 5Пәнде алгоритмдік тілдердің негізгі түсініктері, тапсырмаларды алгоритмдеу принциптері, сондай-ақ жоғары деңгейлі тілде қолданбалы программалық қамтаманы құру құрылымы мен принциптері, негіздері, программалау технологиялары, программалау стильдері қарастырылады. Пән қолданбалы программалық қамтама пакеттерін, программалық қамтама құралдарын қолдана отырып, программаларды құжаттамалық ресімдеу, күйге келтіру дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қашықтан оқыту теориясы мен практикасы
Несиелер: 5Пәнде ақпараттық-білім беру орталары және оларды қашықтан оқытуда жүзеге асыру ерекшеліктері мен қағидаларын есепке ала отырып, тиімді қолдану қарастырылады. Пән қашықтан оқытуды нақты бір пәндік салада, қашықтан оқыту курстарын жасаудың заманауи технологияларын, цифрлық білім беру ресурстарын, мазмұнның мақсаты мен ерекшеліктерін, негізгі жұмыс істеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқыту теориясы мен педагогикалық технологиялар
Несиелер: 6Теория, әдіс және оқытудың негізгі ұғымдары. ХХ ғасырдағы оқыту теориялары: мінез-құлық теориясы. ХХ ғасырдағы оқыту теориялары: танымдық теория. ХХ ғасырдың оқыту теориялары: конструктивизм. ХХІ ғасырдың оқыту теориялары: коннективизм. ХХІ ғасырдағы оқыту теориялары: қалыптастырушы оқыту. ХХІ ғасырдың оқыту теориялары: даму теориясы. ХХІ ғасырдағы оқыту теориялары: құрылымдық оқыту теориясы. Макро және микро модельдер. Оқу ортасының өзгеруі. Мұғалімнің, оқушының және технологияның рөлі. Мұғалімнің, оқушының және технологияның рөлі. Жаңа технологиялар және олардың білімге әсері. Жаңа технологиялардың білімге интеграциясы.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Виртуалды оқыту ортасын басқару
Несиелер: 5Пән виртуалды білім беру ортасындағы дидактикалық әдістермен және оқу-әдістемелік жұмыстың технологиялық құралдарымен, виртуалды оқу құралдарын жіктеумен, дидактикалық дизайн индикаторларының таксономиясымен, көрнекілік және танымдық мультимедиялық функциялармен, білім беру бағдарламаларының сценарийлеріндегі бақылаумен, қолданбалы бағдарламалық пакеттердің дидактикалық талдауын қарастырады. Пән заманауи университет қызметіндегі виртуальды оқытудың мүмкіндіктері мен артықшылықтары туралы түсінік қалыптастыру дағдысын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Код ON1
ғылыми мақалаларды іздеу, зерттеу, құру ережелері мен прициптерін сақтай отырып ғылыми-ақпараттық мәтіндерді жариялау үшін халықаралық рецензияланатын мәліметтер базасы мен ресурстарын қолданады;
-
Код ON2
ғылыми қоғамдастық алдында баяндама жасай отырып, оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ауызша түрде баяндай алады
-
Код ON3
пәндік зерттеулер саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді және нәтижелерді коммерцияландыру жолдарын біледі
-
Код ON4
ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдаланады
-
Код ON5
виртуалды білім беру ортасында оқытуды жүзеге асыру үшін программалық өнімдер мен оқу курстарын әзірлейді
8D01502 Информатика
ДокторантураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: D012 Информатика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01502 Информатика
ДокторантураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: D012 Информатика педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша