Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01454 Көркем еңбек және кәсіпкерлік негіздері в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Ғылым мен оқытудың озық технологияларының заманауи жетістіктерін, олардың оқу-тәрбие қызметінде қолданылуын қарастырады. Педагогика ғылымының әдістемесін практикада қолдану дағдысын алуға мүмкіндік береді. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін дамытады, педагогикалық зерттеулерді жобалау мен жүргізудің негізгі теориялық, әдістемелік және этикалық принциптерін ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 7

    Кәсіпкерлікті оқытудың тиімді әдістерін, мақсаты мен міндеттерін, білім алушылардың экономикалық білім беру құрылымын, кәсіпкерлік негіздерін зерттеудегі жобалық әдістерді қарастырады. Кәсіпкерлік негіздері сабақтарында оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың жолдары мен әдістерін талдайды. Сабақтың дәстүрлі емес формаларын дамытуды және кәсіпкерлік негіздері бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жүргізуді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көркем еңбекке оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары оқу орындарында интерактивті әдістерді, оқыту формалары мен жаңа білім беру технологияларын қолдануды қарастырады. Көркем еңбекті оқыту теориясы мен әдістемесіне заманауи ұстанымдарды қолдануға, әр түрлі оқу сабақтарын жоспарлауға және өткізуге, білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруға, педагогикалық қызметті кәсіби басқаруға үйретеді. Өзін-өзі меңгеру техникасын, эмоционалды күйін, магистранттардың сөйлеу техникасын арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тіліндегі кәсіби терминдерді қарастырады; мазмұны әр түрлі дәрежеде қамтылған шетел тіліндегі түпнұсқалық дереккөздерді зерттейді. Мамандық бойынша ауызша сөйлеу, ғылыми баяндамамен сөйлесу, ғылыми зерттеулерді ұсыну, ғылыми пікірталастар жүргізуге дағдыларын дамытады. Ғылыми - зерттеу қызметіне байланысты жұмыстарды жобалауға , кәсіби ортада және қоғамда шет тілінде қарым -қатынас жасауға білімдерін тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару қызметінің психологиялық теориясының іргелі тұжырымдамаларын қарастырады, басқару процестері мен құбылыстарына психологиялық талдау жасайды, әр түрлі басқару мәдениеттері арасындағы байланыс жағдайында іскерлік және тұлғааралық қарым -қатынас дағдыларын дамытады. Басқару мен психологиялық кеңес беру әдістері, әлеуметтік-психологиялық талдаудың заманауи әдістері, дүниетанымдық, тұлғааралық қатынастардың әлеуметтік және жеке маңызды мәселелердің шешімдерін, эксперименттік психологиялық зерттеу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Гуманитарлық, әлеуметтік, жаратылыстану - техникалық ғылымдар тарихы мен философиясының фактілерін қарастырады, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды зерттейді. Қазіргі жаһандық өркениеттің дамуындағы нақты ғылымдардың философиялық мәселелерін талдайды. Ғылымның даму тарихын, ғылым философиясының әр түрлі фактілері мен құбылыстарын әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп оқушыларының жобалау қызметі
    Несиелер: 7

    Жоба түрінде ұсынылған мәселелерді шешу үшін танымдық, оқу, зерттеу және шығармашылық әрекеттерді зерттейді. Өздік жұмыс барысында оқушының шығармашылық қабілеттерін дамытуды үйретеді. Көркем еңбек бойынша оқушылардың жобалық іс-әрекеттерін ұйымдастыру мен басқаруды толық сипаттайды. Зерттеушілік және практикалық жобаларды даярлауға оқушылардың белсенділігін арттыру тәсілерін ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Колледждерде мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды оқыту әдістері
    Несиелер: 7

    Колледжде мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды оқыту әдістерін қарастырады; болашақ мүмкіндігі шектеулі жұмысшы маманның жеке дамуына жағдай жасайды. Мүмкіндігі шектеулі білімгердің әлеуметтік белсенділігінің жоғары деңгейіне жетуіне әлеуметтік-педагогикалық оңалту мүмкіндіктерін талдайды. Кәсіби тұлғалық қасиеттері шектеулі білімгерлерді біртіндеп қалыптастыруға және дамытуға арналған тәрбие жұмысының әр түрлі әдістері мен формаларын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да жобалық оқыту
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалаудың әдістемесін, теориясы мен практикасын қарастырады, дизайнның педагогикалық категория ретінде дамуының генезисін анықтайды, жобалау қызметінің субъектілері мен объектілерін ашып көрсетеді, жобалау түрлерін жіктейді. Оқушылардың ғылыми жобалау мен жобалық әрекеттерін ұйымдастыру, енгізу және бағалау қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлікті экономикалық құбылыс ретінде қарастырады, кәсіпкерлік қызметтің түрлерін, ғылыми жобаларды әзірлеуді, стартап-мәдениетті, кәсіпкерліктің инновациялары мен тенденцияларын түсіндіреді. Қазіргі жағдайда бәсекелестікті дамытуды қарастырады. Баға белгілеу қағидаларын түсіндіреді, өндірістік процеске қатысатын ресурстарға, нарықтың жұмыс істеу механизмдеріне толық сипаттама береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды көркем еңбекке даярлау
    Несиелер: 7

    Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды көркем еңбекке тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік негіздерін, қазіргі білім беру кеңістігіндегі инклюзивті көзқарасты қарастырады. Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды кәсіби оңалту ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту барысында оқу процесі субъектілерін психологиялық -педагогикалық қолдау жүйесі мен технологиясын ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық білім беру медиатехнологиялары
    Несиелер: 5

    Ақпараттық дәуірдегі цифрлық білім беру медиа технологияларының маңызы мен мүмкіндіктерін, сонымен қатар оқу үдерісіне цифрлық медиа технологияларды енгізу мен қолдануды сипаттайды. Оқу, тәрбие және зерттеу міндеттерін шешу үшін білім беру медиа өнімдері мен ресурстарын қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дәстүрлі және заманауи сәндік - қолданбалы өнер
    Несиелер: 7

    Дәстүрлі және заманауи халықтың сәндік-қолданбалы өнерін, ұлттық ою-өрнектерін, көркем кесте, тоқу және тоқу өнерін, батик, құрақ, гжель, хокломаны және т.б. қарастрады. Сәндік-қолданбалы өнер арқылы білімгердің жеке тұлғалық шығармашылық әлеуетін қалыптастыру жолдарын арып көрсетеді. Сәндік-қолданбалы өнер бойынша іскерліктері мен дағдыларды арттырады. Шығармашылық жұмыстарды, жұмысты қорғау мен көрмені ұйымдастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұғалімнің арт-технологиялық қызметі
    Несиелер: 7

    Болашқ мұғалімнің арт-технологиялық іс-әрекетін қарастырады. Жоғары оқу орындарында көркемдік технологияны қолданудың түрлері, сипаттамасы мен жолдарын талдайды. Оқу үрдісінде арт-технологияны шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру құралы және қазіргі кезеңдегі болашақ маманның жеке дамуының әдісі ретінде қарастырады. Арт-технологияны енгізудің негізгі формаларын сипаттайды: шағын дәрістер, рөлдік және іскерлік ойындар, бейне дискуссия, тұжырымдамалар, топтық пікірталастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    Маркетинг, маркетингтік микстер, жұмыс үстелі мен далалық зерттеулер жүргізу, мақсатты аудиторияға SWOT талдау жүргізу, сегменттеу әдістерін қарастырады. Брендтерді, маркетингтік коммуникацияларды, онлайн-маркетингтік коммуникацияларды, ойлау дизайнын сипаттайды. Прототиптеу, тестілеу, тауарлар мен қызметтерді жылжыту бойынша идеялар құруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысын ұйымдастыру және басқару әдістері
    Несиелер: 5

    Тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен басқару әдістерін, оқу орындарындағы тәрбие жұмысын модельдеу мен жобалауды меңгеруге мүмкіндік береді. Тәрбиенің негізгі категориялары мен ерекшеліктерін, оқу іс-әрекетінің түрлерін сипаттайды, оқу жұмысының формаларын, қазіргі білім беру технологияларын салыстыруға, білім беру мекемелерінде тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен басқару әдістерін кәсіби қолдануға мүмкіндіктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Кәсіпкерлік және бизнес негіздері" бейіні бойынша мектеп оқушыларын оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқушыларды «Кәсіпкерлік пен бизнес негіздері» бейіні бойынша оқытудың озық технологияларын қарастырады, оқушыларыды кәсіпкерлікке және бизнес негіздеріне оқытудың инновациялық технологияларын қолдану қабілетін дамытады. Кәсіпкерліктің қазіргі жағдайын, кәсіпкердің өзін-өзі жарнамалауын, жинақтарды, несиелерді, депозиттерді және кәсіпкерлік қызметтегі даму стратегияларын ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы білім беретін мектепте нормативті құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 6

    Білім туралы заңдарды, білім беру саласындағы соңғы халықаралық және отандық нормативтік құқықтық актілерді, білім беру саласындағы қатынастарды құқықтық реттеудің мемлекеттік саясатының негізгі қағидаларын, мемлекеттік білім беру стандарттары мен көркем еңбек және кәсіпкерлік негіздері білім беру бағдарламаларын қарастырады. Білім беру саласындағы бағдарламалық құжаттарды талдайды және олардың кәсіби қызметте қолданылуын сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи дизайн технологиялары
    Несиелер: 5

    Композиция негіздері мен заманауи дизайн технологияларын оның түрлері мен бағыттарын қарастырады. Дизайн мен композицияның әр түрлі әдістерін қолдана отырып, дизайнерлік объектілердің көркемдік дизайнын жасауға шығармашылық қабілеті мен дайындығын дамытады; композиция мен дизайнның әр түрлі объектілерін талдап декор мен стиль элементтерін қолдану мүмкіндіктерін талдайды. Өнімдерді модельдеу және прототиптеу, материалдарды таңдау мен дайындау процесінде креативті ойлауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектепте оқу процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 6

    Жоғары оқу орындарында оқу процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздерін қарастырады, оқу процесін ғылыми ұйымдастырудың негізгі мәселелерін шешуге мүмкіндік береді. Оқытудағы құзыретті ұстаным, оқытудың кредиттік технологиясы, жоғары оқу орындарында студенттерге бағдарланған оқыту туралы қолданбалы білім береді. Оқу үдерісін ғылыми ұйымдастыру әдістері мен мазмұндық аспектілерін, ғылыми-әдістемелік материалдарды әзірлеуге іскерліктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем еңбек теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Өнер, оның шығу тегі, ежелгі дәуірдегі өнер түрлері мен материалдарды көркемдік өңдеу туралы білімдерді қарастырады. Қазақ халқының өнерін, оның тарихы мен материалдарды өңдеу принциптері мен көркем қолөнердің мазмұнын дұрыс сипаттауға мүмкіндік береді. Көркем шығармадағы маманның дағдысын қалыптастырады, материалдарды көркем өңдеуді ұйымдастырудың негіздерін ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эксперимент жұмыстарын жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық эксперимент бағдарламаларын, педагогикалық экспериментті ұйымдастырудың кезеңдері мен шарттарын қарастырады, эксперимент түрлерін ажыратуға, эксперименттік жұмысты жүргізу әдісін, эмпирикалық мәліметтерді жинау мен талдау әдістерін қолдануға, ғылыми гипотезаны, жоспарды өз бетінше қоюға үйретеді. эксперимент, эксперименттің мазмұнын сипаттау, экспериментті қорытындылау және алынған мәліметтерді өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Визуалды өнер теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Визуальды өнер теориясы мен практикасын қарастырады, классикалық өнердің үздік туындыларын, қазақстандық суретшілердің жұмыстарын, бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларын, заманауи технология мен өнердегі ғылыми жетістіктерді талдайды. Бейнелеу өнерінің заманауи тенденциялары туралы білімдерін зерттейді. Визуальды өнердіңі заманауи стиль бағыттарын зерттеуге негізделген практикалық жұмыстарды орындауда, қазіргі суретшілер туралы білімдерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Философиялық, психологиялық және педагогикалық ғылымдардың тұжырымдамалық ережелері мен категорияларына сүйене отырып, негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді өз бетінше талдау.

  • Код ON2

    Кәсіби-педагогикалық қызметте шет тілінің жоғары деңгейінде тұлғааралық қатынасты жүзеге асыру.

  • Код ON3

    Заманауи педагогикалық, цифрлық технологиялар мен оқыту әдістерін қолдану, ақпараттық-коммуникативтік құзыреттілікке ие болу.

  • Код ON4

    Оқу бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерді жобалау және біріктіру, көркем шығармалар мен кәсіпкерлік негіздері бойынша ғылыми жобалар әзірлеу.

  • Код ON5

    Шығармашылық бағыттағы және шығармашылық ойлаудағы білім беру қызметі саласындағы көркемдік және еңбек дағдыларын көрсету.

  • Код ON6

    Кәсіпкерлік, маркетинг және бизнес саласында қосымша білім алу үшін қажетті оқу дағдыларын көрсету.

  • Код ON7

    Білім беруді басқарудың және педагогикалық процесті ұйымдастырудың инновациялық әдістері мен технологияларына иелік ету.

  • Код ON8

    Эксперименттік-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып жүйелеу және қорытындылау.

Top