Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10121 Мейіргер ісі (Сапаны басқару) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты кәсіптік теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті, озық мейіргерлік практикаларды ілгерілетуге, денсаулық сақтаудағы мейіргерлік қызметтің табысты реформасын үйлестіруге және жәрдемдесуге қабілетті мейіргер ісінің білікті мамандарын даярлау болып табылады
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M141 Мейірбике ісі
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Психологияның негізгі түсініктері мен міндеттері, басқару психологиясының әдіснамалық негіздері мен тәсілдері. Топтық құбылыстар мен процестерді және жеке мінез-құлықты басқару психологиясының заманауи идеялары. Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару. Басқарудың әлеуметтік-психологиялық мәселелері. Психология негіздері және көшбасшы рөлі. Жанжалды жағдайларды басқару психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогикалық зерттеудің негізгі категориялары мен әдістері. Оқыту процесі. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары. Оқытудың факторлары, принциптері және әдістері. Әлемдегі білім: тарих және замануилық. Жоғары мектептегі білім беру теориясы. Замануи білім беру технологиялары. ЖОО оқытудың ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейіргерлік практикадағы сапаны басқарудағы коммуникативтік технологиялар
    Несиелер: 5

    Негізгі базалық коммуникациялық дағдылар. Ask-Tell-Ask стратегиясы (сұраңыз-айтыңыз-сұраңыз). Байланыс жолдары медицина қызметкері – пациент денсаулық көрсеткіштеріне. Дәлірек сәйкестендіру науқастың проблемалары. Емдеу нәтижелерін жақсарту, медициналық қателіктердің жиілігін төмендету, мейіргер қызметкерлерінің коммуникативті технологияларды қолдану кезінде шағымдардың санын азайту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және ғылым философиясы
    Несиелер: 3

    Философия және ғылым әдіснамасы философиялық білімнің саласы ретінде. Ғылымның пайда болуы және ғылымның тарихи динамикасының негізгі кезеңдері/ Ғылымның қоғам өміріндегі функциялары (ғылым дүниетаным ретінде, өндіргіш және әлеуметтік күш ретінде). Ғылыми білімнің құрылымы. Мейірбике ісі философиясының негізгі түсініктері. Ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Мейірбике ғылымының өзекті философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіби лексиканы, Кәсіби бағытталған мазмұндағы мәтіндерді игеру әдістері. Шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби және ғылыми қызметте шет тілдесуге,сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеуге арналған грамматикалық білім мен дағдыларды, ауызша және жазбаша түрдегі табиғи қарым-қатынасты дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейіргер қызметінің сапасын қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Мейіргер практикасының сапасын қамтамасыз ету жүйесі. Мейіргерлік қызметтің ішкі аудит жүйесі. Мейіргер ісін аккредиттеу стандарттары, клиникалық хаттамалар, операциялық процедуралар стандарттары. Мейіргерлік күтім жоспарын құжаттауға қойылатын талаптар. Пациент / отбасы және басқа медицина қызметкерлері арасындағы байланыстың көрсетілетін көмек сапасына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейіргерлік білім берудегі педагогиканың теориясы мен принциптері
    Несиелер: 3

    Заманауи технологиялар мен онлайн-оқытуды қолдана отырып, білім алушылардың қажеттіліктеріне негізделген оқыту. Кәсіби білім беру педагогикасы және құзыреттілік тәсіл. Студент-оқытуға бағытталған тәсіл. Оқытуды жеңілдету стратегиясы. Оқу бағдарламасын/силлабусты әзірлеу және құзыреттер негізінде бағалау қағидаттары. Рефлексия және оның үздіксіз оқыту мен кәсіби дамудағы рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейіргер ісіндегі жобалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Мейіргер ісіндегі жобаларды басқару негіздері, оның ішінде халықаралық қатысумен жобалық терминология. Жобаның мақсаттары. Негізгі жобалық құжаттар. Жобаға қойылатын талаптарды талдау. Жобаның күнтізбелік жоспары. Шығындар құрылымы, жобаның сметасы мен бюджетін әзірлеу.Мейіргер ісіндегі жобаның қауіптері мен өзгерістерін басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәлелді мейіргерлік практиканы енгізу
    Несиелер: 5

    Мейіргер ісіндегі дәлел деңгейлері. PICO принципін қолдана отырып, клиникалық мәселені тұжырымдау. Мейіргер ісі ақпаратты іздеу техникасы, сенімді көздер мен ресурстар. Дәлелді мейіргер ісі практикасының пациенттерге оң әсері. Мейіргер ісіндегі клиникалық нұсқаулар мен ұсыныстарды бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтаудағы және мейіргер ісіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және биостатистика
    Несиелер: 5

    Медициналық ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптар. Кешенді медициналық ақпараттық жүйенің құрылымы. Қағазсыз құжат айналымын енгізудің мәселелері мен перспективалары. Медицина қызметкерлерінің жұмысын автоматтандыру есебінен медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігін арттыру. Сипаттамалық және аналитикалық биостатистиканың негізгі түсініктері. Мейіргерлік зерттеулерде статистикалық өңдеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді жариялау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылыми басылым туралы түсінік. Ғылыми мақалалардың жіктелуі. Қазіргі ғылыми басылымның форматы. Ғылыми мақала жазудың ғылыми стилінің ерекшеліктері. Ғылыми мақаланы безендіруге қойылатын негізгі талаптар. Ғылыми мақаланың құрылымы. Рейтингтік ғылыми журналда жариялауға дайындық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мейіргер ісіндегі әдістеме және ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мейіргер ісіндегі ғылыми зерттеулер. Ғылыми зерттеу әдістері. Ғылыми жобалар мен гранттық өтінімдер жазу. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Сипаттамалық және аналитикалық зерттеу. Жүйелік шолу. Мета-талдау. Қажетті ақпаратты жинау. Алынған мәліметтерді өңдеу. Зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орта медицина қызметкері жұмысындағы тәуекелдерді басқару жүйесі және пациенттердің қауіпсіздігі
    Несиелер: 3

    Пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Қауіпсіз емес медициналық көмекке байланысты шешімдер. Пациенттердің емдеуге қатысуының жеткіліксіздігі не қатысуының толық болмауы. Инфекцияны бақылауды жақсарту арқылы инфекцияны азайту. Инвазивті процедуралармен, дәрі-дәрмектерді тағайындаумен, ықтимал жанама әсерлермен және дәрі-дәрмектерді сақтау тәсілдерімен байланысты қауіптерді азайту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейіргер ісінің қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен теориялары
    Несиелер: 5

    Мейіргер ісінің теория негіздері және теорияның төрт негізгі тұжырымы. Ұлы мейіргерлік теория - ұлы мейіргерлік теориялардың түрлері. Орта деңгейдегі мейіргерлік теориялар. Мейіргерлік практиканың теориялары. Теория түрлері және онымен байланысты зерттеулер. Мейіргер ғылымының дамуы. Мейіргерлік күтімнің әртүрлі теорияларына негізделген тәжірибені бағалау және әсер ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейіргердің әлеуметтік өзгерістер мен денсаулық сақтау жүйесіндегі ілгерілеу жағдайындағы көшбасшылығы
    Несиелер: 3

    Лидерлік теориясы. Жанжалдар мен стресстер. Өндірістік қақтығыстарды басқару әдістері. Кәсіби жану синдромы. Жеке менеджмент. Денсаулық сақтау жүйесінің ілгерілеуіндегі көшбасшының рөлі. Ерте кезеңдерде аурулардың алдын алуға және басқаруға қайта бағыттау. Науқасқа бағытталған күтім. Мейірбике персоналын тиімді басқару әдістерін меңгерген мейіргер ісінің көшбасшысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейіргерлік көмек сапасының этикалық және құқықтық сараптамасы
    Несиелер: 5

    Этика мәселелеріндегі мейіргерлік деонтология. Медицина қызметкерлерінің ішкі және сыртқы мәдениеті.Мейіргерлік іс-әрекеттің әртүрлі деңгейлеріндегі қатынастардың деонтологиялық мәселелері. Мейірбикенің кәсіби қызметіндегі құқықтық сараптаманың этикалық нормалары. Мейіргер ісіндегі медициналық көмектің сапасын үздіксіз жақсарту үшін этикалық жанжалдарды құқықтық шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейіргер ісіндегі замануи тенденциялар
    Несиелер: 5

    2019-2025 жылдарға арналған Қазақстан Республикасында мейіргер ісін дамытудың негізгі бағыттары. Мейіргер ісі саласындағы еңбек ресурстарын дамыту саясатын басшылыққа алатын 10 негізгі іс-әрекет. Төтенше жағдайлар, эпидемиялар мен апаттар жағдайындағы мейіргер қызметкерлерінің рөлі: COVID эпидемиясы. Орта медициналық персоналды басқарудың жаңа жүйесін енгізу үшін мейіргер ісінің заманауи тенденцияларын бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейіргер ісі дамудың заманауи парадигмалары
    Несиелер: 5

    Мейіргер ісінің дамуының заманауи парадигмалық процестері.Дәрігерлер мен мейіргерлер арасындағы қарым-қатынас парадигмасындағы өзгерістер: дәрігерлерден мейіргерлерге функционалдылықты беру, мейіргерлерді жеке қабылдау, халықтың мейіргерлік күтімге қажеттілігі. Мейіргерлік қызметте стандарттар және клиникалық нұсқаулар енгізу. Қызметтердің халықаралық классификациясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Денсаулық сақтау мен денсаулық сақтау жүйесіндегі озық мейіргерлік тәжірибе
    Несиелер: 5

    БМСК және бәсекелестік ортаны дамыту. Барлық пациенттерге көмек көрсетудің үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін денсаулық сақтау жүйесінің бастапқы және қайталама деңгейлерінде пациенттерге бағытталған, медициналық санитариялық көмекті үйлестіру. Халықтың психикалық және репродуктивті денсаулығын жақсарту. ДДҰ ХНИЗ стратегиясы. ҚР Ауруларды басқару бағдарламасының компоненттері. ДДҰ жобасын іске асыру - «Сау қалалар».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Магистрант білімін, кәсіби қызметі мен сыни ойлау дағдылары, шет тілін меңгеру деңгейін үнемі жаңартып, кеңейтеді

  • Код ON2

    Магистрант мейіргер ісінің философиясын анықтап, түсіндіре алады, мейіргер ісіндегі ғылыми құбылыстарды сипаттай алады

  • Код ON3

    Магистрант заманауи оқыту әдістері мен АКТ-ны қолдана отырып, мейіргерлік білім берудегі педагогикалық процестерді енгізе және бағалай алады

  • Код ON4

    Магистрант білім алушының оқу үдерісін жақсарту үшін білімге, теорияға негізделген теориялық және бағалау стратегияларын жүзеге асырады

  • Код ON5

    Магистрант психологиялық және жанжалды мәселелерді шешу үшін жеке тұлға мен ұжым деңгейінде көшбасшының қарым-қатынасының психологиялық әдістері мен құралдары туралы білімді қолданады

  • Код ON6

    Магистрант кәсіби стандарттарды және басқа да нормативтік құжаттарды қолдану және мейіргерлік көмектің сапасымен қауіпсіздігін жақсарту үшін заманауи технологияларды қолдану бойынша озық дағдылар мен білімге ие

  • Код ON7

    Магистрант кәсіби этикалық қағидаларды қолдана отырып, этикалық және құқықтық мәселелер бойынша коммуникациялық стратегиялар мен әдістерді жүзеге асырады

  • Код ON8

    Магистрант зерттеу нәтижелерін пайдаланады және дәлелді медицина негізінде алдыңғы қатарлы мейіргерлік тәжірибені қолдануға жәрдемдеседі

  • Код ON9

    Магистрант мейіргер ісі саласындағы зерттеулер мен ғылыми жарияланымдарды жоспарлау, жүргізу және бағалау дағдыларын пайдаланады

  • Код ON10

    Магистрант статистикалық деректерді өңдеу және интерпретациялауды, сонымен қатар заманауи компьютерлік бағдарламаларды пайдаланып мейіргер ісі зерттеулерде қолданады

  • Код ON11

    Магистрант заманауи мейіргерлік процесті жақсарту үшін денсаулық сақтау ұйымдарында әлеуметтік және кәсіби инновацияларды ілгерілетуде көшбасшылық дағдыларын көрсетеді

Top