7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1) в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім беру саласында кәсіби қызметтің таңдаулы саласында көшбасшы болуға қабілетті және еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білімді бәсекеге қабілетті, білікті кәсіби кадрларды даярлау. Білім алушыларға кәсіптік қызметті жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік, дағды, қызмет тәжірибесі деңгейін алу үшін жағдай жасау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
-
Балалардың когнитивтік дамуы
Несиелер: 4Когнитивті психология, оның қалыптасуы және негізгі тәсілдері. Когнитивті ғылым - бұл когнитивті ғылымдардың жиынтығы. Когнитивті психологияның пайда болуы. Балалардың танымдық дамуының теориялық негіздері. Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық дамуының ерекшеліктері. Баланың когнитивті дамуына әсер ететін факторлар.Мектеп жасына дейінгі балаларда когнитивті функцияларды дамыту. Танымдық қабілет. Когнитивті дамудың кезеңдері. Интеллекттің даму кезеңдері (Дж. Пиаже). Когнитивті психологиядағы ойлау проблемасы Шығармашылық ойлау және оны дамыту. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін дамыту. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу және сөйлеу коммуникацияларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау
Несиелер: 5Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау. Білім беру сапасын және білім беру қызметін бағалау жүйелері. Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау жүйесінде білім беру қызметінің шарттары мен нәтижелерін зерттеу және бағалау. Жетістіктердің динамикасын бағалау. Жинақталған жетістіктерді бағалау жүйесі. Педагогикалық мониторинг мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау құралы ретінде. Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау жүйесіндегі бақылау түрлері мен бағыттары. Баланың жеке басының дамуын бақылау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын басқарудың әдіснамалық тәсілдері
Несиелер: 4Курстың пәні мен міндеттері. МДҰ мақсаты білім беру жүйесі ретінде. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын басқарудың тұжырымдамалық тәсілдері. Функционалдық тәсіл. Ситуациялық тәсіл. Жүйелі-әрекеттік тәсіл. Зерттеу тәсілі. Үдерістік тәсіл. Бағдарламалық-мақсатты тәсіл. Синергетикалық тәсіл. Коммуникациялық-диалогтық тәсіл. Мәдениеттануға көзқарас. Жеке-бағытталған тәсіл.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 2Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі білімнің тарихы мен философиясы
Несиелер: 5Мектепке дейінгі тәрбиенің жалпы сұрақтары. Шетелде мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйелері. Қазақстанда мектепке дейінгі білім беруді дамыту. Мектепке дейінгі білім берудегі әдістемелік тәсілдер. Білім беру саласында баланың жеке басын дамыту мәселелері. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және шығармашылық әрекетінің теориялық және әдістемелік мәселелері. Мектепке дейінгі ұйымның білім кеңістігін құрудың теориялық негіздері. Отбасы тәрбиесінің негізгі мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі білім беруді рефлексивті басқарудың теориялық негіздері
Несиелер: 4Курстың пәні мен міндеттері. Ғылымдағы "рефлексия" ұғымына концептуалды тәсілдер "МДҰ рефлексивті басқару" түсінігі. рефлексивті басқарудың әдіснамалық мәдениеті. МДҰ рефлексивті басқару ерекшелігі. Рефлексивті басқарудың сапалы және маңызды сипаттамасы. Рефлексивті басқару кезеңдері. Басқарушының құрылымдық және құрылымдық емес әсері. МДҰ педагогтарының рефлексивтілік деңгейінің диагностикасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудегі сандық және сапалық зерттеу әдістері
Несиелер: 5Оқу пәнінің объектісі, пәні және міндет тері. Оқу пәнінің негізгі категориялары мен ұғымдары. Терминдердің өзара байла нысы зерттеу әдістемесі, әдісі және әдісте месі. Бақылау нәтижелерін математика лық өңдеудің индуктивті әдістері. Айырмашылықтардың шынайылығын бағалау әдістері. Қарапайым статистика ны есептеу әдістері. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің корреляциялау әдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
Несиелер: 5Педагогикалық білім, оны меңгеру үдерісі, түсіндіру тәсілдері (тұжырымдаманы құрастыру), жеке тұлғаны оқыту, тәрбиелеу және дамыту жүйесін қайта құру немесе жетілдіру үшін тәжірибеде қолданудың құралдары мен процедурасы туралы. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және реттеудің тәсілдері мен жолдарының реттелген жиынтығы, белгілі ғылыми мақсатқа жетуде алынған нәтижелерді қолдану және интерпретациялаудың тәртібі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды интеллектісі
Несиелер: 4Эмоционалды интеллект туралы түсінік. Эмоциялық интеллекттің негізгі ингредиенттері - бұл өзін-өзі тану, өзін-өзі бақылау, әлеуметтік сезімталдық (эмпатия) және қарым-қатынасты қалыптастыру. Эмоционалды интеллект құрылымы. Интеллект түрлері. Эмоционалды интеллекттің 4 дағдысы. Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды интеллектісі: даму ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балаларда эмоционалды интеллекттің даму кезеңдері. Әлеуметтік және эмоционалды интеллектті табиғи жолмен дамыту. Мектеп жасына дейінгі балаларда эмоционалды интеллектті дамыту жолдары. Мектеп жасына дейінгі балаларда эмоционалды интеллектті дамыту технологиялары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мектепке дейінгі ұйымның маркетингтік қызметін ұйымдастыру
Несиелер: 5Білім беру қызметінің маркетингі басқару қызметінің бағыты ретінде. Маркетинг қызметтерінің ерекшелігі. Мектепке дейінгі білім беру саласында маркетингтің қарқынды дамуының себептері. Мектепке дейінгі ұйымдағы маркетингтік қызметтің мақсаты. МДҰ-ның қазіргі заманғы маркетингтік қызметінің принциптері. Маркетингтік қызметтің функциялары мен кезеңдері. Маркетингтік микро орта факторлары. Ата-аналар МДҰ білім беру қызметін тұтынушылар ретінде. МДҰ-да маркетингтік қызметті басқарудың заманауи тәсілдері мен технологиялары. Балабақшада маркетингті жоспарлау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық іс- әрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON6
Мектепке дейінгі ұйымның білім беру жетістіктерін және тәрбиеленушілердің жетістіктерін талдау мен бағалауға критериалды тәсіл қолданады.
-
Код ON1
Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде сөйлеу коммуникациясының кәсіби дағдылары бар.
-
Код ON2
Мектепке дейінгі білім берудің қазіргі заманғы отандық және шетелдік концепцияларын талдау, бағалау және бенчмаркинг құралдарын, кәсіби міндеттерді шешуде білім сапасын бағалаудың әртүрлі жүйелерінің функционалдық мүмкіндіктерін пайдаланады.
-
Код ON7
Зерттеу және сандық дағдыларды, нақты зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми іздеу технологиясын, эксперимент нәтижелерін өңдеуді меңгереді
-
Код ON8
Зерттеу нәтижелерін талдау, синтездеу, салыстыру, жинақтау және жүйелеу әдістерін және оларды нақты практикалық міндеттерді шешу үшін қолдануды көрсетеді.
-
Код ON5
Оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін білім беру ортасының мүмкіндіктері, білім беру қызметтерінің нарығына маркетингтік зерттеулер жүргізеді
-
Код ON3
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру бағдарламаларын, дамытушы орталар мен жеке білім беру маршруттарын құрастырады
-
Код ON4
Типтік оқу жоспарына сәйкес білім беру қызметін ұйымдастырудың, мектепке дейінгі ұйымның оқу процесінің сапасын диагностикалаудың және бағалаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады.
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша