Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01512 Химия-биология в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде бейорганикалық химияның теориялық негіздері, оның ерекшеліктері, басқа ғылымдармен байланысы және оның практикалық маңыздылығы туралы түсініктерді қалыптастыру. Химияның жалпы түсініктері. Атом құрылысы. Периодтық жүйе. Химиялық байланыс. Валенттік байланыстар және молекулалық орбитальдар әдісі. Химиялық термодинамика және кинетика. Ерітінділер, ерігіштігі. Ерітінді концентрациясы. Электролиттік диссоциация теориясы. Тұздардың гидролизі. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Кешенді қосылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника практикумы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Өсімдіктер систематикасының негізгі аспектілерін, әртүрлі жүйелі топтағы өсімдіктердің анатомиялық құрылысының ерекшеліктерін ашу. Пәннің мазмұны: Архегониалды және гүлді өсімдіктердің негізгі кластары. Зертханалық жұмыстың негізгі тәсілдері. Анықтағыштармен жұмыс. Құзыреттіліктер: өсімдіктерді жинау әдістемесі мен ережелері, сонымен қатар класс бойынша материалдарды жинаудың әдістемелік ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия бойынша есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың бейорганикалық химия бойынша білімдерін тереңдету, оларды әдістемелік тұрғыдан дұрыс және іс жүзінде тиімді шешуге үйрету. Есептердің әр түрлі түрлерін, есептеулер жүргізілетін негізгі формулалар мен заңдарды, есептерді шешудің стандартты алгоритмдерін шешу жолдары туралы білімді қалыптастыру. Формула бойынша қарапайым есептер. Газ заңдары. Газ тәрізді заттардың молекулалық массасын анықтау. Ерітіндінің массалық үлесін есептеу. Ерітінділердің концентрациясын есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Мақсаты: орындалатын функцияларға байланысты жоғары өсімдіктер мен олардың мүшелерінің сыртқы және ішкі құрылымы туралы түсінік қалыптастыру; өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңыздылығын көрсету. Өсімдіктердің анатомиясы және морфологиясы. Өсімдік клеткасы. Өсімдік тіндері. Тамыр және тамыр жүйелері. Өскін. Өсімдіктердің дамуы және көбеюі. Өсімдіктер систематикасы ғылымы. Саңырауқұлақтар патшалығы. Балдырлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесіндегі элементтердің электрондық құрылымын зерттеу, олардың химиялық және физикалық қасиеттері, алу әдістері мен қолдану салалары, мен сонымен бірге тірі және жансыз табиғаттағы процестер мен құбылыстар туралы түсінік қалыптастыру. Химиялық элементтердің жіктелуі. А -, В-топтар. Элементтердің жалпы сипаттамасы. Алу, қасиеттер, маңызды қосылыстар, қолдану. Лантанидтер мен актиноидтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Мазмұны: жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Қалыптасатын құзыреттер: салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия пәнінен олимпиада есептерін шығару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заттардың химиялық формулалары мен химиялық қасиеттерін білу, типтік есептеу есептерін және күрделілігі жоғары есептерді шығара білу. ҚР қазіргі білім беру контекстіндегі Олимпиаданың негізгі мақсаттары мен міндеттері. Білім және ғылымдағы химиялық олимпиадалардың рөлі. Әр түрлі деңгейдегі олимпиадаларды дайындау және өткізу әдістемесі. Химия олимпиадаларын ұйымдастыру. Олимпиада тапсырмалары мазмұнының тұжырымдамалық негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия 1
    Несиелер: 5

    Химиялық процестердің негізгі заңдылықтары туралы жүйелі білімді қалыптастыру және химия курсында басталған білім алушының жалпы химиялық дайындығын одан әрі дамыту, талдаудың маңызды химиялық әдістерін және оларды қоршаған ортаны қорғау мәселелерін шешуде мүмкіндіктерін үйренеді. Аналитикалық химия әдістері. Аналитикалық химия әдістерін салыстыру. Сапалы химиялық талдау әдістері. Ерітінділердегі реакциялар. Элементтердің жіктелуі. Реакциялардың теориялық негіздері. Сапалы химиялық талдау .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кристаллохимия негіздері
    Несиелер: 5

    Кристалдық құрылымдардың симметрия элементтерін таба білу, нақты топтарды жіктеуді білу және кристалды полиэдраны сипаттау әдістерін қолдану, әртүрлі бейорганикалық және органикалық заттардың кристалдарының құрылымын талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зоология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жануарлардың морфологиясы мен өмірлік циклдерінің әртүрлілігін зерттеу. Мазмұны: Зоология - жануарлар туралы ғылым. Басқа биологиялық пәндер арасындағы Зоология орны. Зоологияның даму тарихы. Патшалықтар. Қарапайым жануарлар. Жалпы сипаттамасы, жіктелуі, филогенезі. Көпжасушалы Жануарлар. Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Құзыреттіліктер: жануарлардың құрылысы, таралуы және маңызы туралы тұтас дүниетанымды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зоология практикумы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: зоологиялық зерттеулерде қолданылатын негізгі әдістерді игеру. Мазмұны: Омыртқасыз жануарлармен зертханалық жұмыстарды өткізу тәсілдері: өсіру, коллекциялар жасау, ішкі мүшелердің құрылысымен танысу, анықтағыштармен жұмыс жасау.Омыртқасыздардың әр класс өкілдерін дала жағдайында жинау, сақтау тәсілдері. Құзреттілігі: жануарларды жинау, сақтау, анықтау дағдыларын игеріп білімін практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам мен жануарлардың көбею биологиясының негізгі заңдылықтарын, онтогенездің негізгі кезеңдерін зерттеу. Мазмұны. Онтогенездің периодизациясы. Гаметогенез және ұрықтандыру. Ұнтақтау, бластуланың түзілуі, гаструляция, нейруляция. Дамыту туынды зародышевых парақтарын: эктодермы, мезодермы, энтодермы. Жасушалардың қозғалу механизмі мен түрлері (адгезия, қозғалысқа бағытталған жасушалардың итерілуі). Бауырдан тыс мүшелер (амнион, сары қап, аллантоис, сероза, хорион). Адамның эмбриогенезі. Адамның дамуы. Құзыреттіліктер: онтогенездегі ағзаның морфофизиологиялық дифференциалдау механизмдері туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Беттік құбылыстар химиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: беттік және дисперсті жүйелердегі физика-химиялық процестердің заңдылықтарын зерттеу, алу әдістерімен, сондай-ақ дисперсті жүйелердің негізгі қасиеттерімен танысу. Физикалық-химиялық және эксперименттің ерекше коллоидтық әдістерін тарта отырып, беттік құбылыстардың заңдылықтары мен механизмдерін; күлді алу және тазартудың практикалық дағдылары; бөлшектердің дисперсиялығын анықтау, көбікті, аэрозольдар мен эмульсияларды алу және бұзу, дисперсиялық жүйелердің электрлік қасиеттері мен тұрақтылығын реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жасуша және ұлпалардың биологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер жүйелерінің классификациясын және олардың құрылу принциптерін білу; төменгі және жоғары өсімдіктердің маңызды топтарының көбею және көбею циклдері туралы түсінікке ие болу; оларды таксономиялық топтар - ұрпақ, отбасы, бұйрықтар, сыныптар мен бөлімдер арасында бөлу мүмкіндігі; маңызды таксация эволюциясын, холо- және ангиопермалардың пайда болуы мен эволюциясын, олардың таралуы мен практикалық маңыздылығын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Физикалық және коллоидтық химия
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің жаратылыстану-ғылыми дүниетанымын дамыту және термодинамика және кинетика заңдары негізінде заттар мен химиялық процестер құрылымы туралы қазіргі заманғы түсініктерге ие болу, сондай-ақ қалыптасқан құзыреттерге сәйкес олардың кейінгі кәсіби қызметінде туындайтын міндеттерді шешуде осы білімді қолдану бойынша білім алушыларда білім, практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Термодинамиканың негізгі ұғымдары.  Электрохимия. Ерітінділер . Электролит ерітінділерінің электр өткізгіштігі. Коллоидты химияның дамуының негізгі кезеңдері. Дисперсті жүйелердің жіктелуі және табиғаты. Беттік белсенділік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Күрделілігі жоғары химия есептері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді күрделілігі жоғары химия бойынша есептер шығаруда әдістемелік тәсілдерді оқыту. Бейорганикалық, органикалық, аналитикалық, физикалық химия курстары бойынша теориялық білімді тереңдетуге, типтік және күрделі химиялық есептерді шығарудың негізгі әдістері мен математикалық тәсілдерін игеруге, шығармашылық ойлауды дамытуға, белсенді педагогикалық іс-әрекет үшін практикалық дағдысын қалыптастырады. Күрделілігі әр түрлі дәрежедегі тапсырмалар. Газдарға арналған күрделі есептерді шешу алгоритмі. Формулаларға сәйкес күрделі есептерді шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Су және азық түлік өнімдерінің анализі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушылардың су және тамақ өнімдерін талдай және химияның негізгі түсініктері мен ережелерін практикада қолдана білуі. Судың химиялық және физикалық қасиеттері. Суды талдау. Суды тазарту. Суды тазартудың механикалық, химиялық, физика-химиялық және биологиялық әдістері. Химия және өсімдіктер. Мал шаруашылығындағы химияның рөлі. Ақуыз. Майлар. Қант және көмірсулар. Тағамдағы дәрумендер, тұздар, микроэлементтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оқушылардың ғылыми іс - әрекетін ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеу әдістемесі. Зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау және ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері. Ғылыми зерттеудің жалпы құрылымы. Ғылыми деректерді іздеу, жинау және өңдеу. Тәжірибелік зерттеу. Тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аналитикалық химия 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты-аналитикалық химия және химиялық талдау негіздері бойынша білім жүйесін қалыптастыру, нақты аналитикалық есепті шешу әдісін ұтымды таңдау, аналитикалық операцияларды дұрыс және дәл орындау дағдыларын игеру. Заттардың элементтік құрамын анықтау, молекулалық талдау, Функционалдық талдау, органикалық, бейорганикалық және биохимиялық объектілердің сипаттамаларын анықтау. Гравиметриялық және титриметриялық талдау әдістері. Талдаудың химиялық, физика-химиялық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биологиялық белсенді заттардың химиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: биологиялық белсенді заттар химиясының заманауи негіздері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде студенттер биологиялық белсенді заттар химиясының даму перспективалары, сондай-ақ препараттардың адам ағзасына зиянды әсері туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Биологияны оқыту әдістемесі» пәнінің мақсаты студенттерге биология пәні мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдіснамалық ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері және алғашқы әдістемелік дағдылары туралы білім беру. Биологияны оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Биологияны оқыту мақсаттары. Мектептегі биологияның құрылымы мен мазмұны. Биологияны оқыту әдістерінің классификациясы. Сыныптан тыс жұмыстардың негізгі формаларына сипаттама

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биохимия
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тірі материяның биомолекулаларының құрылысы мен функцияларын зерттеу; метаболизм процестері туралы білімді кеңейту. Мазмұны. Биохимия бөлімдері. Ақуыздар: құрылысы, қасиеттері, фуккциясы. Көмірсулар: құрылысы, қасиеттері, функциялары. Липидтер. Нуклеин қышқылдары. Витаминдер. Ферменттер. Гормондар. Жасушадағы заттар мен энергия алмасуы. Ақуыз, көмірсулар метаболизмі. Көмірсулардың анаэробты және аэробты ыдырауы энергетикалық баланс. Құзыреттіліктер: Биохимияның әртүрлі бөлімдері бойынша білімді біріктіру және жалпылау, кәсіби қызметте практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: химиялық процестер мен құбылыстар туралы білімді қолданумен байланысты болашақ кәсіби қызметті түсінуге жағдай жасау үшін отандық педагогиканың, химияны оқытудағы дидактиканың жетістіктері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Химия мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері және бастапқы әдістемелік дағдылар. ХОӘ пәні мен мәселелері. Мектептегі химияның құрылымы мен мазмұны. ХОӘ жіктелуі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Мазмұны: Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Электрондық журнал.Қалыптасатын құзыреттіліктер: пәндік мамандану саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Геохимия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған орта геохимиясының теориялық негіздерін білу, геохимиялық зерттеулер әдістерін меңгеру. Геохимиялық ғылымның қалыптасуы, талдау әдістері. Геохимиялық кедергілер және олардың кен шоғырларының түзілуіне әсері. Гидросфераның геохимиясы, теңіз суларының химиялық құрамы. Жер қыртысында минералдардың таралуы. Химиялық элементтердің биологиялық сіңуі. Организмдердің химиялық элементтердің жиналуына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Органикалық химия 1
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде органикалық қосылыстардың жіктелуі, номенклатурасы, құрылымы, изомериясы, органикалық қосылыстардың әртүрлі кластарының қасиеттері, реакция механизмдері туралы ғылыми идеяларды қалыптастыру. Органикалық қосылыстар химиясының теориялық негіздері және даму тарихы. Көмірсутектердің ациклді қатары. Алканы. Алкены. Алкиндер. Алкадиены. Галогенді көмірсутектер. Нитроқосылыстар мен аминдер. Спирттер. Альдегидтер мен кетондар. Монокарбондық қышқылдар қышқылдар. Карбон қышқылының туындылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: химиялық процестер мен әрекеттердің қоршаған ортаға әсерін зерттеу.  Қоршаған орта компоненттерін әртүрлі ластанудан тазартудың тиімді әдістерін таңдай алады. Химиялық экология негіздері және қоршаған орта мәселелері.   Химиялық экология және атмосфера компоненттері. Гидросфераның химиялық экологиясы.  Ауыр металдар.  Литосфераның химиялық экологиясы.  Биогеохимиялық циклдар.  Өнеркәсіптік ағынды суларды тазарту технологиясы.  Экология және энергетика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің кәсіби қызметінің жаңа түрі – қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет-Білім, виртуалды Білім. Сандық гаджеттер және қашықтықтан оқытуға арналған сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен нысандары: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтықтан олимпиадалар мен жобалар, конкурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің химияны оқытудың техникасын, технологиясы мен әдістемесін сауатты меңгеруі мен қолдануын қалыптастыру, сондай-ақ мектептегі химиялық білім берудің тұжырымдамалық негіздеріндегі инновациялармен таныстыру. Химияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану. Инновациялық педагогикалық технологиялардың артықшылықтары. Интегралдық білім беру технологиясы. Проблемалық оқыту технологиясы. Дидактикалық бірліктерді ірілендіру технологиясы. Деңгейлік оқыту технологиясы. Ойын оқыту технологиясы. Бейімделгіш оқыту жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: өсімдік организмдерінде өтетін физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеу. Мазмұны. Өсімдік жасушасының физиологиясы. Өсімдіктердің су режимі. Өсімдіктерді көміртекпен қоректендіру (фотосинтез). Фотосинтездің химизмі.Жарық және қараңғы кезеңдер. Цикл Кальвина. Цикл Хэтча-Слэка. Өзі-метаболизм. Минералды тамақтану. Өсімдіктердің өсуі және дамуы. Фитогормондар. Көмірсулардың ыдырау жолдары:анаэробты және аэробты. Ашыту. Жасушалық тыныс алудың химизмі. Апотомиялық ыдырау. Өсімдіктерді қорғау және орнықтылық механизмдері. Құзыреттіліктер: кәсіби қызметте теориялық ақпаратты және практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Микробиология
    Несиелер: 4

    Бактериялардың формасы бойынша әр түрлілігі. Бактериялардың таралуы және қолданылуы. Түйін бактериялары. Бактериялардың табиғаттағы маңызы. Биотехнологиялық процестің жалпы схемасы және биотехнологияда алынған өнімдер (медицина, өнеркәсіп және ауылшаруашылығы үшін). Инсулин өндірісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адам биологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам биологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру Пәннің мазмұны: Табиғаттағы адамның жағдайы. Адамның шығу тегі мен эволюциясының теориялары. Адам ағзасын біртұтас биологиялық жүйе ретінде ұйымдасу деңгейлері. Адам ағзасына жалпы шолу. Адам ағзасының ұйымдасу деңгейлері. Тері, оның құрылымы мен функциялары. Құзыреттілігі: Кәсіби қызмет салаларындағы міндеттерді шешу үшін ғылыми түсініктерді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Органикалық химия 2
    Несиелер: 5

    Циклдік қатардың органикалық қосылыстарының негізгі кластары бойынша білім жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ органикалық циклдік қосылыстардың құрылымын, қасиеттері мен синтездеу әдістерін талдаудың заманауи әдісімен оқыту. Гетероциклді қосылыстар. Жіктелуі. Номенклатура. Алтымүшелі гетероциклдер. Негізгі қасиеттері. Электрофильді және нуклеофильді реагенттермен реакциялар. Бір гетероатомды бесмүшелі гетероциклдер. Қышқылдық және негіздік қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам денесінің құрылымын, оның мүшелерінің функциясына, адамның шығу тегі мен жас ерекшеліктеріне байланысты зерттеу. Мазмұны: тірек-қимыл аппараты. Спланхнология. Тамыр жүйесі. Жүйке жүйесі: орталық және шеткі бөлімдер. Автономды жүйке жүйесі. Сезім мүшелері. Құзыреттілік: сыртқы және ішкі күштердің әсерін ескере отырып, адам органдары мен жүйелерінің құрылымдық және функционалдық ұйымдары, олардың жас, жыныстық, жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адам мен жануарлардың орталық жүйке жүйесі
    Несиелер: 4

    Адамның табиғаттағы жағдайы. Адамның пайда болуы және эволюциясы туралы теориялар. Адам ағзасының интегралды биологиялық жүйе ретіндегі ұйымдасу деңгейлері. Адам ағзасына жалпы шолу. Адам денесінің ұйымдастырылу деңгейлері. Тері, оның құрылымы және қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химия тарихы
    Несиелер: 4

    Химия тарихының пәні мен жалпы міндеттері. Химия тарихының маңызы. Химия ғылымының даму кезеңдері. Алхимияға дейінгі кезең. Алхимия. Иатрохимия және техникалық химия. Химиялық элементтер туралы білімді қалыптастыру. Құрылымдық химия сатысы. Физикалық химия. ХХ ғасырдың химиясы. Атом моделі. Заманауи химия. Нанотехнология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: болашақ химия мұғалімдерін химиялық есептерді шығару әдістемесімен таныстыру және орта мектепте химияны оқытуда оқушылардың химиялық есептерді шешуін ұйымдастыру, практикалық іскерліктер мен дағдыларын қалыптастыру. Ерітіндінің массалық бөлігін есептеу. Ерітіндінің белгілі бір массалық үлесі арқылы еритін және еріген заттардың массасын анықтау. Ерітінділердің концентрациясын анықтауға арналған есептеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиялық технология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: химиялық технология, маңызды Химиялық өндіріс және өз технологиясында химиялық реакцияларды қолданатын басқа өндірістер туралы негізгі білім мен түсініктерді қалыптастыру. Химиялық технология. Бейорганикалық заттарды өндірістік өңдеу. Шикізат, энергия, су. Табиғатты қорғау мәселелері. Күкірт қышқылын өндіру. Азот қышқылын өндіру. Электрохимиялық және электротермиялық өндірістер. Шойын мен болат өндірісі. Отынды өңдеу. Мұнай өңдеу. Химиялық талшықтар. Полимерлер өндірісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тұтас ағзаның, физиологиялық жүйелердің, мүшелердің және жеке жасушалық құрылымдардың тіршілік әрекетін зерттеу. Мазмұны: адам және жануарлар физиологиясының пәні мен әдістері. Қоздырғыш ұлпалар. Жүйке жүйесі (үйлестіру және реттеу). Нерв жүйесінің интегративті қызметі. Сенсорлық жүйелер. Эндокриндік жүйе (кері байланыс принципі). Қан жүйесі. Қан айналу жүйесі. Тыныс алу. Бөлу. Ас қорыту (рационалды тамақтану). Зат және энергия алмасу. Құзыреттіліктер: адам мен жануарларда гомеостазды қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Генетика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: тұқым қуалаушылық және өзгергіштіктің генетикалық заңдылықтарын зерттеу. Пән мазмұны : Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негізі.Дигибридті будандастыруда хромосомалардың тәуелсіз таралуы.Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау. Есептерді шешу. Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Эпистаз Полимерия. Көптік аллелизм. Модификациялық өзгергіштік. Өзгергіштік белгілерінің вариация қатарлары. Спонтанды және индукцияланған мутациялар. Құзіреттілігі: жаратылыстану ғылымдарының негізгі заңдылықтарын кәсіби қызметте қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепгі химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің жалпы орта білім беретін оқу орындарында химияны оқыту кезінде оқу-тәрбие процесінде химиялық эксперимент дайындау және жүргізу техникасы мен әдістемесін Құзыретті меңгеруін және қолдануын қалыптастыру. Мектептегі химиялық эксперименттің ерекшеліктері. Тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Мектептегі химиялық эксперименттің жіктелуі. Демонстрациялық тәжірибелердің дидактикалық әсері. Мектептегі химиялық экспериментке қойылатын талаптар. Мектептегі Химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эволюция ілімі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: эволюциялық теорияның қазіргі жағдайы, сонымен қатар тарихи даму организмдерінің негізгі топтарына шолу. Пәннің мазмұны: Эволюциялық теорияның алуантүрлілігі. Қазіргі биологияның маңызды мәселелері. Биологиялық түр және түрдің түзілуі. Эволюциялық үрдісті қозғаушы күштер және оның шектеуші факторлары. Эволюциялық прогресс. Құзыреттілігі: биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық теорияның рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау
    Несиелер: 12

    Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON3

    ттұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияны пайдаланады, академиялық жазу әдістерін қолданады

  • Код ON4

    білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметінде және білім беру процесінде ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолданады;

  • Код ON7

    білім алушылардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерінің заңдылықтарын, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар және олардың әртүрлі жас кезеңдерінде оқу үрдісіндегі көріністерін біледі, сондай-ақ адамның, жануарлар мен өсімдіктердің негізгі физиологиялық процестерін қамтиды;

  • Код ON1

    Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін жүйелейді және түсіндіреді, экономикалық деректер мен процестерді, қазіргі кезеңдегі ҚР әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының негізгі қазіргі заманғы тарихи оқиғаларын дербес талдайды және академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып және қолдай отырып, өзінің болашағын жоспарлайды;

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және ұлттық тәрбиенің базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға береді; дербес және объективті ойлау, қазақ мәдениетіндегі, дәстүрлі қоғамның дамуындағы әлеуметтік-саяси ойдың рөлі мен маңызына баға береді

  • Код ON6

    focuses on a healthy lifestyle to ensure full-fledged social and professional activities, identifies environmental problems and offers optimal ways to protect and protect people, a variety of options for improving the environment;

  • Код ON5

    кәсіптік білім беру жүйесіндегі кәсіпкерлік негіздерін, халықаралық экономикалық қатынастардың мақсаттарын, нысандарын біледі, жеке тұлғалық өсуін жандандыратын және көшбасшылық қасиеттерін ынталандыратын кәсіби әлеуеттін дамытады.

  • Код ON8

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесіне инновациялар енгізу әдістерін біледі, химия және биология пәндерін оқыту ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи технологиялары мен интерактивті әдістерін жүйелендіре, қолдана алады, химиялық эксперимент және қашықтықтан білім берудің оңтайлы нысандары мен әдістерін таңдайды

  • Код ON9

    эксперименттердегі өлшеу нәтижелерін, есептердегі есептеу нәтижелерін, пайдаланылатын зертханалық жабдықтың сапасын, эксперименттік зерттеу әдістерінің ұтымдылығын, жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу кезіндегі қауіптерді, бейорганикалық және органикалық заттардың маңызын химиялық өндіріс технологиясының негіздерін бағалайды;

  • Код ON10

    заманауи жаратылыстану ғылымдарының рөлін, тарихын және алғашқы химиялық, физикалық, биологиялық ұғымдарды, негізгі биологиялық, химиялық заңдар мен теориялардың мәнін, тірі, өлі табиғаттағы процестердің жүру заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға әсерін, бейорганикалық, органикалық заттардың маңызды кластарын және олардың қасиеттерін, өсімдіктер мен жануарлардың негізгі топтарын, тірі организмдердің өзара қарым-қатынас түрлерін, микробиология, молекулалық және жасушалық биология негіздерін, өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңыздылығын біледі.

  • Код ON11

    кәсіби мақсатта химиялық пәндердің негізгі заңдары мен түсініктерін, эксперименттік, есептік және басқа да күрделі мәселелерді шешудің есептеу әдістерін қолданады

  • Код ON12

    білім берудегі инновациялық және озық басқару тәжірибесін бағалау мен жинақтаудың нақты әдістерін қолданады, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарына, әлемдік мәдениеттің дамуы контексіндегі өнер тарихын бағдарлап, білім беруде арт-әдістерді қолданады;

Top