Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02313 Аударма ісі в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Ағылшын тілінің грамматикасы'
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының ерекшеліктері мен құрылымын білу, етістіктің жеке емес формаларын, субъективті көңіл-күйді және модальды етістіктерді зерттеу және алған білімдерін практикада, ауызша және жазбаша қарым-қатынас жағдайында дұрыс қолдана білу. Ағылшын тілінің коммуникативтік құзыреттілік негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Базалық ағылшын тілі В1'
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінде берілген әртүрлі тақырыптарға сәйкес ақпараттар; белгілі, қызықтыратын тақырыптарға хабарлама; белгілі бір тақырып бойынша өз пікірін негіздеу, дерексіз сұрақтар, сөздердің белгілі бір жиынтығын пайдалану; туындайтын мәселелер бойынша кеңестер алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Құқық салалары. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникацияның құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық қарым-қатынас саласындағы заманауи инновациялық процестер. Кредиттік оқыту технологиясының негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауызша сөйлеу практикасы'
    Несиелер: 3

    Ағылшын тілі сабағында оқытылған вокабулярды белсенді пайдалану; шет тілі сабағы кезінде өздігінен дайындалмаған жағдайда монологиялық және диалогтік мәлімдемелерді қайталау; ағылшын тіліндегі мәтіндерді талдау элементтерімен қайталау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі базалық ағылшын тілі '
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіне негізделген ауызша сөйлеуді түсіну және қабылдау дағдылары; ағылшын тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді жан-жақты талдау; ағылшын тілінде нақты қарым-қатынас жағдайында мәдениетаралық қарым-қатынасқа қол жеткізу үшін тілдік құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің фонетикасы'
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің ерекше дыбыстары мен дифтонгтары; дыбыстардың айтылуы, сөздердің транскрипциясын оқу және түсіну; тілдің бұрышы, интонациялық схемадағы тонның айырмашылығы; белгілі бір сөйлемдерде және сұрақтарда дұрыс интонацияны қолдану және ағылшын тілін дұрыс айту дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік ағылшын тілі'
    Несиелер: 5

    Іскерлік қарым-қатынас негіздері және іскерлік стильдің ерекшеліктері; іскерлік қарым-қатынас түрлері мен талаптары (Іскерлік Хаттар, келісімшарттар, келіссөздер); іскерлік компанияның құрылымы; терминология, негізгі ұғымдар, түйіндеме жасай білу, іскерлік хаттар, іскерлік/ресми жағдайда келіссөздер; жұмыс берушімен сұхбат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аударма теориясы'
    Несиелер: 4

    Аударма қызметі саласында терминдер мен терминологияны еркін пайдалану; кәсіби мәтіндерді редакциялау және аудару дағдылары; аударма мәтінін нормаларға сәйкес ресімдеу; ағылшын тілінде ауызша және жазбаша Кәсіби коммуникация жүргізе білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аудармашылардың кәсіби қызметінің негіздірі'
    Несиелер: 4

    Аударма кәсібінің қалыптасу тарихы мен эволюциясы; аударманың Қазіргі әлемдегі рөлі мен орны; аудармашының негізгі қасиеттері; аудармашының құқықтары мен міндеттері; аударма түрлері, аударманың ауызша және жазбаша түрлері арасындағы айырмашылықтар, Ауызша аударма кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Елтану'
    Несиелер: 4

    Ұлыбритания мен АҚШ-тың тарихи,саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени дамуының ерекшеліктері; елдердің ұлттық ерекшелігі мен түсі; ағылшын тілді елдер өкілдерінің тән ұлттық ерекшеліктері; оқытылатын тіл елдерінің тарихи даму кезеңдеріне бағдарлану; елдердің мәдени ерекшеліктеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді түсіндіру'
    Несиелер: 3

    Көркем мәтіннің тұжырымдамалық жоспары; шығарма кейіпкерлерін сипаттау, тілдің бейнелі құралдары арқылы автордың эмоционалды қатысу атмосферасы; ағылшын мәтінінде сипатталған оқиғаларға өз көзқарасын жеткізу; негізгі стилистикалық категориялар және әдістер, көркем мәтінді талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үйде оқу'
    Несиелер: 3

    Ағылшын жазушыларының шығармаларын оқуға қызығушылықты қалыптастыру. Шетелдік авторлардың классикалық және заманауи шығармаларымен танысу. Әдеби талдаудың принциптерін үйрету, негізгі мазмұнды жеткізе білу, әдеби техниканы қолдана отырып, басты кейіпкерлердің сипаттамаларын сипаттау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық ағылшын тілі В2'
    Несиелер: 5

    Интернеттегі және басқа да ақпарат көздерден ақпаратты іздеу, монологиялық және диалогтік сөйлеуді құру-ақпарат алмасудың пікірталас және пікірталас формасына қатысу, бағдарламада ұсынылған тақырыптар бойынша нақты лексикасы бар проблемалық тақырыпты ауызша да, жазбаша да сауатты құру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскерлік хат алмасу'
    Несиелер: 5

    Құжаттармен және қызметтік ақпаратты пайдалану тиімділігінің шарттарымен жұмыс істеу ерекшеліктері; іскерлік хат алмасу құжаттарының түрлері, құжаттағы мағыналық қатынастардың сипатын айқындау, тілдік құралдарды таңдау және іскерлік хат мәтінін құрастыру және құжаттарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени - географиялық аумағын зерттеу және қазақстандық мәдениетті дәріптеу, оның рөлін анықтау; негізгі ұғымдар; Қазақстанның киелі орындарының орналасуы; Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және діни объектілер; тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б. Момышұлының өмірі мен шығармашылық жолы. Б. Момышұлының шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, хаттары - қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтар. Ұлы Б.Момышұлының "Әкеге көтерілу", «Во имя отца» шығармалары бала тәрбиесіндегі таптырмас құрал бола алады. Б. Момышұлы туралы шығармалар, онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі А1'
    Несиелер: 5

    Екінші шет тілінің лексикалық және грамматикалық құрылымын қалыптастыру және екінші шет тілінде сөйлеуде грамматикалық бірліктердің жұмыс істеуі; зерттелетін елдің салт-дәстүрлері; қарым-қатынасты дамыту мақсатында әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени салалары шеңберіндегі диалог құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы. Ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны. Ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері. Дәстүр түрлері. Ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны. Ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы. Ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі. Ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті. Заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан Республикасы құқығының жекелеген салаларының негізгі ережелері мен институттарын зерттеуге бағытталған. Бұл пән студенттерде конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сондай-ақ қандай да бір саладағы іс жүргізу құқықтық қатынастарға түскен объектілер мен субъектілер туралы жалпы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық ағылшын тілі В2-2'
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтары; ағылшын тілінің негізгі грамматикалық құрылымдары мен фонетикалық негізгі ерекшеліктері; ағылшын тілінің әлеуметтік және мәдени ерекшеліктері; ақпарат алмасу бойынша пікірталасқа қатысу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз өлкесінің табиғаты, халқы, тарихы мен мәдениетін жан - жақты тану; оның экономикалық, табиғи және мәдени мүмкіндіктерін есепке алу; өлке тарихының этнографиялық, географиялық және демографиялық сипаттамаларын, қоғамдық өмірі мен даму перспективаларын есепке алу; туған өлке тұрғындарының шаруашылық-тұрмыстық жағдайын, өлкенің археологиялық ескерткіштерін, өлкетанудың мәні мен рөлін есепке алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркі және ислам өркениеттерінің өзара байланысы мен сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының негізгі аспектілері, олардың тарихи маңызы мен рухани құндылығы. Орта ғасырдағы түркі-мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М. Х. Дулати тарихы, философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ халқының руханиятының даму кезеңі ретіндегі қазақ ағартушылығы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация'
    Несиелер: 5

    Ағылшын тіліндегі ауызша және жазбаша сөйлеуді жан-жақты талдау; берілген нақты тақырып бойынша ағылшын тіліндегі қарым-қатынас жағдайында коммуникативтік мақсаттарға қол жеткізу үшін тілдік құралдарды (грамматикалық құбылыстарды, лексиканы, семантиканы) пайдалану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тіліндегі қарым-қатынас'
    Несиелер: 5

    Шет тілдік сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін оқытудың заманауи инновациялық технологиясы; оқытудың негізгі әдістемелік принциптері мен тәсілдерін қолдану; ағылшын тілі бойынша шет тілдік сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін оқыту үдерісінде оқушылармен өзара әрекеттесу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоғамдық-саяси лексиканын аудармасы'
    Несиелер: 5

    Аударма түрлерін және тілдік делдалдықтың басқа да нысандарын жіктеу; ресми-іскерлік құжаттаманы оңтайлы Аудару; Аударма қызметінің барлық салаларында аудармашыға қойылатын талаптар; алынған теориялық білімді сәтті аударма қызметін жүзеге асыру үшін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның өкіметтік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, гуманистік сипаты. "Тарих –и –Рашиди" еңбегінің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • IELTS-ке дайындау практикумы'
    Несиелер: 5

    Халықаралық емтиханның құрылымы мен талаптары; әр түрлі оқу стратегияларын қолдана отырып, тыңдалатын мәтіннің мазмұнын түсіну; абстракцияның жоғары дәрежесімен жалпы ғылыми сипаттағы мақалаларды оқу; естігендердің жазбасын жүргізе білу, әр түрлі түрдегі хат алмасуды жүргізу, толық негізделген жазбаша пайымдау құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы'
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің теориялық грамматикасының негіздері; шет тілдерін оқытуда болашақ мамандарды кәсіби даярлау негіздері; қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық жүйесіндегі типтік құбылыстар; ағылшын тілінің грамматикалық жүйесін Ана тілі жүйесімен салыстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макро деңгейде экономиканың жұмыс істеуінің негізгі санаттары мен заңдары, бизнес-құрылымдардың жұмыс істеуінің экономикалық тетігі, сұраныс пен ұсыныс, серпімділік, бәсекелестік және нарық түрлері, нарыққа мемлекеттің араласуы, өндірістің экономикалық негіздері және кәсіпорын ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Базалық ағылшын тілі C1-1'
    Несиелер: 5

    Проблемалық сипаттағы сөйлеу жағдайлары; әртүрлі тақырыптардағы полемикалық қарым-қатынастың әртүрлі формаларында пікірталасты ұйымдастыру және жүргізу; материалмен жұмыс (көркем, ғылыми, публицистикалық мәтіндер); қарым-қатынас саласы мен жағдайына сәйкес курста оқылатын тақырып шеңберіндегі қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    "Жасыл" экономика және тұрақты даму; парниктік газдар және олардың климатқа әсері; энергетика және жанғыш пайдалы қазбалар; жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері; орман және оның "жасыл" экономикаға әсері; топырақтың шөлейттенуі және тозуы; климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары; электрондық қалдықтар, олардың оң және теріс әсері; қалдықтар, қалдықтарды өңдеу және жою; автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінін лексикологиясы'
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің сөздік құрамының даму заңдылықтары мен үрдістері; сөздердің морфологиялық құрылымы және сөзжасам тәсілдерін қолдану; сөздердің мағынасын және оның құрылымын қолдану, ағылшын тілінің полисемиясы, омонимиясы, әртүрлі заманауи сөздіктерді қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шел тілі А2'
    Несиелер: 5

    Таныс немесе тұрмыстық тақырыптар; берілген тақырыпта сөйлеу дағдыларын жетілдіру; диалогтік және монологтық сөйлеу; екінші шет тілінде жазу дағдыларын дамытып жетілдіру; коммуникативті ниеттерді сипаттау және хабарлау немесе баяндау түрінде жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені. Жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету ұғымы, оның түрлері мен жіктелуі. Қашықтықтан оқыту формасындағы мұғалімнің жұмыс ерекшеліктері. Интерактивті тақталар мен панельдерде сабақ құруға арналған бағдарламалық жасақтама. Сызықтық емес презентация жасау. Электрондық оқытуды қолдана отырып, білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстар. Оқыту нәтижелерін бағалау. Видеолекцияларды құру тұжырымдамасы, бейне монтаж элементтері. Архиваторлар мен конвертерлер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономика жүйесіндегі саланың орны мен рөлі, саланың негізгі және айналым капиталының ерекшелігі саланың негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігі өсуінің негізгі бағыттары, саланың техникалық,экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    "Адам – тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіптерді сәйкестендіру (тану немесе анықтау). Адамның қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсерінен техносферада пайда болатын қауіпті және зиянды факторлар. Азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы. Тіршілік ету ортасында (техносфера) адамға жайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі төтенше жағдайлардан халықты қорғаудың негізгі қағидаттарын ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Базалық ағылшын тілі С1-2'
    Несиелер: 4

    Күрделі сөйлемдердің грамматикалық құрылымдары; әр түрлі коммуникативтік жағдайларда әңгіме жүргізуге арналған сөйлеу айналымдары мен өрнектері және коммуникативтік жағдайлар; арнайы терминологияның абстрактілі және нақты тақырыптарындағы лексика; ағылшын тілінің күрделі және күрделі сөйлемдерінің құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Синхронды аударма негіздері'
    Несиелер: 4

    Кәсіби этика және қызметтік этикет қағидаттары; бір жұмыс тілінен екіншісіне ауысу әдістері; жаңа білім мен дағдыларды игеру үшін таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдары; аударма сапасына қойылатын негізгі талаптар; лексикалық эквиваленттілік нормалары, бастапқы мәтіннің стилистикалық және темпоралдық сипаттамалары, аударма мәтінінің грамматикалық, синтаксистік және стилистикалық нормалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық және қазіргі ағылшын әдебиеті'
    Несиелер: 4

    Әдеби-тарихи және жалпы мәдени контекстті ескере отырып, әдеби шығарманы талдай білу; қазіргі ағылшын және классикалық әдебиеттің әдеби бағытының ерекшеліктерін түсіну; классикалық және шетелдік әдебиеттің танымал жазушыларының шығармаларын талдауда әдеби әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Өнеркәсіптік кәсіпорындардың техносфералық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін адам қызметінің теріс әсерін төмендетуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыру; өнеркәсіптік кәсіпорындар қызметінің нәтижесінде туындайтын қоршаған ортаның ластануының, табиғи ресурстардың жұтаңдануы мен сарқылуының салдарын бақылау, талдау, бағалау және жою бойынша жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Медиа сауаттылыққа арналған ағылшын тілі'
    Несиелер: 3

    Медиасауаттылықтың негізгі ұғымдары, анықтамалары, тұжырымдамалары, тәсілдері; бағалаудың әртүрлі әдістемелерін қолдана отырып, жаңалықтарды бағалау; әр түрлі БАҚ-тың жаңалық материалдарын шынайылық дәрежесі бойынша талдау;медиа хабарламаның мазмұнын түсіну және беру; БАҚ қажетті терминологиясын (тезаурус, вокабуляр), жаңалық материалдарын талдау техникасын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аударманын практикалық негіздері – гид аудармашы'
    Несиелер: 4

    Аударманың негізгі лексикалық қиындықтары; лексикалық және аударма хат-хабарларының негізгі түрлері; аударма нұсқасын таңдауға себепші факторлар (коммуникативтік, тілдік, мәтіндік, прагматикалық, мәдениеттанулық, ситуациялық); мәтінді аудармаға дейінгі талдауды жүзеге асыру, аударма мақсатын анықтау, оның рецепторларының (реципиенттердің) сипаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі B1'
    Несиелер: 3

    Лексикалық, монологиялық және диалогтық сөйлеу; берілген композициялық сөйлеу түрінің жағдайы, зерттелетін тақырып аясында әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу; баяндаудың логикасына сәйкес хатта оқылған, естілген және қаралған мазмұнды жеткізе білу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Ғылыми Академиялық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін үйрену; ғылыми стильдің жанрлық түрлерін анықтау және білу; шет тілінде ауызша және жазбаша Академиялық қарым-қатынас ерекшеліктерімен танысу, эссе түрлерін жазу дағдылары: сипаттамалық, рефлексивті, аналитикалық; алынған фондық білімді игеру және жандандыру, кеңейту стратегияларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Кәсіби құзыреттілікті дамытудағы Skills менеджментінің рөлі мен қажеттілігі; жеке тұлғаны дамытудың жалпы ережелері; кәсіби дағдыларды дамытудың негізгі әдістері; кәсіби шеберлік пен дағдыларды жіктеу; менеджер үшін дағдылар матрицасы; softskills және hard skills: негізгі айырмашылықтар; маманның негізгі икемді дағдылары: сыни ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс, тайм менеджмент, креативтілік; hardskills негізгі құраушылары; self–менеджмент әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Креативті жазу'
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілінің емлесі, пунктуациясы; жазбаша сөйлеу мәнеріндегі айырмашылықтар; жазбаша мәлімдемені жоспарлау қағидалары; ауызша сөйлеуде жазбаша түрде жазылған сөйлеу туындысын композициялық құру және ресімдеу; қызметтің барлық түрлерінде терең білімі, креативтілігі бар тұлғаны қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 4

    Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Кәсіпкерліктегі заңды жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінін стилистикасы'
    Несиелер: 4

    Стилистика және мәтінді түсіндіру теориясының негізгі ережелері; ағылшын әдебиетінің түпнұсқа шығармаларының мәтіндерімен жұмыс істеу тәсілдері; сөйлеу жанрында және функционалдық стильде талдау элементтерін пайдалана отырып, ағылшын тіліндегі түпнұсқа мәтіндерді талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі В2'
    Несиелер: 4

    Әр түрлі өзекті тақырыптар бойынша екінші шет тілінде жағдай жасау дағдыларын меңгеру; қызықтыратын тақырыптарға байланысты хабарлама; әсер алу, оқиға сипаттамасы, берілген тақырып бойынша өз пікірін, болашаққа жоспарларын баяндау және негіздеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауызша екі жақты аудару'
    Несиелер: 3

    Екі жақты ауызша аударманың практикалық дағдылары; аударма және аударма түсінігі; аударманың прагматикалық аспектілері және аударманы прагматикалық бейімдеудің негізгі тәсілдері; аударма түрлері мен аударма стратегияларының жіктелуі; ресми құжаттарды аудару ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазбаша екі жақты аудару'
    Несиелер: 3

    Арнайы пән саласындағы жұмысқа аудармаға дейінгі дайындық стратегиясы;жазбаша аударманы орындау барысында лексикалық және грамматикалық деңгейде аударма қиындықтарын жеңу жолдары; аударма алдындағы талдау негізінде белгілі бір типтегі мәтінді жазбаша аударудың стратегиясы мен тактикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми мәтіндерді аудару ерекшеліктері'
    Несиелер: 3

    Ғылыми функционалдық стильді беру, идиомалық өрнектерді; бастапқы мәтіннің мәдени негізделген элементтерін беру дағдылары; мәтінді редакциялаудың негізгі әдісі, оның ішінде сөздіктер мен анықтамалықтардың әртүрлі түрлері; дәстүрлі және түпнұсқалық авторлық терминологиямен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құрастыру мен олардың жұмысының негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Базалық ағылшын тілі С2'
    Несиелер: 5

    Әр түрлі проблемалық тақырыптарға арналған күрделі мәтіндер; бейімделмеген фильмдердің мазмұнын түсіну, мәтінді байланыстыру тәсілдерін көрсете отырып, күрделі тақырыптарға жақсы құрылымдалған мәтіндерді құрастыру; көркем мәтіндер мен фильмдерден үзінділерді талдау және аудару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми жұмыстарды аннатоциялау және қысқарту'
    Несиелер: 4

    Курс терминдерінің жүйесін құрайтын негізгі ұғымдар; аннотациялар мен рефераттардың әртүрлі типтері мен түрлерінің функционалдық-мақсатты және оқырмандық мақсатының ерекшелігі; құжаттарды аннотациялау және рефераттау әдістемесі, аннотациялар мен рефераттарды бағалау критерийлері және білім мен дағдыларды практикада пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көркем мәтінді талдау'
    Несиелер: 5

    Көркем мәтіннің концептуалды жоспарын аша білу, басты кейіпкерлерді сипаттай білу; эмоционалды жағдай, тілдік құралдар арқылы көрсетілген автор; Ағылшын авторларының көркем мәтінін стилистикалық талдауда қолданылатын негізгі стилистикалық категориялар мен әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Шет тіліндегі мәтіндерді, тұтас және логикалық мәлімдемелерді шет тіліндегі коммуникация шарттарына сәйкес оқу және тыңдау кезінде түсіну; ағылшын тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, ағылшын тілінде еркін сөйлеп,әңгіме жүргізе білу.

  • Код ON10

    Аударма процесінің түрлері мен кезеңдерін анықтай білу; кәсіби аударма қызметі процесінде кейіннен пайдалану мақсатында фондық білімді жүйелеу және кеңейту үшін қоғамдық - саяси, Елтану және мәдени сипаттағы ақпаратты өңдей білу.

  • Код ON5

    Іскерлік қарым-қатынас саласында білім деңгейін көрсету; іскерлік хаттарды, конференциялар, кеңестер, семинарлар материалдарын ресімдеу нысандарын қолдану; ағылшын тілінің грамматикасын білу, қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесінің әдістері мен тәсілдерін зерттеу.

  • Код ON11

    Аударма процесінің түрлері мен кезеңдерін қолдана білу; көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру; курстық және дипломдық жұмыс жазу;академиялық лексиканы пайдалану, академиялық мәтіндердің стилистикалық ерекшеліктерін білу; ғылыми мәтіндерді аннотациялау және рефераттау принциптерін жалпылау.

  • Код ON3

    Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.

  • Код ON4

    Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON8

    Ағылшын тілінде коммуникацияның әртүрлі түрлерін құру үшін ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгеру; тілдік құбылыстарды, мәтіндердің мазмұнын, авторлық идеяларды тереңірек түсіну үшін ағылшын тілін фонетикалық, лексикалық және стилистикалық білімді меңгеру.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON6

    Лексиканы, грамматикалық жүйені түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын қолдану; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын лингвистикалық сипаттау және талдау әдістерін меңгеру, дәлелді ақпаратты пайдалану негізінде заманауи мәселелерді шешу бойынша өз пікірін білдіру.

  • Код ON2

    Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON9

    Диалог, монолог жүргізе білу және әлеуметтік, ақпараттық және кәсіби сипаттағы хабарламалар жасай білу; кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алуға және бағалауға мүмкіндік беретін деңгейде ағылшын тілін білу, Халықаралық емтихан тапсырудың заманауи талаптары.

Top