Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01302 Бастауыш білім бизнес инновациямен в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Білім алушылардың Абайдың әдеби мұраларға деген талғамын тәрбиелеу, рухани дүниесін кеңейту. Мазмұны: Абай Құнанбаевтың өмірі. Абайдың табиғат лирикасы. Абайдың өлеңдері, қарасөздері. М.Әуезов – ұлы жазушы, Абайды әлемге танытушы. Абай шығармаларының идеясы. Құзыреттілігі: Білім алушылардың шығармашылықтарын шыңдау, танымдық қабілеттері дамыту, өзіндік ой қорытуға, ойын әдеби тілмен өрнектей білуге дағдыландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: педагогикалық менеджменттің ғылыми-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Мазмұны: Мектепішілік басқару. Мектептегі менеджменттің заңдылықтары мен принциптері. Педагогикалық менеджменттің функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Басшылық стилі. Басқару қызметінің этикасы мен мәдениеті. Маркетинг. Білім беру ұйымының бәсекелестік қабілеті. Сабақ жүргізуді есепке алудың электрондық журналы, сабақтарды автоматты түрде бөлу, толтырылған құжаттар мен есептер оқытушылар мен оқушылардың қатысуын бақылау. Құзыреттілігі: білім берудегі менеджмент және электронды құжаттау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: бастауыш сынып оқушылары психологиясының базалық білімімен таныстыру. Мазмұны: дамудың әлеуметтік жағдайы және бастауыш сынып оқушысының даму психологиясы. Оқыту мен дамудың өзара байланысы заңдылықтары. Бастауыш сынып оқушысының физикалық және психикалық дамуы. Бастауыш сынып оқушысының тұлғалық дамуы. Оқу мотивациясының ерекшеліктері. Танымдық қабілеттердің диагностикасы. Құзыреттілігі: бастауыш сынып оқушысының оқу әрекетін белсенділік сипаты мен жас ерекшеліктеріне байланысты құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп оқушысының даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерге балалар денесінің және дамудың жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін беру. Мазмұны: балалар денесінің құрылымы мен функцияларын ескере отырып, сараланған тәсілге үйрету; студенттерге оқу процесін ұйымдастырудың физиологиялық және гигиеналық негіздерін, студенттердің еңбек және демалу режимін үйрету, олардың жетекшілігімен Болашақ педагогикалық іс-әрекетте әр оқушы Гигиена мен медицина саласындағы минималды білімді игеріп, денесін біліп, оны қалай дұрыс ұстау керектігін білу. Құзыреттілігі: жалпы физиологиялық заңдылықтар туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кіші мектеп жасындағы оқушылардың жаңартылған тілдік білім негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге кіші мектеп жасындағы оқушылардың жаңартылған тілдік білім саласынан теориялық және практикалық білім беру. Мазмұны: кіші мектеп жасындағы оқушыларға жаңартылған білім беруде тілдік білім жүйесінің негізгі заңдылықтары мен фактілері. Тілдің әлеуметтік мәні. Маңызды лингвистикалық ұғымдар. Тілдік бірліктер: дыбыс, фонема, сөз, морфема, фразеологиялық тіркестер, сөйлем және мәтін. Орфоэпия және орфография. Сөзжасам. Морфология. Синтаксис. Сөйлеу мәдениеті. Сөйлеу әрекеті және оның түрлері. Кіші мектеп жасындағы оқушыларға қажетті тілдік дағдылар. Құзыреттілігі: алған білімдерін нақты өмірлік жағдайларда қолдану аясын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кіші мектеп жасындағы оқушылардың жаңартылған жаратылыстану-ғылыми білім негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: білім берудің жаңартылған жаратылыстану-ғылыми мазмұнымен таныстыру және оны тәжірибеде қолдану. Мазмұны: табиғат зерттеу нысаны ретінде. Литосфера. Гидросфера. Атмосфера. Биосфера. Тірі ағзалардың алуан түрлілігі. Өсімдіктердің алуан түрлілігі. Жануарлардың алуан түрлілігі. Организмдер және қоршаған орта. Географиялық қабық. Қазақстан Республикасы халқының тұрған жерін, табиғатын, тарихын, экономикасын, мәдениетін, өнерін және басқа да өмір аспектілерін зерттеу. Құзыреттілігі: әлемнің тұтас бейнесі туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кіші мектеп жасындағы оқушылардың функционалды сауаттылығын дамыту
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Кіші мектеп жасындағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытудың негіздерімен таныстыру. Мазмұны: «Функционалдық сауаттылық» ұғымы. Функционалдық сауаттылықтың түрлері. Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру механизмдері. PISA құралдарды. Функционалдық сауаттылық деңгейлері. Функционалдық сауаттылықты дамыту білігі мен дағдыларының үлгі тізбесі, оның бағыттары. Тапсырмаларды дайындау. Нәтижелерге әсер ететін факторлар. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын бағалау. Құзыреттілігі: функционалдық сауаттылықтың мәнін түсіну, білімді тәжірибеде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық құндылыққа негізделген жалпы дамыту жаттығуларын жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Болашақ педагогтерді ұлттық құндылыққа негізделген денешынықтырудың жалпы дамыту жаттығуларын жүргізуге даярлау Мазмұны: «Жалпы дамыту жаттығулары» ұғымының мәні. Жалпы дамыту жаттығуларының мазмұнына қазақ ұлттық элементтері бар жаттығуларды енгізудің маңыздылығы. Қазақ ұлттық элементтері бар дамыту жаттығу түрлері (әскери дайындық жаттығулары элементтері; атқа міну мәдениеті элементтері; аңшылық және «аң стилі» элементтері; ұлттық ойын элементтері; ұлттық тұрмыс-тіршілік элементтері; би және ұлттық аспаптарда ойнау өнері элементтері) және олардың 1-4-сыныптардағы мазмұнын жүзеге асырудың әдістемелік ерекшеліктері. Құзыреттілігі: Ұлттық құндылыққа негізделген жалпы дамыту жаттығуларын жүргізуге қажетті кәсіби біліктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалы-практикалық әрекеттің және вокалды хор орындаудың негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: музыкалы-педагогикалық мәдениетті қалыптастыру. Мазмұны: ноталау негіздері, музыканың қарапайым теориясы. Музыкалы-педагогикалық әрекеттің ең тиімді әдістері мен тәсілдері. Вокалды хор орындау негіздері. Вокалды хор орындаушылық әрекеттің теориялық негіздері. Ән айту, ән айтудағы тыныс алу, дыбыстың қалыптасуы мен резонансы, дыбыстық шабуыл, дыбыстану. Хордағы дикция, динамика және агогика, интонация. Шығарманың көркемдік бейнесі. Құзыреттілігі: музыка сабағын ұйымдастыру және өткізу әдістерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бастауыш сынып мұғалімінің педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асырудағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш мектеп педагогикасының әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мектептегі педагогикалық үдеріс жүйе және тұтас құбылыс ретінде. Жас, жеке дара даму ерекшеліктері. Қазіргі тәрбиенің заңдылықтары мен ұстанымдары. Дидактика. Жаңартылған бастауыш білім мазмұны. Қазіргі бастауышта оқытудың заңдылықтары, ұстанымдары, әдістері, құралдары мен формалары. Құзыреттілігі: өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық қызметке дайын.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді сандық технологияның мәні және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. ДББҰ НЗМ цифрлық білім беру ресурстары. Құзыреттілігі:өзінің кәсіби қызметінде сандық технологияларды қолдану тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арт білім
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстанның көркем мәдениетін дамытудың негізгі кезеңдері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы негізгі білім. Құзыреттілігі: білімін практикалық іс-әрекетте формалды және бейресми білім беру барысында қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалар әдебиеті мәнерлеп оқу практикумымен
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Дербес тарихи-әдеби құбылыс ретінде балалар әдебиеті туралы біртұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: балалар әдебиеті жалпы әдебиеттің бір бөлігі ретінде. Балалар әдебиетінің қалыптасуы және даму тарихы. Балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктері. Қазақ және шетелдік классикалық балалар әдебиетінің озық үлгілері. Қазіргі қазақ балалар әдебиетіндегі негізгі жанрлар мен тақырыптар. Мәнерлеп оқу көркем іс-әрекет ретінде. Ауызша сөйлеудің мәнерлілік құралдары. Құзыреттілігі: балалар әдебиетінің ерекшеліктерін және оның көркемдік, педагогикалық компоненттерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім алушылардың эмоционалдық интеллектісін дамыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін эмоционалды интеллектісін дамытудың теориясы мен тәжірибесімен қаруландыру. Мазмұны: студенттерде эмоционалды интеллект қалыптастыру мәселелері. Педагог-студенттердегі эмоционалды интеллектіні зерттеу моделі. Білім алушылар эмоционалды интелектін қалыптастыру үшін қолданылатын қазіргі дидактикалық құралдардың сипаттамасы. Эмоциялар және олардың түрлері. Сезім және эмоцияларды анықтау. Эмоционалды интеллект сипаттамалары: өзіндік сана, өзін-өзі реттеу, мотивация, әлеуметтік дағдылар, эмпатия. Құзыреттілігі: эмоционалды интеллект сипаттамаларын игерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаңартылған мазмұндағы «Дүниетану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: «Дүниетану» оқу пәнінің жаңартылған мазмұны бойынша білім мен технологияны қолданудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: жаңартылған мазмұндағыпәнді оқыту әдістемесінің сипаттамасы. Оқу пәнінің мазмұны, жоспарланған оқыту нәтижелері. Ұғымдарды, түсініктерді қалыптастыру әдістемесі. Оқытуды ұйымдастырудың формалары және оқыту әдістері. Сыныптан тыс жұмыстар. Оқыту нәтижелерін тексеру және бағалау. Құзыреттілігі: дүниетану сабақтарын жүргізу кезінде оқыту әдістерін, формаларын, технологияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инновациялық бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тұлғаның құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: бизнестің тұжырымдамасы. Заманауи бизнестегі жаңашылдықтың рөлі. Зияткерлік меншік – жаңа шылшағын бизне негізі. Бизнестің субъектілері: кәсіпкерлер, жалданып жұмыс жасайтын азаматтар. Іскер қарым-қатынасты реттейтін құқықтық нормалар, ережелер жүйесі. Жаңашыл бизнес-үдерістің негізгі мәселелері. Жаңашылдық бизнестегі тұлға, ұжым. Құзыреттілігі: құқықтық нормаларды қолдануға, өз мінез-құлқын құқықтық ұйғарымдарға бағындыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кіші мектеп жасындағы оқушылардың жаңартылған математикалық білім негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерге кіші мектеп жасындағы оқушылардың математикалық білімдерін тереңдету және кеңейту бойынша жұмыс істеуі үшін қажетті математикалық дайындықты қамтамасыз ету. Мазмұны: математикалық түсініктер, заңдар, ұғымдардың қасиеттері, фактілер, әрекет ету әдістері, логикалық және ойлау операциялары. Бастауыш мектеп математика курсының вариативті модельдері. Пәннің мазмұны, құрылымы және материалды қарастыру бірізділігі бастауыш математикалық білім мазмұнын жаңарту мен модернизациялаудың негізгі бағыттарына сәйкес келеді. Құзыреттілігі: қарым-қатынас дағдыларын арттыру үшін математикалық тілді білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бастауыш сынып оқушыларын ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ бастауыш сынып педагогтерін оқушыларды ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеудің теориялық және әдіснамалық негіздерімен қаруландыру. Мазмұны: ұлттық құндылықтар мәселесінің ресми құжаттардағы орны. «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясына негізделген бастауыш білім беру құндылықтары. Тәрбиелеудегі құндылықтарға бағытталған тәсілдеме. Құзыреттілігі: ұлттық құндылықтарға негізделген тәрбиелеудің инновациялық тәсілдемелерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бастауыш мектеп оқу пәндерін интеграциялау әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: бастауыш мектеп пәндерін интеграциялық оқыту әдістемесін үйрету. Мазмұны: пәндер арасындағы интеграциялық байланыстар. Интеграциялап оқытудың мәні, ерекшеліктері және оқу мотивациясын арттыруы. Интеграциялық сабақтарды жоспарлау ерекшеліктері және оларға қойылатын талаптар. Бастауыш мектеп оқу пәндерін интеграциялық оқыту формалары, әдістері мен тәсілдері. Құзыреттілігі: бастауыш мектеп оқу пәндерін интеграциялық оқыту мәні мен ерекшеліктерін модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Есеп шығару практикумы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: бастауыш сынып оқушыларын есеп шығаруға үйретуді ұйымдастыру дағдыларын, біліктерін, құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: мәтіндік есептерді шешудің түрлері мен әдістері. Құрама есептерді шешудің алгебралық және арифметикалық әдісі. «Математикалық модельдеу» бөлімінің міндеттері. Геометриялық шамалармен байланысты есептер. «Жиын. Логика элементтері». Білім алушылардың шығармашылық, зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Құзыреттілігі: стандартты емес есептерді шешудің әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаңартылған мазмұндағы «Ағылшын тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заманауи талаптарды ескере отырып, бастауыш сыныптарда ағылшын тілін оқыту әдістері, формалары мен ұстанымдарын игеру. Мазмұны: Ағылшын тілін оқытудың мақсаты мен мазмұны. Ұстанымдары мен оқыту құралдары. Сөйлеу әрекетінің түрлерін оқыту. Ағылшын тілі сабағы. Бастауыш мектептер үшін ағылшын тілінен заманауи ОӘК критерийлері мен талдауы. Құзыреттілігі: Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту үдерісін ұйымдастыру және ағылшын тілін оқыту кәсіби дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ және орыс тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді толық меңгерген тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері. Құзыреттілігі:орыс және қазақ тілдерінде ауызша және жазбаша түрдегі коммуникацияға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Іскер ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бизнес-ортада еркін қарым-қатынас жасау және ағылшын тілінде іскерлік хат алысу сияқты белгілі бірер екшеліктерді ескеріп, студенттердің ағылшын тілін жетілдіру: Мазмұны: бизнес-терминология, этикет. Бизнес серіктестермен іскерлік келіссөздердің ұстанымдары. Кәсіби әдебиеттерді оқу. Іскерлік хаты ағылшын тілінде жазу. Клиенттермен, серіктестермен қарым-қатынас жасау түрлері. Құзыреттілігі: іскери қарым-қатынас жасай алу, таныстырылымдар өткізу, келіссөздер ұйымдастыру, т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім алушылардың ғылыми-зерттеу әрекетін дамыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарына дайындау. Мазмұны: Зерттеу жұмысының негізгі кезеңдері. Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру: ғылыми ақпараттарды жинақтау және өңдеу. Зерттеу жұмысының безендірілуі: зерттеу әрекетінің нәтижелерін таныстыру. Мәтіннің тақырыптық құрамын көру, танысу, зерделеу, нақтылау деңгейінде айқындау. Ақпарат көздерімен жұмыс. Зерттеуді жоспарлау, эксперимент жүргізу. Зерттеу жұмысын қорғау. Нәтижелерді талқылау. Құзыреттілігі: зерттеуді ұйымдастыра білу, нәтижелерді рәсімдеу және таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді әлеуметтік және білім беру саласындағы инклюзивті білім берудің мазмұнымен және маңыздылығымен таныстыру. Мазмұны: Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау. Құзыреттіліктер: инклюзивті білім берудің мазмұны мен әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаңартылған мазмұндағы «Математика» оқу пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: математиканы оқытуды ұйымдастыруда білім, білік және құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Математиканы оқыту әдістемесі - ғылым және оқу пәні. Математиканы оқытудың мазмұны, құралдары, әдістері мен формалары. «Сандар және шамалар», «Алгебра элементтері», «Геометрия элементтері», «Жиын. Логика элементтері», «Математикалық модельдеу» бөлімдері және оларды оқыту әдістемесі. Математика сабағында білім алушылардың өздік, алгоритмдік, шығармашылық, зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру. Құзыреттілігі: математиканы оқытуды жоспарлау мен ұйымдастыру кәсіби біліктерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ағылшын тілін оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде бастауыш сыныптардағы ағылшын тілі сабақтарында инновациялық технологияларды қолданудың теориялық, практикалық білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Жеке тұлғаға бағытталған инновациялық технологиялар. Бейімдеп, жобалап оқыту технологиялары. Модульдік оқыту. Сыни тұрғыдан ойлау. Кейс әдісі. Тілдік портфолио. Ақпараттық технологиялар. E-Learning. «Clil» технологиясы. «Life Long Learning» – үздіксіз оқыту технологиясы. Құзыреттілігі: ағылшын тілін оқытуда инновациялық технологияларды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім беру құқығы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білімалушының оқу-танымдық әрекетіндегі азаматтық-құқықтық құзыреттілігін қатыптастыру. Мазмұны: «Білім беру құқығы» ұғымы. Білім беру құқығының бастау-бұлақтары. Білім беру құқықтық қатынастарының нысаны. Білім беру құқықтық қатынастарының қатысушылар. Білім беру жүйесін басқарудың құқықтық негіздері. Құзыреттіліктер:әр түрлі түпнұсқалардан ақпаратты өз бетімен іздестіріп алуға, нарықтық қатынастар саласында бағдарлана алуға, адам құқығын қорғау механизмдерін қолдануға қабілетті. Құзыреттілігі: әр түрлі түпнұсқалардан ақпаратты өз бетімен іздестіру және алуға, нарықтық қатынастар саласында бағдарлана алуға, адам құқығын қорғау механизмдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаңартылған мазмұндағы «Дене шынықтыру» оқу пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді жаңартылған мазмұндағы «Дене шынықтыру» оқу пәнін оқытуға теориялық және практикалық даярлау. Мазмұны: «Дене шынықтыру» пәнін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. «Дене шынықтыру» оқу пәнінің жаңартылған мазмұны. Пәнді оқытудың әдістері, құралдары, формалары. Бастауыш сыныптағы дене шынықтыру сабақтары мен сабақтан тыс іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу. Құзыреттілігі: дене шынықтырудың теориялық негіздері мен технологиясынан білімдерін қолдана алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медиатіл
    Несиелер: 5

    Мақсаты: медиакеңістіктегі өзекті ағымдар туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі мәдениеттегі "медиатіл" ұғымы. Медиатілдің тарихи-әдеби негіздері. Қазіргі заманғы экрандар мен әлеуметтік желілердегі әдеби кейіпкерлердің интерпретациясы. Балаларға арналған вербальды-вербальды емес, аудиовизуалды көркем шығармалар. Қазіргі заманғы көркем балалар шығармалары медиатілдің саласы ретінде. Құзыреттілігі: визуалды, музыкалық, тактильді бейнелермен үйлестірілген медиатілдің кең спектрін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Цифрлық білім беру ортасының құқықтық механизмі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Тұлғаның құқықтық білімділігін қалыптастыру. Мазмұны: Цифрлық білім беру ортасын дамытудың құқықтық шараларының кешені. Білім беру институты әлеуметтік ұтқырлықтың маңыздыканалы, ақпараттанудың жаһандық үдерістері аясындағы мемлекеттің бәсекеге қабілеттілігінің стратегиялық ресурсы ретінде. Нормативтік құқықтық база мен электронды оқыту үдерісін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету және цифрлық ортадағы авторлық құқықты қорғау. Құзыреттілігі:басқару технологиясын дайындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жаңартылған мазмұндағы «Қазақ (орыс) тілі» оқу пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ (орыс) тілін оқытуды ұйымдастыруға қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш тілдік білімнің жаңартылған бағдарламалары. Бастауыш сыныптардағы қазақ (орыс) тілі курсының мазмұнды-әдістемелік бағыттары. Қазақ (орыс) тілін оқыту нәтижелерін тексеру және бағалау. Қазіргі қазақ (орыс) тілі сабағының түрлері. Құзыреттілігі: бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытуды жобалау және ұйымдастыруға қажетті кәсіби біліктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • «Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Студенттерді «Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқытудың әдістемесімен қаруландыру. Мазмұны: «Цифрлық сауаттылық» оқу пәні - оқу пәні ретінде. Сабақ және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру. Түсініктер мен әрекет ету әдістерінің жүйесін сипаттау, бөлімдерді оқып-үйренудің жалпы тәсілдемелері мен әдістемесі: компьютер; ақпаратты ұсыну және өңдеу; интернет; есептеуіш ойлау, робототехника. Құзыреттілігі: бастауыш мектепте «Цифрлық сауаттылық» оқу пәнін оқытуды жобалау және ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдерістің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ШЖБМ жағдайында педагогикалық үдерісті ұйымдастыруғ қажетті білім, білік дағдылармен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: ШЖБМ-дегі оқу үдерісінің ерекшелігі. ШЖБМ-де жаңартылған білім мазмұнын іске асыру. Оқыту технологияларын енгізу. ШЖБМ-дегі білім беру үдерісінің жетілдірілуіне мониторинг жасау. Құзіреттілігі: ШЖБМ жағдайында педагогикалық үдерісті жобалау және ұйымдастыру үшін қажетті кәсіби біліктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көптілділік жағдайында бастауыш мектеп пәндерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: үш тілділікті ескере отырып, бастауыш сыныптарда оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы түсінік беру. Мазмұны: көптілділік тұрғысынан бастауыш білімнің жаңартылған мазмұны. Көптілділік жағдайында білім беру салалары бойынша бастауыш сыныптардағы оқу пәндерін оқыту әдіс-тәсілдерінің ерекшеліктері. Білім алушылардың жетістіктеріне мониторинг жасау. Құзыреттілігі: үштілділікті ескере отырып, бастауыш сыныптардағы оқу үдерісін ұйымдастыруды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бизнес-тренингтер
    Несиелер: 6

    Мақсаты: бизнес-тренингің ерекшеліктері, оның негізгі әдістері және бизнес-тренинг жасаудың алгоритмі жайлы қажетті біліммен қаруландыру. Мазмұны: Бизнес–тренингтің ерекшеліктері. Бизнес-тренинг мамандық ретінде. Әрекет ету құралы ретіндегі тұлға. Бизнес-тренингтің дағдылары. Бизнес-тренингтің дизайны мен әзірлемесі. Бизнес-тренингті өткізу. Бизнес-тренинтің тиімділігін бағалау. Құзыреттілігі: бизнес-тренинг саласын құраушы негізгі терминдер мен ұғымдарды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Робототехника және бастауыш сынып оқушысының есептеуіш ойлауы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: робототехника және есептеуіш ойлауға оқытуды ұйымдастыру бойынша білімін, дағдыларын мен құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: мектептегі және сыныптан тыс жұмыстардағы робототехника және есептеуіш ойлау. Бөлімдер: алгоритмдер; бағдарламалау; жалпы робототехника; роботтардың қозғалысы; сенсорлар мен қозғалтқыштар. Түсініктер мен әрекет тәсілдерінің сипаттамасы, оқып-үйреу әдістемесі. Оқытудың әдістері, құралдары мен формалары. Құзыреттілігі: робототехника, есептеуіш ойлауға оқытуды жоспарлау мен ұйымдастырудың кәсіби біліктерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жаңартылған мазмұндағы «Жаратылыстану» оқу пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстану пәнін оқытуды жоспарлау мен ұйымдастырудың практикалық білігі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жаратылыстану курсының ғылыми-әдістемелік негіздері. Әдіснамалық негіздері. Пән мазмұнының ерекшеліктері. Жоспарланған нәтижелерге жетуін бағалау жүйесі. Пәнді оқыту әдістері мен формалары. Балалардың тәжірибелік-эксперименттік әрекеті. Ұғымдар мен түсініктерді қалыптастыру. Құзыреттілігі: бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстануды оқытуды жоспарлау және ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің қашықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды білім беру. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтық олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтан оқытудағы диагностика және бағалау. Құзыреттілігі: өзінің кәсіби қызметінде қашықтан оқытудың тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • «Әліппе» оқу пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ педагогтің сауат ашудың теориялық негіздері мен әдістемесін игеруі. Мазмұны: сауат ашу әдістемесінің мақсат-міндеттері, теориялық негіздері, мазмұны. Оқу пәнінің құрылымдық-мазмұндық болмысы.«Әліппе» оқу пәнін оқыту үдерісі. «Әліппе» оқу пәнін оқытудың дыбыстық талдау-жинақтау және иновациялық әдіс-тәсілдері. Құзыреттілігі: «Әліппені» оқытуда инновациялық тәсілдерді қолдану, креативтілік таныту, оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, бағалау біліктілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 4

    Мақсаты: критериалды бағалау технологиясын қолданудың теориялық негіздерімен танысу. Мазмұны: оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау қызметінің мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау ұстанымдары. Бағалау кезеңдері мен құралдары. Критериалды кестелер-айдаршалар. Формативті бағалау және жиынтық (ішкі және сыртқы) бағалау. Жиынтық бағалау нәтижелерін модерациялау. Білім беру нәтижелерін бағалаудың жас ерекшеліктері. Құзыреттілігі: критериалды бағалау технологиясын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш білім берудегі метапәндік тәсілдеме
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бастауыш білім беруде метапәндік тәсілдемелерді іске асыру үшін қажетті біліктер мен іс-әрекет әдістерін қалыптастыру. Мазмұны: оқытудағы метапәндік тәсілдеме. Метапәндік дағдылар, әмбебап оқу іс-әрекеті. Метапәндік құзыреттілікті қалыптастырудың технологиялары мен тәсілдері. Метапәндік нәтижелер. Метапәндік нәтижелерді бағалау. Жаңартылған білім мазмұнын іске асыру жағдайындағы метапәндік тәсілдеме. Құзыреттілігі: метапәндік тәсілдеме аясында оқыту үдерісін тиімді басқаруды және рефлексия тәсілдерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру қызметтерін бизнес жоспарлау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: білім беру саласындағы басқарушылық білімді қалыптастыру үдерісін қамтамасыз ету. Мазмұны: жалпы білім беретін мектептерді басқару жүйесі. Білім беру менеджментінің жаңа қызметі – экономиканы және білім беру ұйымдарының қаржыларын басқару. Білім берудегі маркетинг басқарушылық үдеріс, қызметтер жасау, оның бағалары мен нарықта оларды жылжыту құралдары ретінде. Құзыреттілігі: білім беру қызметін жоспарлауға қабілетті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақпараттық-технологиялар аясындағы инновациялар мен бизнес
    Несиелер: 4

    Мақсаты: цифрлық экономиканы, кәсіпорындар, салалардағы цифрлық трансформация мәселелері оқып үйрену. Мазмұны: цифрлық экономика ұғымы, жалпы мәселелері. Цифрландырудың экономикаға, әлеуметтік салаға, мемлекеттік басқаруға енуі. Әлемдегі ЦЭ құрудың бағдарламалары. Цифрлық экономиканың өтпелі технологиялары. Нейротехнология, жасанды интеллект. Жаңа өндірістік технологиялар. 4.0. индустриясы. 3D-модельдеу. Құзыреттілігі: ақпараттық технологиялар аясындағы инновациялар, бизнес жайлы біліммен қарулану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаңартылған мазмұндағы «Көркем еңбек» оқу пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерді жаңартылған мазмұндағы «Көркем еңбекті» оқу пәнін оқытуға қажетті білім, біліктермен қаруландыру. Мазмұны: жаңартылған мазмұндағы «Көркем еңбекті» оқу пәнін оқытудың теориялық негіздері. Бейнелеу өнері негіздері. Бұйымдар дайындау техникасы. Сурет салу, мүсіндеу, жапсырмалау, құрастыру бойынша практикалық іс-әрекеттерді қалыптастыру әдістемесі. Бастауыш сыныптардағы көркем еңбек сабақтарын және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі. Құзыреттілігі: көркем еңбекті оқытудың теориялық негіздері мен технологиясын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аппараттың қойылымы және орындаушылық (домбыра, фортепиано, баян, аккордеон, гитара)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: музыкалық-орындаушылық мәдениет дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ойнайтын аппараттың қойылуы, аспапта еркін отыру. Музыкалық дыбыстың сипаттамасы, екі кілтте ноталық жазба, дыбыстардың әріптік белгіленуі. Музыкалық аспапта ойнаудың негізгі тәсілдері (қимылды және дыбыс шығару тәсілдері). Ноталық мәтінді сауатты талдау, жеңіл шығармаларды мазмұнды және мәнерлі орындау. Құзыреттілігі: аспапта ойнай біледі, жеңіл шығармаларды өздігінен талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаңартылған мазмұндағы «Әдебиеттік оқу» оқу пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әдебиеттік оқуды ұйымдастыруға қажетті білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: бастауыш әдеби білімнің жаңартылған бағдарламалары. Әдебиеттік оқу курсының мазмұнды-әдістемелік бағыттары. Әдебиеттік оқуда оқыту нәтижелерін тексеру және бағалау. Қазіргі оқу сабағының түрлері. Құзыреттілігі: бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды жобалау және ұйымдастыруға қажетті кәсіби біліктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қызметкерлерді басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: пәннің команда рөлдерін талдау әдістері, командалық және топтық жұмыстың тиімділігіне әсер ететін факторлары жайлы негізгі ұғымдарын беру. Мазмұны: Қызметкерлерді басқарудың деңгейлері мен қызметтері. Қызметкерлердің стратегиялық менеджменті. Қызметкерлерді таңдау, контрактация жіне қызметтен босату. Қызметкердің еңбегін ынталандыру. Қызметкерді бағалау және еңбекті нормалау. Құзыреттілігі:топпен жұмыс жасаудің практикалық тәсілдерін пайдалану білігіне ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    ОН2 - білімін қазіргі заманғы лингвистика саласындағы теориялық негіздер мен ережелер тәжірибесінде қолданады, мақсатты тілдерде қарым-қатынас жасайды: қазақша Т1, орысша Т2, ағылшынша Т3, лингвистикалық мәдениет;

  • Код ON7

    ОН7 - білім беру үдерісінде жас ерекшеліктеріне сәйкес әр түрлі іс-әрекеттерді, робототехниканы, заманауи цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды ұйымдастыру амалдарын қолданады;

  • Код ON5

    ОН5 - кәсіпкерлік идеяны іске асыру формаларын қолданады: бизнес-жоспар және техникалық-экономикалық негіздеме; іскерлік шешімдер қабылдау үшін қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпараттың рөлін түсінеді; бастауыш білім беруді дамытудың басымдықтары негізінде инновациялық бизнес-идеяларды қалыптастырады; құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және персоналды басқару тетіктері саласында білімді меңгерген.

  • Код ON4

    ОН4 - салауатты өмір салты технологиясын қолданады, білім алушыларды психологиялық қолдауға үйретудің негіздерін біледі, мәдени қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін орындаушылық, вокалды-хор, көркем әрекет, эстетикалық, рухани сапалар негіздерін игереді;

  • Код ON1

    ОН1 - Құқықтық және экологиялық білімді пайдаланады, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар жүйесіне олардың біртұтастығын көрсетеді; академиялық адалдық мәдениеті мен қағидаларын түсіне отырып сақтайды;

  • Код ON10

    ОН10 - теориялық білімді практикада қолданады, практикалық қызмет саласында педагогикалық шеберлік пен зерттеу дағдыларын дамытады; көшбасшылық және әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;

  • Код ON9

    ОН9 - оқу-тәрбие үдерісінің мазмұнын талдауға қабілетті, барлық субъектілердің қызметін бағалай алады, заманауи әдістерді, оқыту технологиясын таңдайды және қолданады, бастауыш сынып пәндері бойынша оқу сабақтарын жоспарлайды және өткізеді, кері байланыс алудың әдістері мен құралдарын игереді, рефлексия әдістері мен тәсілдерін қолданады; білім алушылардың көптілді тұлғасын тәрбиелеуде мақсатты түрде оқу-тәрбие үдерісін модельдейді;

  • Код ON8

    ОН8 - бастауыш мектеп пәндерінің мәнін, олардың теориялық, әдіснамалық және әдістемелік негіздерін бағалайды; білім алушылардың жетістіктерін критериалды бағалауды қолданады;

  • Код ON6

    ОН6 - оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын қолданады, білім алушылардың субъективтілігін, коммуникативтілігін, адамгершілік пен толеранттылықты, ынтымақтастық және сыни ойлау қабілетін дамыту үшін оқыту мен тәрбиелеуде әдіснамалық тәсілдемелерді қолданады; зерттеу әрекеті мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді;

  • Код ON3

    ОН3 - инклюзивті білім беру құндылығы мен білім алушылар дамуының жеке-психологиялық және әлеуметтік-эмоционалды зияткерліктің ерекшеліктерін есепке алып қолданады;

  • Код ON11

    ОН11 - психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін модулдейді, өнімді жасау үшін гипотезаны, құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түрде түсіндіру үшін әртүрлі дереккөздерден ақпаратты талдайды, жинақтайды, шығармашылықпен түрлендіреді.

Top