Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03116 Психологиялық диагностика және қабілеттерді дамыту в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Психология ғылымның негізгі бағыттары мен тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты:білімді тереңдету, дербес ғылым ретінде психология туралы тұтас көзқарасты дамыту Мазмұны:психологияны тәуелсіз ғылым ретінде қалыптастыру. Психика мен тұлғаны зерттеудің негізгі бағыттары, теориялары, тұжырымдамалары мен тәсілдері. ХІХ-ХХ ғасырлардағы психологиялық мектептер. Құзыреттілігі:зерттелетін саладағы алдыңғы қатарлы білімді терең, толық түсінеді, психологиялық ғылым мен білім беру практикасының мәселелерін шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдайды, қолдана алады, жаһандық сын-қатерлерді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметке арналған ғылыми-педагогикалық базаны қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: Педагогика ғылым, категориялар, пән, есептер. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогика тарихы, әдіснамасы. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Кәсіптік құзыреттілік, ЖОО оқытушысының оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: шетел кәсіби тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінің дағдыларын қалыптастыру. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: С1, С2, LSP деңгейінде шетел тілін меңгеру монологтық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ауызша, жазбаша формадағы ғылыми стильдің грамматикасын зерттеу. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу, т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандағы психология ғылымы мен тәжірибесін дамытудың заманауи бағыттары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық ғылым мен тәжірибесінің даму тенденцияларын, мәселелерін талдау әдістерін меңгеру. Мазмұны: Отандық психологиялық ғылым мен тәжірибесінің сабақтастығы, міндеттері. Қазіргі кезеңдегі отандық психологияның негізгі бағыттары мен даму тенденциялары. Қазақстандық психолог-ғалымдардың өзекті зерттеулері. Құзыреттілігі: зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде зерттелетін салада дамып келе жатқан, озық білім мен түсінушілікті көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Мазмұны: Басқару психологиясы — басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология бойынша ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты:ғылыми психологиялық зерттеулердің әдіснамасын, әдістерін меңгеру Мазмұны:ғылыми ізденістің жалпы әдіснамасы, психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ғылыми аппарат және зерттеудің логикалық құрылымы. Ғылыми зерттеу әдістерін таңдау жүйесі мен критерийлері. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, түсіндіру, рәсімдеу. Құзыреттілігі:инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізе алады, заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыни ойлауды диагностикалаудың әдіснамасы мен әдістер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыни ойлауды психологиялық диагностикалаудың әдіснамасы мен дағдыларын игеру. Мазмұны: Сыни ойлауды зерттеудің қазіргі тенденциялары, диагностикалық әдістері. Сыни ойлау диагностикасын жоспарлау, өз бетінше жүргізу, нәтижелерін өңдеу, түсіндіру. Балалардағы сыни ойлауды дамыту бойынша психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу. Құзыреттіліктері: психологиялық қасиеттерді, жағдайларды, психикалық процестерді диагностикалау, сараптау, түзету дағдыларын біледі; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалардың дарындылығын диагностикалау және дамыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты:балалардың дарындылығын диагностикалау және дамыту принциптерін, әдістерін меңгеру. Мазмұны:Дарындылық ұғымдары. Дарынды балалардың психологиялық сипаттамасы. Балалардың дарындылығын диагностикалаудың принциптері, әдістері. Айзенк, Дж.Гилфорд пен Е.П.Торренс, Дж.Равен, мәдени тәуелсіз интеллект тесті, Векслер интеллект шкаласы, Ф.Баррон тесті, жетістіктер тесті және т.б. Құзыреттілігі:психологиялық қасиеттері мен жай-күйін, психикалық процестерін диагностикалауға, сараптауға, түзетуге дайындығы бар; оқушылардың дарындылығын дамытудың жеке, топтық нысандарын жүзеге асыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлға және қабілет теориялары мен тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты:жеке тұлғаның дамып келе жатқан компоненті ретінде қабілеттер туралы тұтас көзқарасты дамыту, тұлға теориясын, қабілеттерін игеру. Мазмұны:Тұлғаның даму факторлары мен кезеңдері. Л.С.Выготскийдің мәдени-тарихи даму теориясы. Психикалық даму заңдылықтары. Қабілеттер–тұлғаның дамушы компоненті ретінде. Тұлға құрылымындағы қабілеттер, дарындылық. Қабілеттерді зерттеудің принциптері, әдістері. Құзыреттілігі:зерттеу контекстінде идеяларды әзірлейді, қолдану кезінде зерттелетін салада дамып келе жатқан, озық білімді көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы жүйелі тәсіл
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Б.Ф.Ломов жасаған психологиядағы жүйелік тәсілдің негізгі ережелері туралы білімді игеру. Мазмұны:Ғылыми білімнің қазіргі кезеңіндегі жүйелік тәсілдің жағдайы, даму тенденциялары, ғалымның психология ғылымының әдіснамасын дамытуға қосқан үлесі, жүйелілік қағидасы, оған сәйкес келетін психологиядағы жүйелік көзқарас. Психиканың, мінез-құлықтың интегралды құрылымдарын сипаттау, түсіну, түсіндіру. Құзыреттілігі: зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу, қолдану кезінде осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін салада дамып келе жатқан білімді, түсініктерді көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылар тұлғасының мінез-құлық ерекшеліктерін диагностикалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқушылар тұлғасының мінез-құлықтық сипаттамаларын диагностикалау әдістерін, тәсілдерін меңгеру Мазмұны: Мінезді акцентуациялау ұғымы. Ч.Д.Спилбергердің жеке, ситуациялық мазасыздық деңгейлерін зерттеуге арналған сауалнамасы; К.Томастың жанжалды жағдайларға жауап беру тәсілдерін зерттеуге арналған жеке анкетасы; А.Ассинджер тесті; жасөспірімдердің мінез акцентуациясын диагностикалау. Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттерін, жағдайларын, психикалық процестерін диагностикалауға, қалыпты және ауытқу жағлайындағы адамның іс-әрекетінің әртүрін тексеруге, түзетуге дайын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қабілеттерді психологиялық диагностикалаудың теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты:қабілеттерді диагностикалау теориясы мен практикасы туралы білімді игеру. Мазмұны:Қабілеттер–психологиялық диагностиканың пәні ретінде. Тұлғаның психологиялық диагностикасының принциптері, бағдарламалары, этикалық қағидаларды сақтау негізінде адамның психологиялық жағдайын бағалау рәсімдерін жүзеге асыру. Заманауи оқушылардың қабілеттерін диагностикалау. Құзыреттілігі:инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізе алады, заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерін статистикалық және ғылыми негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникативті қабілеттерді диагностикалау әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әртүрлі жастағы балалардың коммуникативті қабілеттерді диагностикалау әдістерін, тәсілдерін меңгеру. Мазмұны:Коммуникативті дағдылардың құрылымы. Снайдер, Карманов,КОС-2, т.б. әдістемелер. Математикалық және статистикалық өңдеу, интерпретациялау, зерттеу нәтижелерін ұсыну. Балалардың коммуникативті дағдыларын дамыту бойынша ата-аналарға, мұғалімдерге арналған психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу. Құзыреттілігі:психологиялық қасиеттерді, жағдайларды, психикалық процестерді диагностикалау, сараптау, түзету дағдыларын біледі; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың мотивациялық сферасын диагностикалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты:мектеп оқушыларының мотивациялық сферасын диагностикалау әдістерін, тәсілдерін меңгеру. Мазмұны:Оқушылардың мотивациялық сферасын зерттеу. Пайыздық құрылым. Оқушының білім беру мотивациясы құрылымының диагностикасы. Дарынды оқушылардың артықшылықты іс-әрекеттерін өзін-өзі анықтауға арналған тест. Танымдық қажеттіліктің деңгейін анықтау. Мотивацияны зерттеу әдістері. Люшердің түс техникасы. Құзыреттілігі:психологиялық қасиеттерді, жағдайларды, психикалық процестерді, норма мен патологиядағы адам қызметінің әртүрлі түрлерін диагностикалау, сараптау, түзету дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп оқушыларының жеке-психологиялық қасиеттерін диагностикалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқушылар тұлғасының жеке психологиялық қасиеттерін диагностикалау әдістерін, тәсілдерін меңгеру Мазмұны: Мектеп жасындағы тұлғаны дамытудың факторлары мен сипаттамалары. Тұлғаның дара психологиялық қасиеттерін зерттеуге арналған Г.Айзенктің IPQ әдісі; Хоппе талаптарының деңгейін диагностикалау әдістемесі; Т.Лиридің тұлғааралық қатынастарды диагностикалау әдістемесі. Құзыреттіліктер: инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды, заманауи әдістерді қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізуді, зерттеу нәтижелерін статистикалық, ғылыми негізде өңдеуді біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды интеллектіні диагностикалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әртүрлі жастағы балалардың эмоционалды интеллектісін диагностикалау әдістерін меңгеру. Мазмұны: Эмоционалды интеллект тесті, Н.Холлдың сауалнамасы, К.Изардтың «Эмоциялардың дифференциалды шкаласы», Тұлғаның эмоционалды бағдарының диагностикасы. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, түсіндіру, ұсыну. Эмоционалды интеллектті дамытуға арналған психологиялық ұсыныстарды әзірлеу, негіздеу. Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттерді, күйлерді, процестерді диагностикалау, сараптау, түзету дағдыларын біледі; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектеп оқушыларының өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдістері мен тәсілдерін меңгеру Мазмұны: С.А.Будаси өзін-өзі бағалаудың жалпы деңгейін зерттеу туралы; Т.Дембо-С.Я.Рубинштейн бойынша тұлғаның интегралды өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдісі; Р.Бернстің «Автопортрет» әдісі, Е.С.Романов пен С.Ф.Потемкиннің бейімделуі; Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттерді, жағдайларды, психикалық процестерді, норма мен патологиядағы адам қызметінің әртүрлі түрлерін диагностикалау, сараптау және түзету дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тұлғаның креативтілігін диагностикалаудың заманауи теориялары мен әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шығармашылық ұғымдарымен таныстыру, диагностикалау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Шығармашылықтың заманауи теориялары мен тұжырымдамалары. Шығармашылықты зерттеудегі қазіргі тенденциялар. Диагностикалық зерттеу әдістері. Шығармашылықты жоспарлау және өзін-өзі диагностикалау. Зерттеу нәтижелерін өңдеу, түсіндіру, ұсыну. Құзыреттілігі: психологиялық қасиеттері мен жағдайларын, психикалық процестерді диагностикалау, сараптау және түзету дағдыларын біледі; зерттеу нәтижелерін өңдеуде инновациялық психологиялық әдістерді, технологияларды қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, әзірлеу, өткізу және талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастыру және тәрбиелік жұмыстан тәжірибе алу. Мазмұны: теориялық білім мен практикалық біліктерді жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына материалдарды өз бетінше әзірлеу. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және талдау. Кәсіби деңгейде практикалық міндеттерді шешуде тәжірибе алу. Құзыреттіліктер: алған білімдерін оқытуда қолдана алады; оқу сабақтарын жобалау, өткізу және талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    зерттелетін саладағы озық білімдерді терең және толық түсіне алады, психологиялық ғылым мен білім беру практикасының проблемаларын шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдайды және қолдана алады, жаһандық сын-қатерлерді талдайды.

  • Код ON2

    тұтас ғылыми дүниетанымға ие, қоғамдағы жаһандық әлеуметтік-саяси процестерді түсінеді, өзінің зерттеу контекстінде әдіснаманы және ғылыми әдістер кешенін, ғылыми-кәсіптік қызметтің барлық салаларында ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдаланады.

  • Код ON3

    академиялық және кәсіби міндеттерді шешу үшін көптілді, көп мәдениетті және ғылыми ортада табысты, сындарлы кәсіби қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.

  • Код ON4

    білімді басқарады, зерттеу процесін ғылыми тәсілмен жобалауға, енгізуге және бейімдеуге қабілетті.

  • Код ON5

    зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде зерттелетін салада дамып келе жатқан, озық білім мен түсінушілікті көрсетеді.

  • Код ON6

    адамның психикалық процестерін, психологиялық қасиеттері мен жай-күйін нормада және патология жағдайында диагностикалайды, сараптайды және түзету дағдыларын меңгерген.

  • Код ON7

    қазіргі заманғы психологиялық ғылым мен практиканың жетістіктерін талдау негізінде зерттеудің проблемаларын, мақсаттары мен міндеттерін қоюды жүзеге асыруға, гипотезаларды негіздеуге, зерттеудің бағдарламасы мен әдістемелік қамтамасыз етілуін (теориялық, эмпирикалық) әзірлеуге қабілетті.

  • Код ON8

    тренингтер мен топтық кеңес беру форматында жеке және топтық жұмыс түрлерін жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON9

    инновациялық ғылыми-психологиялық технологияларды қолдана отырып, психологиялық зерттеулер жүргізе алады және заманауи әдістердің көмегімен зерттеу нәтижелерін статистикалық, ғылыми-негізделген өңдеуді жүзеге асыра алады, ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын меңгереді.

  • Код ON10

    әлеуметтік, білім беру және бизнес-қызмет саласында психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру дағдыларын; тұлғааралық қатынастар, кәсіби бағдар беру және мансапты жоспарлау, жеке өсу саласында жеке кеңес беруді қолданады.

  • Код ON11

    жоғары және қосымша білім беру жүйесінде белсенді оқытудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, оқу қызметінің әртүрлі нысандарын дайындау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгереді.

Top