Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02194 Эстрада өнері в Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Эстрада өнері 8D02108- білім беру бағдарламасы бойынша отандық және әлемдік өнертану тарихы, және теориясы, сын салаларындағы, сондай ақ жоғары және жоғарыдан кейінгі білім беру жүйесіндегі,басқару саласындағы заманауи ғылыми-практикалық мәселелерді шеше алатын, қызметінде кәсіби ғылыми білімдерді (сондай ақ инновациялық) және өнертану және/немесе гуманитарлық білім саласы тоғысында синтез жасайтын (PhD) философия докторы – білікті кадр дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D030 Эстрада өнері
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Курс докторанттардың жүйелендірілген, дәлелді, сапалы диссертациялық жұмыстарын орындауға негіз болады, тиімді академиялық жазба мен ғылыми-зерттеу жұмысын рәсімдеу мен қорғауға қажетті жазбаша қарым-қатынас мәдениеті және сыни ойлау дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық білім беру мәселелерінің методологиялық талдауы
    Несиелер: 4

    Музыкалық білім беру мәселелеріне әдістемелік талдау жасау курсы білім алушының танымның ғылыми-зерттеу әдісін меңгеруіне және музыкалық шынайылықты өзгерту, музыкалық білім берудің теория және практика мәселелерінің негізі бойынша тұлғалық-құндылық бағыттарды жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер философиясы
    Несиелер: 4

    Курс философиялық түсіну мен өнерді мәдени-тарихи құбылыс ретінде бағалауды, оның философиялық білім аясындағы маңыздылығын ашады, шығармашылықтың негізгі философиялық және эстетикалық мәселелерін шешумен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО Арнайы пәндерді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты осы пәннің қажетті білімін, іскерлігін, дағдыларын игеру; арнайы пәндерді оқытудың теориялық және әдістемелік аспектілеріне кәсіби - саналы көзқарасты дамыту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени антропология
    Несиелер: 4

    Курста мәдени антропологияның тақырыбымен, қағидаттарымен, категорияларымен, шығармашылық процесстегі сабақтастықпен, әлеуметтік және мәдени антропологияның негізгі мәселелерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи музыкалық өнер және ғылым мәселелері
    Несиелер: 4

    Курс өзекті мәселелерді зерделеуге бағытталған, музыкалық өнері және ғылым, заманауи композиторлық және музыкалық-орындаушылық шығармашылық, көркем өмірінің ағымдағы процесстері, қазіргі заманғы музыкалық мәдениеті дамуымен байланысты қарастырылады; ақпараттық мәдениет жаһандану жағдайда көркем үрдістер музыка өнері және өнердің аралас түрлерін ғылыми-талдау тұрғысынан пайымдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер семиотикасы
    Несиелер: 4

    Курс классикалық семиотиканың негізгі өкілдері мен тұжырымдамаларымен, оның әдістерімен, семиотикалық талдаудың принциптері мен рәсімдерімен таныстырады, өнердегі семантиканың маңызы мен рөлін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер креативтілігінің инварианттық негіздері
    Несиелер: 4

    Курс өнер мен мәдениеттің негізгі даму кезеңдерін, әлемдік мәдениет пен өркениеттің даму тарихын айқындаушы ретінде этика мен эстетиканың өзекті әрі басымды мәселелерін, өнердің рөлі мен қызметтерін, адам талантының қырларын және оның қазіргі қоғамдағы көріну ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік жаһанданудағы көпшілік мәдениеті және элитарлық өнер
    Несиелер: 4

    Жаһандану жағдайында қазіргі бұқаралық және элиталық мәдениеттің тұжырымдамалық негіздерін қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Курс әдіснамалық априорлық принципінде ғылыми зерттеудің әдіснамалық тәсілдерін ашады; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдерін және ғылыми зерттеулерді рәсімдеу мәселесін ашады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер, визуалды антропология және қазіргі әлемнің құрылуы (авторлық курс)
    Несиелер: 3

    Өнер шығармашылық бастау ретінде. Өнердің мәні мен мақсаты. Мәдени құбылыс ретіндегі «өнердің» әмбебаптығы – «көркем антропология». Антропологиядағы «өнердің» батыстық емес контексттер. «Өнер» антропологиясы «эстетика» ретінде. «Шығармашылыққа қатысу маңызы», «Алғашқы көркемдік үлгілер, символизм анатомиясы, қызметі. «Өнердегі» интенционалдылық. Орта Азия аймақтарының визуалды антропологиясы. Тәңіршілдік - қазіргі әлемді құру. Этногенез теориясы. К.Уилбер «Интегралды теориясы. Кванттық физика теориялары. Мұсылман Ренессансы және кванттық физиканың ғылыми жаңалықтары. М.Талбот «Голографиялық Әлем».

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    ON 2 Ғылыми ізденістердегі эстрада өнерінің тарихы мен теориясын зерттеу мәселелерін талдау

  • Код ON6

    ON 6 Рухани мәдениетті талдауда мәдени антропология категорияларын интеграциялау, шығармашылық процестегі сабақтастық мәселелерін зерттеу

  • Код ON3

    ON 3 Қазіргі заманғы өнер туындыларын бағалауды жүзеге асыру

  • Код ON5

    ON 5 Классикалық семиотика ұғымдарын, өнер туындыларын семиотикалық талдаудың негізгі әдістері мен қағидаларын тереңдету

  • Код ON8

    ON 8 Шығармашылықта алынған білім, білік және дағдылардың нәтижелерін жүйелеу

  • Код ON1

    Шығармашылықтың негізгі философиялық және эстетикалық мәселелерін синтездеу

  • Код ON4

    ON 4 Ғылыми зерттеудегі әдіснамалық қағидалар мен тәсілдерді жетілдіру

  • Код ON7

    ON 7 Эстрадалық өнердегі инновацияларға өнертанушылық талдау қолдану

Top