Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08102 Топырақтану және агрохимия в Қазақ ұлттық аграрлық университеті

  • Агрометеорология
    Несиелер: 5

    Пәнде агрометеорологияның ауыл шаруашылығындағы рөлі мен маңызы зерттелді. Агрометеорологияны зерттеу әдісі, ауыл шаруашылығында күн радиациясының ұғымы мен маңызы. Ауыл шаруашылығына арналған топырақ температурасының және ауаның мәні. Ауа және топырақтың ылғалдылығы, оның құнын анықтау әдістері. Ауыл шаруашылығына арналған жауын-шашын мөлшері. Желдің әсер ету себептері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер биологиясы
    Несиелер: 5

    Ботаникаға кіріспе: ботаника бөлімдері, өсімдік организмдерінің ұйымдастырылу деңгейлері, өсімдіктердің биосферадағы және адам өміріндегі рөлі. Вегетативті және генеративті мүшелердің морфологиялық-анатомиялық құрылымы және өсімдіктердің көбеюі, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктер таксономиясының негіздері; балдырлар, саңырауқұлақтар, қыналар; жоғары сатыдағы споралы өсімдіктер; ашық тұқымдылар және гүлді өсімдіктер. Дара және қос жарнақты өсімдіктер кластары, олардың негізгі тұқымдастары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық және органикалық химия
    Несиелер: 5

    Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары және стехиометрияның заңдары, атомның құрылымы және элементтердің мерзімді жүйесі, химиядағы химиялық байланыстар мен химиялық кинетика құрылымы, химиялық кинетика және химиялық тепе-теңдік, электролиттік диссоциация теориясы, тұздардың гидролизі, редоксиялық процестер, күрделі қосылыстар, биогендік элементтер. Сапалы және сандық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы геология
    Несиелер: 5

    Оқу пәні жер үсті геосфераларының жүйесінде, жер қыртысының қалыптасатын жыныстарының экзогендік процестері, минералогиялық, бөлшектердің мөлшері, химиялық, фазалық және топырақ қасиеттері, топырақтың қалыптасу факторлары, топырақтың құрылу процестері, топырақтың генезисі және географиясы, топырақтың ендік және тіктік белдеулері, топырақтың құнарлылығы және оны реттеуді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топырақтану және агрохимияның даму тарихы
    Несиелер: 5

    Топырақтанушы ғалымдар мен агрохимиктер. Ресей мен Қазақстанда топырақтану және агрохимияны қалыптастыру және дамыту. Қазақстан Республикасының жер ресурстары. Республикадағы топырақтың негізгі түрлері және оларды ауыл шаруашылықта пайдалану. Топырақтың пайда болу факторлары. Өсімдіктерге қажет болатын элементтер, олардың өзара байланыстары және өсімдіктерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Пән топырақты, оның құрылымын, құрамын, қасиеттерін, географиялық таралуын, пайда болу заңдылықтарын, дамуын; әр түрлі табиғи зоналардың топырағын және олардың маңызды физикалық-химиялық қасиеттерін анықтау; оның тұрақтылығын сақтау үшін биосферадағы топырақтың экологиялық рөлі; топырақтың экологиялық функцияларын сақтау және көбейту жолдары; топырақтың негізгі режимдері мен қасиеттерін зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығында машиналар мен жабдықтарды пайдалану
    Несиелер: 5

    Пән ауыл шаруашылық процестері мен машиналарға қойылатын негізгі агротехникалық талаптарды оқытады. Топырақты негізгі және себу алдында өңдеуге арналған машиналар. Егуге, отырғызуға және егісті күтуге арналған машиналар. Жинау-тасымалдау кешендерінің жұмысы, машина-трактор агрегаттарының (МТА) технологиялық сипаттамалары. МТА жинақтау. Тарту және меншікті сопративления машиналар мен құралдарды. Агрегат құрамын есептеу тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика принциптері
    Несиелер: 4

    Экономикалық теория экономика жұмысының іргелі мәселелері, қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму эволюциясы, жеке шығармашылықтардың заңдылықтары (микроэкономика), ұлттық экономиканың (макроэкономика), мезаэкономика және әлемдік экономика зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студент эстетикалық түсініктер мен категорияларды, құқықтық қызметтің кәсіби этикасының мазмұны мен сипаттамаларын, адвокаттың кәсіби қызметінде моральдық қақтығыстың жағдайын шешудің ықтимал жолдарын (құралдарын), кәсіби және моральдық деформацияның мәнін және оны болдырмау мен жеңу жолдарын, адвокат этикетін оның негізгі нормалары мен функциялары; кәсіби қызметтің фактілерін және құбылыстарын этикалық тұрғыдан бағалауға, белгілі бір өмір жағдайында мінез-құлық нормаларын және мінез-құлық нормаларын қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология
    Несиелер: 5

    «Экология» мақсаты - экология саласындағы теориялық білімдер, оқушылардың экологиялық сауаттылығын арттыру, экологиялық білім беру, экологиялық ойлауды дамыту, сондай-ақ осы білімді кәсіптік және басқа қызметте қолдану және қажетті құзыреттерді қалыптастыру дағдыларын меңгеру. Экология жеке организмнен жоғары деңгейдегі жүйелерді зерттейді. Зерттеудің негізгі объектілері: халық - белгілі бір немесе ұқсас түрлерге жататын және белгілі бір аумақты иеленетін организмдердің тобы; экожүйе, соның ішінде биотикалық қауымдастық пен мекендейтін жерлер; биосфера - Жердегі өмірдің таралу аймағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады, және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдыларды қабілеттілігі түсініледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге жалпы микробиология, морфология, физиология, микроағзалардың генетикасы негіздерін үйренуге көмектеседі. Микробтық клеткадағы әртүрлі факторлардың әсері, N, C, P, S, Fe қосылыстары мен басқа элементтерді конверсиялауға микроорганизмдердің қатысуы. Сульфитті және патогенді микроорганизмдер мен патогенді микроорганизмдердің түрлі топтарын, ауылшаруашылық дақылдарының ауруларына қарсы микробтық препараттарды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаттары мыналар болып табылады: - экономикалық теорияның жалпы негіздерін ашу; - шаруашылық жүргізу заңдарын және шаруашылық жүргізуші субъектілердің әртүрлі деңгейлерде ұтымды мінез-құлқын зерттеу, экономикалық дамудың принциптері мен заңдарын анықтау; негізгі экономикалық ұғымдар мен санаттарды ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді математикадан іргелі білімді меңгеру мақсатында дайындауға, сонымен қатар күнделікті практика есептерін шешу үшін математикалық аппаратты қолдану бойынша дағдыларды дамытуға ықпал етуге арналған. Курс математиканың келесі бөлімдерін қамтиды: сызықты алгебра, векторлық алгебра, Аналитикалық геометрия, Математикалық талдау, Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскерлік қағаздар
    Несиелер: 4

    Пән іскерлік хат-хабардың жалпы талаптары мен ерекшеліктерін, Қазақстандағы іс-хатты, хат-хабардың заңнамалық және нормативтік-әдістемелік негіздерін, жобалау ережелерін, нысандарын, іскерлік хаттың құрылымын зерттейді. Ақпараттық және сенімді іскерлік хат. Жазу жанрының ерекшелігі. Ұйымдастыру-тарату құжаттамасының жүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көкөніс шаруашылығына кіріспе
    Несиелер: 5

    Көкөніс дақылдарын, селекциялық жетістіктерді өндірудің, жыл бойы конвейерлік өнім алуды, көкөніс өнімдерін қолдануды механикаландыруды, көкөніс дақылдарын ұтымды орналастыруды, көкөністерді өсірудің оңтайлы мерзімдерін, жоғары өнімді сортты пайдалануды, егу үшін тұқымдарды дайындаудың озық әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Егіншілік
    Несиелер: 5

    Егіншілік пәннің мақсаты болашақ мамандардың топырақ құнарлылығын жақсарту және ауыл шаруашылығын дамытудың жалпы мәселелері бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру, егіншілікте агрономиялық ойлауды қалыптастыруды және өндірістің проблемаларын шешу үшін маманның білімді тәжірибеде қолдануға қабілеттілігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеміс-көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәнде көкөністердің қоректену режимі, ұлттық шаруашылықта, көкөніс дақылдарының ботаникалық және биологиялық ерекшеліктерінде және қоршаған ортаның факторларына қатынасы туралы көкөністердің маңыздылығы туралы ақпарат беріледі; көкөніс дақылдарының классификациясы, көкөніс өсімдіктерін өсіру әдісі, егістік және отырғызу материалын дайындау, тұқым себу және көшет отырғызу, өсімдіктерді күтудің жалпы әдістері және егін жинау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зиянкестер мен аурулардың дамуын болжау
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер зиянкестерінің таралуын болжау-зиянды организмдердің санын, таралуын және пайда болу уақытын ғылыми негізделген болжау. Болжамдау үшін инфекциялық аурулар қоздырғыштарының биологиялық ерекшеліктерін, өсірілетін дақылдар сорттарының тұрақтылығын білу қажет. Вегетация барысында зиянкестер мен ауру қоздырғыштарының даму фазаларын, өсімдік-қожайынының физиологиялық жай-күйін және дамуын зерттейді. Болжамдар қорғау іс-шараларын өткізу мерзімдерін анықтау үшін қажет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық өнімдерді өндіру технологиялары
    Несиелер: 8

    Пән міндеттері органикалық өнімді өндіру үшін шаруашылықтың климат аймағына сәйкес бейімделген жеміс-көкөніс дақылдардың сұрыптар мен гибридтер пайдалану, топырақтың минималды өңдеу тәсілдерін қолдану, органикалық тыңайтқыштармен әртүрлі жүйелерді құру. Топырақ процестерін минимализация шараларын қолдану нәтижесінде органикалық егіншіліктің негізгі технологияларын құрастыру өсімдік шаруашылығының экологиялық таза өнімділік алуға мүмкіндік жасайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен аурулардан қорғау
    Несиелер: 5

    Пән ауыл шаруашылығында қолданылатын пестицидтерді, олардың физикалық-химиялық қасиеттерін, зиянды организмдер мен қорғалатын өсімдіктерге, қоршаған орта элементтеріне әсерін, өсімдіктерді интеграцияланған қорғау жүйесінде дұрыс қолдануды үйретеді. Пәннің мақсаты - ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру және оларды күту технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агробизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бағдарлама бәсекеге қабілетті экологиялық қауіпсіз технологиялар мен тамақ өнімдерін өндіру шеңберінде табиғатты ұтымды пайдалану негіздерімен, агробизнесті жүргізудің үздік әлемдік тәжірибесімен танысуға мүмкіндік береді. Курс аясында студенттер маркетинг негіздерін және әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандарда кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды, шаруашылық жүргізудің шағын нысандары мен заманауи агротехнологиялардың жұмыс істеу ерекшеліктерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан топырақтары
    Несиелер: 7

    Пән студенттерді Қазақстанның таулы және тау бөктері бөлігінің жазық аумағының аймақтары мен субзондарының ерекшеліктерімен таныстырады. Топырақ түзудің факторлары, генезисі, құрамы мен қасиеттері және сұр орманның суланған топырақтарының құрамы мен құнарлылығы, шайылған қара топырақтар мен шалғынды-қара топырақтар, қарапайым қара топырақтар, оңтүстік черноземдер, қара каштан, каштан және ашық каштан топырақтар, қоңыр, сұр-қоңыр топырақтар. және т.б. тау етегіндегі шөлді-далалы, аласа таулы және шалғынды-далалы, орта таулы шалғынды-орманды, биік таулы шалғынды аймақтардың немесе белдеулердің топырақтары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақтар географиясы
    Несиелер: 7

    «Топырақ географиясы» пәні топырақтың генетикалық сипаттамалары, олардың құрылымы, құрамы мен қасиеттері, топырақ қабатының қалыптасу факторлары, топырақтың негізгі түрлерінің морфологиялық және аналитикалық сипаттамалары, әсіресе олардың ауыл шаруашылық мақсатта қолданылуымен байланысты білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Топологияның әдістемесі, әдістері, заңдары, топырақтың генезисі туралы түсініктер, топырақ қалыптастыру үдерістері, топырақтың жіктелуі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агрохимия
    Несиелер: 7

    "Агрохимия" пәні ауылшаруашылық дақылдарын өсіру процесінде өсімдіктердің, топырақтың және тыңайтқыштардың өзара әрекеттесуі туралы, егіншіліктегі заттардың айналымы және өнімді ұлғайту үшін тыңайтқыштарды пайдалану, оның сапасын жақсарту және топырақ құнарлылығын арттыру туралы ғылым; ауыл шаруашылығы дақылдарын тыңайтқыштарды қолданудың агрохимиялық және физиологиялық ерекшеліктері; тыңайтқыштардың әртүрлі түрлерінің топырақ құнарлығына және ауыл шаруашылығы дақылдарының өнім көлеміне әсерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологиялық егіншілік
    Несиелер: 8

    Биологиялық егіншіліктін басқа егіншілік жүйелерден айырмашылығы ауыл шаруашылық дақылдарды, негізінде көкөніс және жеміс-жидек дақылдарды минералдық тыңайтқыштар, пестицидтер және басқа да химиялық заттарды қолданбау өсіру. Өсімдік қорек ретінде әртүрлі органикалық тыңайтқыштарды, өсімдікті зиянкестер мен ауырулардан қорғау үшін биопреппараттарды қолдану және биологиялық азотты ауадан топыраққа түсіретін бұршақ тұқымдас дақылдардың үлесін жоғарылату

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақ құнарлылығы
    Несиелер: 5

    Пән топырақ құнарлығының негізгі ұғымдарын және оның көбею түрлерін зерттейді; топырақ құнарлылығының агрофизикалық факторлары; әр түрлі биогеоценоздар үшін топырақ құнарлылығының сандық және сапалық сипаттамалары; топырақтың құнарлылық деңгейін бағалау; ауыспалы егістегі топырақтың органикалық заттарының тепе-теңдігін модельдеу; топырақтың құнарлылығын сақтау және арттыру бойынша агротехникалық және экономикалық мәселелерді шешу дағдыларын дамыту; топыраққа талдау жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қорғаулы топырақта өсімдік қорғаудың заманауи әдістері
    Несиелер: 6

    Пән мақсаты қорғалы топырақта дақылдардың дамуына оптималды жағдай жасау. Бірақ, субстатты ауыстырмай қолданғанда және жоғары температура мен ылғалдылық көптеген зиянкестер мен ауырулардың көбею мен таралуына себепші болады. Жылы жайда зиянкестер мен ауыруларға қарсы күрес жүргізу көкөніс дақылдардың ерекшеліктерін ескере отырып нақты карантиндық, агротехникалық және арнайы шаралардың жүйесін қолдану талап етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақты стационарлық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Топырақ түзуші процестер және оларды стационарлық әдіспен зерттеу. Топырақтың генезисі, қарапайым стационарлық әдістерді қолдану арқылы ғана білуге болатын топырақ түзудің қарапайым процестерінің призмасы арқылы қарастырылады. Стационарлық топырақты зерттеу принциптері. Стационарлық зерттеулер жүргізетін орындарды таңдау және олар бойынша бақылауларды ұйымдастыру. Топырақтың су, жылу, тұз, газ және тамақ режимін зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін зерттеу арқылы топырақ процестерін реттеу. Топырақтың микрофлорасын, микрофаунасын және мезофаунасын зерттеу әдістері. Аналитикалық материалдарды өңдеудің статистикалық әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ғылым мен өндірістің өсімдік органдары мен оларда жүретін биологиялық процестердің негізінде түбегейлі жаңа технологиялар құрып, адамға қажетті өнімдерді алуға мүмкіндігін зерттейді. Өсімдіктер биотехнологиясын қолданып көптеген жоғары өнімді өсімдік сорттары мен линиялары, дигаплоидтар, каллустық және жасушалық дақылдар, протопластар, вируссыз өркендер, дәрі-дәрмектер, белоктар, вакциналар, дәрумендер, т.б. биологиялық активті қосындылар алынатындығын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақ қорғау
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығының топырақты сақтаудың теориялық және практикалық негіздерін, заманауи пайдалану әдістерін зерттеу, жер ресурстарын ауылшаруашылық пайдалану жағдайында топырақтағы деградациялық процестерді анықтау және анықтау әдістемесіне негізделген топырақ ресурстарын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақ картографиясы
    Несиелер: 6

    Топырақ-ландшафтты түсіру және топырақ карталарын жасау кезінде білім мен дағдыларды қалыптастыру. Топырақ карталарын құру бойынша дағдыларды қалыптастыру, оның ішінде қазіргі заманғы электрондық негізде; топырақ ландшафты картографиясын ұйымдастыру әдістері; топырақты картаға түсіру тәсілдері, топырақ жамылғысының картасын жасау, жерді қашықтықтан зондтау материалдары үшін пайдалану әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді Қазақстанның оңтүстік-шығысындағы тәлімі және суармалы жерлерде ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің қазіргі заманғы энергия-ресурс үнемдеуші технологияларын, сонсмен қатар морфологиялық және биологиялық ерекшеліктерімен және агротехникасымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тыңайтқыш қолдану жүйесі
    Несиелер: 6

    Тыңайтқыш қолдану жүйесi туралы түсiнiк, оның мiндеттерi мен мақсаттары. Тыңайту жүйесiнiң аймақтың топырақ-климат жағдайымен, егiншiлiк жүйесiмен байланысы. Тыңайтқыш қолдану және ауыл шаруашылық дақылдарының өнiмi мен сапасы. Ауыл шарушылығы дақылдарының тыңайтқышка мұқтаждығын анықтаудың физиологиялық негiздерi. Әртүрлi сыртқы факторлардың тыңайтқыш тиiмдiлiгiне әсерi

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қарқынды егіншілікте тыңайтқыштарды қолдану
    Несиелер: 6

    Пән теориялық білімді, тәжірибелік дағдыларды және дағдыларды дамытуға, өсімдіктерді және топырақ диагностикасын өткізуге қабілетті. Өсімдіктердің минералды тамақтануын оңтайландыру бойынша шаралар қабылдау; тыңайтқыштарды, мелиорациялық химиялық заттарды және өсімдік өсіру технологиялық әдістерін пайдаланудың экономикалық тиімділігін анықтау қабілеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдік қорғаудағы биологиялық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән зиянды организмдерден өсімдік қорғауда экологиялық тәсілдерін, ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестерін, ауыруларын және арамшөптерін бақылауда негізгі биологиялық агенттер бойынша өсімдікті биологиялық қорғау негіздерін оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агрохимиялық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дала тәжірибесі саласында білім қалыптастыру. Суару кезінде, топырақ эрозиясы, өсімдіктерді қорғау бойынша эксперименттер, көкөніс, жеміс-жидек дақылдары, жүзімдіктерде тәжірибе жинау және өткізу әдістемесі; Дәнді дақылдардың математикалық моделін жасау. Зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, өңдеу және интерпретациялаудың статистикалық әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығын химияландырудың экологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі тыңайтқыштардың, топырақтың түрлі түрлерімен мелиоранттармен өзара әрекеттесуді зерттеуді қамтиды; тыңайтқыштарды, мелиоранттар мен оларды экологиялық бағалау әдістерін теңгерімсіз пайдаланудың экожүйелік компоненттеріне теріс әсер ету мәселелерін қамтиды. Химияландыру құралдарының топырақтың санитарлық жағдайына әсері. Химиялық заттарды судың және тағамның сапасына әсері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ бонитировкасы
    Несиелер: 5

    Топырақ бонитеті - топырақ сапасының сандық көрсеткіші, олардың өнімділігі мен сапасы. Жерді дифференциалсыз жалға алу туралы жерді бағалаудың теориялық негізі болып табылады. Генетика - топырақтың жұмыс көрсеткіштері топырақ құнарлығын бағалау үшін негіз болып табылады. Топырақ құнарлығын бағалау мүмкіндігі ауылшаруашылық субъектілерінің өндірістік қызметін салыстырмалы бағалауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдік қорғаудағы экологиялық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пән өсімдіктерді зиянды организмдерден қорғау жүйесін жетілдіру кешенді әсер ететін препараттардың ассортиментін үнемі жаңарту және оларды пайдаланудың неғұрлым тиімді және экологиялық қауіпсіз тәсілдерін іздеу арқылы өсімдіктердің патогенді организмдерге төзімділігін арттыру арқылы жүргізілуін, ауыл шаруашылығында қолданылатын препараттардың, аз зерттелген фунгитоксикалық белсенділігі бар заттардың тиімді және экологиялық қауіпсіздігін оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агрохимиялық мониторинг және картограмма құрастыру
    Несиелер: 5

    Пән міндеттері: далалық тәжірибе туралы түсінік, оның мәні, түрлері; дала тәжірибесіне қойылатын негізгі талаптар, дала тәжірибесінің схемалары және оларды негіздеу. Вегетативтік және лизиметрикалық эксперименттер түсінігі. Топырақты агрохимиялық зерттеу және ауыл шаруашылығы үшін агрохимиялық қызметтердің негізі. Эксперименттік деректердің дисперсиялық талдау. Агрохимиялық мониторинг және картограмма жасау түрлері мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мелиоративтік топырақтану
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді тұзды топырақты зерттеу тарихымен, топырақтардың, негіздер мен жер асты суларының тұздану көздерімен, тұздардың суда ерігіштігімен, топырақтың физикалық қасиеттерімен және олардың тұздардың қозғалуына әсерімен таныстырады. Ерітінділер мен топырақ арасындағы катиондардың алмасуы; табиғаттағы тұздардың айналымы. Топырақтың қайталама тұздануы. Топырақтың тұздану классификациясы. Топырақтың мелиоративті аудандастырылуы. Сортаң жерлерді қалпына келтіру. Сортаң және сортаң топырақ, олардың генезисі, қасиеттері және мелиорация әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Агротопырақтану
    Несиелер: 5

    Заманауи аумақты ландшафттық талдау, топырақтың негізгі түрлерін тану, бағалау технологиялары олардың құнарлылық деңгейі, ауыл шаруашылығында, өсімдік шаруашылығында топырақты пайдалану; жерді пайдаланудың экологиялық, экономикалық және құқықтық мәселелері, топырақты қорғау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қорғаулы топырақтың минералды қоректенуі
    Несиелер: 7

    Қорғаулы топырақтың минералдық қоректенуі өзінің ерекшелігі бар. Өсімдіктердің қоректік элементтерді қажетсінуі дақылдардың биологиялық ерекшеліктері, сұрыпы және өнімділігіне байланысты. Жылы жай өсімдіктерінің тамыр жүйесі әлсіз болуы және жақсы дамыған вегетативтік массасымен салыстырғанда қолданылатын минералдық тұздар мөлшерін жоғарлату талап етеді. Жоспарланған өнім алу үшін қорғалы топырақтың грунт құрамында минералдық элементтердің мөлшерін қадағалайды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қорғаулы топырақта жеміс-көкөніс дақылдарды өсірудің заманауи технологиялары
    Несиелер: 7

    Пән мақсаты көкөніс дақылдарды өсіру перспективті және инновациялық әдістерді таңдаумен анықталады. Көкөністерді жаңа технология әдістермен өсіру топырақты өндеу жұмыс көлемін азайтады, топырақта инфекцияның жиналуын болдырмайды, қоректік режимін реттейді, ылғалдылық мөлшерін қолайландырады, биохимиялық материалдарды және жеміс пен көкөніс өндірісінің мәдениет деңгейі мен өнім сапасын жоғарлатады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON12

    ауыспалы егістіктерде тыңайтқыштардың нормалары мен жүйесін, агрохимиялық мониторинг пен тыңайтқыштардың экономикалық тиімділіктері әдістерін құру;

  • Код ON11

    органикалық егіншілікте топырақты өндеу технологиярын, өсімдіктерді қорғаудың биологиялық әдістерін, агротехника және тыңайтқыш жүйелерінің тиімділіктерін салыстыру;

  • Код ON14

    агрохимиялық зерттеу әдістерін әзірлеуге арналған ғылыми зерттеу әдістерін, топырақ құнарлылығын сақтау, көбейту және минералды қоректенуді оңтайландыру әдістері мен тәсілдерін білу.

  • Код ON13

    топырақ карталары мен агрохимиялық картограммаларды, тыңайтқыш қолдану жүйелерін, генетикалық белгілері бойынша топырақ қорғау мен бағалау әдістемелері білімін және түсінігін қолдану;

  • Код ON9

    топырақ құнарлылығын, дақылдардың өнімділігі мен сапасын жоғарылатуда егістік тәжірибе әдістерін, өсімдік, топырақ пен тыңайтқыштарды, агрохимиялық ғылыми әдістерді талдау үшін қажетті оқу дағдыларын қалыптастыру;

  • Код ON10

    қарқынды ауыл шаруашылығында, топырақтануда және агрохимиялық қызметте топырақ карталарын, агрохимиялық картограммалар мен ГАЖ технологияларын қолдану үшін теориялық және практикалық білімді қолдану;

  • Код ON7

    геологиялық үрдістердің өзгеруі мен климат элементтерін, топырақ мелиорациясының әдістері мен тәсілдерін, топырақтағы деградациялық процестерді ажырату;

  • Код ON5

    химияның негізгі заңдарын, өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктерін, топырақтану мен агрохимиядағы биогендік элементтердің рөлін және егіншіліктің негізгі заңдарын түсіндіру;

  • Код ON6

    негізгі топырақ үрдістерінің, топырақта тыңайтқыштар мен мелиоранттардың өзара әрекеттесуінің, дақылдардың өнімділігінің жоғарылау әсерлерінің білімін және түсінігін кәсіби деңгейде қолдану;

  • Код ON4

    өсімдік, минералдар, топырақ пен тыңайтқыштардың типі, түрі, қасиеттерін және зиянкестер мен аурулардан қорғау әдістерін, ауылшаруашылық машиналары мен құралдарын жіктеу;

  • Код ON3

    дақылдардың биологиялық ерекшеліктері, топырақтарды географиялық аудандастыру, микроорганизмдердің морфологиясын, тыңайтқыштарды сыртқы белгілерін көрсету;

  • Код ON1

    жаратылыстану, қоғамдық-саяси пәндердің негіздерін, кәсіби этика қағидаларын, құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің міндеттерін, жасушалар мен өсімдіктердің құрылымын сипаттау, академиялық адалдық принциптерін есте ұстау;

  • Код ON8

    өсімдіктерді қорғау, өсімдік шаруашылығы мен биотехнологиядағы дақылдардың сорттық сипаттамалары, ұрықтандыру нормалары мен әдістерін этикалық және ғылыми тұрғыдан ескере отырып ақпараттар жинау және түсіндіру;

  • Код ON2

    математика мен экономика заңдарын, еңбек қорғау, қоршаған ортаны қорғау нормаларын, инабаттылықтың даму ережелерін, іскерлік қағаздар негіздерін анықтау;

  • Код ON12

    қорғалған топырақта инновациялық технологияларды, жеміс-көкөніс дақылдардың селекциялық жетістіктерін, топырақ бонитеті бойынша жерлерді, топырақ стационарлық зерттеулерді қолдана білу;

Top