Жаңа білім беру бағдарламасы

6B031 Әлеуметтану в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Әлеуметтану тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әлеуметтану тарихының қалыптасу ерекшеліктерімен танысу. Күрделі әлеуметтік мәселелерді талдауға және болжауға қабілетті әдістер. Мазмұны: Әлеуметтанудың ғылыми білім саласы ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері. Қоғамды зерттеудің негізгі теориялық және әдіснамалық тәсілдері. Құзіреттілік: әр түрлі әлеуметтік-мәдени контексте кездесетін философиялық, әлеуметтік және жеке маңызды философиялық мәселелерге талдау жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Теориялық әлеуметтану
    Несиелер: 6

    Цель: представление и обсуждение основных положений классической и современной социологических теорий в контексте становления и развития глобального мирового сообщества, целостности и преемственности развития социологического теоретического знания. Содержание: Основные законы и категории теоретической социологии. Основные механизмы управления социальными процессами в современном обществе. Компетентность: способность систематизировать методологических научных основ социологического исследования.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаһандану жағдайындағы халықтың көші-қоны
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаһанданған әлемде болып жатқан көші-қон процестерінің теориялық-әдіснамалық негіздерін қаруландыру және олардың үрдістерін анықтау. Халықтың көші-қонын күшейтудегі жаһандану рөлін көрсету. Мазмұны: көші-қон процестерін зерттеу әдістері. Мигранттар мен қабылдаушы қоғамдастықтың өзара іс-қимылының ерекшеліктері. Құзыреттілігі: көші-қон статистикасы мәселелері бойынша ақпарат көздерін пайдалану; көші-қон қақтығыстарын бөлу және талдау; көші-қон процестерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Креативті әлеуметтану
    Несиелер: 4

    Мақсаты: шығармашылық әлеуметтанудың теориясы мен практикасы бойынша білім жүйесін игеру негізінде шығармашылық өмірдің түрлі салаларында креативті технологияларды сауатты қолданудың кәсіби сапаларын қалыптастыру. Мазмұны: Шығармашылық әлеуметтанудың теориялық және әдіснамалық негіздері. Қоғамдық өмірдегі өзекті мәселелерді шешудегі шығармашылық тәсілдің маңызы. Құзіреттілік: қоғам, ұйым және жеке тұлға деңгейінде шығармашылық іс-әрекеттің формаларын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Саяси әлеуметтану
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерді саяси әлеуметтанудың саясаттану біліміндегі құрылымымен, саяси процестерді эмпирикалық зерттеудің әдістері мен нәтижелерімен таныстыру. Мазмұны: саяси сенімдер мен әрекеттердің әлеуметтік құрылымы; азаматтар саяси институттарға қашан және қалай шағымданады; және саяси жүйелер қалай өзгеруде. Құзіреттілік: Саяси мінез-құлықтың негізгі формаларын талдау дағдыларына ие болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік құрылым және әлеуметтік процестер
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қоғамның әлеуметтік құрылымын талдаудың негізгі әдіснамалық тәсілдері мен тұжырымдамалық аппараты, әлеуметтік стратификацияның мәні мен функциялары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: социологиялық зерттеудің негізгі әдістері. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік процестерді әлеуметтанулық талдау. Құзыреттер: қоғамның әлеуметтік құрылымын зерттеу үшін мәліметтерді жинау мен талдаудың жалпы әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. Құзыреттер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Салыстырмалы әлеуметтану
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттерді салыстырмалы әлеуметтанудың даму кезеңдерімен таныстыру, қазіргі салыстырмалы әлеуметтанудағы негізгі әдіснамалық мәселелерді анықтау. Мазмұны: әлеуметтанулық ой мен ірі әлеуметтанушылардың мұрасын дамытудың негізгі кезеңдерін салыстырмалы талдау. Құзыреттер: салыстырмалы зерттеулер жүргізуде, салыстырмалы талдауды пайдалана отырып әлеуметтік зерттеулер жүргізуде дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік шешімдерге әлеуметтік сараптама
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ мамандардың мемлекеттік, қоғамдық, кәсіби, шығармашылық және өзге де ұйымдарда әлеуметтік шешімдер қабылдауда сарапшылардың орны мен сараптамалық қызметтің рөлі туралы тұтас түсінігін қалыптастыруды қамтамасыз ету. Мазмұны: әлеуметтік сараптама үлгілері. Әлеуметтік сараптама тиімділігін бағалау. Құзыреттілігі: жоспарланған шешімдерге қоғамның және жекелеген мақсатты топтардың жағымсыз реакцияларын нивелирлеу стратегиясын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ксенофобия және қоғамдық стереотиптер
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ксенофобия мен стереотиптердің себептерін зерттеу. Мазмұны: Басқа ұлттарға қатысты кемсітушілікке төзбеушілікке қарсы тұру, нәсілдер. Ксенофобиямен білім беру арқылы күрес. Ксенофобиямен күресудің әдіснамалық принциптері мен тәсілдері. Дін және теңдік. Еуропа және Азия елдеріндегі Ксенофобия. Әлемдегі Исламофобия. Құзыреттер: ксенофобия мен стереотиптердегі саяси факторды түсінудегі жаңа тәсілдерді жіктеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық әлеуметтану
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлеуметтік-экономикалық институттардың анықтамалары, типтері мен қызметтері туралы білімді қалыптастыру. Әлеуметтік-мәдени контексте экономикалық мінез-құлықтың жеделдігін зерттеу. Мазмұны: экономикалық мінез-құлық түрлері. Кәсіпкерлік әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде. Кәсіпкерліктің әлеуметтік функциялары. Құзыреттілік: әлеуметтік іс-әрекеттер теориясының призмасы арқылы экономикалық өмір субъектілерінің мінез-құлқын талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік әріптестік
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлеуметтік, еңбек және соған байланысты экономикалық қатынастарды реттеудің тиімді тетіктерін қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік серіктестіктің мәні. Қолданыстағы заңнама шеңберінде әлеуметтік әріптестікті іске асыру тетіктері. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесіндегі әлеуметтік қызмет. Құзыреттілігі: әлеуметтік бейбітшілікті қамтамасыз ету, жұмыс берушілер мен қызметкерлер мүдделерінің оңтайлы теңгерімін қолдау, азаматтық қоғамның тұрақтылығын орнату үшін дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Визуалдық әлеуметтану
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлеуметтік қиялды дамыту, әлеуметтік рәміздерді, мәдени бейнелерді көру және түсіну, адам өмірі мен қоғамдық ұйымдар туралы көрнекі мәліметтер жинау. Мазмұны: Әлеуметтанулық ойлауды дамыту. Фотофиксацияны қолдана отырып әлемді талдау. Қоғам өміріндегі терең тенденциялар. Құзіреттілік: қоғамның барлық саласында қайталанатын және көбейтілетін көрнекі ақпараттарды талдау дағдыларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтанулық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлеуметтанулық зерттеуді ұйымдастырудың, дайындаудың негізгі ережелерін үйрену. Мазмұны: әлеуметтік зерттеулерді жоспарлау. Эмпирикалық әлеуметтік зерттеу жүргізу процесі. Құзыреттілігі: ұйымдастыру-басқару міндеттерін шешу үшін кешенді әлеуметтік ақпаратты жинау, өңдеу және интерпретациялау әдістерін қолдану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Отбасы және отбасылық қарым-қатынастың әлеуметтік теориясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: отбасы қызметінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарының негіздерін оқып үйрену. Мазмұны: Қазіргі заманғы отбасының әлеуметтік функциялары, оның өмірлік циклінің кезеңдері, отбасылық дағдарыстар, ерлі-зайыптылық және бала-ата-аналық қатынастар процесінде пайда болатын типтік мәселелер. Құзіреттілік: гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық ғылымдардың негізгі принциптері мен әдістерін отбасы мәселелерін шешуде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Цифрлық технологиялар және мәліметтер базалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәліметтер базасын пайдалану мен басқарудың негізгі дағдыларын үйрету. Мазмұны: сандық технологиялар-бұл салыстырмалы түрде қысқа уақыт ішінде әртүрлі мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін ақпараттық деректерді кодтау және тарату жүйесі. Деректер базасы (ДҚ) – деректер базасын құру, оларды өзекті жағдайда ұстау және оларда қажетті ақпаратты іздеуді ұйымдастыру үшін қажетті, компьютердің жадында сақталатын арнайы түрде ұйымдастырылған деректер жиынтығы. Құзыреттер: бір ұйым шеңберінде бірнеше пайдаланушының деректерді бір уақытта пайдалану дағдылары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтанудағы өлшем теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің әлеуметтанулық зерттеулерді дайындау және жүргізу барысында бастапқы өлшеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Өлшеу әдістерін (алгоритмдер) типологизациялау тәсілдері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Әлеуметтік шындықтың қасиеттерін өлшеу бойынша практикалық жұмыс және тиісті әдістерді дұрыс қолдану. Құзыреттілігі: мазмұндық әлеуметтік есептерді шешу мақсатында ақпаратты алу үшін өлшеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік өзгерістерді басқарудың заманауи тетіктері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қоғам қызметінің негізгі мәселелерін, қазіргі қоғамда болып жатқан әлеуметтік өзгерістердің мазмұны мен сипатын зерделеу. Мазмұны: әлеуметтік дамудың классикалық және заманауи теорияларын қамтитын негізгі әлеуметтанулық тұжырымдамалар. Әлеуметтік өзгерістерді болжау: проблемалар мен перспективалар. Құзыреттілік: социологиялық теория негізінде макро, мезо және микро деңгейлердегі әлеуметтік өзгерістерге талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік және экономикалық антропология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің әлеуметтік-экономикалық антропология негіздерін қалыптастыру. Адамзат мәдениетінің қалыптасуы мен дамуын, адамзаттың әлеуметтік дамуының жалпы мәселелерін зерттеу. Мазмұны: әлеуметтік антропология пәні. Әлеуметтік ғылымдардың әдіснамасы және әлеуметтік антропологияда қолданылатын әдістеменің ерекшелігі. Құзіреттілік: әлеуметтік антропологияның негізгі ұғымдарын мәдени және мәдениаралық аймақтарды, әлеуметтік-мәдени құрылымдар мен практикаларды талдауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • БАҚ және коммуникация әлеуметтануы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерде қазіргі бұқаралық ақпарат құралдарының (БАҚ) негізгі даму тенденциялары мен құрылымы туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ мазмұны: бұқаралық коммуникация және ақпарат құралдарының әлеуметтік талдауының мәселелері. Медиалық феномендердің әлеуметтік талдауының категориялары мен ұғымдарын, оларды эмпирикалық талдауда қолдану. Құзыреттілігі: әлеуметтанулық әдістерді қолданудың негізгі дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік психологияның әдіснамалық, теориялық және қолданбалы негіздерін, адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесу механизмдерін зерттеу. Мазмұны: шағын және үлкен әлеуметтік топтардың психологиясы. Тобыр психологиясы. Әлеуметтік-психологиялық тренингтер, тесттер, ситуациялық психологиялық тапсырмалар, іскерлік ойындар әзірлеу және өткізу. Құзыреттер: сауалнама жүргізу және зерттеу нәтижелерін визуалдауға арналған бағдарламалық кешендер мен интерактивті нысандарды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік ғылымдардағы Data Mining
    Несиелер: 5

    Мақсаты: факторизация мен кластерлеудің негізгі дағдылары мен әдістеріне оқыту. Мазмұны: әлеуметтік ғылымдардағы Data Mining құрылымдары. Жиналған деректермен жұмыс істеу тәсілі ретінде бастапқы белсенді емес өлшеу. Цифрландыру түрлерін зерттеу және салыстыру. Эксплораторлық әдістерден инфференттік қорытындылардың мүмкіндіктерін қарастыру. Құзыреттер: деректерді талдау саласындағы есептерді шешу үшін логикалық және математикалық модельдерді пайдалану дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қоғамды модернизациялаудың әлеуметтік технологиялары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: студенттердің әлеуметтік өзгерістерді, қоғамды модернизациялау процестерін зерттеудегі негізгі теориялық және әдіснамалық көзқарастар туралы тұтас көзқарасын қалыптастыру. Мазмұны: қоғамды модернизациялаудың негізгі теорияларын зерделеу, қоғамның салаларын модернизациялауға бағытталған басқарудың заманауи технологияларымен танысу. Құзіреттілік: әлеуметтік технологиялардың даму жоспарларын құру және әртүрлі әлеуметтік нысандарды модернизациялау үшін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік коммуникация семиотикасы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: гуманитарлық, дәл және жаратылыстану ғылымдарының әртүрлі бөлімдерін байланыстыратын пән ретінде Семиотика туралы түсінік беру. Мазмұны: Семиотиканың негізгі терминдері, ұғымдары және категориялары. әр түрлі байланыс арналарындағы маңызды қызмет. Қазіргі күйлер мен тенденциялар. Құзыреттіліктің табиғи және жасанды белгі жүйелері: әлеуметтік коммуникация мәселелерін тереңірек түсінуге ықпал ететін нақты ойлау тәсілдерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Демография және әлеуметтік статистика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: оқушыға демографияның мәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінік беру. Мазмұны: Демография ғылым ретінде. Статистика теориясының негізгі әдістері мен тәсілдері. Пән аясы мен критерийлері, әлеуметтік қатынастардың статистикалық математикалық модельдерін зерттеудің тиісті әдістері. Құзіреттілік: әлеуметтік процестерді статистикалық модельдеу нәтижелерін мағыналы түсіндіру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік процестерді модельдеу және ақпаратты талдау (SPSS негізінде
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әлеуметтік-экономикалық процестерді модельдеудің ерекшеліктері мен тетіктері туралы түсінік қалыптастыру. Әлеуметтік деректерді өңдеу және талдау мәселелерін шешу үшін SPSS бағдарламалық жасақтамасының мүмкіндіктерін ашыңыз. Мазмұны: модельдеудегі теориялық және эмпирикалық білім. SPSS-те енгізілген деректерді талдау. Статистикалық база және социологиялық модельдеу құралдары. Құзыреттер: әлеуметтік модельдеу саласында зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тәуекел әлеуметтануы және шешу жолдары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: тәуекелді зерттеудің әлеуметтанулық тәсілдерінің тарихы мен қазіргі даму кезеңі туралы түсініктерді қалыптастыру, тәуекел теорияларының призмасы арқылы қазіргі заманның әлеуметтік мәселелерін талдау. Мазмұны: әлеуметтік ғылымдардағы тәуекелдерді талдау тәсілдерінің негізгі жіктелуі, тәуекелмен байланысты құбылыстарды эмпирикалық зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері. Құзыреттер: тәуекелді талдау тәсілдері тұрғысынан қазіргі заманның маңызды мәселелерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламаларды орындау. Шет тілінде өз пікірін түсіндіре және қорғай отырып, таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Шет тіліндегі өзекті мәселе бойынша барлық "иә" және "қарсы" дәлелдерді айту. Озық шет тілінде ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып, эссе, баяндамалар, хаттар жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Еңбек және кәсіпкерлік әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің еңбек пен кәсіпкерлік әлеуметтануының теориясы мен тарихы туралы білімін қалыптастыру. Мазмұны: Еңбек әлеуметтануы саласындағы теориялық білім. Әлеуметтік және еңбек процестерін социологиялық талдаудың негізгі классикалық және қазіргі парадигмалары. Құзіреттілік: еңбек қатынастары мен жұмыспен қамтуды зерттеуде заманауи социологиялық талдаудың тұжырымдамалық аппаратын қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбекақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі; кәсіпкерлердің жауапкершілігінің мәні мен түрлері; қаржылық талдау әдістері; ШОБ бухгалтерлік есебінің негіздері; салық салу; кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау көрсеткіштері, әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік инжиниринг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұйымдардағы әлеуметтік қатынастарды басқару қызметін зерттеу. Мазмұны: жоғары өнімді, инновациялық орта құруға және қызметкерлердің шығармашылық әлеуетін ашуға бағытталған әлеуметтік технологияларын қолдану. Еңбек нарығындағы жетістіктерге бағытталған басқару әдістері. Құзыреттер: кадрларды басқарудағы кәсіби құзыреттілік деңгейін талдау, диагностикалау, оны тұрақтандыру бойынша шаралар әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-маркетингтік зерттеулер ұғымы туралы түсінік қалыптастыру, кәсіпорын қызметіндегі маркетингтік зерттеулердің рөлін анықтау. Мазмұны: маркетингтік зерттеулердің негізгі құралдары, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін маркетингтік ақпаратты қалыптастыру және талдау әдістері. Құзыреттілігі: ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеуге қатысу, басқарушылық шешімдерді қабылдау кезінде талдаудың сандық және сапалық әдістері, экономикалық, қаржылық және ұйымдастырушылық-басқарушылық модельдерді құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтанудағы ықтималдылық теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік зерттеулерде математикалық әдістерді қолдану және математикалық модельдерді құру дағдылары мен біліктерін қалыптастыру. Мазмұны: қызметті ұйымдастыру әдіснамасы. Мемлекеттік және муниципалдық басқару жүйесінде қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулерді қолдану ерекшеліктері. Құзыреттілігі: нақты әлеуметтік құбылыстарды, процестер мен жүйелерді сипаттау үшін негізгі математикалық ұғымдарды, модельдерді және әдістерді жүйелі қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениет және рухани өмір әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларға қазіргі заманғы мәдениет әлеуметтануының тақырыптары мен проблемаларының кең спектрі туралы түсінік беру. Мазмұны: мәдениет пен қоғамның арақатынасы, мәдениеттің социодинамикасы; әлеуметтік топтардағы мәдени сәйкестікті құру тәсілдері мен құралдары, мінез-құлықтың әлеуметтік-мәдени сценарийлері; қазіргі әлеуметтік-мәдени практиканың түрлері; құзыреттер: мәдени сәйкестендіру проблемаларын теориялық талдауға негіз болатын шығармашылық әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дін социологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дін туралы Әлеуметтік ойдың даму кезеңдерін және діннің әлеуметтік теорияларының қазіргі бағыттарын ашу. Мазмұны: Дін әлеуметтануының негізгі тақырыптары, теориялары. Дін әлеуметтік кіші жүйе ретінде. Діннің әлеуметтік және гносеологиялық негіздері мен алғышарттары. Қоғамдағы діннің қызметі мен рөлі. Құзыреттіліктер: әлеуметтік процестерді жақсы түсіну үшін дін туралы дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттерде көшбасшылықтың теориясының, қағидалары мен негіздерінің базалық, кәсіби білімін, сонымен қатар менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру.Көшбасшылық қасиеттері мен жеке тиімділігі, Стратегиялық менеджмент, команданы басқара білу, қаржыны тиімді басқару, іскерлік байланыстар және келіссөздер жүргізу тақырыптары қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: көшбасшылық қасиеттер, мақсаттар мен басымдықтарды нақты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Гендерлік әлеуметтану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: саяси және қоғамдық салалардағы әлеуметтік қатынастар жүйесіне интеграцияланған гендерлік тәсіл туралы терең, практикалық-бағдарланған түсінік қалыптастыру. Мазмұны: гендерлік зерттеулердің негізгі түсініктері. Гендерлік сананы дамыту. Жеке өзін-өзі тану. Зорлық-зомбылықтың проблемалары мен себептері. Құзыреттер: қоғамдағы гендерлік қатынастарды талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Халықаралық қатынастар әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ бакалаврларда халықаралық қатынастардың қазіргі жағдайын бағалауда іргелі теориялық база, кең ой-өрісі мен социологиялық ойлауды қалыптастыруды қамтамасыз ету. Мазмұны: халықаралық қатынастар әлеуметтануының объектісі мен пәні. Халықаралық қоғамдастықтың құрылымы. Құзыреттілігі: тарихи сипаттағы халықаралық үдерістерге және ағымдағы жағдайға талдау жүргізудің маңыздылығын түсіну және қажеттілігін қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Фокус-топтар қолданбалы зерттеу әдісі ретінде
    Несиелер: 5

    Мақсаты: фокус-топтардың көмегімен әлеуметтік және маркетингтік ақпаратты жинау әдісінің мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: фокус-топтардың коммуникативті моделі маркетингтік зерттеулердің элементі ретінде. Социологиялық мәселелерді зерттеуде фокус-топтарды қолдану. Құзыреттер: фокус-топ әдісі арқылы қажетті әлеуметтік ақпаратты жинауды жоспарлау және социометриялық мәліметтер базасын құру үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    ОН4-мемлекеттік идеологияның талаптарына сәйкес жеке тұлғаның дамуына бағытталған ішкі факторлардың әсерін ескере отырып, әлеуметтік процестердің даму тенденцияларын әлеуметтанулық түсіндіруді қалыптастырады;

  • Код ON5

    ОН5-Гуманитарлық, әлеуметтік ғылымдардың жүйеленген теориялық және әдіснамалық білімдерін суреттейді, мамандарды жалпы ЖОО даярлауды біріктіретін инновациялық идеяларды бастамашылық етеді;

  • Код ON6

    ОН6-кәсіби салада осы процесте туындайтын қауіптер мен қатерлерді түсіне отырып, ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын сақтай отырып, қазіргі заманғы ақпараттық базаларды пайдаланады;

  • Код ON1

    ОН1-кәсіби этика қағидаттарын сақтайды, практикалық қызметте бақылау-өлшеу құралдарын, қоғамның әлеуметтік Ұйымы жүйесінің даму үрдістерін және Мемлекеттік әлеуметтік саясаттың нормативтік заңнамалық базасын біледі;

  • Код ON3

    ОН3-әлеуметтік-саяси үдерісті мемлекеттік басқару институттары қызметінің теориялық және қолданбалы аспектілерін талдайды, оқуды одан әрі өз бетінше жалғастыру үшін сараптамалық-талдау және практикалық қызметтің кешенді құралдарын пайдаланады;

  • Код ON8

    ОН8-өзгермелі еңбек нарығына жалпы және жалпы ғылыми әдістерді пайдалана отырып, мемлекеттің қазіргі заманғы идеологиясын талдайды, академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды және мәдениетін қолдайды.

  • Код ON2

    ОН2-мемлекеттік және басқа да тілдерде табысты және жағымды іскерлік қарым-қатынас жасай алатындығын көрсетеді, зерттеу қызметі мен академиялық жазу әдістерін көрсетеді;

  • Код ON7

    ОН7-этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және әлеуметтік-мәдени құрылымның ерекшеліктерін ескере отырып, Көпмәдениетті және көпэтникалық ортада кәсіби қызметті ұйымдастырады;

6B03137 Әлеуметтану
Бакалавриат

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B03101 6B03101-Әлеуметтану
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03102 6B03102 - Әлеуметтану және әлеуметтік саясат
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03101 Әлеуметтану
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B031 Әлеуметтану
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03103 Әлеуметтану және әлеуметтік-мәдени модернизация
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Әлеуметтану
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03101 Әлеуметтану
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03102 Әлеуметтану
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03101 Әлеуметтану
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Әлеуметтану
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Әлеуметтану
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B03103 Әлеуметтану
Бакалавриат

Нархоз Университеті

БББТ: B038 Әлеуметтану

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top