6B01403 Бастапқы әскери дайындық в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және ұтқырлыққа қабілетті, Бастапқы әскери даярлықты оқыту саласында түйінді және кәсіби құзыреттерге ие, сондай-ақ бастапқы әскери даярлық мұғалімінің кәсіби міндеттерін шешуге қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
-
Әлеуметтік-саяси білім модулі
Несиелер: 8Пән әлеуметтануды, саясаттануды, мәдениеттануды, психологияны зерттейді, олардың әрқайсысының өз пәні, терминологиясы және зерттеу әдістері бар; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы модульдің оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімін түсіндіруге және түсіндіруге қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Саптық дайындық
Несиелер: 5Пән саптық даярлықтың негізгі ережелерін, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қызметке Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты ұйымдастыру және өткізу жөніндегі міндеттерді табысты орындау үшін қажетті білімі, іскерліктері мен дағдылары бар Бастапқы әскери даярлықты ұйымдастырушылардың болашақ оқытушыларын даярлау мақсатында саптық даярлықтың теориялық және практикалық дағдыларын қолдануды зерделейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бастапқы әскери дайындық негіздері
Несиелер: 6Пән бастапқы әскери даярлық мұғалімінің кәсіби қасиеттерін зерделейді. Спорттық-бұқаралық жұмыстарды өткізуді жоспарлау және ұйымдастыру. Әскери-патриоттық тәрбиенің мақсаты мен міндеттері. Патриоттық тәрбиені ұйымдастырудың тұжырымдамалық бағыттары. Әскери-патриоттық тәрбиені ұйымдастырудың әдістері мен нысандары. Тәрбие жұмысының негізгі түрлері мен формалары. Жоспардың мақсаты, функциялары. Жоспарлауға қойылатын талаптар. Мектепте тәрбие жұмысын жоспарлауды ұйымдастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бастапқы әскери даярлықтың базалық курсы
Несиелер: 6Пән Қазақстан Республикасы Қарулы күштері саласындағы негізгі заңдарды зерделейді. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің мақсаттары мен міндеттері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің басшылық құрамы. ҚР Мемлекеттік рәміздері, ҚР ҚК рәміздері және әскери бөлімнің Жауынгерлік Туы". "Азаматтарды мерзімді әскери қызметке даярлау және шақыру". "Келісімшарт бойынша әскери қызмет". Соғыс және бейбітшілік, тарих және қазіргі заман мәселелері жөніндегі негізгі халықаралық шарттар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Саптық өзара іс-қимыл тәртібі
Несиелер: 5Пән әр түрлі саптық тәсілдерді орындауға қойылатын негізгі талаптар мен ережелерді, сондай-ақ саптық өзара іс-қимыл тәртібін зерделейді. Өзара әрекеттесу принциптері, бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері. Оқушылармен сапта өзара іс-қимыл тәртібін ұйымдастыру бойынша негізгі практикалық сабақтарды ұйымдастыру және өткізу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мамандыққа кіріспе
Несиелер: 3Пән кәсіби қызметтің құрылымы, мазмұны және сипаты, ҒТӨП бойынша маман еңбегінің әлеуметтік маңыздылығы туралы жалпы түсініктерді; болашақ кәсіби қызметтің мазмұны, әдістері мен жүйесін; маман тұлғасын қалыптастыру бойынша дағдыларды; педагогикалық мәдениетті, кәсіби эрудицияны дамыту тәсілдерін; кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуге және жетілдіруге ұмтылысты зерделейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқ ату
Несиелер: 5Пән:атыс қаруын ату негіздерін, тактикалық-саптық сабақтарда қауіпсіздікті арттыру бойынша іс-шараларды әзірлеуді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы жарыстарға дайындық, атыс қаруын иелену мәселелеріне қатысты іс-шараларды жоспарлауға және өткізуге қабілетті, оларды атысқа дайындау тәртібін және атыс ережесін, сақтау және сақтау тәртібін зерделейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Атыс қаруы
Несиелер: 5Пән:атыс қаруының даму тарихын, атыс қаруының негізгі бағыттарын, сондай-ақ оның қазіргі кезеңдегі дамуын зерттейді. Қазіргі заманғы қару-жарақтың қалыптасу кезеңдері. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушылар әлемдегі атыс қаруын жіктеуді және Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің мысалын қолдана отырып, әртүрлі мақсаттағы атыс қаруымен байланысты түрлі жарыстарды ұйымдастыруды және өткізуді игерді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Әскери-дала жиындарын ұйымдастыру және өткізу
Несиелер: 5Пән оқушылардың әскери-далалық жиындарының даму және қалыптасу тарихын зерттейді. Әскери-далалық жиындарды ұйымдастыру және өткізу кезіндегі құрылым, өзара іс-қимыл, ережелер, төрешілік, техникалық және материалдық жарақтандыру, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы. Әскери-далалық жиындарды ұйымдастыру және өткізу кезінде оқушыларға, жаттықтырушыларға, төрешілерге қойылатын негізгі талаптар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру
Несиелер: 5Пән әскери-спорттық ойындарды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі теориялық және практикалық ерекшеліктерін зерттейді. БӘД және әскери-спорттық ойындар бойынша сабақтардың негізгі түрлерін жоспарлау және өткізу. Негізгі әскери-спорттық ойындардың ерекшеліктері, ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Әскери-спорттық ойындарды өткізу кезіндегі ережелер, төрешілік, техникалық және материалдық жабдықтау, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мамандыққа кіріспе
Несиелер: 3Пән бастапқы әскери және технологиялық дайындықты ұйымдастырушы оқытушының болашақ мамандығына қойылатын негізгі талаптарды зерделейді. Жалпы білім беретін мектепте АӘД өткізудің нысандары, әдістері, принциптері. Әр түрлі бағыттағы тәрбиелік іс-шараларды өткізу құрылымы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Бастапқы әскери даярлық мұғалімінің кәсіби қызметіндегі әскери психология және педагогика
Несиелер: 3Пән Бастапқы әскери және технологиялық даярлық мұғалімінің кәсіби қызметі саласындағы ғылыми-педагогикалық, әскери-психологиялық және әскери-педагогикалық білімді зерделейді. Әскери тәрбие мен оқыту, әскерге шақырылатын жастарды ҚР Қарулы Күштерінде қызметке даярлау үшін қажетті психологиялық ойлау негіздерін, Дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру. Әскери педагогика және психология негіздері және осы білімді практикада қолдану
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография және байланыс
Несиелер: 5Пән ұрыстың негізгі түрлеріндегі МӘҰ, МСВ, МСР, ШОБ негізгі міндеттерін, ұйымдастырылуын, құрылымын;инженерлік қоршаулардың негізгі мақсаттарын, сыныптамасын; әскери топографияның мәні мен міндеттерін; әскерлердің жауынгерлік даярлық құрылымындағы әскери топографияның рөлін;бөлімшелердегі байланысты басқаруды; бөлімшелердегі радиобайланысты ұйымдастырудың негізгі түрлерін, тәсілдерін зерделейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеудің инновациялық нысандары
Несиелер: 3Пән жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің инновациялық нысандарының ғылыми-теориялық және практикалық негіздерін; әскери-патриоттық іс-шараларды дайындау процесіндегі инновациялық нысандарды; оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру мен жоспарлауды; білім беру мекемесі жағдайында оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеудің инновациялық нысандары мен әдістерін қолдануды;оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру мен өткізуді зерделейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тактикалық дайындық
Несиелер: 4Пән ұрыстың негізгі түрлерінде МӘҰ, МСВ, МСР ұйымдастыруды, негізгі міндеттерді, штаттық құрылымын; қазіргі жағдайда елдің қорғаныс қабілетінің рөлі мен міндеттерін; әскери өнерді және бөлімшелердің соғыс қимылдарын жүргізу тактикасын дамытуды; жаңа қаруды және жалпы әскери ұрысты жүргізу тактикасын дамытуды; тактикалық-саптық сабақтардың қауіпсіздігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлауды және әзірлеуді;қазіргі заманғы қару-жарақ саласындағы теориялық және практикалық білімді зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 5Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Критериалды бағалау технологиялары
Несиелер: 3Пән оқытады: білім сапасы түсінігі. Сапаны басқару элементі ретінде бағалау.Білім берудің тиімділігі мен сапасын бағалау. Білім беру сапасының мониторингі.Бақылау түрлері (кіріс, ағымдағы және қорытынды).Оқыту сапасын бақылауды ұйымдастыруға, мақсат қоюға, оқушылардың білімін тексеру үшін материал мазмұнын іріктеуге байланысты кәсіби біліктер мен дағдыларды дамытуға шығармашылық тұрғыдан қарауға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әскери-инженерлік іс, байланысты басқару негіздері, топографиялық дайындық
Несиелер: 5Пән ҚР ҚК ҚМ Қару-жарақ пен штаттық жауынгерлік техника саласындағы теориялық және практикалық білімді; көкжиек жақтарын анықтау тәсілдерін; жұмыс картасын жүргізудің негізгі ережелерін; карта бойынша жергілікті жерде бағдарлауды; картаның көмегімен жергілікті жерде қозғалысты; радиобайланысты ұйымдастырудың негізгі түрлері мен тәсілдерін;ұрысты инженерлік қамтамасыз етуді жоспарлау мен жүзеге асыруды; инженерлік миналардың жалпы құрылымын, олардың мақсатын, сыныптамасын айқындау білуді зерделейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Білім берудегі Менеджмент
Несиелер: 3Пән білім берудегі менеджмент ұғымын оқытады. Мақсаты білім берудегі менеджмент міндеттері. Балаларды оқыту және тәрбиелеу жоспарларын әзірлеу. Білім беру процестерін жобалау, жүзеге асыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғылары
Несиелер: 3Пән теориялық және практикалық ережелерді, қарауылдық және гарнизондық қызмет жарғыларының, тәртіптік және ішкі Жарғының мәселелерін зерделейді. Мерзімді және келісімшарт бойынша қызмет өткеретін әскери қызметшілердің мінез-құлық нормалары мен құқықтарының сыныптамасы.Жарғының шеңберінде сауықтыру-ағарту жұмыстарын жүргізу, денсаулықты сақтау мен нығайтуды қалыптастыру; әскери қызметшілердің күнделікті өмірдегі тұрмысы;әскери қызметшілер мен олардың отбасы мүшелерінің денсаулығын сақтаудағы мемлекеттік рөлі
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Психология және адамның дамуы
Несиелер: 5Пән даму психологиясын, оның философиямен, жас физиологиясымен, педагогикамен және жеке әдістермен байланысын зерттейді. Даму психологиясының теориялық және қолданбалы міндеттері. Психологияның даму әдістері. Әдістердің жіктелуі. Зерттеу міндеттері мен оны жүргізу шарттары, субъектілердің жас және жеке ерекшеліктері бойынша әдісті таңдаудың негізділігі.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Несиелер: 3Пән психологиялық білім мен физиологиялық білімнің теориялық негіздерін, тәрбиелеу мен оқытуға байланысты психикалық даму заңдылықтарын, психикалық даму кезеңдерін, адамның жас және жеке даму ерекшеліктерін оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім беру процесіндегі тьюторлық қызмет
Несиелер: 5"Білім беру процесіндегі Тьюторлық" пәні "тьютор" мамандығын және оның Кәсіптер әлеміндегі орнын қарастырады. Тьюторлықтың тарихи және теориялық негіздері. Тьюторлық сүйемелдеудің негізгі схемалары. Бастауыш мектепте тьюторлық қызмет. Жас ерекшеліктері. Негізгі мектепте тьюторлық қызмет. Орта мектепте тьюторлық қызмет. Қосымша білім берудегі тьюторлық қызмет. Жалпы білім беретін мектепте тьютордың қызметін нормативтік-құқықтық ресімдеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім берудегі коучинг технологиясы
Несиелер: 5"Коучинг" ұғымы. Милтон Эриксонның бес негізгі қағидасы; коучинг әдістері; коучингтің басқа әдістерден айырмашылығы. оқытудағы коучингтің мақсаты, коучинг процесінің моделі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Азаматтық қорғаныс негіздері және төтенше жағдайлар
Несиелер: 5Тәртіп азаматтық қорғаныс пен төтенше жағдайлардың ғылыми-теориялық және практикалық негіздерін, бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайлардағы әрекеттермен байланысты, халықты қорғау тәсілдерін, авариялардың, дүлей зілзалалардың, апаттардың салдарын жою кезінде құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу негіздерін және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдануды;шұғыл дәрігерге дейінгі көмек көрсетуді;халықты Азаматтық қорғаныс бойынша оқытудың әдістері мен құралдарын зерделейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс
Несиелер: 5Пән Өмір тіршілігінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасауға байланысты теориялық және практикалық мәселелерді зерделейді;Төтенше жағдайлар жағдайында халықты және халық шаруашылығы объектілерінің өндірістік персоналын авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың ықтимал салдарларынан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында сауатты шешімдерді болжау және қабылдау. ЖСО-мен байланысты іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім берудегі гендерлік тәсіл
Несиелер: 3Білім берудегі гендерлік тәсіл. Сипаттама: Гендерлік тәсіл туралы түсінік. Қоғамның әлеуметтік-мәдени ұйымы контекстіндегі гендерлік қатынастар. Ішкі мәселелердің гендерлік аспектісі. Интеллектуалды, сөйлеу және эмоционалды сипаттамалар. Гендерлік девиантты қатынастар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Атыс дайындығы
Несиелер: 5Пән автоматтың (пулеметтің) пәні мен міндеттерін, мақсатын, жауынгерлік қасиеттерін, жалпы құрылысы мен жұмыс принципін; жарықшақты қол гранаталарының нысанын, жауынгерлік қасиеттерін; қару мен оқ-дәрілермен жұмыс істеу кезіндегі, гранаттармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік шараларын; жаңа қаруды және атыс қаруынан жалпы әскери ұрысты жүргізу тактикасын дамытуды зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Несиелер: 3Пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлық, авариялардың, апаттардың, зілзалалардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық жүргізу объектілерінің өндірістік персоналы және мүлік үшін Төтенше жағдайлар кезінде залалды барынша азайтатын болжау және шешімдер қабылдау қағидаларын оқыту үшін, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында қажетті практикалық дағдыларды береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Экономика және бизнес
Несиелер: 3Кәсіпкерлік пен бизнесті, қоғамдық өндірісті,қоғамдық шаруашылық нысандарын, капиталдың айналымы мен айналымын, нарықтың жұмыс істеуін, сұраныс пен ұсынысты, бәсекелестік пен монополияны, өндіріс шығындарын, салық салудың экономикалық аспектілерін, нарықты мемлекеттік реттеудің салдарын, кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды, экономиканың макроэкономикалық аспектілерін және кәсіпкерлік субъектілерінің сыртқы экономикалық қызметін зерттейтін пән.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Әскери техника мен қару тарихы
Несиелер: 3Пән әскери техника мен қарудың тарихын, дамуын, жіктелуін, сақталуы мен сақталуын зерделейді. Әскери техника мен қаруды басқару мен қолданудағы жеке құрамның негізгі тарихи оқиғалары мен аса көрнекті ерліктері.Әскери істің, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қарулануында тұрған түрлі әскери техника мен қарудың негіздері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Несиелер: 3Капитал салымдарын және ақша ағындарын жоспарлауды, ұзақ мерзімді қаржыландыру көздерін, қысқа мерзімді қаржыландыру көздерін, дивидендтік саясатты, IPO-ны,жеке қаржыны басқаруды, салымдардың тиімділігін анықтауды зерттейтін пән
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Психикалық денсаулықтың алдын алу және өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу
Несиелер: 3Пән психикалық денсаулық ұғымын зерттейді. Психикалық денсаулық өлшемдері. Суицидтік мінез-құлықты қалыптастыру факторлары. Суицидтік мінез-құлыққа бейім адамдардың жеке типологиялық ерекшеліктері. Суицидтік мінез-құлыққа бейім адамдарға психологиялық көмек көрсету және алдын алу әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 3Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Акробатика оқыту әдістемесімен
Несиелер: 6Пән оқытады: акробатиканың пайда болу тарихы. Акробатикалық әдістер техникасын меңгеру. Оқыту әдістемесін меңгеру. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде білім беру процесін жүзеге асыруға, нақты сабақтардың оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеуге қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қашықтықтан білім беру технологиялары
Несиелер: 5Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Несиелер: 6Пән оқытады: гимнастика техникасын игеру, оқыту әдістемесін игеру.Оқу нәтижелері бойынша студент дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде білім беру процесін жүзеге асыра алады, нақты сабақтардың оқу жоспарлары мен бағдарламаларын жасай алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіби-бағдарлы шет тілі
Несиелер: 3Оқытатын пән қазіргі қоғамның әлеуметтік мәселелері мен жаһандық сын-қатерлері; білім алушылар әлемі туралы Ғаламдық құзыреттілік пен түсініктерді қалыптастыру; білім беру саласындағы халықаралық ынтымақтастық және академиялық ұтқырлық; мәдениет және қазіргі әлем; білім беру жүйесіндегі бұқаралық ақпарат құралдарының трендтері.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесі
Несиелер: 8Пән мектепке бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттерін зерделейді. Оқу бағдарламаларын талдау: "АӘД", "АӘД". Бастапқы әскери және технологиялық дайындық сабақтарында практикалық жұмыстарды ұйымдастыру. Сабақта оқушылардың білімін тексеру және бағалау әдістемесі. Бастапқы әскери және технологиялық дайындық сабақтарының ерекшеліктері. Бастапқы әскери және технологиялық дайындық сабақтарында зерттеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Несиелер: 3Медициналық ғылымның негізгі терминдерін, бөлімдері мен ұғымдарын, арнайы кәсіби –бағытталған материалды және оның берілген кәсіби жағдайларда қазақ/орыс тілдерінде қолданылуын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Жалпы білім беретін оқу орындарындағы қорғаныс-бұқаралық жұмыс
Несиелер: 5Пән БӘД оқыту және іс-шаралар өткізу саласындағы әскери-педагогикалық және ғылыми-кәсіптік білім жүйесін зерделейді. Тұратын және жұмыс істейтін аумақтарға тән ТЖ көздерінің, сондай-ақ жаппай қырып-жою қаруының және басқа да қару түрлерінің зақымдаушы факторлары. Әскери қақтығыстар кезінде немесе осы қақтығыстар салдарынан, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы ТЖ кезінде туындайтын қауіптерден қорғау тәсілдері мен құралдары, бұқаралық-қорғаныс жұмысы саласындағы өз міндеттерін зерттейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Дене тәрбиесі негіздері
Несиелер: 7Пән оқытады: спортшының дене тәрбиесі мен дамуының негіздеріне қатысты мәселелердің тарихи және заманауи аспектісі. Дене жаттығуларын орындау техникасы.Спорттық нәтижелер динамикасы. Жаттығулар мен жарыстар кезіндегі спортшылардың мінез-құлқы. Физикалық және үйлестіру-қозғалыс жүктемелерінің көлемі мен қарқындылығы. Білім алушылардың ерекшеліктерін анықтау бойынша заманауи әдістемелерді пайдалана отырып, таңдалған спорт түрінде іріктеу және бағдарлау жүйесін іске асыруға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Әскерлер мен бөлімшелерді басқару
Несиелер: 5Пән қазіргі заманғы негізгі шайқастарды, ұрыстағы әскерлер мен бөлімшелерді басқарудың міндеттерін, сондай-ақ ұрыс кезінде де, жалпы ұйымдастырушылық мәселелерді де зерттейді. Әртүрлі деңгейлерде жүзеге асырылатын әскерлерді басқару жөніндегі іс-шаралар жүйелі түрде төмен тұрған буын оны жоғары тұрған буын аяқтағаннан кейін немесе бірнеше инстанциялардың басқару органдары жұмысының параллель және дәйекті әдістерінің үйлесімі кезінде жұмысқа кіріседі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқытудың стратегиялары мен технологиялары
Несиелер: 5Пән барлық мекемелерде ғылыми-теориялық, әскери-педагогикалық және ғылыми-кәсіптік мәселелерді зерттейді.НВТП мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жұмысы. Алынған білімді шығармашылық жалпылау, өз білімдерін жазбаша және ауызша түрде нақты және объективті ұсыну.Әр түрлі әдістерді қолдана отырып, оқушылардың салауатты өмір салтын қалыптастыру, оқушылардың спорттық өмір салтын сақтау және нығайту әдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Әскерлердегі басқару
Несиелер: 5Пән әскерлердегі басқару негіздерінің дамуы мен қалыптасу тарихын зерттейді. Әскерлердегі басқарудың теориялық және практикалық мәселелері, сондай-ақ жалпы білім беретін мектепте басқарумен байланысты бөлімшелермен түрлі іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу. Оқыту мен тәрбиелеудің ең тиімді құралдары мен әдістері, оқыту мен тәрбиелеу әдістері.Мұғалімнің кәсібилігінің, кәсіби өзін-өзі тәрбиелеудің және жеке шығармашылық әлеуетті жетілдірудің негізгі компоненттері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
Несиелер: 7Пән оқушы жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің ғылыми-теориялық және практикалық негіздерін зерделейді; оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеу бойынша іс-шараларды жоспарлау және өткізу; оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру және өткізу; білім беру мекемесі жағдайында оқушыларды әскери-патриоттық тәрбиелеудің инновациялық нысандары мен әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Әскери қызмет негіздері
Несиелер: 5Пән болашақ алғашқы әскери және технологиялық дайындық мұғалімінің кәсіби-педагогикалық бағытын қалыптастыруды зерттейді. Халықтың әртүрлі контингенттерімен Бастапқы әскери және технологиялық дайындық саласында әртүрлі сабақтар өткізу әдістемесі; Кәсіби қызмет оқыту мен тәрбиелеудің озық тәсілдері, Оқыту мен тәрбиелеудің неғұрлым тиімді құралдары мен әдістері; педагог кәсібилігінің негізгі құрамдас бөліктері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Әскери заңнама
Несиелер: 5Пән Қазақстан Республикасы Қарулы күштері саласындағы негізгі заңдарды, заңнамалық актілерді зерделейді. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің мақсаттары мен міндеттері. Қазақстан Республикасы Қорғаныс істері жөніндегі министрлігінің негізгі міндеттері, ұйымдық құрылымы, қазіргі жағдайда елдің қорғаныс қабілетінің рөлі мен міндеттері; ҰТС бойынша сабақтардың негізгі түрлерін жоспарлау және өткізу, әртүрлі заңнамалық құжаттарға байланысты сыныптан тыс іс-шараларды жүзеге асыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 7Пән:спортшының жай-күйін бақылау процесінде шешілетін мәселелер кешенін; дене және үйлестіру-қозғалыс жүктемелерінің көлемі мен қарқындылығын; дене жаттығуларын орындау техникасын; спорттық нәтижелердің серпінін; жаттығулар мен жарыстар кезіндегі спортшылардың мінез-құлқын зерделейді. Білім алушылардың ерекшеліктерін анықтау бойынша заманауи әдістемелерді пайдалана отырып, таңдалған спорт түрінде іріктеу және бағдарлау жүйесін іске асыруға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Оқыту әдістемесімен туризм
Несиелер: 5Пән:Қазақстан Республикасының аумағында және жалпы туристік қызметтің қалыптасуының теориялық және практикалық мәселелерін зерттейді. Туристік қызметтің жіктелуі. Туристік жорықтарды ұйымдастыру және өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы мен ережелері. Туристік және жорық карталарын жасау. Әр түрлі жастағы топтардағы балалармен жұмыс істеу әдістемесі. Жауапты тұлға ретінде ОСКОЛ.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Оқыту әдістемесі бар жеңіл атлетика
Несиелер: 5Пән оқытады: спорттық жүру техникасын үйрету, доп лақтыру техникасын үйрету, "секіру" әдісімен жүгіруден биіктікке секіру техникасын үйрету, тосқауыл жүгіру техникасын үйрету, диск лақтыру техникасын үйрету.Дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде білім беру процесін жүзеге асыруға, нақты сабақтардың оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеуге қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Конькимен жүгіру спорты оқыту әдістемесімен
Несиелер: 5Пән оқытады: конькимен жүгіру спортының тарихы.Конькимен жүгіру спортындағы жіктеу, жүйелеу және терминология.Дененің техникасы, физикалық қасиеттері, Функционалды және психикалық қасиеттері. Жарыс ережесі, төрешілік.Конькимен жүгіру спортын оқыту әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әскери техника және қару-жарақ
Несиелер: 5Тәртіп әскери техника мен қару-жарақтың дамуының негізгі кезеңдерін, оның мақсатына сәйкес әр түрлі ұрыстардың пайда болу және қолдану тарихын зерттейді. Әскери техника мен қару-жарақтың жіктелуі мен ерекшеліктері. Қазақстан Республикасының қазіргі заманғы армиясында әскери техника мен қару-жарақты дамыту. Әскери техника мен қару-жарақты қолданумен байланысты түрлі іс-шараларды жоспарлау және өткізу. Әскери техникамен және қару-жарақпен байланысты жарыстарды өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазіргі халықаралық қауіптер
Несиелер: 5Пән мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық саясатының ерекшеліктерін және қоғамның нақты жағдайына және ондағы қауіпсіздік деңгейіне байланысты халықтың мүдделерін қорғауды, сондай-ақ саяси тұрақтылықты нығайту жолдарын, жеке адамның, қоғам мен мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық және саяси қауіпсіздігіне төнетін қатерлерге қарсы тұру мүмкіндіктерін зерттейді. Қазақстан Республикасының ішкі саяси қауіпсіздігі, әлеуметтік-экономикалық, ақпараттық, рухани-адамгершілік, әскери қауіпсіздігі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Футбол оқыту әдістемесімен
Несиелер: 5Пән оқытады: футбол ойнау техникасына оқыту, негізгі ережелер, жарыстарды ұйымдастыру ережелері, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу кезіндегі лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі.Дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде білім беру процесін жүзеге асыруға, нақты сабақтардың оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеуге қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ұлттық қауіпсіздік
Несиелер: 5Пән ұлттық қауіпсіздікті қалыптастырудың алғышарттары мен факторларын; елдің егемендігін нығайтуға бағытталған сыртқы саяси қызметтің негізгі бағыттарын зерделейді. ұлттық қауіпсіздіктің негізі ретінде теориялық-әдіснамалық аспектілер, ұлттық мүдделер; ұлттық қауіпсіздіктің геосаяси аспектілері; Әлеуметтік жүйенің орнықтылығын қамтамасыз ету тетігі және қауіпсіздік саясаты; жаһандану жағдайында Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігіне төнетін қатерлер
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Оқыту әдістемесімен жүзу
Несиелер: 5Пән зерттейді: жүзудің жеке спорт түрі ретінде пайда болу тарихы.Спорттық жүзудің негізгі түрлері. Судағы және жарыстарды өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы. Классификациясы, жүйелілігі және терминологиясы.Жарыс ережесі, төрешілік.Жүзуді оқыту әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен
Несиелер: 5Пән оқытады: шаңғы спортының тарихы.Шаңғы спортындағы жіктеу, жүйелілік және терминология.Дененің техникасы, физикалық қасиеттері, Функционалды және психикалық қасиеттері. Жарыс ережесі, төрешілік.Шаңғы спортын оқыту әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Техникалық дайындық
Несиелер: 5Пән техникалық даярлықтың, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қарулануында тұрған әскери техниканың тарихы мен дамуын;қазіргі заманғы қару-жарақ пен түрлі жауынгерлік техниканың негізгі түрлерін;бронетанктік техниканың қару-жарақпен және арнайы жабдықпен жарақталуын зерделейді;тактикалық-саптық сабақтарда қауіпсіздікті арттыру жөніндегі іс-шараларды, сондай-ақ әскери техника мен әртүрлі қару-жарақты қолдануға қатысты мәселелерді ұйымдастырады және жүргізеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Спорттық ойындар
Несиелер: 5Пән оқытады: спорттық ойындар. Спорттық ойындардың техникасы мен тактикасы. Жаттығу процесін ұйымдастыру және өткізу. Мектепке дейінгі, мектеп оқу орындарында, спорт мектептерінде, клубтарда және басқа да ұйымдарда жұмысты ұйымдастыру. Спорттық ойындар бойынша жарыстар ұйымдастыру және өткізу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ұлттық спорт және қимыл-қозғалыс ойындары
Несиелер: 5Пән оқытады: ұлттық спорт пен ашық ойындардың техникасы мен тактикасы. Жаттығу процесін ұйымдастыру және өткізу. Мектепке дейінгі, мектеп оқу орындарында, спорт мектептерінде, клубтарда және басқа да ұйымдарда жұмысты ұйымдастыру. Ұлттық спорт түрлері мен ашық ойындар бойынша жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Дене шынықтыру теориясының ережелері негізінде білім беру процесін жүзеге асыруға, нақты сабақтардың оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеуге қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON1
Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
-
Код ON2
Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
-
Код ON3
Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
-
Код ON4
Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
-
Код ON5
Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
-
Код ON6
Жалпы білім беретін оқу орындарында да, орта арнаулы білім беру орындарында да оқу-тәрбие процесін олардың негізінде құру үшін ғылымның әдіснамалық негіздерін,оқыту және тәрбиелеу әдістемесін талдайды.
-
Код ON7
Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту процесінде Денсаулық сақтау кеңістігін қалыптастырады. Бастауыш әскери оқытудың оқу процесіне ғылымның қазіргі заманғы жетістіктерін енгізеді.
-
Код ON8
Дене тәрбиесі, алғашқы әскери және технологиялық дайындық саласында базалық білімі бар. Дене тәрбиесін,алғашқы әскери және технологиялық даярлықты дамыту бағдарламаларын әзірлейді және іске асыруға басшылықты жүзеге асырады. Кәсіби қызмет саласында практикаға бағытталған технологияларды тиімді пайдаланады. Практикалық қызметтің нақты жағдайларында қалыптасқан ұйымдастырушылық және коммуникативтік дағдыларын, кәсіби және жеке қасиеттерін, шығармашылық қабілеттерін көрсетеді
-
Код ON9
Дене шынықтырудың оқу-тәрбие процесінде әдістемелік құралдарды, сондай-ақ қойылған міндеттерге барабар әскери және технологиялық дайындықты әзірлейді және таңдайды. Дене шынықтыруды оқыту, сондай-ақ бастапқы әскери және технологиялық дайындық процесінде қолданылатын әскери, әдістемелік және арнайы әдебиеттерді талдайды. Дене шынықтыруды, сондай-ақ бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқытуда инновациялық әдістер мен технологияларды пайдаланады
-
Код ON10
Ғылыми-педагогикалық зерттеудің адекватты және тиімді әдістерін таңдай отырып, жеке Әдістеменің таңдалған бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асырады.Ғылыми баяндама, хабарлама, ғылыми мақала, әдістемелік құрал түрінде эксперименттік-зерттеу жұмысының оң нәтижелерін әзірлейді және насихаттайды.Өз көзқарасын дұрыс қорғайды, жүргізілген теориялық немесе тәжірибелік-эксперименттік зерттеу негізінде оқыту әдістемесінде жаңа шешімдерді ұсынады.
-
Код ON11
Сабақтан тыс және патриоттық қызметті тиімді жоспарлайды және қалыптастырады, баланың моральдық-адамгершілік, эстетикалық, дене тәрбиесі, азаматтық, құқықтық тәрбиесінің заманауи нысандарын, әдістерін, тәсілдерін, құралдарын қолданады, оқушылардың жеке даму бағдарламасын құрастырады.
-
Код ON12
Сабақтан тыс және патриоттық қызметті тиімді жоспарлайды және қалыптастырады, баланың моральдық-адамгершілік, эстетикалық, дене тәрбиесі, азаматтық, құқықтық тәрбиесінің заманауи нысандарын, әдістерін, тәсілдерін, құралдарын қолданады, оқушылардың жеке даму бағдарламасын құрастырады.
6B01403 Бастапқы әскери дайындықта мұғалімдерді дайындау
БакалавриатSilkway Халықаралық университеті
БББТ: B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01403 Бастапқы әскери дайындық
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01403 бастапқы әскери дайындық
БакалавриатҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша