Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01502 Информатика көптілді топ в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Экологияның мәні мен міндеттері. Экологиялық жүйелер. Қазақстанның экологиялық проблемалары. Қазақстан Республикасының орнықты дамуы. Жаңа өркениетке. Мамандық ұғымы мен мәні. Бизнес субъектілері. «Сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Заманауи білім берудегі академиялық адалдық. Қоғамда сыбайлас жемқорлықты қабылдамау атмосферасын құру. Салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдер саласындағы қылмыстарды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 4

    Оқушының өсуі мен өзін-өзі дамытуы және дамуы. Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен даму заңдылықтары бойынша жалпы іс-шаралар. Жас ерекшеліктері. Зат алмасу және энергия. Тамақтану гигиенасы. Тірек-қимыл аппаратының гигиенасы мен жас ерекшеліктері. Оқу-тәрбие бөлімі бойынша жағдайлардың оқушылардың денсаулығына әсері. Ғимаратқа, оқу бөлмелеріне, тіршілік ету ортасына, мектепті жарықтандыруға және оның жабдықтарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар. Ең көп таралған аурулардың ерекшеліктері және олардың балалардағы алдын-алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандар теориясы және алгебра
    Несиелер: 4

    Алгебралар. Группалар. Сақиналар. Өрістер. Сандар теориясы. Екі бүтін санның ЕҮОБ, ЕКОЕ. Бүтін сандардың ЕКОЕ. Сандық функциялар. Бүтін системалық сандар. Бүтін сандар сақинасындағы салыстырмалық саласы. Модуль және қалындылар кластары. Бір айнымалылы салыстырулар. Сызықтық салыстырулар системасы. Берілген модуль бойынша санның көрсеткіші. Алғашқы түбір және индекстер. Полиномдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 4

    Пікірлер мен предикаттар. Пікірлералгебрасы. Предикаттар логикасы. Комбинаторлық талдау. Жиын және бейнелеу. Бинарлық қатынастар. Классикалық комбинаторлық объектілер. Жаңа комбинаторлық объектілер. Аудару әдістері. Бульдік функциялар. Буль функциялар ұғымы. Бульдік функциялар жүйесінің тұйықталуы және толықтығы. Буль функцияларды минимизациялау. Бағандар. Формальды грамматика және тілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік іс жүргізу
    Несиелер: 3

    Басқарудағы кеңсе жұмысының рөлі. Word құжаты туралы түсінік. Мәтіндік процессорда құжаттармен жұмыс. Электронды кеңсе, Outlook бағдарламасының интерфейсі, бағдарламаның негізгі мүмкіндіктері, бағдарламаның жеке объектілерін тағайындау. Excel электрондық кесте процессорында құжаттармен жұмыс жасау, PowerPoint ортасында презентациялар құру. Кеңседегі мәліметтер базасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Адам туралы ғылым жүйесіндегі педагогика. Педагогика туралы жалпы түсінік ғылым ретінде. Педагогика ғылым және өнер ретінде (семинар-дискуссия). Категориялық аппарат және педагогика құрылымы. Педагогикалық диктант. Педагогиканың басқа ғылымдармен және практикамен өзара байланысы. Ғылыми таным методологиясы туралы жалпы түсінік. Ғылыми таным методологиясы туралы жалпы түсінік. Педагогиканың философиялық негіздері туралы жалпы түсінік. Ғылыми педагогиканың қалыптасуындағы Я.А.Коменскийдің рөлі. Педагогикалық зерттеулерді ұйымдастырудың мәні, түрлері және ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдеу және деректер құрылымы С++
    Несиелер: 5

    Есеп шығару алгоритмі. Негізгі алгоритмдік конструкциялар. С++ тілінде сызықтық, тармақталу және циклдік бағдарлама құру. C++ тілінде құрылымдық типтерді түрлендіру. Массивтер. Көрсеткіш. Көрсеткішке операциялар қолдану. Символдық айнымалылар. Функция және функцияны қолданып бағдарламалау. Деректер ағынын бағдарламалау. C++ бағдарламалау тіліндегі графика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті педагогика бойынша психодиагностикалық ақпаратты талдау. Инклюзивті педагогика бойынша бағдарлама құру. Инклюзивті педагогиканың мазмұны. Инклюзивті педагогикадағы топтық жұмыс түрлері. Жұмыстың жеке түрлері. Инклюзивті педагогиканың әдістері мен құралдары. Инклюзивті педагогикадағы дифференциалды жұмыс түрлері. Инклюзивті педагогикадағы негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдер мен технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіп саласы бойынша сөйлеу деңгейлерін кеңейту; терминдерді пайдаланып, кез-келген жағдаятта еркін сөйлесу; өз ойын дұрыс, жүйелі айта алатын дәрежеге жеткізу; естумен қабылдаған мәліметті қорытуға, мәтін, өз мамандықтарына сәйкес еңбектер мен ғылыми зерттеулерді оқып, негізгі ақпаратты ала білу дағдысын қалыптастыру,іс қағаздарын сауатты толтыру, ғылыми жұмыстарды мемлекеттік тілде қорғау деңгейлерін кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі B2.1
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты ауызша және жазбаша сөйлеуді практикалық меңгеру дағдылары мен дағдыларын жетілдіру және жалпы және лингвистикалық ой-өрісін кеңейту құралы ретінде ағылшын тілін қолдануға көшу, студенттерде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, таңдалған коммуникация саласындағы белгілі бір ортада қарым-қатынас жасауға қатысу дағдысын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша сөйлеудің практикасы(ағылш.тілінде)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: шетел тілінің фонетикалық құрылымын меңгеру, интонациялық - айтылу негізін қалыптастыру, сөйлеу дыбыстарын дұрыс айтуды үйрету, сөйлемдердің коммуникативтік типтерін интонациялық ресімдеудің ерекшеліктері, дауысты және үнсіз дыбыстарды дұрыс айтуды үйрету. Оқытылатын тілдің грамматикалық құрылысы. Оқытылатын тіл грамматикасының қазіргі жағдайы. Грамматиканың негізгі бөлімдері - морфология және синтаксис, олардың арақатынасы. Морфология сөз, оның құрылысы, грамматикалық категориялар туралы грамматикалық ілім ретінде..Морфологиялық деңгейдің негізгі бірліктері: фраза, морфема.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі(ағылш.тілінде)
    Несиелер: 4

    Мамандық бойынша болашақ мамандықтың ерекшеліктерімен белгіленетін студенттердің шет тілін үйренудегі қажеттілігін есепке алуға негізделген кәсіптік-бағдарлы оқыту, қосымша кәсіби білім алу, лексикалық минимум алу, терминологияны оқу, студенттерді ғылыми мақалалар мен жарияланымдарды өз бетінше оқуға дайындау, кәсіби тілде қарым-қатынас жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік графика (орыс.тілінде)
    Несиелер: 5

    Сызбаларды рәсімдеу ережесі. Форматтар. Негізгі жазба. Сызықтары. Ауқымы. Өлшемдерді жағу. Геометриялық құрылымдар. Проекциялық сызу және техникалық сурет негіздері, графикалық тәсілдер. Бөлу кесінділерінің, бұрыштар, шеңберлер. Дұрыс көпбұрыштарды құру. Берілген тең дұрыс емес көпбұрыш құру. Жұптастыру. Проекциялау әдістері. Ортогональды проекциялар. Проекциялау процесінің бастапқы терминологиясы. Орталық және параллель, ортогоналды және қиғаш бұрышты проекциялау. Проекциялардың жазықтықтары мен осьтері және олардың белгіленуі. Нүктелердің координаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Программалау тілдері мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Java бағдарламалау тіліне кіріспе. Тіл алфавиті. Тілдік объектілерді жазу ережелері. Мәліметтер түрлері. Арифметикалық және логикалық өрнектер. Java бағдарламасының негізгі құрылымы. Шартты операция. Филиал операторларын таңдау және қайталау операторлары. Массивтер. Жіптермен жұмыс. Қарапайым графикалық мүмкіндіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі IT /Оқыту мен бағалауда дифференциалды тәсілдің әдістері
    Несиелер: 5

    Компьютерлік желілер және Интернет. Интернет сервистері және оларды оқыту міндеттерінде қолдану. Интернет оқу диалогы үшін орта ретінде. Off-line және on-line технологиялар. WWW үшін білім беру ақпаратын дайындау.Білім берудің тиімділігі мен сапасын бағалау. Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Оқыту нәтижелерін психологиялық-педагогикалық бағалау. Критериалды бағалау. Портфолио. Акт және бағалауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Компьютерлік графикаға кіріспе. Растрлық графика. Векторлық графика. Фракталдық және 3D графикасы. Компьютерлік графикадағы түсті модельдер. Компьютерлік графикаға арналған аппараттық қолдау. Растрлық алгоритмдер. Jpeg қысу әдісі, оның принциптерімен танысу. Corel Draw графикалық редакторының жұмыс орны, құралдар және олармен жұмыс. Corel Draw графикалық редакторында құжатпен жұмыс. Corel Draw графикалық редакторындағы құралдар және олармен жұмыс. Adobe PhotoShop ортасы. Photoshop параметрлері. Суреттердің сипаттамасы мен модификациясы. ADOBE PHOTOSHOP бағдарламалық құралы. Photoshop курсының жалпы фондық түзетулері. Аймақтың анықтамасы. Фотомонтаж. Қабаттар. Қабаттарды түрлендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі В2.2
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - білім, білік және жеке қасиеттеріне сүйене отырып, студенттердің мәдениетаралық деңгейде қарым -қатынас жасау қабілеті мен дайындығын ауызша және жазбаша сөйлеуді іс жүзінде меңгеру дағдылары мен дағдыларын жетілдіру, анықтау. аударылатын материалдың функционалдық стилі мен жанры.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатиканы дәстүрлі және саралап оқыту. Информатика оқулықтарына шолу. Информатика курсы бойынша бағдарламалық қамтамасыз ету. Информатика кабинетінде оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Информатика курсы бойынша оқу үдерісін жоспарлау және жүзеге асыру. Оқыту нәтижелерін тексеруді және бағалауды ұйымдастыру. Техникалық құралдар және оларды қолдану әдістемесі. Информатиканың мектеп курсында телекоммуникацияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік архитектура
    Несиелер: 3

    Есептеу жүйелерінің арифметикалық негіздері. ЭЕМ-нің техникалық алғышарттары. Есептеу машиналарын құрудың ақпараттық-логикалық негіздері. ЭЕМ функционалдық және құрылымдық ұйымы. ДК интерфейстік жүйесі. Портативті компьютерлер. Компьютерді тестілеу және таңдау. Бағдарламалық басқару. Компьютерлердің жұмыс режимі. ДК-де бағдарламаларды үзу жүйесі. ДК-де регистрлер мен жад ұяшықтарын адрестеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Есептеу жүйелерінің архитектурасы
    Несиелер: 3

    Компьютерлік архитектураның құрылу принциптері. Компьютердің ақпараттық-логикалық негіздері.ЭЕМ-нің элементарлы негіздері. Компьютерлердің функционалдық және құрылымдық ұйымдастырылуы. Орталық компьютерлік құрылғылар. Басқару принциптері. Жадқа тікелей кіру. Жүйелік шина интерфейсі. Компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз ету. Есептеу жүйелері. Компьютерлік желілерді құрудың принциптері. Жергілікті желілер. Ғаламдық есептеу желілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • C # бағдарламалау
    Несиелер: 5

    NET негізгі түсініктері. C # бағдарламасының құрылымы. C# синтаксис. Алфавит. Түсініктемелер. C# форматындағы мәліметтер типтері. Кірістірілген деректер түрлері. Типтерді түрлендіру. Айнымалылар. Тұрақты. Тізмектер. Нұсқаулық. Бөлгіштер. Бағдарламаны тарату. Шартсыз көшу. Шартты көшу. Циклдік операторлар. Массивтер. Бір өлшемді массивтер. Екі өлшемді массивтер. Әдістер. Символдар мен жолдар. Класстар, құрылымдар және тіркестер. Файлдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі С1
    Несиелер: 5

    Құндылық бағдар жүйесі. Оқытудың жалпы кәсіби және мәдениетаралық бағыттылығын одан әрі тереңдету, болашақ мамандыққа деген қызығушылықты дамыту; зерттелетін тілдер елдерінің тарихы, мемлекеттілігі, басқа да менталитеті мен мәдени құбылыстары; Оны отандық мәдениеттің мағыналық және құндылық репозиторийімен салыстыру бірегей.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Ақпараттық қауіпсіздіктің концептуалды моделі. Ақпараттық қауіпсіздік стандарттарына шолу және салыстырмалы талдау. Қауіпсіздік ережелерінің бұзылу себептерін зерттеу. Қауіпсіздік саясаты туралы түсінік. Қауіпсіздік саясатын енгізу және қамтамасыз ету. Компьютерлік жүйеде субъектінің қауіпсіз өзара әрекеттесу модельдері. Қолданушының аутентификациясы. Қорғаныс механизмдерінің қосылуы. Амалдық жүйенің қауіпсіз архитектурасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • SQL құрылымдық сұрыптау тілі (орыс.тілінде)
    Несиелер: 5

    Деректер қоры теориясының негізгі ұғымдары. ДБ-мен пайдаланушылардың жұмысын ұйымдастыру модельдері. Деректер қорын жобалау. Жалпыланған концептуалды модель. Деректер модельдері. ДҚБЖ-ны ескере отырып маманданған концептуалды модель. Реляциялық деректер қоры. Деректерді сақтаудың физикалық деңгейі және файлдық жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Объектіге бағдарланған программалау
    Несиелер: 5

    Объектіге бағытталған программалау пәнінің негізі. Кластың анықтамасы. Функция. Мұрагерлік. Басты және туынды кластар. Конструктор мен деструкторлар. Көрсеткіштер. Көрсеткіштерді қолдану.Полиморфизм. Жүктеу функциялары мен амалдар. Ағын кластары. Қателерді өңдеу. Препроцессор директивасы. Стандарттық шаблондар билиотекасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Операциялық жүйелерге кіріспе.ОЖ эволюциясы. ОЖ негізгі функциялары. Негізгі түсініктер, ОС концепциялары. ОЖ классификациясы. ОЖ архитектурасы. Енгізу-шығару. Желілік операциялық жүйелер. Файлдар мен каталогтар. Кіру құқықтарын басқару. Операциялық жүйелерді құру принциптері. Желілер және желілік құрылымдар. Операциялық жүйелерді сүйемелдеу.Операциялық жүйелердің сервистік құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Деректер қоры және ДББЖ. Деректер банкі. ДБ қолдайтын деректер қасиеттері. Деректер тұтастығы. Схема және ішкі схема.ДБ-да қолданылатын тілдер. Деректер модельдері. Қатынас, атрибут, сегмент, жазу. Деректер. Деректер пішіні. Деректер түрі. Деректер құрылымы. АЖ файлдарының жіктелуі. АЖ-да файлдарды сақтауды ұйымдастыру. Деректер қоры. Бағдарламалық құралдар. Трансляторы. Басқару жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жоғарғы деңгейлі программалау тілдері
    Несиелер: 5

    Java тілі программалау тіліне кіріспе. Тілдің алфавиті. Тілдің объектілерінің жазылуының ережелері. Деректер түрлері. Арифметикалық жəне логикалық өрнектер. Java тіліндегі программаның негізгі құрылымы. Шартты операция. Тармақталу операторлары Таңдау жəне қайталану операторлары. Массивтер. Жолдармен жұмыс істеу. Қарапайым графикалық мүмкіндіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелерді қорғау және қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Ақпараттық қауіпсіздік түсінігі және құраушылары. Компьютерлік жүйелердегі ақпараттық қауіпсіздік қатері. Ақпараттық қауіпсіздіктің заңнамалық деңгейі. Ақпараттық қауіпсіздіктің әкімшілік деңгейі. Ақпараттық қауіпсіздіктің процедуралық деңгейі. Ақпараттық қауіпсіздіктің бағдарламалық техникалық деңгейі. Ақпаратты Техникалық арналар арқылы ағып кетуден қорғау. Ақпаратты рұқсатсыз кіруден қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы программалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің жіктелуі. Жалпы мақсаттағы бағдарламалық құралдар. Арнайы мақсаттағы бағдарламалық құралдар. Кәсіби бағдарламалық құралдар. Кәсіпорындар мен ұйымдардың қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етілуі. Кәсіпорынның инфрақұрылымын бағдарламалық қамтамасыз ету. Ақпараттық қызметкерді бағдарламалық қамтамасыз ету. Жобалау мен құрастыруға арналған қолданбалы бағдарламалар. Медиа саласындағы бағдарламалық құралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Визуалды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Визуалды бағдарламалауға кіріспе. Визуалды программалаудың негіздері. Delphi визуалды программалау жүйесінің мақсаты мен мүмкіндіктері. Delphi программалау тілі. Delphi қосымшалары үшін интеграцияланған әзірлеу ортасы. Delphi бағдарламалау технологиясы. Delphi визуалды программалау ортасының негізгі компоненттері. Көрнекі компоненттердің негізгі сипаттамалары. Түйме компонентінің қасиеттері, әдістері мен оқиғалары. Мәтінді визуалды компоненттер арқылы көрсету. Бір жолды және көп жолды редакторлар. Тізімдерді көрсетуге арналған компоненттер. Мәліметтерді кестелік түрде көрсету. Радио түймелері мен құсбелгілерді қолдану. Компоненттерді топтастыруға арналған элементтер. Қолданбалардағы мәзір түрлері. Графикалық компоненттерді құру. Диалогқа арналған компоненттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Операцияларды зерттеу
    Несиелер: 5

    Операцияларды зерттеудің негізгі ұғымдары. Операцияларды зерттеу міндеттері. Операциялардың математикалық модельдері. Сызықты бағдарламалау негіздері. Сызықты бағдарламалау есебінің қойылуы. Екі айнымалысы бар сызықты бағдарламалау есебін шешудің графикалық әдісі. Тірек шешімдері. Симплекс-әдіс. Жасанды Базис әдісі. Екілік теориясының негіздері. Лагранж көбейткіштері әдісі. Ойын теориясының пәні мен міндеттері. Антагонистік матрицалық ойындар. Соңғы ойындарды шешу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Телекоммуникациялық желілер және жүйелер
    Несиелер: 5

    Хабарламаны жіберу әдістері. Модуляция. Сандық сигналдар. Көпарналы таратудың принциптері. Сандық беру жүйелері. Сандық иерархиялар. Тарату желілері. Кең жолақты және ақылды желілер. Көп сервистік желілердің технологиялық аспектілері. Көп протоколды жапсырмаларды ауыстыру. IP желілерінде қызмет көрсету сапасы. Кіру желілерін құрудың ерекшеліктері. Үшінші буын ұялы байланыс желілерін дамытудың техникалық аспектілері. Сымсыз жергілікті желі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Веб-технологиялар
    Несиелер: 5

    Web-технологияға кіріспе. Клиент-сервер архитектурасы. Web –технологияларда қолданылатын негізгі ұғымдар. Деректер алмасу ХАТТАМАСЫ. Ғаламторда қолданылатын заманауи технологияларға шолу. JAVA технологиясы. CGI технологиясы. SSI технологиясы. CSS технологиясы. РНР технологиясы. ASP технологиясы. VBScript Технологиясы. Macromedia Flash Технологиясы. DHTML технологиясы. XHTML және XML технологиясы. Гипермәтіндік белгілеу тілі.Web-сайтты жоспарлау. Сервер тарапының Web - технологиялары. CGI шлюздерінің жалпы интерфейсі. Сервер жақтары сценарийлері. PHP технологиясы.Web-сайтты жариялау. Деректер қоры серверлерін қолдану арқылы қосымшаларды құру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық мақсаттағы тіл
    Несиелер: 5

    Курстың тақырыбы мен міндеттері. Байланыстық тұжврымалық моделі. Жазбаша байланыстың ерекшелігі,мазмұны, құрлымы және құрамы. Автордың жеке басы және адресат факторы. Сөйлеу жұмысын ұйымдастыру, кіріспе, негізгі бөлім және қортынды. Негізгі тезис және оның сөйлеу жұмысындағы орны.Композициялық-сөйлеу түрлері: әңгімелеу, сендіру байланыс, дәлел

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Жергілікті желілер. Жергілікті желілерді анықтау. Жергілікті желілердің топологиясы.Желінің негізгі компоненттері. Жергілікті желілердің байланыс желілерінің түрлері. Ескі стандартты желілер. Ethernet, Token Ring, FDDI. Пакеттер, адресация. Алмасуды басқару әдістері. OSI ашық жүйелерінің өзара әрекеттесу моделі. TCP-IP протоколдарының стегі.IP-адресация. IP-адрестердің түрлері. IP-адресінің пішімі. IP-адрестердің кластары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы бағытталған шетел тілі(ағылш.тілінде)
    Несиелер: 5

    Тілдік білім берудің қазіргі жүйесінің вариативтілігін негіздейтін факторлар. Жаңа вариативті - тілдік білім беру жүйесіне көшу. Жаңа үлгідегі мектептер: лицейлер, гимназиялар, колледждер, авторлық мектептер және т. б.жаңа үлгідегі мектептерде шет тілдерін оқыту үлгілерінің вариативтілігі. Шет тілдері бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың негізгі үлгілерінде оқыту деңгейін анықтаудың дифференциалды тәсілі. Оқыту мақсаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік технологиялар және математикалық модельдеу
    Несиелер: 4

    Компьютерлік және математикалык моделдеудің негізгі тусініктері. Жүйелер мен процестердің жалпы кибернетикалық модельдері. Кездейсоқ оқиғаларды модельдеу технологиялары. MatLab компьютерлік модельдеу ортасы. Компьютермен модельдеуді ұйымдастыру. Компьютерлік математикалық модельдеу элементтері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернеттегі бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Веб-бағдарламалаудың серверлік технологиялары. PHP тілі. Дайындау ортасы. Веб-бағдарламалаудың клиенттік технологиялары: HTML, Javascript, CSS. Веб-қосымшаның қазіргі моделі. CMS – контентін басқару жүйесі. Веб-сервистер. HTML формалар және CGI-скрипттер. Интернеттің бизнес-қосымшаларының түрлері. Ақпаратты ғаламторда қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәліметтер базасын жобалау
    Несиелер: 4

    Мәліметтер қорының құрылымы. Деректердің үш моделі және олардың сипаттамасы. Реляциялық мәліметтер қорының моделі. Иерархиялық мәліметтер қорының моделі. Түйіндік мәліметтер базасының моделі. Мәліметтер қоры жүйелерін жобалау. Өмірлік цикл кезеңдері. Логикалық жобалау. Физикалық жобалау. Мәліметтер қоры жүйелерін жобалау сатысында енгізу және қолдау кезеңі. Мәліметтер қорын басқару жүйесінде қарапайым SQL сұрауларын жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беруді инновациялық технологиялары және цифрлық дидактикалық моделдер
    Несиелер: 5

    Акт негізіндегі инновациялық білім беру технологияларымен таныстыру, оларды белсенді және тиімді пайдалану білім беру жүйесін цифрлық ұрпаққа, яғни цифрлық трансформацияға бейімдеуге әкеледі. Білім беру қызметінде цифрлық білім беру ресурстарын (ЦБР) әзірлеуді және пайдалануды танымал ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мультимедиалық оқыту құралдарын дайындау
    Несиелер: 5

    Бiлiм беру жүйесiнiң жаңа талаптары мен жоғарыдағы ғалымдардың зерттеу еңбектерiнiң нәтижелерiн ескере отырып, мынадай тұжырымға келуге болады: үздiксiз бiлiм беру жүйесiн жетiлдiрудiң негізгі бағыттарының бiрi ретiнде мультимедиалық технологияларды қолдану бүгiнгi күннiң басты талабы. Сондықтан да, оның техникалық және дидактикалық мүмкiндiктерiн дамыту, онан әрi зерттеу маңызды болып табылады. Жалпы алғанда, мультимедиалық технологияларды бiлiм беру саласында дер кезiнде игеру және тиiмдi пайдалану бүгiнгi күндегi маңызды қажеттiлiктердiң қатарынан саналады. Осы қажеттiлiктерге байланысты мынадай iс-әрекеттер орындалуы тиiс: 1) педагогикалық процесте мультимедиалық технологияларды тиiмдi пайдалана алатын мұғалiмдердi даярлау; 2) оқу орындарының ақпараттық технологиялар базасын үнемi жаңартып отыру; 3) оқу-әдiстемелiк жұмыстарды бiлiм берудi дамытуға бағытталған бағдарламалар негiзiнде жаңаша сипатта жүргiзу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олимпиада есептерін шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатика және АКТ бойынша олимпиаданың нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық базасы. Информатика және АКТ бойынша олимпиадалық есептердің жіктелуі. Білім алушыларды информатика және АКТ бойынша олимпиадаларға дайындау. Информатиканың математикалық негіздері бойынша олимпиадалық есептерді шешуге дайындау әдістемесі. Бағдарламалау бойынша олимпиадаларға дайындау әдістемесі. Ақпараттық технологиялар бойынша олимпиадаларға дайындау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Робототехника және мехатроника негіздері
    Несиелер: 4

    Мехатроника. Мехатроникаға кіріспе. Микроэлектроника және мехатроника. Роботтандыру. Қолдану саласы. Негізгі терминдер. Анықтамалар және жіктеу. Робототехниканың жалпы принциптері. Роботтың негізгі функциялары мен роботтың функционалдық мүмкіндіктері. Роботтар технологиясы. Роботтардың физикалық орналасуы. Роботтар қозғалысының негізгі түрлері. Техникалық сипаттамалары. Роботтарды қолдану. Манипулятордың кинематикасы. Сілтемелер, буындар, еркіндік дәрежелері және олардың параметрлері. Манипулятор. Көп буынды манипуляторлар. Манипулятордың қызмет көрсету аймағының пішіні. Роботтардың қозғалысын бағдарламалау. Бағдарламалау тілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Мобильді қосымшаларды визуалды дамытуға арналған сайттардың түрлері туралы білу. Мобильді қосымшаларды әзірлеу. Смартфондардың операциялық жүйелерін білу. App Inventor бағдарламасындағы блок түрлері. Қолданбаны құрылғыға жүктеп, орната білу. Android OS, IOS және Windows сияқты ең танымал және қолданылатын смартфондардың операциялық жүйелерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұлттық мобильді технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұлтты технология-қызмет көркететін әртүрлі ұғымдардан тұратын үлкен бір тұжырымдам. Бұлттық мобильді технологиялартұтынушыға ғаламтор арқылы пайдаланудың тиімді жақтары: Үлкен ресурстарды қажет ететін қиын есептерді шешу үлкен тұтынушы өзінде жоқ көптеген серверлерді,программаларды бұлттар тарапынан пайдалана алады:Тұтынушы кез келген жерден,кез келгенуақытта ғаламторға қосылған кез келген компьютерлік құрылғымен өз дереккөздерімен басқа адамдармен еш қиындықсыз бөлісіп, сол дереккөздермен оларман бірге қосылып жұмыс істей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 5

    Жасанды интеллект (ЖИ) – компьютерлік құралдар арқылы жеке ақыл-ой іс-әрекеттерін орындау. ЖИ жеке ғылыми бағыт ретінде XX ғасырдың екінші жартысында пайда болды (бұл кӛбінесе, кибернетиканың дамуына тәуелді болатын). Басқару талдау, салыстыру, ақпаратты ӛңдеу, болжамды жасау, жорамалдың дұрыстығын дәлелдеу (яғни интеллектуалды қызметіне жататын операциялар) негізінде шешімді қабылдаумен байланысты болады. Жасанды интеллект жүйелері – арнайы логикалық жүйелер арқылы компьютерлік бағдарламада жүзеге асырылған адам интеллектің жеке аспектісін ұдайы ӛндіретін техникалық жүйелер. Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: - роботтехникасы; - сараптамалық жүйелер; - есептерді әмбебап шешушіні жасау; - бір тілден екінші тілге аудару, мәтінді рефераттау; - пайдаланушыны компьютермен ыңғайлы диалогын қамтамасыз ететін интеллектуалды интерфейсты жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үшөлшемді модельдеу
    Несиелер: 5

    Сызбаларды графикалық безендіру.Техникалық сызу негіздері. Үшөлшемді қатты денелі моделдеу.3D-модельдеу негіздері. Проекциялық сызу (сызба геометриясының негіздері). ЖЖЕ қолданбалы бағдарламалар пакеттері.Бөлшектерді модельдеудің жалпы принциптері. Үшөлшемді графика. 3D MAX үш өлшемді графика редакторы. Сахнаны жарықтандыру. 3D MAX виртуалды камералар. Анимация және 3D MAX визуализация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттердің тұрақты және тиімді ғылыми-зерттеу қызметін жасау, оқыту принциптері, ғылыми зерттеулер, халықаралық практикаға сәйкес ғылыми-зерттеу принциптерін оқыту, жоғары оқу орындарында СҒЗЖ сапасын арттыру. Студенттік бизнес-жоба конкурстарға, ғылыми жұмыстар бойынша байқауларға, студенттік ғылыми конференцияларға құжаттарды рәсімдеуді меңгерту, республикалық және университет аралық студенттік ғылыми олимпиадаларға, университет аралық, республикалық, халықаралық дебаттарға, дөңгелек үстелдерге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Scratch ойын программалау ортасы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны алгоритмдік және логикалық ойлауға, когнитивтік сауаттылықты дамытуға үшін мультимедиалық жүйе ретінде Scratch визуалды программалау ортасын зерттеуге; сүрет салуға, есептерді шешуге, мультфильмдерді, ойындарды, интерактивті қосымшаларды жасауға мүмкіндік беретін командаларың меңгеруге бағытылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беруді инновациялық технологиялары және цифрлық құралдары
    Несиелер: 5

    Мемлекетіміздің тәуелсіз ел ретінде дамуы барысында орта білім берудің жүйелі жаңашаландырылуы қоғамдық тұрғыдан үлкен маңызға ие. Білім беруді жаңашаландыруды жүзеге асырудың маңызды бір сипаты: қазіргі уақыттағы оқыту үрдісін технологияландырудың қажеттілігінен туып отыр. Бұл бағытта білім берудің әртүрлі нұсқадағы мазмұны, құрылымы, ғылымға және тәжірибеге негізделген жаңа идеялары мен жаңа технологиялары бар. Сондықтан әртүрлі оқыту технологияларын, оқу мазмұны әрбір білім алушының жас және жеке дара психологиялық ерекшеліктеріне орай таңдап, тәжірибе жүзінде сыннан өткізу маңызды. Оқытудың озық технологияларын меңгермейінше қазіргі білім беру саласында сауатты, жан-жақты маман болу мүмкін емес. Инновациялық технологияны меңгеру мұғалімнің интеллектуалдық, кәсіптік, адамгершілік, рухани, азаматтық және басқа да көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді, өзін-өзі дамытып, оқу- тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруына көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобилдік қосымшаларды құрастыру
    Несиелер: 5

    Android студиясында мобильді қосымшаларды әзірлеу, Android үшін бағдарламалау негіздерін білу және түсіну, мобильді бағдарламалық қамтамасыз етуді дамыту тақырыптары бойынша байланыс, Android Studio бағдарламасында Java тілінде кәсіптік бағдарламалауды үйрету дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Web қосымшаларды құру
    Несиелер: 5

    Web -қосымшаларды әзірлеу HTML (гипермәтінді белгілеу тілі) - гипермәтінді белгілеу тілі. Бұл тіл бағдарламалық жасақтама мен компьютерді ақпараттық қамтамасыз ету арасындағы айырмашылықты ескермейтін құжат жасайтындай етіп жасалған. HTML технологиясы басқару символдары құжатта (тегтер - тегтер) қалыпты мәтіндік болатын құрылымнан тұрады. Тегтер өлшемдерді, сызықтарды, түстерді, мәтінді орналастыруды, беттегі графиканы, жасанды қозғалысты, дыбысты, бейнені енгізу мүмкіндігін береді және осы Web -беттерге сілтемелер береді. Web -бет HTML тегінде көрсетілгендей браузерде қаралады. Біз бұл Web -бетті HTML файлы деп атаймыз. HTML файл кеңейтімі .htm немесе .html. HTML файлдарының жетістігі: - ақпарат аз; кез келген дербес компьютерден қарау мүмкіндігі; - интерактивтілік. HTML гипермәтіндік белгілеу тілінің дамуы жалғасуда. DHTML (динамикалық HTML), XML, VRML және т.б. осылай пайда болды. Extensible XML (Extensible Markup Language) - HTML гипермәтіндік белгілеудің кеңейтімі, сонымен қатар кеңейтілген басқару таңбаларын енгізу және құжатты тексеру мүмкіндігі. Виртуалды нақты тіл vrml (Virtual Reality Modeling Language) көлемді 3D графиканы қолдануға мүмкіндік беретін HTML гипермәтіндік тілінің белгіленуімен құрылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңартыған білім бағдарламасы бойынша АКТ оқыту
    Несиелер: 4

    Курс болашақ мұғалімдердің цифрлық білім беру ресурстарын жобалауда арнайы АКТ құзыреттілігін қалыптастыруды дамытуға арналған, соның ішінде, атап айтқанда: білім беруде цифрлық ресурстарды қолдана отырып сабақты жобалауда АКТ құзыреттілігі; Математика, информатика және физика бойынша білім беру мақсаттарына сәйкес келетін дайын цифрлық білім беру ресурстарын талдау және іріктеу саласындағы АКТ құзыреттіліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Python тілінде программалау
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны деректерді талдаудан бастап жаңа бағдарламалық өнімдерді әзірлеуге дейін көптеген тапсырмаларды шешуде пайдалы болатын Python тілінің негізгі құрылымдарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Графикалық объектілерді компьютерлік модельдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Бағдарлама «Графикалық редакторлар», «Компьютерлік анимация» және «Бейне өңдеу» сияқты тақырыптар бойынша студенттердің білімін кеңейтеді. Түсті модельдер, графикалық файлдардың түрлері; әр түрлі графикалық редакторларда зертханалық жұмыстарды орындауға мүмкіндік береді . Бұл курс студенттерге компьютерлік графиканың керемет мүмкіндіктерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Алған білімдерін ғылыми-зерттеу қызметінде, орта жалпы білім беретін және кәсіптік оқу орындарында оқытуда, оқушылармен жұмыстың сыныптан тыс формаларын ұйымдастыруда және жүзеге асыруда қолдану; жалпы байланыс пен жеке физикалық құбылыстар мен ұғымдардың уәждерін жариялау; мектептегі пәндер бойынша оқушының үлгерімінің критериалды және теориялық негіздерін білу; инклюзивті білім беру идеясын игеру, инулюзия саласында нормативтік-құқықтық базаны қолдана білу; Интернет желісінде ақпаратты іздеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалану, компьютерлік құралдардың көмегімен объектілерді сипаттау үшін әртүрлі ақпараттық құрылымдар құру; жинақтау және өңдеу процестерін зерттеу, тілдік материалға грамматикалық (морфологиялық және синтаксистік) талдау жасау, әлеуметтік, ғылыми және кәсіби қызмет барысында тілді икемді және тиімді пайдалану, нақты және дерексіз тақырыптардағы күрделі мәтіннің жалпы мағынасын түсіну

  • Код ON8

    Әр түрлі геометриялық кеңістіктік объектілерді құрастырудың тәсілдерін меңгеру;векторлық редакторларда бейнелерді жасаудың, өңдеудің және өңдеудің негізгі мүмкіндіктерін меңгеру;компьютерлерді желіге біріктіру; TCP/IP протоколын теңшеу, IP-маршруттауды басқару және желілік операциялық жүйелердің жұмысын ретке келтіру; дербес компьютерлер мен серверлерде, операциялық жүйелерді орнату

  • Код ON1

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық Әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілеті; логикалық ойлау және презентациялар (формулалар, модельдер, конструкторлар, бағандар, кестелер) тәсілдерін қолдану; жұмыс істеу, бос уақыт және коммуникация үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалану; қазіргі әлемдегі ұтқырлыққа, сыни ойлау және дене бітімін өзін-өзі жетілдіру қабілеті, Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды; Тәуелсіз Қазақстан мемлекеттілігінің қалыптасуының негізгі кезеңдерін білу, сөйлеуіге ұсынған жалпы және нақты мәліметтер ғылыми- зертеу жұмыстарын жүргізу, ғылыми- зерттеу институттары үшін оқу құралдарын талдау, зерттеу мәселелерін шешуге байланысты іс-әрекеттерді орындау

  • Код ON6

    Ашық жүйелердің архитектурасы, олардың өзара әрекеттесуінің эталондық моделі туралы, желілер архитектурасының даму тенденциялары туралы білімдерді меңгеру; жергілікті және жаһандық компьютерлік желілердің архитектурасы мен жұмыс істеу принциптерін, қазіргі заманғы есептеу жүйелерін құрудың теориялық негіздерін, процессор, жад, енгізу-шығару құрылғылары, перифериялық жабдықтар жұмысын бағдарламалық басқару әдістерін меңгеру; интернет желісінде ақпаратты іздеу және қорғау тәсілдерін оқып үйрену; веб-беттер құру

  • Код ON7

    Мемлекеттік сектордағы деректерді жинау, сақтау, иеліктен шығару рәсімдерін регламенттейтін нормативтік-құқықтық базаны меңгеру;моделдердің сандық, сәйкестендіру және оңтайландыру әдістерін қоса алғанда, математикалық модельдеудің әртүрлі әдістерін меңгеру; Web-құжаттарды жасауға гипермәтіндік белгілеу және CSS тілдерін қолдану; навигацияны әзірлеу; эргономиканы (web-usability) ескере отырып, сайтты макеттеу; динамикалық элементтерді әзірлеу; интерактивті web-қосымшаларды құру

  • Код ON4

    Ақпаратты жинау, интерпретациялау және ғылыми материалдарды қиыстырып келтіру, теориялық және қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық аппаратты қолдану; есептеу комбинаторикасы және графтар теориясы есептерін шешу үшін Математикалық логика және Жиындар теориясы әдістерін қолдану; бағдарламалау тілінің нормативтік талаптарына сәйкес бағдарламаларды құру және рәсімдеу; зерделенген технологияларды пайдалана отырып web-сервистер, сайттар, порталдар құру; компьютерлік геометрия, растрлық және векторлық графика әдістерін меңгеру, күрделі тақырыптар бойынша нақты, құрылымдалған мәтін құру, Қазақстан Республикасының ауыспалы шет тілдік білімін дамытудың негізгі бағыттары мен принциптерін білу, алдыңғы қатардағы технологияны педагогикалық шығармашылықпен қолдану, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілетін игеру, цифрлық мультимедиялық компоненттерді білім беру кешендеріне біріктіру дағдыларын игеру, күрделі тақырыптар бойынша нақты, жақсы құрылымдалған және егжей-тегжейлі мәтін құрастыру

  • Код ON5

    Есептеу жүйесінің осы архитектурасына қатысты ақпаратты өңдеу міндеттерін шешу үшін тиімді алгоритмдерді қолдану және құру; ақпаратты қорғауды қамтамасыз ету әдістері мен құралдарын қолдану; оқытудың дәстүрлі әдістерін жаңа ақпараттық технологиялармен біріктіру; қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен желілік ресурстар негізінде қолданбалы бағдарламалық құралдарды құру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, оқу құралдарын таңдаңыз, зерттеу мәселелерін шешуге байланысты әрекеттерді орындау, ғылыми- зертеу жұмыстарын жүргізу, ғылыми- зерттеу институттары үшін оқу құралдарын талдау, зерттеу мәселелерін шешуге байланысты іс-әрекеттерді орындау

  • Код ON9

    Электрондық коммерцияның қазіргі заманғы типологияларын, электрондық коммерцияда қолданылатын техникалық және бағдарламалық құралдарды, электрондық бизнеспен байланысты жобаларды әзірлеу саласындағы қызметті зерттеу;: фон-Нейман типтес ӘК құру және жұмыс істеу принциптерін; қазіргі заманғы жергілікті есептеу желілерінің (ЖЕЖ) құрылысы, ЖЕЖ топологиялары, ЖЕЖ компоненттері және олардың параметрлері, монтаждау ережелері туралы; қорғалатын ақпараттың таралып кетуіне ықпал ететін техникалық құралдар мен жүйелердегі физикалық процестер туралы білімді меңгеру, қазіргі заманғы жергілікті есептеу желілерінің (ЖЕЖ) құрылысы, ЖЕЖ топологиялары, ЖЕЖ компоненттері және олардың параметрлері, монтаждау ережелері туралы; қорғалатын ақпараттың таралып кетуіне ықпал ететін техникалық құралдар мен жүйелердегі физикалық процестер туралы білімді меңгеру

  • Код ON2

    Әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әр түрлі салаларында жағдайлар бере білу; нақты ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін пайдалану; тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсету; қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сүйену,әр түрлі академиялық және кәсіби ортада жұмыс жасай білу, ағылшын тілінде сөйлей білу, ағылшын тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі формалары мен түрлерін қолдану, әр түрлі академиялық және кәсіби ортада жұмыс жасау

Top