Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03111 Психология в Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі және қолданбалы ғылым, мәдениет табысты бәсекелесуге қабілетті, жоғары кәсіптік білім беру жүйесін жоғары білікті мамандармен қамтамасыз ету және мемлекеттік басқару органдарының, ішкі және сыртқы нарықтарда психология саласындағы қазіргі заманғы білімге иелік ететін еңбек
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Жоғары мектеп педагогикасы*
    Несиелер: 4

    Бұл курс білім алушыларда педагогикалық теорияның теориялық негіздерін және жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру кезінде қажетті педагогикалық шеберлік элементтерін қалыптастырады. Курс педагогиканың негізгі категорияларын, ғылымдардың жалпы жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңыздылығын, сондай-ақ тікелей Педагогикалық қызметті қамтиды. курс Қазіргі педагогиканың негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады және жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдерін егжей-тегжейлі қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)*
    Несиелер: 4

    Мақсаты: магистранттарға халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға және шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыруға, кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және оқу, қызмет, жұмыс барысында кәсіби қарым-қатынас жасау үшін пайдалануға мүмкіндік беретін, алған білімін шыңдауға кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттілікті одан әрі дамыта отырып қалыптастыру. Мазмұны: оқу курсын құру магистранттарды даярлаудың негізгі білім беру бағытына сәйкес келетін оқу материалын таңдаудың тақырыптық принципіне негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы*
    Несиелер: 4

    "Басқару психологиясы" пәнін оқытудың мақсаты - басқару саласындағы білім мен базалық іскерлікті меңгеру, басқару жүйесіндегі жеке тұлға мен топтарды меңгеру. Магистранттардың ғылыми-практикалық алғышарттары, негізгі кезеңдері, қазіргі жағдайы, пәндік саласы, негізгі мәселелердің мазмұны және оларды шешу шарттары туралы жүйелендірілген түсінігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйымдастыру психологиясы: қазіргі жағдайы және даму болашағы*
    Несиелер: 4

    Курс құрылған жұмыс процесінде адамның субъективті және топтық әрекеттерінің әртүрлі конфигурациялары туралы білімді біріктіруге арналған. Магистранттар ұйымдастырушылық-психологиялық мәселелерді талдау үшін теориялық білім алу тәжірибесін дамытады; ұйымдастырушылық психология саласындағы тәуелсіз аналитикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады. пәнді зерттеудің негізгі мәселелері: негізгі отандық және шетелдік тұжырымдамалармен танысу;ұйымдастырушылық өзара іс-қимыл дәрежелерінде зерттеудің проблемалық салалары туралы идеяларды белгілеу,ұйымдастырушылық-психологиялық жұмыстың нақты технологиялары мен әдістемелерімен танысу; ұйымдастырушылық психология саласындағы тәуелсіз аналитикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру мүмкіндіктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандағы психологиялық ғылым*
    Несиелер: 5

    Пәнді Зерттеудің мақсаты-Қазақстандағы психологияның дамуының теориялық және әдіснамалық міндеттерін білуді қалыптастыру, қазақстандық психологияның дамуының әдіснамалық негіздері, психологияның негізгі анықтамаларының негізі. Қазақстандағы психологияның қалыптасу тарихының теориялық және әдіснамалық міндеттері.Пән Қазақстандағы психологияның даму тарихының пәні мен нысандарын зерттейді; қазақстандық психологияның қалыптасуының әдіснамалық негіздері; Қазақстандағы психологиялық идеялардың даму шегі; Қазақстанда психологиялық идеялардың қалыптасу шептері;ежелгі түркілік психологиялық ойлар; Қазақ хандығы кезіндегі психологиялық ойлар; психологиялық зерттеулердің негізгі теориялық бағдарлары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу ақпарат көздерін сыни қабылдау және бағалау дағдыларын дамытуға, философиялық мәтіндерді талдау, философия саласындағы материалды баяндау қабілетін дамытуға; жаратылыстану ғылымдары саласында пайымдауларды қалыптастыруға, көпшілік алдында сөйлеу (риторика), пікірталастарға, түрлі жарыссөздерге, диалогтарға, теологиялық дауларға қатысу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушыларда әлем және ондағы адамның орны туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этнопсихологиядағы эксперименталды және кроссмәдени зерттеулер*
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы психолог-мамандарды дамытуда маңызды болып табылады. Бұл курста этникалық психологиядағы эмпирикалық және кросс - мәдени зерттеулердің бірлескен қиындықтары мен міндеттері, әсіресе ұлттық мәселе мен ұлттық сананың міндеттері, жеке тұлғаның ұлттық өзін-өзі анықтауға ықпал ететін ерекшеліктері мен сипаттамалары байқалады; аталған міндеттерге шолу этникалық психологиядағы эмпирикалық және кросс-мәдени ілімдердің бүгінгі тұжырымдамалары негізінде беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері*
    Несиелер: 5

    Пән психологияның пәндік саласын түсінуді қалыптастыруға мүмкіндік береді, оның ішінде ғылыми психологиялық идеялардың дамуын зерттеу, әлеуметтік ойлаудың әртүрлі ғылыми емес бағыттарында жасалған психологиялық білім, сонымен қатар психология тарихының әдіснамасы мәселелері ғылымды дамытудың заманауи үрдістері контексінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру саласындағы психологиялық қызметтердің өзекті мәселелері*
    Несиелер: 4

    Ғылымның осы бөлімінің негізгі міндеті-ертеңгі кәсіпқойларды игеру, психологтың педагогикадағы қызметі туралы академиялық Білім және нақты білімді құру, осы дағдыларды, дағдыларды жұмыста пайдалану. Психологтың педагогикалық іс-әрекеттегі жұмысын тұрақтандыратын заңдар мен нормативтік актілер зерттеледі; білім беру іс-әрекетіндегі психологиялық жұмыстың әдістемелік және теориялық дамуы, оның тарихы және біздің және шетелдік тәжірибедегі қазіргі жағдайы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық зерттеудің әдіснама мен диагностикасы*
    Несиелер: 4

    Пән магистранттарда қазіргі заманғы психологиялық зерттеулерде пайдаланылатын негізгі пайымдаулар мен әдістер туралы түсінік қалыптастырады; енгізілетін анықтамаларды және эксперименттік міндеттерді жасасу тәсілдерін пайдаланудың мазмұндық логикасын түсінуді қамтамасыз етеді; магистранттарды зерттеуді орындаудың барлық қадамдарында алған білімдері мен дағдыларын қолдануға дайындайды, сонымен қатар зерттеу тәсілдерін пайдаланатын өзге пәндердің материалдарын зерделеуге көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғааралық жанжал психологиясы*
    Несиелер: 4

    Бұл пән магистранттарды тұлғааралық қақтығыс психологиясымен таныстыруға және тұлғааралық қақтығыстарды басқарудың қарапайым дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Магистранттар кәсіби қызметте білім мен дағдыларды пайдалану, кәсіби қызметтегі жанжалды жағдайларды талдау , клиенттердің тұлғааралық қарым-қатынасы жағдайында ақылға қонымды іс-қимыл ережелерін қолдану , өткір жанжал жағдайлары,өз бетінше шешім қабылдау қабілеті; бастама көтеру; ұжымға кіру және өз үлесін қосу; қиындықтар алдында табандылық таныту қабілетіне ие болады; жылдам өзгерістер жағдайында икемді болу мүмкіндігі; өзіңіз үшін және басқалар үшін жауап беріңіз; білімге дайын болу және ұмтылу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен тәжірибесі*
    Несиелер: 4

    Эксперименттік психология-әртүрлі эмпирикалық әдістер арқылы орындалатын ғылыми-психологиялық зерттеулердің барлық түрлерінің жалпы анықтамасы. Эксперименттік психология Психологияның тәуелсіз түрі емес, психологиялық ғылымның барлық салаларына жақын жалпы көзқарас. Психологиядағы эксперименттік әдістеме негізінен зертханалық зерттеулерге біріктіріледі, оның барысында ғылыми-әдіснамалық тұрғыдан жарамды эксперименттердің кейінгі ұйымдастырылуы орындалады, олар психологиялық ғылымның әртүрлі салаларына, соның ішінде Практикалық психологияға орналасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік бағдар және кәсіптік кеңес берудің психологиялық негіздері*
    Несиелер: 4

    Курс магистранттарға кәсіптік бағдарлау жұмысының теориясын, жалпы принциптерін, кәсіптік бағдарлаудың негізгі технологияларын меңгеруге; кәсіптік кеңесшінің коммуникативтік мәдениеті мен этика негіздерін білуге; қазіргі негізгі мамандықтар бойынша профессиограммалар жаза білуге; кәсіптік бағдарлау жұмысының жоспарлау және жүйесі базаларын иеленуге; кәсіптік бағдарлау қызметі шеңберінде диагностикалық, түзету мәселелерін дербес белгілей және шеше білуге мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты-кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша кеңес беру саласында мамандандырылған психологтар қызметінің индикативті базасын шоғырландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте Психологияны оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері*
    Несиелер: 5

    Ғылымның осы бөлімінің негізгі міндеті-ертеңгі кәсіпқойларды игеру, психологтың педагогикадағы қызметі туралы академиялық Білім және нақты білімді құру, осы дағдыларды, дағдыларды жұмыста пайдалану. Психологтың педагогикалық іс-әрекеттегі жұмысын тұрақтандыратын заңдар мен нормативтік актілер зерттеледі; білім беру іс-әрекетіндегі психологиялық жұмыстың әдістемелік және теориялық дамуы, оның тарихы және біздің және шетелдік тәжірибедегі қазіргі жағдайы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтену және қарым-қатынас мәселелері бұзылған кездегі кеңес берудегі қазіргі заманғы психотехнологиялар*
    Несиелер: 5

    Пәннің бұл курсы психологты даярлаудың қажетті буыны болып табылады, өйткені бұл психологиялық кеңес беру, психодиагностикамен қатар, біздің елімізде психологиялық практиканың ең көп таралған түрі болып табылады. Әлеуметтенуді бұзу және қарым - қатынас проблемалары бойынша кеңес берудегі заманауи психотехнология курсы университеттік білім берудің негізін құрайтын негізгі пәндердің бірі болып табылады. Курс магистранттардың психология саласындағы кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастырады, пәнді зерттеу барысында оларды прогрессивті практикалық психологияның дерексіз негіздерін, оны жүзеге асырудың конфигурациялары мен технологияларын білумен қаруландырады. Теріс әлеуметтік көріністердің алдын алу және психологиялық түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиядағы статистиканың қазіргі заманғы әдістері*
    Несиелер: 4

    "Психологиядағы қазіргі статистика" пәнінің негізгі мақсаты-магистранттарды математикалық статистикамен және психологиялық зерттеулерде қолданылатын деректерді талдаудың математикалық әдістерімен таныстыру. Курс магистранттарды математикалық (статистикалық), егжей-тегжейлі, психологиялық зерттеу нәтижелерін қарауға, алынған мәліметтерді зерттеуге жеке көлемді өңдеуге дайындауға көмектеседі. Магистранттар теориялық қорытындыларды ұйымдастыру, тесттерді дайындау мен қолдануда математиканы қолдану дағдыларын игереді. Жан-жақты талдауды тестілеу зерттелген мәселелердің көрінбейтін нәтижелерін алуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    тұлғаны әлеуметтендіру, психосоматикалық медицина және психосементика саласындағы кәсіптік-бағытталған терең білім мен құбылыстарды түсінуді көрсету

  • Код ON10

    психологияның базалық, фундаменталды, қазіргі мәселелері бойынша ғылыми зерттеулердің жобаларын (бағдарламалары мен әдіснамасын) әзірлеу және іске асыру қабілеті

  • Код ON4

    дәстүрлі және қазіргі заманғы ғылыми концепцияларды қолдану қабілеті, басқару және мотивация саласындағы негізгі іскерліктер, ұйымдастыру психологиясы саласындағы зерттеулердің тәсілдері мен бағыттары

  • Код ON11

    жүйеленген кәсіби білімі, практикалық дағдылары болуы, кәсіби бағдар беру, алдын алу, психокоррекциялық және кәсіби кеңес беру қызметін жоспарлау және ұйымдастыру негіздерін білуі

  • Код ON6

    кәсіби және зерттеу міндеттерін шешу барысында заманауи және инновациялық ғылыми-зерттеу технологияларын қолдану, оның ішінде жеке тұлғаның, сананың, интеллект пен уәждеменің дамуын зерттеу

  • Код ON13

    «психологиялық білім, психоконституция, психодиагностика, психологиялық-педагогикалық қызметтер саласындағы әлеуметтік, этикалық, философиялық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпараттар жинау және интерпретациялау

  • Код ON9

    кіші топ психологиясын және отбасылық қарым-қатынастарды, тұлғааралық жанжал мен әлеуметтік аддикцияны тиімді зерттеуде коммуникативтік қабілеттерін пайдалана білу және әлеуметтік-психологиялық білімді қолдана білу, Жоғары әлеуметтік бейімделуі

  • Код ON5

    психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері мен тарихын, психологиялық экспериментті және диагностиканы, статистикалық деректерді білу және түсіну

  • Код ON2

    ғылыми және философиялық Таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми пайымдау мен зерделеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған ақиқатты бағалау қабілеті

  • Код ON1

    тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу қабілеті, оқу-кәсіби тақырыптарға әртүрлі ғылыми-оқу мәтіндерін жасай білу

  • Код ON8

    экологиялық психологияның, жарнама психологиясы, психосоматиканың неғұрлым кең (немесе пәнаралық) салалары аясында және контекстінде кәсіби міндеттерді шешу кезінде білім мен түсінуді қолдану

  • Код ON12

    өз қызметінің нәтижелерін бағалауға, кәсіби өз білімін жүзеге асыруға және рефлексия жасауға қабілеттілік

  • Код ON3

    жоғары мектеп педагогикасы мен педагогикалық тәжірибенің жаңа жетістіктерін ескере отырып, білім беру қызметін оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру, педагогикалық технологиялар мен коммуникациялардың негіздерін білу

Top