Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Математика мұғалімдерін даярлау в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Экономикадағы математикалық әдістер
    Несиелер: 3

    Студенттерге математиканың негізгі бөлімдерінің теориялық білімдерін, негізгі практикалық математикалық әдістерді, оларды практикалық қызметте пайдалану дағдыларын меңгерудің маңыздылығын түсіндіреді және экономикалық математикалық әдістерді шешуде қамтитын өз мамандығы бойынша ақпарат ағымында бағдарланады.

  • Кәсіби шет тілі 3
    Несиелер: 5

    Таңдаған мамандықтары бойынша тілдің күрделі деңгейлері мен функциялары туралы білім береді; жүйелі мақсатты оқу үшін теориялық материалды, жаттығу жаттығуларын, кәсіптік терминдермен техникалық тақырыптарға жазбаша тапсырмаларды қамтиды; ағылшын тілінде сөйлеуді дамыту, дұрыс оқу дағдыларын қалыптастырады

  • Кәсіби бағытталған қазақ (орыс) тілі 3
    Несиелер: 5

    Пән оқу мамандарды даярлаудың құрамдас бөлігі болып табылады. Бұл пән қазақ тілін объект ретінде емес, негізгі білімді меңгеру құралы ретінде тереңірек үйренуді көздейді.

  • Мұғалімнің кәсіби бағдары
    Несиелер: 5

    Мұғалімнің жоғары кәсіби дайындығын, инновациялық ойлауды, өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға, коммуникативтік қабілеттерін, оқушылармен дұрыс қарым-қатынасты қалыптастыруға, олардың шығармашылық әлеуетін ашуға, білімнің жан-жақты дамуына ықпал етеді.

  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлін қалыптастыру, дін ұстанымдары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің шығу тегі мен эволюциясының мәселелерін, негізгі діни конфессиялардың діни ілімі мен дін тарихы мен ерекшелігін жариялау, қазіргі заманғы әлемдік және дәстүрлі емес діндерді ұйымдастыру, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары

  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Студенттерді ғылыми сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру, олардың мақсаты, құрылымы, стилистикалық ерекшелігі туралы идеялар негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндерді құру дағдыларын қалыптастыру, академиялық ортадағы коммуникацияның негізгі принциптерін игеру. Курс аясында студенттер академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын игереді: реферат, оқу эссе, ғылыми мақала, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация.

  • Кәсіби ағылшын тілі 1
    Несиелер: 5

    Грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды; оқудың жетекші рөлімен кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыруға үйретеді

  • Кәсіби ағылшын тілі 2
    Несиелер: 5

    Кәсіби-бағытталған шет тілді сөйлеуді қолдану дағдылары мен біліктерін жетілдіруге мүмкіндік береді; полимәдени және көптілді орта жағдайында әлеуметтік-мәдени, академиялық және кәсіби салаларда тиімді, өз бетінше қарым-қатынас жасау үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады

  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Дәстүрлі тәсіл және нәтижелерді инновациялық бағалау туралы мәліметтерді кеңейтеді; "критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім беру нәтижелерін бағалаудың критериалды тәсілін көрсетеді; құзыреттілік және жеке-бағытталған тәсіл логикасында критериалды бағалау технологиясын, білім беруді инновациялық дамытудың қазіргі кезеңінде оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады.

  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Элементарлық математика практикалық білім мен дағдылардың базасы болып табылады, оның негізінде мектептегі математика курсының нақты тақырыптарын оқытудың әдістемелік аспектілері ашылады. Сондықтан, бұл курста басты назар мектеп математикасымен тығыз байланысты бөлімдерге бөлінеді. Курстың мақсаты: математикалық білім жүйесіндегі мектеп математика курсы мазмұнының рөлі мен орны туралы білімді қалыптастыру; негізгі дидактикалық қағидаттарды іске асыруды ескере отырып, мектеп математика курсын дамыту және толықтыру логикасы туралы түсініктерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңын, сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік түрлерін студентке меңгертіп, өз құқықтары мен міндеттерін біліп, қоғамдық ортамен заң шеңберінде әрекет етуге дағды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және жастар саясаты
    Несиелер: 5

    Көшбасшылықты жүзеге асыруда әлеуметтік орта ерекше рөл атқарады. Кандидат болу, қолдау алу, кейін билікте қалу үшін көшбасшы белгілі бір рөлде көрінуі, өзіне лайықты бедел мен қоғамдық пікір қалыптастыруы керек. Билікте болу үшін ол сайлаушыларға олар үшін әлі де маңызды екенін көрсетуге мәжбүр, және олардың пікірі оның билеуші ​​элитадағы мүшелігі беретін артықшылықтардан жоғары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты - студенттерге экономика негіздері бойынша базалық білім беру,әр түрлі процестерді өз бетінше талдау және бағалау қоғамның экономикалық өмірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам өмірінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Антропогендік қауіптердің әсері адамдардың қалыпты өмірін бұзады, апатты жағдайларға (ТЖ) және апаттарға, соның ішінде экологиялық апаттарға әкеледі. Қазіргі уақытта қауіпті табиғат құбылыстары мен процестерінің деструктивті әсерінің күшеюінің үрейлі тенденциясы қалыптасты. Нақты елдер мен аймақтардағы жағдайлардың барлық ерекшеліктері үшін олар халықтың санының өсуіне, салыстырмалы түрде шектеулі аймақтарда халықтың және материалдық байлықтың шоғырлануына, сондай -ақ табиғи апаттар генезисінің сипатының өзгеруіне байланысты. Табиғатқа еніп, одан да қуатты инженерлік кешендерді құра отырып, адамзат жаңа, өте күрделі жүйені құрайды, оның ішінде технологиялары әлі де белгісіз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Биосфера дамуының заңдылықтарын және экологиялық тепе-теңдікті сақтау жағдайларын ашу, сонымен қатар, қоршаған ортаның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Жаңа әлеуметтік–экономикалық жағдайлардағы басқару қызметінің мәнін түсінуге ықпал етеді; басқару бағытындағы базалық ұғымдық аппаратпен таныстырады; білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 3

    Психология мен педагогиканың объектісі, пәні мен міндеттері туралы түсінік береді, адамдағы биологиялық және әлеуметтік, психологияның негізгі салалары, педагогикалық және психологиялық талдау әдістері, адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқы, психологиялық үрдістерді ажыратуға ықпал етеді; психикалық жағдайларды жіктейді; тұтас педагогикалық процесті, оның құрамдас бөліктерін, түрлі педагогикалық мектептерді сипаттайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру процесінде кәсіпорындар мен ұйымдардың кәсіпкерлік қызметі ерекше рөл атқарады. Кәсіпкерлердің бастамасы, тәуекелі, білімі мен біліктілігі кәсіпорындардың (фирмалардың) әлеуметтік – экономикалық ресурстарын, Ұлттық экономика жүйесін ұйымдастыруды барынша тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын графикасы және қазақ жазуы
    Несиелер: 3

    Қазақ жазуының тарихымен, жаңа ережелермен және олардың ерекшеліктерімен, басқа елдердің латын әліпбиіне көшу тәжірибесімен таныстырады, болашақ ұлт үшін қазақ тілінің латын әліпбиіне көшуінің маңыздылығын түсіндіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгебра
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы алгебраның негізгі түсініктері мен әдістерімен есептеу және оларды әртүрлі есептерді шешу процесінде қолдануға үйрету және математикалық білім жүйесіндегі қазіргі заманғы алгебраның рөлін және математикалық мәдениеттің алгебралық құрамын ашу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 3

    "Аналитикалық геометрия" курсын оқу кезінде алынған білім, бір жағынан, математикалық мәдениетті қалыптастырады, екінші жағынан, табиғи құбылыстарды зерттеудің жаратылыстану тәсілінің негізін құрайды. Бұл курс сызықтық алгебралық формалармен ұсынылған геометриялық суреттерді қарастыру кезінде координаттар әдісін зерттеуге; геометриялық есептерді шешу әдістері мен тәсілдерін зерделеуге; студенттердің өз бетінше оқу және математикалық модельдерді оқу мен құруда қолдану біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталғанрытындылау. Тікелей сызық пен жазықтық арасындағы теңдеулерді анықтаудың әртүрлі түрлерін жіктеу, тік сызықтар мен ұшақтар арасындағы бұрыштарды нүктеден тік сызыққа немесе жазықтыққа дейін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызықтық алгебра
    Несиелер: 5

    Математикалық модельдеудің қазіргі заманғы тұжырымдамаларының негізі ретінде сызықты алгебраның теориялық негіздерін меңгеру; Жалпы ізденістегі және кәсіби тәжірибеде сызықты алгебра аппаратының қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарапайым геометрия
    Несиелер: 3

    Жалпы теориялық және арнайы пәндерді оқу және логикалық , алгоритмдік және кеңістіктік ойлауды дамыту үшін қажетті Элементарлық геометрияның негізгі әдістерін зерттейді; жалпы математикалық мәдениетті арттырады, нақты процестердің модельдерін формалдау дағдыларын қалыптастырады. Қолданбалы есептерді өз бетінше талдаудың зерттеу дағдылары мен іскерліктерін өңдейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика.
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты: студенттер арасында жаппай біртекті кездейсоқ құбылыстардың ықтималды заңдылықтары туралы, сондай-ақ статистикалық заңдылықтарды анықтау мақсатында бақылау нәтижелерін жинау, жүйелеу және өңдеу әдістері туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Пәннің міндеттері: студенттердің Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін теориялық меңгеруі; кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеудің практикалық дағдыларын игеру, кездейсоқ шамалардың таралу заңдылықтарын және олардың сандық сипаттамаларын зерттеу; студенттерге параметрлердің мәндерін бағалау және гипотезалардың маңыздылығын тексеру үшін статистикалық ақпаратты өңдеу әдістерін үйрету; студенттерге ықтималды статистикалық есептерді шешу үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдануға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау-1
    Несиелер: 5

    Нақты сандар жиынының және олардың қасиеттерінің іргелі ұғымдары туралы түсінік қалыптастырады, жиындарға операциялар қолданудың мысалдарын, функциялардың бейнеленуі, кері функцияны, сан жиындары, олардың қасиеттері, нақты сандар жиындары туралы түсінік беріледі; сандық және монотонды тізбектер, тізбек шектері және олардың қасиеттері туралы түсінік қалыптастырылады, I және II тамаша шектер мысалдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп математика курсындағы ықтималдық теориясы элементтері
    Несиелер: 5

    Ықтималдық теориясының элементтеріне мыналар жатады: оқиғаның жиілігі, ықтималдық, тең мүмкін болатын оқиғалар, олардың ықтималдығын есептеу, геометриялық ықтималдық туралы идеялар. Сондай-ақ, кездейсоқ оқиғалардың тұжырымдамасымен және мысалдарымен танысу қарастырылған. Нәтижесінде студенттер қарапайым жағдайларда кездейсоқ оқиғалардың жиілігі мен ықтималдығын табуды үйренуі керек. Жоғары сыныптарда қарапайым және күрделі оқиғаларды қарастыру, оқиғалар мен қарама-қарсы оқиғалардың ықтималдығын есептеу, ықтималды әдістер негізінде практикалық мәселелерді шешу қарастырылған. Ықтималдық теориясының элементтерін зерттеудің негізгі мақсаттарын былайша тұжырымдауға болады: ықтималдық теориясының элементтерімен шынайы әлем құбылыстарын сипаттаудың барабар құралы ретінде танысу; Ықтималдық теориясы бойынша есептерді шешуде "қолданбалы" ойлаудың ықтималдық-статистикалық аспектісінің дағдыларын дамыту; оқу процесінде Ықтималдықтар теориясы аппаратын қолдану негізінде оқушылардың математикалық мәдениетінің деңгейін арттыру. Сондықтан осы курстың құрылымы мен мазмұнында жоғарыда аталған мәселелер қамтылатын болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалдық геометрия
    Несиелер: 5

    Дифференциалды геометрия дифференциалды есептеу аппараттарының геометриялық мақсаттарда ұқсас қолданылуын білдіреді. Сонымен қатар, жаңа әдістермен шешілетін міндеттер ауқымы кеңейеді. Классикалық дифференциалдық геометрияны зерттеудің негізгі объектісі-үш өлшемді кеңістіктегі қисықтар мен беттер. Дифференциалды геометрия курсында зерттелетін қисықтар мен беттердің шеңбері кеңейеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Лобачевскийдің геометриясы
    Несиелер: 5

    Математикалық ғылымның классикалық бөлімдерінің негізгі ережелерін, математиканың базалық идеялары мен әдістерін, Негізгі математикалық құрылымдар жүйесін және аксиоматикалық әдіспен меңгеруге мүмкіндік береді, математикалық ойлау мәдениетін, логикалық және алгоритмдік мәдениетті меңгерген; математиканы ғылымның әмбебап тілі ретінде, құбылыстар мен процестерді моделдеу құралы ретінде меңгерген, практикалық есептерді шешу үшін математикалық модельдерді құра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтан оқытуда оқу процесін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқыту-бұл инновациялық оқыту, өйткені оқу процесін басқаруды оқытушы (мұғалім) - тьютор тарапынан сақтай отырып, оқыту акценті білім алушыға ауысады. Инновациялық (қашықтықтан) оқыту-бұл әлеуметтік дамудың ерекшеліктеріне және қазіргі заманғы мәдениеттің түріне сәйкес келетін әлеуметтік оқытуды ұйымдастырудың жаңа түрі. Инновациялық (қашықтықтан) оқыту шеңберінде жеке тұлғаның дамуына жағдай жасалады, оның жеке шығармашылық үлесі, жеке бастамасы, өзін-өзі дамыту бостандығы құқығы жүзеге асырылады. Білім берудің әртүрлі деңгейлерінде қашықтықтан оқыту моделін іске асыру әдіснамалық, ұйымдастырушылық, психологиялық, мазмұндық, қолданбалы және өңірлік аспектілерді кешенді есепке алу шартымен мүмкін болады. Осы сұрақтардың барлығы осы курсты оқып-үйрену барысында қамтылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 5

    "Сандық әдістер" пәнін меңгерудің мақсаты: қолданбалы информатиканың заманауи әдістері, оның ғылым жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастыру; математика, информатика, сандық әдістер ұғымдарын кеңейту және тереңдету; абстрактілі ойлауды, есептеу, алгоритмдік мәдениетті және жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетті дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Математиканы оқыту әдістемесі" пәнінің негізгі мақсаттары: 1) студенттердің мектеп математикасы курсының құрылымы мен мазмұнының ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздерін терең түсінуін қамтамасыз ету; 2) студенттерде оқу жұмысын жүргізудің практикалық дағдыларын тұжырымдау; 3) болашақ мұғалімдердің Математиканы оқыту проблемаларын шеше алу білігін, сондай-ақ оқыту процесін өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Осы мақсаттарға жету үшін келесі міндеттер шешіледі: -қазіргі білім жүйесінде және оның әртүрлі деңгейлеріндегі білім беру жүйесінде математиканың маңызы мен рөлі ашылады; - математиканы оқыту әдістемесінің негізгі ұғымдары, математиканы оқытудың нысандары мен әдістері туралы білім қалыптасады;-студенттер жалпы орта білім беру деңгейінде математика бойынша бағдарламаның мазмұнымен, пән бойынша оқулықтармен және оқу құралдарымен, ОӘК-мен(оқу-әдістемелік кешендермен) танысады; Математиканы оқыту, сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу үшін қажетті практикалық дағдылардың негіздері қаланады, өз бетінше білім алуға деген ұмтылысын арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сызықтық Геометрия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - проективтік геометрияның негіздерін зерттеу және оның негізінде кеңінен танымал метрикалық Геометрияларды (аффиндік, Галилей, Минковский, Евклид, Лобачевский, Риман) құру; студенттердің геометриялық ойлауын және проективтік геометрия әдістерін қолдану дағдыларын дамыту; проективтік әдіс арқылы геометриялық білімді жүйелеу. Бұл пән басқа геометриялық пәндерді оқытуда, көкжиегі мен дүниетанымын кеңейтуде пайдалы болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    "Дифференциалдық теңдеулер" пәні жаратылыстану мен техниканың көптеген есептерін зерттеудің қуатты құралы болып табылатын іргелі математикалық пәндердің бірі бойынша тыңдаушыларды даярлауды қамтамасыз етеді. Дифференциалдық теңдеулер практикалық есептерді шешуде кеңінен қолданылатын негізгі математикалық ұғымдардың бірі болып табылады. "Дифференциалдық теңдеулер" пәнінің мақсаты - дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі түсініктерін зерттеу және пән тақырыптары бойынша практикалық есептерді шешудің негізгі тәсілдерін меңгеру. Пән дегеніміз-пәндердің кәсіби циклінің ауыспалы бөлігі. Пәннің міндеті-студенттерге кейінгі математикалық және басқа да жаратылыстану пәндерін сәтті зерттеу үшін қажет пәннің негіздерін және оның әртүрлі білім салаларындағы қосымшаларын игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Алгоритм және программалау
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау тілдерін одан әрі тереңдетіп оқыту үшін негіз болатын бағдарламалау тілдерін, жобалауға, декомпозицияға, процедуралық абстракцияға, тестілеуге және тілдер әдістерін қайта қолдануға баса назар аудара отырып, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің тиімді тәжірибесін үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық талдау-2
    Несиелер: 5

    "Математикалық талдау 2" курсын оқу кезінде студенттер іргелі математикалық білімнің ажырамас бөлігін құрайтын қатарлардың теориясы мен қолданылуы бойынша білім алады. Пәннің негізгі міндеті-әр түрлі типті қатарларды зерттеуге байланысты теориялық мәселелерді зерттеу. Оқу процесінде Математикалық талдаудың әртүрлі мәселелерін шешуде қатарларды шығармашылық қолдану дағдыларын дамыту қажет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фурье қатарлары
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу кезінде студенттер Фурье тригонометриялық қатарларының теориясын, Фурье түрлендіруін үйренеді. Теориялық материалды ұсыну студенттерге қол жетімді дәлелдемелер деңгейінде жүзеге асырылады. Математикалық талдау курсының осы бөлімін оқып-үйренудің әдеттегі тәжірибесіне сәйкес, оқу материалын баяндау , "эвристикалық" пайымдау қатал емес, Фурье қатарына жіктеу туралы Дирихле теоремасының дәлелдемесі алынып тасталды. Есептер шығару мысалдары, соның ішінде MathCAD жүйесін қолдану арқылы келтіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Әр түрлі академиялық жұмыстарды (эссе, курстық жұмыстар, әдеби шығармаларды талдау және т.б.) жазу кезінде қолданылатын тілдік стильді ұсынады; барлық деңгейде тілді жетілдіруге, студенттерді ғылыми жұмысқа дайындауға академиялық жазу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық білім беру ресурстары мен жабдықтары
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстары мен жабдықтары" пәнін игерудің мақсаты математиканы оқытудың негізгі бағыттары, мазмұны мен әдістері туралы идеяларды дамытумен байланысты кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері: - Педагогикалық қызметтегі электронды білім беру ресурстары мен жабдықтарының рөлі мен орнын түсіну үшін қажетті жалпы теориялық және әдістемелік білім жүйесін қалыптастыру; - оқу үрдісінде МДМ және жабдықтарды пайдалану саласында болашақ математика мұғалімінің кәсіби құзыреттілігіне сәйкес келетін педагогикалық міндеттерді шешу үшін МДМ және жабдықтарды тиімді пайдалану әдістемесін зерделеу; - студенттерді электронды оқу материалдарын педагогикалық жобалау (ЭУМ) және жабдықтар негізінде оқу процесін құру әдістемесімен таныстыру; - математика мұғалімі қызметінде МДМ және жабдықтарды жобалау және пайдалану бойынша біліктер мен дағдыларды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық талдау- 3
    Несиелер: 5

    "Математикалық талдау 3" пәнін игерудің мақсаты студенттерге үздіксіз математика аппаратын қолданатын барлық кейінгі курстарды оқып-үйрену үшін қажетті көлемде дифференциалды және интегралды есептеу әдістерін игеру болып табылады. Курсты оқу орта жалпы білім беретін мектеп көлемінде математиканы білуді талап етеді. Өз кезегінде, математикалық талдауды білу математикалық, жаратылыстану және кәсіби циклдердің барлық курстары үшін қажет. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі керек: математикалық теория негіздерін және қазіргі заманғы математиканы дамытудың перспективалық бағыттарын; математиканың қосымшаларын және білім алушыларға қолжетімді осы қосымшалардың математикалық элементтерін; қолынан келуі керек: Математикалық талдау курсының есептерін шешу (бөлімдер: дифференциалдық есептеу элементтері, интегралдық есептеу элементтері, дифференциалдық теңдеулер).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дискреттік математика
    Несиелер: 5

    "Дискретті математика" пәнін меңгерудің мақсаты студенттерді қазіргі заманғы дискретті математиканың негіздерімен таныстыру; математиканың абстрактілі ұғымдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; пәннің қолданбалы міндеттерімен таныстыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент: базалық және жұмыс оқу жоспарларында көзделген келесі пәндерді одан әрі оқу үшін қажетті Дискретті математика негіздерін білуі; оларды пайдаланатын пәндерде туындайтын мәселелерді шешу үшін қазіргі дискретті математиканың идеялары мен әдістерін қолдана білуі керек.; дискретті математиканың заманауи құралдарын қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Цифрлық білім беру технологиялары-бұл көрнекілікті қамтамасыз ететін электрондық жүйелерді пайдалануға негізделген оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық тәсілі. Цифрлық технологияларды қолданудың мақсаты оқу процесінің сапасын, тиімділігін арттыру, сондай-ақ студенттерді табысты әлеуметтендіру болып табылады. Сондықтан бұл курс жоғары білікті мамандарды даярлауда цифрлық білім беру технологияларының мүмкіндіктерін, сондай-ақ білім беру кеңістігіндегі цифрлық оқыту технологияларының рөлін ашуға бағытталған және цифрлық білім беру технологияларының негізгі түрлерін және оларды оқу процесінде қолдануды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс ағылшын тілін меңгеру дағдыларын бекітеді, сондай-ақ кәсіби мақсаттар үшін тілді одан әрі үйренуге негіз қалайды.Пәнді оқытудың мақсаты академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін білім алушыларда шет тілді коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикадан стандартты емес есептерді шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Стандартты емес есептер: оқушылардың зияткерлік мүмкіндіктерін жетілдіруге, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын байыту есебінен оларды жеке математикалық шығармашылыққа "тартуға"; математикалық есептерді шығару барысында жаңа тәсілдермен танысуға ықпал етеді. Сондай-ақ стандартты емес міндеттерді шешу білім алушылардың қызметін жандандырады. Сондықтан бұл курстың мақсаты: математикадан стандартты емес есептерді шығаруға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалдық есептеулер
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты болашақ мамандарда басқа математикалық пәндерде қолдануға, сондай-ақ әртүрлі қолданбалы есептерді шешуге қажетті қазіргі заманғы дифференциалдық есептеу теориясы саласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеттері: 1. Дифференциалдық есептеулерді зерттеудің өзектілігін түсіндіру және негіздеу. 2. Саралау теориясының негізгі ұғымдарын тұжырымдау, сонымен қатар олардың пайда болу табиғатын түсіндіру. 3. Дифференциалдық есептеу теориясының типтік практикалық және теориялық мәселелерін шешуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көп айнымалы функциялардың интегралдық есептеуі
    Несиелер: 5

    "Көп айнымалы функциялардың интегралдық есептеуі" оқу пәнін игерудің мақсаты ғылыми-зерттеу, жобалау және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға ықпал ететін басқа математикалық пәндерді одан әрі игеруге мүмкіндік беретін теориялық негіздер құру болып табылады. Осы пәнді игеру нәтижесінде студенттер математиканың классикалық бөлімдерінің негізгі ережелері мен әдістерін және оларды практикалық қолдануды біледі; Математикалық талдаудың қарапайым есептерін шешуде математикалық өрнектерді түрлендіруді дұрыс орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи операциялық жүйелер
    Несиелер: 4

    Аталған курстың мақсаты студенттерді заманауи операциялық жүйелерді ұйымдастырудың негізгі ерекшеліктерімен таныстыру; қолданбалы бағдарламалардың әртүрлі операциялық жүйелермен өзара әрекеттесу принциптерін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Бұл курс студенттерді ғылыми экспериментті жүргізу мен автоматтандырудың заманауи әдістеріне оқытуды мақсат ететін арнайы курстар жүйесіне біріктірілген. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер қолданбалы бағдарламаларды жазуға, сондай-ақ компьютерлік желілердің алгоритмдеріне білім, біліктер мен дайындықтарға ие болады деп болжанады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Комплекс айнымалы функциялар теориясы
    Несиелер: 4

    Бұл курсты игерудің мақсаттары: күрделі айнымалы функция теориясының негізгі ұғымдарын білу, мысалы: күрделі сандар, күрделі айнымалы функциялар, аналитикалық функциялар, аналитикалық функциялар. Бұл курсты оқу кезінде студенттер күрделі айнымалы функция теориясының негізгі ұғымдарын біледі, мысалы: күрделі сандар, күрделі айнымалы функциялар, аналитикалық функциялар, күрделі айнымалы функцияны интеграциялау және саралау әдістерін, операциялық есептеу әдістерін, аналитикалық функциялардың сериясымен жұмыс істеу әдістерін, теориялық және математикалық физикада туындайтын есептерді шешуде осы ұғымдар мен әдістерді қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан және интерактивті оқыту технологиялары/
    Несиелер: 5

    "Қашықтықтан және интерактивті оқыту технологиялары" курсы студенттердің қашықтықтан және интерактивті оқыту технологиялары саласындағы білімдерін кеңейтуге және тереңдетуге, қазіргі заманғы қашықтықтан және интерактивті оқыту проблемаларын түсінуді дамытуға бағытталған. Курсты оқып үйрену барысында қазіргі қоғамда қашықтықтан және интерактивті технологияларды қолданудың рөлін, олардың қазіргі білім жүйесі үшін маңыздылығын, оларды оқыту саласында қолдану бағыттарын ашу және студенттерді қашықтықтан оқытуға арналған электронды оқу курсының типтік фрагментін жобалауға және жасауға үйрету көзделеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Функционалдық талдау
    Несиелер: 5

    "Функционалдық талдау" пәнін меңгерудің мақсаты: студенттердің математикалық мәдениетін қалыптастыру, жүйелік математикалық ойлауды дамыту. Бұл курс алгебра, математикалық талдау және геометрия идеяларының шексіз өлшемді жағдайына жалпылау болып табылады. Идеялар, әдістер, терминология, белгілер және функционалды талдау стилі математиканың барлық салаларына еніп, оны біртұтас етіп біріктіреді. "Функционалдық талдау" пәнін игеру кезінде алынған білімді, практикалық дағдыларды білім алушылар Кәсіптік пәндерді оқу кезінде пайдаланады. Курстың міндеттері:-бакалаврдың жаратылыстану-ғылыми білімінде математикалық құраушының маңыздылығын түсінуді қалыптастыру; - маңызды математикалық модельдер мен математикалық әдістердің өзара байланысын сипаттау үшін қолданылатын ұғымдар жүйесін таныстыру; - заманауи математикалық модельдер мен әдістерді қолдану дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру.елей и методов

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикадан олимпиадалық есептерді шығару
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: студенттерді олимпиадалық есептерді шешудің негізгі әдістерімен, сондай-ақ әртүрлі математикалық жарыстарды өткізу әдістемесімен таныстыру. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер: математикалық жарыстардың негізгі түрлерін және оларды өткізу ережелерін; математикадан олимпиадалық есептерді шешудің негізгі әдістері мен тәсілдерін; параметрлері бар есептерді шешу алгоритмдерін; теңсіздіктер, теңдеулер мен олардың жүйелерінің шешімдер санының параметр мәндеріне тәуелділігін; теңдеулер, теңсіздіктер және олардың жүйелері шешімдерінің қасиеттерін білуі тиіс; меңгеруі тиіс: олимпиадалық есептерді шешуде зерттелген әдістер мен тәсілдерді қолдану; теңдеулерді, теңсіздіктерді, теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесін параметрлермен шешу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі математикалық білім берудің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Математиканы оқу пәні ретінде дамытудың қазіргі кезеңі: мазмұндық негіздерді қатаң іріктеумен; оқытудың нақты мақсаттарын, пәнаралық байланыстарды нақты айқындаумен, оқытудың әрбір кезеңінде оқушыларды математикалық даярлауға қойылатын талаптармен; математиканың тәрбиелік және дамытушылық рөлін, оның өмірмен байланысын күшейтумен; оқушылардың пәнге және оның қосымшаларына қызығушылығын жүйелі түрде қалыптастырумен сипатталады.Осы сұрақтардың барлығы аталған курсты оқып-үйрену барысында жан-жақты қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курсты меңгеру үшін студенттер мектепте ақпараттық технологияларды, педагогиканы, психологияны оқу кезінде және болашақ математика мұғалімдерін даярлау бағыты бойынша оқыту аясында қалыптасқан білімді, дағдыларды, дағдыларды пайдаланады. Осы курсты оқу кезінде студенттер қашықтықтан оқытудың мақсаттары мен міндеттерін; оқушылардың әртүрлі топтарымен қашықтықтан оқытудың нысандары, әдістері мен әдістемесін оқып-үйренеді; қашықтықтан оқытуда қолданылатын негізгі ақпараттық технологиялар және қашықтықтан оқытуды білім беру процесіне енгізу үшін қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана алады; компьютерлік телекоммуникация базасында қашықтықтан оқыту жүйесі үшін оқу материалын ұйымдастырады және қашықтықтан оқытудың қазіргі заманғы әдістемелеріне игереді; қашықтықтан оқыту жүйесінде мультимедиялық жобаларды құру дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математика тарихы
    Несиелер: 5

    "Математика тарихы" курсының негізгі мақсаты-студенттерді математиканың қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру. "Математика тарихы" курсының міндеттері: студенттерде математиканың дамуының негізгі тарихи кезеңдері туралы түсінік қалыптастыру; болашақ мамандарға математика мен басқа да оқытылатын пәндердің өзара байланысын түсінуге көмектесу; студенттерді математикалық идеяларды жалпы мәдени құндылықтармен, тарихи оқиғалар мен фактілермен байланыстыруға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дербес туындылардағы дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - екінші ретті жартылай туындылардағы сызықтық дифференциалдық теңдеулер теориясын және оларды шешудің кейбір әдістерін зерттеу, зерттелетін теориялық есептердің қолданбалы сипаттағы мәселелермен байланысын орнату. Курс айнымалыларды бөлу әдісін, интегралды түрлендірулерді және кейбір сандық әдістерді қоса алғанда, жартылай туынды теңдеулерді шешудің дәстүрлі әдістерін қарастырады. Теңдеулердің физикалық мағынасына, әртүрлі есептер үшін бастапқы және шекаралық жағдайларға көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • МОӘ бойынша практикум
    Несиелер: 5

    "Математиканы оқыту әдістемесі бойынша практикум" курсының негізгі мақсаттары: 1) студенттердің орта оқу орындарында математика курсының құрылымы мен мазмұнының ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздерін, осы курсқа енгізілген әдістемелік идеяларды терең түсінуін қамтамасыз ету; 2) студенттерде талаптар деңгейінде оқу жұмысын жүргізудің практикалық дағдыларын тұжырымдау; 3) болашақ мұғалімдердің математиканы оқыту проблемаларын шеше алу білігін, сондай-ақ оқыту процесін өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Осы мақсаттарға қол жеткізу үшін мынадай міндеттер шешіледі: қазіргі білім жүйесінде және оның әртүрлі деңгейлеріндегі білім беру жүйесінде математиканың маңызы мен рөлі ашылады; математиканы оқытудың нысандары мен әдістері туралы білім дамиды; студенттер жалпы орта білім беру деңгейінде математикадан бағдарламаның мазмұнымен, пән бойынша оқулықтармен және оқу құралдарымен, ОӘК-мен(оқу-әдістемелік кешендермен) танысады; Математиканы оқыту, сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу үшін қажетті практикалық дағдылардың негіздері қаланады, өз бетінше білім алуға деген ұмтылыс ынталандырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық физиканың теңдеулері
    Несиелер: 5

    Математикалық физика теңдеуі оқу пәнінің мақсаты-студенттердің жеке туындылары бар теңдеулерді қолдана отырып, физикалық процестерді математикалық модельдеу дағдыларын алу, студенттерде математикалық ойлау негіздерін қалыптастыру, қолданбалы есептердің шешілуін зерттеу алгоритмдерін зерттеу. Оқу пәнінің міндеттері: 1. Жартылай туынды дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгеру; 2. Жаратылыстану процестерін математикалық модельдеу. Оқу бағдарламасының оқу материалының мазмұны кіші курстарда оқыған бірқатар жалпы кәсіптік және арнайы пәндердің, соның ішінде "Математикалық талдау", "Дифференциалдық теңдеулер", "Функционалдық талдау және интегралдық теңдеулер"мазмұнымен тығыз байланысты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 4
    Несиелер: 4

    "Математикалық талдау 4" курсын оқытудың басты мақсаты - өз қызметінде математиканы қолданатын кез келген маманға қажетті негізгі ұғымдар мен теоремаларды зерттеу. Бұл пәнде оқу объектілері, ең алдымен, функциялар болып табылады. Олардың көмегімен табиғат заңдарын да, техникада болып жатқан әртүрлі процестерді де тұжырымдауға болады. Демек, функцияларды зерттеу құралы ретінде Математикалық талдаудың объективті маңыздылығы. Курстың маңызды ұғымдары: сандық қатар, функционалды қатар, біркелкі конвергенция, еселік, қисық сызықты және беттік интегралдар, күрделі жазықтық, аналитикалық функциялар, конформды дисплейлер, Коши интегралдық формуласы, Тейлор сериясы және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математика логикасының негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттің математикалық және логикалық мәдениетін қалыптастыру; математикалық пайымдау логикасы заңдарының әмбебап сипатын түсінуге, ғылым жүйесіндегі математикалық логиканың рөлі мен орнын түсінуге дағдыландыру; абстрактілі ойлауды, жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетті дамыту. Курстың міндеттері: математикалық логиканың заманауи әдістерін практикада қолдану аспектісінде ойлау мәдениетін дамыту; білім беру және кәсіби есептерді шешуде ғылым мен білімнің заманауи мәселелерін білуді пайдалану мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін математика және информатика саласында жүйеленген білімді кеңейту; студенттердің танымдық қызметін жандандыру үшін жағдайларды қамтамасыз ету және практикалық есептерді шешу барысында математикалық логика әдістерін қолдану тәжірибесін қалыптастыру және студенттердің зерттеу қызметін ынталандыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нақты айнымалы функциялар теориясы
    Несиелер: 4

    "Нақты айнымалы функциялар теориясы" классикалық талдау мен жиын теориясына негізделген, сызықтық алгебра мен геометриямен тығыз байланысты. Бұл курс болашақ математика мұғалімдерінің математикалық білім беру жүйесінде маңызды рөл атқарады, өйткені Математикалық талдаудың бірқатар іргелі тұжырымдамалары, мысалы, жиынтық өлшемі және интеграл, нақты айнымалы функциялар теориясында өзінің қатаң негіздемесі мен табиғи жалпылауын табады. "Нақты айнымалы функциялар теориясы" курсының негізгі мақсаттары: оқушылардың математикалық ойлауын дамыту; студенттердің нақты әлемнің эволюциялық процестерінің математикалық модельдерін құру және зерттеу әдістерін игеруі. Осы курстың негізгі міндеттері: функциялар теориясының спецификалық ұғымдық аппаратын меңгеру; ғылыми әдебиетпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру; Математикалық талдаудың негізгі түсініктері мен құрылымдарын қорыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық логика
    Несиелер: 5

    "Математикалық логика" пәнін меңгерудің мақсаты: – студенттің математикалық және логикалық мәдениетін қалыптастыру; – математикалық пайымдау логикасы заңдарының әмбебап сипатын түсінуге, ғылым жүйесіндегі математикалық логиканың рөлі мен орнын түсінуге дағдыландыру; – абстрактілі ойлауды, жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетті дамыту. Осыған сәйкес пәннің келесі міндеттері қойылады: − математикалық логиканың заманауи әдістерін практикада қолдану аспектісінде ойлау мәдениетін дамыту арқылы бакалаврдың жалпы мәдени құзыреттілігін қалыптастыруды ынталандыру; - білім беру және кәсіби есептерді шешу кезінде ғылым мен білімнің заманауи мәселелерін білуді пайдалану мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін математика және информатика саласында жүйеленген білімді кеңейту; - студенттердің танымдық қызметін жандандыру үшін жағдайларды қамтамасыз ету және практикалық есептерді шешу барысында математикалық логика әдістерін қолдану тәжірибесін қалыптастыру және пәнді меңгеру процесінде студенттердің зерттеу қызметін ынталандыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығармашылық есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Стандартты емес техникалық есептерді шешуге шығармашылық көзқарасты, дидактикалық ойындарды өткізу әдістемесінің мазмұнын, ерекшеліктерін, шығармашылық есептер түрлерін, оларды шешу алгоритмдерін, жоспарлы бағытталған іс - әрекеттер бағдарламасы түрінде жаңа шешімдерді іздеу әдіснамасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Білім беруде, елде инклюзивті оқытуды дамытуда басқарушылық қызметтің мәнін көрсету, психологиялық процестерді, педагогикалық мектептерді ажырату, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының және оқу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын талдау; жаңартылған білім беру мазмұны және қашықтықтан оқыту нысандары жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнын, қағидаттарын, нысандарын, әдістерін, құралдарын ескере отырып жұмысты жоспарлау

  • Код ON1

    Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын түсіну, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру, интеллектуалдық, моральдық-адамгершілік, мәдени, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару дағдыларын дамытуға ұмтылу.

  • Код ON3

    Білім берудегі менеджментті, экономикалық білім негіздерін тиімді пайдалану, командада жаңа идеяларды құру, жобаны жоспарлау, талдау, болжау, дамыту. Жаңартылған білім беру мазмұны және қашықтықтан оқыту нысандары жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнын, қағидаттарын, нысандарын, әдістерін, құралдарын ескере отырып жұмысты жоспарлау

  • Код ON4

    Қазіргі әлемнің алуан түрлілігін байланыстыра отырып, рухани мәдениеттің, діннің, адам өмірінің тұтас дүниетанымын қалыптастыру

  • Код ON5

    Әр түрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, математиканы оқытудың заманауи теориялық негіздері мен технологияларын байланыстыра алу

  • Код ON6

    Жаңартылған білім беру мазмұны мен қашықтықтан оқытуды жүзеге асыру жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнын, қағидаттарын, нысандарын, әдістерін, құралдарын ескере отырып, мектепте математиканы оқыту жұмыстарын жоспарлай алу

  • Код ON7

    Білімді жеке тұлғаның математикасын оқытудың кең ой-өрісі мен ойлау мәдениетімен қалыптасуына үлес қосу.

  • Код ON8

    Математиканы басқа пәндермен біріктіру маңыздылығын түсіну, интеграцияланған математика - физика, математика - биология, математика - шет тілі, математика - химия, математика - информатика бойынша білім үрдісін құра білу және студенттердің ғылыми жобаларын қалай басқару керектігін білу.

  • Код ON9

    Математика пәні бойынша заманауи жаңа озық технологияларды, сонымен қатар ақпараттық жүйемен жұмыс жасай алады.

  • Код ON10

    Геометрияны оқыту процесінде қолданылатын қазіргі заманғы оқыту технологияларының мәні мен принциптерін білу

Top