Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10111 Қоғамдық денсаулық сақтау в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Өнер және психология
    Несиелер: 4

    Курсты оқу барысында ХХ ғасырдың психологиялық ойының заманауи шығармашылық үдеріске әсері зерттеледі. Студенттер заманауи психиканың қалыптасуына тікелей әсер еткен өнер туындыларын, шығармашылық процестерді талдайды. Олар Фрейд, Юнг, Бретон, Миро сияқты психологтардың шығармаларынмен қоса, өнер туындыларын да талдайды. Студенттер презентациялар және көрнекі жобалар жасауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы Қазақстан Республикасы тәуелсіздік алған кезде өзекті болып келген жаһандану жағдайында әлемде болып жатқан тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілер мен процестерді зерттейді. Бұл бағдарлама аяқталғаннан кейін студенттер заманауи Қазақстанның әртүрлі тарихи тарихи оқиғаларын әлемдік тарих тұрғысынан талдау, логикалық талдау дағдыларын көрсету және Отан үшін патриоттық сезімдерді дамыту мүмкіндігіне ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 2

    Пән зерттеушіге дәлелді медицина базасынан ғылыми мәтіндерді оқуға, түсінуге және жазуға; академиялық/ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды дайындау, жазу және ұсыну дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Курс теориялық зерттеулер мен практикалық мәселелерді шешудің қарым-қатынасы туралы түсінік қалыптастыруға ықпал етеді, тиімді қарым-қатынасты жүзеге асыру механизмдерімен және коммуникациядағы коммуникативті кедергілердің себептерімен таныстырады; денсаулықты алға жылжыту туралы ақпаратқа қол жеткізу үшін заманауи байланыс арналарын қолдана отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында барабар коммуникативті-тілдік қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін мәдени сезімталдық дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық адалдық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері*
    Несиелер: 1

    Оқу бағдарламасына университеттің академиялық саясатының талаптары, соның ішінде академиялық адалдық мәселелері кіреді. Ректорлар, проректорлар, декандар және деканат қызметкерлері студенттер тобымен тұрақты түрде кездесулер өткізеді, онда академиялық адалдықты бұзудың алдын алу мәселелері талқыланады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралар өткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы биология-1
    Несиелер: 6

    Молекулалық биология заманауи жасушалық биологияға кіріспе, жасушалардың негізгі құрылымын ұсынады, олардың күрделі құрылымдық және функционалдық интеграциясын айқындайды. Эволюция процесінде сақталатын жасушалардың негізгі қасиеттері атап өтіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 10

    Оқытудың нәтижесінде студент кәсіптік қызмет мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде сөйлесе алады; медициналық құжаттарды сақтауға; науқаспен сұхбат алу; ғылыми ақпараттарды талдау және жариялау; қазақстандық мамандармен бірлесіп ресей / қазақ тіліндегі ғылыми көздерден ғылыми зерттеулер жүргізуге қатысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі
    Несиелер: 10

    «Шет тілі» пәнін оқып, студент күнделікті және медицина тақырыптары бойынша әңгімелесу жүргізе алады, есту хабарларын тыңдап, түсінеді, халықаралық жарияланымдарды оқиды, шетел әдебиетін қолдана отырып баяндама жасайды, глоссарий құрастырады, негізгі грамматикалық ережелер туралы білімдерін көрсете алады, командамен тиімді өзара әрекеттеседі .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы биология-2
    Несиелер: 6

    Пән жалпы биологияның ғылыми аспектілерін зерттейді, Адам анатомиясы мен физиологиясы бойынша білімді қалыптастыру, әр түрлі жас кезеңдерінде организм ретінде жүйелер мен мүшелерді зерттеу үшін дәлелдемелер негізінде it құралдарын қолданады; алған білімдерін болашақ кәсіби қызметінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық-коммуникациялар технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ақпаратты ұсыну және түсіндіру үшін ақпараттық технологиялар, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласындағы соңғы жаңартулар мен үрдістерді пайдалану; қолданбалы бағдарламалар көмегімен есептеулерді және деректерді талдауды жүргізуде практикалық дағдыларды қолдану; есептеулерді орындау үшін бұлтты қызметтерді пайдаланыңыз; желілік ресурстар арқылы ақпаратты іздеу және аудару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру
    Несиелер: 8

    Дене шынықтыру мәдениеті дене шынықтыру дайындығын қамтамасыз етеді, салауатты өмір салтына деген саналы қажеттіліктерді тәрбиелейді. Бағдарламаның аяқталуы бойынша оқушылар жеке адамның және қоғамның денсаулығын жақсартуда белсенді қоғамдық жағдайға ие бола алады, алынған білімді салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу үшін пайдалана алады деп күтілуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану
    Несиелер: 5

    Пәндерді зерттеу студенттер арасында әлеуметтік-саяси ойлауды қалыптастыруға ықпал етеді; азаматтықты дамыту; әлемдік және ұлттық мәдени-тарихи мұраны білу. Саясаттану - бұл саясатты, саяси қатынастарды, саяси жүйелерді зерттейтін тәуелсіз ғылым және пән. Саяси ғылымның мақсаты қоғамдағы саяси қатынастар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    «Психология» пәні адам мінез-құлқының қалыптасуындағы психология, жеке тұлға, мінез-құлық ғылымы, биопсихоциалық факторлар туралы түсінік береді. Студенттер командалық жұмысты, пациенттермен және әріптестермен тиімді қарым-қатынаста болады, пациенттің жеке басының психологиялық және мінез-құлық сипаттамаларын білуіне мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Химия
    Несиелер: 6

    Химия заттардың өзара айналым процестерін, олардың құрылысы мен қасиеттерінің өзгеруін, тепе-теңдіктің әр түрлі түрлерін зерттейді. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ағзада өтетін биохимиялық процестерді сипаттау және сипаттау үшін химия заңдарын қолдануға, заттардың құрылысы, қасиеттері мен биологиялық белсенділігі арасындағы өзара байланысты түсіндіруге, медициналық практикада қажетті есептер мен физика-химиялық әдістерді пайдалануға қабілетті болады..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микробиология, вирусология, иммунология
    Несиелер: 3

    Микробиология ғылым ретінде микроорганизмдердің морфологиясын, систематикасын және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың өмір сүру жағдайларын, қалыпты және патологиядағы адам өмірі мен табиғаттағы рөлін зерттейді. Қоғамдық денсаулық сақтау мамандары үшін микроорганизмдер туралы білімдерді негізге ала отырып, нозологияға байланысты зертханалық диагностиканы, аурулардың алдын алуды ұйымдастыру ережесін білу қажет. Әр түрлі су қоймаларын, топырақты, ауаны, тамақ өнімдерін микробиологиялық зерттеу өзекті болып қалуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологиялық химия
    Несиелер: 6

    Биохимияда нәруыздардың, нуклеин қышқыл-дарының,ферменттердің негізгі кластарының құрылысы мен атқаратын қызметтері; энергия алмасуының сатылары, заттар алмасуы (көмірсулар, липидтер, нәруыздар алмасуы) және оның реттелуі (гормондар, витаминдер); ағзадағы сұйықтықтар мен тіндер биохимиясыоқытылады. Зертханалық сабақтарда нәруыздарға түсті реакциялар, нәруыздар-ды тұнбаға түсіру реакциялары, күрделі нәруыздардың құрамдас бөліктерін ашу, фермент активтілігіне әсер ететін факторларды зерттеу, асқазан сөлінің қышқылдылық түрлерін және патологиялық компоненттерін ашу, суда еритін витаминдерге сапалық реакциялар, зәрдің патологиялық компоненттерін ашу жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Клеткалық биология
    Несиелер: 6

    Молекулалық биология заманауи жасушалық биологияға кіріспе. Бұл курс жасушалардың негізгі құрылымдық және функционалдық интеграциясын ұсынады. Жасушалардың эволюция процесінде сақталатын негізгі қасиеттері көрсетіледі. Введение в современную клеточную биологию. Этот курс представит основную организацию эукариотических клеток, подчеркнув их сложную структурно-функциональную интеграцию. Фундаментальные свойства клеток, сохраняемые в ходе эволюции

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Паразиттік аурулар және адамның әл-ауқаты
    Несиелер: 6

    Пәнді оқып, студенттер паразиттік ауруларды, оларды диагностикалау әдістерін, емдеу, алдын алу негіздерін, халықтың қоғамдық денсаулығын сақтау үшін қолданылатын эпидемиологиялық үрдістерді білетін болады; деректерді іздеу және талдауда IT құралдарын, ғылыми принциптер мен әдістерді тиімді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • «Микробиологиялық зертханалардың лаборанты» оқу практикасы *
    Несиелер: 2

    Оқу практикасы студенттерді бактериологиялық зертханада қызметті тікелей жүзеге асыруға тартады, болашақ мамандардың кәсіби және білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес қажетті кәсіби біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биостатистика
    Несиелер: 6

    Биостатистика денсаулық сақтау және қо,амдық денсаулық саласындағы деректерді талдаудың статистикалық әдістерін зерттейді. Курс деректердің сипаттамасын және көрсетілуін қамтиды; статистикалық деректердің түрлерін, таралу формасын, қателер түрлерін және зерттеудің статистикалық қуатын ескере отырып, сандық деректерді талдау әдістерін; сапалы деректерді талдау; корреляция және регрессиялық талдау; өмір сүру талдауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қоғамдық денсаулық сақтауға кіріспе
    Несиелер: 6

    Бұл курс қоғамдық денсаулық сақтағав жалпы кірісуді қамтамасыз етеді; әлеуметтік және әлеуметтік маңызы бар; салалық денсаулық сақтау саласындағы ынтымақтастық ғылым мен саясат. Студенттер денсаулық сақтау мен денсаулық сақтау, жеке мінез-құлық, денсаулықты жақсартудағы әлеуметтік детерминанттар рөлі туралы біледі. Студенттер пәннің қағидалары туралы біледі: ұлттық және ғаламдық контекстте денсаулықтың алдын алу, қорғау және көтермелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Элементарлы статистика
    Несиелер: 6

    Студенттер негізгі элементарлы статистикасын, орталық үрдістің және дисперсияның көрсеткіштерін, ықтималдық кеңістіктерінің негізгі ережелерін, биномдық және қалыпты ықтималдықтың бөлінуін, үлгілік бөлуді, гипотезаны бағалауды және тестілеуді үйренеді. Сонымен қатар, студенттер деректерді талдау үшін компьютерлік бағдарламаны қалай пайдалану керектігін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаһандық экологиялық мәселелер және олардың адам денсаулығына әсері
    Несиелер: 6

    Пән қоршаған ортаның жаһандық проблемаларына және олардың адамның өзгеруіне әсерін тигізетін болады, қоршаған ортаның қарқынды ластануына байланысты табиғи және антропогендік факторларды саралау және осы факторлардың санитарлық-эпидемиологиялық тұрақтылықты қамтамасыз ету мақсатында халық денсаулығының көрсеткіштері мен денсаулығының көрсеткіштерін бағалау үшін халық денсаулығына әсер ету моделін анықтау қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Эпидемиолология концепциясы
    Несиелер: 6

    Аурулардың пайда болу, таралу себептерін анықтау, зерттеу. Эпидемиологиялық талдаудың негізгі құралдарын білу және қолдану, халықтың сырқаттанушылығын сипаттау үшін деректерді пайдалану, емдеу, алдын алу құралдарының, іс-шаралардың, диагностикалық және скринингтік зерттеулердің тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау, қоғамдық денсаулық саласындағы санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Философия
    Несиелер: 5

    Философия студенттерге әлемдегі жүйелі көзқарас қалыптастыруға көмектеседі және адамның орны, логикалық талдау дағдыларын қалыптастыру, кәсіптік қызметте пайдалану үшін сыни ойлау және гуманизмнің құндылықтары мен құндылықтарына негізделген өздерінің идеологиялық позициясын қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дәлелді медицина негіздері
    Несиелер: 4

    Пән проблемалар бойынша клиникалық сұрақтарды дұрыс құрастыруға және осы сұрақтарға жауап табуға үйретеді. Medline деректер базасында және басқа ақпарат көздерінде ақпаратты іздеу әдістері, медициналық әдебиеттерді сыни бағалау (зерттеу сапасы, оның нәтижелері және нәтижелердің нақты пациентке қолданылуы), клиникалық зерттеулерді бағалау, диагностикалық және скринингтік сынақтар, жүйелі шолулар

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеке және қоғамдық денсаулықтың биологиялық негіздері
    Несиелер: 6

    Курс студенттерге биологиялық үдерістер, жұқпалы аурулар, патология және иммунологиялық құралдар Жеке және қоғамдық денсаулыққа әсер ететін негіздерді ұсынуға арналған. Бұл курста негізгі назар әртүрлі шығу тегі бар оқушыларға денсаулық және қоғамдық денсаулық туралы ғылым үшін биологиялық процестер маңызды екенін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау
    Несиелер: 4

    Адам мекендейтін және оның тіршілік әрекеті арасындағы орта факторларының қолайсыз әсерімен байланысты халық ауруларының алдын алу мақсатында мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру. Елде халықтың денсаулығын сақтау, қолайлы санитарлық-эпидемиологиялық жағдайды және тұтынушылардың құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету жөніндегі өткізілетін іс-шаралар мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау саласындағы маманға қажетті мемлекеттік заңдарға сәйкес жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Денсаулық сақтаудағы кәсіпкерлік
    Несиелер: 4

    Денсаулық сақтаудағы кәсіпкерліктің негіздерін үйрету, пациенттер және медициналық қызметтер нарығын, іскерлік табысқа әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды зерделеу жүргізіледі. Бизнес жоспар. Медицинадағы кәсіпкерлік медицинамен айналысатын бизнес-ұйымдардың формалары. Қызмет көрсете отырып, кіріс алуға бағытталған ұйымдар мен жеке тұлғалардың қызметі оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Рационалды және теңгерімді тамақтану принциптері
    Несиелер: 4

    Тамақтану халықтың денсаулығын анықтайтын маңызды факторлардың бірі болып табылады. Тиімді тамақтану организмнің энергия шығынын толықтыру, зат алмасу процестерін және өмірлік белсенділікті реттеу үшін жасушалар мен ұлпалардың құрылысы мен үздіксіз жаңаруы үшін қажет. Бұл пәнде қоғам денсаулығының және оны ұйымдастырудың алиментарлық аспектілерін және азық-түлік қауіпсіздігі мен сапасын бақылау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология І
    Несиелер: 6

    Болжамдардың дәлдігін қамтамасыз ету үшін науқастар тобын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін пайдалана отырып, аурудың клиникалық ағымын зерттеу мәселелерін қамтиды, клиникалық зерттеулер жүргізу, инфекциялық аурулар жағдайлары, тұтану тергеп-тексеру, алдын алу шараларын әзірлеу, ошақтарын бақылау, эпидемиологиялық қадағалау жүргізу және қолданыстағы нормативтік - құқықтық құжаттарды жүргізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • `Санитарлық-эпидемиологиялық сараптама` өндірістік тәжірибе
    Несиелер: 3

    Курс санитариялық-эпидемиологиялық сараптама бойынша практикалық дайындықты, атап айтқанда физикалық факторлардың органолептикалық, санитариялық-гигиеналық, эпидемиологиялық, микробиологиялық, вирусологиялық, паразитологиялық, токсикологиялық, радиологиялық, дозиметриялық өлшеулері кешенін, сондай - ақ жобалардың, кәсіпкерлік және (немесе) өзге де қызмет объектілерінің халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкестігін бағалау мақсатында жобалардың сараптамасын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Санитарлық-эпидемиологиялық сараптама
    Несиелер: 3

    Санитарлық-эпидемиологиялық сараптама халықтың санитарлық - эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етудің құрамдас бөлігі болып табылады. Курс гигиенист - эпидемиолог дәрігерін санитарлық-эпидемиологиялық қызметте зертханалық істі ұйымдастыру әдістеріне үйрету және қоршаған орта объектілерінде қоршаған орта объектілерін санитарлық-гигиеналық зерттеу саласында өзіндік кәсіби қызметке қажетті әртүрлі көрсеткіштерге талдау жүргізу үшін арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Генетика
    Несиелер: 8

    Классикалық тұқымқуалаушылық заңдарынан молекулалық генетикаға дейін қарастырылады. Тақырыптары: Мендель генетикасы және рекомбинациясы; популяциялық генетика, соматикалық жасушалар; гендік технологияларды қолдану;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Алдыңғы қатарлы эпидемиология ІI
    Несиелер: 3

    Инфекциялық аурулар жағдайларын зерделеу, өршуін тексеру, алдын алу шараларын әзірлеу, ошақтарды бақылау, эпидемиологиялық қадағалау жүргізу және қолданыстағы нормативтік-құқықтық құжаттарды жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сапаны қамтамасыз ету негіздері
    Несиелер: 3

    Медициналық көмектің сапасы медицина ғылымының қазіргі деңгейіне және медициналық көмектің қолжетімділігіне сәйкес келетін денсаулық сақтау стандарттарын ескере отырып, пациенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру мүмкіндігін көрсететін медициналық көмек сипаттамаларының жиынтығы. Бұл пән шеңберінде студенттер сапа көрсеткіштерімен, медициналық қызметтер сапасы бойынша бірлескен комиссияның қызметі мен оның ішкі комитеттерінің рөлімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қоршаған орта және денсаулық
    Несиелер: 7

    Пән қоршаған ортаның табиғи және антропогендік факторларының елді мекен жағдайында адам денсаулығына әсерін, адамның өмір сүру ортасын жақсарту бойынша шараларды негіздеу мақсатында, халықтың аурушаңдығының алдын алу және төмендету бойынша, гигиеналық нормативтер мен коммуналдық гигиена саласындағы санитарлық заңнамаларды әзірлеуді оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жұқпалы аурулар эпидемиологиясы
    Несиелер: 5

    Эпидемиялық процестің ерекшеліктерін, эпидемиялық тәсіл мен талдауды, эпидемиологиялық қадағалауды және жұқпалы аурулар кезінде профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы
    Несиелер: 3

    Эпидемиялық процестің ерекшеліктерін, инфекциялық емес аурулар кезінде эпидемиологиялық тәсіл мен талдауды, эпидемиологиялық қадағалауды және профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медициналық ұйымдардағы офис менеджмент негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызметтің өсуіне және болашақ мамандардың жалпы мәдениетіне жәрдемдесу үшін студенттердің кеңсесінде жұмыс істеу, жинақтау және жазбаша талдау жасауда кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Студенттер құжаттармен жұмыс істеуде, техникалық перспективалар мен құжаттарды компьютерлендірудің күрделілігімен, заңдар жиынтығымен, нормативтік-құқықтық актілермен, медициналық мекеменің ағымдағы қызметінде құжаттарды сақтау мен қолданудың техникалық стандарттарымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Денсаулық сақтаудағы зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Ғылым және оның қоғам дамуындағы рөлі. Ғылыми зерттеулердің анықтамасы. Ғылыми зерттеудің мақсаттары мен міндеттері, оларды әр түрлі негіздер бойынша жіктеу. Ғылыми зерттеулерге қойылатын негізгі талаптар. «Ақпарат» және «ғылыми ақпарат» ұғымдарының анықтамасы. Ақпараттың қасиеттері. Ғылыми ақпаратқа қойылатын негізгі талаптар. Ғылыми ақпараттың қайнар көздері және олардың әртүрлі белгілері бойынша жіктелуі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасы
    Несиелер: 3

    Болжамдардың дәлдігін қамтамасыз ету үшін науқастар тобын зерттеудің қатаң ғылыми әдістерін пайдалана отырып, жұқпалы аурулардың иммунопрофилактикасын зерттеу мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы
    Несиелер: 6

    «Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасын» қорғаудың қазіргі заманғы аспектілері бойынша жаңа ғылыми деректерді қамтиды және қауіп факторларын анықтау,донозологиялық аурулардың диагностикасы, жеке және ұжымдық деңгейде бейімделудің жалпы денсаулықты гигиеналық бағалау критерийлері, қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларына бейімделу заңдылықтарына,экологиялық дезадаптация синдромы және оны түзету жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Денсаулықты басқару негіздері
    Несиелер: 3

    Пән бірінші кезекте жеке тұлғалардың емес, жалпы қоғамның денсаулығын сақтау және жақсарту, адам денсаулығына әсер ету және қоршаған ортаның зиянды әсерлерін жою үшін тиімді шаралар әзірлеу, халықтың денсаулығын сақтауға бағытталған қоғамдық және медициналық шараларды қоғамдық денсаулықты қорғау жөніндегі шараларды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қоршаған орта гигиенасына кіріспе
    Несиелер: 3

    Қоршаған ортаны зерттеудің негізгі ережелері, халықтың денсаулығы мен ауру-сырқауларына табиғи, тұрмыстық, өндіріс факторларының әсер ету заңдылықтарын анықтайды, санитарлық қадағалаудың теориялық және қолданбалы аспектілерін әзірлеу үшін қажетті негіздеме жасайды, сондай-ақ рекреациялық қызметтің бағытын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Еңбек гигиенасы
    Несиелер: 7

    Еңбек сипатының гигиеналық жағдайларын және олардың адамның денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігіне әсерін зерттейтін, сондай-ақ еңбек қызметінің теріс салдарларының алдын алу бойынша ғылыми негіздер мен практикалық шараларды әзірлейтін ғылым. Еңбек гигиенасы аурулар мен жарақаттардың медициналық алдын алу, сондай-ақ адамның еңбек қызметі жағдайында созылмалы аурулардың, жарақаттардың және олардың асқынуларының үдеуі болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Денсаулық сақтаудағы заңнама
    Несиелер: 3

    Пән қоғамдық денсаулық сақтауды қорғау үшін заңнамалық және нормативтік базаның негіздерін, денсаулық сақтау мекемелері мен ұйымдарының қызметтерімен, мемлекеттік қызметшілердің регламенттерімен, сондай-ақ пациенттердің құқықтары мен жұмысшылар мен медицина мәртебесін қорғаудағы күнделікті жұмыста қолдану тәжірибесін меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дұрыс тамақтану және тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 3

    Денсаулықты қорғау мен нығайтудың негізгі мәселелері тұрғысында салауатты тамақтанудың стратегиялық маңыздылығы зор. Бұл басымдықта инфекциялық емес аурулардың алдын алу және тамақтануды жақсарту айқындалады. Азық -түлік қауіпсіздігі азықты өндіріп дайындау, сақтау, азық-түлікке төнуі мүмкін қауіп-қатерді қарастырады. Осы пән азық түлік қауіпсіздігін қамтамасызететін қолданыстағы ұлттық нормативтік-құқықтық база мен халықаралық сапа стандарттарын үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қоғамдық денсаулық сақтау
    Несиелер: 6

    Қоғамдық денсаулық сақтаудың құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері бойынша білімді қалыптастыру, Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік саясаттың қағидаттары, Денсаулық сақтау жүйесінің құрылымы, қоғамдық денсаулықты зерттеу әдіснамасы, Әлеуметтік және экономикалық факторлардың халық денсаулығының әртүрлі көрсеткіштеріне әсерін бағалау, демографияның медициналық-әлеуметтік аспектілері. Халықтың ауруы және оны зерттеу әдістері. Аурулардың алдын алу және СӨС қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Токсикология және экотоксикология
    Несиелер: 3

    Бұл курс қазіргі заманғы аккредиттелген токсикология зертханаларында қолданылатын әдістеме мен құралдар қолданылатын тереңдетілген курс болып табылады. Мысалы, газды хроматография, масс-спектрометрия, еркін кеңістіктегі хроматография, ТСХ, иммуноанализ, сұйықтықты және қатты фазалы экстракция және т.б. экологиялық токсикология токсикологиялық пәндердің ішіндегі ең жас болып табылады және токсиканттардың табиғи биожүйелерге түсу көздерін, химиялық заттардың тірі организмдерге әсер етуінің уытты әсерлерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Денсаулық сақтау экономикасы
    Несиелер: 6

    Пән экономикадағы негізгі түсініктерді және денсаулық сақтау менеджментінің өзекті мәселелерін, медициналық ұйымның экономикалық негіздерін ашып оқытады, экономикадағы және денсаулық сақтаудағы менеджменттегі қазақстандық және шетелдік тәжірибені зерттейді. Экономикалық ұғымдар денсаулық сақтаудағы сұраныс пен ұсыныстың сипатын түсіндіру үшін пайдаланылады. Тұтынушылар мен медициналық қызмет көрсетушілердің мінез-құлқы экономикалық тұрғыдан қаралады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медициналық сақтандыру негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттер әлемнің түрлі елдеріндегі міндетті медициналық сақтандыру шарттарында денсаулық сақтау жүйелерінің ұзақ мерзімді тәжірибесін зерделеп, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жағдайында медициналық көмекті көрсету үшін ұйымдастырушылық және басқарудың тиісті технологияларын қолданады. Денсаулық сақтау жүйесінің дамуының негізгі бағыттары, алғышарттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дені сау адамдар мен қоғамдастықтарға жәрдемдесу
    Несиелер: 6

    Дәлелді медицина тұрғысынан санитарлық ағартуды қоса алғанда, денсаулықты нығайту әдістерінің көмегімен әлеуметтік-экономикалық, дене және мәдени ортаға әсер ету арқылы халықтың денсаулығын нығайтуға жәрдемдесу. Мен өмір салтын өзгерту үшін заманауи IT құралдарын қолданамын – хабардарлықты арттыру, мінез-құлықты өзгерту және салауатты өмір салтын сақтау үшін жағдай жасау үшін жағдайлардың үйлесімі; дәлелдеудің жоғары деңгейімен денсаулықты нығайту саласындағы ең тиімді технологиялар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дипломдық жұмыс жазу және қорғау (жоба) немесе кешенді емтиханға дайындық және тапсыру
    Несиелер: 12

    Дипломдық жұмысты жазу және қорғау-бұл таңдалған мамандық бойынша теориялық және практикалық білімдерді жүйелеу және тереңдету, оларды нақты практикалық есептерді шешуде қолдану, ғылыми зерттеулердің негіздерін меңгеру, ғылыми және ғылыми, стандартты емес кәсіпқоймен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамыту. шешімдер; зерттеу нәтижелерін қорытындылау, негізделген тұжырымдар жасау, жұмыстың мазмұнынан логикалық түрде шығатын ұсыныстарды тұжырымдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • «Қоғамдық денсаулықты қорғау» өндірістік тәжірибе
    Несиелер: 3

    Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету бойынша кәсіби және білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес Коммуналдық гигиена, балалар мен жасөспірімдер гигиенасы, еңбек гигиенасы, тамақтану гигиенасы, эпидемиология, Қоғамдық денсаулық сақтау бойынша маман ретінде практикалық жұмыс дағдыларын меңгеру. ҚДСК саласындағы есепке алу-есеп беру құжаттамаларымен жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Тағамтану гигиенасы
    Несиелер: 8

    Тағам гигиенасы өндірістік бақылаудың ұйымдастырылуына қойылатын талаптарды; тағам өндірісіне қатысты санитарлық-гигиеналық талаптарды; тағаммен улануды, олардың алдын алуды; тағамдық өнімдердің ластануының санитарлық-гигиеналық және эпидемиологиялық проблемаларын; тағамдық өнімдердің санитарлық-эпидемологиялық экспертизасын; тағам өнімдерінің сапасын регламентациялауды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON8

    Коммуникациялық дағдыларды пайдалана отырып, денсаулық сақтау жүйесінде басқару дағдыларын көрсетеді, денсаулық проблемаларын талдайды және халық денсаулығының көрсеткіштерін бағалайды.

  • Код ON2

    Эпидемиологиялық қадағалау жүйелерін қолдану, эпидемиологиялық дағдыларды қолдану: денсаулық нәтижелерін анықтау үшін деректерді жинаудағы принциптерді, мазмұндарын, сенімділігін және қолдану стандарттарын түсіну, халық денсаулығындағы демографиялық, эпидемиологиялық көрсеткіштердің негіздерін бағалау түрлері.

  • Код ON1

    Қоғамдық денсаулыққа сүйенетін фундаментальдық және мінез-құлық ғылымдарында жаңа білім алуға қабілетті

  • Код ON7

    Нормативтік құқықтық актілерді біле отырып, халыққа сапалы медициналық қызмет көрсету үшін елдегі және әлемдегі саяси және экономикалық жағдайдың денсаулық сақтау жүйесінің дамуына әсерін түсіну

  • Код ON5

    Қоғамдық денсаулықты нығайту және сақтау, жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың алдын алу бойынша профилактикалық бағдарламалар мен жобаларды іске асыру үшін жеке және халық деңгейінде мінез-құлық үлгілерін түсіну және пайдалану

  • Код ON3

    Практикалық денсаулық сақтауда пайдалану үшін ғылыми деректерді ұсыну және түсіндірудже инновациялық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

  • Код ON6

    Антропогендік және табиғи-техногендік экологиялық факторлардың халық денсаулығына әсерін анықтайды; гигиена саласында санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізу, халық денсаулығының тамақтану аспектілерін бағалау, тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін ұйымдастыру және сапасын бақылау, экологиялық қауіптің негізгі сыныптарын анықтау

  • Код ON4

    Ақпаратты сыни тұрғыдан ойлау, ақпаратты түсіндіру және дәлелдемелерге негізделген шешім қабылдау: қоғамдық денсаулықты сақтау бойынша қарапайым зерттеулер жүргізу, сандық деректерді талдау үшін биостатистикалық әдістерді қолдану арқылы зерттеу нәтижелерін түсіндіру және биоэтика принциптерін ескере отырып, дәлелді шешім қабылдау.

Top