Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04106 Мемлекеттік және жергілікті басқару в Торайгыров университеті

  • Шeтeл тілі (кәcіби)
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты-экономикалық зерттеулер жүргізу сапасын арттыру және оларды практикалық іске асыруға жеткізу. Пән шеңберінде: экономикалық зерттеулер жүргізудің әдістері мен әдіснамасын зерделеу; экономикалық теорияларға, заңдарға шолуды зерделеу; экономикалық модельдеу және ұйымдастыру-экономикалық тетіктерді әзірлеу мәселелерін зерделеу; Қазақстан Республикасының практикасындағы қазіргі заманғы экономикалық зерттеулердің басымдықтарын зерделеу жоспарлануда. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптендіру пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты – экономикалық пәндерді оқыту әдістері мен білім беру. Пән шеңберінде: жекелеген бейіндік пәндерді оқытудың әдістері мен әдіснамасын зерделеу; пәннің силлабусын, ПОӘК әзірлеу алгоритмі мен үдерісін қарау; бейіндік пәндер шеңберінде экономикалық зерттеулер жүргізу; экономикалық теорияларға, заңдарға шолуды зерделеу; экономикалық модельдеу және ұйымдастыру-экономикалық тетіктерді әзірлеу мәселелерін зерделеу. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, кейстік әдіс, дискуссиялар қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интернет - технологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты магистранттарды коммуникациялық ағындарды реттеуде қолданылатын Интернет-технологияларына оқыту болып табылады.Дәріс тыңдап, магистранттар бизнес-үдерістердің дәстүрлі және инновациялық үлгілерімен, Автоматтандырылған құжат айналымы ережелерімен танысады, персоналды басқаруды үйренеді, іскерлік ақпараттың барлық түрлерімен жұмыс ерекшелігін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік және жергілікті басқарудағы бедел технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ММУ органдарының іскерлік имиджін қалыптастырудың мәні туралы қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Пән мынадай мәселелерді зерделеуді қамтиды: Мемлекеттік басқару жүйесіндегі жұртшылықпен байланыс туралы теория мен практика, ММУ органдарының ұйымдармен және азаматтармен тиімді өзара іс-қимылы жөніндегі міндеттерді шешу үшін ақпараттық технологияларды пайдалану; мемлекеттік және жергілікті басқару саласындағы жобаларды әзірлеу. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік билік органдарындағы PR
    Несиелер: 5

    Мақсаты-қоғамдық байланыстарды дамыту саласында жаңа тиімді идеялар мен түрлі технологияларды іске асыруда білім алу. Міндеттері-магистранттарда қоғаммен байланысты басқару туралы білім жүйесін қалыптастыру, қоғамның әртүрлі топтарымен жұмыс істеу бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту. Пән аясында қоғаммен байланысты ұйымдастырудағы әлеуметтік коммуникация теориясының тұжырымдамалары мен модельдері қарастырылады. Ақпараттық-аналитикалық әдістер мен практикалық тапсырмалар қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Магистранттарды жоғары мектеп педагогикасы бойынша біліммен қамсыздандыру және педагогикалық шеберлік негіздерінен қаруландыру арқылы студенттер ұжымымен ұтымды қатынас жасауға дайындау. Магистранттарды тәрбие мен оқытудың шетелдік жүйелерімен таныстыру олардың білім беру мүмкіндіктері женінде ой-өрісін кеңейтеді - Міндеттері: бүкіл әлемдік білім стандартына сәйкес жоғары мектеп педагогын дайындауға сәйкесті білім, дағды, ебдейлік беру; - педагогикалық бiлiмнiң қайнар көздерiмен және олардың тұлға әлеуметтенуiндегi рөлiмен таныстыру; - магистранттарды осы саладағы ғылым негіздерімен, шебер ұстаздар, жаңашыл педагогтардың идеяларымен, тәжірибелерімен таныстыру; - студент тұлғасының ерекшеліктері, оның танымдық іс-әрекеттерін реттеу тәсілдері жайлы педагогикалық білімдер жүйесін беру. Жоғары мектеп педагогикасының пәні, мазмұны және ұстанымдары Студенттердің психологиялық-педагогикалық сипаттамасы Жоғары оқу орнында оқыту үдерісі Жоғары оқу орнының дидактикалық ұстанымдары Жоғары мектептің оқыту әдістемесі және ұйымдастыру формасы, түрі. Студенттің өзіндік және ғылыми зерттеу жұмысы Студенттің дағды, іскерлігінің бағалануы және бақылануы Жоғары оқу орны мұғалімінің кәсіби іс-әрекеті мен өзіндік талдауы және педагогикалық шеберлігін жетілдіру. ЖОО техникалық құралдарды қолдану және компьютерлік оқыту жүйесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеті: - ғылыми әдіснаманың алгашқы кайнар көздері мен шет ел және отандық классикалык еңбектермен сараптамалық жұмыстар жүргізу; - алғашқы деректермен, ғылымның шетел және отандық әдіснамашылардың класикалық еңбектермен талдау жасау; - өз бетімен және сыни ойлауға ықпал жасау, ойлаудың кеңістігі, иілгіштігі және ашықтығы сияқты белгілерді қалыптастыру. Ғылыми білімді өндірудің ерекше іс-әрекеті ретінде танымның ғылыми тенденцияларын және жалпы заңдылықтарын, сонымен қатар олардың тарихи өзгеріп тұратын әлеуметтік-мәдени контекстегі дамуын қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік және жергілікті басқарудағы менеджмент технологиялары
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты экономикалық саясаттың негізгі үрдістері, принциптері, саясат пен экономиканың өзара байланысы, сондай-ақ елдегі экономикалық қызметтің мемлекеттік секторындағы менеджмент тетіктері, әдістері мен құралдары туралы ғылыми түсінік беру. Пән аясында инновацияларды басқару технологиялары, тәуекелдерді басқару технологиялары, сапаны басқару технологиялары, Кадрлық технологиялар, Ақпараттық технологиялар, мониторинг басқару технологиясы ретінде оқытылады. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-стади, ситуациялық модельдеу әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; жобаны start up қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    «Басқару психологиясы» оқу пәнінің мақсаты базалық психологиялық білімді меңгеру және адамдарды басқаруда практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.«Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік және жергілікті басқару жүйесіндегі инновациялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-мемлекеттік және жергілікті өзін-өзі басқару жүйесінде инновациялар мен жаңа модельдерді қолдану мәселелерінде дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқыту шеңберінде мемлекеттік басқару мен жергілікті өзін-өзі басқаруды жүзеге асыру саласындағы қоғамдық қатынастардың әдістері мен негіздері пайдаланылады. Оқыту процесінде инновациялық трендтердің құқықтық және қаржылық тиімділігін талдау және бағалау әдістері, Мемлекеттік басқару әдістері мен практикалық тапсырмалар пайдаланылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жергілікті басқарудың шетелдік модельдері
    Несиелер: 4

    Мақсаты-магистранттардың шетелде мемлекеттік және жергілікті басқару теориясы мен практикасы бойынша қазіргі заманғы базалық білім алу. Пәннің міндеттері-магистранттарда шетелде мемлекеттік және жергілікті басқарудың принциптері мен функциялары туралы түсінік қалыптастыру. Пән аясында шетелде мемлекеттік және жергілікті басқару шешімдерін практикалық іске асыру ерекшеліктері қарастырылады. Пән шеңберінде ақпараттық-талдау әдістері, Мемлекеттік басқару әдістері және практикалық тапсырмалар пайдаланылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалық менеджмент (ілгерілетін курс)
    Несиелер: 5

    «Мақсаты-студенттерге кәсіби қызметке қажетті заманауи білім, білік және дағдылар кешенін беру. Пән шеңберінде: жобаларды басқару жөніндегі жұмыстың мазмұны бойынша терең білім беру; жекелеген кезеңдер бойынша жұмыстардың мазмұнын зерделеу; процеске қатысушылардың рөлдік міндеттемелерін зерделеу; жобаларды басқарудың шетелдік тәжірибесі туралы хабардар ету жоспарлануда. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік және жергілікті басқарудағы маркетинг технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты-магистранттарда маркетингтің дербес саласы ретінде мемлекеттік және жергілікті басқарудағы (ММУ) маркетинг туралы тұтас түсінік қалыптастыру, ММУ маркетинг факторларының әлеуметтік-экономикалық дамуға әсері, Өңірлерді дамыту үшін инвестициялар тартудың қазіргі проблемалары. Пән аясында: ГМУ маркетингінің мәнін, түрлерін, технологияларын, аймақтардың орналасуын зерттеу; ГМУ-дегі жарнама мен басқа да коммуникацияларды зерттеу жоспарлануда. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жергілікті өзін-өзі басқарудағы инновациялық трендтер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттардың теориялық білім алуы, жергілікті өзін-өзі басқарудағы инновациялық трендтер саласындағы құзыреттер мен дағдыларды игеруі. Пәннің міндеттері-мемлекеттегі жергілікті өзін-өзі басқарудың табиғаты мен мәні, жұмыс істеу заңдылықтары туралы білім алу. Пән шеңберінде жергілікті өзін-өзі басқаруды жүзеге асыру саласындағы қоғамдық қатынастарды құқықтық реттеу негіздері зерделенеді. Оқыту процесінде инновациялық трендтердің құқықтық және қаржылық тиімділігін талдау және бағалау әдістері, практикалық тапсырмалар пайдаланылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аймақтық даму жүйесіндегі басқару экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-басқару механизмдерін зерттеу, ұлттық және аймақтық басқару құрылымдары арасындағы өзара байланысты анықтау. Пән шеңберінде өңірлер экономикасының маңызды негіздері және оларды зерттеу әдіснамасы зерделенеді, ел шаруашылығының аумақтық ұйымдастырылуын жетілдіруді айқындайтын және халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасы параметрлерінің оң серпініне бағдарланған Өндіргіш күштерді Өңірлік дамытудың экономикалық стратегиялық бағдарламаларын әзірлеуде практикалық дағдылар алынады. Оқытудың белсенді әдістері: есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырмалар әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дағдарыс-менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - басқарудың әлемдік трендтері мен экономикалық жағдайды ескере отырып, макро-және микроэкономикалық деңгейлердегі дағдарысты басқару процестерінің мәнін түсіну. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: ұйымның дамуындағы дағдарыстар; дағдарысқа қарсы менеджменттің мәні; ұйымның өмірлік циклінің кезеңдеріндегі дағдарысқа қарсы менеджмент; дағдарыстық жағдайларды мемлекеттік реттеу; қаржылық сауықтырудың құқықтық негіздері; төлем қабілетсіздігін диагностикалау; қайта құрылымдау және дағдарысқа қарсы шешімдер қабылдау. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кадрлық саясат және кадрлық аудит
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-магистранттарда кадр саясаты туралы қазіргі заманғы түсініктерді, мемлекеттік (муниципалды) органдардың, ұйымдардың кадрлық әлеуетін, аудит әдістерін барынша пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қозғалады: кадрлық жұмыстың Отандық және әлемдік тәжірибесі, Кадрлық аудит, бизнес-ұйымдар мен Адами даму заңдары, сондай-ақ кәсіби жүйелі технологиялық дағдылар. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өңірлік даму жүйесіндегі институционалдық негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-аймақтық даму жүйесіндегі қоғамның экономикалық ұйымының заңдылықтары туралы жүйелі және нақты идеялар туралы құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пән аясында магистранттар аймақтық жүйе шеңберіндегі экономикалық құбылыстарды талдауға институционалдық көзқараспен танысады, экономикалық қызметтің институционалдық негіздерін, агенттердің экономикалық мінез-құлқына әсер ететін институттарды және экономикалық өзара әрекеттестіктің ұйымдастырушылық формаларын зерттейді. Оқыту процесінде оқытудың интерактивті әдістері қолданылады: есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырмалар әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-мемлекет пен қоғамның жұмыс істеу жүйесіндегі сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимылдың қазіргі заманғы ұйымдастырушылық-экономикалық тетіктерін құру қағидаттарын түсіну. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: сыбайлас жемқорлық менеджменттің қызмет етуінің атрибуты ретінде; сыбайлас жемқорлықтың қазіргі типологиясы; себеп-сыбайлас жемқорлық көріністерінің тергеу байланыстары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы менеджментті құру; экономикалық талдау және сыбайлас жемқорлықтың салдары. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; ситуациялық модельдеу әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мемлекеттік бағдарламалар мен жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистранттарда Мемлекеттік бағдарламалар мен жобаларды басқару саласында кәсіби құзыреттер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері-инвестициялық жобалар мен бағдарламаларды басқару әдіснамасын, инвестициялық жобалардың тиімділігін талдау және бағалау әдістерін меңгеру, жоба тобын басқару жұмысын ұйымдастыру тәжірибесін қалыптастыру және жобалық құжаттаманы әзірлеу дағдыларын игеру. Пән аясында жобаларды басқаруда қаржылық тиімділікті талдау және бағалау әдістері, практикалық тапсырмалар қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мемлекеттік басқару теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-магистрантатарға мемлекеттік және жергілікті басқару органдарының өкілеттіктерін орындауды қамтамасыз ету бойынша кәсіби қызмет үшін қажетті заманауи білім, білік және дағдылар кешенін беру. Пән шеңберінде мемлекеттік қызмет туралы заңнама және оны қолдану практикасы, мемлекеттік қызметтің мәні, мемлекеттік қызметте мемлекеттік кадр саясатын іске асыру қағидаттары зерделенеді. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қоғамдық сектор экономикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-магистранттарға қоғамдық сектор саласында қажетті білім алу және мемлекеттік бағдарламалардың ықтимал әсерлерін бағалау дағдыларын меңгеру, мемлекеттің экономикалық өміріндегі қоғамдық институттардың рөлі туралы теориялық көзқарастарды ашу. Пәннің міндеттері-коммуникативтік білім беру экономикасының ғылыми негіздерін меңгеру және алған білімдерін практикада қолдану. Пән аясында қоғамдық сектор экономикасын жетілдіру және дамыту материалдары қарастырылады. Оқытудың аналитикалық әдістері мен практикалық тапсырмалар қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    Әртүрлі деңгейдегі білім беру мекемелерінде экономикалық пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен әдістемелерін меңгеру.

  • Код ON5

    Қоғамдық маңызды мақсаттарды қоюды қоса алғанда, қоғам мен мемлекет мүддесінде стратегиялық басқару міндеттерін құру, оларға қол жеткізу жағдайларын қалыптастыру, барынша мүмкін болатын нәтижелерді алу үшін жұмысты ұйымдастыру.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтің мақсаттарын өз бетінше анықтау, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдау.

  • Код ON3

    Ақпараттық технологияларды, ақпаратты басқару дағдыларын меңгеру

  • Код ON10

    Қазіргі заманғы әдістер мен алдыңғы қатарлы ғылыми жетістіктер негізінде ұйымның стратегиясын талдау мен әзірлеуді жүзеге асыру.

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтау, зерттелетін мәселенің өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеу.

  • Код ON12

    Жаңа білім алу мақсатында тез бейімделуге және жаңа жағдайларға бейімдеуге, үздіксіз білім беруге шешім қабылдау, бар білімді, іскерлікті, қабілеттерді және дағдыларды жаңа қызмет объектілеріне көшіруге дайын болу, жаңа құзыреттілікті қалыптастыру қажеттілігін сезінуге қабілетті болу.

  • Код ON9

    Жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуге шығармашылық тұрғыдан қарау және талқылау.

  • Код ON1

    Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген.

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілінде коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеру (В1, В2, С1 деңгейі), соның ішінде кәсіби салада.

  • Код ON11

    Корпоративтік басқару, инвестициялар, өндірістік және менеджмент тәуекелі, персоналды басқару, жобаларды басқару саласындағы қазіргі заманғы үрдістерді әзірлеу.

  • Код ON6

    Президенттің, Үкіметтің және жоғары тұрған мемлекеттік органдардың шешімдерінің орындалуын ұйымдастыру, осы шешімдердің орындалуын есепке алу мен тексеруді жолға қою, олардың орындалу барысын бақылауды қамтамасыз ету; түрлі мүдделерді келісу жолдарын іздеу.

Top