Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 7M01301 пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау, бастауыш білім беру саласындағы кәсіби құзыреттілікке ие, бастауыш мектептегі білім берудің әртүрлі модельдерін сауатты ұйымдастыруға, қазіргі заманғы талаптарға сәйкес және әлемдік стандарттарға жауап беретін инновациялық және интерактивті технологияларды пайдалана отырып, мемлекеттік білім беру стандартының талаптары деңгейінде бастауыш білім берудің білім беру бағдарламаларын әзірлеуді және іске асыруды сүйемелдеуді жүзеге асыруға қабілетті мұғалімдерді даярлау, еңбек нарығының білім беру қажеттіліктерін және жұмыс берушілердің сұраныстарын есепке ала отырып.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Акмеология және даму психологиясының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде магистрант акмеологиялық білімнің құрылымын, педагогикалық, басқару, саяси, медициналық, акмеологияның ақпараттық саласын меңгереді. Курс кәсіби құзыреттілік түрлерін, тұлғалық және кәсіби дамудың акмеологиялық технологияларын, сонымен қатар басқару акмеологиясын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән философияның қазіргі заманғы мәселелері мен ғылым әдіснамасының философиялық білімнің саласы ретінде таныстырады. Магистранттарда әлемнің жалпы көрінісі туралы түсінік береді, дүниетаным мәселелерін тұжырымдайды және қояды. Ғылым әдіснамасы саласындағы философтар мен ғалымдардың ғылыми зерттеулерін интеграциялайды, ұғымдарға еркін әрекет етеді, қандай да бір пайымдауларды алға тартады, негіздейді немесе сынайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде жалпы педагогикалық заңдылықтар жүйесі баяндалады, педагогикалық процестің қозғаушы күші, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысы, жоғары мектептің тұтас оқу-тәрбие процесінде оқыту мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі ашылады. Оқу-тәрбие процесінің мазмұны қазіргі ғылыми-педагогикалық принциптердің негізінде ашылады және қоғамда болып жатқан қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық өміріндегі өзгерістерді ескере отырып талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі(кәсіби)
    Несиелер: 5

    "Шет тілі" пәні грамматикалық және лексикалық құзыреттілікті автоматтандырады. Күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста белсенді қолдану дағдыларын дамытады. Етістік, Есімдік, зат есімдерінің тартпалы жағдайы, белгісіз есімдік, құмарлық кепіл, қатыстылық, сілтемелік көңіл-күй, арнайы терминдердің сөздігін құрастыру, мазмұн бойынша сұрақтар құрастыру, мамандық бойынша мәтіндерді аудару және аннотация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән жас ғалымдардың зерттеу мәдениетін арттырады. Курс жас зерттеуші кездесетін зерттеулер мен мәселелердің нақты мысалдарын интерактивті өзара әрекеттестікте және талқылауда құрылады, курс педагогикалық зерттеудің ерекшеліктерін ұғынуға бағытталған. Педагогикадағы зерттеу әдістері және педагогикалық зерттеу әдіснамасы. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант ғылыми фактілерді талдау және синтездеу, қарама-қайшылықтарды түсіндіру керек. Зерттеу әдісін меңгереді; оның негізгі компоненттерін ұғынуды ескере отырып, жеке зерттеу қызметін ұйымдастыруды басқарады. Ғылыми стиль қалыптастырады (логика, дәлелдеу және т.б.). Зерттеудің әдіснамалық аппаратын негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән жоғары мектептегі басқару психологиясы бойынша магистранттардың білімін ЖОО оқытушы қызметінің жалпы психологиялық-педагогикалық заңдылықтарын зерттеу негізінде жүйелейді. Болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады. Жоғары мектепті басқарудың негізгі принциптерімен, тәсілдерімен және заманауи инновациялық әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектеп педагогикасындағы зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән жас ғалымдардың зерттеу мәдениетін арттырады. Курс магистранттардың зерттеулер мен проблемаларда кездесетін нақты мысалдарын интерактивті өзара әрекеттестікте талқылауға бағытталған. Курс педагогикалық зерттеудің ерекшеліктерін ұғынуға бағыттап, теорияда алған білімдерін практикада қолдануға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қызмет психологиясы және акмеология
    Несиелер: 5

    Акмеологиялық білім, педагогикалық, басқару, Саяси, медициналық, акмеологияның ақпараттық саласы пәнінің құрылымы. Кәсіби құзыреттілік түрлерін, қолданбалы акмеологияның пәні мен міндеттерін, тұлғалық, кәсіби дамудың акмеологиялық технологияларын, кәсіби қызметтің басқару акмеологиясын және психологиясын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • «Тіл және әдебиет» саласы бойынша бастауыш білім берудің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесінің бастауыш буындары арасындағы сабақтастық мәселелерін ашады. Бастауыш мектепте дифференциалды оқыту және оны шешу нұсқалары. Қазақ мектептерінде тіл мен әдебиетті оқыту. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру және дамытудың әдіснамалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беруде интербелсенді оқу технологиясын қолдану
    Несиелер: 5

    Курс бастауыш білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында бастауыш сыныптардың жас мұғалімі кездесетін интерактивті оқыту мәселелері бойынша зерттеулердің нақты мысалдарын талқылау және өзара әрекеттестікте құрылады. Интерактивті оқытудың нақты әдістері мен әдістемелері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пән жас ғалымдардың зерттеу мәдениетін арттырады. Курс жас зерттеуші кездесетін зерттеулер мен мәселелердің нақты мысалдарын интерактивті өзара әрекеттестікте және талқылауда құрылады, курс педагогикалық зерттеудің ерекшеліктерін ұғынуға бағытталған. Педагогикадағы зерттеу әдістері және педагогикалық зерттеу әдіснамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-дағы оқу-тәрбие үдерісінің қазіргі технологиялары
    Несиелер: 5

    Білім берудегі заманауи технологиялардың теориясы мен практикасы Толық меңгеру технологиясы (М. В. Кларин материалдары бойынша) С. Д. Шевченко бойынша педагогикалық үрдістің технологиясы. Шоғырланған оқыту технологиясы. Оқытудың тұлғалық-бағытталған технологиялары. Педагогикалық шеберханалар технологиясы. Оқыту технологиясы оқу зерттеу ретінде. Ұжымдық зерттеу қызметінің технологиясы. Эвристикалық оқыту технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте «Сыни ойлауды дамыту» технологиясын қолдану
    Несиелер: 5

    Сыни ойлауды дамыту технологиясы жеке тұлғаға бағытталған болып табылады және білім беру саласындағы міндеттердің кең спектрін шешеді: ашық қоғам азаматының мәдениетаралық өзара іс-қимылға қосылған сапаларын дамыту, ашық ақпараттық кеңістіктегі адамның базалық дағдыларын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектеп педагогикадағы статистикалық-математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындайды. Ғылыми зерттеу әдістемесінің негіздерін береді, педагогикалық зерттеудің кең таралған әдістері мен тәсілдерімен таныстырады. Оқылатын әдістер негізінде оқу-тәрбие процесін диагностикалауды жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Магистранттардың психологиялық-педагогикалық экспериментті өткізу логикасына сәйкес ұйымдастыру тәжірибесін алуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық деонтология
    Несиелер: 5

    Бұл пән жас ғалымдардың зерттеу мәдениетін арттырады. Курс жас зерттеуші кездесетін зерттеулер мен мәселелердің нақты мысалдарын интерактивті өзара әрекеттестікте және талқылауда құрылады. Педагогикалық зерттеудің ерекшеліктерін, педагогикадағы зерттеу әдістері мен педагогикалық зерттеу әдістемелерін ұғынуға бағытталған. Педагогикалық зерттеудегі әдістеме, әдіс және әдістеме арақатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-дағы заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән оқыту технологияларының маңызды сипаттамаларын ашады: нәтижелілік, үнемділік, эргономикалық, пәнді оқытудағы жоғары уәжділік. Оқытудың қарқынды әдістерін қолдануға көмектеседі (коммуникативтік технология, ойын технологиясы, проблемалық оқыту). Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оқытудың техникалық құралдарын қолдануды, қашықтықтан оқытуды, әртүрлі деңгейлі (сараланған) оқытуды, модульдік оқытуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • «Математика және информатика» саласы бойынша бастауыш білім берудің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    "Математика және информатика"білім саласы бойынша бастауыш білім берудің қазіргі мәселелерін қарастырады. Математика мен информатиканың дүниетанымдық мәнін ашады. Математика мен Информатиканы бастауыш сатыда оқытудың мақсаттары мен міндеттері. Басқа оқу пәндері арасындағы информатика және ақпараттық технологиялар курсының орны. Бастауыш мектепте математика мен информатиканы оқытуды ұйымдастырудың мүмкін формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Болашақ маманның шығармашылық әлеуетін арттыруда өзін-өзі жетілдіруі
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ мамандардың шығармашылық әлеуетін дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге ықпал етеді. Педагогикалық шеберлікті педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде, кәсіби-педагогикалық қызметті педагогикалық шеберліктің қалыптасуына септігін тигізеді. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады, педагогикалық практикаға қатысушыларымен педагогикалық қарым-қатынасты жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беру модернизациясы
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімдердің бастауыш сынып оқушыларының білім беруді модернизациялаудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеруін қамтамасыз етеді. Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, бастауыш білім берудің негізгі құзыреттілігін қалыптастыру бойынша қажетті білім, білік және дағды жүйесін меңгеруді қамтамасыз етеді. Негізгі мектепті басқарудың жаңа үлгілерін әзірлеу. Бастауыш мектепте сабақ өткізудің заманауи әдістерін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ бастауыш сынып мамандарын әдістемелік пәндерді оқытуға дайындау
    Несиелер: 5

    Пән заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды қолдана отырып, өз бетінше жаңа білім алуға ықпал етеді. Интеллектуалды, мәдени, адамгершілік және кәсіби өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі жетілдірудің перспективалық желілерін құруға және іске асыруға көмектеседі. Педагогтың кәсіби құзыреттілігін, кәсіби қызметтің педагогикалық негіздерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте тұлғаға бағдарлап оқытудың ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың тұлғалық-бағдарлы білім беру қызметтері туралы білімдерін кеңейтеді. Бастауыш мектепте тұлғалық-бағдарлы оқытудың ғылыми-теориялық негіздері туралы түсінік береді: Жеке тұлғаға бағытталған технологиялардың ерекшеліктерін анықтайды. Жеке тұлғаға бағытталған сабақты ұйымдастырудың әдіснамалық негіздерін ашады. Мұғалімнің жеке тұлғаға бағытталған сабақтағы қызметін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дербес әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту курсында өз бетімен білім алудың жолдары мен мүмкіндіктері, білім беру процесін оқытуда жаңа технологияларды қолдану және болашақ мамандарды ұйымдастыру, жеке пәндердің мазмұны және осы пәндерді оқыту қарастырылады. Пәнді оқытудың теориялық-әдіснамалық мәселелері. Жеке сипаттағы пәндерді оқыту әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. Жеке сипаттағы пәндерді оқытудағы педагогикалық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердегі математикалық өндеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің нақты процесінде пайда болатын міндеттерді кәсіби шешу үшін қажетті теориялық біліммен және практикалық біліммен қаруландырады. Педагогикада және ғылыми-педагогикалық зерттеулерде математикалық әдістерді қолданудың негізгі ішкі механизмдерін нақты мысалдарда ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйеcі
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда білім сапасына әсер ететін өзгерістерді дер кезінде анықтауды және факторларды анықтауды қамтамасыз ететін білім жағдайын бақылау мен диагностикалаудың бірыңғай жүйесі туралы білімді қалыптастырады. Білім беру сапасының жай-күйі, оның өзгеру үрдістері және оның деңгейіне әсер ететін себептер туралы. Білім сапасын бағалаудың дәстүрлі жүйесінің мазмұндық және технологиялық мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби қызметке дайындау
    Несиелер: 5

    Пән оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру, Бастауыш білім берудің негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру бойынша қажетті дағдыларды меңгеруді қамтамасыз етеді. Бастауыш мектепте білім беру үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері, заманауи мектепті басқарудың жаңа үлгілерін жасау. Бастауыш мектепте сабақ өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеушілік оқытудың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың қазіргі педагогика теориялары, тәсілдері мен концепциялары туралы мәліметтерді меңгеруін қамтамасыз етеді. Соңғы заманауи педагогикалық теориялармен, тәсілдер мен тұжырымдамалармен таныстырады. Магистранттардың педагогикалық ой-өрісін кеңейтеді, жаңа педагогикалық құралдармен және оқытудың технологиялануының заманауи негіздерімен қаруландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтарды кәсіби қызметке дайындаудағы акмеологиялық тұғыр
    Несиелер: 5

    Пән болашақ педагогтардың кәсіби дайындығына акмеологиялық көзқарас туралы түсінік береді. Басқарушылық қызметте кәсібилікті, басшының жеке басын және қызметін, мансабын демостриялайды. Болашақ педагогтарды кәсіби даярлауда акмеологиялық тәсілдің әдістерін, тұжырымдарын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғаны және мінез-құлықтық зерттеу
    Несиелер: 5

    Тұлғаның даму көрсеткіштері тұлғаның даму моделінің негізгі сипаттамалары ретінде. Қоғамның мәселелері және олардың оқу орнының білім беру-тәрбие процесінің мақсаттары мен міндеттерінің мазмұнында бейнеленуі. Қоғамның дүниетанымдық, әлеуметтік, мәдени, зияткерлік құндылықтары және олардың тәрбие мен оқытудың мақсаттары мен міндеттерінде бейнеленуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылыми фактілерді талдайды, қарама-қайшылықтарды түсіндіреді, зерттеу әдістерін біледі, бастауыш білім беру саласындағы теориялық негіздерге сүйенеді

  • Код ON3

    Қазіргі заманғы проблемаларды, ерекшеліктер мен ерекшеліктерді, ұйымды басқару стратегиясын анықтайды, бастауыш білім беру бойынша негізгі кәсіби құзыреттерді қолданады

  • Код ON5

    Педагогикалық іс-әрекет мазмұнының теориялық және практикалық тәсілдерін интеграциялайды және жоғары мектепте оқытудың негізгі инновациялық әдістерімен жұмыс жасайды

  • Код ON2

    Грамматикалық және лексикалық құзыреттілікті автоматтандырады, ана және шет тілінде ойларды анық және сауатты тұжырымдайды және білдіреді

  • Код ON4

    Математикалық статистика бойынша құзыреттілікті қалыптастырады және дамытады. Педагогикалық зерттеулерде математикалық өңдеу әдістерін негіздейді

7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасымен әдістемесі (н/п)
Магистратура

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M003 Пәнсіз мамандандырылған педагогтерді даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top