Жаңа білім беру бағдарламасы

8D07302 Сәулет және қала құрылысы в Satbayev University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Сәулет және қала құрылысы саласындағы бейін бойынша докторды дайындау іргелі білім беру, әдіснамалық және зерттеу дайындығын және ғылымның келесі бағыттары бойынша пәндерді тереңдетіп оқытуды ұсынады: тұрғын және қоғамдық мақсаттағы сәулет объектілерінің типологиясы мен тарихы, тұрғын үйдің әлеуметтік/мәдени антропологиясы, қазақстандық сәулет тарихы, қала құрылысы/урбанистика.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D122 Сәулет
  • Дайындық бағыты 8D073 Сәулет және құрылыс
  • Сәулет әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    «Сәулет социологиясы» пәні бойынша ол «әлеуметтік» және «материалдық» байланыстарды, белгі жүйелерінің байланысын және жеке ғимараттар мен құрылыстардың мысалында нақты архитектуралық шешімдерді зерттейді. Бір жағынан, әлеуметтік құрылымдар мен ұжымдық өкілдіктердің архитектуралық нысандарда қалай «басылғанын» көрсету, екінші жағынан, әлеуметтік өзара әрекеттестіктің жаңа формаларының пайда болуына сәулеттің қосқан үлесін түсіндіру. Сәулет әлеуметтануы қала әлеуметтануының құрамдас бөлігі болып табылады, бірақ қалалық әлеуметтану дербес зерттеу саласы ретінде 19 ғасырдың аяғынан бастап бар. Қала бастапқыда курста егжей-тегжейлі талқыланатын технологиямен, экономикамен және дінмен қатар социологиялық қарастырудың артықшылықты объектілерінің қатарында болды. Сонымен қатар, қаланың әлеуметтік құбылыс ретіндегі концепциясы, қаланың «миниатюрадағы қоғам» ретіндегі, кеңістіктік формадағы әлеуметтік шындықтың үлгісі ерекше назар аударуды қажет етеді. Ішкі пішіні де (мойынтірек құрылымдары, төбелер, инженерлік шешімдер) және сыртқы пішіні (ою-өрнектер мен декор) талданады - оны оқылатын, түсінікті және қоғамға қолайлы ететін эстетикалық қабық. Сәулеттің қазіргі батыс әлеуметтануы. Семиология В.Эко. Постструктурализм П.Бурдье. Сәулет өнеріндегі антропометризм. Постмодерндік сәулет және әлеуметтану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Зерттеу жұмыстарын жазу үшін академиялық жазылым дағдыларын дамыту. Курс инженерлік және жаратылыстану ғылымдары бойынша докторанттарға академиялық жазылым дағдыларын және жазылым стратегияларын дамытуға бағытталған. Курс академиялық жазылымның негіздері мен жалпы қағидаларын басты назарда ұстанады, олар: -тиімді сөйлемдер мен абзацтарды жазу; ғылыми еңбекте шақтардың және де стильдер мен тыныс белгілерінің қолдану; - абстракт, кіріспе, тұжырым, талқылау, қорытынды, пайдаланылған әдебиеттер мен ресурстарды жазу; -мәтінге сілтеме жасау; - плагиатты алдын- алу және конференцияда баяндама жасау. Курсты аяқтағаннан кейін докторанттар келесі білім мен дағдыларға ие болады: - академиялық жазылымның тиімді ерекшеліктерін таниды; - жеке жазбасының нақтылығы мен анықтығын жақсартады; - жеке ғылыми жұмысына түзетулер еңгізеді; - зерттеу жұмысын жазуда ғылыми еңбектерді оқу дағдылары мен материалдарды қолданады; - өздерінің мамандықтары бойынша халықаралық басылымдарда жарияланған ғылыми мақалаларды талдайды, және де ғылыми мақаланың әр бөлімінің мазмұн талаптарына сәйкес ғылыми мақалалар жазады.

    Оқу жылы - 1
  • Тұрақты сәулет және урбанистика қағидасы
    Несиелер: 5

    Курс шеңберінде докторант сәулет және қала құрылысы салаларындағы тұрақты даму феномені, елді мекендердегі тұрақты даму көрсеткіштеріне қол жеткізудің әдістемелері мен әдістері, ғимараттар мен құрылыстардың сәулет өнері туралы білімдерін практикалық қолдануды меңгереді. Экологиялық бағыттағы қала құрылысы объектілерін, ғимараттар мен құрылыстарды жобалау саласындағы негізгі білім мен дағдылар ұсынылады. 2.2 Курстың қорытынды кезеңі талдау объектісіне сараптамалық-әлеуметтік бағалау әдістерін пайдалана отырып, тұрақты даму критерийлері бойынша нақты қала аумағының аумағын кешенді қала құрылысы талдауы тақырыбы бойынша курстық жұмыс болып табылады. Курсты аяқтағаннан кейін докторант теориялық ақпаратты талдау, синтездеу және оны аймақтық климаттық және әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың ерекшеліктерін ескере отырып, тұрақты энергия үнемдейтін экоауылдарды жобалауда қолдану қабілетін көрсетуі керек. 2.3 Докторант мыналарды білуі керек: - тұрақты қала құрылысын, тұрғын үй және қоғамдық ғимараттарды жобалау әдістерін қолдану; - аумақтар мен құрылыс объектілерін тұрақты даму критерийлері бойынша бағалау. 2.4 Курстың соңында докторантура білуі керек: - сәулет және қала құрылысы салаларындағы тұрақты дамудың негізгі тұжырымдамаларын; - тұрақты даму критерийлері бойынша экологиялық бағытталған энергия тиімді ғимараттар мен құрылыстарды жобалау қағидаттары; - Қазақстандағы сәулет және қала құрылысының аймақтық ерекшеліктері; - «жасыл экономика» және «жасыл қала құрылысы» тұжырымдамасының негізгі ережелері; - ғимараттардың табиғи ортамен әрекеттесу заңдылықтары, қоршаған ортаны қорғау әдістері - дамыған аумақтардың қала құрылысын халықтың өмір сүру ортасының сапасы тұрғысынан бағалау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Архитектурадағы жаһандық концепциялар мен парадигмалар
    Несиелер: 5

    Курс шеңберінде докторант өзінің ғылыми зерттеуінің нақты тақырыбы тұрғысынан көп тақырыпты талдау әдістерін практикалық қолдануды меңгереді, сондай-ақ «парадигма» ұғымдарының ерекшеліктерін (ғылым мен философия ұғымдардың немесе ойлау үлгілерінің белгілі бір жиынтығын, соның ішінде теорияларды, зерттеу әдістерін, постулаттар мен стандарттарды білдіреді, соған сәйкес салада кейінгі конструкциялар, жалпылаулар мен эксперименттер жүзеге асырылады) және «концепция» (көзқарастардың жиынтығы) бір нәрсе туралы, өзара байланысты және өзара байланысты жүйені құрайтын;кез келген құбылыстарды түсінудің, түсіндірудің белгілі бір тәсілі;оларды жарықтандырудың негізгі көзқарасы, жетекші идеясы;құбылыстарға – дүниедегі, табиғаттағы, қоғамдағы көзқарастар жүйесі). Сәулет процесін концептуалды және парадигмалық түсіну саласындағы негізгі білім мен дағдылар ұсынылады. Курс барысында сәулеттік процестің әртүрлі концепциялары мен парадигмаларының мысалында шығармашылық талдау әдістері зерттеліп, тәжірибе жүзінде жүзеге асырылады. Әрбір зерттеу тапсырмасы материалдардың жинақталуын және олардың жалпы объектінің де, оның жеке бөлімдерінің де сәулеттік шешіміндегі интерпретациясын және түптеп келгенде жалпы шешімді толықтыратын бөлшектерді қамтиды. Осы курс барысында әзірленген материалдар диссертациялық зерттеу процесінде ескеріледі деп болжануда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылым және ғылыми зерттеулер түсінігі, ғылыми зерттеу әдістері мен әдістемесі, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістері, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптері, қазіргі ғылымның әдіснамалық ерекшеліктері, ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдары, қазіргі ғылымдағы техника ғылымдарының, информатика және инженерлік зерттеулердің рөлі, техникалық ғылымдардың құрылымы, жалпы ғылыми, философиялық және арнайы әдістерді теория мен практикадағы ғылыми зерттеулер.

    Оқу жылы - 1
  • Қоғамдық ғимараттардың архитектурасын қалыптастырудың перспективалық бағыттары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – қаладағы қоғамдық ғимараттардың отандық сәулет өнерін дамыту тәсілдерін қалыптастырудағы қазіргі тенденцияларды талдау және отандық қала құрылысының қазіргі заманғы тұжырымдамаларын әзірлеудің негізгі бағыттарын, принциптерін және жолдарын анықтау. Курс отандық қала құрылысы тәжірибесінен қазіргі заманғы қоғамдық ғимараттардың мысалдарына аналитикалық шолу жасайды, қоғамдық сәулет объектілерін жобалаудың сәулеттік принциптерін талдайды және жалпылайды, оларды одан әрі дамытудың перспективалық бағыттарын анықтайды. Курсты аяқтағаннан кейін докторант қалалық қоғамдық ғимараттардың отандық сәулетіне қойылатын іргелі талаптарды, оларды жобалауға экологиялық көзқарас әдісі, ғимараттардың көп функционалдығы және ғимараттар сәулетінің әлеуметтік бағытын білуі керек. Курсты оқудың негізгі нәтижелері ретінде докторанттар қоғамдық қалалық ғимараттардың сәулетіндегі заманауи отандық тәсілдерге жүйелі шолуды ұсынуы және қазіргі заманғы қалалық ғимараттарды жобалаудың принциптерін қалыптастыруы, кеңістіктің, функционалдылықтың байланысын анықтай алуы, қоғамдық ғимараттарды ішкі және сыртқы безендіру, Қазақстан Республикасындағы қоғамдық қалалық ғимараттардың қазіргі заманғы құрылыс тенденцияларының өзіндік ерекшелігін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың әлемдік тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеті – сәулет өнері саласындағы ғалымдарды дайындау, терең ғылыми қызметке қажетті дағдыларды меңгеру. «Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың дүниежүзілік тәжірибесі» пәнін оқытудың негізгі мақсаты докторантқа ғылыми зерттеулердің ерекше сипаттамалары туралы түсінік беру, оны аяқтауы қажет нақты ғылыми мәселелерді шешудің ғаламдық әдістемесімен таныстыру болып табылады. оның докторлық диссертациясы. Пәнді оқу нәтижесінде докторанттар міндетті түрде Білу: - ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың әлемдік тенденциялары; - зерттеу объектісін бекітудің негізгі принциптерін; - зерттеу мәселелерін шешудің негізгі жалпы ғылыми тәсілдер мен әдістерін; - ғылыми зерттеудің негізгі жеке-ғылыми әдістері мен тәсілдері. Істей білу: - ғылыми зерттеулердің жоспарын құру; - бүкіл әлемдік тәжірибеге сүйене отырып, ғылыми-зерттеу қызметінің құралдары мен әдістерін жобалау немесе таңдау; - ғылыми әдістеменің деңгейлерін бөліп көрсету; - ғылыми танымның әдістерін, операцияларын, процедуралары мен әдістерін қолдану; - ғылыми-зерттеу қызметінің кезеңдерін адекватты түрде көрсету, олардың ғылым жүйесіндегі жағдайын түсіну негізінде зерттеудің құралдары мен әдістерін ұтымды таңдау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тұрғын үй ғимараттарының архитектурасын қалыптастырудың перспективалық бағыттары
    Несиелер: 5

    Курс шеңберінде докторант өзінің ғылыми зерттеуінің нақты тақырыбы тұрғысынан көп тақырыпты талдау әдістерін практикалық қолдануды меңгереді. Тұрғын үйлердің перспективалық түрлерін жобалау саласындағы негізгі білім мен дағдылар ұсынылады. Курс барысында тұрғын үйлердің перспективалық түрлерінің нұсқалары мысалында шығармашылық талдау әдістері зерттеліп, практикалық тәжірибеде жүзеге асырылады. Әрбір зерттеу тапсырмасы материалдардың жинақталуын және олардың жалпы объектінің де, оның жеке бөлімдерінің де сәулеттік шешіміндегі интерпретациясын және түптеп келгенде жалпы шешімді толықтыратын бөлшектерді қамтиды. Осы курс барысында әзірленген материалдар диссертациялық зерттеу процесінде ескеріледі деп болжануда. 2.2 Курстың қорытынды кезеңі әрбір өтілген тақырыптар бойынша рефераттар жинағы түріндегі курстық жұмыс болып табылады. Курсты аяқтағаннан кейін докторант меңгеру қабілетін көрсетуі керек: ғылыми-бейнелі талдауды; функционалдық талдау; қоршаған ортаны талдау; мәтінді түсіндіру әдістері; концепцияның фактілік таныстырылымы. 2.3 Докторант мыналарды білуі керек: - политематикалық талдау процесін ұйымдастыру; - қажетті ақпаратты іздеу; - шығармашылық талдау әдістерін тәжірибеде қолдану; - талдау нәтижелері бойынша зерттеулердің шешімдері мен ұсыныстарын әзірлеу; Курстың соңында докторант білуі керек: - тұрғын үйдің әртүрлі перспективалы түрлерін түсіндіру тәсілдері; - баяндамалар мен мақалалар түрінде өзіндік талдауды ұсыну тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON3

    Білу және түсіну: жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі үрдістері, бағыттары мен заңдылықтары; ғылыми таным әдіснамасы; тиісті саладағы әлемдік және қазақстандық ғылымның жетістіктері; ғылым мен білімнің әлеуметтік жауапкершілігін сезіну және қабылдау; ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шетел тілін жетілдіру

  • Код ON7

    Дағды болуы тиіс: зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау; ғылыми зерттеулер процестерін жоспарлау, үйлестіру және іске асыру; ұжымды басқару және жетекшілік ету; ғылыми іс-шараларға, іргелі ғылыми отандық және халықаралық жобаларға қатысу

  • Код ON8

    Дағды болуы тиіс: шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу; ғылыми хат және ғылыми коммуникация; шет тілінде еркін қарым-қатынас жасау.

  • Код ON2

    Тиісті білім саласының ғылыми мектептері, олардың теориялық және практикалық әзірлемелері туралы; тиісті саладағы әлемдік және қазақстандық ғылымның ғылыми тұжырымдамалары туралы; практикалық қызметке ғылыми әзірлемелерді енгізу тетігі туралы; ғылыми қоғамдастықтағы өзара іс-қимыл нормалары туралы; зерттеуші-ғалымдың педагогикалық және ғылыми этикасы туралы түсінігі болуы тиіс

  • Код ON9

    Дағды болуы тиіс: шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу; ғылыми хат және ғылыми коммуникация; шет тілінде еркін қарым-қатынас жасау

  • Код ON1

    Түсінігі болуы керек: ғылым эволюциясындағы парадигмалардың ауысуы және дамуының негізгі кезеңдері туралы; жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық) ғылымының пәндік, дүниетанымдық және әдіснамалық ерекшеліктері туралы

  • Код ON4

    Меңгеруі керек: ғылыми зерттеулер үдерісін ұйымдастыру, жоспарлау және жүзеге асыру; өзінің әрі қарай кәсіби дамуын жоспарлау және болжау; зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану

  • Код ON5

    Меңгеруі керек: зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық концепцияларды талдау, бағалау және салыстыру және қорытынды жасау; әр түрлі дереккөздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу; қазіргі теориялар мен талдау әдістері негізінде академиялық тұтастықпен сипатталатын өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу; өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, өзінің білімі мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, хабарлау

  • Код ON6

    Дағды болуы тиіс: әртүрлі ғылыми теориялар мен идеяларды сыни талдау, бағалау және салыстыру; аналитикалық және эксперименталды ғылыми қызмет; зерттеу саласын жүйелі түсіну және таңдап алынған ғылыми әдістердің сапасы мен нәтижелілігін көрсету; ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметке жауапты және шығармашылық қарым-қатынас жасау; қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, патенттік іздеу жүргізу және ғылыми ақпаратты беру тәжірибесі; ғылыми ашылулар мен әзірлемелерге меншіктің зияткерлік

  • Код ON10

    Құзыретті болу: тұлғааралық қарым-қатынас және адам ресурстарын басқару мәселелерінде; тұрақты кәсіби өсуді қамтамасыз етуде

Top