Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02303 Филология в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты – филология ғылымының өзекті мәселелерінен жан-жақты хабардар, лингвистика және әдебиеттанудың теориялық мәселелерін бағамдай білетін, өз беттерінше ой қорытып, ізденуге қабілетті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлау; білім алушыларды мазмұны филология ғылымдарының жаңа жетістіктері болып саналатын лингвистиканың және әдебиеттанудың іргелі теориялық негізіне бағытталған негізгі курстар бойынша жүйелі біліммен қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D060 Филология
  • Дайындық бағыты 8D023 Тілдер және әдебиет
  • Сөз мәдениеті мен жалпы сөзтану мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: докторанттарға интегративтік типті зерттеудің жаңа бағыты ретінде сөзтану ғылымының тұтас жүйелік тұжырымдамасын таныстыру; білім алушылардың тілдегі қарым-қатынастың әртүрлі формаларының даму тенденциялары туралы жүйелік көзқарастарын қалыптастыру. Курсты оқу барысында докторант төмендегідей білімдерді меңгереді: - сөзтану ғылымының негізгі ұғымдары мен категориялары бойынша теориялық және әдістемелік мәселелерді меңгереді; - тілдегі қарым-қатынастың түрлі даму тенденцияларын пәнаралық бағытта (психолингвистикамен, философиямен, нейролингвистикамен, логикамен) игереді; - лингвистикадағы әртүрлі тілдесім түрлеріне экстралингвистикалық және лингвистикалық факторлардың ықпал ету дәрежесін ажырата алады; - тілдік бірліктердің нақты сөйлеу жағдаятындағы және белгілі бір тілдесу аясындағы қызметінің нақты фактілерін талдайды; - тілдегі әртүрлі тілдесім формаларының даму үдерістерін болжай алады; - тілдегі тіл бірліктерінің қызметінің нақты фактілерін талдау мен бағалау нәтижелерін дәйектейді; - сөзтанудың көкейкесті мәселелері бойынша тезис, докторлық диссертация, филологиялық комментарийлер, ғылыми жобалар жазуға дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХХ ғ. екінші жартысы мен ХХІ ғ басындағы қазақ филологиясының ғылыми басымдықтары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазақстандық филология ғылымының жетістіктерін талдау, докторанттарды ХХ ғасырдың екінші жартысындағы және ХХІ ғасырдың басындағы қазақ филологиясының басым бағыттарымен және теорияларымен, қазіргі отандық филологияның негізгі ережелерімен, ұғымдық – терминологиялық аппаратымен таныстыру болып табылады. Пәннің мазмұны тіл теориясының мәселелерін, лингвомәдениеттану және психолингвистика, когнитивті және коммуникативтік лингвистика, салыстырмалы лингвистика, мәтін және дискурс лингвистикасы, әдебиеттану, лингвометристика және лингводидактика сияқты бағыттардың өзекті мәселелерін қамтиды. Филология саласындағы болашақ мамандардың ғылыми ізденіс, талдау және жинақтау, салыстыру, қажетті ғылыми ақпаратты жіктеу және таңдау дағдылары мен біліктіліктерін жетілдіреді және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдеби зерттеулердің теориялық және методологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды әдебиеттану саласындағы зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерімен таныстыру, әдебиеттану ғылымының даму заңдылықтарын, әдеби құбылыстардың қазіргі заманғы әдіснамалық тұжырымдамалары мен зерттеу бағыттарын анықтау, оқытудың заманауи әдістерін тәжірибеде қолдануға үйрету және сол арқылы кәсіби дамуына ықпал ету. Пәнді оқытуда білім алушыларға әдебиеттанудың теориялық негіздері, мәдениеттану және идеологиялық парадигмалар ауысуы жағдайындағы даму кезеңдері, әдебиеттанудың теориялық тұжырымдамалары туралы толық ғылыми ақпарат беріледі. Теориялық жұмыстарды талдау үдерісінде қазіргі әдебиеттану саласындағы зерттеулердің теориялық және әдіснамалық нәтижелері мен негізгі бағыттарының қорытындыларын қолдану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі тіл білімінің негізгі параметрлері: антропоцентризм; функционализм; экспансионизм; когнитивизм.
    Несиелер: 5

    Қазіргі тіл білімінің антропоцентризм, функционализм, экспансионизм, когнитивизм сияқты бағыттары және олардың теориялық мәселелерімен таныстыру, білім алушылардың теориялық лингвистикадағы мамандандырылған ғылыми көкжиегін бүгінгі лингвистикалық парадигмаға жақындату. Пәнді оқытуда теориялық лингвистикадағы жаңа үрдістер, антропоцентризм, функционализм, экспансионизм, когнитивизм бағыттарының қалыптасу, даму тарихы мен зерттеу әдістері, негізгі теориялық тұжырымдары қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Салыстырмалы лингвистика және аударма: олардың байланысы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: екі, кейде бірнеше тілді жалғастыра зерттеп, олардың құрылымдық деңгейіндегі жақындығы мен айырмашылығын айқындау. Контрастивтік лингвистиканың ертеректегі мәліметтері ана тілімен салыстыра отырып, шет тілінің ерекшеліктерін байқаумен байланыстылығы туралы доқторанттарға түсінік қалыптастыру. Контрастивтік лингвистика әдетте тілдің синхрондық материалдарына сүйенеді. Тілдің әр түрлі деңгейіне қатысты еңбектердің сан жағынан көбі контрастивтік грамматикаға, аз мөлшерде контрастивтік фонологияға, одан аз мөлшерде Контрастивтік лексика жүйесіне байланысты болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық аспектідегі мәтін және дискурс
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық аспектідегі мәтін және дискурс пәні мәтін және дискурс ұғымдарына тіл білімінде берілген анықтамаларды, олардың зерттелу деңгейін, мәтін түрлері мен типтерін, дискурс типологиясын, мәтінді зерттеу бағыттары мен әдіс-тәсілдерін, мәтінді талдау мен мәтінді тану оның түзілімі мен құрылымын саралау, мәтінжасам барысындағы тілдік бірліктердің қызметін анықтау, дискурс пен мәтіннің айырмашылығы, дискурстық талдау сияқты мәселелерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқу барысында академиялық жанрлардың (аннотациялар, рефераттар, аналитикалық шолу, сонымен қатар ғылыми оқиға туралы хабарламалар (конференциялар)) теориялық мәселелері қарастырылады. Пәнді меңгеруге мәтінді аналитикалық өңдеудің негізгі мақсаттарын түсіну, кәсіби тақырыптағы мәтіндерді талдау, мәтінді талдау әдістемесі мен анықтамалық, арнайы әдебиеттер мен компьютерлік желілердегі ақпаратты іздеудің түрлі әдістерін, ғылыми, ғылыми-техникалық және ғылыми-көпшілік мәтіндерге стильдік талдау және т.б. оқып үйрену кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 2

    Бұл пәнді оқып үйренуде ғылымның тарихи дамуы, қазіргі ғылыми зерттеулердегі филологияның негізгі әдіснамалық тұжырымдамалары мен өзекті аспектілері түсіндіріліп, қарастыру көзделеді. Докторанттар теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемесін оқып үйреніп, ғылыми білімді (материалдарды) жинау және өңдеумен айналысады. Пәнді меңгеру барысында ғылыми зерттеудің заманауи әдістері қолданылады, ғылыми зерттеу қызметінің нәтижелерін жүйелеу және өңдеу, салыстырмалы талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON6

    білім алушылардың ең маңызды шығармалармен танысу барысында зерделенетін өнер түрлері мен жанрларын анықтау, эстетикалық қажеттіліктерді, эстетикалық сана және қызмет түрлерін жіктеу және сипаттау

  • Код ON1

    қазіргі заманғы отандық, орыс және шетел тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті мәселелері саласында кәсіби құзыреттілікті кеңейту және тереңдету;

  • Код ON2

    Тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы қазіргі отандық және шетелдік ғылыми жетістіктерді сын тұрғысынан бағалау;

  • Код ON4

    Инновациялық технологияларды қолдана отырып, ББ бойынша педагогикалық және оқытушылық қызметті жүзеге асыру; жеке кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу, жоғары оқу орындарындағы оқу процесін басқару; білім беру процесін және мамандарды кәсіби даярлау процесін жобалау;

  • Код ON8

    эөзінің азаматтық ұстанымын қалыптастыру үшін қазақстандық және әлемдік қоғамның тарихи және ғылыми дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау, білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға ықпал ету

  • Код ON5

    Ғылыми салада жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, ғылыми сөйлеуді түсіну және ғылыми бағыттағы әдебиеттерді оқу, ғылыми зерттеудің заманауи әдістемелері мен әдістерін ғылымның жаңа жетістіктерімен сәйкестендіру және байланыстыру, эксперимент нәтижелерін өңдеу және түсіндіру дағдыларын меңгеру

  • Код ON7

    жоғары әлеуметтік және эстетикалық құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына бейімділігін растау

  • Код ON3

    гуманитарлық ойлауды қазіргі заманғы маманның кәсіби мәдениетінің элементі ретінде әлеуметтік институттарды, үдерістер мен қарым-қатынастарды басқаруда әлеуметтік шындыққа, жалпы әлемге шығармашылық, сезімдік-бейнелі және көркем қарым-қатынастың әмбебап антропософиялық өлшемдері негізінде дамыту;

8D02303 Орыс филологиясы
Докторантура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: D060 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
8D02303 Филология
Докторантура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: D060 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D02303 Шетел филологиясы
Докторантура

Торайгыров университеті

БББТ: D060 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D02303 Филология
Докторантура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: D060 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D02303 Филология: Шетел филологиясы
Докторантура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: D060 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top