6B01101 Педагогика және психология в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - педагогика және психология саласы бойынша елімізде және аймақта сұранысқа ие сапалы маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
-
Жалпы психология 2
Несиелер: 10Жалпы психология курсында психологияның жалпы заңдылықтары, зерттеу әдістері, психиканың пайда болу теориялары мен эволюциясы, психологияның түрлі салаларындағы сананың мәселесі қарастырылады. Психикалық процестер мен құбылыстардың жалпы заңдылықтары, психикалық жағдайы, сондай-ақ адам тұлғасының дифференциалды-психологиялық ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық жазылым
Несиелер: 3Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Реформатырлық педагогика
Несиелер: 5"Реформаторлық педагогика" курсы мектеп жүйесін өзгертудің тиімді жолдарын негіздеген өткен жүзжылдықтардың қоғамдық-педагогикалық ойындағы тұжырымдамалар мен ағымдар туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Салыстырмалы педагогика және психология
Несиелер: 5Салыстырмалы психология" курсы адамның психикалық қызметінің эволюциялық бастауы туралы түсінік береді. Пәнді меңгерудің мақсаты адам психикасының дамуының алғышарттарын анықтау мақсатында жануарлар психикасын зерттеу, эволюция процесінде Жануарлар психикасы мен адам психикасына салыстырмалы талдау жүргізу; адам мен жануарлардың психоәлеуметтік құбылыстарын салыстыру; адамның өздігінен (инстинктивтік) мінез-құлқы туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады.; студенттердің фундаменталды білімге қызығушылығын дамыту, адамда психикалық процестердің эволюциялық тамырларын талдау қажеттілігін ынталандыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазіргі заманғы педагогика тарихы және этнопедагогика
Несиелер: 5Пән Қазақстанның жетекші педагогтарының, қазақ ғалым – ағартушыларының, Батыс елдерінің педагогтарының дидактикасы мен тәрбиесінің идеяларын жинақтайды; студенттердің өткен жүзжылдықтарда тәрбие мен оқытуға көзқарастарын қалыптастыруға және оларды өз тәжірибесінде пайдалануға бағытталған; өткен тәжірибе негізінде педагогикалық теория мен практиканың қазіргі жай-күйін талдай білу.; жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде рухани-адамгершілік тәрбиеге, ұлттық сана-сезімнің өсуіне, студенттердің кәсіби-педагогикалық дайындығын жетілдіруге ықпал ету
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Психология тарихы
Несиелер: 5Курстың мазмұны Қазақстан тарихындағы психологиялық білімнің пайда болуы мен даму динамикасы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, сонымен қатар психологиялық ғылымның әр түрлі бағыттары мен даму кезеңдері туралы білім жүйесімен қаруландыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазіргі заманғы психология тарихы және этнопсихология
Несиелер: 5Бұл пәнде тарихи уақыт контекстінде психологияның негізгі мәселелері, ұғымдары мен бағыттары, қазіргі ғылыми психологиялық мектептер мен бағыттарда бағдарлай білу қабілеті бар. Тәуелсіз, егемен және көп ұлтты мемлекеттің қазіргі заманғы құрылысының реализациясы этносаралық қатынастардың, этносаралық өзара іс-қимылдың даму динамикасын, этникалық сана-сезімнің, этникалық шиеленістің және этникалық қақтығыстардың қалыптасу ерекшеліктерін зерттеуге арналған теориялық және эмпирикалық зерттеулердің пайда болуын ынталандырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Медиа педагогика
Несиелер: 5Бұл курсты жүзеге асырудың негізгі мақсаты болашақ педагогтердің медиапедагогика туралы ғылыми-практикалық сала ретінде, медиа жүйесі және оның қоғамдағы қызметі туралы түсінігін қалыптастыру, заманауи білім беру үдерісінде бейнематериалдарды жасау және тиімді пайдалану бойынша кешенді кәсіби меңгеру; әртүрлі ақпарат түрлерін қабылдауды, сыни ойлауды дамыту; медиа көмегімен өзін-өзі танытудың әртүрлі формаларын үйрету және шығармашылық іскерлікті дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогикалық психология
Несиелер: 5Педагогикалық психология тұлғаның танымдық қызметі мен қоғамдық маңызы бар қасиеттерінің мақсатты қалыптасуының психологиялық мәселелерін; оқытудың оңтайлы дамытушылық әсерін қамтамасыз ететін жағдайларды; оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін есепке алу мүмкіндіктерін; педагог пен оқушылар арасындағы, сондай-ақ оқу ұжымының ішіндегі қарым-қатынасты; педагогикалық қызметтің психологиялық негіздерін зерттейді. Психологтың клиентпен қарым-қатынас жасау мәселелерін, сенімді, қолайлы атмосфераны құру әдістері мен құралдарын зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
Несиелер: 5Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қоғамға қызмет ету
Несиелер: 5Курс компоненттерді таңдау компоненттерінің тізіміне енгізілген және Жобалық іс-әрекет дағдыларын, тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін, сыни ойлауды түсінуге бағытталған. Міндет-білім, Дағдылар мен дағдыларды пайдалану арқылы қоғамға қызмет көрсету. Жоба барысында студенттер әлеуметтік кәсіпкерлік, жаңа ақпаратпен жұмыс істеу дағдылары туралы біледі, мәтінді жаңа қабылдауды, әлеуметтік серіктестермен тиімді өзара іс-қимыл жасау үшін ақпаратты жалпылау және пайдалануды қамтамасыз етеді, жоба идеясын алға тартады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Әлеуметтік педагогика
Несиелер: 5Пәнді оқу студенттерге гуманитарлық білім саласы, оның нысаны мен пәні, негізгі категориялары, әлеуметтік-педагогикалық қызметтің ерекшеліктері, оның гуманистік бағыты туралы түсініктерін қалыптастыруға ықпал етеді; әлеуметтік жұмыс жүйесіндегі әлеуметтік жұмыс жүйесінің әртүрлі мекемелеріндегі педагогикалық қызметтің негізгі бағыттары туралы Әлеуметтік тәрбие технологияларымен, әдістерімен байланысты мәселелер туралы жүйеленген білімдерді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім беруде IT қолдану
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Психолог қызметіндегі қарым-қатынас
Несиелер: 5Психологтың клиентпен қарым-қатынас жасау мәселелерін, сенімді, қолайлы атмосфераны құру әдістері мен құралдарын зерттейді. Коммуникация психолог қызметінде маңызды рөл атқарады. Психолог қарым-қатынас арқылы өте маңызды кәсіби міндеттерді шеше алады, сауатты кеңес бере алады. Психолог осы міндеттерге қол жеткізу үшін сауатты қарым-қатынас жасай білуі қажет. Мұнда әр адамға жеке көзқарас, психологтың қарым-қатынас процесінде сөзсіз позитивті қабылдау, эмпатикалық түсіну және өзін-өзі білдіру атмосферасын жасауы қажет
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Несиелер: 5Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Несиелер: 5Курстың мақсаты: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; 12 жылдық білім берудің тұжырымдамалық ережелерін ескере отырып, оқу нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Әлеуметтік психология
Несиелер: 5Курста қазіргі әлеуметтік психологияның негізгі бағыттары туралы; әлеуметтік психологияның даму тарихы туралы; қазіргі әлеуметтік психологияның әдіснамалық мәселелері туралы; топтардың әлеуметтік - психологиялық сипаттамасын; тұлғаның әлеуметтік - психологиялық сипаттамасын және олардың қалыптасу механизмдерін білу.психологиялық және әлеуметтік құбылыстарда әлеуметтік-психологиялық құрамдастарды бөліп, талдай білу; теориялық жорықтар тұрғысынан әлеуметтік – психологиялық құбылыстарды интрепретациялау.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Оқушылардың дамуының физиологиялық ерекшеліктері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: оқушылардың физиологиялық ерекшеліктері туралы білімдерді біріктіру және жүйелеу; студенттің анатомиялық-физиологиялық және психологиялық ерекшеліктері, балалар ағзасының функционалдық мүмкіндіктері туралы біртұтас және тұрақты түсінігін қалыптастыруға ықпал ету; болашақ педагогтың дене және ақыл-ой қызметін қолдауға бағытталған жұмыста кәсіби құзыреттілігін кеңейту. - мектеп жасындағы балалардың әртүрлі іс-әрекеттері кезіндегі жұмысқа қабілеттілігі.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Психологиялық менеджмент
Несиелер: 5Курс фундаменталды ұғымдарды игеруге, шетелдік және отандық басқару ғылымының негізгі концепцияларын зерттеуге, басқару функцияларын ұғынуға, еңбекке уәждемені, басқарушылық міндеттерді шешудің стратегиясы мен тактикасын, іскерлік қарым-қатынасты, басқарудағы қиындықтар мен қайшылықтарды игеруге бағытталған. Осы курстың көптеген бөлімдері мен тақырыптары ұйымдастыру психологиясының негізгі диагностикалық әдістемелерімен танысуды қамтиды, бұл материалды меңгеруді қызықты етеді, оны түсіну мен есте сақтауды жеңілдетеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіби іс-әрекеттегі тұлғаның өзін-өзі өзектендіруі
Несиелер: 5Курста кәсіби іс-әрекет барысында , сонымен қатар оған дайындық кезеңінде, оқу процесінде маман ретінде адамның әлеуетті сипаттамаларының өзекті болуына көшу процесі қарастырылады. Бұл аспектіде өзін-өзі анықтау адамның жеке жетілуіне және кәсібиліктің шыңына қозғалысының қажетті нысаны ретінде қарастырылады. Бұл өзін-өзі және өз қызметінің нәтижелеріне қанағаттану ретінде кәсіби құзыреттілікке және кәсіби ауқаттылыққа қол жеткізуден көрінеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
Несиелер: 5"Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Еңбек психологиясы
Несиелер: 5Бұл курста келесі негізгі мәселелер баяндалады: еңбек психологиясы білім саласы, ғылым саласы, оқу пәні және мамандық ретінде; эргатикалық жүйе, эргатикалық функциялар, ұйымдағы еңбек қызметі және оның компоненттері; еңбек субъектісі және оның құрылымы; еңбек психологиясының әдістері; психологиялық кәсіптану; еңбек мотивациясы және еңбекке қанағаттану; еңбек субъектісі ретінде адамның дамуы; еңбек қызметінің жеке стилі; кәсіби өзін-өзі анықтау психологиясы; кәсіби жұмысқа қабілеттілік психологиясы.; кәсіби еңбек саласындағы қолданбалы психологияның даму тарихы мен үрдісі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Тайм-менеджмент
Несиелер: 5"Тайм-менеджмент" пәні уақытша ресурстарды басқару, жеке тиімділікті арттыру, ұйымдастыру және уақытты тиімді пайдалану саласындағы құралдарды меңгеру үшін қажетті құзыреттерді меңгеруге ықпал етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіпкерлік құқық
Несиелер: 10Курстың мақсаты-болашақ мамандардың білім базасын қалыптастыруға ықпал ететін қолданыстағы заңнаманы зерттеу және түсіндіру, оны талдау, сондай-ақ ҚР заңнама нормаларын практикалық қолдану болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
HR менеджмент
Несиелер: 10Пәннің негізгі мазмұны: ұйымның персоналды басқару стратегиясы және саясаты, персоналды басқарудың дәстүрлі және қазіргі әдістері; ұйымдағы персоналды жоспарлау және есепке алу; персоналды іріктеу әдістері; ҚР Еңбек кодексі – еңбек қатынастарын реттеудің құқықтық негізі ретінде; персоналды уәждеуді басқару және оның тиімділігі; Кадрлық менеджменттегі міндеттерді бөлу; Кадрлық аудит.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Психология бойынша практикум
Несиелер: 6Бұл пәнде эмпирикалық мәліметтерді алу және сипаттау процедурасындағы зерттеудің негізгі әдістері, Деректерді өңдеу және ұсыну тәсілдерін меңгеру, нәтижелерді талдау, эмпирикалық зерттеулерді жоспарлау психологиядағы бақылау әдістерінің әртүрлі нұсқаларымен танысу, бақылау хаттамаларын жүргізу, өңдеу және интерпретациялау, психологиядағы әңгімелесу әдістерінің әртүрлі нұсқаларымен таныстыру, психологиялық өлшеулердің негізгі әдістерімен танысу: бір өлшемді және көп өлшемді шкалалау әдістерін практикалық игеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Салық және салық салу
Несиелер: 10"Салық және салық салу" пәнін меңгерудің мақсаты салық салу негіздерін, ҚР салықтары мен алымдарын есептеу тәртібін, ұйымның салықтық міндеттемелерін орындау мен жоспарлауды білу жиынтығын қалыптастыру болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Экспериментальды психология және психодиагностика
Несиелер: 6Курста эксперименталды психология нормативтері қарастырылады, ол Психодиагностика саласында психологтың кәсіби деңгейін, психологиялық диагностиканың негізгі әдістері мен процедураларын сауатты қолдану дағдыларын қалыптастыру, алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру, психологиялық қорытынды мен ұсыныстарды жазу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Педагогиканы және психологияны оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән студенттердің педагогикалық кәсіпқойлығының жалпы теориялық негіздерін қалыптастыруға, педагогикалық қызметке оң көзқарасты қалыптастыруға, болашақ кәсіби қызмет шеңберінде оқыту және тәрбиелеу практикасында психологиялық-педагогикалық ғылымның жетістіктерін пайдалануға дайын болуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Коррекциялық педагогика және коррекциялық психология
Несиелер: 10Коррекциялық педагогика және психология курсы балаға психологиялық және педагогикалық, терапиялық және коррекциялық көмек көрсету тәжірибесі маманының өз бетінше құру міндетін шешуге мүмкіндік беретін білімнің күрделі жүйесі болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Бизнесті жоспарлау
Несиелер: 10Курсты оқу теориялық білімді бекітуге және бизнес-жоспарлаудың құралдары мен дифференциалды әдістері туралы кешенді түсінік негізінде нарықтық құрылымдардың қызмет етуін жүзеге асыру дағдыларын дамытуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазіргі білім беру жүйесіндегі креативты педагогикалық технологиялар
Несиелер: 6"Заманауи білім берудегі креативті педагогикалық технологиялар" курсы студенттерді қазіргі білім берудегі креативті технологиялар тәжірибесінде қолданылатын теориялық принциптермен және әдістемелік тәсілдермен таныстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Психологиялық кеңес беру негіздері
Несиелер: 5Бұл пән психологиялық кеңес берудің теориялық және практикалық негіздерін, кеңес берудің негізгі заманауи бағыттарын, кеңес беру мен психотерапиядағы жеке және топтық жұмыс түрлерін, жеке тұлға мен ұжымның психикалық қызметінің негізгі заңдылықтары мен механизмдерін, онтогенезде психиканың дамуын, тұлғаның психологиялық теорияларын қарастырады және зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Жобалау және ғылыми зерттеу әрекетінің негіздері
Несиелер: 5Пәнді оқу студенттердің теориялық және практикалық саласында ғылыми зерттеулер негіздерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу, ғылыми нәтижелерді жинақтау және ұсыну, презентациялар дайындау кезінде ғылыми сүйемелдеу бойынша қажетті әдістемелік көмек көрсетуге мүмкіндік береді; студенттердің зерттеу және жобалау қызметінің мәдениетінің негіздерін және студенттердің зерттеу нәтижелерін әзірлеу, жүзеге асыру және қоғамдық таныстыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазіргі мектептердегі нормативты-құжаттарды жүзеге асыру технологиялары
Несиелер: 5The discipline "Technology of implementation of normative and legal documentation in modern schools" helps the theoretical study of normative and legal documentation regulating the activities of modern teachers, contributes to the formation of experience with various types of documentation and their practical use in psychological and pedagogical activities.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Білім берудегі менеджмент
Несиелер: 3Курс болашақ бакалаврлардың әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жүйелердегі басқарудың негізгі категорияларын, заңдылықтары мен принциптерін меңгеруіне ықпал етеді; басқару міндеттерін шешу үрдістерін зерттеу және тиімді шешім қабылдау шарттарын анықтау, басқару мәдениетін тәрбиелеу және басқару ойлауын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мектептегі психологиялық қызмет
Несиелер: 5Бұл пән мектептегі психологиялық қызмет жұмысының негізгі бағыттары мен мазмұнын (психологиялық ағарту, психопрофилактика, психоконсультация, психодиагностика, психокоррекция), практикалық психологияның даму динамикасын және шетелдегі және Қазақстандағы білім беру жүйесінде психологиялық қызметтің қалыптасуын, психологиялық қызмет пен педагог-психологтың нормативтік-құқықтық құжаттарын қарастырады және зерттейді, сондай-ақ оның тәрбиелік-білім беру міндеттерін жүзеге асырудағы маңызы мен мүмкіндіктерін ашады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Білім беру мекемелеріндегі экспериментальды әрекетті ұйымдастыру мен басқару негіздері
Несиелер: 6Пәннің мақсаты студенттерді оқу-тәрбие үдерісін технологиялаумен байланысты Білім және іскерлікпен қаруландыру, өз бетінше ұғынылатын кәсіби-педагогикалық қызметке ынталандыру болып табылады. Оқу пәні білім алушыларға креативті педагогикалық технологияның теориялық аспектілерін ашып қана қоймай, сонымен қатар оқу процесін ойлау қабілетін, болашақты құруға, салыстырмалы талдауға, өз қорытындыларын синтездеуге және ресімдеуге бағыттайды, танымдық қабілеттерін дамытады, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту мүмкіндіктерін іске асырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Кіріктірілген оқытудың практикумы
Несиелер: 5Пәннің негізгі мазмұны музыкалық білім беру саласындағы жаңалықтарды ескере отырып, студенттердің музыкалық-педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыру жолдары туралы теориялық және әдістемелік идеяларын кеңейту болып табылады. Сонымен қатар, бұл курс мамандардың арнайы педагогикалық және психологиялық дайындығы арасында байланыстырушы функцияны орындайды, оларды дайындаудың барлық алдыңғы түрлерін біріктіреді: гуманитарлық, жаратылыстану, жалпы кәсіптік, арнайы. Пән студенттерді білім берудегі дәстүрлі тәсілдерді сыни тұрғыдан талдауға, қолданыстағы білім беру технологияларын бағдарлауға, оқуды бітіргеннен кейін қандай жағдайда жұмыс істеуге тура келетінін ескере отырып, өз таңдауын жасауға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Когнитивты педагогика
Несиелер: 5Когнитивтік педагогика пәні баланың зияткерлік (когнитивтік) дамуын қарастырады, оның призмасы арқылы оқыту мен тәрбиелеудің көптеген мәселелерін шешуге тырысады. Когнитивті педагогика: баланы қазіргі қоғамның қатаң талаптарына дайындауға мүмкіндік береді; оның дамуын ұйымдастыруды оның бірегей даралығын іске асырумен ғана емес, әлеуметтік мақсаттылықтан және детерминацияланған әлеуметтік-мәдени мән-жайлармен және адам өмірінің перспективаларымен алдын ала анықталған нормативтермен сәйкестендіру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Практикалық педагогика және психология
Несиелер: 5Практикалық Педагогика және психология пәні ғылыми білімнің әдістемелік, теориялық және эмпирикалық деңгейлері арасындағы байланысты қадағалай отырып, практикалық педагогика мен психологияның негізгі ұғымдарын, теориялары мен мәселелерін қарастырады, сондай-ақ әртүрлі салалар мен қызмет салаларында жұмыс істеу үшін жеткілікті білім, білік, дағды бар практикалық психологтарды дайындауды қарастырады. Курс топпен, клиенттермен психотерапевтік жұмысқа үйретуден тұрады, сондай-ақ тәжірибелік психологтың кәсіби кодексін, кәсіби психологиялық этиканы ескере отырып құрылған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Код ON1
Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
-
Код ON9
тәжірибелік-бағытталған тапсырмаларды шешумен байланысты оқу іс-әрекеттерін өз бетінше ойластыру, жоспарлау және орындау
-
Код ON10
педагогикалық және психологиялық талдау жүргізу, мақсаттарды анықтау, психологиялық–педагогикалық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру
-
Код ON7
өз іс-әрекеттерін жоспарланған нәтижелермен сәйкестендіру, нәтижеге қол жеткізу барысында өз қызметін бақылауды жүзеге асыру, ұсынылған шарттар мен талаптар шеңберінде іс-қимыл тәсілдерін анықтау, өзгеретін жағдайға сәйкес өз іс-әрекеттерін түзету
-
Код ON3
тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
-
Код ON4
ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.
-
Код ON6
білім алуға жауапкершілік қарым-қатынасты қалыптастру, таңдалған мамандығына уәждеме негізінде өзін-өзі дамытуға және өздігінен білім алуға дайын және қабілетті болу, әлеуметтік маңызы бар еңбекке қатысу тәжірибесін дамыту
-
Код ON2
философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау
-
Код ON8
ғылыми зерттеу әдістерін білу және пайдалану, академиялық мәтіндерді жазу дағдысының болуы және оларды психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында қолдану; білім алудың креативті әдістері мен технологияларын пайдалану, оқу процесін жобалау
-
Код ON5
өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатЫ. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 6B01101-Педагогика және психология
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 6B011 Педагогика және психология
БакалавриатЗулқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ
БакалавриатSilkway Халықаралық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 6B01101 – Педагогика және психология
БакалавриатОрталық- Қазақстан Академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатАқтау гуманитарлы-техникалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚайнар академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 Педагогика және психология
Бакалавриат"Сырдария" университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМирас Университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатАстана халықаралық университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМирас Университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01101 Педагогика және психология
БакалавриатСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: B001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі