Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01403 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – педагогиканың әдіснамалық негіздері және зерттеу әдістерін ашып көрсету; білім алушыларда тұтас педагогикалық процесті ұйымдастыру және басқару дағдыларын қалыптастыру.Білім берудің заманауи жүйесін ғылыми негіздеу; әлеуметтік және мәдени құндылықтарды толықтыру және сақтауда білім берудің рөлі; тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, қызметі және оны жүзеге асыру технологиялары; мұғалімнің тұлғалық сапалары, кәсіби құзыреттілігі, шеберлігі оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің оқытудың кредиттік технология негіздері, оқу үдерісін ұйымдастырудың кредиттік технологиясы және Қазақстанның құқықтың жүйесінің негіздері бойынша білімін қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында құқықтық және демократиялық мемлекет құндылықтары, ұлтаралық қатынастардың егеменді елдің қалыстасуындағы орны мен этномәдени сауаттылық ұғымы, сыбайлас жемқорлықтың табиғаты мен оның пайда болуы себептері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер құқықтық қатынасқа түскен субъектілер мен объектілердің құқықтық мәртебесі, жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлық бойынша жасалған құқықбұзушылық пен аталған әрекет үшін жауапкершілікке тарту шараларын айқындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызба геометриясы және перспектива
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - жазықтықтағы кеңістіктің геометриялық объектілерінің проекциялық бейнелерін құрудың теориялық негіздерін зерттеу. Пән жобалау әдістерін, кеңістіктегі объектілердің жазықтыққа жататындығын, күрделі сызбаны түрлендіруді зерттейді. Пән бойынша келесі тақырыптар оқытылады: жобалау әдістері. Эпюрдегі жалпы және ерекше жағдайдағы нүкте, түзу және жазықтықтар кешенді сызбаның негізгі компоненттері ретінде. Нүктелердің, түзулердің және жазықтықтардың өзара орналасуы. Кешенді сызбаны түрлендіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық кескіндеме I
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - академиялық кескіндеме, түстану, ауа және сызықтық перспектива, сызықтық-конструктивті тұрғызылу негіздерін зерттеу; көркем-экспрессивті материалдармен (акварель, гуашь) практикалық жұмыс істеу дағдыларын игеру; белгілі бір тақырыптарды (Геометриялық фигуралардың Гризайльі; Күрделі емес натюрморт (акварель); түрлі-түсті заттардан жасалған Натюрморт (акварель); түрлі-түсті фондағы Натюрморт (акварель)зерделеу кезінде қойылым бойынша көп сессиялы және қысқа мерзімді жұмыстарды жүргізу дағдыларын меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерде психикалық әрекеттің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялары, іргелі теориялар мен психологиялық ғылымның негізгі әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән қазіргі психологияны сыни талдауға бағытталған. Келесі мәселелер қарастырылады: психологиядағы міндеттер мен әдістер; психологияның қалыптасу кезеңдері; психика, сана және өзіндік сана; жоғары психикалық функциялар; психикалық танымдық процестер; тұлғаның мінез-құлқын реттеудегі психикалық күйдің рөлі; жеке-типологиялық қасиеттер мен категориялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Проекциялық сызу I
    Несиелер: 5

    Проекциялық сызу - бұл графика мен жобалау пәнінің ажырамас бөлімі болып табылады. Онда негізінен бөлшектерді орындау ережелері зерттеледі, атап айтқанда олардың негізгі түрлері, тіліктердің бөліктері, қималар мен шарттылықтар, берілген тікбұрышты проекцияларға сәйкес бөлшектердің аксонометриялық проекциялары. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: кеңістік объектілерінің аксонометриялық проекциясы. Ортогональды және аксонометриялық проекциялардағы көлеңкенің тұрғызылуы. Натурадан бөліктің эскизі және техникалық сызбасын орындау. Бөлшектердің жетіспейтін проекциясын тұрғызу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық сурет I
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - студенттерге суретті жарық-көлеңкелік өңдеудің негізгі ұғымдары, қоршаған шындықты бейнелеуде бейнелеу сауаттылығының ережелері мен тәсілдері туралы білім беру; графикалық материалдармен (көмір, сангина, пастель және т.б.) жұмыс істей білу; көпсеансты (геометриялық фигуралардың сызықтық-конструктивті суреті, 2-3 пәннен тұратын қарапайым натюрморт, тақырыптық натюрморт) және қысқа мерзімді суреттермен (эскиздер мен эскиздер) жұмыс істеу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Графика және жобалау I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді бейнелеу теориясының негіздерімен таныстыру, кеңістік объектілерін жобалау және графикалық модельдеу әдістерінің заңдылықтарын зерттеуді үйрету; графиканың дәстүрлі және заманауи құралдарымен жұмыс істей білу машықтарын қалыптастыру; Графикалық сипаттағы есептерді шешуде жобалық және шығармашылық қызмет дағдыларын игеру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: ақпаратты графикалық түрде беру жолдары. Суреттердің түрлері және оларды жазықтықта құру тәсілдері. Жазықтықтағы кескіндерді түрлендіру, қалыптастыру және тұрғызу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Қазақтың рухани әлемінің біртұтастығы жөніндегі түсініктерді көрсете отырып, ұлттық тарихтың руханилық мәніне түбегейлі жаңаша көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқыту юарысында жастарды өзінің ұлттық бастауларын іздеуіне, оларды халықтың генетикалық жадына, оның дамуының ұзақ тарихында қалыптасқан мәдени кодына бағыттау. Өскелең ұрпақты қазақтың рухани-философиялық тарихымен қауыштырып, «Ұлттық кодты сақтау» талабына сай білім беру. Ұлы тұлғалардың рухани мұрасымен таныстыра отырып, студенттерді өз Отанын сүюге, халқының мәдениетін қастерлеуге тәрбиелеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық сурет II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге қоршаған болмысты бейнелеу кезінде бейнелеу сауаттылығының негізгі заңдары, ережелері мен әдістері туралы білім беру; түрлі графикалық материалдармен (көмір, сангина, пастель және т. б.) жұмыс істей білу; тірі адам моделімен жұмыс істеу дағдыларын игеру (адамның басы мен фигурасының көп сеанстық/қысқа мерзімді суреттері). Пәнді зерделеу барысында мынадай тақырыптар қаралатын болады: Гудонның шабылған басының суреті; бас сүйегінің суреті (3 ракурстан); бас бұлшықетінің Экоршесі; Натурщиктің басының суреті; адам фигурасының қаңқасы; адам фигурасының бұлшық ет экоршесі (бұлшықет тобы); адам фигурасының жалаңаш суреті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерді еліміздің дәстүрлерімен және әдет-ғұрыптарымен, негізгі мемлекеттік және халықтық мерекелерімен таныстыру. Қарастырылатын мәселелер: ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы, ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны, ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері, дәстүр түрлері, ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны, ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы, ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі, ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті, заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі. Пәнді оқыту нәтижесінде студент ұлттық дәстүр ерекшеліктерін сипаттай алады, ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызын саралай алады, заманауи құндылықтарды бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Графика және жобалау II
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - техникалық, сәулеттік және ақпараттық графика мен жобалаудың негізгі ұғымдары мен негіздерін зерттеу; графиканың дәстүрлі және қазіргі заманғы құралдарымен жұмыс істей білу; Жобалық, конструкторлық міндеттерді шешуде жобалық және шығармашылық қызмет дағдыларын игеру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: техникалық, сәулеттік және ақпараттық графика мен жобалаудың негізгі түсініктері. Үш проекция жазықтығында жобалау. Проективтік графика

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Композиция негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттерге көркем шығарманы жасаудың негізгі заңдары мен ережелері туралы білім беру; шындық объектілерін көркем образдарға айналдыру және беру құралдарын, тәсілдері мен амалдарын зерделеу; өзіндік шығармашылық қызметке дайындау. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Композициядағы негізгі заңдар, құру ережелері, композициядағы әдістер мен қағидалар. Көркем бейнені жеткізудің негізгі құралдары (нүкте, сызық, дақ, түс). Композициядағы үйлесімділік пен образдылық. Композицияның негізгі түрлері (фронтальды композиция, көлемді композиция, тереңдік-кеңістіктік композиция)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты– «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының негіздерімен таныстыру, болашақ педагог тұлғасының рухани-адамгершілік өзгеруіне, ішкі әлеуетінің ашылуына ықпал ету.Осы пән аясында келесі сұрақтар қарастырылады:«Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздері, «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының аксиологиялық негіздері, біртұтас педагогикалық үдерісіндегі өзін-өзі тану интеграциясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Композиция және бейнелеу өнері туындыларын талдау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - студенттерге көркем шығарманы жасау мен талдаудың негізгі заңдылықтары туралы білім, білік және дағды беру; шындық объектілерін көркем образдарға айналдыру құралдарын, тәсілдері мен ережелерін зерделеу; өзіндік шығармашылық қызметке дайындау. Пәнді зерделеу барысында мынадай тақырыптар қаралатын болады: көркем шығарманы талдаудың негізгі қағидаттары; көркем бейнені берудің негізгі құралдары ( нүкте, сызық, дақ, түс); композициядағы үйлесімділік; композицияның негізгі түрлері және оларды талдау өлшемдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – болашақ педагогтерді сынып жетекшісінің оқушылар ұжымы,тәрбиесі қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі, оқушыларға кәсіби бағдар беру жұмыстарының әдістемесі, оқушылардың ата-аналармен ынтымақтастығының технологиясымен таныстыру. Тәрбиелеу процесі тұтас педагогикалық процестің ажыратылмас бөлігі ретінде; сыныптың, мектептің тәрбие жүйесі; заманауи білім беру процесіндегі тәрбие технологиялары; тәрбиелеу жұмысының тиімділігі мен нәтижесінің диагностикасы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық кескіндеме II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты–академиялық кескіндеме, түстану, ауа перспективасы, адам анатомиясы және т.б. негіздерін терең зерттеу; көркем материалдармен (акварель, гуашь, майлы бояулар) практикалық жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; белгілі бір тақырыптарды зерделеу кезінде қойылым және тірі модель бойынша жұмыс істеу дағдыларын (натурщик/натурщица) (түстік реңі бойынша қарама-қарсы нысандардан құралған натюрморт, түстік реңі бойынша қарама-қарсы нысандардан құралған натюрморт, белгілі бір тақырыптағы натюрморт, натурщиктің/натурщицаның басының бейнесі) меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Проекциялық сызу II
    Несиелер: 6

    Проекциялық сызу - бұл графика мен жобалау пәнінің ажырамас бөлімі болып табылады. Онда негізінен бөлшектерді орындау ережелері зерттеледі, атап айтқанда олардың негізгі түрлері, тіліктердің бөліктері, қималар мен шарттылықтар, берілген тікбұрышты проекцияларға сәйкес бөлшектердің аксонометриялық проекциялары. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: проекция жазықтықтарында проекциялаудың негізгі түрлері. Проекция жазықтықтарындағы нүктенің, түзудің және жазықтықтың ортогональды (тікбұрышты) проекциялары. Кеңістіктегі геометриялық объектілердің өзара орналасуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кескіндеме I
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттердің бойында көркемдік қабылдау, есте сақтау, образдық ойлау, шығармашылық қиял және т.б. сияқты шығармашылық, көркемдік дағдыларды, сондай-ақ қарапайымнан күрделіге дейінпринципті сақтау -сызықтық-конструктивтік құрылудан бастап оның логикалық аяқталуына дейін кезең-кезеңімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында Майлы бояу техникасындағы адам фигурасына қатысты тақырыптар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Нұсқадан сурет салу
    Несиелер: 3

    Пән объектілерді натурамен (қойылыммен) салыстыру және оларды натурамен барынша ұқсастыққа жеткізу арқылы шындық объектілерін өңдеудің (түрлендірудің) және оның бейнесін алудың көркемдік процесін қарастырады. Натурадан жұмыс жасау кезінде студенттер заттардың формаларын талдайды, бұл өз кезегінде есте сақтау, қиял, шығармашылық ойлау дағдыларын дамытады. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: геометриялық заттардың перспективалық құрылысы. Нысандар формаларының көлемдік-кеңістіктік және конструктивті құрылысы. Күрделі шектеулі көлемдегі сурет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық мүсін және пластикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - табиғатты көлемдік-кеңістіктік қабылдау, мүсін мен пластикалық анатомия арасындағы байланыс негізінде пішінді модельдеу негіздерін зерттеу. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: гипс розеткасынан немесе рельефтен модельдеу. Классикалық үлгідегі Венераның гипс маскасынан мүсіндеу. Адамның басын классикалық үлгіден мүсіндеу (Сократ). Адамның басынан иық буынына дейін мүсіндеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем еңбектегі компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің кәсіби қызметте компьютерлік графиканың негізгі бағдарламалық құралдарын (CorelDraw, PhotoShop) қолдану дағдыларын игеру. Пән компьютерлік графика құралдарын, компьютерлік графика көмегімен графикалық кескіндерді жасау және өңдеу тәсілдерін зерттейді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: CorelDraw графикалық редакторында геометриялық примитивтер құру. CorelDraw графикалық редакторында күрделі нысандарды салу. Adobe Photoshop түзету құралдарымен жұмыс. Фотосуреттерде көркемдік шекараның әсерін жасау. Adobe Photoshop-та Анимация құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сурет I
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - студенттердің сурет теориясы, көптеген түрлері мен жанрлары туралы білімдерін қалыптастыру; көркем-шығармашылық міндеттерді шешу кезінде әр түрлі көркем материалдармен іс жүзінде жұмыс істей білу. Пән адам фигурасын әртүрлі позицияларда салу ерекшеліктерін зерттейді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: адам фигурасының ракурстық өзгерістері. Адам фигурасының аяқ-қолдарын салу. Адамның гипс фигурасын салу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүсін және пластикалық анатомия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - натураны көлемді-кеңістіктік қабылдау негізінде формасын зерттеу (гипстік розетка/бедер, гипстік маска, гипстік Бас, адамның қаңқасы мен бұлшықеттері); механикалық модельдеу арқылы адам анатомиясы құрылымының негіздерін, қаңқа құрылымының ерекшеліктерін, адам және жануарлар бұлшықеттерін зерттеу. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: классикалық гипс үлгілерінен модельдеу. Адамның басынан иық буынына дейін модельдеу. Көлемді мүсін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда басқару дағдыларын қалыптастыру: жоспарлау, ұйымдастыру,ынталандыру,талдау және бақылау. Басқару объектісі, субъектісі және қызметтері; мектептік жүйені басқарудың формасы мен бағыттары; білім беру мекемелеріндегі инновациялық процесті басқару және диагностикалау; білім басшыларының, мұғалімдердің және сынын жетекшілерінің технолологиялық деңгейлері және кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару; басқару және білім берудегі менеджерлердің көшбасшылығы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер туындыларын көркемдік талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттердің талдау мен түсіндірудің жалпы мәселелері туралы, көркем шығармалардың мазмұнын түсіну тәсілдері туралы білім жүйесін қалыптастыру; өнер туындыларына семантикалық талдау жасай білу және әр түрлі бейнелеу өнерінде туындыны көркемдік-аналитикалық қабылдау дағдыларын игеру болып табылады. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: көркем шығарманы талдау мен түсіндірудің жалпы мәселелері. Өнер туындысын талдаудың әдістері мен деңгейлері. Заманауи аналитикалық стратегиялар. Медиа. Сандық дәуір және өнер туындысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кескіндеме II
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттердің бойында көркемдік қабылдау, есте сақтау, образды ойлау, шығармашылық қиял және т.б. сияқты шығармашылық, көркемдік дағдыларды, сондай-ақ қарапайымнан күрделіге дейінпринципті сақтау -сызықтық-конструктивтік құрылудан бастап оның логикалық аяқталуына дейін кезең-кезеңімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында жалаңаш адамның майлы бояу техникасындағы көп сеанстық жұмыстары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Пәнді оқыту мақсаты: оқыту үрдісінде латыннегізді қазақ әліпбиін және емле ережесін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Жазудың жалпы даму тарихы және қазақ жазуы. Латын графикасына көшу туралы көзқарастар, оны зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Жаңа қазақ-латын әліпбиінің жобасы мен графика мәселесі, оны оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиінің негізгі принциптері және оны оқытудың педагогикалық, психологиялық, лингвистикалық негіздері. Әріптер мен түбір сөздердің емлесі. Бірге және бөлек жазылатын сөздердің емлесі. Бас әріп пен күрделі сөздердің емлесі. Дефиспен жазылатын сөздердің емлесі және сөздердің тасымалдануы. Кейбір кирилл әріптері мен шеттілдік сөздердің емлесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурет II
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - студенттердің сурет теориясы, көптеген түрлері мен жанрлары туралы білімдерін қалыптастыру; көркем-шығармашылық міндеттерді шешу кезінде әр түрлі көркем материалдармен іс жүзінде жұмыс істей білу. Пән отырған жалаңаш адам фигурасын салудың ерекшеліктерін зерттейді.Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: қозғалыста отырған жалаңаш адамның көп сеанстық және қысқа мерзімді суреттері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде «Адам-тіршілік ортасы» жүйесіндегі қауіпті анықтау (тану немесе айқындау) дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: адам қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсер етуі нәтижесінде техносферада туындайтын қауіпті және зиянды факторлар; азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы, сондай-ақ тіршілік ету ортасында (техносферада) адамның қолайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында халықты әртүрлі төтенше жағдайлардан қорғаудың жүргізілетін негізгі ұйымдастырушылық қағидаттары қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - формативті және жиынтық бағалаудың әртүрлі тәсілдері мен құралдарын қарастыру, жоғары сапалы нәтиже алуға ықпал ететін студенттердің оқу әрекетінің нәтижелерін бағалау критерийлерін әзірлеу. Қалыптастырушы бағалау әдістері, бағалау құралдары, дескрипторлар, жиынтық ішкі бағалау, жалпы бөлімді бағалау, жалпы сыртқы бағалау, оқушының үлгерімі туралы есеп, портфолио, модерация, ата-аналармен жұмыс, оқушының жеке үлгерімі. оқушының жеке даму траекториясын түзету, оқушының мотивациясын, рефлексиясын, рефлексиялық есеп беруін, қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және қолдану қарастырылатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің мәдени құндылықтардың тасымалдаушысы және ұлттық дүниетаным өкілдері ретінде әлемдік өнердің маңызды құбылыстарын игеруі; ұлттық және әлемдік қоғамның мәдени құндылықтарына оңай қосылуға мүмкіндік беретін машықтар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: ежелгі әлемнің Бейнелеу өнері. Орта ғасыр халықтарының бейнелеу өнері. Қайта өрлеу дәуірінің бейнелеу өнері. XVII ғасырдың бейнелеу өнері. Бейнелеу өнері XVIII ғ. бейнелеу өнері XIX ғ. Бейнелеу өнері ХХ ғ. бейнелеу өнері XXI ғ. Бейнелеу өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көрнекі өнердің қазіргі заманғы түрлері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерге бейнелеу өнерінің түрлері, техникасы, құралдары, материалдары туралы білім беру; әлемдік мәдени мұраның мәнін түсіну; кәсіби қызметте өнердің түрлері, жанрлары туралы білімді қолдану; идеяны өнердің мәнерлі құралдарымен жеткізу дағдыларын меңгеру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: бейнелеу өнеріндегі заманауи үрдістер. Қазақстандық суретші-дизайнерлердің заманауи шығармашылығы. Бейнелеу өнерінің негізгі түрлері мен жанрлары. Сандық өнер. Көрнекі өнердің экспрессивті және көркемдік құралдары. Қазіргі бейнелеу өнеріндегі ұғымдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем сын тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – көркем сынның түрлері, жанрлары, ғылыми аспектілері туралы білім беру; өнер объектілерін түсіну мен пайымдауда және ғылымның өнертану салаларымен байланыста көркемдік сынның маңызды рөлін бағалау; өнер туындыларын бағалау мен сынаудың критерийлерін жасай білу. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: көркем сынның ғылыми аспектілері. Өнер объектілерін түсіну мен пайымдаудағы көркемдік сынның рөлі. Көркем сынның түрлері мен жанрлары. Көркем сынның ғылымның өнертану салаларымен байланысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-планетаның экожүйелерін сақтау және жасыл экономикаға көшу туралы білімді қалыптастыру. Оқыту процесінде мыналар қаралатын болады: қоршаған орта өзгерісінің жай-күйі мен сипаты, техногендік және антропогендік факторлардың әсері, табиғат қорғау және ресурс үнемдеуші өнеркәсіптік технологияларды құру қағидаттары, парниктік газдар және олардың климатқа, энергетикаға және жанғыш пайдалы қазбаларға әсері, жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері, орман және оның "жасыл" экономикаға әсері, шөлейттену және шөлейттену және топырақтың тозуы, климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары, электрондық қалдықтар олардың оң және теріс әсері, қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату, автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарына біртұтас көзқарас пен тірі ағзалардың қызмет ету заңдылықтарының негізгі кезеңдерін талдау дағдыларын. Тірі организмдердің қауымдастықтары және жалпы биосфера, экологиялық процестерді талдау, табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының нақты міндеттері мен басымдықтарын белгілеу дағдыларын қалыптасытыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сурет III
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - студенттердің сурет теориясы, көптеген түрлері мен жанрлары туралы білімдерін қалыптастыру; көркем-шығармашылық міндеттерді шешу кезінде әр түрлі көркем материалдармен іс жүзінде жұмыс істей білу. Пән қозғалыстағы жалаңаш адам фигурасының аралас техникада сурет салу ерекшеліктерін зерттейді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: қозғалыстағы жалаңаш адамның көп сеанстық суреті (аралас техникада)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кескіндеме III
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттердің бойында көркемдік қабылдау, есте сақтау, образдық ойлау, шығармашылық қиял және т.б. сияқты шығармашылық, көркемдік дағдыларды, сондай-ақ қарапайымнан күрделіге дейінпринципті сатау -сызықтық-конструктивтік құрылудан бастап оның логикалық аяқталуына дейін кезең-кезеңімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: қозғалыстағы жалаңаш натурашының көп сеанстық портреті (майлы бояу техникасында), интерьердегі адамның жартылай фигурасының кескіндемесі (майлы бояу техникасы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән оқушылардың конструкторлық іс-әрекетін ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық аспектісін, сабақта және сыныптан тыс жұмыста «графика және жобалау» бойынша кеңістіктік және логикалық ойлауды дамытудың және т.б. әдістерін қарастырады.Пәнді оқығаннан кейін студенттер натурадан бөлшектерді эскиздеу, техникалық сызба бойынша сабақ өткізу әдістемесін; пән бойынша оқушыларды оқыту процесінде авторлық бағдарламаларды пайдалану және талдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің цифрлық білім беру ресурстары мен анимациялық өнімдерді жасау дағдыларын қалыптастыру, осы білімді заманауи ақпараттық ағындарда қолдану. Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыздандыру классификациясы мен түрлері , қашықтықтан оқыту нысанында оқытушы жұмысының ерекшеліктері, интерактивті тақталар мен панельдерде сабақтар құруға арналған бағдарламалар сондай-ақ сызықтық емес презентациялар жасау, электрондық оқытуды қолдана отырып білім беру бағдарламаларын іске асыру, жаппай ашық онлайн курстар, оқыту нәтижелерін бағалау құралдары, бейнедәрістерді жасау тұжырымдамасы, бейнемонтаж элементтері, архиваторлар және түрлендіргіштер зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты – студенттердің бүкіл оқу курсының әртүрлі пәндерін оқуда алған білімдерін одан әрі пайдалануға мүмкіндік бере отырып, экономика теориясының негіздерін меңгеру. Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының концептуалды негіздері, экономиканың микро және макродеңгейдегі қызмет етуінің негізгі категориялары мен заңдылықтары, кәсіпкерлік құрылымдардың қызмет етуінің экономикалық механизмі, сұраныс пен ұсыныс, икемділік, бәсекелестік және нарық түрлері, мемлекеттің нарыққа араласуы, өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорын ресурстары, өндіріс және шығындар, экономикалық тиімділік зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән бастауыш және орта сыныптарда көркем еңбекті оқыту әдістемесі бойынша дәрістер курсынан және теориялық білімді, әр түрлі материалдармен және техникаларда жұмыс істеу дағдыларын бекіту үшін практикалық сабақтардан тұрады. Бағдарлама пән әдістемесін «Педагогика», «Психология» және мектепте көркем еңбекті оқытудың практикалық қызметімен тығыз байланысты ғылыми пән ретінде қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сызуды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән жалпы білім беретін мектепте сызуды (графиканы) оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін қарастырады: сызу (графика) сабақтарында танымдық іс-әрекетті жандандыру; сызу (графика) бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі; сызу (графика) сабақтарында оқу іс-әрекетін қарқындату; сызудың (графиканың) жекелеген бөлімдерін оқыту әдістемесі. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: жалпы білім беретін мектепте сызуды (графиканы) оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері: сызу (графика) сабақтарында танымдық қызметті жандандыру. Сызу (графика) бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – компьютерлік графиканы құрудың заманауи әдістерін оқу және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қарастырылып оқытылады: AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизайн жобаны жобалау технологиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің дизайнерлік техникалар мен құралдардың көмегімен мақсатты аудиторияның талаптарына сәйкес визуалды орта объектілерін көркем жобалау принциптерін, әдіснамасын; жобалық проблеманы шешу ретінде визуалды сәйкестілік жүйесін әзірлеу дағдыларын; графикалық жүйені зерттеу және әзірлеу дизайнын жүргізу дағдыларын меңгеру болып табылады. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: дизайн-зерттеу жүргізу және графикалық жүйені әзірлеу. Нейминг. Корпоративтік типография. Қаптау. Дизайн мәселесін шешудегі кейіпкер дизайны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    «Сала экономикасы» пәнін оқудың мақсаты салалық нарықтардың дамуы мен қызмет етуінің проблемалары мен механизмі, экономикалық қызметтің осы саласының тиімділігін арттыруға ықпал ететін факторлар туралы іргелі білімдерді алу болып табылады. Экономикалық теорияның жалпы ережелері, өндірісті және технологиялық процестерді ұйымдастыру, өнімге (қызметтерге) баға белгілеу механизмдері, қазіргі жағдайда еңбекақы төлеу нысандары, сала мен ұйымның материалдық-техникалық, еңбек және қаржылық ресурстары, оларды тиімді пайдалану көрсеткіштері; бизнес-жоспар құру әдістері зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - деңгейлік саралаудың технологиялық идеяларын пайдалану арқылы білім алушылардың танымдық белсенділігін дамыту үшін жағдай жасау. Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері, дифференциалды оқыту түрлері, білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері, саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері, оқытушының рөлі, оқушылар мен мұғалім үшін артықшылықтар мен негізгі қиындықтар, саралап оқыту сабағының құрылымы, дидактикалық материалдың деңгейлері меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерді білім берудегі инклюзивті процестерді басқару және ұйымдастырудың базалық ережелерімен таныстыру болып табылады. Осы пән шеңберінде мынадай мәселелер қаралатын болады: инклюзивті білім беру процесінде денсаулығында айқын бұзылулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру мен сүйемелдеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін игеру, ерте, мектепке дейінгі және кіші, жасөспірім мектеп жасындағы балалардың дамуындағы күрделі бұзылуларды диагностикалау, жоспарлау және түзету дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайн және технология
    Несиелер: 4

    Ұлдарға арналған «Дизайн және технология» мынадай негізгі мәселелерді қамтиды: материалдардың түрлерімен жұмыс істеу (конструкциялық, табиғи, жасанды және т.б.) және оларды әртүрлі тәсілдермен өңдеу. Қыздарға арналған «Дизайн және технология» келесі негізгі мәселелерді қамтиды: негізгі материалдардың түрлерімен жұмыс (тоқыма, табиғи, жасанды және т.б.) және оларды әртүрлі тәсілдермен өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сызудағы компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – компьютерлік графика туралы білім беру; компьютерлік графика құралдарымен кеңістік объектілерін геометриялық модельдеу тәсілдері мен амалдарын зерделеу; компьютерлік графикалық бағдарламаларда кеңістік объектілерін жобалау дағдыларын дамыту. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: компьютерлік графика түсінігі (КГ). Кеңістік объектілерін КГ көмегімен геометриялық модельдеу. КГ міндеттері, зерттеу нысандары, КГ-дағы қарапайым және күрделі примитивтер, сызбалардың негізгі атрибуттары. Кеңістік объектілерін модельдеуге арналған тапсырмалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты – болашақ мұғалімнің ғылыми-зерттеу, коммерцияландыру және академиялық жазу негіздері туралы теориялық білімін қалыптастыру, аталған білімді кәсіби қызметінде пайдалана білу. Пәнді оқыту барысында коммерцияландырудың негізгі түсініктері, логика мен сыни тұрғыдан ойлаудың негіздері, заңдылықтары мен принциптері, жазба жұмыстарды жазу ережелері мен принциптері (аннотациялар мен эсселерден ғылыми жұмыстарға, жобаларға дейін); жаңа идеяларды өз бетінше дамыту, ғылыми ақпараттар ағынында жылдам және тиімді бағдарлау, зерттеуші (ғалым), менеджер (менеджер) және практик маманның дағдылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Графика және AutoCAD ортасында жобалау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - студенттерге AutoCAD жүйесінде жұмыс істеудің негізгі принциптері туралы білім беру. Осы пәнді оқу барысында студенттер нақты конструкторлық мәселелерді шешу үшін объектілердің екі өлшемді және үш өлшемді модельдерін (сызбаларын) құрудың барлық қажетті әдістері мен тәсілдерін үйренеді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Auto CAD жүйесінде қарапайым және күрделі графикалық примитивтерді құру. AutoCAD ортасында үш өлшемді модельдеу. AutoCAD модельдерін визуализациялау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – қазақстандық құқық жүйесінің негізгі салаларымен, конституциялық, азаматтық, қылмыстық, отбасылық, еңбек қатынастарының ерекшеліктерімен таныстыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Қазақстан Республикасы құқығының жеке салалары институттарының негізгі ережелері, конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сонымен қатар белгілі бір саладағы процессуалдық құқықтық қатынастарға түскен субъектілер мен объектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    «Кәсіпкерлік іс» пәнін оқудың мақсаты студенттерге бәсекелестік ортада кәсіпорындардың кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын үйрету болып табылады. Кәсіпкерлік қызметтің теориялық және әдістемелік негіздері; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және оның тиімділігін бағалау мәселелері; кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктері зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жеке үй шаруашылығын жүргізу, отбасындағы мінез-құлық мәдениеті туралы берік білім беру; студенттердің үй мәдениеті мен құжаттама дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: тұрғын үйдің интерьері. Косметика және гигиена. Отбасындағы мінез-құлық мәдениеті. Киім мен аяқ киімге күтім жасау. Сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық қолданбалы қол өнері түрлері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ұлттық сәндік-қолданбалы өнердің негізгі түрлерін, табиғи және жасанды материалдардың қасиеттерін зерттеу; ұлттық сәндік-қолданбалы өнер туындыларын жасау үшін дәстүрлі және заманауи құрал-саймандар мен материалдарды қолдана білу; ұлттық сәндік-қолданбалы өнер туындыларын жасаудың әдістері мен тәсілдерін білу. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: сәндік-қолданбалы өнер түрлері. Сәндік-қолданбалы өнердегі композициямен жұмыс істеуге арналған материалдар. Сәндік-қолданбалы өнер туындыларын жасаудағы композиция заңдылықтарының үйлесімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттердің іскерлік қарым-қатынастар саласындағы қажетті білімдерін және оларды құқықтық реттеу механизмін, нормативтік құқықтық актілерді қолдану және құқықтық нормаларды практикалық қызметте қолдана білу дағдыларын дамыту. Қарастырылып оқытылады: Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тиімді тамақтану негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттерге тамақ мәдениетінің құрылымдық элементтері, диетаны құру принциптері және әр адамның ерекшеліктерін ескере отырып ақуыздар, майлар мен көмірсулары есептеудің білімдерін беру болып табылады.Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Ақуыздар, майлар және көмірсулардың қатынастарын құрастыру және есептеу. Диета түрлері (кето, бөлшектік, майлы). Артық салмақ және олардан құтылу мәселелері. Көкөністер мен жемістер, ет өнімдері, кептірілген жемістер, дәндер, жаңғақ дақылдары. Биологиялық белсенді заттар. Әлем және Қазақстан халықтарының тамақтану мәдениеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – сәндік-қолданбалы өнердің негізгі түрлерін, табиғи және жасанды материалдардың қасиеттерін, Сәндік-қолданбалы өнер түрлерін, композициялық құру принциптерін зерттеу; сәндік-қолданбалы өнер туындыларын жасау үшін дәстүрлі және заманауи құралдарды, стилизация әдістерін, құралдар мен материалдарды қолдана білу; сәндік-қолданбалы өнер туындыларын жасау әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: сәндік-қолданбалы өнер түрлері. Сәндік-қолданбалы өнер заттарындағы Текстура мен фактура

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Қазақ тілінің латындандырылған әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру мақсатында мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау, талдау тәсілдерін қолдана отырып, лексиканы, білімнің грамматикалық жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу-барлау құралдарын пайдалануды көрсету

  • Код ON7

    Көркемдік білім беру міндеттерін шешу үшін қажетті деңгейде бейнелеу өнерінің негізгі түрлеріндегі құралдармен, әдістермен, материалдармен жұмысты орындау арқылы, есте сақтау, елестету, қиял арқылы кеңістік пен түстерді қойылымнан қабылдау ерекшеліктерін ажырату

  • Код ON8

    Негізгі, жалпы орта, орта-арнайы, қосымша білім беру ұйымдарында оқушылардың пәндік білім, білік, дағды және көркемдік-эстетикалық талғамын қалыптастыру үшін білім беру технологияларын әзірлеу, енгізу және жетілдіру негізінде арнайы пәндер бойынша оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау және жүзеге асыру

  • Код ON4

    Кәсіптік қызметте, оның ішінде білім беруде soft-skills-ті одан әрі дамыту мақсатында ғылыми зерттеулер мен экономикалық есептеулер әдістерін, стартап құру тәсілдерін қолдану, сондай-ақ кәсіпкерлік негіздерін анықтау

  • Код ON1

    Қазақстан халқының материалдық-рухани мұрасы мен ұлттық образына деген сыйластық, ұқыптылықты қалыптастыру мақсатында ұрпақтар сабақтастығының рөлін анықтай отырып, халықтың негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын, қоғамдағы моральдік-адамгершіліктік және құқықтық жауапкершілікті, мәдениетаралық диалогтің практикалық әлеуетін сипаттау.

  • Код ON9

    Өнердің мәні мен ерекшеліктері туралы білімді қолдана отырып, отандық және әлемдік көркем мәдениет дамуының тарихи аспектілері мен өнертану көздерін зерттеу арқылы мұражай мұрасының құндылықтары мен өнері туралы эстетикалық көзқарастардың өзіндік философиясын қалыптастыру

  • Код ON3

    Ақпаратты сақтау, өңдеу және тарату, цифрлық байланыс процестерін жүзеге асыру мақсатында компьютерлік технологиялар мен желілердің бағдарламалық қолданбалары, диагностикалық және деректерді басқару құралдарын пайдалану

  • Код ON6

    Графикалық мәдениет пен кеңістіктік ойлау дағдыларын меңгеру мақсатында сызба құралдарымен, мемлекеттік стандарттармен жұмыстың жоғары деңгейін көрсете отырып, сызба геометрияның негізгі міндеттерін шешу кезінде кеңістіктің геометриялық объектілерінің нысандарын жобалау және графикалық модельдеу әдістерін, нормативтік құжаттарды пайдалану

  • Код ON5

    Білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру және басқару әдістерін, мектептерде және мектептен тыс ұйымдарда тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу технологияларын пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагогикалық процесті ұйымдастыру.

  • Код ON10

    Ұлттық және әлемдік мәдени мұраға ұқыпты қарау мақсатында идеяны өнердің мәнерлі құралдарымен жеткізу тәсілдерін пайдалана отырып, кәсіби қызметте өнердің түрлері, техникасы, материалдары мен жанрлары туралы білімді қолдана отырып, әлем және Қазақстан халықтарының мәдениеті мен дәстүрінің ерекшеліктерін сипаттау

  • Код ON11

    Растрлық және векторлық графиканың қазіргі заманғы пакеттерінің көркемдік мүмкіндіктері мен функционалды ерекшеліктерін, компьютерлік өңдеу әдістерін қолдана отырып, көркемдік білім беру іс-әрекетінде графикалық және жобалық мәселелерді шешуде, векторлық және растрлық кескіндерді құруда бағалау

  • Код ON12

    Педагогикалық қызметте жұмысты ұйымдастыру барысында, сонымен қатар жеке және қоғамдық құндылық ретінде денсаулыққа, қоршаған ортаға деген жауапкершілікті қалыптастыру мақсатында өмірге және денсаулыққа қауіпті жағдайларды бағалау.

Top