Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02197 Хореография в Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Хореографиялық өнер саласындағы әлемдік және отандық дәстүрлерді органикалық синтездеуге дайын, гуманистік дүниетанымға ие, заманауи тенденциялар мен кәсіби хореографиялық өнердің даму деңгейіне сәйкес педагогикалық, ғылыми-әдістемелік, ұйымдастырушылық және басқарушылық іс-әрекет білімі мен дағдыларын меңгерген жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды-магистрлерді даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M031 Хореография
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс басқару психологиясы, менеджмент психологиясы және ұйымдастырушылық психология аспектілерін ашып, басқару қызметінің психологиялық құрылымының мазмұнына түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін жоғарылатуына септігін тигізеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - "бұлтты" технологиялар архитектурасы, "бұлтты" сервистерді жобалау тәсілдері мен ерекшеліктері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру, сондай-ақ негізгі қолданыстағы "бұлтты" платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнердегі креативті ойлау
    Несиелер: 4

    Курс барысында магистранттар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмір салаларында стандартты емес ойлау дағдыларын жинақтайды және жаңартады. Курс барысында магистрант креативті ойлауды әртүрлі білімнің бірігуінің синергетикалық өнімі ретінде анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Бұл пән бакалавриаттан кейінгі білім беру деңгейінің жалғасы болып табылады және магистранттарға шетел тілін кәсіби меңгертуді негізгі мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар халықаралық кәсіби ортаға кірігуге және шет тілін мәдениаралық қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балет драматургиясы: музыка және режиссура концептілері
    Несиелер: 3

    Балеттің музыкалық драматургиясы туралы түсінік. Негізгі музыкалық және балеттану терминологиясы. Хореографиялық шығарманың драмалық негізін құру кезеңдері. Экспозиция, желі, негізгі жанжал, интрига, қорытынды, финал. Музыкалық шығарманы зерттеу хореографиялық шығарманы жазудың негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясының қалыптасуының өзекті мәселелерімен, ғылыми қызметтің принциптерімен және әдістерімен, мәдениет динамикасындағы ғылымның құрылымымен және даму модельдерімен, ғылыми революциямен, ғылымның эмпирикалық және теориялық деңгейлерімен және т. б. таныстырады. Курс ғылыми-философиялық білімді мәдениеттің шекаралас салаларымен (дін, ғылым, көркем шығармашылық) түйісетін нүктесін айқындап, заманауи ғылым философиясының нақтырақ өнертанудың өзекті мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық-хореографиялық формалардың теориялық-практикалық зерттеулері
    Несиелер: 3

    Музыкалық-хореографиялық форма ұғымы, негізгі терминология. Музыкалық-хореографиялық композицияны құрудың жалпы заңдары, ережелер мен рәсімдеу. Музыкалық-хореографиялық формадағы жұмыстың негізгі кезеңдері. Хореографиялық шығарманың жанры мен стиліне байланысты музыкалық рәсімдеу түрлері. (Сюжеттік, сюжетсіз, лирикалық, драмалық, трагедиялық), оларды жазу ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар
    Несиелер: 4

    Курс маркетингтің қалыптасқан жүйесін креативті индустрияның тенденциясы мен заңдылықтары контексіне сәйкес сарапқа салады. Маркетингтің барлық құрамы – ұсынылған тауар сапасы, оның бағасы, жарнама мен маркетингтік «төрттік» арт-менеджмент заңдылықтарына орай түзетіледі, талданады және жүйеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы жобаларды басқару
    Несиелер: 4

    Курс жобаны құрудың ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға, жобалау қызметінің технологиясына, әдістері, қатысу құралдарымен және оларды басқару шарттарын үйретеді, өнер саласындағы жобаларды басқарудың тәжірибелік дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс жоғары оқу орнының мәселелері мен педагогика негіздерімен, білім беру үдерісі мен тәрбие жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру мен талдаудың замануи технологияларымен таныстырып, оқытушы мен студент арасындағы байланыстың технологияларына мән береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Art және жасанды интеллект
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: компьютерлік лингвистиканың негізгі теориялары мен концепциялары және жаңа форматтар, жасанды интеллект үрдістері. Пән компьютерлік лингвистиканың теориясы мен тәжірибесін, мәліметтерді лингвистикалық талдау және олардың ықпалдасуын, талдауын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері
    Несиелер: 4

    Ұсынылған пән аясында өнер теориясы мен тарихының тұжырымдамалық мәселелері қарастырылады. Салыстырмалы көзқарас, ауқымды тарихи дискурс әлемдік өнер эволюциясының заңдылықтарын құрылымдауға, көркем образдардың хронологиялық және географиялық контекстпен байланысын түсінуге мүмкіндік береді. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуір контексімен байланысты көркем ұғымдардың проблемасы ретінде, өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы
    Несиелер: 6

    Курс ғылыми-танымдық іс-әрекеттің негізгі категорияларымен, ғылымның даму концепциялары мен моделдерімен, әдіснамалық принциптермен, өзіндік ғылыми зерттеу нәтижелерінің құрылымы және рәсімделуімен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары
    Несиелер: 4

     Бұл курс шығармашылық мамандықтарға арналған. Мұнда әлемдік өнер тарихы әр дәуірдің ең өткір мәселелерін көтеретін идеяларды, бейнелерді, символдарды хронология тұрғысынан емес, көркемдік кеңістік ретінде қарастырады. Уақыт пен кеңістікте өнер тілінің әмбебаптығын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жазудың принциптері мен әдістері
    Несиелер: 4

    Курс ғылыми метрикалық деректер базасымен және көрсеткіштермен жұмыс істеуге, зерттеу әдістерін меңгеруге және өз бетінше зерттеуді жүзеге асыруға, шетелдік басылымдарда ғылыми мақаланы ресімдеуге және жариялауға үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореографиялық өнердегі сын: талдау әдістері мен тәсілдері
    Несиелер: 4

    Балеттану ұғымы, қызмет етудің негізгі заңдылықтары. Теориялық-әдістемелік аппарат, негізгі терминология. Балеттанудың ғылым және оқу пәні ретінде даму кезеңдері. Хореографиядағы сын ұғымы. Негізгі ғылыми терминдер, жалпы ережелер. Әлемдік деңгейдегі көрнекті балет сыншылары, олардың хореографиялық өнер саласындағы ең танымал еңбектері. Сыни мақалалар мен ғылыми еңбектерді жазудың жалпы ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореографиялық өнерді зерттеудегі тұжырымдамалық тәсілдер
    Несиелер: 5

    Хореография өнерінің тарихы мен қазіргі жай-күйінің өзекті мәселелері. Зерттеу әдістерінің жіктелуі. Ғылыми деректерді түсіндіру және өңдеу. Хореографиялық өнер саласындағы зерттеу тәжірибелерінің әдістері мен мысалдары. Ғылыми зерттеудің ерекшеліктері мен әдістері. Ғылыми зерттеулердің түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Би өнерін зерттеу принциптері
    Несиелер: 5

    Әдістеме түсінігі. Әр түрлі халықтардың би мәдениетінің тарихын зерттеу. Би тілі ретінде пластикалық мәнерлілік. Хореографиялық өнер саласындағы теориялық және практикалық зерттеулер. Танымал отандық және шетелдік би мектептері. Әлем театрларының репертуарлық парақтарын зерттеу және талдау Би және мұра балеттерінің бейнелерін қарау және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореографиялық шығармалардың құрылымын талдау
    Несиелер: 4

    Кеңістік категориялары және архитектоника принциптері. Хореографиялық мұрадан қазіргі заманға дейінгі ұлы хореографтардың балеттерінің құрылымын талдау. Кинематографтың спектакль стилистикасына әсері. Жарық хореографиялық спектакльдің құрылымдық элементі ретінде.(шетелдік және қазақстандық спектакльдер). Бейнепроекциялар және 3D графика спектакльдерді ресімдеу құралы ретінде (шетелдік және қазақстандық спектакльдер).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореография режиссурасындағы заманауи тенденциялар мен технологиялар
    Несиелер: 4

    Әлемдік деңгейдегі заманауи режиссерлер мен балетмейстерлердің қолтаңбалары, олардың қойылымдық қызметінің негіздері. Хореографиялық шығарманың формасы, жанры және бағыты туралы түсінік. Хореографиялық шығармамен жұмыс жасау технологиясы. Хореография режиссурасындағы заманауи үрдістер. Көрнекті қазақстандық хореографтардың режиссерлік жұмысының технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи хореографиялық өнердің даму үрдістері
    Несиелер: 3

    Хореографияның өнер түрі ретінде дамуының тарихи кезеңдері. Әлемдік маңызы бар көрнекті хореографтар, олардың хореографиялық шығармамен жұмыс істеу әдістері мен принциптері. Хореографиялық өнердің заманауи түрлері мен жанрлары. Қазіргі хореографияның негізгі стильдік бағыттары, олардың дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық бидің әдістемесі мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Бакалавриаттағы «Классикалық биді оқыту теориясы мен әдістемесі» курсының құрылымы. Маман, педагог-хореографты дайындау әдістері. Орыс балет мектебі – оқыту әдістемесіндегі классикалық бидің негізі ретінде. Классикалық биді оқыту әдістемесінің ерекшелігіндегі қазақстандық педагогтардың практикалық тәжірибесі. Жұмыстағы хореография педагогикасының негізгі заңдылықтары. Оқу-әдістемелік кешенді рәсімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнер психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс мақсаты магистранттарға өнердің психологиясы сияқты пәнаралық білім саласының мысалын қолдана отырып, психологияны терең зерттеу мүмкіндіктерін көрсету; оның әртүрлі әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдармен байланысы туралы түсінік беру; өнер психологиясының негізгі мәселелерінің мәнін ашып, оларды зерттеудегі негізгі тәсілдерге талдау жасау; маманның жеке және кәсіби дамуындағы өнер психологиясын оқудың маңыздылығын ашу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі кезеңдегі хореографиялық өнердің даму үдерісі
    Несиелер: 3

    Гуманитарлық білім мен үдерістердің қазіргі жетістіктерін ескере отырып, қазіргі заманғы ғылым мен өнердің негізгі проблемаларын зерделеу. Өнердің әмбебап категориясы ретінде көркем образ. Қолданбалы педагогикалық зерттеулерді ғылыми негіздеу дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық биін зерттеудің теориялық тұжырымдамалары
    Несиелер: 4

    Бакалавриаттағы «Халық-сахналық биді оқыту теориясы мен әдістемесі» курсының құрылымы. Халық-сахналық би бойынша маман, педагог-хореограф дайындау әдістері. Халық-сахналық би мектебі. Халық-сахналық биді оқыту бағдарламасы мен әдістемесін қалыптастыру. Оқу-әдістемелік кешенді рәсімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореографиядағы қазіргі заманғы режиссураны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Балетмейстерлік өнер» мамандандыруын оқыту курсының құрылымы. Хореография режиссурасындағы шығармашылық іс-әрекеттің әдістері мен әдістерінің жіктелуі. Би қойылымындағы драматургия заңының балама принциптері. Қазіргі кезеңдегі хореографиялық шығарма формаларының әртүрлілігі. «Балетмейстерлік өнер» оқу курсына сабақтарды кешенді жоспарлау және оқу-әдістемелік кешенді ресімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи хореографияның тұжырымдамалары мен бағыттары
    Несиелер: 5

    Хореографиялық өнердің заманауи түрлері мен жанрлары, оларды қазіргі контексте түсіндіру. Қазіргі хореографияның негізгі бағыттарының маңызды тұлғалары. Қазіргі хореографияның даму тарихы. Қазіргі хореографияның белгілі бір әдістерін қалыптастыру. Қазақстандағы «Заманауи хореография» пәнінің қалыптасуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс өнер туындыларын қабылдау және түсіну үдерісінің заңдылықтарымен, жазушылар, суретшілер, композиторлар және т.б. өздерінің ойлаған шығармаларын жүзеге асыру барысында орын алатын психикалық іс-әрекеттің ерекшеліктерімен, креативтілік тұжырымдамасы мен креативті ойлаудың түрлі деңгейлерін, шығармашылық белсенділікке жауап беретін жекелеген құрылымдарын, өнердің әр түрлі салаларындағы көркемдік және шығармашылық қабілеттерді дамытуға бағытталған әдістер мен тәсілдерді қарастырады, шығармашылық тұлғаның қалыптасу үдерісі, шығармашылық психологиясының қазіргі мәселелері мен даму болашағын ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи хореографияның мектептері мен стильдері
    Несиелер: 5

    Қазіргі хореографиядағы стиль, стилистика, стилизация туралы түсінік. Қазіргі хореографиядағы мектеп және техника ұғымы. Қазіргі хореографияның негізгі бағыттары. Қазіргі хореографиядағы жанр мен қойылым қызметінің заңдары. Қазіргі хореографияның тарихи даму кестесі. Қазақстандағы хореографиялық стильдер мен заманауи хореография мектептері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде осы саладағы озық білімге негізделген хореографиялық өнер саласындағы дамып келе жатқан білімдер мен түсініктерді көрсету

  • Код ON2

    Жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен қабілетін кәсіби деңгейде қолдану

  • Код ON3

    Ғылыми әдіснаманың идеялары мен қағидаттарын қолдана отырып, хореография педагогикасының заманауи бағытындағы оқу пәндерін оқыту процесін басқару

  • Код ON4

    Жаңа формациядағы педагог-хореографтарды жақсы оқыту мен тәрбиелеу үшін қазіргі заманғы контексте өнердің, оның ішінде хореографияның көркемдік стильдерін түсіндірудің дұрыс бағытын қамтамасыз ету бойынша шығармашылық және педагогикалық процестерді басқару

  • Код ON5

    Әртүрлі отандық және шетелдік басылымдарда жариялау мақсатында ғылыми мақалаларды, оның ішінде шет тілдерінде жазу ережелері бойынша білім негіздерін қалыптастыру

  • Код ON6

    Басқару психологиясы, Педагогика және өнер психологиясы, оның ішінде хореографиялық білімді қолдана отырып, өнер саласындағы жобаларды басқаруды жүзеге асыру

  • Код ON7

    Хореографиялық өнерді дамытудың заманауи тенденцияларын білу, хореографиялық өнер саласында және жоғары мектептің оқу-тәрбие процесінде жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін заманауи технологияларды түсіне білу

  • Код ON8

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру

  • Код ON9

    Балеттану және хореография сыны саласындағы негізгі заңдылықтар мен жаңа бағыттарды талдап, бұрыннан бар ғылыми мұраны зерттеу мен сыни тұрғыдан ұғынуға ғылыми тәсілді қолдана отырып, мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді анық және бір мәнді хабарлау

  • Код ON10

    Хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі, балеттің музыкалық драматургиясы, хореография режиссурасындағы заманауи үрдістер мен технологиялар бойынша білімді пайдалана отырып, қазіргі бар балетмейстерлік мұраны талдау мен оның сынын негізге ала отырып, режиссерлік-қойылымдық және педагогикалық міндеттерді орындау

  • Код ON11

    Хореография өнері саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолдану

Top