6B04104 Маркетинг в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тәуелсіз маркетингтік қызмет үшін іргелі білімі, зерттеу дағдылары, инновациялық құралдары және ақпараттық технологиялары бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
-
Қоғамға қызмет ету
Несиелер: 3Пән, теориялық оқыту, және халықтың әлеуметтік осал топтарының игілігі үшін қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы, қоғамға әлеуметтік қызмет көрсету және адамгершілікті тәрбиелеу тәжірибесін, сондай ақ адамгершілік құндылықтарды және азаматтық ұстанымды қалыптастыруға мүмкіндік береді; қоғамның негізгі мәселелерін тұжырымдау және түсіну, әлеуметтік жобаларға сыни талдау жасау және топта жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Адам құқығы және азаматтық қоғам
Несиелер: 5Бұл пән студенттерді азаматтық қоғам түсінігімен және адамның негізгі құқықтарын құрметтеу принциптерімен таныстырады. Оқыту барысында студенттер азаматтық қоғам мен құқықтық мемлекеттің қалыптасуының критерийі ретінде адам құқықтары мен азаматтардың бостандықтарын ажырата алады. Студенттер ұлттық заңнаманың халықаралық құқыққа қаншалықты сәйкес келетінін біледі және қоғамның сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілігін көрсететін құндылықтар жүйесін нығайтуға өз үлесін қоса алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Өмір дизайны
Несиелер: 3Пән әрбір студентке, оқу кезінде және оқуды бітіргеннен кейін, дизайндық ойлаудың инновациялық принциптерін өз өмірін жобалау мәселесіне қолдануға көмектеседі. Пән, қоршаған әлемді тану, қабылдау және өзгерту және өзінің микроәлемін жасау призмасы арқылы, өзінің «Мен» білдіру қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Сыни ойлау
Несиелер: 3Пән тәуелсіз ойлау қабілетін қалыптастыруға, кез-келген күрделілік туралы ақпаратты талдауға және бағалауға мүмкіндік береді; қарым-қатынас дағдыларын дамыту, шешімдерді қабылдау үдерісінің тиімділігін арттыру үшін ақпаратты сыни талдау әдістерін қабылдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Көшбасшылық
Несиелер: 3Курста табиғат, көшбасшылық анықтамасы, көшбасшылық қасиеттер теориясы зерттеледі. Оқу көшбасшылығына жағдайлық тәсіл қолданылады. Студент өзінің әлеуетін ашу және бағыныштылардың таланттарын тану, өсу мен дамуға деген көзқарасты қалыптастыру, мотивация мен табысқа қалай әсер ету керектігі туралы сұрақтарға жауап беру дағдыларына ие болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тұрақты даму: қағидаттар мен практика
Несиелер: 5Бұл пән студенттерді тұрақтылық қағидаттарымен, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуімен және әртүрлі салаларда ТДМ тиімді қолданудың негізгі стратегияларымен таныстырады. Студенттер әлеуметтік, экономикалық және экологиялық тұрақтылықтың үштік тұжырымдамасы аясында келесі тақырыптарда шарлау мүмкіндігіне ие болады: әлем халқы, индустрияландыру, қоршаған ортаның ластануы, азық-түлік өндірісі және ресурстардың сарқылуы. Оқушылар экологиядан алған білімдерін өндірістік қызмет нәтижелерінің тиімділігін бағалауда пайдалана алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Экономика
Несиелер: 3Пән экономиканың қағидалары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға, экономикалық қызметтің нәтижелерін өлшеу әдістерін түсінуге, нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқы мен тұтыну және жинақтаудағы мотивтерін түсінуге, тауарлар мен қызметтер нарығындағы, ақша нарығындағы әртүрлі жағдайларды, сондай-ақ, мемлекеттің макроэкономикалық өсімі мен экономикалық саясатының факторларын талдау шеберлігін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ақпараттық жүйелер құралдарын басқару – электрондық кестелер
Несиелер: 5Бұл курс электрондық кестелер арқылы талдауға болатын бизнес және менеджмент, әлеуметтік ғылымдар, экономика, қаржы және маркетинг сияқты салалардағы шешімдердің әртүрлі түрлеріне қолданбалы назар аудара отырып, Excel бағдарламасының негізгі дағдыларын қамтиды. Сондай-ақ студенттер күрделірек деректер жиындарына әртүрлі талдау әдістерін қолдану және негізгі Excel мүмкіндіктерін пайдалану арқылы жалпы тапсырмаларды автоматтандыруды үйренеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Маркетинг
Несиелер: 5"Маркетинг" пәні студенттерде қазіргі заманғы маркетинг құралдарын қолдана отырып, тұтынушылық құндылықты құру және тұтынушының қанағаттану қажеттілігі туралы түсінік қалыптастырады және маркетингтің жетекші басқару функциясы ретінде және оны компанияның практикалық қызметінде қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Менеджмент
Несиелер: 3Пән басқарудың негізгі ұғымдары мен теорияларын бөліп көрсетуге; қазіргі заманғы басқарушылық ойлауды қалыптастыру; басқарудың негізгі әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдыларын алу; басқару шешімдерінің ұсынылған нұсқаларын сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Логистика
Несиелер: 3Курс студенттерге экономикалық дамудың қазіргі кезеңіндегі логистиканы пайдаланудың маңыздылығы мен рөлі туралы түсінік береді және қажетті теориялық білімдер мен логистика саласында практикалық дағдыларды және де материалдық пен ақпарат ағындарды логистикалық басқару әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіпкерлікке кіріспе
Несиелер: 3Бұл курстың мақсаты креативтілік деңгейін арттыру, студенттерді кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларына және Канвас бизнес-моделімен идеяны интеграциялау дағдыларына үйрету болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер креативті ойлаудың әртүрлі құралдары мен тәсілдерін қолдана отырып, идеялар жасай алады, кәсіпкерлік идеяны "орау" үшін бизнес-Канвас модельдерін қолдана алады
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Сауда маркетингі (Дуалды курс)
Несиелер: 10Пән тікелей сауда нүктелерінде тауарлардың әртүрлі топтарын жылжыту; сауда делдалдарымен байланыс және дүкен қызметкерлерін оқыту; аналитикалық жұмыстарды жүргізу, жарнамалық материалдарды әзірлеу және прайс парақтарын құрастыру; сауда залдарының ауданын сегменттеу бойынша құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 3
-
Әрекеттегі кәсіпкерлік 1
Несиелер: 3Бұл курстың мақсаты - ЕО, Орталық және АҚШ-тың үлкен нарықтарына шығу үшін ауқымды жобаның жоспарын әзірлеу. Сондай-ақ венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. Курстың соңында студенттер ауқымды жобалардың құнын бағалау ерекшеліктерін, жаңа нарықтарға шығу стратегияларын біледі, қаржылық негіздеуді біледі, барлық мүдделі тараптармен іскерлік қарым-қатынастарды құру дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Маркетингтік талдау
Несиелер: 5Пән маркетингтік ортаның ықтимал қауіптері мен мүмкіндіктерін анықтауға мүмкіндік береді; мүмкін сценарийлерді болжау; компанияның саладағы стратегиялық позицияларын сапалы бағалау; PEST, ABS және XYZ талдауын жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тұтынушы әрекеті
Несиелер: 5Пән түпкі пайдаланушының мінез-құлқын және оның мінез-құлқын басқарудың тәсілдерін зерттеуге мүмкіндік береді; тұтынушылық мінез-құлық заңдылықтарын құру; тауарлар мен қызметтер нарығында тұтынушылардың мінез-құлқын бағалау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Маркетингтік коммуникация
Несиелер: 5Бұл пән маркетингтік коммуникация арналарын ажырата білуге; таңдалған байланыс арналарын таңдауға және бағалауға; таңдалған даму және алға басу стратегиясын бағалауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шет тілі 3
Несиелер: 5Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің шет тілі коммуникативтік құзыреттілігін шеберлеу және А1, А2, В1, В2, С1 деңгейлерінде 4 негізгі сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамыту. Коммуникативті әдіс рөлдік ойындар мен жобалық жұмыс кезінде қарым-қатынас процесінде тілді меңгеруге бағытталған. Курс сыни тұрғыдан ойлау, ақпаратты талдау және жинақтау, өз ойын ауызша және жазбаша түрде жеткізу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Маркетингтік зерттеу
Несиелер: 5Пән маркетингтік зерттеу процесін түсінуге мүмкіндік береді; сандық және сапалық зерттеулердің мазмұнын табу; Құн тізбегін құру процесі маркетингтік зерттеу жүргізу шешімімен қалай байланысты екенін түсіндіру; Зерттеу жобасының аспектілерін қалай жоспарлауды сипаттау Зерттеу жобасын жасау кезінде қандай факторларды ескеру керек екенін анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Minor
Несиелер: 15Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 17 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сатуды басқару
Несиелер: 5Пән сату жүйесі бағытталған мақсатты клиенттерді анықтауға, тарату арналарын таңдауға, арналар арқылы және бір арнаның қатысушылары арасында сатуды жоспарлауға, өнімді дамытудың жаһандық стратегиясын ұйымдастыруға және дамытуға, сату сценарийлерін жасауға, сату бөлімі мен қарым-қатынасты басқару дағдыларын алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Әрекеттегі кәсіпкерлік 2
Несиелер: 3Бұл курстың мақсаты – кәсіпкерлік қызметтің инновациялық құрамдас бөлігін масштабтау және табу жоспарын жүзеге асыру және жаңа нарықтарға шығу стратегиясын іске асыруды имитациялау. Курстың соңында студенттер жоғары өсетін фирмаларды құру ерекшеліктерін біледі, ауқымды жобаның қаржылық негіздемесін біледі, бақылау әдістемесін және бірлік экономикасын қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Интернет-маркетинг құралдары және веб-аналитика
Несиелер: 5Пән желідегі іздеуде және басқаруда, ең танымал сайттардағы мақсатты жарнамада, контекстік жарнамада жылжыту әдістерін зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ студенттердің сайтты іздеу жүйесін оңтайландыруда, әлеуметтік желілерде, Яндекстегі және Google Ads контекстік жарнама саласында жарнамалық науқандарды іске қосуда негізгі практикалық дағдыларды алуына бағытталған. Курста алған білім нақты компаниялардың тәжірибелік кейстеріне бекітілетін болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Нейроанатомия (Sandwich course)
Несиелер: 5Пән ми бөлімдерінің құрылымын және ми толқындарын зерттеу әдістерін игеруге, адам миының маркетингтік ынталандыруларға жауаптарын қарауға, сондай-ақ адам миының реакциясына негізделген мінсіз маркетингтік науқанды құру мақсатында тұтынушылардың өнім, қызмет, жарнама немесе қаптама туралы пікірлерін білуге арналған. Пән экономикалық мамандықтарға бейімделген. Нейромаркетинг құралдарын қолдана отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу үшін қажет.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Маркетингтік басқару
Несиелер: 5Пән маркетингтік қызметтің тиімділігін бағалау үшін қажетті дағдылар мен білімдерге; маркетингтік қызметті бақылау және реттеу құралдарына ие болуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Стратегиялық маркетинг
Несиелер: 5Пән сізге стратегиялық маркетинг процесін зерделеуге мүмкіндік береді; сыртқы ортаның әсерін ескере отырып, маркетинг жоспарын құру; компанияның макро және микроортамасын диагностикалау; менеджменттің әртүрлі деңгейлеріндегі маркетингтік стратегияларды бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Нейромаркетинг (Сэндвич курс)
Несиелер: 10"Пән тұтынушының шешім қабылдау процесіне сыртқы және ішкі ынталандырудың әсерін анықтауға мүмкіндік береді; нейромаркетингтік зерттеулер жүргізу; бәсекеге қабілетті өнімді құру және құру үшін нейромаркетинг гипотезаларын әзірлеу, түсіндіру және тестілеу. "
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Практикалық маркетинг (Дуалды курс)
Несиелер: 12Пән тауарлар мен қызметтерді бөлу мен орналастырудың қолданбалы әдістерін қолдануға мүмкіндік береді; кәсіпорындағы маркетингтік қызмет процестерін ұйымдастыру, кәсіпорында маркетингтік қызметтің ұйымдастырушылық құрылымын таңдау, кәсіпорынның практикалық қызметінде маркетинг техникасы мен құралдарын қолдану әдістерін білу. Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыра және жоспарлай білуі керек. Кәсіпорында маркетингтік қоспаны қолданудың тиімділігін бағалау дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Брендинг (Сэндвич курс)
Несиелер: 5Пән бренд стратегиясын бағалау және жоспарлау бағыты бойынша білімді жүйелеуге; бренд стратегиясының ұзақмерзімді рентабельділігін жоғарылату әдістері мен концепцияларын меңгеруге; әр түрлі нарықтарда қызмет жасайтын компанияға арналған брендбуктар құрастыруға; брендты бағалау мақсатында маркетингтік зерттеу жүргізуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Экспорттық маркетинг
Несиелер: 5Пән студенттердің экспорттық маркетинг бойынша білімі мен дағдыларын алуға бағытталған. Отандық компаниялардың шетелдік нарықтарға экспансиясының ерекшеліктеріне мән беріледі. Пән отандық компаниялардың шетелде болуының негізгі тәсілдерін; ел мен экспорт тауашасын таңдауға арналған құралдарды; жаңа жеткізушілерді іздеуге арналған ресурстарды; нысаналы елдің сыртқы сауда статистикасын; халықаралық нарықтардағы өткізу арналары мен нысандарын; компаниялардың сыртқы нарықтарға ену стратегияларын зерделеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Психофизиология әдістері (Сэндвич курс)
Несиелер: 5Пән студенттерге өнімді қабылдауда маңызды және тұтынушының өнімге қатынасын сипаттайтын параметрлердің ерекшеліктері туралы жүйелі теориялық білім беруге бағытталған. Пән тұтынушының тауарлар мен қызметтерді қабылдауына және оларды сатып алу туралы шешім қабылдауға әсер ететін негізгі процестерді зерттеуге; тұтынушыларды зерттеу және маркетинг саласында психофизиологиялық әдістерді қолдануға; аудиовизуалды мазмұнды қарау кезінде зейінді, қызығушылықты, эмоционалды қатысуды және есте сақтауды бөлудегі өзгерістерді бағалауға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қоғамдық ғылымдарға арналған статистикалық пакет (Сэндвич курс)
Несиелер: 5"Әлеуметтік ғылымдарға арналған статистикалық пакет" (SPSS) пәні SPSS бағдарламасын қолдана отырып, маркетингтік зерттеулердің сандық әдістерін қолдануға; сандық деректерді өңдеу және талдау дағдыларын алуға; айнымалыларды таңдауды жүзеге асыруға; жаңа айнымалыларды құруға; әлеуметтік және маркетингтік зерттеулердің нәтижелерін түсіндіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Жарнама психологиясы
Несиелер: 5Пән жарнамаға бағытталған тұтынушылардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін зерттеу процесін жоспарлауға мүмкіндік береді; жарнаманың тиімділігіне талдау жасай алады; психологиялық тиімді жарнама жасайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Цифрлы жарнама
Несиелер: 5Пән интернет-жарнама құралдарын және оларды іс жүзінде қолдану мүмкіндіктерін ажыратуға мүмкіндік береді;-B2C-нарықтың әртүрлі сегменттері үшін Интернет-стратегияларды әзірлеу; контекстік жарнаманы, SEO-оңтайландыруды, SMM-жарнаманы жоспарлау және ұйымдастыру; интернет-жарнаманың тиімділігін бағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Зерттеу дизайны
Несиелер: 3Курс зерттеу дизайнының негізгі түрлерімен, құрылымымен және зерттеу дизайнды құрастыру ережелерімен студенттерді таныстырады. Курсты аяқтау нәтижесінде студенттер белгілі бір зерттеу тапсырмасына арналған зерттеу дизайынды таңдап, құрастырып, негіздей алады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Әлеуметтік медиа маркетингі (Сэндвич курс)
Несиелер: 5Пән әлеуметтік желілерден клиенттерді тарту туралы білім алуға, әлеуметтік желілердегі жарнамалық науқандарды әзірлеуге және ұйымдастыруға, мақсатты жарнаманы орнатуға және басқаруға, мақсатты трафикті басқаруға бағытталған. Сондай-ақ, пән брендтің жеке психологиялық және әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары арқылы жеке брендті орналастыру дағдыларын дамытуға, Тапсырыс берушінің мақсаттары мен талаптарына сәйкес әлеуметтік желілерді және басқа да қоғамдық сайттарды қолдана отырып жеке имиджді қалыптастыруға арналған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Тәжірибе
Несиелер: 20Практика оқу процесінде алынған теориялық білімді жүйелеуге; маркетингтік талдау мен бақылау жүргізудің, тауарлардың/көрсетілетін қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың практикалық дағдыларын меңгеруге; дербес қолданбалы зерттеулерді орындауға, маркетингтік Шешімдер қабылдау үшін алынған нәтижелерді жинауға, талдауға және түсіндіруге мүмкіндік береді. Сондай-ақ топтық дипломдық жобаны жазу үшін бастапқы деректерді жинауға мүмкіндік береді; қойылған мақсаттар мен міндеттерді шешу үшін жиналған ақпаратты жүйелеу; компания қызметіне сыни талдау жүргізу және зерттеу мәселелері бойынша тиісті қорытындылар жасау; дербес қолданбалы зерттеулерді орындау.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Код ON7
маркетинг-микс, портфельді талдау, стратегиялық талдау және коммуникация сияқты маркетингтің негізгі теориялары мен қағидаттарын жіктеу және талдау;
-
Код ON4
кәсіпкерліктің іргелі ерекшеліктері мен әдістерін сипаттау және оларды практикада қолдану;
-
Код ON3
әр түрлі кәсіби салаларда жүйелі және пәнаралық тәсіл негізінде практикалық міндеттерді шешу, сондай-ақ өзін-өзі дамыту үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне байланысты негізгі ұғымдар мен құралдар туралы білім мен түсініктерді қолдану;
-
Код ON10
сыртқы және ішкі нарықтардағы компаниялардың маркетингтік стратегияларын талдау және салыстыру;
-
Код ON12
базалық сыни талдау жүргізу, өз пікірін қалыптастыру, қорғау және басқалармен ынтымақтастықта жоба бойынша жұмыс істеу;
-
Код ON9
нарықты саралаудың, сатуды басқарудың, тауарлар мен қызметтер нарығындағы тұтынушының мінез-құлқын бағалаудың негізгі теориялары мен құралдарын қолдану;
-
Код ON14
интернет-маркетингтің өзекті әдістерін білу және веб-аналитиканы қолдана отырып, интернет-коммуникация мен өткізудің заманауи құралдарын қолдану;
-
Код ON11
маркетингтік коммуникациялар жүйесі мен брендинг құралдарының элементтерін анықтау және оларды маркетинг пен брендтерді басқару стратегияларын әзірлеу кезінде қолдану;
-
Код ON13
сәйкес теориялар мен әдіснамаларды таңдау, өзекті және нақты ақпарат алу, деректерді талдау және теориялық зерттеулерде немесе қолданбалы жобаларда қорытындылар жасау үшін негізгі зерттеу дағдыларын, ақпараттық технологияларды, сыни ойлау дағдыларын, коммуникациялық дағдыларды қолдану.
-
Код ON2
бағдарламаның негізгі тіліндегі академиялық мәтіндерді және басқа екі тілдегі базалық мәтіндерді оқу, жазу және ұсыну;
-
Код ON5
бизнесті басқарудың негізгі элементтерін сипаттау қабілетін көрсету: құқықтық, ұйымдастырушылық және жоспарлы;
-
Код ON6
кәсіби, ғылыми және практикалық қызметтің әртүрлі салаларында, өздігінен білім алу және басқа мақсаттарда заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану және кестелердегі жұмысты автоматтандыра алу;
-
Код ON1
гуманитарлық және қоғамдық ғылымдардың негізгі элементтерін сипаттау және түсіндіру, этикалық, әлеуметтік және құқықтық құндылықтарды, академиялық құндылық мәдениетін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін бөліп көрсету;
-
Код ON8
зерттеудің негізгі әдістері мен құралдарын білу және қолдану, маркетингтік зерттеу әдістерін таңдау және түсіндіру, тұтынушының шешім қабылдау процесінде сыртқы және ішкі ынталандыруларға зерттеу жүргізу мүмкіндігі;
6B04104 Маркетинг және жарнама
БакалавриатЖәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B04104 Маркетинг
БакалавриатҚазақстан инженерлік-технологиялық университеті
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B04104 Digital Маркетинг
БакалавриатС.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар
БакалавриатАбылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B04104 Маркетинг
БакалавриатҚазақстан-Неміс университеті
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский6B04104 Маркетинг
БакалавриатАлматы менеджмент университеті (AlmaU)
БББТ: B047 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі