6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Нарықтық сұранысты және жұмыс берушілердің талаптарын ескере отырып, заманауи технологияларды қолдана алатын, халықтың бос уақытын ұйымдастыру саласындағы шығармашылық және ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімдерге ие Қазақстан Республикасының қызмет саласында бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
-
Эмоционалды интеллект
Несиелер: 5Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қоғамға қызмет көрсету
Несиелер: 5Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мамандыққа кіріспе
Несиелер: 5Пән мәдени демалыс саласындағы қызмет көрсету саласының жалпы даму тенденцияларын қарастырады. Заманауи демалыс қызметінің жаңа бағыттарын талдайды. Ол мекемелер мен шығармашылық ұжымдарды басқарудың, мәдени орталықтарды, шығармашылық студиялар мен фирмаларды басқарудың ерекшеліктерімен таныстырады. Әр түрлі әлеуметтік топтарда бос уақытты ұйымдастырудың ерекшеліктері, республикалық және халықаралық конкурстар, фестивальдар, симпозиумдар мен шеберлік сыныптарын ұйымдастыру және өткізу зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Несиелер: 5Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Несиелер: 5Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған.Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Несиелер: 5Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Өнер тарихы
Несиелер: 6Курс студенттерді өнердің мәні, түрлері мен функцияларымен таныстыруға бағытталған. Өнердің пайда болу тарихы, ежелгі өнердің ерекшеліктері, Еуропада және Таяу және Орта Шығыс елдерінде Орта ғасырлар зерттеледі. Ренессанс өнері мен жаңа дәуірдің шедеврлеріне талдау жасалады. XIX және XX ғасырлардағы әр түрлі өнер түрлерінің жылуы мен стильдері қарастырылады. Қазіргі заманғы өнердің бағыттары мен жанрларына жалпы сипаттама берілген.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тынығу тарихы және теориясы
Несиелер: 5Бұл курс бос уақытты ұйымдастырушы мамандығын игеруде іргелі болып табылады. Курс XVIII ғасырдан қазіргі уақытқа дейін бос уақытты қалыптастыру және дамыту кезеңдері туралы негізгі ақпаратты қамтиды. Кеңестік кезеңдегі және Қазақстанның егемендігі жағдайындағы бос уақыт қызметінің сипаттамасы берілген. Бос уақытты ұйымдастыру теориясы, әдістемелік негіздері, бос уақытты ұйымдастыру принциптері зерттеледі. Бос уақытты өткізудің негізгі көріністері, формалары, әдістері мен құралдары, демалыс мекемелерінің әртүрлі типтері қызметінің ерекшеліктері қарастырылады. Бос уақыттағы оқу процесінің мүмкіндіктері мен әдістері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Дауыс қою
Несиелер: 6Дауыс қоюдың ең негізгі ережесі – ол білім алушының жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дауысты дұрыс қоюдың талаптарын білу. Оның ішінде денені дұрыс ұстау қалыбы, тыныс алуды меңгеру, сабақтың жеке өтілу себептерін білу т.б.элементтер кіреді. Кәсіби деңгейде студенттер өз дауыстарын күтуді әрі онымен жұмыс істей алуды, дауысты меңгере алуды үйренеді. Дауысты тәрбиелеуде тыныс мүшелерінің ең маңыздысы көмей мен дыбыс. Көмейдің тыныс алу, жұтыну, дыбыс шығару қызметін түсініп, дауыстың күтіміне дағдыланады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тынығу қызметі саласындағы менеджмент және маркетинг негіздері 1
Несиелер: 6Бос уақыт мекемелерінде жоспарлау және іс қағаздарын жүргізу, негізгі басқару рәсімдері жүйесі зерттеледі. Маркетинг пен маркетингтік ортаның мәні, маркетинг жүйесі және оның бос уақыт саласындағы қалыптасу шарттары туралы ақпарат беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тынығу іс-шараларының сценарийлерін жасау 1
Несиелер: 6Курс мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарийлік-режиссерлік негізін жасау принциптері мен технологиялары туралы түсінік, Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Композициялық құрылыстың негізгі әдістері, бос уақыт бағдарламаларын мазмұнды және көркем-бейнелі шешу зерттеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тынығу драматургиясының негіздері 1
Несиелер: 6Курс студенттерді бос уақыт іс-шаралары драматургиясының негізгі элементтерімен таныстыруға бағытталған. Драманың композициясы және мәдени-демалыс іс-шаралары сценарийінің негіздері зерттеледі. Режиссерлік жұмыстың теориялық негіздері, монтаждың түрлері мен әдістері, көркем және бұқаралық жұмыстың экспрессивті құралдары, мәдени және бос уақытты көркем безендірудің түрлері, бұқаралық демалысты ұйымдастырудың формалары мен әдістері, жаппай мерекелердің драматургиясы мен режиссурасы қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Әнші дауысын қою
Несиелер: 6Студенттің дауысын қоюда түрлі жаттығулар қолданып, шығармалардан үзінділер үйрету арқылы дыбыс шығару интонациясын, дыбыс тазалығын, ән айту мәнерін қалыптастыруға дағдыланады. Әнші дауысын қою пәнінің негізгі ережелеріне; дауыс аппараттары, тыныс алу, дауыспен жұмыс жасау жаттығулары және оларды қалыптасу кезеңдері қарастырылып, «Субтон» тәсілі меңгеріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Тынығу драматургиясының негіздері 2
Несиелер: 5Әлемдік классиктер мен қазақ жазушыларының драматургиясымен танысу, талдау, салыстыру.Ж.Аймауытовтың «Ақбілек», Д.Исабековтің «Әпке», Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» т.б шығармалардағы тақырып, идея, эпизодтар мен сюжеттік желіні талдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Аспаптық дайындық
Несиелер: 6Ноталық мәтінді оқу және ноталар бойынша ойнау дағдыларын дамытуға бағытталған практикалық курс. Музыкалық аспаптың сипаттамасы және қону ерекшеліктері берілген. Музыкалық дыбыстың қасиеттері, ырғақ пен метр ұғымы, ұзақтығы мен үзілістерінің белгіленуі, аппликатура, альтерация белгілерінің белгіленуі, ноталық жазудың қысқаруы, қарқыны мен динамикасы зерттеледі. Пьесалар мен әндерді сүйемелдеумен үйренеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Несиелер: 5Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Тынығу іс-шараларының сценарийлерін жасау 2
Несиелер: 5Сценарлық-режиссерлік негізді әзірлеу және бос уақыт іс-шараларының сценарлық негізін құжаттау үшін қажетті білім мен дағдылар қалыптасады. Мәдени-демалыс және рекреациялық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуде сценарийлік-режиссерлік технологиялар зерттеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Фортепиано
Несиелер: 6Пәнді оқыту барысында студенттер фортепиано аспабында ойнау дағдыларын дамытады. Студент музыкалық шығарманы ойнау арқылы нота сауаттылығын үйренеді және музыкалық өлшемдерді дұрыс санай біледі. Этюдтар, шағын пьесалармен танысып, классикалық композиторлардың шығармаларын және халық әндерін, мектеп әндерін ойнауды меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Тынығу қызметі саласындағы менеджмент және маркетинг негіздері 2
Несиелер: 5Маркетингтік стратегиясы мен тактикасы, жарнама негіздері, мәдени мекемелерді қаржыландыру және жұмысшылардың жалақысын ұйымдастыру, демалыс мекемелерінің материалдық-техникалық базасы игеріледі.Қазіргі маркетингтің сауаттылық пен басқарудың әдіс-тәсілдерін игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Эстрадалық ән салу негіздері
Несиелер: 6Эстрадалық ән салу негіздері студенттерді кәсіптік даярлау барысында болашақ мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастырушылардың дауыс қабілеттерін кәсіби тұрғыда дамытып, оларды жеке, ұжыммен және вокалдық ансамбльмен сапалы жұмыс істеуге тәрбиелейді. Болашақ әншілермен жұмыс істеу үшін қажетті вокалдық-техникалық дағдыларды қалыптастырады. Бұл курстың міндетіне қазақ, орыс, және шетелдік эстрада әндерінің озық үлгілерімен және халықтық музыкалық шығармалармен танысу кіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Қазіргі заман биі
Несиелер: 5Студенттер заманауи би мәдениетінің танымал жанрлары туралы білім алады. Мотор аппаратын әртүрлі сипаттағы, әртүрлі жанрдағы, әртүрлі деңгейдегі техникалық қиындықтағы би материалдарын орындауға дайындау жүргізіледі. Үйлестіру мен хореографиялық есте сақтауды дамытуға арналған жаттығулар, заманауи бидің тән элементтерін дамытытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Сахналық пластика
Несиелер: 5«Сахналық пластика» пәні актерлік мәнерлілік құралдары туралы бастапқы түсініктерді қалыптастырады. Пән дене аппаратымен жұмыс істеудің бастапқы білімін, дағдыларын қалыптастыруға, бейнелі пластикалық ойлаудың өзіндік ерекшелігін түсінуге, студенттердің көркемдік талғамын дамытуға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Несиелер: 5Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Эстрадалық вокал 1
Несиелер: 6Пәнді оқу барысында студенттің репертуарын кеңейту жұмысы жалғасып, көркемдік орындаушылық мүмкіндіктері, дауыспен жұмыс істеу шеберлігін дамыту, күрделі шығармаларды меңгеру жұмыстары атқарылады. Дауыс диапазонын әрі қарай кеңейту, дауыстың мәнерлік мүмкіндіктерін дамыту, вокалдық-техникалық әдістерді қалыптастыру жұмыстары жалғасып, репертуарға музыкалық тілі мен құрылымы күрделенген шығармалар қосылады. Студент осы күрделі шығармаларды орындауға дағдылануы үшін әншілік дем алуды толық меңгеріп, сезінеді. Сондай-ақ шығармаларды орындағанда «Актер шеберлігі», «Хореография», «Сахна тілі» пәндерінен алған білімін пайдалану дағдыларын меңгереді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Несиелер: 5Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Тынығу іс-шараларын көзбен шолып қамтамасыз ету технологиясы 1
Несиелер: 6Курс мәдени-демалыс іс-шараларын кәсіби қызмет саласы ретінде визуалды қамтамасыз етудің ерекшеліктерін қарастырады. Іс-шараның сахналық бейнесін елестетіп, ой-қиял арқылы заманауи технологиялардың мүмкіндігін көрсету жолдарын жоспарлайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Режиссура 1
Несиелер: 6Курс барысында студенттер Концерттік режиссураның әдіс-тәсілдерін, театрландырылған қойылымдардағы мизансценалық үйлесіммен әдеби кештер режиссурасымен, шоу қойылымдар режиссурасымен танысып, үйренеді. Режиссердің актерлермен жұмыс жасау, декорация, костюм, музыкамен жұмыс істеу шеберлігін игереді. Қойылымның идеялық мазмұны оның жанры мен сыртқы пішінін ашумен бірге сахна кеңістігін игеру жолдарын меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Сценарий шеберлігі
Несиелер: 8Курсты оқу барысында сценарийлік өнерге қатысты негізгі ұғымдар таныстырылады. Сондай-ақ, драматургиялық анализ жасауға, курсқа арналған арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуге, этюд пен әңгіме, түрлі тақырыптарда монологтар, мерекелік концерттер, кештер мен іс-шара сценарийін жаза алуға, сценарийлік талдау құруға дағдыланады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Тынығу іс-шараларын көзбен шолып қамтамасыз ету технологиясы 2
Несиелер: 10Бос уақытты визуалды қамтамасыз етудің заманауи әдістері мен құралдары, іс-шараларды визуалды жобалаудың мақсаттары мен мақсаты, дизайн құралдары мен материалдары, сахнаны жобалау практикасындағы компьютерлік және ақпараттық технологиялар зерттеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастыру
Несиелер: 8Курсты оқу барысында бұқаралық қойылымдар драматургиясы мен режиссурасы, бос уақытты ұйымдастыру әдістемесімен танысады. Бос уақыт түрлері мен бос уақытты ұйымдастырудың заманауи формаларын меңгеріп, бұқаралық мерекелерді ұйымдастыру әдістемесін игереді. Мерекелік кештер мен театрландырылған концерт, спорттық-көркемдік қойылымдар сынды көркемдік-бұқаралық іс-шара түрлерінің драматургиясы мен режиссурасының ерекшеліктерін жан-жақты қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Режиссура 2
Несиелер: 10Режиссер мен актер шешімінің концепциясын режиссер актер шығармашылығының негізі, К. Станиславский жүйесі мен В.Немирович-Данченконың теориялық шеберлігін меңгереді. Қойылымның идеялық мазмұны, жанры мен сыртқы пішінін ашуда сахна кеңістігін игеру жолдарын меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
ІТ аудио және бейне материалдарды өңдеу
Несиелер: 5Курс мәдени-демалыс іс-шараларын ұйымдастыруда IT технологиясының мүмкіндіктерін пайдалану мүмкіндіктерін ашуға бағытталған. Аудио және бейнематериалдарды әзірлеу. Түсірілген іс-шараға бейнематериалдарды монтаждау. Мультимедиа және дизайн үшін материалдарды таңдау. Музыкалық фон мен бейнематериалды үйлестіру. Өмір мен өнер деректерін пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Вокал және cахна пластикасы
Несиелер: 6Курс пластикалық мәдениет ұғымымен таныстырады, сахналық пластиканың мүмкіндіктерін, театр сахналарының бейнелі-пластикалық шешімдерінің формаларын ашады. Қойылымдағы сахналық пластиканың мәнерлі құралдары, актердің ішкі техникасының элементтері игеріледі. К. С. Станиславскийдің ілімінің негізгі элементтері берілген, олардың ішінде – пьеса кейіпкері мен жануарлар әлемінің кейіпкерін іс-әрекеттермен, ойлармен және сезімдермен сезіну мүмкіндігі. Бейнелеу және тәжірибе мектебінің өнер негіздері зерттеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Актер шеберлігінің техникасы
Несиелер: 6Курс болашақ мәдени-бұқаралық жұмысты ұйымдастырушылардың әртістік және сахналық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сахналық мінез-құлық негіздері, көркемдік қабілеттерін дамыту әдістері, актерлік элементтерді дамыту зерттеледі. Практикалық сабақтарда актерлік техниканың негізгі элементтері игеріледі. Серіктеспен өзара әрекеттесу үшін жеке этюдтер мен этюдтер үйренеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Шоу бағдарламаларды ұйымдастыру
Несиелер: 10Пән бос уақыт өндірісіндегі шоу қойылымдардың теориялық негіздері мен технологиясы, режиссурасы жайлы жан-жақты түсінік беріп, шоу қойылымдарын жүзеге асыруға қажетті қабілеттер мен кәсіби дағдыларды қалыптастырады. Шоу түрлерін ұйымдастыру ерекшеліктерін, шоу бағдарламалардағы драматургиялық, режиссерлік, балетмейстерлік, суретшілік қаржыландыру жұмыстарын талдап игереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Визаж және сахналық костюм
Несиелер: 10Пән көркем бейнені жасаудағы макияж бен костюмнің рөлі мен маңыздылығын ашады. Іс жүзінде әр түрлі стильде макияжды қолданудың заманауи технологияларының ерекшеліктері, белгілі бір көркемдік бейнені жасау үшін макияжды қолдану зерттеледі. Визаждың пайда болуы мен дамуына тарихи шолу жасалады. Сахналық костюмді Мәдени іс-шаралар мен театрландырылған қойылымдардың экспрессивті құралы ретінде қолдану ерекшеліктері сипатталады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Анимациялық сервис және event-менеджмент
Несиелер: 5Курсты өту барысында студенттер аниматорлық қызметті ұйымдастырудың мақсаттары мен бағыттары туралы түсінік алады, анимацияны тұтынушылар нарығын зерттеу ерекшеліктерін және клиенттік базаның қажеттіліктерін басқару әдістерін зерттейді. Практикалық сабақтарда аниматорлық бағдарламалар бойынша шығармашылық жұмыс жасау дағдылары қалыптасады. Оқиғаларды басқарудың негізгі түсініктері, мақсаттары мен міндеттері, әртүрлі салалардағы іс-шараларды жоспарлау, жылжыту, логистика әдістері зерттеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Шоу-бағдарламалардың композициясы және қойылымы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты-шоу ұғымымен, Батыс мәдениетіндегі шоу-өндірістің қалыптасу тарихымен таныстыру. Курсты өту барысында студенттер шоу-қойылымдарды ұйымдастырудың ерекшеліктерімен, жанрлық түрлерімен, іс-шара сценарийін жазудың негізгі қағидаларымен танысады, режиссурамен жұмыс жасау дағдыларын, материалды таңдау және заманауи технологияларды қолдану әдістерін игереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Код ON8
Әр түрлі бағыттағы орындаушылық шеберлігін көрсетеді және үнемі жетілдіреді
-
Код ON10
Қоғамдағы мәдени, эстетикалық және рухани құндылықтарға тәрбиелеу мен дамытудағы бос уақыт индустриясының рөлін түсінеді
-
Код ON11
Тынығу қызметі басшысының кәсіби қызметін сапалы және бәсекеге қабілетті ұйымдастыру міндеттерін шешу үшін тұлғалық және кәсіби дамуды бағалауды жүзеге асырады
-
Код ON3
Кәсіби қызметте цифрлық және тілдік коммуникацияның түрлі түрлерін қолданады
-
Код ON2
Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген
-
Код ON5
Тынығу қызметі мен көркем шығармашылықтың тарихын, теориясын, технологиясын біледі
-
Код ON7
Түрлі бағыттағы мәдени-тынығу іс-шараларының сценарийлерін әзірлеу және продюсерлеу дағдыларын меңгерген
-
Код ON4
Кәсіби қызметте IT-индустрияның және техникалық прогрестің соңғы жетістіктерін қолданады
-
Код ON9
Ұлттық және әлемдік тәжірибені салыстыру негізінде бос уақыт индустриясының даму жағдайын зерттейді
-
Код ON6
Мәдени-тынығу іс-шараларын ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін маркетинг және менеджмент әдістері мен құралдарын қолдану дағдыларын меңгерген
-
Код ON1
Инновациялық және волонтерлік қызметке дайын, жаһандық проблемаларға бей-жай қарамайтын және икемді дағдылары бар (Soft skills), ұлттық рухта тәрбиеленген іскерлік және құқықтық мәдениетті түсінеді
-
Код ON12
Кәсіби қызметте практикалық дағдылар мен пәнаралық байланыстарды синтездеуді жүзеге асырады.
6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B092 Тынығу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B092 Тынығу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B092 Тынығу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B11102 Мәдени-тынығу жұмысы
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B092 Тынығу
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша