Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02102 Хореография в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Театрлық шығармалардың маңыздылығы мен ролі. Қазақ халқының эпосы. Әлемдік және отандық драматургтардың шығармаларын оқыту (Шекспир, Чехов, М.Әуезов, Г.МусІрепов, Д.Исабеков және т.б.). Драмалық, опера және балет қойылымдарына бару

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған.Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық би негіздері
    Несиелер: 6

    Жалпы теориялық пәндер негіздері. Негізгі би қимылдарды орындалу әдістемесі мен оқытылуы. Тіреуіш жанында және зал ортасында сабақты көрсету. Классикалық бидің даму жолдарымен педагогиканың қалыптасуы. Элементтердің басқа би қимылдармен сәйкестігін таба білу, сабақты біртіндеп күрделендіру әдістемесін игеру. Классикалық би сабағында музыкалық құрылымымен, ырғағымен, көлемімен, сөйлемімен және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи - тұрмыстық биді оқытып үйретудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл бағдарламаның мақсаты - болашақ хореография мұғалімдерін тарихи-тұрмыстық бидің қалыптасу және даму теориясымен және тарихымен таныстыру, әр дәуірдегі және қоғамның әлеуметтік қабаттарындағы биді орындау мен оқыту әдістерін практикалық түрде меңгеру. Пәннің негізгі міндеттерінің бірі - студенттің бойында стиль сезімін, орындау мәнерін, хореографияны стильдеу дағдыларын, биде тиісті керек-жарақтарды (желдеткіш, шляпа, шапан, шарф және т. б.) қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Өзіндік биді сахналау жұмысында маңызды ғылыми-зерттеу тәжірибесін жинақтау, сонымен қатар музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халықтық сахна бидің тренажы I
    Несиелер: 6

    Әр ұлттың мінез-құлқын, орындаушылық әдісің игеру. Практика арқылы қимылдарды игеру және дене үйлесімділігің дамыту. Бірінші оқу жылыны арналған билерді зал  ортасында оқып үйрену: Белоруссия  «Крыжок» биі,  Поляк халық биі «Краковаяк», Орыс халық биі; Венгр академиялық биі, Поляк академиялық биі «Мазурка», Италия  академиялық биі Испандық академиялық биі. Оқыған материалға сүйене отырып, нұсқа құрастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хореографиядағы жас ерекшелік психологиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 6

    Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі адамның психикалық және физиологиялық даму заңдылықтарын, сипаттамаларын, сондай-ақ олардың биімен байланысын талдау. Би өнеріндегі студенттер мен бишілердің негізгі психологиялық-физиологиялық сипаттамалары. Хореографияны оқытудағы дидактиканың психологиялық негіздері. Тұлға психологиясы және оның мұғалімнің кәсіби қызметіндегі рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі I
    Несиелер: 5

    Қазақ халық биінің шығу тарихы. Бірінші оқу жылында қазақ би сабағын музыкамен  көркемдеу. Қыздарға арналған би  бөлімнің теория мен әдістемесін оқыту. Қимылдын мінез-құлығын орындаушылық шебрлігін арттірудің жұмыс істеу әдістемесі. Зал  ортасында қыздар мен ерлердің экзерсисін құрастыру  принциптері мен оқыту әдістемесі. Тұрмыс –тіршілікте кездесетің би қимылдармен элементтедің  зерттеу негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ырғақ
    Несиелер: 6

    Хореографиялық Әліппе. Классикалық би элементтері. Халық биінің элементтері. Балет гимнастикасы. Музыка және би. Музыкалық шығарманың динамикасы мен сипаты. Жұптық композициялар. Жаппай композициялар, би қимылдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халықтық сахна биін оқытудың теориясы мен әдістемесі I
    Несиелер: 6

    Халықтық би негіздері. Халықтық-сахналық би мектебінің құрылуы. Жүйелі бағдарламаның оқыту материалдары. Тіреуіш жанындағы принциптер мен оқыту әдістемесі. Кейс-стади құрастырудың әдістемесі. Бастапқы кезендегі сабақ жүргізу тәжірибесі. Көркемдік талғамға тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ биінің тренажы I
    Несиелер: 5

    Қазақ биінің терминологиясы. Бас, қол, аяқ, дене бітімін қалпына қою. Бұлшық ет иімділігін дамытуға арналған жаттығулар. спецификалық ұқсас қол қимылдарына арналған жаттығулар. «Дененің иімділігіне» арналған жаттығулар. Қазақ биінің элементтері (қыздар сыныбы). Зал  ортасында  комбинациялардың дәйектілігі.  Сабақты құру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі II
    Несиелер: 5

    Қазақ халық биінің бастапқы кезені. Қазақ би сабағына арналған  музыкалық материал. Қыздарға арналған қимылдардын орындалу әдістемесі. Ерлер биінің қимылдарды  оқыту әдістемесі. Қимылдын мінез мен орындалу әдістемесін менгеру. Ерлер ен қыздарға арналға би элементерін  тіреуіш жанында нұсқа кұрастыру. Сабақ барысында менгерген би қимылдары арқылы композициялық нусқақурастыру. Өзіндік сабақ жүргізу тәжиербе    дағдыларының  әдістемесін  меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Халықтық сахна бидің тренажы II
    Несиелер: 6

    Қимылдарды менгеру, координацияны дамыту.Польша халық биін оқытудың тарихы мен әдістері.Венгр академиялық биін оқыту әдістемесі. Орыс халық биін оқытудың тарихы мен әдістері.Белоруссиялық «Крыжочок» халық биін үйрену әдісі.Итальян академиялық биін оқытудың тарихы мен әдістері.Испан академиялық биін оқытудың тарихы мен әдістері.Армян халық биін оқыту әдістемесі.Татар халқының биін оқытудың тарихы мен әдістері. Украин халық биін үйрену әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ және шетел хореографиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Би өнерінің бастауынан балет театрына дейін. Ежелгі Грек, Рим мәдениетінің бастапқы кезені. Орта ғасырлардың хореографиялық мәдениеті. XVII ғасырдағы хореографиялық мәдениетінің қайта өрлеу дәуірі, Классизм, XVIII ғасырдағы ағартушылық дәуірінің балет театры. Романтизм ағарту балет театры. ХХ ғасырдың басындағы балет театры. Совет өкметі кезіндегі балет театры. Қазақ балет театрының негізгі даму кезеңдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ биінің тренажы II
    Несиелер: 5

    Қазақ биінің терминологиясы. «Ұршық» қимылы орындалу әдістемесі. «Киіз басу » негізгі қимылдары. «Кесте тігу » негізгі қимылдары.Киіз басу қимылына нұсқа құрастыру, музыкалық материал талдау. Еңбек қимылдарына нұсқа қурастыру. Г.Бейсенованың  «Киіз басу» композициясын менгеріп алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Халықтық сахна биін оқытудың теориясы мен әдістемесі II
    Несиелер: 6

    Халық- сахналық би пәні бойынша мұғалімнің жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру. Тіреуіш жанындағы  оқу әдістемелік  және жаттығуды орындау принциптері. Терминдердің  аудармаларының атауларын зерттеу. Орындаулу сипаты мен жұмыс істеу әдісі. Музыкалық материалдармен жұмыс істеу әдістері. Сабақ барысында менгерген би қимылдары арқылы композициялық нусқақурастыру. Өзіндік сабақ жүргізу тәжиербе    дағдыларының  әдістемесін  меңгер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ биінің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Қазақ биінің педагогиксының дамуы. Ш.Ж. Жиенкулова, О.В. Голушкевич, Д.Т. Әбіров, А.К. Кульбекова, Т.О. Ізім, А.А.Тати, және т.б. қағидалары мен әдістерін ұйымдастырып оқыту. Хореографияда музыканың дамуындағы формалар мен әдістемесін практика жүзінде қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Поппинг I
    Несиелер: 5

    Поппинг1 курсын оқыту Hip-Hop, Фанка, Брейк-данса, R&B және басқа да көптеген стильдерді қамтитын кең би бағытын береді. Импровизация және өзіндік ішкі дүниенің өзіндік көз қарасын би арқылы көрсету үшін үлкен кеңістікке бөлінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Классикалық биінің тренажы
    Несиелер: 5

    Апломб - дене бітімін қалыптастыру. Классикалық бидің аяқ-қол қалыптарын оқыту. Бұлшық ет икемділігін дамытуға арналған жаттығулар. Жауырын күшті нығайтуға бағытталған жаттығулар. Дене иімділігіне арналған жаттығулар. Экзерсисстің мәні мен реттілігі. Партер арқылы орындалатың классикалық тренаждың элементтері. Классикалық бидің жаттығулары. Залдың ортасындағы экзерсис - оның реттілігі. Сабақты құру әдістемелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заманауи би I
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Қазіргі хореографияның негізгі бағыттары. Contemporary техникасындағы едендегі базалық қозғалыстарды оқыту. Contemporary техникасын зал ортасында базалық қозғалыстарды оқыту. Үш өлшемді техникасындағы кеңістіктегі базалық қозғалыстарды оқыту. Бейнематериалдарды қарау және талдау. Хореографиялық композициядағы фразировка мен этюд түрінде шығару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халықтық сахна биінің педагогикасы I
    Несиелер: 5

    Оқу процесі, болашақ мұғалімнің жеке ерекшелігін, оқушылардың көріністеріне талдау жасай білу қабілетін ашуға бағытталған. Оқұшылардың орындаушылық қабілетрін талдау әдістерін меңгеру. Оқу уақытын жоспарлау және дұрыс бөлу. Педагогтың іс-әрекет  дағдыларын игеру. Қателерді көру және түзете білу, сабақтың қарқынын сақтау, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін аша білу, сабақты психологиялық тұрғыдан ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халықтық сахна биін оқыту әдістемесі I
    Несиелер: 5

    Тіреуіш жанындағы және зал ортасындағы қозғалыстарды одан әрі зерттеу. Әр қимылдың музыкалық орналасуын меңгеру. Жұптық биді оқу: қолдар мен дененің негізгі ұстанымдарын, қарым-қатынас тәсілдерін игеру. Би жағдайын егжей-тегжейлі зерттеу. Халықтық-сахналық би сабағын музыкамен коркемдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ биін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақ халық биінің шығу тарихы. Оқудың бірінші жылындағы қазақ биі сабағының музыкалық безендірілуі. Қыздар биінің бөлімдерін әдістемелік зерттеу. Орындау сипаты мен тәсілімен жұмыс істеу әдістемесі. Залдың ортасында қыздар мен ерлер биінің сипатында Экзерсис жасау әдістері мен принциптері. Тұрмыстық билердің негізгі қозғалыстары мен элементтерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Классикалық биді оқыту теориясы мен әдістемесі» курсы хореограф-педагогтар үшін негізгі пәндердің бірі болып табылады. Бағдарлама классикалық би мектебінің қимыл-қозғалысының барлық арсеналын қамтиды. Онда орындықта және залдың ортасында жаттығулар элементтері, adajio, allegro, секциялары, «саусақ» техникасы мен айналулар дәйекті түрде көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Халықтық сахна биін оқыту әдістемесі II
    Несиелер: 5

    Оқу нұсқаларын құрастыру тәсілдерін меңгеру. Сабақ барысын жоспарлау және дұрыс бөлу. Қателіктерді көру және дұрыстау, сабақтың темпін сақтау, сабақты психологиялық тұрғыдан шығармашылық жұмысқа бейімдеу мүмкіндігі. Халықтық-сахналық би сабағының музыкалық безендірілуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Aктер шеберлігі
    Несиелер: 5

    Пластика арқылы көркем және сахналық бейнелер жасау. - сахналық іс-қимыл негіздері; - актерлік шеберлік элементтері; -актер техникасының заңдылықтары; - қойылымның режиссерлік концепциясы мен қою жоспарын құру техникасы мен әдістері; - тиімді рөлдік талдау әдістері; - шартты пластикалық қозғалыстар арқылы эмоцияларды білдіру дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Kлассикалық бидің педагогикасы
    Несиелер: 6

    Оқу пәні педагогтін ұжыммен жұмыс жасау дағдыларын игеру,, сабақты ұйымдастыру, талдау жасай білу, болашаққа жұмысты жоспарлау, оқыту принциптерін қолдану. Болашақ мұғалімдердің әдістемелік бағдарлама кешенін жазу дайындысын игеру. Студент болашақ педагог үйымдастыру қабілетімен, тиісті білім дағдыларын игру пәннің негізгі қағидасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Классикалық биді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    "Классикалық биді оқыту әдістемесі" курсы педагог-хореографтар үшін негізгі пәндердің бірі болып табылады. Бағдарлама классикалық би мектебінің қозғалыстарының барлық арсеналын қамтиды. Онда станокта және залдың ортасында Экзерсис элементтері, adajio, allegro бөлімдері, "саусақ" техникасы мен айналуы дәйекті түрде көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықтық сахна биінің педагогикасы II
    Несиелер: 5

    Білім беру хореографының негізгі қағидалары. Драманың негізгі заңдары және оларды хореографиядағы қолдану. Би композициясын жасау. Хореографиялық жұмыстағы музыка. Хореографтың хореографиялық бейнесін жасауы. Фольклорлық бидің этаппен емдеуі. Хореограф орындаушылармен жұмыс істейді. Хореографиялық жұмыста сурет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Aнсамбль репетиторы
    Несиелер: 5

    «Ансамбль репетиторы» пәні хореографиялық ансамблдегі репетиторлық функцияларды оқытуға бағытталған. Ансамбілдегі репетитордың мақсаттары мен міндеттерін, хореография драматургиясының заңдылықтарымен таныстырады және оқытады. Ансамбілде шығармашылық аумақты қалыптастыруға үйретеді. Студенттер мұрада қалған шығармалардың құндылықтарымен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Заманауи би II
    Несиелер: 5

    Орындалатын жаттығулар күрделенеді. Зал ортасындағы қимылдар мен элементтердің техникалық тұрғыдан жете меңгеру. Негізгі қимылдарды күрделендіріп комбинация құрау. Джаз модерн бағытының қыр сырларымен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ биінің мұрасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - өткен және қазіргі кездегі көрнекті балетмейстерлердің еңбектерін сақтау және басқа ұрпаққа жеткізу. Студенттерге қазақ биінің тек хореографиялық мәтіні мен мағынасын беруді көздемейді, сонымен қатар, бейнелі эмоционалды мазмұның, қазақ биін орындау стилі мен пастикалық мінез-құлқын жеткізуді көздейді. Студенттердің ішкі сезімталдығын тәрбиелеу, көркемдік құндылықтарға құрметпен қарауы, мұрада қалған балетмейстерлердің шығармашылығына, оның ішінде: автордың мәтіні, өзіндік орындау шебрлігі, музыкалық шығармасының жүйесін дәлме-дәл болашаққа жеткізе білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Поппинг II
    Несиелер: 5

    Поппинг2 курсын оқыту импровизация және өзіндік ішкі дүниенің көз қарасын би арқылы көрсету үшін үлкен кеңістікке бөлінед. Курс барысында меңгерілетін қимылдар күрделенеді. Вейвинг және Стробинг бағыттары кеңінен меңгеру. Қимылдардың техникалық орындалуының дұрыстығын игеру және би қойылымдарында қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Би импровизациясы
    Несиелер: 10

    Бұл модуль жалпы би өнерінде шығармашылық көзқарас қалыптастыруға арналған. Осы пәннің басты ерекшелігі студенттерге нақты әдістемелік ұсыныстар негізінде шығармашылық еркіндікті беру мақсат тұтады, өйткені, болашақта студенттердің жұмысының толық-қанды болуын кеңінен түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Хореографиялық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Хореографиялық ұжыммен жұмыс жасау әдістемесі» курсының мақсаты мен міндеттері. Әр түрлі шығармашылық би топты құру және ұйымдастыру жұмысы. Шығармашылық ұжымдағы педагогикалық процесс. Шығармашылық топтағы тәрбие жұмысы. Педагог-хореографтың тәрбие жұмысы. Хореография сабақтарындағы негізгі іс-әрекеттің байланысы. Оқушылардың жас ерекшеліктерін бағалау, сараптау көзқарас дағдысын игеру. Хореографиялық ұжымдағы жұмысын жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Арт менеджмент
    Несиелер: 5

    Шетелдегі арт- менеджментінің қалыптасуы. Шоу-бизнес өнер индустриясының бір бөлігі. Көркемөнерді басқарудың нормативтік базасы. Арт-менеджменттін кәсібилігі мен шеберлігі. Продюсерліктің мәні мен мақсаты. Жобаны басқару. Өнер индустриясындағы алға жылжу прцессі. Шоу бағдарламаларын ұйымдастырудың технологиялары. Гастрөлдік іс-сапар қызметтін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Би композициясы
    Несиелер: 10

    Би композициясының құрылымының негізгі принциптері. Драматургияның негізгі заңдылықтары және оларды хореографиялық шығармада қолдану. Би композициясын құру. Хореографиялық шығармадағы музыка. Хореографиялық бейнені құру. Халық биін сахнада өңдеу. Хореографтың орындаушылармен жұмысы әдістемесі. Хореографиялық шығармадағы сурет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген.

  • Код ON7

    Балетмейстер өнерінің драматургиясы мен композициясы заңдарының негізінде ұжымда шығармашылық белсенділікті дамытудың креативті әдістерін (көркем, музыкалық) техникалық құралдар мен сахналық жабдықтарды пайдалана отырып, композиялық қойылым қояды.

  • Код ON3

    Мамандықтың мақсаты мен міндеттеріне қол жеткізеді, хореографиялық өнердің ерекшеліктерін меңгереді.

  • Код ON6

    Хореографиялық өнердің бірнеше бағыттарын біріктіре отырып, би жобасын жасайды.

  • Код ON1

    Инновациялық және волонтерлік қызметке дайын, жаһандық проблемаларға бей-жай қарамайтын және икемді дағдылары бар (Soft skills), ұлттық рухта тәрбиеленген іскерлік және құқықтық мәдениетті түсінеді

  • Код ON8

    Оқушылар үйлерінде және өнер мектептерінде мәдени іс-шараларды ұйымдастыру дағдыларын меңгерген, білім алушыларда би өнеріне деген оң көзқарасты тәрбиелейді.

  • Код ON5

    Хореографиялық өнер саласында өзінің кәсіби деңгейін дербес ұйымдастырады, арттырады және дамытады.

  • Код ON10

    Педагогикалық және кәсіби қызметте оқыту әдістемесін қолданады.

  • Код ON4

    Академиялық және заманауи хореографияны бидің базалық білімі мен инновациялық әдістерін қолдана отырып орындайды.

  • Код ON9

    Қазіргі заманғы коммуникациялық ресурстар негізінде басшылық ұжымда жобаларды басқарады: жеке имидж және мінез-құлық этикетін құру технологиясын, топта жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

  • Код ON11

    Классикалық, халықтық-сахналық және қазақ биі саласындағы білімді пайдалана отырып, би туындысын жасайды.

Top