Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Тарихи поэтика және әдебиеттанудағы тарих ұстанымы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-негізгі поэтикалық формалар мен категориялардың дамуының тарихи кезеңдері, тарихи поэтика әдістері, осы ғылымның тарихы, әдеби құбылыстарға тарихи көзқарас икемділігі туралы түсініктерді қалыптастыру; ұлттық әдебиеттің өзара әрекеттесуі туралы түсіндіру(тікелей шығармашылық байланыстар, әсер ету, қарыз алу, типологиялық байланысты процестер).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер мен әзірлемелерді коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Пән іске асыруға ұсынылған жобалардың экономикалық тиімділігін бағалаудың әдістемелік негіздерін, зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру кезеңдерінің мазмұнын, бизнес-жоспарлаудың техникалық ерекшеліктерін: маркетингтік жоспар, өндірістік жоспар, ұйымдастыру жоспары, қаржылық жоспар, принциптері мен формаларын зерттеу, негізгі ғылыми-техникалық қызметті ұйымдастыру; зияткерлік меншікті қорғауға және оларды процесте пайдалану құқығына байланысты мәселелерді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми әдістің мәнін терең түсінуді қамтамасыз етудің үш аспектісін қарастырады: таным әдістері туралы білім, таным ғылыми білімнің құралы және тексеру құралы ретінде. Философиялық және әдіснамалық тәсілдерін жүйелейді. болашақтағы іргелі және әлемнің қолданбалы зерттеу әдістері; рефлексия мен сын тұрғысынан ойлау ғылыми нәтижелерді өңдеу дағдыларын дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 4

    Пәнде ғылыми мәтіннің құрылу принциптері мен тәсілдері, әр түрлі жанрдағы (ғылыми, ғылыми-оқу және т.б.) ғылыми мәтіндерді құру ережелері, ғылыми мәтіндерді жариялау үшін құру және редакциялау, белгілі бір ғылыми қызмет саласындағы академиялық дәстүрдің ерекшеліктері қарастырылады. Докторанттардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде жеткізе білу, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық мәтіндеді құру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің семиотикалық және когнитивтік аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді жаңа ғылыми бағыттармен таныстыру, когнитивтік лингвистика мен семиотика жетістіктерін таныстыру. Негізгі назар концептуалды аппаратты және осы ғылымдардың негізгі мәселелерін түсінуге аударылады. Когнитивтік лингвистика мен семиотиканың негізгі ұғымдарын жүйелеу; әдістерді сипаттау, тұжырымдамалық талдау әдістерін, танымдық сценарийді талдау әдістерін игеру, мағынаның танымдық ерекшелігі туралы жаңа білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі филология ғылымының концепциялары (тіл білімі / әдебиеттану)
    Несиелер: 6

    Пәннің міндеттері - әдебиеттанудың және лингвистиканың даму динамикасы мен логикасы туралы түсініктердің тұтас бейнесін қалыптастыру; Қазіргі әдебиеттанудың методологиясындағы өтпелі үрдістердің мәнін ашу; қазіргі батыс және Ресей ғылымының жетекші ғылыми мектептерінің негізгі теориялық ұстанымдарымен танысу, олардың өзара байланысы туралы түсінік беру; жетекші лингвист-ғалымдардың еңбектерін оқып білу, алған білімдерін кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған білім берудің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ЖОО-да оқыту технологиялары туралы жүйелі білімді меңгеру арқылы педагогикалық қызмет саласында кәсіби құзыреттілікті дамыту үшін жағдай жасау. Білім беру жүйесіндегі педагогикалық технологиялардың даму тарихымен танысу; педагогикалық процесс және педагогикалық технологиялар туралы жүйелі білімді қалыптастыру; ЖОО-да педагогикалық процесті жобалаудың кәсіби іскерлігін қалыптастыру; педагогикалық қызметке оң уәждемені қалыптастыру; студенттердің педагогикалық құбылыстар мен процестерді жүйелі талдау қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON6

    Қазіргі зерттеу тәсілдерін сипаттау мен талдауда, ғылыми эксперименттерді жүргізуде және олардың нәтижелерін түсіндіру барысында пәнаралық білімді интеграциялайды.

  • Код ON3

    Өзіндік түпнұсқа тәсіл негізінде орыс тілі мен әдебиеті, оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми мәселелерді шешу барысында жаңа және күрделі мақсаттарды, жаңа гипотезаларды генерациялайды.

  • Код ON2

    Лингвистика мен әдебиеттанудың белсенді процестері және пәнаралық білім саласында зерттеу және практикалық міндеттерді, тарихи және қазіргі русистика тілдік фактілерін шешу үшін білімді синтездейді.

  • Код ON5

    Дербес ғылыми зерттеулерде, зерттеудің ғылыми мәтінін ресімдеуде заманауи әдістер, технологиялар мен тәсілдерді қолданады.

  • Код ON4

    Педагогика және білім беру мәселелері бойынша өз ұстанымдарын көрсетеді, ғылыми-педагогикалық әдебиеттің қазіргі заманғы көздерімен студенттердің өзіндік жұмысын; кәсіби қарым-қатынас дағдыларын дамытады, өзінің педагогикалық ұстанымын қорғайды

  • Код ON1

    Анықтамалық, арнайы әдебиетте және компьютерлік желілерде ақпаратты іздестіруді қоса алғанда, бастапқы сөйлеуді дәл қабылдауға ықпал ететін коммуникативтік талдау әдістемесін және мәтінді мағыналық талдау тәсілдерін меңгерген.

  • Код ON7

    Қажетті әдебиетті іздеу, зерттеу, мәселені зерделеу және өз еңбектерін жариялау үшін әлемдік білім базасын пайдаланады, сондай-ақ осы ресурстарды ғылыми мақалаларды дайындау кезінде библиографиялық шолуды ресімдеу үшін де қолданады.

Top