Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01105 Педагогикалық өлшемдер в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасы пәнінің курсы магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде жоғары білім беру мәселелерін игеру процесін басқару мәселелерін шешу бағытында ғылыми негіз беруге арналған. Жоғары мектеп педагогикасы заманауи оқу процесіне қойылатын талаптарды ғылыми негіздеуге, дене тәрбиесіндегі өзекті педагогикалық проблемалардың ғылыми-теориялық негіздерін ашуға, кәсіби - педагогикалық қызмет объектісі, оқу-тәрбие процесін басқару негіздері үшін қажетті алғышарттар жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық өлшемдер теориясының негіздері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс мазмұны педагогикалық өлшемнің ғылыми-теориялық, әдіснамалық негізі, классикалық және заманауи өлшеу теориялары, педагогикалық өлшем ұстанымдары, өлшенетін шамалардың сандық және сапалық сипаттамалары, өлшем шәкілдері, білім берудегі өлшем компоненттері, өлшемдердің классификациясы, өлшем теориясындағы статистикалық тұжырымдамалар, стандарттау мен нормалаудың құқықтық және нормативтік негіздері туралы білімдерді меңгертеді. Магистранттарда педагогикалық өлшемдер теориясының концепциясы және білім беру процесін жобалау туралы түсініктер мен құзыреттіліктер қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс барысында магистранттар білім сапасын бағалаудың ұлттық жүйесінің даму тарихымен, оның құрылымымен, сондай-ақ мақсат, міндеттерімен таныса отырып, білім беру қызметі сапасына жүйелі және салыстырмалы талдау жасау, білім алушылардың оқу жетістіктерін сырттай бағалау, білім сапасын институционалды бағалау туралы түсініктер қалыптастырады. Білім сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі аясында өткізілетін шараларды ұйымдастырушылық-технологиялық қамтамасыз ететін мекемелердің жұмысымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән халықаралық деңгейде кәсіби салаға кіру үшін шетел тілі дағдыларын қалыптастыруға, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға, сондай-ақ шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін аударуға бағытталған, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетел тәжірибесін, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық және заманауи тесттер теориясына кіріспе (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл курс тесттер теориясының негізгі ережелерін, сабақтастық принципін, тесттердің классикалық теориясының қазіргі заманауи тесттерден айырмашылықтарын, тесттердің валидтік мәселелерін қарастырып және олардың шешу тәсілдерін анықтайды. Магистранттарда тестілеу теориясындағы статистикалық тұжырымдаманың мәні туралы негізгі түсініктер, сондай-ақ тесттердің әділдігін, сенімділігін, бағалау процедураларын әзірлеу және шынайы бағалаудың классикалық концепциясы контекстіндегі олардың "сенімділік" негіздерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Оқу курсы тиімді басқару мақсатында әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеру негізінде менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашу үшін басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Спорттық іс-әрекеттің қиын жағдайларында өз мінез-құлқын және басқа адамдардың мінез-құлқын бақылау. Дене шынықтыру және спорт саласындағы психологиялық зерттеулердің әдістері мен әдістерінің өзгеру ерекшеліктерін білу. Спорттағы қарым-қатынас пен жетілдірудің әлеуметтік-психологиялық негіздерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Жоғары оқу орнында білім алушы магистрант, «Ғылым тарихы және философиясы» курсын оқу барысында болашақ маман және ғалым ретінде, шығармашылық ойлау мәдениетін толық меңгеруге дағдыланады. Ғылымның тарихы мен қалыптасу ерекшеліктерін, философияның рөлін, ғылыми танымның әдіс-тәсілдерін үйренеді. Қазіргі ғылымның даму ерекшеліктерін, жаңа ғылым түрлерін дамыту бағытындағы мемлекет саясатының өміршеңдігін түсінеді. Сонымен қатар курс бойынша оқылатын негізгі тақырыптар жас ғалымдардың кәсіби деңгейін қалыптастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ-ны, зерттеу әдістемесін, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі компоненттерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жобаның ҒЗЖ-дан айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды іріктеу критерийлерін зерделейді. Зерттеу жоспарының инновациялылығы. Зерттеудің сапасы мен іске асырылуы ғылыми, ғылыми-техникалық, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды іске асыру нәтижелерінің салдарын болжау саласы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән мазмұнығылыми педагогикалық зерттеулер жүргізудегі айқындаушы әдіснамалық құзіреттіліктің қалыптасуы мен академиялық, зерттеушілік мәдениет, зерттеушілік кәсіби дағдылар мен сапалық қасиеттер туралы білімдерді меңгертуді қарастырады. Білім алушыларды ғылыми педагогикалық зерттеулердің түрлерімен таныстырып, бүгінгі ғылымдағы өзекті мәселелерді айқындап, теориялық, эмпирикалық зерттеу әдістері, олардың тәжірибеде қолданылу үйлесімділігі туралы түсініктермен терең таныстыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі психологиялық-педагогикалық сараптама (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнмазмұны психологиялық білім беру қызметін дамытудың перспективалық бағыттарының бірі болып табылатын психологиялық-педагогикалық сараптаманың теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін әзірлеуді қарастырады. Білім алушылар білім беру жобалары мен тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар, білім беруді дамыту бағдарламалары мен нормативтік-құқықтық құжаттарды сараптаудағы мақсат-міндеттермен танысады. Курс барысында білім беру саласындағы сарапшы қызметіне, сарапшылық жұмысты атқарудағы әдістер мен құралдарды қолдануды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру субъектілерін диагностикалау (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгерудің мақсаты педагогикалық диагностиканы ұйымдастыру және жүзеге асыру саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, педагогтың диагностикалық қызметі бойынша ғылыми білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Магистранттар әртүрлі білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесінің сапасын бағалау мен диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістерін біледі және оларды болашақ кәсіби қызметте қолдануды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқыту сапасын бағалау жүйесі (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс оқыту сапасын бағалау жүйесінің даму тарихын, мақсат-міндеттері мен оның даму тенденциялары туралы сұрақтарды қамтиды. Магистранттар сондай-ақ білім беру мекемесі қызметіне ішкі талдау жүргізу мен білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие үдерісін бағалау шарттарымен танысады. Педагогикалық үдерісті бақылауда сандық көрсеткіштер мен талдау мәліметтерін қолдана білу, нәтижесі бойынша басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі инновациялық педагогикалық технологиялар (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    ЖОО-ғы бүгінгі инновациялық білім берудің бағыттары, перспективасы және педагогикалық үдерісті заманауи технологиялар негізінде ұйымдастырып, жүзеге асырудың маңызы туралы білім, біліктерді қалыптастырып, жоғары білім беру жүйесін жетілдірудің өзекті мәселелерімен таныстырады. Инновациялық-педагогикалық теxнологияларды тәжірибеде тиімді қолданудың шарттары мен мәні туралы түсіндіріп, білім беруді жобалау мен басқардың заңдылықтарын меңгерген кәсіби білікті мамандарды ғылыми-педагогикалық қызметке даярлауды қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруді бағалау және мониторингілеу жүйесі (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Оқу пәні білім беруді бағалау және мониторингілеу жүйесі ұғымын, оның мақсат-міндеттерін, қадыптасу тарихын және білім саласының сапасын бақылауға, өлшеуге, бағалауға, талдауға және болжауға арналған арнаулы жүйенің кешенді қызметі туралы меңгереді. Курс барысында білім алушылар оқу-тәрбие үдерісінің барлық қатысушыларының ерекшеліктерін ескере отырып, оқу бағдарламалардың орындалуын бақылау және әдістемелік жұмысқа талдау жасау бағыттарын құрастыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО оқу пәндерінің нәтижелерін сараптау әдістері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл курс мазмұны жоғары оқу орындарындағы оқу пәндерінің берілу деңгейін,нәтижелілігін сараптаудың әдістерін, табысты жұмыс істеу индикаторларын түзудің алғышарттарын қарастырады. Магистранттар пәнді меңгеру барысында білім беруді дамыту бағдарламалары, нормативтік-құқықтық құжаттар, білім беру жобалары мен тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар, аттестаттау барысындағы мұғалімдердің педагогикалық қызметі, олардың инновациялық әзірлемелері, авторлық бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерді сараптау білігі мен дағдыларын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық өлшемдердегі математикалық және статистикалық әдістер (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән статистикалық зерттеулердің негізгі кезеңдерін, эксперименттік мағлұматтарды жинауды, өңдеу мен ұсынуды қамтиды. Курс арқылы магистранттар педагогикалық зерттеулерді сандық бағалаудың негізгі әдістері ұғымын, педагогикалық эксперимент бағдарламасын әзірлеу мен іріктеудің сандық сипаттамасы туралы дәлелдемелерді қарастырып,анықтамалық көрсеткіштерді айқындауды меңгереді. Сонымен қатар экспериментке талдау жүргізу әдістемесімен танысып,эксперименттік деректерді талдаудың заманауи әдістерін тиімді қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіптік білім беру сапасын басқару технологиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән мазмұны магистранттардың кәсіптік білім берудегі сапаны басқару теориясы туралы жалпы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Білім берудегі басқару деңгейлері, білім беру жүйесіндегі нормативтік құжаттарды әзірлеу мен пайдалануды, білім беру процесінің сапасын бақылау технологиясын басқарушылық шешімдерді қабылдау жүйесін меңгертеді. Білім беру процесін жаңғырту контексінде басқарудың қазіргі заманғы әдістері және стандартты және стандартты емес жағдайларда шешім қабылдау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім және ғылым саласындағы сарапшының кәсіби этикасы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл курс арқылы магистранттарда білім және ғылым саласындағы сарапшы маманның кәсіби этикасы, сарапшының кәсіби педагогикалық мәдениеті мен кәсіби біліктілігі туралы жалпы түсінік қалыптасады.Пәннің негізгі мазмұны мәдениет құндылықтары мен оның құрамдас бөліктерін, кәсіби адамгершілік этиканы, педагогикалық жұмыс мәдениетін, педагогикалық қызметтегі маманның гуманистік бағыттылығын, педагогикалық іс-әрекеттің негізгі ұғымдары мен құбылыстарының мәнін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық өлшемдерді сапалық және сандық модельдеу (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ мамандардың іргелі теориялық базисті, кең ой-өрісін, логикалық ойлауын және заманауи қоғамдық процестерді, құбылыстар мен оқиғаларды сандық және сапалық өлшеу мен бағалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етуге арналған.Білім алушылар курсты меңгеру барысында педагогикалық зерттеулер мен практикалық қосымшаларда өлшеу объектісін сандық және сапалық модельдеуді,оны практикалық қызметте ажырату және қолданумен болжамжасаудағдысынмеңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі психодиагностика (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курсты меңгеру арқылы магистранттар білім беру жүйесіндегі психодиагностика, оның ғылыми, практикалық мәні және ғылым саласының қалыптасу тарихымен, психологиялық тестілеу қағидаларымен, психодиагностикалық әдістермен, әдістемелермен танысады. Сонымен қатар білім беру жүйесіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика туралы теориялық мағлұматтармен жан-жақты, жүйелі қаруланып, психодиагностиканы жүзеге асырудағы практикалық қызметке қажетті әдістемелердің жүзеге асырылу заңдылықтарын, жүргізілген диагностикалық жұмыстардың нәтижесін шығару техникасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заманауи тесттік технологиялар (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Білім алушылар пән арқылы тестілеу көмегімен оқушының білімін, іскерлігі мен дағдысын тексерудің немесе оқушы білімінің белгілі бір сапалық қасиеті бар-жоғын тексерудің ерекше формасы екенін ұғынып, қазіргі кездегі тесттің деңгейлерімен таныстырылады. Тесттің ғылыми негізделуі және даму үрдісінде пайда болатын талаптарды анықтап, тестті құрастыру, өткізу, қорытындылау барысында қолданылатын және де алдағы уақытта зерттеуді қажет ететін тесттік технологиялармен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    Күнделікті кәсіби қызметте және докторантурада білімін жалғастыруға қажетті білімді кеңейтеді және тереңдетеді

  • Код ON10

    Жүйелердің жаңа бағдарламалары мен интерфейстерін әзірлейді, техникалық құжаттаманың қажетті жиынтығын құрайды

  • Код ON7

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алады және білім беру үрдісінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып стандартты ғылыми міндеттерді шешеді.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми пәндердің негізгі заңдарын қолданады.

  • Код ON1

    Білім берудегі өлшемдер саласында математикалық талдау, логика және модельдеу, теориялық және эксперименталды зерттеу әдістерін қолданады.

  • Код ON9

    Ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында, жоғары оқу орындарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында алған теориялық білімдерін қолданады.

  • Код ON4

    Практикалық қызметте теориялық квалиметриялық білімдерді қолданады; тестілеу нәтижелері мен олардың құрылымдық зерттелуін интерпретациялайды.

  • Код ON6

    Білім алушылардың ағымдағы және қорытынды дайындық деңгейін бағалауға бағытталған практикалық білім беру қызметінің процесін қарастырады.

  • Код ON3

    Білім алушылардың дайындық деңгейін өлшеу үшін сапалы тесттер әзірлейді.

  • Код ON5

    Өлшеуіш процедуралар табиғатын; өлшеудің негізгі түсініктерін, педагогикадағы өлшеу және бағалау әдіснамасын біледі.

Top