Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Педагогика философиясы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    «Педагогика философиясы және әдіснамасы» пәні докторанттарды ғылыми және практикалық зерттеу қызметінде педагогика философиясы мен әдіснамалық білімдер негіздерімен қаруландырады. Докторанттар ғылым философиясы және әдіснамасын, педагогика әдіснамасын, педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесінің ұғымдық-категориялық аппаратын, педагогикалық зерттеу мен жобалаудың құралдарын қолданып, педагогикалық зерттеу үдерістерінің мәні, мазмұны және құрылымы жайлы білімдер жүйесін жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курста ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде қолданылатын әдістер зерттеледі. Олардың жіктелуі білім саласына сәйкес келтірілген. Индукция, шегеру, талдау, жалпылау, ұқсастық, салыстыру, салыстыру, эксперимент, бақылау әдістері негізге алынды. Компьютерлік модельдеуді қоса, деректерді талдаудың заманауи әдістері сипатталған. Нәтижесінде докторанттар диссертация тақырыбы бойынша зерттеу жүргізу үшін қажетті құралдарды сатып алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында докторанттар ғылыми зерттеулер нәтижелерін ресімдеу, статистикалық және эксперименттік деректерді сипаттау стилистикасын сақтау саласында білім мен іскерлікке ие болады. Ғылыми мақаланың құрылымымен, әдебиеттер тізімін, аннотацияларды рәсімдеу ережелерімен танысады. Курстың мазмұнына мақалаларды, монографияларды, оқу құралдарын рецензиялау кіреді. Research Proposal-дан бастап диссертацияны жазуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім саласындағы интеграциялық үдерістер.
    Несиелер: 5

    Қазіргі білім берудегі интеграциялық үдерістер әлемдік елдердің озық үлгілерінен тәжірибе жинақтауда басшылыққа алынуда. Пән докторанттардың білім саласындағы интеграциялық үдерістерді дамыту мәселесі бойынша білімдерін жетілдіріп, отандық білім беру жүйесін халықаралық деңгейге интеграциялау жолдарын қарастырады. Пәнді меңгеру барысында қазіргі өркениет заманында білім саласында жүріп жатқан интеграциялық үдерістердің мәні туралы мәлімет беріліп, жаңаша ойлайтын, өз пәнін жетік меңгерген мамандар қалыптастыру жолдары қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Когнитивтік педагогика
    Несиелер: 5

    Когнитивтік педагогика курсы білім алушылардың зияткерлік қабілетін оқыту мен тәрбие проблемаларын шешуде тиімді пайдаланып, оны одан әрі дамытуға арналған. Когнитивтік оқыту моделі мектептердің пәндік бағдарламаларды өздері дайындауына, оқыту нәтижелерін өз бетімен бағалай білуге, оқушыларды қабілеттеріне қарай бөліп, болашағынан үміт күттіретін оқушыларды таңдап алып, оларға креативті технологиялардың көмегімен терең білім беруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-нда кәсіби пәндерді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    "ЖОО-нда кәсіби пәндерді оқытудың әдістемесі" курсы жоғары оқу орындарында кәсіби пәндерді оқытудың теориялық және практикалық негіздерін меңгертеді, МЖБС талаптарына сәйкес олардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады. Жоғары мектеп жағдайында кәсіби пәндерді оқытудың әдістемесін меңгерте отырып, докторанттарды кәсіби құзыретті тұлға ретінде қалыптастыру мен дамытудың маңызы зор. Курс докторанттың кәсіби дамуына жауапкершілігін арттырып, болашағын анықтауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық қызметтегі кәсіби этика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің бойында мұғалімдердің кәсіби моральының ерекшеліктері туралы тұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру, кәсіби педагогикалық қызметті ұйымдастыруға этикалық және аксиологиялық көзқарастың мәнін ашу. Педагогикалық қызметтегі кәсіби-маңызды моральдық құндылықтардың орны мен рөлін зерттеу мен педагогтердің кәсіби моралының құрылымын анықтау курстың міндеттері болып табылады. Коммуникациялық мәдениетті және конфликтологиялық құзыреттілікті дамыту мен кәсіби қызметте әлеуметтік-коммуникативтік функцияларды іске асыруға дайындық әлеуметтік-әріптестік қарым-қатынастарды дамытуды меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазақстан Республикасы дамуының басты бағыттарына сай ғылыми-педагогикалық қызметтің стратегиясын анықтайды; ақпараттық ағынның өсуі мен тез жаңғыруы жағдайында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON8

    Ғылыми таным шеңберін кеңейте отырып, өзінің білімі мен идеяларын ғылыми қауымдастыққа хабарлайды; ғылыми шараларға, жобаларға қатысады, халықаралық ғылыми конференциялар мен семинарларда топ алдында сөйлеу дағдысы қалыптасып, ғылыми ақпарат беруге дағдыланады.

  • Код ON7

    Зерттеу нәтижелерін жоспарлау, үйлестіру, жүзеге асыру және жобалау дағдылары қалыптасады; әртүрлі ғылыми теориялар мен идеяларды сыни талдауға, бағалауға және салыстыруға дағдыланады; академиялық тұтастықты сипаттайтын ғылыми зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON10

    Студенттердің, магистранттардың, докторанттардың ғылыми зерттеулеріне жетекшілік етеді; ғылыми жобалар мен зерттеулерге сараптама жасайды.

  • Код ON2

    Бастауыш білім мен дидактика салаларындағы білімдерді интеграциялау негізінде қазіргі заманғы ақпараттық және инновациялық технологияларды қолданып, ЖОО-нда сабақ жүргізеді; жоғары мектеп дидактикасының қағидаларына сай оқытудың заманауи әдістері мен формаларын, студент жастарды оқытудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасын меңгереді.

  • Код ON4

    Жаңа педагогикалық мектептер, олардың теориялық және практикалық нұсқаулықтары, сәйкес сала бойынша әлемдік және қазақстандық ғылымдағы ғылыми концепциялар туралы біледі; қазіргі заманғы білім беру саласындағы әлемдік және отандық ғылым дамуының негізгі тенденцияларын, бағыттарын біледі, бастауыш білім беру саласындағы заңнамаларды меңгереді.

  • Код ON6

    Арнаулы салаларда ғылыми таным, іргелі және қолданбалы зерттеу әдіснамасын негізге ала отырып, теориялық және қолданбалы ғылыми зерттеулерді ұйымдастырады; зерттеу әдістерін кешенді пайдаланып, педагогикалық тәжірибелер жүргізеді; педагогикалық жаңғыру мен ақпараттық ағын жағдайында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON5

    Білім бағдарламасының мақсатына сәйкес жаңа курстарды оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады; ғылыми-зерттеу нәтижелерін оқу пәнінің мазмұнында жобалайды.

  • Код ON9

    Ғылыми сипаттағы жұмыстарды рецензиялайды, ғылыми зерттеу нәтижесін дұрыс ресімдейді, академиялық жазу мәдениетін қалыптастыруға бағытталған білім беру моделін меңгереді;

  • Код ON3

    Өзінің кәсіби дамуын жоспарлайды; бастауыш және кәсіби білім теориясы мен әдістемесі салаларында жаңа білімдерді игереді; білім алушыларға белгілі бір бағыт бойынша білім беруді жобалау жұмыстарын ұйымдастырады.

Top