Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Қазіргі білім берудің философиялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    "Заманауи білім берудің философиялық-әдіснамалық негіздері" Ғылым және оның мәдениеттегі орны, философиялық мәселелер мен заманауи жаратылыстану парадигмалары, ғылыми танымның шекаралары мен мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Әлеуметтік-гуманитарлық білімнің философиялық-әдіснамалық мәселелері, Жалпы қазіргі ғылымның және қазіргі қазақстандық білімнің өзекті мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән әдістемелік білім жүйесінде педагогика әдіснамасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Педагогтің әдістемелік мәдениетін, педагогика әдіснамасының жалпы ғылыми деңгейін қарастырады. Педагогиканың гуманистік әдіснамасы туралы білімі қалыптасады. "Педагогикалық құндылықтар" ұғымы және олардың жіктелуі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби этика
    Несиелер: 5

    Тиімді қарым-қатынас техникасы мен кәсіби қызмет, тұлғааралық қарым-қатынас процесінде өзін-өзі реттеу әдістері туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Кәсіби этика және этикет, іскерлік этикеті туралы білім қалыптасады. Іскерлік кездесулер этикетінің этномәдени ерекшеліктері, маманның кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі субъектілерімен қарым-қатынас этикетінің ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми мәтіндердің түрлері, ғылыми мәтіндерді жазу әдістемесі, ғылыми мәтінді құру принциптері және оны жариялауға дайындау туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылыми мәтіндерді рецензиялау дағдылары қалыптасады. Ғылыми-жарияланым процесінің этикалық қағидалары мен нормалары қарастырылады. Рецензияланатын журналдарға мақалалар жариялауға дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеудің мәні мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, ғылыми қызметтің мазмұны, оның білім әдістері мен формалары, ғылыми танымның әдіснамасы мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ғылыми зерттеудің эмпирикалық және теориялық деңгейлері, зерттеу процесінің кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі қоғам жағдайындағы тәрбие жүйелерінің дамуы
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық құбылыс ретінде гуманистік білім беру жүйелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Кадет корпусы, К.Мая гимназиясы және С. А. Рачинскийдің идеялары, Е. С. Левицкий мектебі, Саммерхилл, Вальдорф мектебі мысалында білім беру жүйелерінің сипаттамасы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи қоғамдағы мәдениет және рухани құндылықтар
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік фактор, қоғамның қозғаушы күші ретінде мәдениет туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Этникалық мәдениет, мәдениет пен қоғамның дамуы, қоғамның мәдениетін игеру және түсіну қарастырылады. "Өркениетті адам", "рухани құндылықтар", "адами құндылықтар", "жалпыадамзаттық құндылықтар", "тәрбие құндылықтары" ұғымдары туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON6

    әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білімге заманауи тәсілдер мен олардың өлшеулігі туралы білімдерін көрсетеді. - жоғары мектепте оқыту процесінің қозғаушы күші мен принциптерін анықтайды. -- Жоғары мектептегі заманауи дидактикалық концепциялардың ерекшеліктерін анықтайды.

  • Код ON1

    Ғылыми құжаттарды (ғылыми баяндамалар, рефератталатын журналдардағы мақалалар, есептер, шолулар, рефераттар, аннотациялар), библиография және сілтемелер жасау және рәсімдеу тәсілдерін меңгерген, іскерлік қарым қатынас, кәсіби және корпоративтік этика саласындағы электрондық дерекқорлармен жұмыс істеу дағдыларын пайдаланады

  • Код ON5

    өзара іс-қимылдың түрлері мен нысандарын, олардың табиғаттағы, қоғамдағы және адам санасындағы орны мен рөлін анықтайды.

  • Код ON3

    Заманауи педагогика әдіснамасы туралы білімдерін көрсету және жоғары мектепте оқытудың озық технологияларын қолдану

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдісін біледі, зерттеу мәселесін анықтай алады, оны ұйымдастырады және жүргізеді, эксперименттік мәліметтерді интерпретациялауды жүзеге асырады; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін тәжірибелік қызметке енгізеді және бағалайды.

  • Код ON4

    Кәсіби ортада тиімді қарым-қатынас әдістерін қолдану, іскерлік этика аясында пікірталастыру

  • Код ON8

    адамгершілік-эстетикалық қарым-қатынас жағдайын талдау және түзету. Философиялық таным объектісі ретінде "өзара әрекеттесу" санатының мәні мен мазмұнын басшылыққа алады.

  • Код ON2

    - жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастырудың тиімді және тиімді түрлерін таңдайды.Даулы жағдайларда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын іріктеуді жүргізеді.

Top