7M01101 Педагогика және психология в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім және ғылым саласындағы халықаралық, ұлттық және өңірлік мәнмәтіндерде өлшеудің, бағалаудың, тестілеу мен сараптаманың ғылыми-практикалық негіздерін меңгерген бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Коммуникация және іскерлік қарым-қатынас
Несиелер: 5Қатынас ұғымы. Қарым-қатынас түрлері мен стратегиясы. Қарым-қатынас мәдениеті. Қарым-қатынастағы сөйлеу мәдениеті. Іскерлік қарым-қатынас түсінігі. Іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктері мен принциптері. Іскерлік қарым-қатынас этикасы. Іскерлік қарым-қатынас технологиясы. Іскерлік қарым-қатынастың түрлері мен формалары. Іскерлік қарым-қатынастың рөлі мен қызметі. Бағыттылық кәсіби қызметке мотивациялық-құндылық қарым-қатынасының көрінісі ретінде. Іскерлік қарым-қатынас тиімділігінің негізгі шарттары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Пән ғылым дамуының негізгі заңдылықтарын, тарихын, құрылымын, деңгейлерін, ғылыми зерттеудің методологиясын меңгеруге бағытталады. Ғылымның философиялық негіздері мен дүниенің ғылыми бейнесі, жаратылыстану және техникалық, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, ғылыми жаңалықтары мен тұжырымдары, ғылымның жаһандық өркениет мәселелерін шешудегі рөлі мен қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері, зерттеу әдістері туралы білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудегі ұйымдастыру менеджменті
Несиелер: 5Білім берудегі ұйымдастырушылық менеджменттің мазмұны, нысандары мен субъектілері, әдістері мен рәсімдері туралы білім негіздері. Әр түрлі талдау әдістері және ұйымдастырушылық қызмет саласындағы объективті бағалау, білім берудегі ұйымдастырушылық менеджмент негіздері, басшылық қызмет – жаңа ұйым бойынша кәсіби менеджер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық-психологиялық зерттеулердің әдіснамасы
Несиелер: 5Ғылыми-педагогикалық зерттеу: теория және әдіснама. Педагогика әдіснамасы: мәні, функциялары, негізгі ұғымдар. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің тақырыбы мен мәселесі. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістерінің жүйесі. Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориялық және эмпирикалық әдістері. Зерттеу әдістерінің кезеңдері: ғылыми проблеманы қоюдан бастап материалдарды статистикалық және сапалы өңдеуге және алынған зерттеу нәтижелерін рәсімдеуге дейін.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Пән шетел тіліндегі ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпараттарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу әрекетінің төрт түрін (оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым) кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.Пән шетел тіліндегі ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпараттарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу әрекетінің төрт түрін (оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым) кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудегі стратегиялық менеджмент
Несиелер: 5Білім берудегі стратегиялық менеджменттің теориялық негіздері. Білім берудегі стратегиялық менеджменттің негізгі бағыттары мен мәні. Адамгершілік-этикалық және нормативтік-құқықтық актілер. Білім беру менеджерінің ұйымдастырушылық қызметке дайындығы. Стратегиялық менеджменттің кешенді әдістері. Даму стратегиясын таңдаудың негізгі аспектілері. Ұйымдардың даму стратегиясының түрлері. Персоналды басқарудың стратегиялық аспектілері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми коммуникация және іскерлік қатынас
Несиелер: 5Іскерлік қарым-қатынастағы ғылыми коммуникацияның маңыздылығы мен ерекшеліктері, өзгешелігі мен түрлері туралы ғылыми түсінік. «Ғылыми коммуникация» және «іскерлік қарым-қатынас» ұғымдарының мәні. Жүйелік тәсіл тұтас және өзін-өзі ұйымдастыру жүйесі ретінде. Ғылыми коммуникация. Академиялық коммуникация. Ғылыми журналдардағы жарияланымдар. Кәсіби қызметтегі вербалды коммуникация теориясы. Қарым-қатынас іскерлік этика құралы ретінде. Қарым-қатынастың мақсаты, мазмұны және құралдары. Корпоративтік мораль және іскерлік қарым-қатынас этикасы ережелері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулердегі психологиялық-педагогикалық модельдеу
Несиелер: 5Модельдердің жіктелуі. Когнитивті, тұжырымдамалық және формальды модельдер. Математикалық модельдерді жіктеу. Модельдеу мақсаттарына байланысты математикалық модельдердің жіктелуі. Іске асыру әдістеріне байланысты математикалық модельдердің жіктелуі. Модельдерді құрудың әдістемелік қағидалары. Мәселені шешу әдісін таңдау және негіздеу. Компьютерлік бағдарлама түрінде математикалық модельді енгізу. Модельдің сәйкестігін тексеру. Ғылыми зерттеулердегі математикалық модельдер. Экологиялық-экономикалық және медициналық-экологиялық-экономикалық модельдер. Белгісіздік жағдайында модельдеу. Стохастикалық белгісіздік жағдайында модельдеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім берудегі психологиялық-педагогикалық жобалау
Несиелер: 5Кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде жобалаудың ғылыми-практикалық негіздері туралы түсінік беру, қазіргі білім беру саласындағы дизайн салаларының, түрлері мен проблемаларының алуан түрлілігі. Білім берудегі психологиялық-педагогикалық дизайнның табиғаты, логикасы және мазмұны. Құрылымы, құрастыруға қойылатын талаптар. Психологиялық-педагогикалық жобалардың негізгі түрлеріне сипаттама. Жобалау тәртібінің ерекшелігі, оларды іске асыру әдістемесі. Жоба қатысушыларына қажетті жеке қасиеттер
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім менеджерінің риторикалық мәдениеті
Несиелер: 5Менеджердің сөйлеу қызметі.Қарқынды сөйлеу коммуникациясын меңгерудегі оның кәсіби қызметінің ерекшелігі. Қарым-қатынастың риторикалық мәдениетінің деңгейлері. Қазіргі заманғы нормаларға сәйкес менеджердің риторикалық мәдениеті. Менеджер қызметіндегі шешендік шеберліктің элементтері. Шешендік өнерінің түрлері – іскерлік, академиялық және әлеуметтік-тұрмыстық. Менеджердің кәсібилік, әдептілік, парасаттылық, ақыл-ойдың жоғары деңгейі, этикет ережелерін білу сияқты дағдылары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Менеджердің шешендік шеберлігі
Несиелер: 5Менеджердің шешендік шеберлігі-нің теориялық негіздері. Білім беру менеджерінің сөйлеу мәдениеті. Шешендік өнер ғылым мен білім беру өкілдерінің кәсіби деңгей-індегі қарым-қатынас түрі. Шешендік өнердің мәні мен риторикалық маңызы. Мәнерлі сөздер мен терминдерді кәсіби пайдалану, логикалық ойлау ерекшеліктері және дауыс гигиенасы, кәсіби педагогикалық сөз жанрының өзіндік даму тәсілдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Курс ғылым саласына мамандар даярлауды жетілдіруді көздей отырып, жоғары мектептегі оқыту теориясы негізінде педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымын талдау арқылы жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі, коммуникативтік білімі туралы мәселелерді қарастырады. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологияларды, кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістерді меңгеру арқылы оқу үдерісін ұйымдастыру қабілеті қалыптасады. Мақсат- магистранттарды кәсіби, педагогикалық іс-әрекетке қазіргі ғылым мен тәрбиенің қол жеткен негізінде даярлау. Міндет - болашақ мамандықтың теориясы және технологиясымен танысуға бағыттау; ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджментімен танысу; жоғары мектеп педагогикасы саласындағы өзекті зерттеу мәселелерін анықтап, талқылауға жағдай туғызу.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім сапасын басқару технологиясы
Несиелер: 5Білім беру үрдісін басқару теориясы мен практикасы. Білім беру сапасын қамтамасыз ету. Білім беру сапасын басқару технологиялары. Жоғары оқу орнының сапа менеджменті жүйесі ұйымдық құрылымның жиынтығы ретінде. Жоғары білім беру сапасын қамтамасыз етудегі саясатты жүзеге асыру әдістері мен әдістемесі.Сапаны жоспарлау, сапаны басқару, сапаны қамтамасыз ету және сапаны жақсарту.Сапа менеджменті жүйесінің негізгі элементтері оқу процесін бақылау және нәтижелерін талдау ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Менеджердің инновациялық іc-әрекеті (ағылшынша)
Несиелер: 5Менеджердің инновациялық қызметінің теориялық негіздері. «Инновация» және «қызмет» ұғымы. Инновациялық қызметтің негіздерін білудегі менеджердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігі. Қазақстан Республикасының болашағы бар қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру ұйымдарын қазіргі заманғы басқару принциптері. Білім беру жүйесін басқарудың шетелдік және отандық тәжірибесін зерттеу, сыртқы және ішкі білім беру ортасын бағалау, инновациялық қызметтің тиімділігі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Білім сапасын басқару теориясы мен тәжірибесі
Несиелер: 5Жалпы сапаны басқару принциптері негізінде білім беру сапасын басқару теориясы мен практикасы (TQM). Білім беру ұйымдарында адам ресурстарын дамытуды басқару. Қызметкерлердің мотивациялық саласын және стратегиялық әріптестікті басқару, жұмыс берушінің сұранысына жауап беретін білім сапасын жобалауға, іске асыруға, қамтамасыз етуге және қолдауға бағытталған бәсекеге қабілеттілікті басқару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері мен психологиялық теорияларының даму сатыларын, менеджердің тұлғалық қасиеттері мен басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктерін, меншік психологиясын, басқарушының кәсіби іс-әрекеті мен қызметтерін талдауды үйренеді. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы мен кадрлық саясатын психологиялық қолдау, ұйымдағы дау-дамайлар психологиясы мен тұлғаның кәсіби деформациясының алдын-алу технологияларын меңгертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Менеджердің инновациялық іс-әрекетке психологиялық даярлығы
Несиелер: 5Менеджердің иновациялық қызметке психологиялық-педагогикалық дайындығы. Инновациялық қызмет әлеуметтік сала маманы жұмысының жүйелік детерминанты ретінде. Инновациялық қызмет білім беру менеджері жұмысының жүйелік детерминанты ретінде. Білім беру менеджерінің инновациялық қызметіне психологиялық дайындықты қалыптастырудың технологиясы мен техникасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық зерттеулердегі статистикалық әдістер
Несиелер: 6Статистиканың теориясы мен әдіснамасы. Білім және ғылым нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістері. Статистика түрлері. Статистикалық деректерді талдау. Статистикалық деректерді болжау. Статистиканың даму кезеңдері. Негізгі статистикалық санаттар. Статистикалық мәлімет.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
ЖОО сапа менеджменті жүйесін жобалау
Несиелер: 6ЖОО жағдайында білім сапасы менеджменті жүйесін жобалаудың теориялық негіздері. Студенттердің оқу жетістіктерін бағалау жүйесі. Университеттің сапа менеджменті жүйесін жобалаудың бірыңғай талаптарын әзірлеу. Білім алушылардың оқу жетістіктерін бақылау, бағалау және жобалау. Оқыту нәтижелерінің тиімділігін қамтамасыз ету амалдарын жобалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Менеджер тәжірибесін тұжырымдау
Несиелер: 6Менеджер тәжірибесінің тұжырымдамалық негіздері. Білім беру менеджерінің шығармашылық қызметін мәдени және философиялық талдау. Білім беру ұйымдарында оқу үрдісін басқару әдістері. Ақпаратты өз бетінше іздеу, оны сақтау мен жіберуді жүзеге асыру. Жұмыс барысындағы қарым-қатынас заңдылықтары. Әлемдік кеңістіктегі жоғары білім беру жүйесінің жетістіктері. Педагогика ғылымының дамуын болжау модельдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Педагогикалық зерттеулердегі математикалық әдістер
Несиелер: 6Пәнді оқу магистрлерде математикалық құралдарды қолдана отырып, педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін ұсынудың негізгі тәсілдерімен байланысты білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Оны зерттеу пән аясында қарастырылатын негізгі статистикалық есептерді шешудің негізгі математикалық түсініктері мен әдістерін игеруді, математикалық модельдеу кезеңдерін игеруді, педагогикалық зерттеу аясында нақты мәселені шешу үшін қажетті деректерді іздеу және таңдау қабілеттерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеудің негізгі әдістерін қолдануды қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Білім берудегі медиативті технологиялар
Несиелер: 5Бұл курстың мақсаты дау-дамайды конструктивті шешу және психологиялық қолайлы білім беру ортасын құру тәсілдерінің бірі ретінде медиация құралдарын меңгеру болып табылады. Пән білім беру үдерісі субъектілерінің ынтымақтастығын қалыптастыратын психологиялық-педагогикалық құбылыс ретінде медиацияның гуманитарлық әлеуетін анықтауға және негіздеуге бағытталған. Оқыту нәтижесінде магистранттар медиация арқылы дау-дамайларды шешудің басқа да баламалы тәсілдерінің айырмашылығын анықтай алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жоғары білім берудегі сапа менеджменті
Несиелер: 6Білім беру процесін басқарудың теориялық негіздері, нақты ұйымдастырушылық іс-әрекет дағдыларын дамыту. Білім сапасын басқару технологиясын меңгеру. Жоғары оқу орнының сапа менеджменті жүйесі ұйымдық құрылымның жиынтығы ретінде. Жоғары білім беру сапасын қамтамасыз етудегі саясатты жүзеге асыруға арналған әдістер мен ресурстар. Сапаны жоспарлау, сапаны басқару, сапаны қамтамасыз ету және сапаны жақсарту. Сапа менеджменті жүйесінің негізгі элементтері оқу процесін бақылау және нәтиже-лерін талдау ретінде.Білім беру үдерісі субъектілерінің өзара іс-қимылы, білім беру менеджменті стратегиясын жоспарлау тәжірибесін жинақтау; білім беру процесін басқарудың технологиялық тәсілдері мен ұйымдастырушылық формалары-ның принциптері, әдістері, кешендері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Білім берудегі конфликтология
Несиелер: 5Курстың мақсаты – білім беру саласындағы қайшылықтарды сындарлы бағытқа бағыттай білуді талап ететін салауатты білім беру қоғамын «жобалау» технологияларын күнделікті білім беру тәжірибесіне енгізу. Пән білім беру ортасындағы барлық деңгейдегі қақтығыстардың пайда болу, даму, шиеленісу және шешу себептерін зерттейді. Оқыту нәтижесінде магистранттар қақтығыстың диагностикасын жасай алады, конфликтті шешудің стратегиясы мен тактикасын жоспарлап, жүзеге асыра алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Білім менеджері іс-әрекетіндегі тьюторлық, менторлық және коучинг
Несиелер: 6Білім беру менеджерінің бәсекеге қабілеттілігі мен зияткерлік әлеуетінің сапасын арттырудағы қазіргі заманғы проблемалардың теориялық негіздері. Білім беру менеджері қызметіндегі тьюторлық, менторлық және коучинг. Қазіргі еңбек нарығының талаптарына сай бәсекеге қабілетті маман моделін құрастыру. Жеке ұйымдастырушылық. Кәсіпкерлік қабілеттерін дамыту. Іскерлік байланыстарды қалыптастыру және дамыту. Коучинг – ең қысқа мерзімде мақсатқа жету. Сенім мен құрмет атмосферасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON8
Педагогтың тұлғалық және кәсіби қасиеттерін бағалаудың әдістемесін жоспарлауда оқыту тренингтері, коучинг, семинар, вебинарларды ұйымдастыруда басқару дағдыларын көрсетеді
-
Код ON9
Кәсіби іс-әрекетте басқару үдерісіндегі білімдері, оқыту мен тәрбиелеу әдістері, психологиялық-педагогикалық әдіснамасы қолданылады
-
Код ON4
Білім беруді басқарудың мәні мен ұстанымдары қызметтің ерекше түрі ретінде түсіндіріледі
-
Код ON12
Білім беру қызметтері нарығының маркетингін талдау негізінде білім беру менеджерінің бәсекеге қабілеттілігінің негізгі көрсеткіштерін болжайды
-
Код ON3
Білім беру үдерісінің сапасын басқарудың перспективалық және стратегиялық жоспарын құрылымдау тетіктері қолданылады
-
Код ON10
Зерттеу нәтижелерін математикалық-статистикалық өңдеу процедурасының алгоритмін жасайды
-
Код ON11
Білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі шеңберінде оқу-тәрбие үдерісін бағалаудың теориясы мен практикасына негізделген жеке білім беру траекторияларын бағалау нәтижелерін дәлелдейді
-
Код ON1
Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерінде бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін іскерлік хат алмасумен жұмыс істеу дағдысын анықтайды.
-
Код ON2
Кәсіби іс-әрекетінде басқару процестерін, білім беру мен тәрбие әдістерін және педагогикалық-психологиялық зерттеулердің әдіснамалық білімдерін қолданады
-
Код ON6
Білім беру менеджерінің басқару қызметін ұйымдастыру бойынша эксперименталды нәтижелерді талдау үшін бағдарламалық қамтамасыз етудің қазіргі заманғы құралдары қолданады
-
Код ON7
педагогикалық үдерісті басқарудың ұстанымдары мен әдістерін жасау арқылы білім мазмұнын басқаруда өзіндік стратегиялық амалдары талданады
-
Код ON5
Стратегиялық менеджменттің ғылыми тәсілдері, ұстанымдары мен қызметкерлерді басқарудың маңызды аспектілері қалыптасады
7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Алматы" Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
МагистратураӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАкадемик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
МагистратураОрталық-Азия Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша