Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогика мен әдістемесі в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі негіздері
    Несиелер: 4

    Пән, міндеттері, принциптері мен әдістері. Тіл туралы ғылымға кіріспе. Фонетика. Тілдің фонетикалық деңгейі. Лексика. Сөз тілдің негізгі бірлігі ретінде. Архаизмдер. Тарихи. Неологизмдер. Лексикография. Фразеология. Графика. Орфография. Орфоэпия. Морфемика және сөзжасам. Морфология. Синтаксис.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 4

    Оқушының өсуі мен өзін-өзі дамытуы және дамуы. Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен даму заңдылықтары бойынша жалпы іс-шаралар. Жас ерекшеліктері. Зат алмасу және энергия. Тамақтану гигиенасы. Тірек-қимыл аппаратының гигиенасы мен жас ерекшеліктері. Оқу-тәрбие бөлімі бойынша жағдайлардың оқушылардың денсаулығына әсері. Ғимаратқа, оқу бөлмелеріне, тіршілік ету ортасына, мектепті жарықтандыруға және оның жабдықтарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар. Ең көп таралған аурулардың ерекшеліктері және олардың балалардағы алдын-алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Бизнес түсінігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, қоршаған орта құқығы. Бизнестің экономикамен, саясатпен, заңнамамен байланысы. Қазақстандағы экологиялық мүдделерді ескере отырып, кәсіпкерлік қызметтің ұйымдастырушылық және құқықтық нысандары. Кәсіпкерлік фирманы ұйымдастыру және тіркеу. Бизнес жүйесіндегі бәсекелестік. Инновациялық кәсіпкерлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 4

    Түсіндірме жазба. География және жергілікті тарих негіздері. Кіріспе Жер және Әлем. Жер планетасы ретінде жалпы сипаттамалары. Жердің пішіні мен мөлшері. Relief. Гидросфераның концепциясы. Атмосфера. Адам және табиғат. Адам және қоғам.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Педагогика тарихының әдіснамалық негіздері. Қазақстандық және шетелдік педагогиканың дамуының негізгі кезеңдері. Педагогика пәні, оның негізгі категориялары, әдістері. Білім туралы түсінік. Дидактика ұғымы. Дидактикалық жүйелер. Оқу процесі, оның мақсаты, мәселелері, функциялары. Оқытудың әдістері мен құралдары, принциптері, заңдылықтары. Оқытуды ұйымдастыру формалары. Педагогикалық үдерістегі Диагностика. Қазіргі педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны. Бастауыш сынып математика курсының негізгі және әдістемелік бағыттары. Бастауыш математика курсының негіздері академиялық пән ретінде. Математиканың жалпы түсініктері. Алгебра элементтерінің саны ұғымын кеңейту. Геометрия элементтері. Мәндер және оларды өлшеу. Тапсырма және кеңейту процесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағытталған шетел тілінде мамандықтың пәндік негіздеріне кіріспе. Пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді қалыптастыру негіздері. Кәсіби бағытталған шетел тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағыттағы материал. Кәсіби бағытталған шетел тілінде мамандық бойынша пән салалары мазмұнына сипаттама. Кәсіби құзыреттер. Кәсіби бағытталған шетел тілінің мамандық пәндерімен байланысы. Кәсіби бағытталған шетел тілін трансформациялау және дифференцациялау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби орыс тілі оқу пәні ретінде. "Кәсіби тіл" түсінігі. Тілдің функционалды стильдерінің стильдік және жанрлық ерекшеліктері. Орыс тіліндегі кәсіби психологиялық-педагогикалық терминология. Негізгі терминдер және оларды қолдану. Диалогтік сөйлеу. Кәсіби орыс тілінің мамандық пәндерімен байланысы. Оқытудың педагогикалық технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті педагогика бойынша психодиагностикалық ақпаратты талдау. Инклюзивті педагогика бойынша бағдарлама құру. Инклюзивті педагогиканың мазмұны. Инклюзивті педагогикадағы топтық жұмыс түрлері. Жұмыстың жеке түрлері. Инклюзивті педагогиканың әдістері мен құралдары. Инклюзивті педагогикадағы дифференциалды жұмыс түрлері. Инклюзивті педагогикадағы негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдер мен технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім беру ұйымындағы персоналды басқару жүйесі. Білім беру жүйесін басқару. Білім беру ұйымының менеджменті. Мектептегі білім беру процесінің сапа менеджменті. Мекеменің білім беру жүйесін басқару. Білім берудегі менеджменттің теориялық негіздері. Педагогикалық менеджменттің принциптері мен функциялары. Қазіргі білім берудегі менеджменттің маңызы. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы орта білім беру ұйымдарындағы педагогикалық менеджмент.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 4

    Бұл пән студенттердің балалар әдебиетінің теориясы мен тарихы, мәдениет негіздері туралы білімдерін игеру мәселелерін қарастырады; сонымен қатар шетелдік әдебиеттанудың негізгі бағыттары; студент шетелдік балалар жазушыларының шығармашылығын, балалар шығармаларының пайда болу тарихын білуі үшін әдебиет пен мәдениеттің жеке тұлғаны әлеуметтендірудегі маңыздылығын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Блум таксономиясы бойынша қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бенджамин Блум - американдық педагог-психолог және Блум таксономиясының авторы. Таксономия-белгілі бір критерийлер мен принциптерге сәйкес объектіні жүйелеу, топтастыру немесе жіктеу. Блум таксономиясы негізінде сабақты жоспарлау және өткізу дағдыларын дамыту. Блум таксономиясы-адамның ақыл-ой қабілетінің құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жазуға үйрету технологиясы
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Жазуды үйрену тарихы. Хаттың анықтамасы. "Графикалық жүйе "және" қаріп"ұғымдары. "Графикалық жазу шеберлігі" түсінігі. Графикалық-каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастырудың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Сөйлеу әрекеті. Жазу процесінің психологиялық-физиологиялық сипаттамасы. Бастауыш сынып оқушыларына жазуды үйретудің дәстүрлі және заманауи әдістері. Жазуды оқыту әдістемесіндегі жаңалық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі IT /Оқыту мен бағалауда дифференциалды тәсілдің әдістері
    Несиелер: 4

    Заманауи білім беру технологиялары және олардың ерекшеліктері. Қазақстандық білім беру жүйесінде оқушыларды саралап оқытудың теориялық-әдістемелік негіздері. Саралап оқытудың және бақылау-бағалау актісінің әдіснамалық және психологиялық-педагогикалық негіздері. Саралап оқытудың теориялық негіздері. Дифференциалды және көп деңгейлі оқыту түсінігі. Бастауыш мектепте сараланған оқыту технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық сауаттылық
    Несиелер: 4

    "Академиялық сауаттылық"түсінігі кең білім беру контекстінде. Оқыту әдістемесі аясындағы "академиялық сауаттылық" түсінігі. Теориялық модель және компоненттік құрам. Академиялық сауаттылық және жаһандық ғылыми коммуникация әдістері. Жаһандану жағдайындағы академиялық жазу және сауаттылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тәрбиенің гуманистік парадигмасы. Тәрбие процесін ізгілендіру принциптері. Тәрбиеге технологиялық, құзыреттілік тәсілдерді қолдану. Тәрбие процесінің мәні. Тәрбие бағдарламасы және тәрбие пәні. Мектептегі тәрбие жүйесі. Мектептегі және сыныптағы білім беру жүйесінің өзара байланысы. Педагогикалық сүйемелдеу. Педагогикалық әсер. Қазіргі мектептегі тәрбие жұмысының жүйесі. Тәрбие жұмысының бағыттары. Педагогикалық рефлексия. Тәрбие жұмысын жобалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ емлесі практикасы
    Несиелер: 5

    Қазақ (орыс) емлесінің ережелері жүйе ретінде. Емле бөлімдері. Орфограмма және пунктограмма ұғымдары, олардың тану белгілері. Орыс емлесінің принциптері. Қазақ (орыс) тыныс белгілерінің принциптері. Орфография және тыныс белгілері принциптерін қолдануға арналған жаттығулар жүйесі. Орфографиялық сөздіктер мен анықтамалықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік балалар әдебиеті
    Несиелер: 4

    Әлемдік балалар әдебиетінің қалыптасуы мен дамуы. Поэзия және проза балалар үшін жазушылар мен 20-30 жылдардағы ақындар. балаларға арналған әлемдік шетел әдебиетіндегі ертегі жанры. Әлемдік шетел әдебиетіндегі балалар туралы Поэзия мен проза балалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кіші мектеп жасындағы балаларға арналған психологиялық-педагогикалық тренингтер
    Несиелер: 3

    Тренингтің ұйымдастыру сәті. Тренинг ережелерімен танысу. Тренинг қатысушыларын босату. Топтағы эмоционалды бірлікті дамыту. Топта өзара түсіністікті дамыту. Топта өзара әрекеттесуді дамыту. Тренингтік сабақтың негізгі бөлігі. Тренингтің қорытынды бөлімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орыс тілін бастауыш оқытудың теориялық негіздері. Білім, білік және дағдыларды тексеру.қазақ (орыс) тілі бойынша сыныптан тыс жұмыстар. Сауаттылыққа оқыту әдістері. Тарих және қазіргі заман. Сауаттылыққа оқыту сабақтарында оқуға және жазуға оқыту бойынша жұмыс түрлері. Бастапқы оқу дағдыларын қалыптастыру. Бастапқы жазу дағдысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының ұлттық құндылық бағдарын қалыптастырудың ғылыми –әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Оқытудың көрнекі әдістері. Әлемді тану бойынша оқытудың көрнекі құралдарының сипаттамасы.Заттай немесе пәндік көрнекі құралдар. Шағын жинақталған бастауыш мектепте жаратылыстану бойынша техникалық оқыту құралдарын пайдалану. Өлкетану материалдарын безендіру. Шағын жинақты бастауыш мектепте жаратылыстану пәні бойынша көрнекі құралдарды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәнерлеп оқу негіздері
    Несиелер: 5

    «Мәнерлеп оқу теориясы мен әдістемесі» пәні. Сөйлеу техникасы. Сөйлеу мүшелері. Тыныс алу. Орфоэпия, оның мәнерлеп оқудағы маңызы. Мәнерлеп оқудың құралдары. Мәнерлеп оқудың амал-тәсілдері. Көркем шығарманың тілі. балаларға арналған әңгімелерді оқу ерекшелігі. Шағын фольклор жанры шығармаларын оқу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және табыс психологиясы
    Несиелер: 4

    Көшбасшылық қадамдар. Ішкі психологиялық көшбасшылық. Көшбасшы және оның позициясы мен жетістігін пайдалану. Көшбасшылық пен жетістікке жету жолдары. Ситуациялық немесе контекстік көшбасшылық. Командалық немесе тактикалық көшбасшылық. Жүйелік немесе стратегиялық көшбасшылық. Көшбасшылық және жетістік психологиясы. Ұжыммен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының психологиясы
    Несиелер: 3

    Мектептегі оқыту мен тәрбиелеудің негізгі әдістері. Бастауыш сынып оқушыларының психикалық даму шарттары. Білім алушының отбасындағы орны. Оқытушы және Сыныптастар. Жас оқушылар және олардың қызметі. Оқушының әлеуметтік жағдайы мен объективті жай-күйінің мектепке келуімен болатын өзгерістері. Қарым-қатынастың негізгі ерекшеліктері,атап айтқанда ата-аналармен және басқа ересектермен, сыныптастарымен қарым-қатынас. Кіші сынып оқушыларының әлеуметтік өмірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сауат ашу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сауаттылыққа оқыту және оның сауаттылыққа оқыту әдістемесін дамытудың заманауи мәселелері.Негізгі сауаттылық кезеңі және дайындық кезеңі.Дыбыстық талдау және оны қалыптастыру әдістері.Бастапқы оқу дағдыларын қалыптастыру негіздері.Послебукварный кезеңі.Негізгі алғашқы жазу жаттығулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық конфликтология
    Несиелер: 4

    Курс мазмұнында қақтығыстың жалпы теориясы бойынша материалдар игеріледі, қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларындағы қақтығыстардың көрінуінің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері және олардың заңдылықтары, оларды шешу жолдары, қақтығыстар мәселесі, педагогикалық қақтығыстарды реттеу және алдын-алу әдістері туралы түсінік береді. Курсты игеру барысында келесідей қызмет түрлері меңгеріледі: жанжалды жағдайларды талдау, олардың кезеңдерін сипаттау, қақтығыс құрылымындағы негізгі компоненттерді анықтау, тақырыптық пікірталас, сауалнама, практикалық жағдайларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әліппені оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мазмұны: қазақ тілінің дыбыстық және әріптік жүйесінен2) негізгі тілдік бірліктерден (дыбыс, буын, сөз, сөйлем, мәтін); қазақ тілі бойынша қарапайым грамматикалық дағдылардан; орфоэпиялық, орфографиялық, пунктуациялық нормалардың қарапайым түсініктерінен құралады. "Әліппе" пәнін оқыту екі кезең бойынша (әліппеге дейінгі кезең – 12 сағат, әліппе кезеңі – 84 сағат) ұйымдастырылады. "Әліппе" пәнінің мазмұны І жартыжылдықта "Әліппе" оқулығы (әліппеге дейінгі және әліппе кезеңдері) арқылы жүзеге асырылады. Әліпбидегі әріптер мен әрбір әріптің дыбыстық мәнін, қарапайым тілдік ұғым мен түсініктерді меңгертудің реті мен көлемі:

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • «Жаратылыстану» пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектепте «Жаратылыстануды» оқытудың пәні мен міндеттері. Ретроспективадағы жаратылыста ну әдістемесі. Жаратылыстану бойынша қазіргі бағдарламалар. Жаратылыстану туралы ұғымдар мен түсініктерін қалыптастыру және дамыту. «Жаратылыстануды» оқытудың материалдық базасы. «Жаратылыстану» пәнін оқыту құралдары. Оқыту әдіс-тәсілдері. Бастауыш мектепте «Жаратылыстану» пәнін оқытуды ұйымдастыру формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілі пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Цель обучения предмету «Русский язык» (Я2) – формирование навыков аудирования (слушания), говорения, чтения и письма в соответствии с правилами речевого этикета и нормами употребления языковых единиц в речевой деятельности, ориентированной на ситуацию общения. Изучение предмета «Русский язык» способствует: - развитию коммуникативных навыков в устной и письменной речи; - развитию связной речи (монолог, диалог, беседа); - развитию осознанного, правильного, беглого, выразительного чтения; - развитию творческого воображения; - формированию общечеловеческих ценностей. По окончании 4-го класса обучающиеся должны владеть языком на уровне А1, А2 (начинающий уровень) согласно системе уровней Общеевропейской рамки владения языками (CEFR).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ана тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Ана тілін оқытудың мақсаты мен міндеттері. Тіл және сөйлеу. Бастауыш сыныптарда мәтінмен жұмыс жүргізу әдістері. Мәтінді қабылдауға байланысты жүргізілетін жұмыстар.Мәтінге байланысты сөздік Жұмысын жүргізу. Мазмұндама мен шығарма,диктант жазуға үйрету жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі тіл дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тіл теориясын бастауыш мектеп жасындағы балалардың сөйлеуін қалыптастыру және кезең-кезеңмен дамыту құралы ретінде зерттеу. Балалардың сөйлеу ерекшеліктері. Сөйлеудің қалыптасуының акустикалық және физиологиялық ерекшеліктері. Оқу материалы ретінде тілдік теорияның жеке бөлімдерін зерттеудің ғылыми негіздері мен әдістері: фонетика және лексика, сөзжасам және грамматика. Тілдік ұғымдарды қалыптастыру. Тілдік тұжырымдаманы енгізу сабағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру негіздері
    Несиелер: 4

    «Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби-ақпараттық құзыреттілігін қалыптастыру негіздері» пәнінің мақсаты болашақ бастауыш білім беру мамандарына кәсіби құзыреттілігі мен ақпараттық құзыреттілікті қалыптастырудың теориялық әдіснамалық негіздерін кеңінен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 4

    Педагог қызметі және педагогикалық шеберлік. Өзара әрекеттесудің педагогикалық шеберлігі. Оқу-тәрбие үрдісіндегі педагогикалық шеберлік. Педагогикалық шеберліктің құрылымы мен мәні. Педагог қызметіндегі режиссерлік және актерлік шеберліктің негізгі элементтері. Мұғалімнің педагогикалық қызметін қалыптастыру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шағын жинақты бастауыш мектептегі жаңартылған білім берудің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Шағын жинақты бастауыш мектепте жаңартылған білім беру теориясы мен технологиясы бойынша оқу бағдарламаларының ерекшеліктері. Жаңартылған білім беру теориясы мен технологиясы бойынша функционалдық дағдыларды қалыптастыру. Жаңартылған білім беру бойынша МЖС сәйкес әзірленген үлгілік оқу жоспарлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниетану пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бастауыш мектепте «Дүниетану» пәнін оқытудың міндеттері. Табиғаттану бойынша қазіргі бағдарламалар. Табиғаттану туралы ұғымдар мен түсініктерін қалыптастыру және дамыту. «Дүниетану» пәнін оқытудың материалдық базасы. «Дүниетану» пәнін оқыту құралдары. Оқыту әдіс-тәсілдері. Бастауыш мектепте «Дүниетану» пәнін оқытуды ұйымдастыру формалары. Шағын жинақты бастауыш мектепте «Дүниетану» пәнін оқыту ерекшеліктері. «Дүниетану» пәні бойынша сыныптан тыс жұмыстар. Адам, қоғам, табиғат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Қазіргі жағдайдағы білім берудің негізгі рөлі мен ерекшеліктері әлеуметтік-мәдени. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі. Болашақ мұғалімнің тұлғасы және оның қазіргі қоғамдағы мәселелері. Үздіксіз білім жеке тұлға үшін дамудың шарты ретінде. Педагог мамандығы және тұлғасы. Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі жалпы сипаттамасы. Педагогикалық білім беру жүйесі. Оқытушыны кәсіби даярлауға Құзыретті тәсілдің мәні. Жоғары педагогикалық білім беру жүйесіндегі оқытушының тәжірибесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кіші жастағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
    Несиелер: 5

    Функционалдық сауаттылықты дамыту жөніндегі мемлекеттік құжаттар мазмұны. Функционалдық сауаттылықты бағалау жөніндегі халықаралық бағдарламалар. Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру жөніндегі зерттеулерге шолу. Функционалдық сауаттылықты дамыту құрылымы мен мазмұны. Бастауыш сынып оқушыларының сауаттылық деңгейін арттыруда бірлескен оқу ортасын қалыптастыру. Функционалдық сауаттылықты дамытуда оқушыларға Қалай оқу керектігін үйрету. Функционалдық сауаттылықты бағалау өлшемдерін қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балаларды мектепке дайындығын анықтаудың психологиясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Ақыл-ойының даярлығы. Биологиялық кемелденуі. Жеке басының қалыптасуы мен әлеуметтік даярлығы. Ерік сапаларының қалыптасуы мен эмоционалдық даярлығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиеттік оқу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Әдеби білім және кіші сынып оқушыларының дамуы.Оқушылардың оқу дағдыларын қалыптастыру,оқу іс-әрекетінің білікті негізі ретінде.Әр түрлі және жанрдағы көркем шығармалармен ғылыми әдістемелік жұмыстар.Балаларды кітаппен жұмыс істеуге үйрету бойынша үзінділер."Әдебиеттік оқу" сабағында алдыңғы қатарлы технологияларды қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып мұғалімінің көпдеңгейлі дайындығын қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 4

    Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін көп деңгейлі даярлаудың теориялық негіздері. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың педагогикалық жүйесінің сипаттамасы. Мектептердің үздіксіз көп деңгейлі жүйесінде ішкі жүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктері. Болашақ мұғалімдердің кәсіби қызметке көп деңгейлі дайындығын диагностикалау. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың үздіксіз көп деңгейлі жүйесін жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіл мәдениеті
    Несиелер: 4

    Тіл туралы негізгі ұғымдар. Тіл таңбалы жүйе ретінде. Тіл және сөйлеу. Тіл функциялары. Ұлттық тіл туралы түсінік. Тіл мәдениеті. Тіл мәдениетінің нормативтік аспектісі: тіл нормасы туралы түсінік; типтері мен нормалары; әдеби тіл нормаларының вариативтілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық қызмет
    Несиелер: 4

    Оқу іс-әрекетінің сипаттамасы. Оқу іс-әрекетінің негізгі мақсаттары,ерекшеліктері мен мәні.Оқу қызметіне қойылатын негізгі негізгі талаптар. Оқу іс-әрекетінің жалпы сипаттамасы және оның құрылымдық компоненттері. Педагогикалық қызметтің қоғамдық сипаты. Педагогикалық қызметтің негізгі заманауи тұжырымдамалары. Педагогикалық іс-әрекеттің қалыптасуындағы жас ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шағын жинақты бастауыш мектепте әдістемелік кешендерді дайындау технологиясы
    Несиелер: 4

    Оқу-әдістемелік қамтамасыз ету: жаңа формаларға көшу. Шағын жинақты бастауыш мектепте оқу пәнінің оқу-әдістемелік кешенін құру бойынша әдістемелік ұсыныстар практикалық тапсырмаларды, жаттығуларды, сабақтарды орындау бойынша әдістемелік ұсынымдар (нұсқаулар). Шағын жинақталған бастауыш мектепте пәнді оқытудың тиімділігін мұғалімнің өзін-өзі бақылауы мен жүйелі бақылауына мүмкіндік беретін әдістемелік материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздеріне кіріспе. Дене тәрбиесінің әлеуметтік функциялары мен формалары. Дене тәрбиесі жүйесі. Дене тәрбиесінің принциптері. Дене тәрбиесі әдістері. Дене қасиеттерін тәрбиелеу негіздері. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың дене тәрбиесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық экспериментті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ мамандардың негізгі әдіснамалық мәдениетін қалыптастыруға арналған, психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері туралы негізгі ұғымдар мен идеяларды қалыптастыру бойынша білім беру мәселелерін шешуге, сондай-ақ педагогикалық шындықты зерттеу және педагогикалық фактілер мен құбылыстарды негіздеу қабілетін дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шешендік өнерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Шешендік өнер әдістемесі. Қоғамдық сөйлеу ауызша қарым-қатынас түрі ретінде. Көпшілік риторикалық сөйлеу ұғымы және оның негізгі сипаттамалары: ақпараттың қанықтылығы, нақтылығы мен айқындылығы, қисындылығы, қарапайымдылығы мен түсініктілігі, қысқалығы, тілдің байлығы, эмоционалдылығы мен жандылығы. Шешендік сөйлеу: оның рулары мен түрлері: әлеуметтік-саяси сөйлеу (парламенттік, дипломатиялық, әскери-патриоттық, үгіт-насихат, митинг), академиялық сөйлеу (дәріс, баяндама, әңгіме).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 4

    Кіріспе. Қазақ (орыс) әдебиеті-орыс халқының рухани қазынасы. Фольклордың пайда болуы және қалыптасуы. Фольклор тарихындағы еңбектің, табиғи құстардың, отбасылық, рулық, тайпалық қатынастардың рөлі ерте және кеш орта ғасырлардағы Фольклор. Түркі қағанаты кезеңіндегі ауызша әдебиет. Ислам және білім беру кезеңінің фольклоры.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызықты математика
    Несиелер: 4

    Математикалық ұғымдарды және әрекет тәсілдерін оқытып-үйрету әдістемесі. Математиканы оқыту үдерісін және білім алушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру. Математиканы оқытудың білімдік және құзыреттілік нәтижелерін тексеру мен бағалау. Қазіргі математика сабақтарының типтері, түрлері және құрылымы. Математикадан сыныптан тыс жүргізілетін жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене мәдениеті педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 3

    Дене шынықтыру және спорт психологиясы саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу. Дене шынықтыру және спорт психологиясына кіріспе. Басқа қызмет түрлерімен салыстырғанда дене шынықтырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері. Дене шынықтыру-сауықтыру, оқу-жаттығу сабақтарын өткізу және жоспарлау және оларды психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 3

    Ғылыми-педагогикалық әдістер мен зерттеулер туралы негізгі түсінік. Бастауыш сыныптардағы оқу процестерін, оқыту сипаты мен құбылыстарды тікелей тануға болатын әдістер.Теориялық зерттеу әдістері, талдау және синтездеу. Зерттеудің ғылыми-педагогикалық әдістері және олардың тиімділік шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 3

    Дәстүрлі білім беру жүйесі және білім беру процесінің инновациялық моделі: артықшылықтары мен кемшіліктері. Қазақстан мектептерінде оқыту мен тәрбиелеу принциптері, бағалау жүйесі. Оқыту әдістемесін таңдау критерийлері. Ақпаратпен жұмыс істеудің білім беру технологиялары: ауызша және көрнекі мәтіндермен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетелдегі педагогика тарихы
    Несиелер: 4

    "Шетелдегі педагогика тарихы" курсын оқу студентке педагогикалық теория мен тарихи құбылыстарға диалектикалық көзқарасты талдауға көмектеседі, тәрбие процесінің ішкі заңдылықтары мен педагогикалық теорияның даму процесін білуге жол ашады. Пәннің мақсаты-студенттердің ғылыми білім саласы ретінде шетелдегі мектеп пен педагогиканың тарихы, оның негізгі категориялары, тәрбиенің, білімнің, педагогикалық ойдың пайда болуы мен бастапқы дамуының ерекшеліктері туралы білімді игеруін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Шет тілін оқыту әдістемесі ғылым ретінде. Әдістеменің пәні мен объектісі, мектептегі ағылшын тілін оқыту мақсаттары. Шет тілі мұғалімінің кәсіби дайындығындағы орны және ағылшын тілін оқыту әдістемесі курсы. Жеке және жалпы әдістеме туралы жалпы түсінік. Ағылшын тілін оқытудың дидактикасы мен әдістемесіндегі сана, белсенділік және көрнекілік әдісін түсіну ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің эстетикалық мәдениеті
    Несиелер: 5

    мұғалімнің эстетикалық мәдениетін зерттеудің теориялық алғышарттары мен әдіснамалық негіздері. Болашақ мұғалімнің эстетикалық мәдениетін дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері. Болашақ мұғалімнің эстетикалық мәдениетін педагогикалық модельдеу . Болашақ мұғалімнің эстетикалық мәдениетін дамытуды модельдеу тәжірибесі. Болашақ мұғалімнің эстетикалық мәдениетін қалыптастыру және дамыту технологиялары . Болашақ мұғалімнің эстетикалық мәдениетін қалыптастырудың заманауи технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Математиканы оқыту әдістемесі оқу пәні ретінде. Математиканың бастауыш курсының негізгі ұғымдарының сипаттамасы және оны зерттеу реті. Математиканы оқыту барысында бастауыш мектеп оқушыларының дамуы. Есептеу дағдыларын қалыптастыру. Есептерді шешуге оқыту әдістемесі. Шамалармен жұмыс істеу әдістемесі. Бастауыш мектеп үшін математикадан балама бағдарламалар мен оқулықтарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты мен мазмұны-қазіргі кезеңдегі орыс әдебиетінің дамуы. Қазіргі әдебиеттің негізгі бағыттары мен бағыттары. Қайтарылған классика. Пайда болуы және дамуы. Қазақ (орыс) әдебиетінің қазіргі жағдайы. Қазіргі әдебиеттегі адамгершілік-философиялық мәселелер. Қазіргі қазақ (орыс) прозасы. Қазіргі қазақ (орыс) поэзиясы. Қазіргі қазақ (орыс) драматургиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Ежелгі-еуропалық өркениеттің бесігі. Ежелгі грек әдебиетінің әлемдік маңызы. "Илиада "және"Одиссея". Батырлық эпостың мәселелері мен поэтикасы. Лирика және оның жанрлары: архилохтан пиндарға дейін. Орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі шетел әдебиеті.Эпоха возрождения.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • "Көркем еңбекті" оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    «Көркем еңбекті» оқыту теориясы мен әдістемесі - педагогика ғылымының саласы. «Көркем еңбекті» оқытудың теориялық негіздері. Материалдарды қолменөңдеужәнебұйым жасау техникасы. Халықтық сәндіқолданбалы өнер. Бейнелеу өнері негіздері. Сурет салу бойынша практикалық ісәрекеттерді қалыптастыру әдістемесі. Мүсіндеу бойынша практикалық ісәрекеттерді қалыптастыру әдістемесі. Жапсырмалау бойынша практикалық іс-әрекеттерді қалыптастыру әдістемесі. Құрастыру бойынша практикалық ісәрекеттерді қалыптастыру әдістемесі. Бастауыш сыныптардағы көркем еңбек сабақтарын ұйымдастыру әдістемесі. «Көркем еңбек» пәні бойынша сыныптан тыс сабақтарда оқушылар әрекетін ұйымдастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бастауыш сынып оқушыларын шығармашылыққа баулудың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Шығармашылық іс-әрекетті дамытудың ғылыми теориялық негіздері. Шығармашылық іс-әрекетті дамытудың педагогикалық – психологиялық ерекшеліктері Бастауыш сыныптарда оқушылардың шығармашылық іс-әрекетін дамытудың қазіргі жағдайы. Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық іс-әрекетін дамытудың әдістемелік жүйесі. Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық іс-әрекетін дамытудың тиімді жолдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесінің тарихы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту тарихын кезең -кезеңге бөліп таныту. Әр кезең ерекшелігі, әдістемелік бағыттары, бастауыш сыныпта оқытылатын білім мазмұнын және оқыту жүйесін білдіру; оқу бағдарламалары мен оқулықтарының әр кезеңдегі өзгерістері, жетілдіріп жаңарту жайы; қазіргі кезеңдегі әдістемелік еңбектерге шолу. Оқу бағдарламалары мен әдістемелік еңбектерге өз пікірлерін айтуға, рецензия жасауға үйретуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте инновациялық және интербелсенді оқыту технологиясы
    Несиелер: 4

    Қазіргі мектептегі инновациялар мен дәстүрлер. Қазақстандағы және шетелдегі мектеп білімін салыстырмалы талдау. Оқытудың негізгі әдістері. Қазіргі білім берудегі басқа интерактивті әдістердің негізгі рөлі. Ақпаратпен жұмыс істеудің білім беру технологияларының негізгі әдістері. Жобалау-зерттеу қызметі және оның ұйымдастыру технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бастауыш сыныптарда сыныптан тыс сабақтарды жүргізудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Сыныптан тыс оқуды ұйымдастырудың білімдік те, тәрбиелік те мәні зор. Сыныптан тыс жұмыстардың оқушы тілінің ауызша дамуына тигізетін әсерін анықтау, оны тиімді түрде өткізе білу жолдарын меңгеру. Сыныптан тыс оқудың ұйымдастыру формалары мен әдістері, принциптері. 1 -4 сыныптарда сыныптан тыс оқуды жүргізу. Сыныптан тыс оқуды ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
    Несиелер: 4

    Орта мектептегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары. Орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты. Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпы білім беру стандарты. Білім беру мазмұны. Мұғалімдердің мәртебесі және кәсіби дамуы. Жалпы орта білім берудің қазақстандық стандарттарының халықаралық талаптарға сәйкестігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON11

    Оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетінің қалыптасу деңгейін бағалайды, кәсіби қызметінде тіл мәдениетінің негіздері; риторика негіздері туралы білімді қолдануға қабілетті, оқушыларға ғылыми мәтінмен жұмыс істеуге қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын үйретеді

  • Код ON8

    Дене шынықтыру, салауатты өмір салты негіздерін бастауыш сынып оқушыларының практикасына айналдырады, бастауыш сынып оқушыларының эстетикалық және физикалық қасиеттерін дамытады, бастауыш мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарын біледі, түсінеді, инклюзивті ортада жұмыс істей алады

  • Код ON3

    Бастауыш оқытудың теориялық негіздері мен оқыту әдістемесін түсінеді және кәсіби қызметте пайдаланады

  • Код ON6

    Кәсіби қызметте ақпараттық және коммуникациялық және қашықтықтан білім беру технологияларын пайдаланады

  • Код ON5

    Баланың мектепке дайындығының психологиялық-педагогикалық диагностикасының ғылыми-теориялық негіздері мен практикалық әдістерін көрсетеді

  • Код ON10

    Оқушылардың кіріктірілген тыңдау – сөйлеу – оқу – жазу дағдыларын дамытады, бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық, лингвистикалық қабілеттерін көрсетеді және қалыптастырады

  • Код ON9

    Жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымын біледі, бастауыш сынып пәндері бойынша жаңартылған бағдарламаға сәйкес педагогикалық тәсілдерді қолданады; оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін түсінеді және қолдана алады, қысқа мерзімді, орта мерзімді жоспарлар құра алады

  • Код ON2

    Бастауыш мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен бағалаудың педагогикалық принциптерін біледі және қолданады, педагогикалық тәжірибені талдай алады, ғылыми-әдістемелік зерттеулер жүргізе алады

  • Код ON7

    Тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды, өзін жалпы білім беру пәндерін білетін жан-жақты дамыған тұлға ретінде қалыптастыру жөніндегі қызметті модельдейді, мәдениеттану, Әлеуметтану, экономика және кәсіпкерлік саласында білімін қолданады және академиялық адалдықты сақтайды

  • Код ON4

    Бастауыш білім берудің мемлекеттік стандартының құрылымын, мазмұнын біледі және негізгі талаптарын сақтайды

  • Код ON1

    Бастауыш мектепте негізгі пәндерді оқытудың мазмұны мен әдістемесін біледі және қолданады, бастауыш білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлеріне сәйкес келетін мақсаттар мен міндеттерді түсінеді

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 6B01301-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогика мен әдістемесі
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі көп тілді білім берумен
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top