Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03125 Психология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру, бизнес, денсаулық сақтау, әскери және арнайы қызметтерде жұмыс істеу үшін қажетті ғылыми-теориялық білімдер мен құзіреттіліктерге ие болатын; қазақстандық және шетелдік жоғары оқу орындарының, психологиялық ғылыми-зерттеу орталықтарының, мемлекеттік және мемлекеттік емес профильдегі мекемелердің, министрліктер мен ведомстволардың, индустрия секторларын, әскери және әлеуетті құрылымдардың сұраныстарын қанағаттандыру мақсатында, психологиялық білімдерді сүйемелдеу, бағалау, іріктеу, басқару, кеңес беру және тұлғаны дамыту саласында қолдану негізінде ғылыми, педагогикалық, басқарушылық және сараптамалық іс-әрекетке қабілетті жоғары білікті магистр психологтарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M066 Психология
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Отбасы мен балаға психологиялық кеңес беру және психотерапия қызметі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: кеңес беру және психотерапиялық қызметке кәсіби дайындық. Курста отбасы мен балаға кеңес беру мен психотерапияның негізгі принциптері мен тәсілдері, кеңес беру және психотерапиялық іс-әрекеттің әдістері мен әдістері жүйеленген; негізгі құбылыстар мен проблемалар жеке тұлға мен отбасы дамуының өмірлік кезеңдерін дамыту логикасында қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: болашақ маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін, зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру.Курс ғылымды дамыту және ҚР индустриялық-инновациялық даму бағдарламаларын іске асыру жағдайында ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесінің негіздерін, педагогикалық зерттеудің логикасы мен құрылымын, ғылыми аппарат пен зерттеуді жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі психологияның тарихы, жағдайы және даму тенденциясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: психологиялық ой дамуының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілікті қалыптастыру. Курс психологияның пайда болу сәтінен бастап бүгінгі күнге дейін тұтас бейнесін алуға мүмкіндік береді, студенттің жалпы психологиялық көкжиегін кеңейтеді, психологиялық мұраға дұрыс көзқарас қалыптастыруға ықпал етеді, теория мен практикадағы психологиялық ойдың даму процесі туралы дұрыс түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы компьютерлік модельдеу және статистика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: компьютерлік модельдеу әдістерін және деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру арқылы кәсіби психологиялық ойлауды қалыптастыру. Курс нәтижелерді тіркеу дәлдігін арттыру және бастапқы деректерді өңдеу қателерін болдырмау арқылы эксперименттің "тазалығын" арттыру әдістерін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы әдіснама, әдістер және эксперимент
    Несиелер: 9

    Мақсаты: психологиялық әдіснаманы, теорияны, психологиялық зерттеуді және оның ішінде экспериментті зерттеу практикасының ерекше формасы ретінде ұйымдастыруды игеру. Курс психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерімен танысуға, психологиялық зерттеулерді жоспарлау дағдыларын қалыптастыруға, эмпирикалық деректерді алуға және өңдеуге; эксперименттік деректерді алуға, түсіндіруге және ұсынуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеке дара психика дамуының диагностикасы және бағалауы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: психолог жұмысының диагностикалық бағытына дайындық, диагностикалық және бағалау құзыреттіліктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны қазіргі психологиялық ғылым мен практикадағы адамның психикалық дамуын диагностикалық зерттеу мен бағалаудың негізгі теориялары мен әдістерін зерттеуге байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру және дамыту мекемелерінде тренингтың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: әртүрлі типтегі тренингтерді өткізу теориясы, технологиясы мен әдістемесін игеруді, тренингтік бағдарламаларды құрастыру мен өткізуді қамтамасыз ету. Курс тренингтік топ жұмысының рәсімдері, ережелері мен әдістері туралы, тренингтік бағдарламаларды ұйымдастырудың тұжырымдамалық негіздері мен технологиялары туралы түсініктерді; психолог-тренердің қажетті жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық сараптама
    Несиелер: 9

    Мақсаты: практикалық психологтың сараптамалық қызметіне кәсіби дайындық және әр түрлі жүйелерде (сот-психиатриялық, әкімшілік-құқықтық, әскери, әлеуметтік, саяси және т.б.) сараптамалық процеске қатысу үшін аспаптық құзыреттілікті қалыптастыру. Пән теориялық-методологиялық негіздерді, сараптамалық қызметтің негізгі түрлері мен әдістерін, психолог қызметінің құқықтық жақтарын және заңдық жауапкершілігін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тұлғаны түзету мен дамытудың классикалық және заманауи психотехнологиялары
    Несиелер: 9

    Мақсаты: психологиялық дамудың және тұлғаны түзетудің теориялық негіздері туралы идеялар жүйесін қалыптастыру, тиісті психологиялық көмек көрсетумен байланысты кәсіби мәселелерді шешуге қажетті дағдыларды дамыту. Курс тұлғаны түзету және дамыту психотехнологияларына, психотехнологияларды жіктеуге, психологиялық түзету процесінің негізгі заңдылықтарына және олардың тұлғаға әсер ету ерекшелігіне негізгі әдіснамалық көзқарастарды шолуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психоанализдің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: классикалық психоанализ негізінде консультациялық және психотерапиялық қызметке кәсіби дайындық. Пән психоаналитикалық әдіс және оның модификациялары туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру; әртүрлі белгілік-символдық жүйелердегі жеке бейсаналық ұғымды түсіну және интерпретациялау негіздері; Психологиялық кеңес беру және психотерапия практикасында психоаналитикалық әдісті қолдану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өндірістік қызметтің, бизнестің және қызмет көрсету саласының практикалық психологиясы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: психологтың кәсіби қызметінің салалары, өндіріс, бизнес және қызмет көрсету салаларында қолданылатын психологиялық тәсілдер, технологиялар мен әдістер туралы түсініктерді қалыптастыру. Курс еңбек мотивациясын арттырудың психологиялық мәселелерін шешуге, денсаулықты сақтауға және еңбек субъектісінің тұлғасын дамытуға; практикалық ұйымдастырушылық психологияның жетістіктерін пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеке тұлға мен топтың психотерапиясы және психологиялық оңалтуы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: жеке тұлға мен топты психотерапия және психологиялық оңалту әдістері мен әдістерін игеруге мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән жеке және топтық психотерапия мен оңалтудың психотехникалық және процедуралық-ұйымдастырушылық әдістерін қолдануға практикалық дайындыққа бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дағдарыс және төтенше жағдайлар психологиясы
    Несиелер: 9

    Мақсаты: дағдарыс және төтенше жағдайларда кәсіби психологиялық көмекке дайындық. Пән дағдарыс және төтенше жағдайлар саласындағы ғылыми психологияның негізгі салаларымен, төтенше және дағдарыс жағдайындағы психолог-практиктердің жұмыс түрлерімен және салаларымен танысуға, дағдарыс жағдайында жұмыс істейтін кәсіби психологтың бейнесін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық қорғау, әскери және пенитенциарлық жүйелердегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 9

    Мақсаты: құқықтық, пенитенциарлық және әскери психология саласында кәсіби психологиялық қызметті жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Тәртіп әскери іс-қимылдар жағдайында, құқық қорғау жүйесінде, пенитенциарлық мекемелерде жеке адамның мінез-құлқы мен қызметінің негізгі психологиялық заңдылықтары туралы түсініктер жүйесін; тиісті психологиялық қызметтер құрамындағы психологтың кәсіби құзыреттерінің кешенің қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON5

    Әлеуметтік, білім беру, саяси және бизнес - қызмет саласында психологиялық кеңес беруді ұйымдастыру; интерперсоналдық (оның ішінде бала-ата-ана) қатынастар саласында отбасылық және жеке қатынастар бойынша, жеке тұлғаны дамыту, кәсіптік бағдар беру, мансапты жоспарлау және кәсіби өсу дағдыларын қолдану бойынша кеңес беруді ұйымдастыру.

  • Код ON9

    Әртүрлі категориядағы клиенттермен психопрофилактикалық, психокоррекциялық, кеңес беру, қайта қалпына келтіру жұмыстарын жүргізген кезде сәйкес әдістер мен мониторингті таңдау, мәселелер мен міндеттерді тұжырымдау

  • Код ON1

    Психологиялық қызметте (білім беру, бизнес, денсаулық сақтау, әскери және мамандандырылған қызметтер салаларында) қолдану үшін қоғамдық-гуманитарлық ғылымның отандық және шетелдік классикалық және қазіргі теориялық-әдіснамалық, қолданбалы, салалық тәсілдерін түсіну мен концептуалды білімін көрсету

  • Код ON8

    Оқу материалын жүйелі құруды, оқу сабақтарын жобалауды, оқу топтарында қарым-қатынас пен өзара әрекеттестікті ұйымдастыруды, оқыту тиімділігін психологиялық бағалау мен қадағалауды жүзеге асыру

  • Код ON7

    Білім беру саласындағы практикалық міндеттерді шешу үшін білімдерді, дағдылар мен икемділіктерді жинақтау, жоғары және қосымша білім беру жүйесіндегі психологиялық дайындыққа қажеттілікті анықтау

  • Код ON3

    Теориялық және қолданбалы әлеуметтік-психологиялық мәселелерді шешу үшін үлгілеу әдіснамасы негізінде диагностикалық, түзету және оңалту іс-шараларының нысандары, әдістері мен бағдарламаларының проблемаларына барабар формаларды, таңдауды және қолдануды жүзеге асыру.

  • Код ON12

    Өзара әрекеттесудің, тілдерді білудің, басқарудың, толеранттылықтың және қолдаудың философиялық-психологиялық қағидаттарын негізге ала отырып, кәсіби командалар құрамында (дәрігерлер, әлеуметтік қызметкерлер; педагогтар, әскери, ТЖ қызметінің қызметкерлері) тиімді кәсіби қарым-қатынас құру және басшылық ету.

  • Код ON4

    Әртүрлі қолдану салаларында психологиялық қызметте диагностикалық деректерді мен нәтижелерді (өңдеу мен интерпретациялаудың қазіргі заманғы әдістері негізінде жиналған) пайдалану бойынша психодиагностикалық, сараптамалық, медициналық-психологиялық қорытындылар мен ұсынымдарды құрастыру.

  • Код ON6

    Жоғары оқу орындарының, психологиялық ғылыми-зерттеу орталықтарының мемлекеттік және мемлекеттік емес профильдегі мекемелердің, министрліктер мен ведомстволардың, индустрия секторларының, әскери және әлеуетті құрылымдардың психологиялық қызмет қызметкерлерінің жұмысын ұйымдастыруды жүзеге асыру; берілген мекемелердің психологиялық қызметінің әдістемелік аспаптарын шыңдау

  • Код ON2

    Ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық, басқару, сараптамалық, оқытушылық және практикалық қызметті, оның ішінде халықаралық деңгейдеде, меңгеруге мүмкіндік беретін психологияның әртүрлі салаларындағы ғылыми теорияларды таныстыру.

  • Код ON10

    Өмір тіршілігінің әртүрлі салаларында инновациялық психологиялық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін анықтау мақсатында жалпы кәсіби құзыреттілікті, бағалау құралдарын, зерттеу әдістері мен статистиканың әдістерін қолдану негізінде эксперименттік психологиялық зерттеу бағдарламасын құру және іске асыру

  • Код ON11

    Әлеуметтік, саяси, экономикалық, ұйымдастырушылық жобаларды олардың психологиялық құрастырушылары мен салдарлары тұрғысынан психологиялық бағалауды, сараптамасын жүзеге асыру

Top