Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01602 Тарих-дінтану в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Шетелдік тарихнамадағы негізгі бағыттар
    Несиелер: 5

    Оқытудың мақсаты тарихнама тарихының дүниетанымдық аспектілері туралы білімді қалыптастыру; әртүрлі елдердегі ұлттық тарихнамалық мектептердің ерекшеліктерін көрсету болып табылады. Курс шетелдік тарихи ойдың дамуындағы негізгі бағыттарды салыстырмалы түрде зерттеуге мүмкіндік береді. Зерттеу барысында Батыс тарих ғылымының негізгі жұмыстарына талдау жасалады. Курс аясында тарихи антропология, менталитет тарихы, "Жылнамалар" мектебі, микро тарих, күнделікті өмір тарихы оқытылады. Магистранттар тарихи шығармаларды олардың тарихнамалық мәнмәтініне байланысты бағалап, өз көзқарастарын білдіре алады. Негізгі тарихнамалық мектептер мен бағыттарды сипаттауға көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи білімнің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты-ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі тарихи ойдың даму генезисі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Бір кешенде тарихи білімді кәсібилендіру, тарихты ғылыми пән ретінде қалыптастыру процесі қарастырылады. Ежелгі және орта ғасырлардағы тарихнама, жаңа дәуірдегі тарих ғылымы , әлеуметтік тарих және тарихи антропология, саяси, экономикалық, зияткерлік тарих.Тарихтың білімнің басқа салаларымен қарым-қатынасына, тарихи дамудың кең таралған тұжырымдамалық модельдеріне ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихтағы заманауи теориялар мен әдіснамалар
    Несиелер: 5

    Өзекті мәселелерге шолу, тарихтың классикалық және қазіргі заманғы теориялары мен әдістерін талдау және бағалау және қолдану, ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Әлемдік тарихтың негізгі проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; ғылыми әдістерді жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СРМ, НИРМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми рационалдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде.Табиғаттану. Қоғамдық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Магистрлік диссертация дайындаудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Магистранттарда зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау, креативті ойлау, өзіндік ғылыми ізденіс қабілеті, сондай - ақ ұйымдарда және ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуде құзыреттерді қалыптастыру, әдіснамалар, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Диссертациялық зерттеу жүргізу әдістемесі. Диссертациялық жұмыстың мазмұны және оны рәсімдеу ережелері. Тарих және дінтану саласында әртүрлі ғылыми әзірлемелерді (зерттеу жобасы, ғылыми мақала, диссертация және т.б.) жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орталық Азиядағы тарих пен дін
    Несиелер: 5

    Исламның Қазақстан аумағына енуі мен таралуының және Орталық Азия аумағында суффизмнің таралуының бастауымен таныстыру. Мазмұны: арабтардың исламды жаулап алуы және таратуы, Мұхаммедтің жақтастары, Мавереннахрды жаулап алуы, Орта Азия халықтарының, Орта Азия мемлекеттерінің IX-XII ғасырлардағы үздіксіз күресі. Тасаввуфтың харизматикалық көшбасшыларының Орталық Азияда діннің таралуындағы рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дінді зерттеу теориялары мен әдістері
    Несиелер: 5

    Дінтанудың классикалық және қазіргі заманғы теорияларын талдау, бағалау және қолдану, ғылыми-зерттеу қызметі, оның кезеңдері, құрылымы, нақты зерттеу жобасында қолданылатын әдістердің жиынтығы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Әлемдік діндердің түйінді проблемалары және оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері; дінтану зерттеулерінде қолданылатын негізгі жалпы ғылыми және арнайы әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отандық және шетелдік дінтанудың тарихы
    Несиелер: 5

    Дінтану тарихы, оның пәні мен әдістері, қазіргі заманғы дінтану проблемаларын шешу үшін оның маңызы туралы білім қалыптастыру; дінтанудың ғылыми пән ретінде қалыптасуын, оның тарихи дамуын көрсету. Дінтанудағы салыстырмалы мифологиялық бағыт. Антропологиялық және этнографиялық дінтану. Дінтанудағы феноменологиялық бағыт. Дінтанудағы социологиялық бағыт. Дінтанудағы психологиялық бағыт. Дінді семиотикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығыс елдеріндегі қоғам мен дін
    Несиелер: 5

    Курс Шығыстың негізгі діни-философиялық ілімдерін, сондай-ақ олардың аймақтағы тарихи-мәдени процестердің барысы мен мазмұнына әсерін зерттеуге арналған. Курстың негізгі мәселелері Шығыс елдерінің қоғамдық дамуының өзекті мәселелері призмасы арқылы қарастырылады. Бірінші кезекте дәстүрлі (оның ішінде діни) және қазіргі заманғы институттардың өзара іс-қимылы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі әлемдегі жаһандану және интеграциялық процестер
    Несиелер: 5

    Курсты меңгеру кезінде магистранттар қазіргі әлемдегі жаһандану және интеграциялық процестердің теориялық мәселелері, жаһандану және интеграция процестеріндегі тенденциялар, қазіргі интеграциялық процестердің себептері, бағыттары, сипаты мен салдары туралы білімдерін тереңдетеді. Дін жаһандық үрдістерді реттеу факторы ретінде. Саяси интеграция және ыдырау процестеріндегі діни фактор. Сондай-ақ курсты зерделеу барысында жаһандану және халықаралық интеграция процестерінің әлемдік экономика мен саясатқа әсері талданады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Діни деректану
    Несиелер: 5

    Оқытудың мақсаты дәстүрлі әлемдік діндер ескерткіштерін деректанулық талдау болып табылады. Діни дәстүр тұрғысынан мәтіндік дереккөздерді контекстік талдау мақсатында зерттеледі. Дереккөздерді анықтау. Жазба мәтіндері, теологиялық ілімдер, шіркеу актілері, діни және құқықтық әдет-ғұрыптар. Ежелгі/библиялық еврей, ескі өсиет әдебиеті: Еврей жазбалары, христиан діні, буддистердің әдебиеті. Діни шығармалардың мәтіндерімен жұмыс істеудің, әртүрлі діндердің ерекше тілдерін түсіндірудің негізгі әдіснамалық принциптері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте тарихты оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән тарих білімінің мазмұнына, ЖОО-дағы тарих курсының құрылымы мен мазмұнына байланысты маңызды Нормативтік-құқықтық құжаттармен танысуға бағытталған. Жоғары оқу орындарында тарихты оқыту әдістерінің жіктелуі. Оқыту теориясы мен әдістемесі, Қазақстанда пәнді оқыту әдістемесін қалыптастыру және дамыту, жаңартылған білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендер, оқытудың белсенді әдістері мен тәсілдері, инновациялық педагогикалық технологиялар, студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Сабақты жоспарлаудың заманауи түрлерімен жұмыс істеу әдістемесін, рефлексия әдістерін таңдау технологиясы бойынша ұсыныстар алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Діндегі пәнаралық байланыс
    Несиелер: 5

    Дінтану (Дін философиясы, дін тарихы, Дін әлеуметтануы, Дін психологиясы және т.б. арасындағы әдіснамалық және семантикалық байланыстар), сондай-ақ Дінтану және гуманитарлық циклдің басқа пәндері (тарих, психология, әлеуметтану, философия және т. б.) арасындағы пәнаралық байланыстарды пайдалану ерекшеліктерін зерттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дінтану пәндерін оқытудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстандағы және шетелдегі діни білім берудің өзекті мәселелеріне арналған. Олардың ерекшеліктері білім мен тәрбиеге діндердің көзқарастары мәселелеріне бағытталған кейбір басқа пәндермен салыстыра отырып қарастырылады: Білім философиясы, Білім теологиясы, білім мәдениеті және көп конфессиялы және көп мәдениетті қоғамдағы білім әлеуметтануы, жастарды тәрбиелеу және экстремизмнің алдын алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ханафит маххабының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әлемде кең таралған ханафи масхабының әдіснамасы мен құрылымын ашу. Ханафи мазхабы арқылы әлемге және қазақ жеріне православиелік ислам мен Ақиданың сенімін тарату.Міндетті: ханафи мектебінің ерекшелігі, үкім шығару тәсілдері. Масхабтың үкімдерінің жаңа заманның талаптарымен үйлесуі. Шариғат үкімдерін шығару кезінде Әбу Ханифаның әдіснамасына кеңінен тоқталу керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстандағы тарих пен дін
    Несиелер: 5

    Пән тарихи жадыны, ұлттық кодты және халықтың символдық мұрасын қалпына келтіруге бағытталған. Бірінші, Қазақстанның мәдени-өркениеттік сәйкестігін айқындайтын негізгі тарихи оқиғалар мәнмәтініндегі дін тарихының кеңейтілген панорамасы ұсынылған. Екіншіден, еліміздің қазіргі заманғы діни картасы: зайырлы мемлекеттегі жаңа мәртебесі мен функциялары бар дәстүрлі діндер, сондай-ақ жаңа діни бірлестіктер туралы жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шығыс елдеріндегі этнос пен конфессия: қақтығыстар мен өзара іс-қимыл
    Несиелер: 5

    Пән жекелеген елдер ішінде де, әртүрлі мемлекеттер арасында да қазіргі заманғы қақтығыстардың себептері, түрлері мен салдары туралы және олардың аймақтар мен жалпы әлем деңгейіндегі қазіргі саяси жағдай тұрғысынан халықтың біртектес емес конфессиялық құрамымен байланысты ерекшеліктері туралы кешенді түсінік алуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгеруге, академиялық жазудың теориясы мен практикасын меңгеруге, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті дамытуға, академиялық және ғылыми мәтін жазуға бағытталған. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Діни және саяси экстремизм
    Несиелер: 5

    Курста ислам мысалында діни-саяси экстремизмнің мәні, оның әлемде, әсіресе Қазақстанда таралуы ашылады. Радикализм мен ваххабизм, діни-саяси экстремизм мен дәстүрлі ислам өкілдері арасындағы теологиялық келіспеушіліктер сияқты мәселелер қарастырылады. Әлемдегі және Орталық Азия мемлекеттеріндегі діни-саяси экстремизмнің ерекшелігі көрсетілген. Діни - саяси экстремизмге қарсы іс-қимылдың тәжірибесі баяндалып, проблемалары талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    тұтас педагогикалық процесс, оқыту әдістері, формалары мен құралдарының кең спектрі туралы жүйелі білімді көрсету; әртүрлі конфессиялар мен нанымдардың өкілдерінен тұратын ұжымды басқару, патриотизм рухын, толеранттылық пен діни төзімділікті ұстанады

  • Код ON2

    Шет тілін ақпаратты еркін меңгеру деңгейінде қолдана білу, мамандық бойынша әдебиеттерді оқылым, тыңдалым, конспектілеу қабілеттерін іс жүзінде қолдануы, терминологиялық аппаратты, шет тілінде академиялық жазу және ауызша коммуникация дағдыларын меңгеруі құзіреттігі

  • Код ON3

    Тарих/дінтану ғылымының алдыңғы қатарлы жетістіктерін және ЖОО-да тарихты/дінтануды оқыту әдістемесін қолдана отырып, әр түрлі типтегі сабақтарды құрастыру кезінде шығармашылық әдіс пен инновациялық технологияларды қолдана отырып жүргізу

  • Код ON4

    шет елдердің, соның ішінде Орталық Азия мен Қазақстанның тарихы бойынша тарихнаманың, тарихты зерттеудің өзекті мәселелері мен негізгі бағыттарын сыни және пәнаралық талдау, ретроспективті, салыстырмалы-тарихи және тарихты /дінтануды ғылыми зерттеудің басқа әдістері арқылы жіктеу.

  • Код ON5

    Дінтанудың, діни деректанудың қазіргі заманғы тәсілдері мен тұжырымдамаларын бағалау және салыстыру, ханафит мазхабына, діни-саяси экстремизмнің әртүрлі көріністеріне сараптамалық талдау жүргізу, ақпарат пен дереккөздерді олардың дұрыстығы, идеологиялық бағыты және ғылымы тұрғысынан түсіндіру қабілеті.

  • Код ON6

    Шығыс елдерінің (Орталық Азия, Қазақстан) тарихи дамуының тұтастығы мен үздіксіздігін сипаттайтын негізгі оқиғаларды, құбылыстар мен процестерді талдау, олардың себеп-салдарлық байланыстарын орнату, қоғам дамуының объективті заңдары туралы білімді негізге ала отырып, жергілікті тарихи-мәдени, әлеуметтік-саяси және конфессиялық процестерді сыни бағалау.

  • Код ON7

    Ғылымның тарихы мен философиясы, Тарихи-дінтанулық зерттеудің қазіргі заманғы теориясы мен әдістері, цифрлық технологиялар саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру қабілеті.

  • Код ON9

    Оқытудың барлық нысандарында ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын қоса алғанда, заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып, гуманитарлық ғылымдар саласындағы жаңа жетістіктермен жұмыс істеу құзіреттілігі;

  • Код ON10

    тарихи/діни танымның теориялық негіздерін білу, деректерге жүгіну кезінде және, тиісінше, өзінің зерттеу жұмысы барысында (зерттеу жобасы, ғылыми мақала, диссертация және т. б.) әдіснамалық рефлексия дағдысын қалыптастыру құзеттілігі.

  • Код ON11

    Әлемнің ғылыми бейнесін, жаһандық, интеграциялық процестердің даму логикасын әлемдік даму жолы ретінде білу және түсіну, діннің жаһандық тенденцияға әсерін өз бетінше тұжырымдау және баға беру қабілеті мен дайындығы.

7M01602 Тарих
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01602 Тарих (1 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01602 Тарих және география
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01602 Тарих (1 жыл)
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01602 Тарих(профильный)
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01602 Тарих
Магистратура

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top