Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03202 Қоғамдық қатынастар в "Тұран" университеті мекемесі

  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді (эссе, аннотация, реферат, мақала, тезистер және т.б.) жасау принциптерін меңгеру және оларды жазу дағдыларын меңгеру. Курс баспа басылымдарын және электрондық ресурстарды библиографиялық сипаттау тәжірибесін алуға, өзінің жазбаша жұмыстарын ресімдеуге, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну мен талқылауға, пікірталасты жүргізуге және өз ұстанымын қорғауға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлікке кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпкерліктің мәні мен түрлерін, кәсіпкердің негізгі дағдылары мен рөлін, дизайн-ойлау, кәсіпкерліктегі инновациялар, бизнестің ұйымдастырушылық негіздері, кәсіпкерліктегі қаржыны басқару, бизнестің нарықтық ортасын талдау, кәсіпкерлік қызмет мәдениеті, кәсіпкердің имиджі қарастырады. Пән нарық жағдайында кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру, ұйымдастыру және жүргізу мәселелері бойынша дағдыларды қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • PR-технологиялар
    Несиелер: 4

    «PR-технологиялар» курсының мақсаты студенттерге - кәсіби PR-қызметінің теориялық негіздерін , сонымен қатар жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы кәсіби дағдыларды меңгеруге көмектесу. Курстың міндеттері: - бизнес-құрылымдар мен әлеуметтік-мәдени сала кәсіпорындары арасындағы өзара әрекеттесудің түрлері мен әдістерін зерттеу; - PR-технологияларды қолдану ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: 1. білуі тиіс: - қазіргі қоғамдық қатынастардың құрылымын, рөлі мен орнын; 2. істей алуы тиіс: - кәсіби мәселелерді талқылауды, өз көзқарасыңызды қорғауды, құбылыстар, оқиғалар мен процестердің мәнін түсіндіруді, қорытындылар жасауды, дәлелді жауаптар беруді; 3. меңгеруі тиіс: - қоғаммен байланыс науқандарын жүргізудің технологияларын; - коммуникациялық модельдер мен PR құралдарын әр түрлі өзара әрекеттесу формаларында колдануды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән бизнесті дамыту тарихы мен түсінігін, шағын, орта және ірі бизнесті, венчурлік бизнесті ұйымдастыру мәселелерін, бизнес түрлерінің жіктелуін, бизнесті жүргізу нысандарын, бизнес субъектілерін тіркеу тәртібін, кәсіпорынның банкроттығы мен таратылуын, бизнес инфрақұрылымын құру қажеттілігін, менеджменттің негізгі принциптерін, бизнестегі персоналды басқарудың, іскерлік этиканы, бизнес жоспарлау негіздерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ел брендингі және халықаралық PR
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты мен міндеттері - қоғаммен байланыс субъектілерінің мүдделерін үйлестіруге негізделген жаппай аудиториямен және ұйымдармен өзара іс-қимылының үлгілерін зерттеу. Курсты меңгеру нәтижесінде студент: меңгеретін білімі: - PR-ның теориялық және әдіснамалық негіздері; - PR қоғамдағы рөлі мен орны, беделі, қоғамда орналасуы; - ел брендінің сипаты мен мазмұны, маркетинг, лоббирлеу, жоспарлау және бағдарламалау;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • PR және БАҚ
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты мен міндеті - студенттердің жарнамалық технологиялар мен қоғамдық қатынастарға арналған технологияларды пайдаланудың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – кәсіпкерлік қызмет үшін маркетингтік тұжырымдаманы әзірлеу үшін аналитикалық білімдер мен практикалық дағдыларды алу: нарықты зерттеу, Маркетингтік жоспарды әзірлеу, әлеуметтік медиа-маркетингті түсіну және оны пайдалану, баға саясатын қалыптастыру. Пән аясында маркетингтік талдаудың әртүрлі түрлері, тауашаларды және нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, ритейлдегі аналитика, бәсекелестік барлау, маркетингтің аналитикалық жүйесі және нәтижелерді ұсыну, тұтынушының адалдығын басқару, маркетингтік шешімдерді әзірлеу оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – кәсіпкерлік қызмет үшін маркетингтік тұжырымдаманы әзірлеу үшін аналитикалық білімдер мен практикалық дағдыларды алу: нарықты зерттеу, Маркетингтік жоспарды әзірлеу, әлеуметтік медиа-маркетингті түсіну және оны пайдалану, баға саясатын қалыптастыру. Пән аясында маркетингтік талдаудың әртүрлі түрлері, тауашаларды және нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, ритейлдегі аналитика, бәсекелестік барлау, маркетингтің аналитикалық жүйесі және нәтижелерді ұсыну, тұтынушының адалдығын басқару, маркетингтік шешімдерді әзірлеу оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Бұл курс шет тілін тереңдетіп оқытуға, тілдік, лингвистикалық білімді кеңейтуге, мамандық бойынша мәтіндерді түсіну ауқымын арттыруға, қоғамдық-саяси лексика бойынша белсенді сөздік қорын байытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнесті заңды қолдау
    Несиелер: 5

    Бизнесті заңды қолдау бизнесті жүргізуге байланысты қоғамдық қатынастарды реттейді. Білім алушылар бизнес саласындағы заңнамалармен, оның Қазақстан Республикасындағы қолдаумен және дамуымен, құқықтық қатынастар субъектілерімен, заңды тұлғалардың нысандарымен, құқықтық қабілеттілігімен, мәмілелер мен шарттарды құқықтық реттеумен, міндетті құқықтармен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құқық Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік еркіндігін қамтамасыз ететін құқықтық шарттар мен кепілдіктерді айқындайды, кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің өзара іс-қимылына, оның ішінде кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеуге және қолдауға байланысты туындайтын қоғамдық қатынастарды реттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған қазақ(орыс) тілі
    Несиелер: 5

    «Кәсіби қазақ тілін» – оқытылатын қазақ тілі форматында филологияның пәндік аясы туралы теориялық білімі жиынтығын ұсынуда студенттердің құзыретін қалыптастыратын оқу пәні. «Кәсіби қазақ тілінің» нысаны әлемдік экономика мамандығы аясында оқылатын қазақ тілінің термині мен түсінігінде білімнің негізгі бағыттарын, мәнін сипаттау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • PR-теория және практика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеті - қоғамдық қатынастар теориясы мен практикасының негіздерін зерделеу, қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайларда кәсіби қызметте қоғамдық пікірді басқару дағдыларын дамыту. Курсты меңгеру нәтижесінде студент: меңгерілетін білім: - тұжырымдамалық аппарат, қоғамдық пікірді басқару принциптері мен әдістері; - ақпараттық стратегияны жобалау;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Креативті ойлау
    Несиелер: 3

    «Шығармашылық ойлау» пәнінің мақсаты: студенттерді шығармашылық мүмкіндіктері, оларды актуализациялау және көшбасшының қызметінде тиімді пайдалану туралы білім жүйесімен таныстыру. «Шығармашылық ойлау» пәні студенттердің жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер циклында таңдаған пәндеріне жатады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұрақты даму
    Несиелер: 2

    «Тұрақты даму» пәнінің мақсаты геосаяси конфигурациясы тұрақты, сенімді, ұлттық-мемлекет ретінде интеграцияланатын әлемдік тәртіптің осындай моделін жасау кезінде аймақтың тұрақты дамуын анықтайтын маңызды сипаттамаларды айқындау үшін отандық және шетелдік сарапшылардың ғылыми көзқарастарын, сондай-ақ ұлтаралық мүдделеріне де талдау жасауға бағытталған. Курстың мақсаты: аймақтардың тұрақты дамуы мен инновациялық дамудың негізгі заңдылықтары туралы тұтас көзқарас қалыптастыру. Курс қазіргі ұғымдарды: тұрақтылықты, дамуды және аймақты зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • PR жобаларды ұйымдастыру
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты мен міндеті студенттерге PR саласында жобалық әрекеттерге біртұтас көзқарас беру, бейнелеуді қалыптастыру, беделін нығайту, нарыққа жаңа өнім шығару үшін PR-науқандарын өткізуді үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жарнама
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты мен міндеті - жарнама саласындағы теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру және компанияның коммуникация, маркетинг және маркетингтік мақсаттарын іске асыру үшін жарнаманы тиімді пайдалануды дамыту. Пән жарнаманың мақсаттарын, әдістерін, функцияларын, түрлерін, мүмкіндіктері мен құралдарын, жарнамалық коммуникация процесі, оның құрамдас бөліктері мен олардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, жарнамадағы зерттеудің негізгі түрлерін, жарнаманың шығармашылық жағын, жарнамалық науқанды ұйымдастыру мен өткізуді зерттейді. Пән компанияның жарнамалық коммуникацияларын басқару саласындағы кәсіби құзыреттерді қалыптастырады; жарнама стратегиясын қалыптастыру; жарнамалық материалдарды әзірлеу, құру және бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Телерадиожурналистика
    Несиелер: 4

    Телерадиожурналистика курсының мақсаты - студенттерге көпмақсатты және мультимедиялық ортада телевизия және радио журналистика саласындағы қажетті білім, дағдылар мен қабілеттерін беру. Курстың бағдарламасы телевизия және радио журналистиканың теориялық және тәжірибелік негіздер жиынтығын қамтиды, мультимедиялық ортада заманауи телевизия және радио журналистің жұмыс ерекшеліктерін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этносоциология және коммуникация
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты мен міндеттері –этносаралық қатынастар мен ұлттық саясат саласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыру,этносаралық қақтығыстарды реттеу мен қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логика және сыни ойлау
    Несиелер: 2

    «Логикалық және критикалық ойлау» пәнін дамытудың мақсаты студенттерді ұтымды білімдердің формалары мен әдістерімен таныстыру, олардың кәсіби қызметінде пайдаланылатын логикалық әдістер мен тәсілдерді жалпы түсінуді қалыптастыру және ұтымды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастардағы діни экстремизмнің мәселелері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - діни, экстремизм мен терроризмді ұлттық, аймақтық және жаһандық контекстегі әлеуметтік проблема ретінде талдау, жалған діни бірлестіктердің үй-жайлары, табиғаты және қозғаушы күштері туралы ұлттық және мәдени ортадағы білім мен идеяларды тереңдету. Пәннің міндеттері: - қазіргі терроризмнің табиғаты мен идеологиясын түсіну ; - терроризмнің әртүрлі түрлерімен, оның ішінде «мемлекеттік терроризммен» танысу; - тиісті концептуалды аппаратты дұрыс қолдану; - дүниежүзілік саяси процестер жағдайында халықаралық терроризмнің қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін, сондай-ақ оған қарсы тұрудың қиындықтарын түсіну; - алған білімдері мен практикалық дағдыларын күнделікті өмірде қолдана білу, олардың өмірінің қауіпсіздігіне қол жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медиялық емес коммуникациялар
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты мен міндеті - студенттерге идеяны беру негізгі элементтері, ерекшеліктері, кездейсоқ коммуникацияларды қолдану салалары (BTL және т.б.), сондай-ақ алынған білімін қолдану дағдылары, аудиторияға әңгімелесу, талқылауға қатысу, материалды талдаудың негізгі әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салалардағы PR
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты мен міндеті - жарнаманы PR, сонымен қатар өнер, ғылым, журналистика және бизнес саласы ретінде зерттеу; жарнамалық мәтiндi жарнамалық қызметтi одан әрi жетiлдiру үшiн пайдалану; бұқаралық ақпарат құралдарында жарнаманы әртараптандыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік үрдістерді басқару
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – қарқынды дамып келе жатқан қоғамды басқару саласының өзекті сұрақтары мен мәселелерін жан-жақты және жүйелі түрде зерттеу. Пән саяси, экономикалық, әлеуметтік-мәдени, идеологиялық қатынастардың кешенін қарастырады, шет мемлекеттер мен Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуының негізгі проблемаларын, сондай-ақ қазіргі заманғы жаһандық проблемаларды ашады. Курсты меңгеру нәтижесінде студент: - қоғамдық процестерді басқару жүйесін құрудың негіздерін және қоғамдық коммуникацияларға қатысушылардың өзара әрекеттесу бағытын білуі; - PR-кампанияларды ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу тетіктерін; - заманауи PR технологияларды білуі; - мемлекеттік реттеу немесе дағдарысты еңсеру саласындағы мәселелерді шешу үшін PR бағдарламасын әзірлеуді; - әлеуметтік процестерді басқару жүйесін ақпаратпен қамтамасыз ету талаптарын орындауды меңгеруі; - қоғамдық пікірді, имиджді және ұйымның беделін қалыптастыруды; - әлеуметтік процестерді басқару мәселелерін әлеуметтік зерттеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтану және бұқаралық коммуникацияның психологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты мен міндеттері - адам туралы ғылым жүйесіндегі Бұқаралық коммуникацияның рөлі туралы, ақпараттың құндылықты бағдарлар мен практикалық қызметтегі мінез-құлық модельдерін таңдауға әсері туралы ғылыми түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Журналистика жанрлары
    Несиелер: 4

    Журналистика жанрының пәнін оқудың мақсаты - қазіргі заман журналистикасының жанрлық жүйесімен танысу, әртүрлі жанрдағы журналистік материалдарды қалыптастыруда білім мен дағдыларды меңгеру, бұқаралық ақпарат құралдарына оның ақпараттық тұжырымдамасына және тұтынушылардың сұранысына сәйкес материалдарды жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Имиджелогия
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты мен міндеті - студенттерді PR-шаралар құрылымында имидждік құрылымы мен негізгі бағыттарын таныстыру; имидждік кампанияларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізудің негізгі компоненттерін айқындау; саяси имиджді қалыптастыру жолдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы қақтығыстар және оларды шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың міндеттері: студенттерді қазіргі қақтығыстарды талдауға, олардың табиғатын түсінуге үйрету, жанжалдарды талдау мен шешуге қатысатын әртүрлі теориялық мектептерге сыни тұрғыдан баға беру. Курс келіссөздерді жоспарлау туралы жан-жақты көзқарасты қалыптастыруға, келіссөздер процесінің стратегиялары мен тактикасын, оның стильдерін, техникалары мен әдістерін жасауға бағытталған. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер: қазіргі қақтығыстардың себептері туралы түсінік алады, олардың сипаты мен ерекшеліктері; қазіргі қақтығыстарды шешу мәселелері туралы білу; бітімгершілік операциялардың рөлі туралы және қақтығыстарды шешудегі санк��иялар; ығысудың және құлдыраудың негізгі тетіктерін білу; медиация мен келіссөздер туралы нақты материалды, жанжалды бейбіт жолмен шешу құралы ретінде білу; мақсаттарды, келіссөздер жүргізу әдістері мен әдістерін білу; қазіргі қақтығыстарды талдай білу, олардың табиғатын түсіну, жанжалдарды талдау мен шешуге қатысатын әртүрлі теориялық мектептерге сыни тұрғыдан баға бере білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интернет-маркетинг
    Несиелер: 5

    «Интернет-маркетинг» пәнін оқып үйрену мақсаты - бүгінгі күні маркетингтік мәселелерді шешу үшін кәсіпорындардың іскерлік қызметі барысында пайдаланылатын Интернет-маркетингтің заманауи тұжырымдамасын жүйелі түрде көрсету, интернет-маркетингтің негізгі бөлімдерін кәсіпкерлік деңгейде зерттеу, студенттерді құралдарды пайдалану бойынша білім мен дағдыларды игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Digital маркетинг
    Несиелер: 4

    Сандық маркетингтік пәннің негізгі мақсаты - қазіргі заманғы маркетингтік ойлауды қалыптастыруға үлес қосу, сандық маркетингтік стратегияларды әзірлеуге және тиісті тәсілдерді, әдістер мен құралдарды практикалық қолдануды қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін білімдер мен құзыреттерді алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Диджитал коммуникациясындағы креатив
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты мен міндеттері - студенттерде Digital-маркетингтің біртұтас түсінігін қалыптастыру, Digital-маркетингтің түрлі құралдарын қолдану түрлері мен ерекшеліктері. Курсты меңгеру нәтижесінде студентте: қалыптасатын білім: - Digital-маркетинг құралдарының көмегімен шешілетін маркетингтік стратегиялар мен міндеттердің түрлері; - интернеттегі сұранысты талдау жүйесінің көмегімен қарастырылатын өнімге сұранысты болжау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фактчекинг
    Несиелер: 4

    Фактчекинг ақпаратты тексеруді қолмен және автоматтандырылған тәсілмен қамтиды. Өз құзыреттілігін ескере отырып, жалған жаңалықтарды таратқан кезде жоғары сапалы жарияланымдарды жасауды талап ететін қазіргі заманғы журналист болу маңызды. Құзыреттілікті меңгеру үшін сізге ұсынылатын жаңалықтар сапасына мұқият болу керек, авторлықты және жазбаша сауаттылық деңгейін талдап, сыни ойлауды қажет етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнер өнімі насихаттау құралы ретінде
    Несиелер: 5

    Курс өзінің әдеби шығармаларын оның идеологиялық мазмұны мен көркемдік қасиеттеріне талдау жасауды үйретеді. Әртүрлі драма түрлерін білу. Әдеби шығармалардың ең танымал экрандық нұсқаларын білу, әдебиет ерекшеліктерін, театр мен кино өнерінің түрлерін түсіну. Әдеби мәтіндерде, театрлық қойылымдарда, фильмдерде және анимациялық фильмдерде жасырын насихат хабарларын тану мүмкіндігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жарнаманы басқару және PR
    Несиелер: 4

    «Жарнама менеджменті және PR» пәнінің мақсаты жарнаманы басқарумен байланысты студенттердің позицияларын дамыту маркетингке негізделген барлық меншік нысаны кәсіпорындарының қызметі жүйенің қалыптасуы мен дамуының объективті заңдарына негізделген жарнамалық қызметті басқару, ағымдағы жағдайды көрсету теориялық зерттеулер мен жарнама саласында практикалық даму

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • PR-дағы жағдайлық талдау
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мақсаты - жарнаманы PR, сонымен қатар өнер, ғылым және бизнес саласы ретінде зерттеу процесі; жарнамалық мәтінді жарнамалық қызметті одан әрі жетілдіру үшін пайдалану; БАҚ жарнамасын әр тараптандыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: білуі тиіс: қоғаммен байланыс нарығы туралы ақпарат көздерін; деректерді жинаудың негізгі әдістерін; істей білуі тиіс: зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, болжамдарын тұжырымдай алуды; ақпаратты жинау және талдау әдістерін қолдануды; негізделген қорытындылар шығаруды және нәтижелерді дұрыс ұсынуды; қоғаммен байланыс саласында басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қажетті ақпаратты дайындауды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дағдарысқа қарсы PR
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты мен міндеттері-қоғаммен дағдарысқа қарсы байланыстар туралы түсініктерді қалыптастыру, сонымен қатар банкроттық процедурасында дағдарысқа қарсы PR технологияларын қолдану дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мерчандайзинг
    Несиелер: 5

    Мерчандайзинг курсының мақсаты студенттерді сауда-саттықтың теориялық негіздерімен таныстыру және мерчандайзингті ұйымдастыруға, басқаруға және жоспарлауға кәсіби тәжірибелік дағдыларды игеруге көмектесу болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • БАҚ-ның құқықтық негізі
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - бұқаралық ақпарат құралдарының қызметіне байланысты туындайтын әлеуметтік қатынастарды реттейтін нормалардың жиынтығы ретіндегі құқықтың мәні мен рөлін ашу, бұқаралық ақпарат құралдарының материалдарын жасау мен пайдалануды, олардың жауапкершілігін, сондай-ақ медиа ұйымдардың құрылуына, жұмыс істеуіне және жабылуына байланысты жауапкершілікті алуды үйретуді, Қазақстандағы және шет елдердегі редакторлар мен журналистердің кәсіби қызметтерімен және халықаралық және отандық сот практикасының бұқаралық ақпарат құралдарының қызметіне әсерімен таныстыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: 1. Білуі тиіс: - бұқаралық ақпарат құралдарындағы негізгі ұ��ымдар мен заңдарды; 2. істей білуі тиіс: - бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы құқықтық білімді тереңдетуге және өз бетінше шешімдер қабылдауға; 3. меңгеруі тиіс: - қазіргі заманғы демократия мен нарықтық экономика жағдайындағы бұқаралық ақпарат құралдарының рөліне тәуелсіз құқықтық талдау жасау дағдыларын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық кеңістіктегі мифтер
    Несиелер: 5

    Курс әртүрлі өнер түрлерінде (көрнекі, әдебиет, театр, кино, анимация, музыкалық және шоу-бизнес, компьютерлік ойындар), қолданбалы өнерге қалай қолданылатындығын түсіндіретін миф туралы түсінік, сондай-ақ қазіргі заманғы мәдениеттегі неомиологияны зерттейді. , дизайн, құрылыс, тұтыну тауарларын өндіру, сервистік қызмет көрсету және жарнама

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Медиа-жоспарлау
    Несиелер: 6

    Оқу курсының мақсаты қазіргі қоғамдағы бұқаралық коммуникация жүйесінің жұмысына, жарнаманы іске асыру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға негізделген медиа-жоспарлау саласындағы заңдылықтарды анықтау бойынша білім мен дағдыларды игеру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: білуі тиіс: медиа-жоспарлаудың негізгі ұғымдарын, мәліметтер базасы негізінде медиа-зерттеу жүргізу әдістерін; істей білуі керек: медиа-жоспар құру үшін медиа-жоспарлау саласындағы теориялық білімдерін қолдана алуды, сандық және сапалық көрсеткіштерді қолдана отырып, медиа-жоспар құрылымының тиімділігін бағалауды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиа-зерттеулер және медиа-өлшеулер
    Несиелер: 6

    «Медиа-зерттеулер және медиа-өлшеулер» пәнін меңгеру мақсаты: Студенттердің бұқаралық ақпарат құралдарын өлшеу және медиа-зерттеуді ғылыми білімдер мен практикалық қызмет саласы ретінде қалыптастыру туралы тұтас көзқарасын қалыптастыру, бұқаралық ақпарат құралдарын зерттеудің қазіргі заманғы әдіснамасын теориялық және тәжірибелік меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкердің жеке тиімділігі
    Несиелер: 5

    Пән аясында мақсатқа ұмтылушылық, жаңашылдық, күйзеліске төзімділік, сендіре білу, конфликтілермен жұмыс істей алуы сияқты кәсіпкерлік іс-әрекетте жетістікті анықтайтын сапалар мен дағдылар меңгеріледі. Пәннің мақсаты: студенттерде тиімді ұйымдастыруға және кәсіпкерлік іс-әрекетті жүргізуге қажетті тұлғалық және тұлғааралық құзыреттіліктерін үйрету және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық лоббизм
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты мен міндеті - лоббизмді саясатқа топтық қатысу түрі ретінде қарау; саясатқа топтық қатысу феноменін зерттеудің жалпы теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастыру; лоббистік мекемелердің пайда болуының тарихи себептері және олардың өзара байланысы азаматтық қоғамның қалыптасуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық соғыс
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты мен міндеті - студенттерге ақпараттық соғыс, ақпараттық қару, оны дамыту құралы және талдау әдістері туралы идеяларды беру; ақпараттық соғыс себептері, дағдарыстық жағдайларда ақпараттық басқару дағдыларын дамыту Пәнді меңгерген студент: 1. Білуі тиіс: - ақпараттық соғыс, қарсы пропаганда, қарсы жарнама алгоритмдерін айыра білуді; - ақпараттық партизан соғысын жүргізудің маңызды нюанстары және оған бейімделу мүмкіндіктері туралы түсінікке ие болуды; 2. жасай білуі керек: - арнайы ақпараттық іс-шараларды дайындап, қолдана білуді; 3. білуі керек: - арнайы ақпараттық оқиғаларды дайындау үшін бастапқы материалдарды жылдам және тиімді іріктеу дағдыларын; - жүргізіліп жат��ан ақпараттық соғысты тез түсіну және оның субъектілерін анықтау дағдыларын; өздеріне немесе достық ұйымдарға қатысты арнайы ақпараттық іс-шаралардан болатын залалды азайту дағдыларын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Келіссөз процесінің психологиясы
    Несиелер: 3

    Студенттердің келіссөздер жүргізудің әлеуметтік-психологиялық технологиялары туралы білімін меңгерген, әртүрлі жағдайларда келіссөз жүргізу әдістерін меңгерген студенттердің «Келіссөз процесінің психологиясы» пәнін меңгеру міндеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке табыс және көшбасшылық психологиясы
    Несиелер: 3

    «Жеке жетістіктер мен көшбасшылық психологиясы» пәнінің мақсаты студенттердің көшбасшылықтың теориясы, принциптері және негіздері туралы негізгі, кәсіби білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ басқарудағы көшбасшылық дағдыларды қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және команда құру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - бастапқы бизнесті басқару және оны қаржыландыру саласындағы негізгі талдамалық және аспаптық дағдыларды алу. Пәннің шеңберінде бизнес-идеядан қаржыландыру іздеу, бизнес құрылымын құру және іске қосу операциялары, старт-ап-компанияларға арналған бағдарламалар мен қолдау схемалары, старт-аптардың табыстары туралы әңгімелер, бизнесті қолдауға және кеңейтуге арналған әлеуметтік желілерді құру мен дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаһандану және мәдениетаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты мен міндеттері: студенттердің мәдениеттер арасындағы қарым-қатынастың әртүрлі деңгейлері мен формалары және жалпы заңдылықтары туралы жүйелі білімдері мен түсініктерін қалыптастыру; қазіргі мәдениетаралық қарым-қатынас процестерін талдауда оларды қолдану дағдыларын меңгерту; жастарды көп мәдениетті кеңістікте тәрбиелеу. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: 1. білуі тиіс: - тәрбиелеу жүйесінің барлық бағыттарын ескере отырып көп мәдениетті кеңістікті модельдеудің механизмдері мен принциптерін, білім беру бағдарламаларының мазмұнына қойылатын талаптарды және этникалық, әлеуметтік-психологиялық және мәдени мәселелерді; 2. істей ��луы тиіс: - жастар ортасында этносаралық байланысты ұйымдастырудың мәселелерін талдап, анықтап, тұжырымдай білуді; 3. меңгеруі тиіс: - көп мәдениетті кеңістікте қабылданған әртүрлі ұлттар мен этникалық қауымдастықтардың моральдық, құқықтық нормалары мен құндылықтарын ескере отырып, өздерінің кәсіби қызметін қоғамдық өмірдің түрлі салаларында жүзеге асыру тетіктерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сторителлинг
    Несиелер: 4

    «Сторотеллинг» пәнін оқудың мақсаты: студенттердің жобаны дайындау және іске асыру үшін ақпаратты жинау, талдау, құрылымдау дағдыларын дамыту; әртүрлі платформаларда жобалар жасау кезінде арнайы жабдықтармен және бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларын дамыту; медиа-жобаларды дайындауда жеке және топтық жұмыс дағдыларын қалыптастыру, идеяны әзірлеуден бастап жобаны жүзеге асыруға дейінгі мультимедиялық жобаны құрудың технологиялық тізбегі туралы түсінікті қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент міндетті: мультимедиялық жобаларды жасауды, дайындауды және құру процестері мен технологияларын білуі керек; жоба идеясын дамыта білуді, әңгімелеу (мультимедия��ық және интерактивті) құралдарын дұрыс таңдауды, дайын мультимедиялық жобаны ұсынуды және қорғауды; интерактивті элементтері бар мультимедиялық жобаларды құруды, жоба тобы мен оның аудиториясында қарым-қатынас құруды, медиа-жобаны ұсыну және қорғау дағдыларын меңгеруді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастардың ақпараттық аспектісі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты мен міндеті - студенттерге қазіргі халықаралық қатынастардағы ақпараттың рөлі туралы толық түсінік беру. Пәннің міндеттері теориялық көзқарастарды, сыртқы саяси қатынастарды ақпараттандыру жағдайында өзгерту мүмкіндіктерін салыстыру болып табылады. Жаңа ақпараттық технологиялардың қазіргі халықаралық қатынастарға әсері туралы нақты түсінік беру (оның ішінде халықаралық қатынастардағы мемлекеттің рөлінің өзгеруі және халықаралық қақтығыс формаларының өзгеруі); халықаралық қатынастарды зерттеудегі жаңа ақпараттық технологиялардың әсерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • SMM
    Несиелер: 4

    «SMM» курсының мақсаты - насихаттаудың тиімді стратегиясын қалыптастыру, дұрыс деректерді талдау және статистикалық жинау; әлеуметтік медианың дамуы мен жұмыс істеуінің қазіргі заманғы модельдерін меңгеру; әлеуметтік медианы маркетингтік жоспарлау және бағалау құралдарын қолдану арқылы тәжірибе жинау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс тіліндегі іскерлік қарым-қатынас этикасы
    Несиелер: 5

    «Мамандандырылған елдің іскерлік қатынастар этикасы» пәнінің мақсаты: іскери серіктестердің ұлттық ерекшеліктерін ескере отырып, іскери қатынастар этикасының заманауи нормалары мен стандарттары туралы түсінік қалыптастыру; іскери серіктестердің ұлттық ерекшеліктерін ескере отырып, іскери байланыстың теориялық және практикалық аспектілерінің мәнін ашу; шешендік өнер мен дау өнерінің шеберлігін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік желілердегі PR
    Несиелер: 3

    «Әлеуметтік желілерде PR» пәнінің мақсаты Интернеттегі тиімді PR-коммуникацияның студенттердің теориялық идеяларын және практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курстың мақсаты: тиімді PR-коммуникацияны қамтамасыз ету үшін қазіргі уақытта әлемде және Қазақстанда қолданылатын Интернет-технологияларды кешенді түсінуді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұйымдардағы PR-қызметін талдау
    Несиелер: 4

    Зерттеудің қазіргі заманғы PR-мамандарының қызметіндегі орны мен рөлі туралы студенттердің білімдерін қалыптастыру, жүйелік талдау, ақпаратты жинау және өңдеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Ұйымдардағы PR-қызметін талдау» пәнін оқу мақсаттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғамдық пікірді қалыптастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеттері - студенттерде "қоғамдық пікір"ұғымының мәні мен негізгі элементтері туралы білімді қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студентте: қалыптасатын білім: - қоғамдық пікірді қалыптастыру; - қоғамдық пікірді басқарудың негізгі әдістері; - ақпараттық-насихаттық науқандар мен іс-шараларды жүзеге асыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • PR Консалтинг
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеттері –студенттердің қазіргі қоғамда жарнама және PR институттарының қызмет етуін, жарнама және PR саласында қызмет көрсетудің консалтингтік саласының ерекшеліктерін оқып-үйрену

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Жазбаша және ауызша мәдениетін меңгергендігін көрсетіп, тұлғааралық және кәсіби өзара әрекеттесу міндеттерін шешу үшін көптілді және көпмәдениетті мәселелерді шешуге қабілетті, өз көзқарасын дәлелді баяндай білу дағдысы

  • Код ON2

    Нарық пен бизнес-үдерістерді талдауға, кәсіпкерлік қызметте жетістікке жету үшін басқарудың заманауи әдістерін қолдануға қабілетті

  • Код ON3

    Командада жұмыс істей алады, салааралық коммуникацияларды және көшбасшылық қасиеттерді, жақсы тіл табыса білу дағдыларын меңгерген

  • Код ON4

    Жаңа жағдайларға бейімделуге және ішінара белгісіздік режимінде жұмыс істеуге, дербес, автономды шешімдер қабылдауға қабілетті

  • Код ON5

    Мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу үшін жетекшілікпен және командада жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON6

    Аймақты дамыту, қоршаған ортаны жақсарту әлеуметтік-экономикалық мәселелерін шешуге қабілетті

  • Код ON7

    Сыни талдау негізінде стандартты кәсіби жағдайларда шешім табуға, жеке кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті

  • Код ON8

    Халықаралық қатынастар ортасының негізгі сипаттамаларының динамикасын бақылау және олардың Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігіне әсерін түсіну дағдыларын көрсетуге қабілетті

  • Код ON9

    Қойылған міндеттер деңгейі шеңберінде диалог, хат алмасу,келіссөздерді шет тілінде жүргізуге қабілетті

  • Код ON10

    Аудиториямен, оның ішінде шетелдік аудиториямен жұмыс істеуге қабілетті

  • Код ON11

    Әлемдік экономикалық, экологиялық, демографиялық, көші-қон процестеріне бағдарланып, планетарлық ортаның, әлемдік экономика мен әлемдік саясаттың өзара ықпал ету тетіктерін түсінуге қабілетті

  • Код ON12

    Дипломатиялық құжаттар, жобалар, келісімдер, келісім-шарттар, іс-шаралар бағдарламаларын жасауға қабілетті

6B03202 6B03202 - Қоғаммен байланыс
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03202 Конвергенттік журналистика
Бакалавриат

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03202 Халықаралық журналистика
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03202 Сандык журналистика
Бакалавриат

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03202 Қоғаммен байланыс және адами ресурстар (PR&HR)
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03202 Журналистика (ТВ және Мультимедиа)
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B03202 Медиа-журналистика
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03202 Қоғаммен байланыс
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B042 Журналистика және репортер ісі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top