7M01505 Биология в ҚарМУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орта және жоғары білім беру саласында кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін биология және оқыту әдістемесі саласында ғылыми-зерттеу және педагогикалық құзыреттілікке ие жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Теориялық биология
Несиелер: 5Теориялық биологияның негізі. Жүйелердің жалпы теориясы. Тұрақты тепе-теңдіктің іргелі биофизикалық принципі. Теориялық биологияның негізгі даму бағыттары: эволюциялық (биологиялық эволюция теориясы), физика-химиялық (молекулалық биология) және жүйелік (жүйелердің жалпы теориясы). Тіршілік құбылысының қолданбалы принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Ғылымның тарихы мен философиясы оның тарихи дамуындағы және өзгермелі әлеуметтік-мәдени контекстіндегі ғылыми танымның жалпы заңдылықтарын зерттеу ретінде. Ғылым философиясы және ғылым әдіснамасы. Ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт ретінде және мәдениеттің ерекше саласы ретінде. Қазіргі заманғы өркениет мәдениетіндегі ғылым. Ғылыми танымның ерекшеліктері. Қоғам өміріндегі ғылымның қызметтері. Ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының тарихи дамуы. Ғылыми қауымдастықтар және олардың тарихи түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазіргі мектепте биологияны оқыту
Несиелер: 4Қазіргі мектептегі оқыту технологиялары. Оқыту технологияларының әртүрлілігі және жіктелуі. Оқыту технологиясын жобалаудағы маманның се-мантикалық іздеу қызметі. Қазіргі заманғы дәстүрлі оқыту. Проблемалық оқыту технологиясы. Модульдік оқыту. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Жобалық оқыту технологиясы. Оқытудың интерактивті технологиялары. Кейс-стади технологиясы. Сыни ойлауды дамыту технологиясы. Тест технологиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Биологияны оқыту әдістемесінің заманауи мәселелері
Несиелер: 4Қазіргі биологиялық білімнің ерекшеліктері және биологияны оқыту әдістері. Биологияны оқыту әдістемесінің заманауи мәселелері. Биологияны оқытудағы құзыреттілік тәсіл. Биологиядан оқушылардың әмбебап оқу жетістіктерін қалыптастыру. Биологияны оқытуды ұйымдастырудың заманауи формалары мен әдістері. Биологияны оқытудағы жүйелік-әрекеттік және сараланған тәсілдер. Жеке тұлғаға бағытталған оқыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Курстың қысқаша мазмұны: Жоғары білімнің заманауи парадигмасын, оның мазмұнын негіздейді. Жоғары мектепте оқыту процесінің қозғаушы күші мен принциптерін анықтайды. Жоғары мектептегі заманауи дидактикалық концепциялардың ерекшеліктерін анықтайды. Заманауи білім беру технологиялары саласындағы білімдерін көрсетеді. Жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастырудың тиімді және тиімді нысандарын таңдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Кәсіби қызметтегі шет тілі. Күнделікті қарым-қатынас. Лексикалық минимум. Шет тіліндегі кәсіби құжаттамамен жұмыс істеу үшін қажет грамматикалық минимум. Зерттелетін тілдің синтаксистік құрылымдары. Кәсіби мәтіндердің лингвистикалық ерекшеліктері. Шет тілін меңгерудегі өзіндік жұмыс тәсілдері. Педагогикалық мамандық және кәсіби шет тілі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Басқару психологиясы тәуелсіз ғылыми пән ретінде. Басқару жүйесіндегі тұлға және оның әлеуеті. Ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектісі ретінде. Топтық динамика механизмдері. Басқарушылық қарым-қатынас. Ұйымның мотивациясы мен тиімділігі. Жанжалдың психологиясы және оны шешу жолдары. Басқарушылық шешімдер қабылдаудың психологиялық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Физиологияның заманауи аспектілері
Несиелер: 4Физиологияда қолданылатын зерттеу әдістері. Биологиялық білімді дамытудағы физиологияның рөлі. Физиологияның басқа ғылымдармен байланысы. Цитофизиология. Жүйке жүйесінің физиологиясы. Қозғалыс жүйелерінің физиологиясы. Эндокриндік жүйенің физиологиясы және эндокриндік бездердің жұмыс істеу механизмдері. Қанайналым және тыныс алу жүйесінің физиологиясы. Тамақтану және ас қорыту физиологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жануарлар эволюциясы мен систематикасы
Несиелер: 4Жануарлар эволюциясының ерекшеліктері. Қақпақтардың эволюциясы. Қаңқа эволюциясы. Асқорыту жүйесінің эволюциясы. Тыныс алу жүйесінің эволюциясы. Қанайналым жүйесі эволюциясының негізгі кезеңдері. Жануарлардың жүйке жүйесінің эволюциясы. Эмбриогенезде омыртқалылардың сезім мүшелерінің қалыптасуы. Шығару жүйелерінің түрлері және олардың эволюциясы. Репродуктивті жүйе эволюциясының негізгі кезеңдері. Ароморфоздар. Жануарлар жүйесінің сипаттамасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Биологиядағы инноватика
Несиелер: 5Инноватика инновацияның ғылыми негізі ретінде. Инновация түрлері. Биологиядағы инновациялық теориялар. Негізгі ұғымдар мен терминология. Қазіргі биология ғылымындағы инновация теориясының рөлі. Инновациялық қызметтің тарихи тәжірибесі. Инновацияның қоғам өміріндегі рөлі. Биологиялық зерттеулердегі инновациялық белсенділіктің қазіргі деңгейін талдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Биологиядағы заманауи қолданбалы әдістер
Несиелер: 5Биологиядағы заманауи қолданбалы әдістер. Ғылым және ғылыми дүниетаным. Ғылыми зерттеу. Биологиядағы ғылыми зерттеудің жеке және арнайы әдістері. Ғылыми таным әдістерін қолдану. Зерттеу мінез-құлқы. Ғылыми шығармашылық әдіснамасы. Ғылыми сөйлеу стилінің түрлері. Эксперименттік зерттеу әдістері. Эксперимент нәтижелерін статистикалық өңдеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жануарлар әлемінің филогениясы
Несиелер: 4Филогенетикалық систематиканың негізгі ұғымдары, терминдері, принциптері мен әдістері. Омыртқасыз жануарлардың филогениясын қайта құруға негізделген кладистік әдіс. Монофилетикалық таксалар. Симплезиоморфия. Парафетикалық таксалар. Полифилетикалық таксалар. Гомологиялық және аналогиялық белгілер. Protista, Metazoa филогениясы мен систематикасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Заманауи биология
Несиелер: 6Заманауи биология: іргелі және қолданбалы аспектілер. Биологияны зерттеудің заманауи әдістемелік тәсілдерін талдау. Жасушалық және репродуктивті биология мәселелері. Биологиядағы және биомедицинадағы нанотехнология. Жаңартылатын энергия көздерін тиімді пайдалану үшін жаңа биотехнологияларды әзірлеу. Биосфераны сақтаудың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Биологияны концептуалды оқыту
Несиелер: 4Биологияны оқытудың дәстүрлі әдістері мен құралдарымен интеграциядағы тұжырымдамалық оқыту идеялары. Оқу қарқындылығын талдау. Жаратылыстану ғылымдары саласындағы заманауи жетістіктерді есепке алу, жаңа деректерді оқушыларды биологияны оқуға ынталандыру үшін ресурс ретінде пайдалану. Интерактивті орта құру. Оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін есепке алу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Экожүйелер динамикасын зерттеудің зоологиялық әдістері
Несиелер: 4Жүйелік тәсіл. Заттай бақылаулар. Эксперимент. Модельдеу. Табиғи объектілер мен процестердің жай-күйін режимдік мониторингтік бақылау. Табиғи және жасанды (техногендік) объектілерді талдамалық зерттеу. Морфологиялық параметрлерді зерттеу. Бағалаудың статистикалық әдістері. Қашықтықтан зерттеу әдістері және арнайы картография әдістері. Әлеуметтік демография әдістері. Табиғи және жасанды объектілерді паспорттау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ғылыми және ғылыми- техникалық қызмет нәтижелерін коммерциализациялау
Несиелер: 5Ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландырудың теориялық және практикалық негіздері. Ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландырудың ерекшелігі. Ғылыми-білім беру және экономиканың нақты секторы үшін ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландырудың маңызы. Ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыруды жүзеге асыру саласындағы нормативтік-құқықтық реттеу. Ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыруды іске асыру тетіктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Білім берудегі ғылыми зерттеулерді практикаға енгізу
Несиелер: 5Ғалымдар мен педагог-практиктердің шығармашы-лық достастығы. Педагогикалық зерттеу нәтижелерін практикаға енгізу жолдары. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін практикаға енгізудің ерекшелігі мен күрделілігі. Педагогикалық тәжірибе мен зерттеудің тиімділік дәрежесінің критерийлері. Білім берудегі ғылыми зерттеулерді практикаға енгізу тетіктері: отандық және шетелдік тәжірибе.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Биологиялық жүйелердегі циклдік процестер
Несиелер: 4Циркадиандық биологиялық ырғақтарды реттегіштер. Биологиялық уақыт мәселесі. Биологиялық ырғақтардың тіршілік ету ортасының ырғақтарымен салыстырылуы. Жануарлар мен өсімдіктердегі ультрадыбыстық ырғақтар. Циркадиандық ырғақтардың онтогенезі. Жануарлар санының динамикасындағы циклдік және циклділіктің мүмкін себептері. Биологиялық жүйелердегі циркадиандық сағат гендерінің рөлі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Биологияны шет тілінде оқыту
Несиелер: 5Ағылшын тілінде биологиядағы негізгі ұғымдар мен заңдылықтар туралы теориялық білімді қалыптастыру әдістемесі. Биологиялық пәндерді ағылшын тілінде оқыту, әдістері, формалары және құралдары. Студенттердің шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруы және өзін-өзі дамыту шарттары. Білім алушылардың ағылшын тіліндегі сөздік қорын молайту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Хронобиология
Несиелер: 4Биологиялық ырғақтар туралы негізгі ұғымдар. Хронобиология әдістері. Бейімделудің хронобиологиялық аспектілері. Мәдени құбылыстардағы, әлеуметтік құбылыстардағы, тарихтағы, экономикадағы ғарыштық ырғақтар. Күнделікті ырғақтардың бейімделу рөлі. Маусымдық ырғақтар. Ритм ұйқы-ояту. Биологиялық сағат. Өмір сүру ортасының ырғақты құрылымы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
STEM-заманауи білім беру кеңістігіндегі технологиялар
Несиелер: 4STEM-технологиялардың пайда болуы. Қазіргі кезеңде Қазақстан Республикасында STEM-білім беруді дамыту. Жалпы білім беретін мектепте STEAM технологиясын қолдану. Steam-білім берудегі жобалау және кейс-технологиялар. STEM-білім беру үдерісінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану. STEM-білім берудің тиімділігін бағалау әдістемесі. Болашақ тәрбиешілерді оқытудың тиімділігі критерийі ретінде білім алушылармен STEAM жобасын құру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Биологиялық білім беру теориясы мен практикасы (ағылшын тілінде)
Несиелер: 5Білім беру үдерісіндегі көптілділікті Қазақстанның жастарында көпмәдениетті тұлғаны қалыптасты-рудың негізі ретінде қарастыру. Қазіргі көпмәдени-етті және көптілді дүниенің талаптарын ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеу. Жаратылыстану циклінің пәндерін ағылшын тілінде оқыту. Ағылшын тіліндегі биология, биологиялық термин-дер бойынша базалық білімге қойылатын талап-тар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Зоологиядан тәжірибелік зерттеулер
Несиелер: 4Қазіргі зоологиялық әдістердің ерекшеліктері. Экологиялық және фаунистік зерттеулер. Жануарлардың кеңістіктік орналасуы мен көбеюін зерттеу әдістері. Құстардың маусымдық қоныс аударуын зерттеу. Салыстырмалы және абсолюттік есепке алу әдістері. Фаунистік зерттеулердің әдіснамасы. Кеңістіктік-типологиялық құрылымы және жіктелуі. Табиғатты ұтымды пайдаланудағы жануарлар популяциясын экологиялық-экономикалық бағалаудың рөлі. Деректер банктері, ГИС-технологияларды пайдалану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON2
Биология саласындағы заманауи білім беру педагогикалық технологияларын өз бетінше терең меңгеру үшін білім, білік және дағдылар кешенін қолданады.
-
Код ON4
Өзінің зерттеу тұжырымдамасын орындау үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады, ғылыми қызмет нәтижелерін практикалық пайдалану тәсілдерін әзірлейді.
-
Код ON7
Биологиялық процестердің молекулярлық механизмдерін талдайды; заманауи аппаратураларды пайдалана отырып, далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық объектілермен жұмыс істеудің ақпараттық эксперименттік әдістерін таңдайды.
-
Код ON9
Хронобиология мен эволюциялық биологияның теориялық ережелерін практикалық іске асыру мүмкіндіктерін бағалайды; табиғат туралы заманауи құндылық түсініктері негізінде ғылыми-зерттеу қызметінің тәсілдерін әзірлейді.
-
Код ON3
Кәсіби қарым-қатынаста ағылшын тілінде биологиялық терминологияны қолданудың нюанстарын түсіндіреді.
-
Код ON10
Биологияны оқытудың негізгі әдістерін саралайды, өзінің кәсіби қызметінде пайдалану үшін ЖОО мен орта арнайы білім беру мекемелерінде іске асырылатын инновациялық педагогикалық технологияларды іріктейді.
-
Код ON8
Ғылыми эволюциялық биология саласындағы өзекті мәселелерді шешудің нұсқаларын ұсынады; экожүйелердегі жануарлардың рөлін түсіндіреді.
-
Код ON5
Өзіндік тиімді шығармашылық және зерттеу қызметінің дағдылары мен дағдыларын меңгереді; өзінің ғылыми жұмысының нәтижелерін коммерцияландыру нұсқаларын ұсынады.
-
Код ON6
Биологияның әртүрлі салаларында заманауи ғылыми жетістіктерді табысты игеру үшін теориялық және практикалық ғылым саласындағы білімді тереңдетеді және дағдылар көлемін кеңейтеді.
-
Код ON1
Философия, педагогика және психология саласында, өз зерттеулерінің тәжірибесінде тұрақты білім мен дағдыларды көрсетеді.
-
Код ON11
Өзінің кәсіби қызметінде оқу сабақтары мен оқу-тәрбие процесінің іс-шараларын өткізуде қолданылатын қазіргі заманғы IT-технологиялардың тізбесін кеңейтеді.
-
Код ON12
Оқу ортасын байыту және білім алушылардың уәждемесін арттыру үшін АКТ пайдаланудың жаңа жолдарын әзірлейді.
7M01505 Биология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01505 Биология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Биология (бейіндік)
МагистратураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Биология (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2
МагистратураТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Биология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Биология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Білім берудегі биология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі