Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Биология пәні мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Зоология
    Несиелер: 5

    "Зоология" курсының мақсаты-студенттерді жануарлар әлемімен, оның дамуымен, адам үшін негізгі ерекшеліктерімен және маңыздылығымен таныстыру. Міндеттері: хордалық жануарлардың кіші түрлері мен кластарының ерекшеліктерін жоғарыдан төменге қарай қарастыру; әртүрлі жүйелі топтардағы Жануарлардың анатомиясы, морфологиясы, физиологиясы және биохимиясының ерекшеліктерімен, олардың күрделенуімен танысу; омыртқалы жануарлардың бір-бірімен және омыртқасыздармен филогенетикалық байланысын бақылау; зерттелген топтың мысалында жануарлар әлемінің эволюциясы туралы түсінік қалыптастыру; омыртқалы жануарлардың экологиялық байланыстарын қадағалаңыз және олардың заңдылықтарын анықтаңыз; зоология ғылымының адам іс-әрекеті практикасымен байланысы туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: жалпы биологияның қалыптасқан тұжырымдамалары негізінде ботаника бойынша оқушылардың білімін тереңдету және жүйелеу. Курстың міндеттері: 1. Ботаника саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру; 2. Логикалық ойлауды, жазбаша және ауызша сөйлеуді, ойлау мен шешім қабылдаудың дербестігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау; 3. Білім беру процесінің жалпыадамзаттық құндылықтарға бағытталуы, табиғаттың адам өміріндегі және табиғаттың одан әрі өмір сүруіндегі рөлін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    «Өсімдіктердің систематикасы» курсының мақсаты студенттерді өсімдіктердің құрылысы мен тіршілігіне тән белгілермен, олардың биологиялық әртүрлілігімен, сонымен қатар өсімдіктердің маңызды топтарын жіктеу принциптерімен таныстыру. Пәнді оқудың негізгі міндеттері: Курсты өту негізінде анықтаудың салыстырмалы морфологиялық әдісінің негіздерін меңгеру, өсімдіктер әлемінің классификация негіздерімен танысу. Пәнді оқу нәтижесінде студент: Білу керек: әртүрлі жүйелік топтағы өсімдіктердің негізгі сипаттамаларын, өсімдіктер дүниесінің көптүрлілігін, оның эволюциясын, өсімдіктердің табиғаттағы және адам әрекетіндегі рөлін. Істей білу: өсімдіктерді жинау, оларды кептіру, таңбалау, қарастырылып отырған объектінің жүйелі тиістілігін өз бетінше анықтау, алған білімдерін ғылыми, өндірістік және практикалық мәселелерді шешуге қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Базалық шет тілі (B1деңгейі)
    Несиелер: 5

    "Базалық шет тілі" пәнін оқытудың мақсаты білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өздігінен білім алу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы бірыңғай түсінікті қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы теріс әсерінен қорғауды құру болып табылады. Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Антропология
    Несиелер: 5

    Мақсаты студенттерде адамзаттың биологиялық (түр) бірлігі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курстың міндеттері: антропологияны зерттеу нәтижесінде студент адамның жануарлар әлеміндегі орны, оның шығу тегі, социогенезі туралы түсінікке ие болуы керек; теория мен практиканың қандай аспектілері физикалық антропологияның мәліметтерін, осы пән бойынша зерттеудің сипаты мен әдістерін білуі керек; адамның постнатальды онтогенезі, Конституциясы, популяциялық полиморфизм және политипия туралы түсінікке ие болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ботаника практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Өсімдіктер дүниесінің көптүрлілігі, құрылысы мен даму заңдылықтары туралы жан-жақты білім беру. Пәннің міндеттері 1. Жалпы өсімдік организмінің және оның жеке мүшелерінің сыртқы және ішкі құрылысын зерттейді. 2. Жеке таксон өсімдіктерінің даму, тіршілік етуі, таралу аймағы, көбею циклдері мен көбею әдістерін, олардың онто- және филогенезін зерттеу. 3. Ботаника саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің тірі материяның жасушалық деңгейінің қызметі мен атқаратын рөлін, эмбриональды даму заңдылықтарын оқытуға бағытталған. Пән жасушалардың құрылысы, олардың түрлері, бөліну заңдылықтары, даму заңдылықтары, негізгі жасушаішілік процестер, жасушалық цикл, бластула, гаструла, нейрула сатыларының түзілуі, жыныс жасушаларының алуан түрлері және әртүрлі таксономиялық топтардың организмдерінің дамуының соған байланысты заңдылықтары туралы дәстүрлі алғашқы білімді де алуды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-органдардың құрылымын тұтас қабылдау, адам денесінің құрылымы және оның мүшелері мен жүйелерінің функциялары туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің міндеттері: -органдардың құрылысын, функциясын және топографиясын, органдардың анатомиялық-топографиялық өзара қарым-қатынасын зерттеу; - құрылым мен функцияның өзара тәуелділігі мен бірлігі, онтогенез процесінде олардың өзгергіштігі туралы білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    "Критериалды бағалау технологиялары" пәнінде критериалды бағалаудың ғылыми-педагогикалық негіздері, критериалды бағалаудың даму тарихы, критериалды бағалаудың түрлері (формативті және жиынтық), оларды қолдану, оқушылардың үлгеріміне қол жеткізу құралы ретінде портфолио құру, Өлшеу техникасының критерийлерін меңгеру, кері байланыс орнату, өлшемшарттар негізінде бағалау жүйесіне көшу кезінде ата-ана бақылауын жүзеге асыру әдістері көзделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Өсімдіктердің маңызды топтарының өнімділігінің қалыптасуының физиологиялық, биохимиялық және морфогенетикалық элементтерін, тіршілік процестерінің ерекшеліктерін зерттеу. Осыған байланысты онтогенездің периодизациясының, вегетативтік және генеративті сфералардың дамуының, тұқымдар мен жемістердің тыныштық, өну, пісіп-жетілу физиологиясының жалпы мәселелері қарастырылады. Міндеттері: ботаниканың өсімдіктерді зерттеудегі ғылыми көзқарасын негіздеу және осы бағыттағы білімдерді жинақтау; ұлпалардың, өсімдік мүшелерінің анатомиялық-морфологиялық құрылысын, онтогенез және филогенез процесінде атқаратын қызметтері мен түзілуін оқу; өсімдіктер мен қоршаған ортаның байланысын зерттеу. Студенттердің ғылыми-материалистік дүниетанымын, табиғатты өзара байланысты және өзара байланысты құбылыстар мен процестердің жиынтығы ретінде қарастыруды, табиғат құбылыстарының себеп-салдарлық байланыстарын талдап, анықтай білуді де курстың маңызды міндеті ретінде қарастырған жөн.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биологияны оқытудың теориялық және әдістемелік тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастыру, білім алушыларға биологиядан білім беру процестерінің заңдылықтарын ашу. Пәннің міндеттері: - өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру, кәсіби қызметті жүзеге асыру мотивациясын қалыптастыру; - оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын меңгеруге ықпал ету; - болашақ педагогтердің кәсіби ойлауын және олардың оқушылардың жас, гендерлік, жеке - типологиялық ерекшеліктерін іргелі білім негізінде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру бойынша практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 5

    "Микробиология және вирусология" дәрістік курсының мақсаты Микробиология және вирусология саласындағы соңғы жетістіктермен танысу болып табылады. Микробиологияның қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады: микроорганизмдердің бір-бірімен және басқа организмдермен (вирустармен, өсімдіктермен, жануарлармен, адаммен) өзара қарым-қатынасы, микроорганизмдердің негізгі топтарының конструкциялық және энергетикалық метаболизмінің ерекшеліктері, олардың тағамдық қажеттіліктері, прокариотты жасушаның, вирустардың құрылымдық ұйымдастырылуы және олардың жеке компоненттерінің функциялары, микроорганизмдерге физикалық және химиялық факторлардың әсері, әртүрлі экотоптарда прокариоттардың таралу ерекшеліктері, вирустардың прокариотикалық және эукариотикалық жасушалармен өзара әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-интеграцияланған оқытудың тарихы, теориялары, тұжырымдамалары мен модельдері, сабақтарда білім беру және педагогикалық технологияларды, интеграцияланған сабақтарды өткізудің түрлері мен нысандарын интеграциялау), интеграцияланған оқытудың психологиялық-педагогикалық бағыттары (сынып ұжымын, мектеп оқушыларымен түзету-дамыту және педагогикалық жұмысты интеграцияланған психологиялық-педагогикалық қолдау, отбасымен психологиялық-педагогикалық жұмыстың интеграцияланған нысандары, мектептің психологиялық-педагогикалық жұмысында және педагогтармен интегративті процестерді енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жасушалық биотехнология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: in vitro әдісімен жануарлар мен өсімдіктер организмінің жасушаларын культивациялау және тіршілік ету әдістерінің негіздерін зерттеу. Зерттеудің жалпы биологиялық әдістерін меңгеру; жасушаларды культивациялау әдістерін өз бетінше редакциялау дағдылары; биоматериалдарды процессинг хаттамаларын әзірлеу, жасушалық өнімдерді алу және тін инженерлік конструкцияларды жасау дағдылары. Міндеттері: прокариоттар мен эукариоттарды бактериялар мен ашытқылар мысалында салыстырады. Оларды адамның мәдени жасушаларымен салыстырады. Жасуша мембраналарының негізгі құрылымдық элементтерін сипаттайды. Жасушадағы трансмембраналық көліктің қалай ұйымдастырылғанын және везикулярлық көліктің негізгі кезеңдерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – белоктар мен нуклеин қышқылдарының құрылымдары мен қызметтері, генетикалық код, генетикалық ақпаратты көбейту және жүзеге асыру принциптері мен механизмдері, геномның құрылымы туралы білім беру. Осы мақсатқа жету үшін мынадай міндеттер бөлектеледі: молекулалық биологияның дамуының негізгі кезеңдерімен танысу; біркелкі емес биополимерлердің құрылымы мен негізгі қызметтерінің принциптерін көрсету; генетикалық кодтың қасиеттерін зерттеу; репликацияның, транскрипцияның, трансляцияның және кері транскрипцияның принциптері мен қадамдарының мәлімдемесі; осы процестердің салыстырмалы сипаттамасын және олардың про- және эукариоттарда реттелуін; эукариоттық геномның ұйымдастырылуымен және канцерогенездің молекулалық негіздерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биофизика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-тыңдаушыларға жасуша биологиясында физика, химия және математика әдістері мен ұғымдарын қолданудың бірқатар нәтижелерінің мәнін түсінуге үйрету, бұл бүкіл ағзаның жұмыс істеу тетіктерін жақсырақ елестетуге мүмкіндік береді. биофизика ағзаның функцияларын, осы функциялардың тіршілік әрекетін қамтамасыз етудегі орны мен рөлін зерттейді, ал биофизика осы физиологиялық функциялардың негізін құрайтын бастапқы механизмдерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы биология
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: ЖОО-да ауылшаруашылық дайындық-студенттердің ауылшаруашылық және психологиялық-педагогикалық білімдерін, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға қажетті біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мұғалімнің ауылшаруашылық дайындығы оның жалпы жаратылыстану білімінің ажырамас бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 6

    "Адам және жануарлар физиологиясы" пәнінің мақсаты: студенттерді дене функциялары туралы негізгі идеялармен, жүйелік ұйымдастыру, саралау, организм функцияларын біріктіру принциптерімен таныстыру; студенттерде физиологиялық функцияларды реттеу тетіктері туралы, ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын қолдайтын және ағзаның қоршаған әлемдегі оқиғаларға барабар реакциясын қамтамасыз ететін реттеуші жүйелер мен механизмдердің өзара әрекеттесуі туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    ТПәннің мақсаты: жердің тірі қабығы – топырақ туралы табиғи дене, оның қасиеттері, қалыптасуы, эволюциясы туралы негізгі білімді қалыптастыру; топырақ түзілу процесін, оның жер бетіндегі көріністерін, топырақ түзілуіне экологиялық факторлардың әсерін зерттеу; топырақтың адам табиғаты мен шаруашылық қызметіндегі рөлі, топырақ ресурстарын ұтымды пайдалану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биотехнология негіздері
    Несиелер: 5

    "Биотехнология негіздері" курсының мақсаты - студенттердің биотехнологияны дамытудың негізгі бағыттары мен перспективалары, оның көмегімен шешілетін міндеттер, ол үшін пайдаланылатын объектілердің сипаттамасы және оларды жасау әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Курстың негізгі міндеті-студенттердің халық шаруашылығы, медицина, қоршаған ортаны қорғау саласындағы әрі қарайғы практикалық қызметіне ықпал ететін теориялық білім мен тәжірибе жинақтаудың практикалық дағдыларын алу..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биоорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Органикалық заттардың құрылысы мен олардың биологиялық функциялары арасындағы байланысты зерттейтін ғылым. Зерттеу объектілері биологиялық маңызды табиғи және синтетикалық қосылыстар, мысалы, биополимерлер, витаминдер, гормондар, антибиотиктер, фермондар, сигналдық заттар, өсімдіктен алынатын биологиялық белсенді заттар, сондай-ақ биологиялық процестердің синтетикалық реттеуіштері (дәрілік препараттар, пестицидтер және т.б.) болып табылады. Өз бетінше ғылым ретінде XX ғасырдың екінші жартысында биохимия мен органикалық химия түйіскенде қалыптасты және медицина, ауыл шаруашылығы, химия, тамақ және микробиологиялық өнеркәсіптің практикалық міндеттерімен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары нерв қызметінің физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Жоғары жүйке қызметінің физиологиясы (ЖЖЖ) жоғары дамыған ағзаның қоршаған ортамен ең күрделі қарым-қатынасын қамтамасыз ететін орталық жүйке жүйесінің жоғары бөлімі – ми қыртысының қызметін зерттейді. Зерттеу пәні есте сақтау және оқу механизмдеріндегі рефлекторлық байланыстарды қалыптастыру болып табылады. Ми қыртысында болатын қозу және тежелу процестерінің өзара әрекеттесуін талдау эмоциялардың, мотивациялардың және адамның мақсатты мінез-құлқының нейрофизиологиялық негіздерін түсінудің кілтін береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологиядан білім алушыларды ҰКТ (НКТ) дайындау практикумы
    Несиелер: 5

    «Биологиядан студенттерді ҰБТ дайындау бойынша практикум» пәнін меңгеретін студенттердің міндеттері: - мақсаттарды, мазмұнды, нысандарды, әдістерді, құралдарды, өнімді нәтижелерді жобалау, өңдеу және жүзеге асырудың заманауи әдістемелік теорияларын, заңдары мен заңдылықтарын, мектептегі биологиялық білім берудің жаңа мәселелері және оларды шешу әдістерін меңгеру. - мектеп биологиясы, мәдени-ағарту іс-шаралары арқылы әртүрлі жастағы оқушыларға білім беру, тәрбиелеу және дамыту саласында биология мұғалімінің кәсіби педагогикалық құзыреттілігін (тұлғасы мен іс-әрекетін) қалыптастыру және оларды педагогикалық практикада, болашақ кәсіби қызметте жүзеге асыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Генетика селекция негіздерімен
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - зерттеу пәнінің мазмұндық негіздерін, өсімдіктер генетикасының ұғымдық аппараты мен әдіснамалық базасын зерттеу; - өсімдіктер генетикасын, геномиканы дамыту мен іс жүзінде пайдаланудың қазіргі заманғы бағыттарымен танысу; - өсімдіктердің гендік қорын, геномын, хромосомалары мен гендерін зерттеудің қазіргі заманғы әдістерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нейрофизиология
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты студенттерді жүйке жүйесінің құрылысы, дамуы және қызметі туралы түсініктер жүйесімен таныстыру. Студенттерді жүйке жүйесі физиологиясының теориялық түсініктерімен және өзекті мәселелерімен таныстыру. Пәннің міндеттері: Нейронның құрылымын, негізгі қызметтерін және әртүрлі күрделілік дәрежесіндегі нейрондық ассоциацияларды, жүйке жүйесінің бөлімдері мен орталықтарының қызмет ету заңдылықтарын зерттеу. Жүйке жүйесінің қызметіндегі патологиялардың механизмдерін көрсетіңіз. Оқушылардың психикалық процестердің табиғи шығу тегі, мидың құрылымы мен қызметінің ажырамас бірлігі туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты организмдердің тіршілік әрекетін қамтамасыз ететін генетикалық процестерге ғылыми көзқарасты қалыптастыру, олардың дамуы мен көбеюі, сонымен қатар молекулалық генетика, биотехнология және генетикалық инженерия саласындағы жаңа жетістіктер мен классикалық тәсілдерді қолдана отырып, организмдердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштігінің механизмдерін зерттеу болып табылады. Кіріспе. Моно -, ди - және полигибридті будандастыру кезіндегі белгілердің тұқым қуалауы. Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негіздері. Тұқым қуалаушылықтың хромосомдық теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биоинформатика
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің негізгі мақсаты бакалаврларға биоинформатиканың мазмұны мен мүмкіндіктері, молекулалық биологияның, молекулалық генетиканың, жасушалық биологияның, биомедицинаның, фармакологияның, экологияның іргелі және қолданбалы мәселелерін шешуге биоинформатиканы қолдану мүмкіндіктері және осы ғылымдардың математика мен информатикамен түйісуінде туындайтын мәселелер туралы негізгі ақпарат алу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Биохимия, химия тілінде тірі ағзалардың құрылысы мен функцияларын сипаттайтын ғылым. Биохимиялық тұжырымдамалар медицинада, тамақ, фармацевтика және микробиология өнеркәсібінде, ауыл шаруашылығында, сондай-ақ ауыл шаруашылығының қалдықтары мен жанама өнімдерін пайдаланатын қайта өңдеу өнеркәсібінде қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Эволюция теориясын оқытудың мақсаты - эволюциялық процестің факторлары, қозғаушы күштері мен заңдылықтары туралы нақты түсінікті, материалистік дүниетанымды және эволюция теориясы мен биологияның арнайы саласы арасындағы байланысты түсінуді дамыту. Пәннің міндеттері эволюцияның жалпы заңдылықтарын тану және зерттеу, оның ұйымдастырылуының барлық деңгейлеріндегі тірі табиғаттың өзгеруінің себептері мен механизмдерін, органикалық дүниенің бірлігі мен үлкен алуан түрлілігінің себептерін, тарихи құбылыстарды нақтылау. өмірдің әртүрлі формалары арасындағы қарым-қатынастар және олардың болашақта дамуын болжау. Оқушылардың алған білімдері мен дағдыларын табиғатты пайдалану, қоршаған ортаны қорғау, ауыл шаруашылығы, медицина мәселелерін шешуге пайдалануға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Мақсаты биологиялық деректерді статистикалық талдаудың теориялық негіздерін қарастыру, экспериментті жоспарлау және дербес компьютер мен мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, биометриялық талдаудың практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дарвинизм
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты. Студенттерге тірі табиғат дамуының жалпы заңдылықтары мен қозғаушы күштері туралы Дарвинизм ғылым ретінде эволюциялық ілім туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің міндеттері. Жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы туралы қазіргі заманғы идеяларды зерттеу;Эволюциялық өзгерістер механизмдерін зерттеу; Популяциялардың өзгергіштігінен бастап түрленуге дейінгі эволюциялық процестің барлық буындарын эксперименттік зерттеу; Эволюциялық ғылымның негізгі мәселелерінің теориялық зерттеулерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте биологиялық экспериментті жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    негізгі және жоғары мектептегі биология сабақтарында биологиялық экспериментті жоспарлауға, ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті биология мұғалімін дайындау. Бұл курс практикаға бағытталған пән болып табылады. "Мектепте биологиялық экспериментті жүргізу әдістемесі" курсы аясында айналмалы биология кабинетінде жұмыс істеу ережелері мен қауіпсіздік техникасы, Мектептегі биологиялық эксперименттің түрлері, биология бойынша мектеп бағдарламасында қарастырылған биологиялық тәжірибелердің мазмұны мен әдістемесі; биологиялық экспериментті жүргізу техникасы оқытылады.; демонстрациялық биологиялық экспериментке қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    биологиялық ғылымның дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын білу, жаңа бағыттардың пайда болу қажеттілігін түсіну, биологияның іргелі биологиялық ұғымдары мен әдіснамалық аспектілерінің жүйесі, олардың биологтардың жалпы білім беретін кәсіби дайындығындағы рөлі туралы түсінікке ие болу

  • Код ON9

    ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білуі және оларды оқу саласында қолдана білуі; ақпаратты жинау, интерпретациялау және ғылыми материалдар дайындау, ғылыми, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып тұжырым жасау үшін өңдеу

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON10

    табиғат құбылыстары мен үрдістерінің, заңдар мен заңдылықтардың мәнін түсіну, табиғатты тану және ондағы өз орнын түсіну үшін жаратылыстану-ғылыми білімнің негізін құрайтын

  • Код ON7

    бұл білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану: ғылыми-зерттеу қызметінде, орта жалпы білім беретін және кәсіптік оқу орындарында сабақ беруде, оқушылармен сыныптан тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыруда және жүзеге асыруда, биология бойынша ағартушылық қызметті жүзеге асыруда

  • Код ON8

    өсімдіктердің, жануарлар мен адамның әртүрлі жүйелері мен мүшелерінің негізгі биологиялық процестері мен физиологиялық механизмдерін түсіндіру қабілеті; (КН8) - әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ғылыми және эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді, ақпаратты жинауды, түсіндіруді және ғылыми материалдарды дайындауды жүзеге асыру

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON11

    экологиялық, техногендік және ақпараттық факторларды ескере отырып, жауапты шешім қабылдау үшін қоршаған болмысты тану құндылығын түсіну

Top