6B03104 Психология в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Психология кәсіби және педагогикалық құзыреттілікке ие және әртүрлі санаттағы білім алушыларға топтық, жеке және өзге де психологиялық көмек пен қолдау көрсететін болашақ кәсіби психологтарды базалық даярлауды көздейді.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
-
Психология негіздері
Несиелер: 5Бұл курс психологиялық ғылым және оның пәндер жүйесіндегі орны, сондай-ақ негізгі психикалық процестер, күйлер мен тұлғалық қасиеттер туралы білім негізінде тұлғаның психологиялық құзыреттілігін қалыптастыруға мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Сыни ойлау
Несиелер: 3Пән тәуелсіз ойлау қабілетін қалыптастыруға, кез-келген күрделілік туралы ақпаратты талдауға және бағалауға мүмкіндік береді; қарым-қатынас дағдыларын дамыту, шешімдерді қабылдау үдерісінің тиімділігін арттыру үшін ақпаратты сыни талдау әдістерін қабылдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Көшбасшылық
Несиелер: 3Курста табиғат, көшбасшылық анықтамасы, көшбасшылық қасиеттер теориясы зерттеледі. Оқу көшбасшылығына жағдайлық тәсіл қолданылады. Студент өзінің әлеуетін ашу және бағыныштылардың таланттарын тану, өсу мен дамуға деген көзқарасты қалыптастыру, мотивация мен табысқа қалай әсер ету керектігі туралы сұрақтарға жауап беру дағдыларына ие болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Экономика
Несиелер: 3Пән экономиканың қағидалары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға, экономикалық қызметтің нәтижелерін өлшеу әдістерін түсінуге, нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқы мен тұтыну және жинақтаудағы мотивтерін түсінуге, тауарлар мен қызметтер нарығындағы, ақша нарығындағы әртүрлі жағдайларды, сондай-ақ, мемлекеттің макроэкономикалық өсімі мен экономикалық саясатының факторларын талдау шеберлігін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Психофизиология
Несиелер: 5Пәнді оқытудың негізгі мақсаты психологиялық ғылымның қазіргі жетістіктері, психофизиологияның теориялық және әдіснамалық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіпкерлікке кіріспе
Несиелер: 3Бұл курстың мақсаты креативтілік деңгейін арттыру, студенттерді кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларына және Канвас бизнес-моделімен идеяны интеграциялау дағдыларына үйрету болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер креативті ойлаудың әртүрлі құралдары мен тәсілдерін қолдана отырып, идеялар жасай алады, кәсіпкерлік идеяны "орау" үшін бизнес-Канвас модельдерін қолдана алады
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Инклюзивті білім беруді психологиялық қолдау
Несиелер: 5Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерге шетелдік және отандық оқу тәжірибесі туралы түсінік беру,балаларға қатысты кез келген кемсітушілікті болдырмайтын идеологияға негізделген; барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды әзірлеу және жүзеге асыру және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін ерекше жағдайлардың қажеттілігі туралы; инклюзивті білім беру принциптерін енгізу; білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Психогенетика
Несиелер: 5Бұл курсты меңгеру арқылы студенттерде адамның жеке-даралық этиологиясы, жеке дамудағы тұқым қуалайтын және қоршаған ортаның рөлі туралы кәсіби және құзыретті түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жас ерекшелік психологиясы
Несиелер: 5Бұл курс адамның онтогенезінде туғаннан кәрілікке дейін психикалық даму және тұлғаның қалыптасу кезеңдерінің заңдылықтарын зерттеуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жасөспірім психологиясы
Несиелер: 5Бұл курс адамның онтогенезінде туғаннан кәрілікке дейін психикалық даму және тұлғаның қалыптасу кезеңдерінің заңдылықтарын зерттеуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шет тілі 3
Несиелер: 5Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің шет тілі коммуникативтік құзыреттілігін шеберлеу және А1, А2, В1, В2, С1 деңгейлерінде 4 негізгі сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамыту. Коммуникативті әдіс рөлдік ойындар мен жобалық жұмыс кезінде қарым-қатынас процесінде тілді меңгеруге бағытталған. Курс сыни тұрғыдан ойлау, ақпаратты талдау және жинақтау, өз ойын ауызша және жазбаша түрде жеткізу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Психология бойынша практикум
Несиелер: 5Оқу пәнінін негізгі мақсаты студенттерде психологтің тәжірибелік іс-әрекет дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Бұл пән студенттердің теориялық материалды талдау, зерттелетін мәселенің теориялық ережелерін негіздеу және оларды тәжірибелік тұрғыдан дәйектеу дағдылары мен икемділіктерін дамыту міндеттерін шешеді. Практикумда тәжірибелік тапсырмалар, жаттығулар мен әдістер жинақталған.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әрекеттегі кәсіпкерлік 1
Несиелер: 3Бұл курстың мақсаты кәсіпкерлік идеяның бизнес-жоспарын әзірлеу және инвестициялауға бизнес-жоспарды ұсыну дағдыларын дамыту болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер start-up ерекшеліктерін біледі, қаржылық негіздемесін біледі, кәсіпкерлік идеяның жеке және топтық бизнес-жобасын таныстыру дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Minor
Несиелер: 15Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 17 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әрекеттегі кәсіпкерлік 2
Несиелер: 3Аталған курстың мақсаты — кәсіпкерлік қызметтің инновациялық компонентін іздестіру және масштабтау жоспарын іске асыру, кәсіпкерлік командаларға жаңа нарықтарға шығуға мүмкіндік беретін бизнес-жоспарды әзірлеу болып табылады. Курс барысында студенттер High - Growth Firms-ті , масштабталатын жобаның қаржылық негіздемесін , трекинг және unit economics әдіснамасын біледі, питчинг дағдыларын қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қоғамға қызмет ету
Несиелер: 3Пән, теориялық оқыту, және халықтың әлеуметтік осал топтарының игілігі үшін қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы, қоғамға әлеуметтік қызмет көрсету және адамгершілікті тәрбиелеу тәжірибесін, сондай ақ адамгершілік құндылықтарды және азаматтық ұстанымды қалыптастыруға мүмкіндік береді; қоғамның негізгі мәселелерін тұжырымдау және түсіну, әлеуметтік жобаларға сыни талдау жасау және топта жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Оқу іс-әрекет психологиясы
Несиелер: 5Оқу психологиясының әртүрлі концепцияларына негізделген оқу іс-әрекетінің негізгі психологиялық заңдылықтарын, оқу іс-әрекеті процесінде білім, білік, дағды мен құзыреттіліктерді қалыптастыруды зерттейді. Пән студенттерде өмірде және еңбекте қажетті тиімді құзіреттіліктерді қалыптастыру жолдарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қаржы
Несиелер: 3Пән қаржы саласындағы жеке қабілеттер мен кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, макро және микро деңгейлердегі қаржы ағындарын талдау дағдыларын алуға, компаниялар қызметінің қаржылық көрсеткіштерін есептеуге, капитал, инвестициялар, акциялар мен блигацияларды бағалау, сондай-ақ компаниялардың қаржылық есептілік құрылымы саласындағы білім мен дағдыларды түсіндіруге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен қаржы платформаларын пайдалана отырып, инвестициялау және кредиттеу кезінде ақша ағындарын бағалауға бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Әлеуметтік психология
Несиелер: 5Курстың мазмұнын игеру студенттердің өз білімдерін, икемділіктерін, дағдыларын өмірдің түрлі салаларында қолдануға мүмкіндік береді. Зерттеу барысында студенттер отандық және шетелдік әлеуметтік психологияның теориялық және қолданбалы зерттеулер саласындағы жетістіктерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Өмір дизайны
Несиелер: 3Пән әрбір студентке, оқу кезінде және оқуды бітіргеннен кейін, дизайндық ойлаудың инновациялық принциптерін өз өмірін жобалау мәселесіне қолдануға көмектеседі. Пән, қоршаған әлемді тану, қабылдау және өзгерту және өзінің микроәлемін жасау призмасы арқылы, өзінің «Мен» білдіру қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Девианттық мінез-құлық психологиясы
Несиелер: 5Оқытылатын пәннің мақсаты студенттер арасында жеке тұлғаның девиантты мінез-құлқы проблемасының қазіргі жағдайы туралы ғылыми негізделген, тұтас идеяларды қалыптастыру, балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының себептері мен бастауларын көрсету, студенттерді қиын балалар мен жасөспірімдермен жұмыс жасау кезінде қазіргі жағдайда туындайтын практикалық мәселелерді шешуге дайындау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Білім берудегі Психодиагностика
Несиелер: 5Бұл пәнді оқу кезінде студенттер жеке тұлғаны дамытудың диагностикалық процедураларына байланысты негізгі құзыреттіліктерді меңгереді, олар педагогикалық практикадан өту кезінде және болашақ кәсіби қызметінде пайдалы болады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Психологиялық коррекция
Несиелер: 5Пәнді оқудың мақсаты – қазіргі заманғы теорияларды, психокоррекциялық және психотерапевтік жұмыстың әдістерін меңгеру. Жаңаның қалыптасуы психотерапия мен психокоррекцияның заманауи теориялары мен әдістерінің іргелі тұжырымдамаларын білуге негізделген кәсіби іс-әрекетке қажетті кәсіби құзыреттіліктер.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Ақпараттық жүйелер құралдарын басқару – электрондық кестелер
Несиелер: 5Бұл курс электрондық кестелер арқылы талдауға болатын бизнес және менеджмент, әлеуметтік ғылымдар, экономика, қаржы және маркетинг сияқты салалардағы шешімдердің әртүрлі түрлеріне қолданбалы назар аудара отырып, Excel бағдарламасының негізгі дағдыларын қамтиды. Сондай-ақ студенттер күрделірек деректер жиындарына әртүрлі талдау әдістерін қолдану және негізгі Excel мүмкіндіктерін пайдалану арқылы жалпы тапсырмаларды автоматтандыруды үйренеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Тұрақты даму: қағидаттар мен практика
Несиелер: 5Бұл пән студенттерді тұрақтылық қағидаттарымен, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуімен және әртүрлі салаларда ТДМ тиімді қолданудың негізгі стратегияларымен таныстырады. Студенттер әлеуметтік, экономикалық және экологиялық тұрақтылықтың үштік тұжырымдамасы аясында келесі тақырыптарда шарлау мүмкіндігіне ие болады: әлем халқы, индустрияландыру, қоршаған ортаның ластануы, азық-түлік өндірісі және ресурстардың сарқылуы. Оқушылар экологиядан алған білімдерін өндірістік қызмет нәтижелерінің тиімділігін бағалауда пайдалана алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Адам құқығы және азаматтық қоғам
Несиелер: 5Бұл пән студенттерді азаматтық қоғам түсінігімен және адамның негізгі құқықтарын құрметтеу принциптерімен таныстырады. Оқыту барысында студенттер азаматтық қоғам мен құқықтық мемлекеттің қалыптасуының критерийі ретінде адам құқықтары мен азаматтардың бостандықтарын ажырата алады. Студенттер ұлттық заңнаманың халықаралық құқыққа қаншалықты сәйкес келетінін біледі және қоғамның сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілігін көрсететін құндылықтар жүйесін нығайтуға өз үлесін қоса алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Спорт психологиясы
Несиелер: 5«Спорт психологиясы» пәні студенттерге спорттық іс-әрекеттегі әртүрлі психологиялық механизмдердің қалыптасу және көріну заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кіші мектеп жасындағы оқушылар психологиясы
Несиелер: 5Бұл курста кіші мектеп жасындағы балалардың психикалық дамуының шарттары, қозғаушы күштері, жас ерекшеліктері мен заңдылықтары қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мектеп жасына дейінгі балалар психологиясы
Несиелер: 5Бұл курс әр жыл бойына әр психикалық процестің және психиканың әр саласының даму динамикасын ескере отырып, бүкіл мектеп жасына дейінгі баланың үздіксіз психологиялық дамуы мен оны қолдауды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Этнопсихолоия
Несиелер: 5Бұл курс этнопсихологияның негізгі міндетін анықтайды. Этнопсихология-белгілі бір әлеуметтік топтың этникалық ерекшеліктерін, олардың этникалық қауымдастығына байланысты адамдардың психикасы мен мінез-құлқын зерттеу. Этнопсихология білімнің пәнаралық саласы ретінде психология мен этнологияның тоғысында пайда болды.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Зерттеу дизайны
Несиелер: 3Курс зерттеу дизайнының негізгі түрлерімен, құрылымымен және зерттеу дизайнды құрастыру ережелерімен студенттерді таныстырады. Курсты аяқтау нәтижесінде студенттер белгілі бір зерттеу тапсырмасына арналған зерттеу дизайынды таңдап, құрастырып, негіздей алады.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Отбасы психологиясы
Несиелер: 5Бұл курс нақты әлеуметтік топ ретінде отбасы туралы, ондағы болып жатқан әлеуметтік-психологиялық процестер мен мүмкіндіктер туралы толық түсінік қалыптастыруға, сонымен қатар отбасы тәрбиесі мен отбасы мәселелері бойынша студенттердің психологиялық-педагогикалық білімдерін жүйелеуге мүмкіндік береді. қарым-қатынастар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Суицидиальдық мінез-құлық пен психикалық денсаулық профилактикасы және превенция
Несиелер: 5Бұл пән бойынша суицидиальдық мінез-құлық пен психикалық денсаулық профилактикасы және превенцияны оқып-үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Менеджмент
Несиелер: 3Пән басқарудың негізгі ұғымдары мен теорияларын бөліп көрсетуге; қазіргі заманғы басқарушылық ойлауды қалыптастыру; басқарудың негізгі әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдыларын алу; басқару шешімдерінің ұсынылған нұсқаларын сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Нейропсихология
Несиелер: 5Бұл пәннің мақсаты - студенттерде адамның психикалық белсенділігінің тетіктерін қарастыруға жүйелі көзқарасты қалыптастыру және оның церебральды қамтамасыз етілуі тұрғысынан норма мен патологиядағы психикалық процестердің барысын талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Жеткіншектер психологиясы
Несиелер: 5Пән мазмұнына жеткіншектің психикалық даму ерекшеліктері; жеткіншектің тұлғалық дамуын, когнитивтік және аффективтік салаларын бағалаудың детерминанттары мен критерийлері; жеткіншек кезеңіндегі психикалық және жеке дамудың әртүрлі аспектілері: ауытқулар феноменологиясы, осы құбылыстың қалыптасу және көріну ерекшеліктері, кәмелетке толмағандар арасындағы қадағалаусыз және панасыз қалудың алдын алу мәселелері, девиантты мінез-құлықтың алдын алудағы отбасының рөлі қамтылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Ойын психологиясы
Несиелер: 5Пән балалардың ойын әрекетіндегі психикалық дамуының заңдылықтарын, ойында әртүрлі әлеуметтік рөлдердің дамуын, ойын әрекетіндегі баланың әлеуметтену процесін зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Дін психологиясы
Несиелер: 5Бұл пәнді оқу барысында студенттер дін психологиясының негізгі бағыттарымен, оның даму тарихымен, қазіргі зерттеу бағыттарымен танысады; сенуші психикасының танымдық, эмоционалды-еріктік, мотивациялық және реттеуші салаларын, жеке тұлға, ойлау, қарым-қатынас және сенушілердің іс-әрекеті мәселелерін сипаттайтын тұжырымдамалық аппаратты меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Балалар психологиясы бойынша практикум
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың психодиагностикасы аясында психодиагностикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері мен заманауи психологиялық-педагогикалық диагностиканың негізгі принциптерін түсіну және дамуында ауытқулары бар балаларды зерттеу үшін студенттер арасында құзыреттілік кешенін қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қақтығыс психологиясы
Несиелер: 5Бұл оқу- педагогикалық әдістемелік құрал , атап айтқанда арнайы білім беру жүйесіндегі әлеуметтік өзара әрекеттестіктің ерекшеліктеріне қатысты "мүмкіндігі шектеулі адамдарды психологиялық-педагогикалық қолдау" негізгі білім беру бағдарламасының бірнеше пәндерінің бірқатар оқу модульдерінің ашық мазмұнын ұсынады. Бұл нұсқаулықтың негізгі мақсаты студенттерге талқыланатын мәселелерге қажетті назар аударуға мүмкіндік беретін, сайып келгенде, мәлімделген Дағдылар мен құзыреттердің қалыптасуына кепілдік беруі керек, зерттелетін модульдерді заманауи материалмен ақпараттық толтыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Стресс психологиясы
Несиелер: 5Бұл пән спорттағы күйзелістің пайда болу, көрініс беру және жеңу механизмдері, заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыруға, сонымен қатар кәсіби міндеттерге барабар оңтайлы функционалдық жағдайды қалыптастыру мақсатында студенттерді психологиялық әсер ету әдістерімен таныстыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Үлгерімі төмен оқушының психологиясы
Несиелер: 5Бұл курс қазіргі заманғы білім жүйесіндегі оқушылар үлгермеушілігінің алдын алу және жоюдың психологиялық негіздерін зерттеуді; болашақ психологтарға үлгермеуші оқушылардың түрлері мен себептерін ажырата білуді, олармен тіл табысудың жолдарын табуды үйретеді, сонымен қатар, үлгермеуші оқушыларға психологиялық түзету және психологиялық жәрдем беру әдістерін пайдалануды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Кәсіптік-педагогикалық практика
Несиелер: 5Практика Теориялық оқытудың логикалық жалғасымен жүргізіледі және теориялық білімді бекіту мен тереңдетуге, кәсіби қызметтің мазмұнымен танысуға, студенттердің кәсіби біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практиканың бұл түрінің мақсаты сонымен қатар кәсіби құндылық бағдарларын дамыту, кәсіби қызмет саласындағы заманауи мәселелерді түсіну және кәсіби өзін-өзі тануды дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы
Несиелер: 6Пәннің мақсаты- әлеуметтік-психологияның құзыреттілік деңгейін арттыру; студенттердің білім алуына және педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асырудың құралы ретінде педагогикалық қарым-қатынас туралы барабар идеяларды қалыптастыруға, кәсіби педагогикалық өзара іс-қимыл процесін басқарудың қажетті дағдылар қалыптастыруға оңтайлы жағдай жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Психологиялық кеңес беру
Несиелер: 6Бұл пән психологиялық кеңес берудің теориялық және тәжірибелік негіздерін меңгеруге, психологиялық мәселелерді шешу жолдарын түсінуге мүмкіндік береді және клиентке психологиялық көмек сұрауды қалыптастыруға, сондай-ақ психологиялық кеңес берудің жекелеген бағыттары бойынша кейбір нақты әдістер мен тәсілдерді меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Тренингті өткізу әдістемесі
Несиелер: 5Белсенді оқыту формаларының психологиясы туралы білімді қалыптастыру, топта сәтті өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр 2
-
Код ON1
Оқытылатын саладағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану;
-
Код ON2
Балалар мен жасөспірімдердің мінез-құлық психологиясындағы мәселелерді шешу түрлері және соның ішіндегі балама нұсқаларын дағдыларды ұсына отырып, дамыту
-
Код ON3
Функционалдық міндет шеңберінде білім беру ұйымдарының психология саласындағы міндеттерді басқару
-
Код ON4
Функционалдық міндет шеңберінде талдау және жұмыс әдістері мен құралдарын таңдау
-
Код ON5
Толыққанды кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін заманауи АКТ құралдарын пайдалану
-
Код ON6
Функционалдық міндеттерді шешуде шығармашылық пен бастамашылдықты көрсету
-
Код ON7
Өзінің кәсіби деңгейі мен өз-өзін оқыту талаптарын бағалау
-
Код ON8
Орындалатын жұмыстардың нәтижелері бойынша зерттеу дағдыларының негіздерін қолдану
-
Код ON9
Жеке жұмыстарды немесе зерттеу практикаларын жүргізу кезінде инновациялық тәсілдерді енгізу
-
Код ON10
Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды зерттелетін салада қолдану
-
Код ON11
Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсіну
-
Код ON12
Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру
-
Код ON13
Жүйелі және пәнаралық көзқарасының, сонымен қатар әртүрлі кәсіптік салаларда дербес даму негізінде практикалық есептерді шешуге арналған бизнес пен нарық қажеттіліктеріне қатысты, негізгі ұғымдар мен құралдар туралы білім мен түсінікті қолдану
6B03104 Бизнес-психология
Бакалавриат"Тұран" университеті мекемесі
БББТ: B041 Психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B03104 Психология
БакалавриатШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: B041 Психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша