7M01505 Биология в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биология саласында іргелі биология білімі, инновациялық тәсілдері, педагогикалық және ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін зерттеу дағдылары бар, кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметі саласында көшбасшы болуға қабілетті оқытушылар мен ғылыми қызметкерлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Ғылым тарихы және философиясы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты: ғылым тарихын оқып-үйрену негізінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. Курс пәннің теориялық негіздерін зерделеуге, түпнұсқалармен, шетелдік және отандық ғылым методологтарының классикалық еңбектерімен жұмыс жасауға, сыни ойлау мәдениетін, пікірлесу мен ойын ашық, еркін, дәл, терең қисынмен жеткізе білуге бағытталған.Ғылымның тарихи кезеңдері, қоғам, мәдениет, адам туралы ғылымдардың қалыптасу тарихын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Инновациялық зерттеу әдістері және коммерциализация
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: Магистранттардың кәсіби міндеттерін орындауда ғылыми-зерттеу жұмыстарын коммерцияландыруды өз бетінше және сауатты жүзеге асыру қабілетін дамыту, әдістемелік (зерттеу) құзыреттілігін дамыту. Пән инновациялық зерттеу әдістерін және коммерцияландырудың алғышарттарын, сондай-ақ оларды білім беру контекстінде енгізу жолдарын үйретеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Каспий маңы аймағының флорасын далалық зерттеудің әдіснамалық негіздері
Несиелер: 5Пәнді оқудың мақсаты магистранттарда өсімдіктер дүниесін зерттеуде құзыреттерін қалыптастыру, оларды Каспий маңы аймағының флорасын зерттеуде далалық ботаникалық зерттеулерде қолданылатын негізгі заманауи әдістермен таныстыру. Курста өсімдіктердің барлық топтарымен далалық жұмыстың негізгі әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Пәннің мақсаты кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды дамыту және өңдеу болып табылады. Пән кәсіби ортада қарым-қатынас жасау терминологиясын, сондай-ақ мәтінді аудару кезінде грамматикалық құрылымдар мен лексикалық ережелерді меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу кезінде мамандыққа негізделген сөздер мен сөз тіркестерінің, негізгі терминдердің мағынасын және оладың эквиваленттерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
STEM - зерттеулер
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: STEM білімі туралы жалпы түсінік беру, сауаттылықты арттыру, STEM саласындағы әлемдік өзгерістер мен тенденциялар туралы хабардар ету және пәнаралық оқыту мен зерттеулерге шолу жасау. Бұл курста STEM білім берудің теориялық және практикалық негіздері, пәнаралық байланыс ұғымы және STEM біліміне байланысты жарияланған ғылыми жарияланымдарды талдау қарастырылады, ішкі және пәнаралық деңгейлерде кездесетін мәселелер талқыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми білімнің әдістемесі мен әдістері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: магистранттарда танымның философиялық принциптерін тереңдету және меңгеру саласында құзыреттерді қалыптастыру. Пән ғылымның әлеуметтік-мәдени жағдайлары мен даму тенденцияларын қарастырады, жаратылыстану, техникалық және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың дүниетанымдық және әдіснамалық негіздері туралы түсініктерді тереңдетеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
STEАM - зерттеулер
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: STEАM зертханаларында практикалық жұмыстарды орындау арқылы теориялық материалды тереңдету. Пәннің мазмұны: әртүрлі шамаларды өлшеу әдістерімен таныстыру, әртүрлі құрылғылармен жұмыс істеу, эксперименттік мәліметтерді жинау және қорытындылау, практикалық тапсырмаларды орындау арқылы STEАM оқу әрекетін оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты-басқару қызметінде болашақ мамандардың кәсіби-психологиялық құзыреттілігін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында басқару психологиясының теориялық – әдіснамалық негіздері, еңбек ұжымын басқару психологиясы және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуал, басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мәселелерін шешу әдістері, жеке адамға психодиагностикалық және психологиялық кеңес беру мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Киберпедагогика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – цифрлық контентті құру және цифрлық түрлендіру үшін қажетті дағдыларды дамыта отырып, оқу процесінде цифрлық технологияларды пайдалануды жетілдіру. Курс цифрлық ресурстарды, цифрлық технологияларды пайдалануға бағытталған. Курс веб негізіндегі дербестендірілген оқытуды, виртуалды оқытуды, цифрлық қызметтер мен құралдарды ұсынады және онлайн курстарды пайдалануды қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың кәсіби- педагогикалық және психологиялық мәдениетінің негізін қалыптастыру. Қазіргі педагогика және психология ғылымдарының теориялық негіздерін игеруге және олардың кәсіби міндеттерің шешуге байланысты шығармашылық дайындағын қалыптастыруға бағытталаған. Жоғары мектеп педагогикасының теориялық және әдіснамалық негіздерін, білім берудің қазіргі парадигмасын, Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесін, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзіреттілігін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Биотехнологияның коммерциализациясы және трансферті
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: биотехнологиялық өнімді коммерцияландыру мен трансфертке бағытталған перспективті ғылыми әзірлемелерді анықтау үшін стартап жобаларды дайындау және енгізу саласында магистранттардың құзыреттілігін қалыптастыру. Пән коммерциялық пайда алу мақсатында ғылыми зерттеулердің нәтижелерін тәжірибеде қолдану, жаңа өнімді өндіріске және өткізуге беру әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – педагогикалық қызметтің тәжірибелік-бағдарлы міндеттерін шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануда кәсіби-бағдарланған құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың мазмұны: білім беру интернет ресурстары: мазмұны, құрылымы, мақсаты; білім беру интернет-ресурстарынан іздеу; ақпаратты рұқсатсыз кіруден қорғау және компьютерлік желілердегі ақпаратты қорғау құралдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Несиелер: 6Пәннің мақсаты болашақ маманды әртүрлі жас кезеңдеріндегі организмнің жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін құру үшін ұтымды және физиологиялық негізделген білім, білік және дағдыға үйрету. Пән жасқа байланысты анатомия мен физиологияның жалпы мәселелерін, ағзаның қозғалыс функцияларын, ағзаның реттеу жүйелерін, ағзаның ішкі мүшелерін, ағзаның сенсорлық функцияларын, балалар мен жасөспірімдердің психофизиологиясын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Педагогикалық диагностика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдердің диагностика құралдарын теориялық әзірлеу және оларды оқушылардың жеке психологиялық сипаттамаларын анықтау үшін практикалық қолдану саласындағы дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру. Бұл пәнді оқу кезінде педагогикалық диагностика құралдарының жіктелуі, тесттерді құру және бейімдеу технологиясы, Педагогикалық диагностика әдістері және педагогикалық диагностикаға қойылатын талаптар қарастырылады, педагогикалық диагностиканың этикалық және кәсіби мәселелері зерттеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Орта (толық) білім берудің құрылымы мен мазмұны
Несиелер: 5Биологиялық білім берудің негізгі теориялары, мақсаттары мен орта (толық) білім берудің құрылымы және мектепте биологияны оқыту үрдісінің ерекшеліктерінің мазмұны негізінде магистранттардың оқу-әдістемелік, теориялық сауаттылығын қалыптастыру. Курста мектеп оқушыларының биологиялық білім мазмұнының биология бағдарламаларында бейнеленуі, оны тақырыптар, бөлімдер және оқу жылдары бойынша бөлінуінің теориялық аспектілері оқытылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Білім беру нәтижелерін бағалау құралдары
Несиелер: 6Пәннің мақсаты – академиялық адалдық шеңберінде магистранттар арасында теориялық білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: нақты зерттеу міндеттерін шешуде зерттеу әдістерінің кешенін қолдану арқылы қазіргі заманғы бағалау саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, студенттердің жетістіктерін талдау, жүйелеу және жалпылау; биологияны оқытудың нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын пайдалана отырып, мұғалімдерді әдістемелік қамтамасыз етуді жобалау, ұйымдастыру және жүзеге асыруды бағалау.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Каспий маңы аймағының фаунасын далалық зерттеудің әдіснамалық негіздері
Несиелер: 5Пәнді оқудың мақсаты магистранттарда жануарлар дүниесін зерттеуде құзыреттерін қалыптастыру, оларды Каспий маңы аймағының фаунасын зерттеуде далалық зоологиялық зерттеулерде қолданылатын негізгі заманауи әдістермен таныстыру. Курста жердегі омыртқалы жануарлардың барлық топтарымен далалық жұмыстың негізгі әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON1
Жоғары мектеп педагогикасының негіздерін, басқару психологиясын, ғылым тарихы мен философиясын, шетел тілін кәсіби педагогикалық және зерттеу қызметінде қолданады
-
Код ON8
Тілдерді білу, ғылыми таным әдіснамасын және жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздерін меңгеру арқылы өзінің зерттеу және педагогикалық қызметінде рефлексия мен өзін-өзі бағалауды жүзеге асыра отырып, одан әрі кәсіби даму бағыттарын айқындайды
-
Код ON7
Әр түрлі жас кезеңдерінде ағзаның жас ерекшеліктерін және мектепте биологияны оқыту процесінің ерекшеліктерін ескере отырып, диагностика әдістерімен оқу процесінің тиімділігін зерттей отырып, білім алушылардың оқу-тәрбие қызметін ұйымдастырады
-
Код ON4
Жобаларды жасауда және ғылыми-зерттеу нәтижелерін педагогикалық іс-әрекетке енгізуде педагогикалық диагностика және бағалау құралдарын заманауи пәнаралық зерттеу нәтижелерін сапалы пайдаланады
-
Код ON3
Өз бетінше STEAM / STEM зерттеулерін ұйымдастырады және жүргізеді, кәсіби саладағы зерттеулерді сыни тұрғыдан талдайды, алынған нәтижелерді коммерцияландыру және зияткерлік меншікті қорғау мақсатында зерттеу міндеттерін қою мен шешуде инновациялық зерттеу әдістерін қолданады
-
Код ON5
Каспий маңы аймағының флора мен фаунасын далалық зерттеудің әдіснамалық негіздерін анықтай отырып, ғылыми-педагогикалық дүниетанымды қалыптастыру үшін биология ғылымдарының тұжырымдамаларын қалыптастырады
-
Код ON2
Педагогикалық қызметтің міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық және цифрлық технологияларды қолданады , цифрлық контент пен цифрлық трасформацияны құру үшін қажетті дағдыларды дамытады
-
Код ON6
Биотехнологияларды коммерцияландыру мен трансферттеуге бағытталған перспективалық ғылыми әзірлемелерді анықтау үшін start-up жобаларды дайындайды және іске асырады
7M01505 Биология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01505 Биология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Биология (бейіндік)
МагистратураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Биология (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2
МагистратураТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Биология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Биология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01505 Білім берудегі биология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі