Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02117 Дирижерлау (түрлері бойынша) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Республикалық және Халықаралық деңгейдегі оркестрлер/хорлар/ансамбльдердің бәсекеге қабілетті кәсіби дирижерлерін; бастауыш және орта білім беру ұйымдарының, сондай-ақ мектепке дейінгі және қосымша білім беру ұйымдарының ұстаздарын; концерттік мекемелердегі ұйымдастырушыларын; отандық және шетелдік жоғары оқу орындарында жоғары оқу орнынан кейінгі білім алуға қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 244
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B025 Дирижерлеу
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Сольфеджио - 1
    Несиелер: 3

    "Сольфеджио" курсы студенттердің музыкалық колледждер мен мектептерде меңгерген есту дағдыларын дамытуға арналған практикалық пән болып табылады. Ол үш семестр бойы жүргізіліп, олардың біріншісі базалық болып табылады. Курс барысында альтерацияланған (IV#, IIb, II#, IVb) сатылар пайдаланылған мажор мен минордың үш түрін, пентатоника және оның түрлерін, халық музыкасы ладтарын, сондай-ақ, хроматикалық интервалдарды, DD, D және S топтарының альтерацияланған аккордтарын меңгеру көзделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хор класы - 1
    Несиелер: 3

    Жалпы музыкалық, әлеуметтік, көркемдік дағдылардың қалыптасуына ықпал етеді. Студенттердің парақтан оқу қабілеттерін, хор музыкасын әр түрлі жанрларында орындау дағдыларын дамытады, хор орындау дәстүрлерін зерттеу дағдыларын тереңдетеді. Хор партиясындағы тембрді, ырғақты, дикцияны және дыбыс күшін біріктіру дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аспаптану - 1
    Несиелер: 3

    «Аспаптау 1» пәні камералық ансамбльдерге, аспаптардың шағын құрамына арналған аспаптаудың қарапайым дағдыларын меңгеруге бағытталған. «Аспаптану 1 және 2» циклінде алынған білім осы пән бойынша практикалық жағынан қолданылады. Студент оркестрдің кез-келген тобынан жеке орындайтын аспаптар мен Ішекті аспаптар жайлы білуі керек. Курстың соңында ол аспаптардың зерттелген құрамы бойынша өзі жазған аспапқа өңделген шығарманы ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестр класы - 1
    Несиелер: 3

    Әр жанры аспаптық музыканы дирижерлеу, музыкалық, әлеуметтік, қалыптасуына ықпал ету, дәстүрлі мен орындаушылық мектептерді зерттеу, оркестрді басқару дағдылары саласында өсіру. Барокко оркестрі. Бассо континуо. Ішекті көне аспаптар отбасы виолалар. Көне үрмелі аспаптар. Көне билер және олардың бөлінуі. Палестрина, Лассо, Верачини шығармаларын дирижерлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано - 1
    Несиелер: 2

    Фортепианода ойнау туралы алғашқы білімді қалыптастырады. Фортепиано техникасының негіздерімен қатар пианистикалық шеберлікті игеруге ықпал етеді. Эстетикалық музыкалық талғамға баулиды, жоғары музыкалық өнерге қызығушылықты тәрбиелейді; әлемдік классикалық музыканың үздік үлгілерімен таныстырады. Музыкалық-шығармашылық қабілеттерді, музыкалық ойлауды, қиялды, музыкалық есте сақтауды, орындаушылық ерік-жігер мен шыдамдылықты дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 1
    Несиелер: 3

    "Хормен жұмыс тәжірибесі – 1" пәні студенттердің академиялық хорда ән айту, хор ұжымын басқару дағдыларын дамытуға ықпал етеді; хормен жұмыс істеу әдістерін меңгеру, қазіргі орыс және кеңестік хор мектебінің шеберлерінің дидактикалық принциптеріне негізделген дайындық процесін ұтымды және сауатты ұйымдастыра білу. Сонымен қатар, бұл курс студенттердің аналитикалық қабілеттерін, олардың әлеуметтік коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытуға, болашақ кәсіби, ғылыми және шығармашылық өмірге практикалық қызығушылықтарын оятуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық - 1
    Несиелер: 3

    Агогикалық және динамикалық өздерістері бар, синкопа, акцент, sforzando-ны қоса хор партитураларды орындау. 6/8, 6/4, 9/4, 12/4 күрделі метрі бар хор шығармалары жәй және жылдам темптерде орындау. Білек, иық қозғалыстарын дамыту үшін қолдың икемділігі мен қозғалғыштығын дамытатын жаттығуларды игеру. Кішкентай және үлкен мануалдық техникасын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестр класы - 2
    Несиелер: 3

    Камералық ішекті оркестрмен дирижерлеу. Камералық оркестрдегі гарфичорд пен органның маңыздылығы. Барокко дәуірінің шығармаларын зерттеу. (Вивальди, Корелли, Бах) ежелгі ішекті аспаптардың штрих-техникасының ерекшеліктері. Динамикалық мүмкіндіктер. Табиғи жүйеде интервалдар мен аккордтардың интонациялық құрылысының ерекшеліктері. И. Бах «Бранденбург концерттері» А. Вивальди «Кончерто гроссо»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аспаптану - 2
    Несиелер: 3

    «Аспаптану 2» пәні «Аспаптану 1» пәнінің жалғасы болып табылады. Оркестр аспаптарының техникалық және мәнерлі мүмкіндіктері, олардың камералық, кіші және үлкен симфониялық оркестрдегі рөлі де зерттеледі. Бірақ бұл кезеңде жезден жасалған аспаптардан, соқпалы аспаптардан (перкуссиялық) пернетақта мен шертпелі аспаптар тобына дейінгі барлық аспаптар қарастырылады. Оркестрдің әртүрлі түрлеріндегі бұл аспаптардың өзара әрекеті зерттеледі, оркестр партитурасын жазуға арналған аспаптардың нақты саны анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио - 2
    Несиелер: 3

    Кеңейтілген үндестікте, хроматикалық үндестікте, полиүндестікте, модальдықта және неомодальдықта есту анализінің және интонациялаудың практикалық дағдылары меңгеріледі. ХХ ғасыр музыкасының ладтық құрылымы; тұрақты және тұрақсыз ритмика; полиритмия; полиметрия оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 2
    Несиелер: 3

    Бұл пән музыка тарихы, сольфеджио, гармония, полифония, музыкалық шығармаларды талдау, партитураларды дирижерлеу және оқу сыныбы, жеке ән айту сыныбы, негізгі музыкалық аспап (фортепиано) сыныбы, қосымша музыкалық аспап немесе жалпы фортепиано сыныбы, орыс рухани музыкасының дәстүрлері, сахналық сөйлеу сияқты пәндермен тығыз байланысты. Аталған пәндердің сабақтарында алған барлық білім мен дағдылар "хормен ән айту" пәнін оқу кезінде қажет және практикалық маңызы зор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Антикадан Барокко дейінгі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Музыкалық тарих пәні 3 ғасырдан бастап Еуропалық музыкалық мәдениеттің дамуы туралы бейнені қалыптастыруға бағытталған. Б.з.д. (Ежелгі Греция мен Ежелгі Римнен) XVI ғасырда еуропалық бароккоға дейін. Бұл тарихи курстың міндеті - дәуірлердің өзгеруімен және эстетикалық көзқарастардың өзгеруімен тығыз байланысты еуропалық музыка өнерінің қалыптасуының ажырамас жүйесін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Міндетті фортепиано - 2
    Несиелер: 2

    Есту және бұлшықет сезімдерін үйлестіруді дамытады, белгілі бір пианистік дағдыларды дамытады: дәлдік, есту қабілетін бақылау, бұлшықет және психологиялық еркіндік, мақсаттылық, нәзіктік, көркемдік, импровизация, ассоциативтілік және сіздің жұмысыңыз бен оқытушының жұмысы үшін жауапкершілік. Музыкалық шығармаларда вокалдық немесе аспаптық партияны сүйемелдеу дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хор класы - 2
    Несиелер: 3

    Ырғақтық, динамикалық ансамбльдерді, фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерді сақтай отырып, хор шығармаларының ансамбльдік орындаушылығын қалыптасуына ықпал етеді. Сондай-ақ штрихтердің барлық түрлерін орындау дағдыларын меңгеру. Хор шығармаларының ноталық материалын жеке орындау. Хор партиялары парақтан оқу практикалық дағдыларын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық - 2
    Несиелер: 3

    4/2, 4/8, 8/4, 8/8 күрделі метрі бар хор шығармалары жәй және жылдам темптерде орындау. «Бір»-ге дирижерланатын және фермата белгісі бар, темп пен метрі ауысатын хор шығармаларын орындау. Хормен жеке дауыстағы солистпен орындалатын шығармаларды орындау. Әр түрлі амплитудалар мен соққыларда еркін тік, көлденең және дөңгелек амплитудада орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XVIII ғасырға дейінгі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Пән студенттің еуропалық музыкалық мәдениеттің, оның ішінде ежелгі кезеңді, орта ғасырларды, Ренессанс пен Барокконың даму картинасы туралы тұтас идеяларын қалыптастыру мақсатын көздейді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әр түрлі композиторлық стильдерде, жанрлар мен зерттелетін кезең формаларында бағдарлай білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 3
    Несиелер: 3

    Музыкалық қабілеттерін дамыту (есту, ырғақ, есте сақтау және т.б.). Студенттердің вокалдық-хор дағдыларын игеруі. Хормен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту. Халық музыкалық шығармашылығының үздік үлгілерін практикалық зерттеу жолымен музыкалық ой-өрісін кеңейту. Халық әндерінің партитураларымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту (қарапайым гетерофониядан жоғары күрделілік әндеріне, функционалды Полифония мен Полифониялық үлгілерге дейін). Студенттердің көркем тәрбиесі. Ұйымдастырушылық қасиеттерді, сондай-ақ жауапкершілік сезімі, ұжымшылдық және серіктестік сияқты кәсіби қасиеттерді тәрбиелеу. Студентті суретші және шығармашылық ұжымның жетекшісі ретінде тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио - 3 (Мinor)
    Несиелер: 3

    «Дирижерлеу» мамандығының студенттеріне арналған «Сольфеджио–3» курсы «Сольфеджио-1», «Сольфеджио-2» курстарында алған білімі мен практикалық тәжірибесін тереңдететін minor бағдарламасының пәні бойынша маңызды орын алады. Бұл пән болашақ дирижерлер мен мұғалімдердің алдында тұрған практикалық және кәсіби мәселелермен байланысты. Онда ладтық және ырғақтық тәрбиеге, «есту қабілет» пен формасын сезімін дамытуға қатысты негізгі мәселелер қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 3

    «Гармония» пәні музыкантты даярлаудағы базалық пән қатарына жатады. Музыкатану мамандығы арнайы цикл пәндері кешеніне кіреді және онда ерекше орын алады. Гармонияны зерттеу негізгі ладалық және гармоникалық заңдылықтарды білуіне тіреусіз мүмкін емес жалпы теориялық маман дайындау үшін қажетті база береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Тарихи пән 1750-1860 жылдардағы шетелдік классика-романтикалық музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Пәннің мақсаты - еуропалық музыканың әртүрлі жанрларының қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік жағдайының тарихи заңдылықтарын зерттеу; еуропалық музыка мәдениетінің тарихи кезеңдері мен кезеңделуін қарастыру; сондай-ақ 1750- 1820 жылдар аралығында классикалық-романтикалық дәуірдің көркемдік бейнесінің ерекшелігі; классицизм дәуірінің негізгі композиторлармен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка тарихы 1760-1900 - 1
    Несиелер: 3

    Тарихи пән, оның мақсаты - студенттер арасында еуропалық классиктердің, атап айтқанда, Вена классикалық мектебінің дамуының толық бейнесін қалыптастыру. Бұл кезеңнің орталық композиторлары - К.Ф.Глюк, Дж.Гайдн, В.Моцарт, Л.Бетховен. Пәннің басты міндеттері – білім алушыларда классицизм дәуірінің музыкалық мәдениеті, осы кезеңдегі көрнекті композиторлардың шығармашылығы жайлы, сонымен қатар музыкалық мәнерлілік құралдар жүйесі туралы түсінік қалыптастыру; және классикалық- романтикалық кезеңнің негізгі музыкалық формалары мен жанрларында жақсы бағдарланған болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық - 3
    Несиелер: 3

    Полифониялық элементтері бар шығармаларды дирижерлау. 5/8, 5/4, 5/2 күрделі метрі басқа метрлермен қатарласа төрт, екі үлеске және «бір»-ге дирижерланатын хор партитураларын орындау. Жетіүлестік схемасы бойынша, 11/4 және де басқа күрделі метрі бар хор шығармаларын орындау. Метрикалық схемаларды, фразаны бастау және аяқтау әдістерін, паузаларды, цезураларды, тыныс алуды, екпіндер мен сөз тіркестерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано - 3
    Несиелер: 2

    Музыканттың шығармашылық әлеуеті мен жеке қабілеттерін ашады және дамытады. Орындаушылық шеберліктің техникалық мүмкіндіктерін дамытуды бекітеді. "Парақтан" оқуды, ансамбльдерде ойнауды және жеке өнер көрсетуді дамытуға ықпал ететін жүйелі сабақтарды тереңдетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор класы - 3
    Несиелер: 3

    Әртүрлі штрихтегі дыбыс шығару дағдыларын дамыту: legato, non legato. Жеке және жалпы хор ансамблі мен жүйесінің әр алуан түрлерінің жетістігі. Дауыс диапазонын кеңейту және дауыс аппаратының регистрлік құрылымын тегістеу бойынша жұмыс. Дауыстың интонациялық сипатын ескере отырып, олардың өзара тәуелділігіне негізделген үлкен және кіші дәрежелердің интонациялық заңдылықтарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оркестр класы - 3
    Несиелер: 3

    жасаудың сөйлеу формаларымен жұмыс. Оркестрмен жұмыс істеу әдістері. Оркестрдің деңгейіне байланысты түсіндірулердің әр түрлі сипаты, міндетті шарт – нақтылық. Дайындық кезеңіне байланысты түсіндірулердің әртүрлі сипаты. Сөзге тек ерекше жағдайларда, қимыл қажетті нәтижеге әкелмеген кезде жүгіну керек. Дирижердің сендіргіштігі, ерік-жігерінің жарықтығы, оның семантикалық мазмұны, ерте классицизмнің ұпайларын зерттеу мақсатының айқындығы. Оркестрдің Ішекті тобының соққыларын зерттеу. Соққылардың классификациясы. Вена классиктерінің оркестрінің құрамы. Гайдн симфониялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аспаптау - 1
    Несиелер: 3

    «Аспаптау 1» пәні камералық ансамбльдерге, аспаптардың аз санына арналған аспап жасаудың қарапайым дағдыларын меңгеруге бағытталған. «Аспаптану 1 және 2» циклі барысында алынған білім практикалық тұрғыдан осы пәнде қолданылады. Студент ішекті аспаптарды және оркестрдің кез келген тобының солистерін білуі керек. Курстың соңында ол аспаптардың зерттелген құрамы туралы жазбаша аспаптау жазады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор партитураларын оқу - 1 ("Хор дирижерлеу")
    Несиелер: 3

    Әйелдердің құрамына арналған 2-3-4-жолдық хор шығармаларын парақтан оқу қабілеттерін дамыту, орындалған шығарманы тұпнұсқалық тональностен кіші/үлкен секунда интервалына төмен және жоғары тональностерде орындау. Фразалық және тыныс алуды дәл орындау үшін көркем мәтінді дыбыстау арқылы хор шығармаларын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Симфониялық партитураларды оқу - 1 ("Оркестрлік дирижерлеу")
    Несиелер: 3

    Курс жекелеген партияларды, оркестрлік топтарды және фортепианода күрделі емес партитураларды талдау және оқудың практикалық дағдыларын меңгеруге; қазақ, орыс және шетел классиктерінің, сондай-ақ қазіргі авторлардың симфониялық музыкасы саласындағы өнер үлгілерімен танысуға; студенттің жалпы музыкалық және көркем мәдениетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 4
    Несиелер: 3

    Хор орындаушылық және педагогикалық шеберлік негіздері. Хор орындаушылығын оқыту әдістемесі. Студенттік, кәсіби ұжымда хорға арналған шығармалар. Хор сыныбын ұйымдастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Полифония - 1 ("Оркестрлік дирижерлеу")
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің музыкалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін, полифониялық есту қабілетін, полифониялық музыканың ерекшелігі туралы кәсіби түсініктерін одан әрі дамытуға бағытталған. Пән әртүрлі дәуірлер мен стильдердің музыкасында қалыптасқан негізгі контрапункционалды әдістерді зерттеу мәселелеріне арналған. Курс көпдауысты, қарапайым қарсы дауысты, күрделі, тігінен және көлденеңінен жылжымалы қарсы нүктелерді бастапқы формаларынан екі, үш, төрт дауысты имитациялар мен канондарға дейінгі негіздерді зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аспаптау - 2
    Несиелер: 3

    «Аспаптау-2» пәні «Аспаптау-1» курсының дамуын жалғастырады. Бірақ бұл кезеңде шағын оркестрге арналған аспап жасау дағдыларын үйренуге бағытталған. Студент ішекті аспаптар тобын шебер меңгереді, ағаш-үрмелі аспаптарды меңгереді және кернейлер мен валторнаны пайдаланады. Аспаптар жасау үшін соқпалы аспаптардың шағын құрамы енгізілген. Курстың соңында студент шағын симфониялық оркестрдің аспаптарының құрамы туралы жазбаша аспаптау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гармония - 2 (Minor)
    Несиелер: 3

    «Дирижерлеу» мамандығы бойынша «Гармония-2» курсы үйлесімділікті экспрессивті құралдардың күрделі кешені ретінде зерттеуге бағытталған. Үйлесімділіктің негізгі заңдылықтарын ашу болашақ дирижерлерді оны музыканың басқа компоненттерімен қатар музыкалық бейнені қалыптастыруға, шығарманың идеялық және көркемдік мазмұнын жүзеге асыруға қатысатын экспрессивті құрал ретінде дұрыс түсінуге әкелуі керек. «Гармония–2» курсы негізінен практикалық курс болып табылады, өйткені дирижердің болашақ қызметі үшін гармонияның практикалық шеберлігі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор класы - 4
    Несиелер: 3

    Staccato, marcato штрихтеріндегі дыбыс шығару дағдыларын дамыту. Гармоникалық есту қабілетін дамыту. Хор ансамбліне хор композициясының бейнелі және семантикалық мазмұнын жеткізудің қажетті құралы ретінде жету. Тізбекті тыныс алу және хор партияларын жеке орындау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сольфеджио - 4 (Minor)
    Несиелер: 3

    «Сольфеджио – 4» курсы есту және ән айту дағдыларын бекіту, одан әрі дамыту және жетілдіруге, сондай-ақ музыкалық тілді үнемі жаңартып отыру жағдайында жұмыс істей алатын икемді, белсенді естуді тәрбиелеуге бағытталған. Мұның бәрі дирижерлердің кәсіби қызметіне қажетті есту бақылауының дамуына ықпал етуі керек. Курс вокалды-ансамбльдік ән айту, есту талдауы, ішкі көріністер мен музыкалық сөйлеудің құрамдас элементтерін жазу дағдыларын дамыту әдістерінің жиынтығына негізделген (метроритм, ладово-биіктіктілік, гармоникалық және полифониялық көпдауыстық, қалыптастырушы элементтер мен стилистикалық белгілері).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестр класы - 4
    Несиелер: 3

    Симфониялық оркестрдің үрмелі тобының соққысы. Үрмелі ағаш аспаптардың дыбыс шығару және штрихтау техникасының ерекшеліктері. Текстураны талдау және жұмыстың негізгі шарықтау шегін анықтау. Моцарт, Бетховен симфонияларын дирижерлау. Оркестр ерекшеліктері. Ноталық мәтінмен танысу. Шығарманың бейнелі-эмоционалды мазмұны мен сипаты. Пішіні мен оркестрлік фактурасын талдау. Дауыстар арасындағы функционалдық байланыстар. Ритмикалық сүйемелдеудің рөлі. Ұпайларды қолмен игеру. Метрономның сандық белгісінің пайда болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыка тарихы 1760-1900 - 2
    Несиелер: 3

    Тарихи пән, оның мақсаты студенттерге Еуропалық классиканың, атап айтқанда Вена классикалық мектебінің дамуының тұтас көрінісін қалыптастыру болып табылады. Осы кезеңдегі Орталық композиторлар-К. ф. Глюк, Й.Гайдн, В. Моцарт, Л. Бетховен. Пән осы дәуірдің стилистикалық ерекшеліктерін, классицизм дәуірінің жанрларын, стилистикасы мен эстетикасын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық - 4
    Несиелер: 3

    Кантата, оратория, месса шығармаларының бөлімдерімен, әр түрлә метрлі a’cappella шығармаларды дирижерлау; әуеннін метроритмикалық қозғалысына сәйкес бір жесте бірнеше үлестерді қосып орындау. Музыканың метроритмиялық қозғалысына байланысты дирижерлік қимылдағы үлестерді біріктіру және топтастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дауыс гигиенасы - 1 ("Хор дирижерлеу")
    Несиелер: 2

    Курстың мазмұны студенттерге орындаушылық, концерттік және педагогикалық практика сабақтарына саналы және дайын болуға мүмкіндік береді. Вокалдық мүмкіншіліктерді дамытуға, артикуляцияға арналған жаттығулар, кәсіби түрдегі орындаушылық, дауыс режимін, дауысты дыбыстарды сақтауға бағыттайды. Дауыстың орындаушылық ресурсын ұстануға шақырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Вокалдық партияларды үйрену - 1 ("Хор дирижерлеу")
    Несиелер: 2

    Пән дауысты қалыптастыру туралы негізгі білімді қалыптастырады. Вокалдық және техникалық дағдыларды, сонымен қатар вокал техникасының негіздерін игеруге ықпал етеді. Орындалатын шығармалардағы интонацияның жоғары позициясын, тазалығына және поэтикалық мәтіннің айтылу ерекшеліктері мен орфоэпиялық ережелердің сақталуына арналған практикалық жаттығуларды қамтиды. Вокалдық шығарманың стилі, штрихтар, жылжымалы және бекітілген динамика бойынша жұмысты жақсартады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор партитураларын оқу - 2 ("Хор дирижерлеу")
    Несиелер: 3

    А'капелла аралас шығармалардың 3-жолды хор партитурасының парақтан оқу дағдыларын дамыту, динамикалық реңктер мен қарқын ерекшеліктерін ескере отырып, орындалған шығарманы тұпнұсқалық тональностен кіші/үлкен секунда интервалына төмен және жоғары тональностерде орындау. 2-жолды хор шығармаларын «До» вокалдық кілттерінде форпепиано аспабында орындап (бас кілтімен үйлесімінде), біртекті шығармаларды сүйемелдеумен орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор сольфеджиосы ("Хор дирижерлеу")
    Несиелер: 3

    Дирижерлік» мамандығының студенттеріне арналған «Хор сольфеджиосы» курсы музыка теориясындағы арнайы пәндер циклінде маңызды орын алады және болашақ хор әртістері, орындаушылар мен студенттердің алдында тұрған практикалық, кәсіби мәселелермен тығыз байланысты. Пәннің мақсаты - болашақ орта хор орындаушыларын, есту және ән айту дағдыларын шоғырландыру, әрі қарай дамыту және жетілдіру. Музыкалық-теориялық білім қорымен қатар музыкалық композициялардың классикалық және заманауи формациялары жағдайында жедел әрекет ете алатын және жұмыс істейтін икемді, белсенді есту қабілеттерін тәрбиелеу және музыкалық тілді үнемі жаңартып отыру. Әр түрлі қиындықтағы хор шығармаларының музыкалық материалын орындау. Музыкалық, есту және ырғақты дамыту әдістері. Оқушының музыкалық ой-өрісін кеңейту. Эстетикалық талғам мен ойлауды қалыптастыру, музыкалық шығармаларды терең және жан-жақты зерттеуге көмектесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы - 2
    Несиелер: 3

    Пән классика - романтикалық музыка тарихы 1 курсының жалғасы болып табылады және музыкалық өнердегі романтизм кезеңін қамтиды. Оқушының романтизм дәуіріндегі музыканың, музыкалық формалары, жанрлары мен стилистикалық ерекшеліктерін бағдарлау қабілеттерін дамытады; романтикалық дәуір композиторларының орны мен тарихи маңыздылығын ашады (Шуберт, Шуман, Шопен, Лист, Вагнер және т.б.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Симфониялық партитураларды оқу - 2 ("Оркестрлік дирижерлеу")
    Несиелер: 3

    Курс фортепианоға арналған үлкен симфониялық оркестр үшін партитураны талдау және оқудың практикалық дағдыларын меңгеруге; қазақ, орыс және шетел классикасының симфониялық музыкасы саласындағы өнер үлгілерімен, сондай-ақ қазіргі заманғы авторлармен танысуға; студенттің жалпы музыкалық және көркем мәдениетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дауыс гигиенасы - 2 ("Хор дирижерлеу")
    Несиелер: 2

    Вокалистің кәсіби жұмысының негізгі органы ретінде дауыстық аппараттың құрылымын зерттеу, болашақ мамандарды медициналық оқыту, Вокал өнері саласындағы кәсіби жұмысқа даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және сыни ойлау
    Несиелер: 5

    "Көшбасшылық және сыни ойлау" пәні білім алушылардың жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерін, сыни ойлауын қалыптастыруға, өзін-өзі ұйымдастыру және топты басқару қабілетін дамытуға, өзінің ойын анық, айқын, дұрыс жеткізе білуге, сонымен қатар көшбасшылық дағдыларын дамытуға, жаңашылдыққа бейім болуға, құндылықтарды бағдарлауға, әрдайым жаңарып отыратын ақпараттық ағында мәтінмен жұмыс істей білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи музыка тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Тарихи пән, оның мақсаты ХХ ғасырдағы еуропалық музыкалық мәдениеттің даму картинасы туралы түсінік беру. Тарихи пән, оның мақсаты еуропалық пәннің даму картинасы туралы түсінік беру болып табылады, студенттерде XX ғасырдағы музыканың жаңа жанрлары мен стилистикалық әртүрлілігі, бұқаралық музыканың пайда болуы және осы кезеңнің тарихи контекстегі маңызы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор аранжировкасы - 1 ("Хор дирижерлеу")
    Несиелер: 3

    Студенттің шығармашылық бейнесін қалыптастыруға, оның орындаушылық шеберлігін дамытуға, сонымен қатар хор ансамблінің музыкалық форманы дамыту процесінде оның барлық компоненттерінің өзара әрекеттесуінің күрделі жүйесі ретінде қабылдауына қызмет етеді. 2-3-4 дауысты біртекті хор шығармаларынан аралас құрамға өңдеу дағдыларын меңгерту. Көркемдік қабілеттерді дамыту және хор музыкасының барлық стильдері мен жанрларында еркін сезінуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокалдық партияларды үйрену - 2 ("Хор дирижерлеу")
    Несиелер: 2

    Студенттің есту және бұлшықет сезімдерін үйлестіруді дамытады, нақты вокалды естуді дамытады. Дауыстың қысылым жолдарын жоюды, мұрынға ән айтуды, вокалдық шығарманы еркін орындауды үйретеді. Дұрыс тыныс алудың дамуына, дыбыстың дұрыс қалыптасуына және дауыстың диапазонының кеңеюіне ықпал етеді. Репертуарды оқуда алған дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Хор орындау тарихы мен теориясын жан-жақты зерттеу студенттердің көркемдік ой-өрісін қалыптастыруға көмектеседі, олардың кәсіби мәдениетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Полифония - 2 ("Оркестрлік дирижерлеу")
    Несиелер: 3

    Пән полифониялық шығармалардың мазмұны мен формасы құрылымының негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған, бұлоларды кәсіби сауатты түсіндіруге негізболады. Орындаушылық шеберлікті жетілдіруге полифониялы қойлауды дамыту да ықпалетеді, ол әртүрлі полифониялық стильдерде өзбетінше жазу дағдылары негізінде қалыптасады. «Полифония 2» курсы «Полифония 1» курсының жалғасы болып табылады. Студенттер фьюжн жазумен танысады, верификация мен интермедияны зерттейді, экспозиция бөлігін жазады, сонымен қатар дамушы және соңғы бөлімдерде, стреттада жұмыс істейді, күрделі фьюжн талдауынан өтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сольфеджио - 5 (Мinor)
    Несиелер: 3

    «Сольфеджио – 5» курсының бағдарламасы сольфеджионың хор сыныбымен және дауыс қоюмен байланысын көздейді. Музыкалық сөйлеу элементтерін дамыту бойынша жұмыстың негізгі түрлеріне интонацияланатын жаттығулар, есту талдауы, хорды сольфедждеудің ерекшелігін көрсететін және хор басына жақын музыкалық диктанттар жатады (хор сыныбында оқытылатын музыкалық материалмен ортақтық, хор партитураларын оқу курсы, дирижерлеу бойынша пәндер). Осы пән игерілуде ансамблдік дағдылары, полифониялық көпдыбыстық (2-3 дауыс), ән айту дуэт және вокалдық ансамбльдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық 5
    Несиелер: 3

    Әр түрлі полифониялық, сонын ішінде (фуга, фугетта, фугато, имитация және т.б.) хор шығармаларды дирижерлау. Дирижердің музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше ашу қабілетін көрсету. Ірі формадағы хор шығармаларына орындаушылық талдау жазу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестр класы - 5
    Несиелер: 3

    Мыс үрмелі аспаптардың дыбыстың шығуы және штрихтау техникасының ерекшеліктері. Орындаудың сипаты, дыбыстың тембрі мен қанықтылығы. Жылдамдық, динамикамен, штрихтармен жұмыс. Романтизм дәуірінің шығармалары. Оркестрдің дуэт, трио құрамы. Топтық жұмыс өткізу әдістемесі. Ансамбльмен жұмыс (негізгі ережелер). Дайындық уақытын бөлу. Ырғақтық ансамбль, ырғақтың ансамбльдік күрделілігі-метроритм. Динамикалық ансамбль, қозғалмалы және қозғалмайтын нюанстардағы дыбысты теңестіру шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор-дирижерлік этюдтері - 1
    Несиелер: 3

    Қолдың икемділігі мен қозғалғыштығын дамытатын, контрастты динамиканың техникалық көрсеткіштерін (subito forte, subito piano), фермата түрін, синкопты және олардың техникалық көрсеткіштерін дамыта отырып, шағын және үлкен мануалдық техникасына арналған жаттығуларды меңгеруді қарастырады. Орындаушылық мәселелерін шешуде шығармашылық көзқарасты жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аспаптау - 3
    Несиелер: 3

    «Аспаптау 3» пәні, композициядағы үлкен симфониялық оркестрге арналған аспаптарды қарастырады. Студент берілген әуенді, аспаптардың ұсынылатын композициясы үшін аспаптайды. Толық жезден жасалған топпен, соқпалы, пернетақталы аспаптармен жанасатын аспаптанудағы аспаптар туралы барлық білімді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор өнерінің тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Орыс-кеңес кезеңіндегі хор орындау тарихы, теориясы мен әдебиетін, хор мектептерінің принциптері мен әдістерін, хор мектептерінің принциптері мен әдістерін орындау, хор өнерінің ірі өкілдерінің шығармашылығын зерттеуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фактураның тарихы мен теориясы ("Оркестрлік дирижерлеу")
    Несиелер: 3

    «Фактураның тарихы мен теориясы» курсы тәжірибеде қолданылатын фактураның әртүрлілігін зерттейді. Курстың негізгі бөлімдері – фактураның өзгергіштігі, сонымен қатар элементтер мен параметрлерді зерттеу. Дауыстардың фактура-лық суреті таңдалған музыкалық шығармаларды талдау мысалында көрінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка тарихы 1900-1945
    Несиелер: 3

    Бұл пән ХХ ғасырдағы әлемдік музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Тарихи бағыт ғасырлар тоғысында музыканың стильдерінің түрлілігі мен эстетикалық көзқарастарын түсіндіруге де, осы кезең жанрларының алуан түрлілігіне, бұқаралық жанрларға, жалпы еуропалық музыкалық өнер проблемаларына қатысты мәселелерді қозғайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижёрдің орындаушылық іс-әрекеті - 1
    Несиелер: 3

    Дирижерлық дайындық, қолмен дирижерлау техникасының негізгі элементтерін игеру, хорды басқарудың барлық әдістерін үйрету, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығы мен оның текстурасы мен стильдік ерекшеліктерін өз бетінше аша алуды қамтамасыз ететін дағдылар жиынтығын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы 5
    Несиелер: 3

    Вокалдық тыныс алуын және дыбыс шығаруы жолдарын дамыту, дауыстың ән диапазонын кеңейту, ән орындау кезіндегі ауыз-қуыз дағдыларын дамыту. Барлық хор партияларын естей отырып, дирижердің қолына, интонациясына сәйкес күрделілігі әртүрлі хор шығармаларының музыкалық материалын орындау. Дауыс мүмкіндіктерінің динамикалық мүмкіндіктерін кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 5
    Несиелер: 3

    "Хормен жұмыс істеу практикасы – 5" курсының негізгі мақсаты студенттерді хормен ән айту өнері бойынша базалық білім мен практикалық дағдыларға, сондай-ақ Шығармашылық орындаушылық ұжымды басқаруға оқыту болып табылады. Сабақтар практикалық сипатқа ие. Студенттердің теориялық материалды игеруі (терминология, символдық лексика, ұжыммен өзара әрекеттесу ерекшеліктері және т.б.) ән ұжымымен жұмыс барысында, тақырып бойынша музыкалық материалдармен танысқанда, әртүрлі сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс жасау кезінде жүреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Этика негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет діннің пайда болу, даму және жұмыс істеу заңдылықтарын зерделейді, қазіргі қоғамдағы діннің рөлі мен функциялары, еліміздегі діни ахуал қаралады; шығу тегі табиғатын, сыбайлас жемқорлықтың орнықтылығының себебін ашады, ҚР-дағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Симфониялық партитураларды оқу - 3 ("Оркестрлік дирижерлеу")
    Несиелер: 3

    Симфониялық партитураларды оқу-1 оқу курсының жалғасы ретінде студенттер халық оркестрінде бағдарлау дағдыларын игеріп қана қоймай, сонымен қатар осы түрге сәйкес кез-келген әуендерді өздері ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижёрдің орындаушылық іс-әрекеті - 2
    Несиелер: 3

    Түлектің педагогикалық құзыреттілігін кеңейту. Хор дирижерының кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 6
    Несиелер: 3

    "Хормен жұмыс істеу тәжірибесі – 6" - бұл теория мен практика бір-бірімен тығыз байланысты пән. Қойылған мақсаттарды шешу үшін музыкалық-теориялық, музыкалық-тарихи, орындаушылық (вокалдық-хор және аспаптық), дирижерлік-хор, әдістемелік және практикалық цикл пәндерінің өзара байланысына негізделген Мамандандырылған жоғары оқу орнын даярлаудың бүкіл жүйесімен пәнаралық байланыстар өте маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор аранжировкасы - 2 ("Хор дирижерлеу")
    Несиелер: 3

    Пән хор текстурасының ерекшеліктерін байытып қана қоймай, хормен жазудың негізгі принциптерін және оларды теориялық қамтуды зерделеуге мүмкіндік береді, сонымен қатар олардың шығармашылық сынуының негізі ретінде ең маңызды, қалыптасқан тәсілдерді игерудегі практикалық дағдыларды қалыптастырады, студенттерде хордың әр түрлі композицияларын орналастырудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор класы - 6
    Несиелер: 3

    Хор партияларын орындау кезіндегі дикциясы мен диалект фонетикасының ерекшеліктерін, дыбыс күші ретінде әртүрлі динамикалық реңктерді орындау техникасын, қозғалыс бірлігі ретінде агогияны, айтылу бірлігі ретінде орфоэпияны жетілдіру. Халық әндерінің партитураларымен жұмыс істеу дағдыларын бекіту (қарапайым гетерофониядан қиындығынан бастап, функционалды полифония және полифониялық үлгілерге дейін).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор өнерінің тарихы - 2
    Несиелер: 3

    Хор орындауындағы көркемдік стильдер мен тенденцияларды зерттеу, материал нақтырақ хор мысалдарын қолдана отырып, рефератталған, хор дирижерлығының мамандануына студенттерді кәсіби тұрғыдан дайындауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық 6
    Несиелер: 3

    Жаңғыру бағыттағы әртүрлі дәуірдегі және стильдегі композиторлардың шығармаларын сонын ішінде (мотеттер, виланеллалар, канцондар, мадригалдар) дирижерлау. Барокко дәуірінің композиторлардың хор шығармаларын орындау. Хор дирижерінің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыруға ықпал етеді. Вокалды-хор талдауын жазу кезінде аналитикалық ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор-дирижерлік этюдтері - 2
    Несиелер: 3

    Мазмұны, стилистикалық және жанрлық ерекшеліктері бойынша презентацияның текстурасы күрделі полифония элементтері бар жұмыстарда күрделі асимметриялық шараларды жүргізу. Музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның текстуралық-стильдік ерекшеліктерін өз бетінше аша білуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орындаушылық өнер тарихы - 2
    Несиелер: 3

    Ол хор орындауында, композиторлық шығармашылығы мен педагогикасында түрлі стильдер мен бағыттар бойынша навигация қабілеттерін тәрбиелейді, әр дәуір мен стильдегі хор жанрларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор үндестігі ("Хор дирижерлеу")
    Несиелер: 3

    Жалпы хор дыбысы, тембр модификациялары, хордың жеке топтарының дыбыс күші мен тығыздығының арақатынасы туралы партитурадан есту ойларын құрастыру қабілетін жетілдіреді. Орындауға жеңіл жетекші дауысты жасау дағдыларын тереңдете отырып, хор дауыстарын әуездік, гармониялық және контрапунтальдық қызметте біріктіріп, оларды текстуралы тұтастыққа біріктіріп, хор үйлесімділігін жасауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестр класы - 6
    Несиелер: 3

    Вокалдық партияға сүйемелдеу, репризаның ерекшеліктері туралы білім беру. Солист пен оркестр арасындағы дыбыс тепе-теңдігін орнату. Соло және оркестр партияларының регистрлік ерекшеліктерін анықтау. Солистпен және дирижермен орындалатын шығарманы тұтас интерпретациялауды қайта жасау. Дайындық ерекшеліктері: жеке солисттік партиямен жұмыс, хормен жұмыс және біріккен репетицияларды өткізу. Аспаптық сүйемелдеу. Есту қабілетін дамыту. Коррекциялық, орындаушылық және педагогикалық есту қабілеті. Интонация. Орындалатын шығарманың интонациясы мен стилінің байланысы. Жеке интонация және ансамбльде ойнау. Балансты дыбыстау. Артикуляция. Ритм, метр, қарқындылық музыкалық ойдың қарқындылығы ретінде. Естудің «полифонизмі». Орындау барысын бақылау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Хор пәндерін оқытудың формалары мен әдістерін ұйымдастыруға, жеке және топтық сабақтарды өткізуде, әр түрлі тәжірибе түрлерін өткізуде теориялық және практикалық дағдыларды алуға ықпал етеді. Көрнекті мұғалімдердің педагогикалық принциптерін, вокалды және хормен тәрбиелеу әдістерін, хор репертуарындағы жұмыс кезеңдерін оқып үйрену. Хор класының жұмысын жоспарлау, дирижерлау, хор аранжировкасы, хор партитураларын және басқа да арнайы пәндерді оқу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сольфеджио оқыту әдістемесі (Minor)
    Несиелер: 3

    Курс сольфеджио хорын оқыту саласында әдістемелік білімнің қажетті кешенін зерделеуге және сольфеджио пәнін оқытудың тиімді нақты дағдыларын пысықтауға мүмкіндік беретін гармониялық музыкалық естуді тәрбиелеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хормейстер-дирижерді тәрбиелеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Хор пәндерін оқытудың формалары мен әдістерін ұйымдастыруға, жеке және топтық сабақтарды жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларын алуға, практиканың әртүрлі түрлерін өткізуге ықпал етеді. Көрнекті педагогтардың педагогикалық қағидаттарын, вокалдық-хор тәрбиелеу әдістерін, хор репертуарымен жұмыс істеу кезеңдерін зерделеу. Хор сыныбының жұмысын жоспарлау, дирижерлеу, хор аранжировкасы, хор партитураларын және басқа да арнайы пәндерді оқу принципі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аспаптау - 4
    Несиелер: 3

    «Аспаптау 4» пәні «Аспаптау 3» курсының дағдылары мен білімдерін дамытуды жалғастыруда. Студентке үлкен симфониялық оркестрге (аспаптардың төрттен бір бөлігі), аралас оркестрге - мысалы, халық аспаптар оркестрі немесе электронды аспаптары бар классикалық оркестрге асапаптауға ұсыныс жасалынады. Оқушының алдында өте күрделі міндет тұр. Бірақ оны игеріп, орындай отырып, оркестрлердің өзара әрекеттесудің басқа тәсілдерін көру мүмкіндігі кеңірек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хормен жұмыс істеу әдісі ("Оркестрлік дирижерлеу")
    Несиелер: 4

    "Хормен жұмыс істеу әдісі" пәні хор ұжымымен дайындық процесінің әдістемесіне баса назар аудара отырып, болашақ атқарушы ұжымдардың басшыларын кәсіби даярлау жүйесінде негізгі ұстанымдардың бірі болып табылады. Болашақ дирижердің хор ұжымымен практикалық жұмысқа теориялық дайындығы. Дайындық процесін жан-жақты зерттеу. Дайындық процесін өткізуге қажетті студенттердің кәсіби дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық - 7
    Несиелер: 3

    Хормен мемлекеттік бағдарламадағы ірі формалық сүйемелдеумен, солистпен орындалатын шығарманымен жұмыс жасау. Агогикалық өзгерістердің дағдыларын қолдануды игеру, ең айқын экспрессивті құралдарды іздеу. Үлкен музыкалық форманы түсіндіруді игеру бойынша жұмыс. Күрделі фактуралық шығармалардағы күрделі немесе аралас өлшемдерді игеру. Мамандық бойынша әдістемелік әдебиетті оқу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи компьютердегі аранжировка әдістері
    Несиелер: 3

    Әндерді, саундтректерді, аспаптық шығармаларды өңдеу және әр түрлі ансамбль мен оркестрлерге арналған өңдеу негіздерін білімді қарастырады. (Steinberg Cubase, Apple Logic Studio Pro, Protools) секілді компьютерлік бағдарламаларды қолдануды үйретеді. Демек, курс екі бөлікке бөлінеді, олар параллельді түрде игеріледі: аспаптар мен өңдеу негіздері және көбінесе компьютерлік әдістері.. Midi клавиатурасымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Студиялық дыбыс режиссурасы
    Несиелер: 3

    Дыбыс режиссеріне міндеттеріне дыбыстық элементтерді жазу, көбейту, өңдеу және компьютерді қолдана отырып дыбыс жазу студияларында мамандандырылған жабдықты пайдалану жатады. Дыбыс режиссері - радио, теледидар және дыбыс жазу студиясындағы алдыңғы қатарлы мамандардың бірі. Онсыз бағдарламалардың бірде-бір трансляциясы жасай алмайды. Микшерлік пульттің көмегімен дыбыс режиссері дыбысты жеткізуді басқарады. Ол дыбысты басқарады, шуды шуды жояды және белгілі бір дыбыс көзі үшін ауаға қол жеткізуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық-орындаушылық мамандықтардың студенттеріне арналған және олардың ғылыми дайындықтарын тереңдетуге бағытталған; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын дамыту. Бұл курсты оқу барысында студенттер ғылыми әдебиеттермен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын бекітеді, ғылыми зерттеу әдістері мен алынған мәліметтерді өңдеу әдістерін игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестр класы - 7
    Несиелер: 3

    Оркестрмен дұрыс дайындық. Хормен, оркестрмен, солистермен жиынтық репетиция, қарқыны мен метрін ауыстыруды қамтитын, қарапайым және күрделі көлемдегі кезектескен ірі нысандағы туындыларды дирижерлеу. Симфонияның немесе симфониялық поэманың бөлігі. 20 ғасыр шығармаларын зерттеу. Оркестрдің соққы тобының аспаптарында дыбыс шығаруды баптау, штрихтар мен ерекшеліктері. Кантаталық-ораториялық жанрдағы шығармалармен жұмыс. Хормен дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларға сараптама - 1
    Несиелер: 3

    "Музыкалық шығармаларды талдау" пәнінде, бір жағынан, студенттерге музыкалық шығармалардың құрылысы туралы түсінік берілсе, екінші жағынан, талдау әдістері және тәсілдері түсіндіріледі. Курс барысында музыкалық шығармалардың құрылысы: мазмұндық, композиторлық стильдің ерекшеліктеріне, орындаушылық интерпретацияға, сондай-ақ тыңдаушыға бағытталуына байланысты аспектілерде қарастырылады: "Музыкалық шығармаларды талдау" курсы музыкалық шығарма, форма, мазмұн, жанр, стиль, музыкалық тіл және т. б. ұғымдар туралы негізгі түсініктерге сүйенетін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 7
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің ерекшелігі-ол арнайы циклдің барлық пәндері бойынша жетістіктерді жинақтайды, сонымен қатар оқу процесін ынталандырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің қазақ халқының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің пайда болуы мен даму ерекшеліктері, оның шығу тегі, қалыптасуының тарихи кезеңдері, заңдылықтары мен әртүрлі дәстүрлі жанрлардың, ұлттық аспаптардың пайда болуы мен дамуының әлеуметтік кондициясы туралы теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сольфеджист практикумы (Minor)
    Несиелер: 3

    Хор пәндері мен мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып, студентті белсенді кәсіби жұмысқа тәжірибелік даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ халық аспаптарын тану
    Несиелер: 3

    Пән қазақ оркестрлік аспаптарының техникалық және мәнерлі мүмкіндіктерін, олардың оркестрдегі рөлін, оркестрлік аспаптардың репертуары мен үндеулерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    «Педагогика» курсы педагогика, педагогика тарихы мен теориясының негізгі ережелерін дамытады және тереңдетеді. Білім алушылар осы пәнді оқып-үйрену кезінде алатын білімдері мен дағдылары кәсіби циклдің педагогикалық модулінің пәндерін игеруде практикалық қолдануға бағытталған. Педагогиканы адам тәрбиесі туралы ғылым ретінде зерттеу: - педагогика туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру; - педагогиканың әдіснамалық негіздері мен танысу; - оқу-тәрбие ұйымдарында педагогикалық процесті ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру; - педагогикалық іс-әрекеттің ерекшелігін ашу; - білім беру іс-әрекетінің негізгі әдістері мен нысандарын меңгеру; сыни ойлау, өзбетінше білім алу біліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор класы - 7
    Несиелер: 3

    Ансамбльдік хор орындау жағдайында басқарушылық құзыреттіліктің қалыптасуына ықпал етеді. Хор орындаушылық дәстүрлерін меңгертуге, хормен жұмыс жасауда анық болу үшін вокалдық шеберліктерін арттыруға бағыттайды. Жауапкершілік, ұжымшылдық, жолдастық сияқты ұйымдастырушылық және кәсіби қасиеттерді дарытады. Ол өнерпазды, шығармашылық ұжымның жетекшісін тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау - 1
    Несиелер: 3

    "Музыкалық композиция және стильдік талдау" пәні стильдерді, жанрлар мен формаларды анықтау үшін оркестрлік және хорды дирижерлеу курсында оқытылады. Музыкалық композицияны талдау кезінде студент "Музыкалық шығармаларды талдау 1" курсында алған білімдерін қолдануға ғана емес, сонымен қатар стильдерде, жанрларда және зерттелген формаларда шағын эскиздерді жазуға мүмкіндік береді. Стильді талдау кезінде барокко, классика, романтизм дәуірінің стильдері мен жанрларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасы - 1
    Несиелер: 3

    Пән қазақ музыкасының әр түрлі жанрларының қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік жағдайының тарихи заңдылықтарын зерттеуге; қазақ музыкасы тарихының қалыптасуының тарихи кезеңдері және ғылыми кезеңдеуі; көне түркі дәуіріндегі жазба ескерткіштердің мазмұны, олардың мәдени маңызы; кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдері; қазақстандық композиторлардың өмірі мен шығармашылық жолы және музыкатанушылар; негізгі музыкалық шығармалар бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор класы - 8
    Несиелер: 3

    Ірі музыкалық форма (кантат, ораториялар, магнификаттар, опералық көріністер бөлімдері, ірі шығармалар) шығармаларын орындауған кезіндегі дирижерлық интерпретациясын меңгеру. Дипломдық жұмысты жазу кезінде ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді іздеу. Хор дирижерінің кәсіби қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру. Түлектердің педагогикалық құзыреттіліктерін кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдениеттегі басқару және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Мәдениеттегі менеджмент және маркетинг негіздері" пәнінің мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың тәсілдерімен және арт-индустрия ұйымдарында менеджментті қалыптастыру жүйесімен таныстыру болып табылады. Қарастыру тақырыбы кәсіпкерліктегі менеджмент механизмі болып табылады, кәсіпорынның экономикалық қызмет түрлері, компанияның жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлердің тұтынушылармен, іскери серіктестермен, қызметкерлермен, мемлекетпен және т. б. байланысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасы - 2
    Несиелер: 3

    Курс XIX ғасырдағы қазақ халқының кәсіби фольклорлық, әндік-аспаптық музыкасын, дәуірдің көрнекті өкілдерінің өмірі мен шығармашылығын, олардың шығармаларының стильдік, жанрлық ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларға сараптам - 2
    Несиелер: 3

    Курстың тақырыбы - бір жағынан музыкалық шығармалардың құрылымы, екінші жағынан әдістер, техника және талдау жанры. Музыкалық жұмыстың құрылымы әр түрлі аспектілерде: композитордың стилінің ерекшеліктеріне, интерпретацияны жүзеге асыруға, сонымен қатар тыңдаушыға бағдарлауға байланысты ақпараттылықпен қарастырылады. Негізгі ұғымдар: формасы, мазмұны, жанры, стилі, музыкалық тілі және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оркестр класы - 8
    Несиелер: 3

    Ірі музыкалық форманы дирижерлік интерпретациялау өнерін меңгеру. Концерттік бағдарламаларды дұрыс құрастыру. Концерт күніндегі жауапты репетиция. Концерт күніндегі психологиялық көзқарас. Орындауды шектеу. Бас дайындық кезінде оркестрдің күшін сақтау, өте мұқият болу. Мәтіннің, ырғақтың, ансамбльдің дәлдігін бақылау. Орындаудың барлық элементтерін олардың бірлігінде есту арқылы қампи білу. Жұмыс нәтижелері – концерттік қойылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің оның дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуіне, дәуірдің әлеуметтік-мәдени контекстіндегі музыкалық құбылыстарды стилистикалық және жанрлық талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ете отырып, ХХ ғасырдағы қазақ музыкасы туралы білім жүйесін қалыптастырады. Пән Қазақстан композиторларының бірнеше буынының шығармашылығын, олардың шығармашылығының идеялық-бейнелік және жанрлық-стилистикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау - 2
    Несиелер: 3

    Курстың тақырыбы - бір жағынан музыкалық шығармалардың құрылымы, екінші жағынан әдістер, техника және талдау жанры. Музыкалық жұмыстың құрылымы әр түрлі аспектілерде: композитордың стилінің ерекшеліктеріне, интерпретацияны жүзеге асыруға, сонымен қатар тыңдаушыға бағдарлауға байланысты ақпараттылықпен қарастырылады. Негізгі ұғымдар: формасы, мазмұны, жанры, стилі, музыкалық тілі және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хормен жұмыс істеу тәжірибесі - 8
    Несиелер: 3

    Хорды жүргізу принциптері. Хормен дирижерлеу әдістемесі. Студенттік хормен жұмыс жасаудың ерекшелігі. Кәсіби хормен жұмыс істеу ерекшелігі. Хорға арналған Шығармаларды ұйымдастыру және қайта құру принциптері. Дайындық жұмыстарын ұйымдастыру. Хорды концерттік қойылымға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық - 8
    Несиелер: 3

    Хормен мемлекеттік бағдарламадағы a’cappella шығармасымен жұмыс жасау. Ерлер мен әйелдер партияларының ішіндегі строй, интонация, метроритмикалық ерекшеліктермен жұмыс. Дипломдық жұмысты жазу бойынша оқу-әдістемелік материалдарды іздеу және дайындау. Дирижерлік шығармаларды музыкалық-теориялық, вокалдық-хор, орындаушылық талдауларды орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ халық ансамбдьдерін аспаптандыру
    Несиелер: 3

    Курс халық оркестріне арналған оркестрлік дағдыларды игеруге бағытталған. Пән құрамды, аспаптарды (диапазонды, тембрлік ерекшелікті, штрихтарды және орындаушылық мүмкіндіктерді) зерделеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Фортепианода хор шығармаларын транспозициямен бірге мәнерлеп орындау қабілетін көрсету.

  • Код ON6

    Әр дәуірдегі, стильдегі, жанрдағы және формадағы оркестр/хор шығармаларын квалификациялау және талдай білу.

  • Код ON3

    Орындалған оркестр/хор шығармаларының теориялық негіздерін қалыптастыру.

  • Код ON5

    Заманауи тенденцияларын және әлемдік пен қазақ музыкалық өнерінің даму тарихын білу.

  • Код ON4

    Музыкалық стильдерді және онымен байланысты композиция мен орындаушылық дәстүрлерді түпнұсқа тілінде білу.

  • Код ON13

    Ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімдерге ие болу.

  • Код ON7

    Дипломдық жұмыс мәселелеріне сәйкес ақпаратты қолдана және өңдей білу.

  • Код ON10

    Әр түрлі стиль және жанрда фортепианода немесе дирижерлаған кезінде орындауда кәсіби дағдыларды көрсету.

  • Код ON12

    Оркестр/хор/ансамбльге арналған қарапайым би композициялары мен жаттығуларын жасап көрсету.

  • Код ON8

    Оркестрге/хорға арналған өңдеулерді орындау кезінде практикалық дағдыларды көрсету.

  • Код ON2

    Орындалған шығармалардың тарихи мазмұны мен орындау дәстүрлерін білу.

  • Код ON9

    Мамандық бойынша оқыту әдістері мен педагогикалық диагностика әдістерін қолдана білу.

  • Код ON11

    Әр жанр, стиль және бағыттағы музыкалық шығармаларды оркестр/хор/ансамбль және де басқа проектілерде хор әртісі ретінде көрсете алу.

Top