8D07101 Баламалы энергетика в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес және еңбек нарығының қажеттіліктерін негізге ала отырып, жаңартылатын энергетика саласында ғылыми-зерттеу, ғылыми-техникалық және білім беру қызметін жүзеге асыруға қабілетті жаңа буын мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D098 Жылу энергетикасы
-
Білім беру саласы 8D07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 8D071 Инженерия және инженерлік іс
-
Энергетикалық процестерді математикалық модельдеу
Несиелер: 5Әртүрлі өнеркәсіптік кәсіпорындар үшін энергетикалық процестерді модельдеу және оңтайландырудың математикалық әдістерін қолдану бойынша докторанттардың білім, білік және дағдыларын қалыптастыру. Докторанттардың математикалық модельдеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруі; есептеу экспериментін жүргізу; мұндай процестерге арналған қондырғылар мен жүйелердің оңтайлы нұсқаларын зерттеу және таңдау үшін компьютерлік техника мен есептеуіш техниканы пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары температуралық технологиядағы шекті энергияны үнемдеу әдістері
Несиелер: 5Докторанттарда білімдерді қалыптастыру: жоғары температуралық қондырғылардың түрлері, көлемі, конструкциясы және пайдалану ерекшеліктері; жоғары температуралық технологияда энергия үнемдеуді шектеудің қолданыстағы әдістері туралы, жоғары температуралық қондырғылардың энергия тиімділігін арттырудың жаңа жолдарын іздеу, энергия үнемдеу және энергия тиімділігі көрсеткіштерін есептеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Академиялық хат
Несиелер: 5Докторанттар арасында халықаралық академиялық қоғамдастықтың нормаларына сәйкес ғылыми-педагогикалық кадрлардың ғылыми жобаларды жүзеге асыруға және нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған тиісті құзыреттерді дамыту. Ғылыми мақалаларда, диссертацияларда, патенттерде ғылыми зерттеу нәтижелерін көрсетудің дизайны мен құрылымына қойылатын талаптармен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулер әдістері
Несиелер: 5Ғылыми қызметті жүзеге асырудың негізгі теориялық ережелерін, заңдарын, принциптерін, терминдерін, тұжырымдамаларын, процестерін, әдістерін, технологияларын, құралдарын, операцияларын меңгеру; туралы білімді қалыптастыру: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру әдістері; ғылыми жобалаудың, шығармашылықтың жалпы әдістемесі, ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың жалпы схемасы; ғылыми зерттеулер, талдаулар, эксперименттер жүргізу
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Биогаз бен ауыл шаруашылығы қалдықтарын жағуға арналған оттық пен жанарғылардың конструкциялары
Несиелер: 5Докторанттардың биогазды жағу және ауыл шаруашылығы қалдықтары саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастыру. Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіруде және мал шаруашылығында қолдануға арналған пештер мен оттық құрылғыларының конструкцияларын білу, ресурстарды үнемдеуге, қалдықтарды жоюға және энергетикалық жүйелерді декарбонизациялауға бағытталған жаңа басқару психологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Код ON4
Жаңартылатын энергия көздеріне негізделген заманауи жоғары тиімді энергия үнемдейтін жылу-энергетикалық жабдықтардың конструктивтік сипаттамалары мен пайдалану ерекшеліктерін білу.
-
Код ON2
Термиялық есептеулер мен зерттеу нәтижелерін өңдеу үшін компьютерлік технологиялар мен бағдарламаларды қолдана білу, математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдана білу.
-
Код ON1
Ғылыми зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми ақпаратты іздеудің заманауи әдістерін, академиялық жазуды білу және қолдану; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
-
Код ON5
Жылу-энергетикалық жабдықтардың жұмыс режимдерін талдау, ең ұтымды параметрлерін анықтау, жаңартылатын энергия көздеріне негізделген өндіріс пен энергиямен жабдықтау жүйелерінің жұмыс істеу сапасы мен сенімділігін басқаруды білу
-
Код ON3
ББ бағыты бойынша пәндер бойынша педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеру, оқытудың заманауи нысандары мен әдістерін пайдалана отырып студенттермен оқу сабақтарын өткізу, оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу.