Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03104 Мәдениеттану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Мәдениеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты– әлемдiк және отандық мәдени философиялық ойларды меңгеру арқылы студенттерде мәдениеттанулық қабiлеттiлiк қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бұқаралық мәдениеттегі ғарыш бейнелері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты астромәдениет және оны зерттеу тәсілі туралы көзқарасты қалыптастыру, бұқаралық мәдениеттегі космосты визуалды қайта таныстырылымдарын зерттеу дағдыларын дамыту. курс шеңберінде әртүрлі медиадағы -кинематографиядағы, әдебиеттегі, фотографиядағы, видеоойындардағы, музейдегі, әлеуметтік желілердегі локалды және жаөандық контекстегі космостың қайта таныстырылымы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы Contemporary Art
    Несиелер: 6

    «Қазақстандағы Contemporary Art» курсы - өнерді практикалық дамыту бойынша пән. Курс студенттерге заманауи өнер міндеттерін терең түсінуге мүмкіндік беретін жүйелік материалдарға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі өркениеттер
    Несиелер: 7

    Курстың мақсаты – ежелгі өркениеттер тарихын тұтас түрде көрсету және әр түрлі кезеңдерде мәдени даму ерекшелігін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы кескіндеу өнерінің дамуы Развитие изобразительного искусства в Казахстане The development of fine art in Kazakhstan
    Несиелер: 7

    «Қазақстандағы кескіндеу өнердің дамуы» (кескіндеме, графика, мүсін, дизайн, сәулет, өнер және қолөнер) зерттеудің мақсаты - көркем-ағартушылық және эстетикалық тәрбие, студенттерді рухани және материалдық мәдениеттің ажырамас бөлігі ретінде пластикалық өнер әлеміне енгізу. және олардың жеке басын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұсылман Ренессансы және түркі мәдениеті
    Несиелер: 6

    Бұл курс Орталық Азия мен Таяу Шығыс халықтарының мәдениеті мен дінін зерттейді. Тарихи тұрғыдан алғанда, бұл аймақтар планетада ең көне өркениеттердің пайда болу бесігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еуропалық ортағасыр және Ренессанс мәдениеті
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – нақты дереккөздер негізінде ортағасырдан ХV ғ.дейнігі Батыс еуропалық мәдениеттің ерекшеліктерін қарастыру. Студенттерді діни көзқарастарымен, өнер стильдерімен, әдебиет жанрларымен, сәулет өнерімен, білім мен ғылымның дамуымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орталық Азия зерттулеріне кіріспе
    Несиелер: 6

    Орталық Азия әлемдік діндердің: христианшылдық, ислам және буддизм діндерінің, түркі-монғол, үндіеуропалық, угро-финдік, сино-тибеттік халықтары мәдениеттерінің өзара әсер еткен ерекше «кездесу орны» болды. Куртсы оқу барысында студенттер этностардың менталитетімен, мәдени стереотиптерімен, дәстүрімен, аталған айматың саяси этникалық және конфессияаралық ерекшеліктерімен, Еуразиялық кеңістіктегі халықтар тағдырымен және оларды зерттеу тәсілдерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәні "Бизнес, басқару және құқық" бағытындағы білім алушыларда сыбайлас жемқорлық көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға бағытталған. "Қазақстан-2050" стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" сынды мемлекеттік құжаттар сыбайлас жемқорлықты ұлттық қауіпсіздікке тікелей қауіп-қатер дәрежесіне көтерді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мұсылман әлемінің зияткерлері
    Несиелер: 6

    Оқу пәнін оқудың мақсаты: Орта Азия мен Таяу Шығыстың халықтарының IX-XIV ғасырлардағы мәдениеті мен дініне қатысты ғылыми және теориялық материалдарды түсінуге және зерттеуге мәдени көзқарасты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнер теориялары мен тарихы
    Несиелер: 6

    «Өнер теориялары мен тарихы» пәні ежелгі заманнан бастап XX ғасырдың аяғына дейін өнердің дамуының негізгі кезеңдерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этика және эстетика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - адами қарым-қатынастардың адамгершілік-эстетикалық негіздері, сондай-ақ адам мен табиғаттың өзара әрекеті туралы идеяларды қалыптастыру. «Этика және эстетика» пәні - айналадағы шындықты жақсы, жамандық, әдемі, қайғылы, қызықты, қайғылы тұрғысынан қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениет онтологиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 6

    This discipline is an optional component aimed at mastering students'' knowledge of the theory of culture, in particular, ontological and morphological aspects of culture.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес
    Несиелер: 5

    Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу, адамның қоршаған ортасының қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары және қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары туралы білім беру. Сұрақтар: су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының сарқылуы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи және техногендік апаттар және олардан қорғану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Елбасы Н. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласында қоғамның рухани дамуының басымдықтары айқындалып, бағдар берілді. Рухани жаңғыруды жедел жүзеге асыру міндеті қойылды. Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет. Білім алушылардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
    Несиелер: 5

    Пән қолдану салалары бойынша ҚР «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің цифрлық платформаларын, әртүрлі кәсіби салалар бойынша цифрлық технологияларды ендіру, қолдану жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ мифологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны: мәдениет тұрғысынан қазақ мифологиясын түсіну. Пәндерді оқудың міндеттері: қазақ мифологиялық символдарды игеру; Мифологияны талдау ерекшелігін анықтайтын тұжырымдамалық аппараты болуы керек; қазақ мифологиясына арналған мәтіндерді талдауға дағдыландыру; Қазақ мифологиясының даму динамикасын және логикасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Кемелділік, құндылық туралы адамзат тарихындағы орын алған көзқарастарды салыстыра зерттеу өте өзекті мәселе. Өйткені қазақ мәдениетіндегі адамгершілік құндылықтық қатынастар мен байланыстар континуумы белгілі бір мәдени-әлеуметтік кеңістікті құрайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дін және өнер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – дін және өнердің дамуы мен діни рәсімдерді өткізетін орындардың архитектуралық формалары мен әлемдік діндердің даму тарихын білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі Қазақстан әдебиеті
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқудың мақсаты - студенттердің заманауи қазақ әдебиетінде арнайы тарихи-әдеби тұсаукесер мен алынған білімді қолдану үшін арнайы дайындықтың теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстандағы театр мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттің жеке басын қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасау, театр педагогикасы арқылы шығармашылық әлеуетін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Америка мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің зерттеу мақсаты: ХІХ-ХХ ғасырлардағы Америка мәдениетінің ерекшеліктерін анықтау, американдық мәдениеттің даму логикасы мен динамикасын көрсету, американдық мәдениеттің мәтіндерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаңа заман мәдениеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – Жаңа заман мәдениет тарихын тұтас түрде көрсету және әр түрлі кезеңдерде мәдени даму ерекшелігін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 6

    Қазақ музыкасының тарихы - ұлттық рухты, сана мен өзін-өзі ақпараттандыруды, тұтастай менталитетті қалыптастыратын объект.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану және мәдениетаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 6

    Пәннің негізгі мазмұны мәдениет фактілерімен тығыз байланыста болып, соның ішінде мәдениетаралық қарым-қатынастарды да қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстандағы мәдени саясат
    Несиелер: 5

    «Мәдени саясат» пәнін меңгерудің басты мақсаты - мәдени саясаттың мәнін және эволюциясын қалыптастыру, студенттердің мәдени саясат оқиғаларын тәуелсіз талдау үшін қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу: нормативтік, құжаттық, кадрлық, қаржылық және материалдық-техникалық, тәуелді саналы позицияны қалыптастыру, студенттердің қазіргі заманғы мәдени саясаттың тенденциялары мен мәнін түсінуін дамыту, «мәдени саясат» түсінігін қалай және неліктен анықтау керектігін, түрлі әлеуметтік теориялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени брендинг және PR
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – білім алушылардың брендингтің теориялық және практикалық негіздерімен таныстыру, мәдени брендті маркетингтік, семиотикалық және коммуникативтік категория ретінде, мәдени брендингтің мәдениетті жылжыту үрдісі ретінде талдау және зерделеу қабілетін қалыптастыру. Өзінің туған жері мен аймағын зерттеу дағдысын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнеріндегі импрессионизм және постимпрессионизм
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – Бейнелеу өнеріндегі импрессионизм және постимпрессионизм бағыттарындағы шығармалармен танысып, шығармашылық талдау жүргізіп студенттердің эстетикалық талғамын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнердегі постмодернизм
    Несиелер: 7

    Курс өнердегі постмодернизмнің даму үдерісінің тезистеріне негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұқаралық мәдениет теориясы
    Несиелер: 6

    «Бұқаралық мәдениеттің теориясы» пәні адамның бұқаралық көзқарасының ерекшеліктерін, бұқаралық қоғамның этикалық және эстетикалық құндылықтарына өзіндік көзқарасын қалыптастыруға бейімдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көрнекі антропология
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттерге қоғамдық саланы зерттеуде, қоғамдық ұйымдарда, топтар мен қауымдастықтармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен жұмыс жасауда эмпирикалық деректерді жинауға және талдауда қолдануға арналған визуалды антропологияның теориялық және эмпирикалық негіздерін меңгеруге көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кино тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді кинематография өнеріне және оны қабылдау және талдау қағидаларымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениет философиясы мен теориясы
    Несиелер: 5

    «Мәдениеттің философиясы мен теориясы» оқу пәні тарихи кеңістіктегі мәдениетті философиялық ұғынудың, зерттеудегі негізгі философиялық-әдістемелік амалдарды анықтаудың орнын, адамның әлеуметтік-мәдени өміріндегі, мәдениеттің басты теориялық мәселелерді шешудегі рөлін анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музеология және өлкетану
    Несиелер: 5

    Курс болашақ бакалаврлардың әлеуметтік-мәдени іс-әрекеттердің кәсіби жұмысына және мәдениет ұйымының жетекшісінің тиісті кәсіби және жеке қасиеттеріне тәрбиелеу үшін қажетті білім, дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандағы мәдени туризм
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – Қазақстандағыц мәдени туризмнің даму ерекшеліктері, оның қызметі мен болашағы туралы көзқарастар қалыптастыру. Курсты оқытудың ерекшелігі – мәдени туризмді дамыту жолдары мен құралдарын айқындауға, мәдениет элементтері қолдана білуге, мәдени мұраларды дұрыс пайдалану, Қазақстандағы мәдени туримді дамыту мен жетілдіру бойынша тұжырымдамалар мен жобаларды жасау дағдысын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның заманауи мәдениетінде коммеморация үрдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - есте сақтауға арналған мәдени, әлеуметтік және саяси жоба ретінде әртүрлі тәсілдерді көрсету. Мәдениеттану бакалаврының тәуелсіз ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын қалыптастыруға бағытталған пәнаралық курс Қазақстандағы заманауи ескерткіш мәдениетін зерттеу арқылы жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи гендерлік зерттеулер
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты: студенттерді гендерлік сезімталдық саласындағы философиялық зерттеулердің негізгі кезеңдерімен таныстыру; әр түрлі философиялық тұжырымдамалардың дүниетанымдық әлеуетін ашу; студенттерге гендерлік философияның категориялы аппаратын қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи мәдени салалар мен практика
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты студенттердің мәдени салалар мен тәжірибелер туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • «Қазақ қызы» идеясы және қазіргі феминизм
    Несиелер: 8

    Мәңгілік Ел, Рухани жаңғыру бағдарламаларындағы қазақ қызы идеясының орнын зерделеу. Қазақ мәдениетіндегі қыз бейнесін әлеуметтік құрастырылым ретінде талдау, еліміздегі гендерлік теңдікті жүзеге асыру стратегиясын және қазіргі феминизмді күрделі мәдени-саяси құбылыс ретінде зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениеттануды оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - мәдениеттануды оқыту әдістемесі мен әдістерінің алуан түрлерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Постколониалды әдебиет
    Несиелер: 5

    «Постколониалды әдебиет» курсының негізгі мақсаты - "постколониалды жазу" белгісімен біріктірілген мәдени құбылыстарды зерттеу. Курс аясында Батыс пен Шығыстың репрезентациясы, мәдени гегемониясы және мәдени стереотиптері, постколониализм мен постмодернизмнің өзара байланысы: орталықсыздандыру және маргиналдылық, гибридтілік, мультимәдениеттілік мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құқықтық мәдениет
    Несиелер: 5

    Ұсынылағн пән мәдениетін контексін кеңейтуге бағытталған. Оқу барысында мәдениет саласындағы құқық феноменін түсіну үшін концептуалды және әдістемелік көзқарастар қарастырылады. Оның ішінде, құқықтың әлеуметтік тарихы, адам құқығы және заң, азаматтық ұсытаным мен белсенділік, құқық пен мораль және басқалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мода тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы қоғамдық өмірдің маңызды бөлігі ретінде өнердің қолданбалы саласы ретінде мода тарихы мен теориясын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кураторлық және заманауи көркемдік практика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - «классикалық өнердің» жаңаша талдау механизімін жасап, сонымен қатар бейненің жаңа түрлерінің пайда болуын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық және өркениетаралық сұхбаттар негізі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты заманауи парадигмалар мен қазақстандық тарихи-мәдени дәстүрдің негізінде мәдениетаралық және өркениетаралық сқхбаттың теориялық және практикалық негізін игеру. Студенттердің әртүрлі мәдениеттер және өркениттер сұхбаттастығы туралы тұтас көзқарас қалыптастыру, жаһандану үрдісіндегі мәдениеттер сұхбаттастығының ерекшелігін түсіну, мәдениетаралық сұхбаттастықтың трансмәдени, кроссмәдени коммуникация, мультимәдениет, көптүрлі мәдениет құжіреттіліктері мен мәдени интерференциядан айырмашылығын түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени және әлеуметтік антропология
    Несиелер: 6

    Мәдени және әлеуметтік антропология – бұл мәдениеттанулық білімнің мәдениет әлеуметтануына жақын, бірақ ол мәдениеттің этникалық бөлшектеріне, әртүрлі халықтардың мәдениеттерінің өзара әрекеттесу үдерісіне көбірек көңіл бөледі, әртүрлі мәдениеттердегі тілдік ерекшеліктер мен өзге де коммуникация құралдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.

  • Код ON6

    мамандық туралы, мәдениеттану білімінің ерекшелігі туралы, адам қарым-қатынасының адамгершілік және эстетикалық негіздері туралы түсінігі болу; әлемдік және отандық көркем мұралардың құндылықтарына кәсіби талдау жасау; мәдениетті зерттеудің негізгі философиялық-әдіснамалық тәсілдерін анықтау; оқу орындарында мәдениеттануды оқыту саласында "мәдениет", "адам", "ұлттық мәдениет", "культурогенез" және т. б. базалық ұғымдарын қолдану;

  • Код ON4

    дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу.

  • Код ON2

    ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.

  • Код ON7

    қазақ және әлемдік мәдениет тарихын тұтас түрде көрсету және әртүрлі кезеңдерде мәдени дамудың ерекшелігін көрсету; мәдениеттің онтологиялық және морфологиялық аспектілерін анықтау;

  • Код ON12

    нормативтік-техникалық құжаттарды (нұсқаулықтарды, есептерді және т.б.) жасау, әлеуметтік-мәдени жобалардың ғылыми сипаттамасын анықтау, мәдени және табиғи мұраларды сақтауға және дамытуға байланысты жобаларды әзірлеуге және іске асыруға қатысу, басым бағыттар бойынша мемлекеттік мәдени саясатты жүзеге асыру;

  • Код ON9

    Қазақстанның өркениеттік дамуына бағытталған мемлекеттік мәдени саясат бағдарламаларының теориялық-әдістемелік және құқықтық негіздерін меңгереді, «Мәдени брендинг және PR» терминологиялық аппараты мен теориясын меңгеру, заманауи маркетингтік концепцияларды біледі және оларға сараптамалық талдау жасай алады, әлемдік және отандық имидждік тәжірибелерді, брендтеу құралдары мен тәсілдерін меңгереді, мәдени жобаларды жасау дағдысы қалыптасады, қазіргі мәдени индустрияның даму тенденциялары мен тәжірибелерін біледі.

  • Код ON8

    өнердің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі дамуы туралы, сондай-ақ қазақстандық және батыс еуропалық кескіндеме дамуының негізгі кезеңдері туралы білімдерді көрсету; қазақ және әлемдік музыкалық, театр өнері мен кино өнерінің қалыптасу және даму тарихын баяндау; ұлттық мәдениеттің білімін ғылыми зерттеулерге қолдануға; Қазақстандағы театр және кино тарихы мен теориясының ерекшеліктерін біледі. Арт тәжірибелермен және туризммен байланысты жобаларды жасауға қатысу.

  • Код ON5

    құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.

  • Код ON10

    .Қазақстанның туристік бағыт-бағдарлары мен түрлерін дамыту механизмдері мен технологияларын біледі, қазіргі кезеңдегі мәдени мұраны қорғаудың теориялық-әдіснамалық және құқықтық негіздерін, туған жерді зерттеу және басқада аймақтарды зерттеу тәсілдерін меңгереді, Музеологияның терминологиялық аппаратын меңгереді, музей ісін жүргізу, музей концепциясын жасау дағдылары қалыптасады, музейлік және көрме жұмыстарындағы кураторлық басқару және ұйымдастыру қабілеттері мен дағдылары қалыптасады

  • Код ON11

    жалпы орта, техникалық және кәсіптік білім беру мекемелерінде білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру, тәрбие жұмысының қазіргі заманғы əдістері мен нысандарын қолдану, оқу үдерісін жоспарлау және жүзеге асыру, білім беру бағдарламаларын қалыптастыру;

  • Код ON1

    жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.

Top