Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10105 Қоғамдық денсаулық в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия негіздері
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқығаннан кейін студенттер адам денесінің жүйелері мен ішкі мүшелерінің құрылымдық және ұйымдастырушылық құрылымын сипаттай және анықтай алады, адамның ішкі мүшелері мен мүшелерінің (тірек-қимыл жүйесі мен тері, тыныс алу, қан айналымы, жүйке жүйелері) типтік құрылымын, әдетте жас, жыныс және жеке айырмашылықтарды ескере отырып.локализациялай және сипаттай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Генетика және молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқығаннан кейін студенттер тұқым қуалайтын ақпаратты жүзеге асырудың принциптері мен тетіктерін, сондай-ақ жасуша құрылымы мен функциясының молекулалық негіздерін, өсу, даму, бөліну, ісік трансформациясы және жасуша өлімі процестерін сипаттай алады, тұқым қуалайтын аурулардың пайда болу және даму себептерін, оларды диагностикалау, алдын-алу және емдеу принциптерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физиология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқығаннан кейін студенттер адам ағзасының жасушалық, жүйелік және органикалық деңгейде функционалды ұйымдастырылуын, тіндердің қозғыштығының физиологиялық процестерін түсінуге қабілетті болады; мүшелер мен мүшелер жүйесі деңгейіндегі құрылым мен функцияның өзара байланысын және гомеостазды, ағзаның өмірлік белсенділігін және олардың ерекшеліктерін жас, жыныстық және жеке айырмашылықтарды ескере отырып түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    "Биостатистика" пәнінің негізгі мақсаты – оқушылардың статистикалық құралдарды қолдана отырып, денсаулық сақтау саласында зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы сипаттамалық және талдамалық Статистика әдістерін пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді орындауға, оның ішінде зерттелетін факторлардың халық денсаулығының түрлі аспектілеріне әсерін бағалауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медициналық экология
    Несиелер: 5

    Пән экологиялық негізделген аурулардың диагностикасы мен алдын алу мақсатында Адам мен қоршаған ортаның өзара іс-қимылын, қоршаған ортаның нашарлауымен және техногендік жүктеменің әсерімен байланысты адам денсаулығына қауіптерді зерттейді. Студенттер экологиялық қауіпсіздік, экологиялық қауіпсіз технологиялар мәселелерін зерттейді және халықтың өмірі мен денсаулығын қамтамасыз ету үшін қажетті экологиялық ақпаратты әзірлеуге қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Пән адам ағзасының қалыпты функцияларының негізінде жатқан негізгі молекулярлық механизмдерді, сондай-ақ кейбір патологиялық жағдайлардың пайда болуының молекулярлық механизмдерін зерделейді; үлгілік зертханалық есептер мен зерттеу сипатындағы міндеттерді шешуге, норма мен патологияны сипаттау үшін адам ағзасының химиялық құрамы мен молекулалық процестері туралы алынған мәліметтерді пайдалануға бағытталған дағдыларды қалыптастырады; заманауи біріздендірілген әдістермен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы эпидемиология
    Несиелер: 9

    Пән халықтың әртүрлі топтары арасында инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың пайда болу себептері мен даму тетіктерін; эпидемиологиялық диагностиканы, инфекция ошақтарын тексеруді және эпидемиологиялық зерттеу әдістерін пайдалана отырып, науқастардың уақыты, пайда болу орны және жеке сипаттамасы бойынша оларды бөлу ерекшеліктерін зерделейді. Зерттеу нәтижелері Денсаулық сақтау саласында халықтың ауруының алдын алу, алдын-алу және болжау үшін қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микробиология
    Несиелер: 6

    Пән микробиология негіздерін (микроорганизмдердің жүйелілігі, жіктелуі және номенклатурасы, микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы); микроорганизмдердің патогендігі мен вируленттілігін, инфекциялық процесті, инфекциялық иммунитетті зерттейді; микробиологиялық зерттеулердің, адам денесінің қалыпты микрофлорасын бағалаудың, дисбактериоздың, бактериялық инфекциялардың микробиологиялық диагностикасын жүргізудің, сондай-ақ ауруханаішілік инфекциялардың санитариялық микробиологиясы мен микробиологиясының ерекшеліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудағы зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл курс дизайн негіздері мен зерттеу әдістеріне, сондай-ақ денсаулық сақтау саласындағы деректерді жинауға кіріспе болып табылады. Ол сандық, сапалық, аралас зерттеу әдістеріне, сондай-ақ зерттеу жүргізудің этикалық мәселелеріне кіріспе ретінде қызмет етеді. Қоғамдық денсаулық сақтау және жобалық жұмыстар бойынша әдебиеттерден алынған мәтіндер мен мақалалардың үйлесімі арқасында оқушылар ғылыми жұмыстарды жүргізу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медициналық статистика
    Несиелер: 5

    "Медициналық статистика" пәнінің негізгі мақсаты – білім алушыларда емдеу-алдын алу іс-шараларын қолданудың тактикасы мен басымдықтарын негіздеу, сондай-ақ халықтың денсаулығын сипаттайтын негізгі үрдістерді анықтау қабілетін қалыптастыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы медициналық практикада статистикалық талдау жүргізу бойынша ғылыми білімді және тиісті біліктер мен дағдыларды қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Фармакология
    Несиелер: 5

    Пән дәрілік заттардың тірі организмдермен өзара әрекеттесуінің жалпы және жеке заңдылықтарын зерттейді; дәрілік айналым саласындағы нормативтік-құқықтық база туралы түсініктерді қалыптастырады; студенттерді жедел және созылмалы дәрілік улану белгілерімен таныстырады, оларға шұғыл медициналық көмек көрсету қағидаттарын үйретеді; дәрілік препараттарды этиотропты, патогенетикалық, симптоматикалық, орнын басу және профилактикалық фармакотерапия құралдарына жатқызу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қоғамдық тамақтану гигиенасы
    Несиелер: 6

    Пән мынадай бағыттардың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін зерделейді: ғимараттарға қойылатын гигиеналық талаптар, қоғамдық тамақтандыру және сауда кәсіпорындарын ұстау мәселелері; ағымдағы Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау барысында тамақтандыру кәсіпорындарын технологияның, Санитариялық қағидаларға сәйкестігіне санитариялық тексеруді жүзеге асыру, халықтың әртүрлі топтарын қауіпсіз тамақпен қамтамасыз ету жөніндегі іс-шаралар кешенін жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Емдік тамақтану
    Несиелер: 3

    Оқытудың негізгі мақсаты емдік-профилактикалық тамақтану, сондай-ақ диеталық, диеталық тамақтану принциптерін түсіндіру және практикада қолдану білігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді бітіргеннен кейін студенттер негізгі тамақтану құрылымын анықтай алады: ақуыздарға, майларға, көмірсуларға, минералды заттарға, дәрумендерге құрамы мен тәуліктік қажеттілігі; адамдардың тиімді тамақтануын ұйымдастыру; диеталық, емдік-профилактикалық тамақтануды өңдеу және қолдану ережелері туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты жүйелердің патологиялық-физиологиялық өзгерістерін бақылап, ауруларға зерттеу жүргізу, сондай-ақ негізгі ағзалар мен жүйелердің аурулары, мәселен жүрек-қан тамырлары, зәр шығару, эндокринді, тірек-қимыл, тыныс алу, ас қорыту және нерв жүйелерінде анықталған субъективті және объективті симптомдарды қалыптастыру тетіктерін анықтап, алынған нәтиже бойынша талдау жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы гигиена
    Несиелер: 9

    Пән адам денсаулығына әсер ететін өндірістік, тұрмыстық, табиғи факторлардың әсер ету заңдылықтарын, сондай-ақ қоршаған орта факторларына байланысты халық арасындағы ауруды зерттейді. Тәртіп адам денсаулығына әсер ететін қолайсыз факторлар кезіндегі сауықтыру шараларының бағытын, алдын алудың негізгі шараларын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қоғамдық денсаулық
    Несиелер: 5

    Пәнді оқығаннан кейін студенттер денсаулыққа әсер ететін жаһандық тенденцияларды, соның ішінде қоршаған орта мен өмір салтының әртүрлі факторларының денсаулыққа әсерін талқылай алады; аурулардың алдын алу, денсаулықты нығайту, экономика және денсаулық сақтау саясатын қоса алғанда, денсаулық сақтау мәселелерін теориялық басқаруға Қоғамдық денсаулық сақтаудың негізгі тұжырымдамаларын қолдану және осы салалардағы тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аурухана менеджментке кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән медициналық мекеменің жұмыс істеуінің барлық процестерін реттеуді көздейтін басқару функцияларын зерттейді: ақпараттық, әлеуметтік, экономикалық, әдістемелік, ұйымдастырушылық мақсаттарға жету үшін адами, материалдық және қаржылық ресурстарды оңтайландыру процесі, медициналық мекемелердің кез-келген түріне сапалы және кәсіби медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз етеді: аурухана, емхана, жедел жәрдем станциясы және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина
    Несиелер: 6

    Осы курсты аяқтағаннан кейін студенттер Интернеттегі және баспа басылымдарындағы тиісті ақпаратты анықтау және бағалау арқылы клиникалық сұрақтарға жауап беру үшін дәлелді медицина тәсілдерін қолдана алады; клиникалық зерттеулерді жобалаудың келесі тәсілдерін сипаттаңыз: мета-талдаулар, жүйелі шолулар, рандомизацияланған бақыланатын зерттеулер, жағдайды бақылау зерттеулері, когорттық зерттеулер, сипаттамалық зерттеулер және сапалы зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Зерттеу негіздері. Биоэтика
    Несиелер: 9

    Бұл курс студенттерге денсаулық сақтаудың этикалық перспективаларын сыни тұрғыдан түсінуге көмектесуге арналған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер биомедициналық зерттеулер жүргізу кезінде этикалық принциптерді қолданудың маңыздылығын түсіне алады; биомедициналық зерттеулерде туындайтын этикалық мәселелерді шешу үшін бар нұсқаулықтардың, ережелер мен ережелердің негізгі құрылымын білу; қайталанатын және сенімді зерттеулер жүргізудің маңыздылығын түсінуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін бақылауды ұйымдастыру
    Несиелер: 9

    Пән тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін бақылаудың негізгі қағидаттарын, бақылаудағы тауарларды мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды жүргізу тәртібін, тауарлардың әртүрлі топтарына қойылатын негізгі талаптарды зерделейді, негізгі құжаттармен (Санпиндер, техникалық регламенттер және т.б.) жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады; сондай-ақ қауіпсіздік пен сапа көрсеткіштерін айқындаудың негізгі әдістерін зерделейді., зертханалық және заттай жағдайларда тауарларды зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу принциптері, алынған нәтижелерді түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Коммуналдық гигиена
    Несиелер: 9

    Пән қоршаған ортаның жай-күйін санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды, су объектілерін, ауаны, топырақты санитариялық қорғаудың гигиеналық мәнін, физикалық факторлардың гигиеналық мәнін, коммуналдық мақсаттағы объектілерге, тұрғын және қоғамдық ғимараттарға қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды зерделейді. Тәртіп қоршаған орта объектілерін ескерту және ағымдағы санитарлық қадағалау барысында санитарлық дәрігер жұмысының мәнін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қоғамдық денсаулық сақтау
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-студенттерде Қоғамдық денсаулық сақтаудың тарихи үлесі; этикалық негіздер; негізгі терминдер мен ұғымдар туралы, сондай-ақ жеке адамдар мен қоғамдастықтардың денсаулығына қатысты нақты нәтижелерге әсер ететін әлеуметтік, мінез-құлық, экологиялық және биологиялық факторлар туралы, сондай-ақ қоғамдық денсаулық сақтаудың ағымдағы проблемаларын түсіну және алдын алу үшін тұжырымдамаларды қолдану және интеграциялау туралы базалық білімді қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Эпидемиология, дезинфекция негіздерімен
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-эпидемиология және дезинфекциялық іс негіздерін зерттеу. Студенттер инфекциялық аурулардың пайда болу себептері мен механизмдерін, эпидемиологиялық диагностикасын; емдеу-профилактикалық мекемелердегі стерильдеу іс-шараларын қоса алғанда, инфекция ошақтарында дезинфекциялық, дезинсекциялық және стерильдеу іс-шараларын тексеруді және ұйымдастыруды зерделейді. Дезинфекциялау және дезинсекциялау жұмыстарын жүргізу кезінде жеке қорғану құралдарын жүргізу және пайдалану тәсілдері зерделенеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда Денсаулық сақтау саясатын жергілікті, өңірлік және ұлттық деңгейлерде талқылауды қоса алғанда, өмір бойы жеке тұлғалардың, отбасылардың және әртүрлі өңірлерден топтардың, әлеуметтік-мәдени топтардың денсаулығын нығайту және аурулардың профилактикасы жөніндегі қызметті жоспарлауға, ұйымдастыруға, үйлестіруге және іске асыруға қабілеті мен дайындығын қамтамасыз ететін құзыреттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Алғашқы медициналық көмек көрсету
    Несиелер: 3

    Алғашқы шұғыл көмек көрсету-зардап шеккен адамның өміріне қауіп төндіретін себептерді уақытша жоюға бағытталған қарапайым медициналық іс-шаралар кешенін қамтитын медициналық көмек түрі. Алғашқы медициналық көмекті зардап шегушінің өзі (өзіне-өзі көмек көрсету) немесе жанында болған басқа азаматтар (өзара көмек көрсету) зардап шеккен жерде орындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы
    Несиелер: 9

    Пән балалардың өмір сүру ортасының жағдайларын гигиеналық бағалау, оқыту және тәрбиелеу әдістемесін, балалар ұжымындағы гигиеналық және сауықтыру іс-шараларының тиімділігін, балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған кешенді алдын алу бағдарламасының әдістемесін зерттейді. Тәртіп балалардың денсаулығын сақтау ортасын құру бойынша алдын-алу шараларын анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Денсаулық сақтау экономикасының негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты денсаулық сақтау және денсаулық сақтау экономикасында қолданылатын аналитикалық әдістерді зерттеу арқылы денсаулық пен денсаулық сақтауға байланысты ресурстарды бөлудің типтік мәселелерін талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Курс соңында студенттер Денсаулық сақтау ресурстарын бөлудің әртүрлі проблемаларына байланысты негізгі экономикалық ымыраларды тануға және денсаулық сақтау жүйесінің даму тенденцияларының экономикалық себептерін түсінуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Қоршаған орта объектілерін санитарлық қорғау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-ластану проблемаларын талдау және қоршаған орта объектілерін қорғау бойынша санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шаралар жүйесін ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру. Курста адам өміріне арналған қоршаған орта объектілерін қорғау жөніндегі ҚР санитариялық-эпидемиологиялық қағидалары мен нормативтері: табиғи орта, объектілер, кешендер; тұрғын үй және өндірістік объектілер; санитариялық қорғауды бұзумен байланысты халықтың сырқаттанушылығының туындауын тексеру қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Денсаулық туралы заңнамаға кіріспе
    Несиелер: 9

    Студенттерде денсаулық сақтауды және медициналық көмек көрсетуді реттейтін ҚР конституциялық құқық нормаларын түсіну, денсаулық сақтауды ұйымдастыру саласындағы ҚР заңнамасын, ҚР Кодекстерін және денсаулық сақтауды ұйымдастыру қызметін реттейтін басқа да заңнамалық құжаттарды, медициналық қызметкерлердің құқықтары мен жауапкершілігін, азаматтардың, халықтың жекелеген топтары мен пациенттердің денсаулық сақтау саласындағы құқықтарын түсіндіру және қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Апаттар медицинасы
    Несиелер: 6

    Студенттердің халыққа медициналық көмек көрсету принциптерін қолдану қабілетін қалыптастыру, санитарлық-эпидемиологиялық және эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізу, Апаттар медицинасы қызметін қалыптастыру және жабдықтау, халықты қорғау жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру, зардап шеккендердің жай-күйін бағалау және әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Медициналық көмекті ұйымдастыруды құқықтық реттеу (МӘМС және еңбекке жарамсыздық сараптамасы)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-студенттердің кәсіби қызметінде Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру қағидаттарын қолдану қабілетін қалыптастыру, ҚР және шет елдердің міндетті әлеуметтік медициналық сақтандырудың әртүрлі нысандары мен модельдерін, сондай-ақ медициналық ұйымдармен медициналық сақтандыру шарттарын жасасудың тиімділігі туралы ақпаратты талдау, сондай-ақ еңбекке жарамсыздықты сараптау кезеңдері мен принциптерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент және маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің денсаулық сақтау саласындағы менеджмент пен маркетингтің негізгі принциптерін қолдану, менеджменттің заманауи әдістерін қолдана отырып, экономикалық жоспарлауды, адам ресурстарын басқаруды ескере отырып, жобаларды жоспарлау және басқару, қоғамдық денсаулық сақтаудың әртүрлі деңгейлерінде халықтың денсаулығын сақтау үшін басқарушылық шешімдерді әзірлеуге қатысу кезінде сыни ойлау дағдыларын қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Аса қауіпті инфекциялар эпидемиологиясы
    Несиелер: 6

    Пән әлем халқының денсаулығына аса қауіп төндіретін қазіргі және жаңадан пайда болған инфекциялық аурулардың себептерін, пайда болу тетіктерін және таралу ерекшеліктерін зерттейді. ДДҰ жіктемесі: карантиндік инфекциялар және халықаралық, аймақтық және Ұлттық эпидемиологиялық бақылауға жататын инфекциялар. Студенттер эпидемиялық процесті, эпидемиологиялық диагностиканы, тергеуді, эпидемияға қарсы іс-шараларды және аса қауіпті аурулардың жаңа жағдайларын болжауды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Нутрициология (тағам гигиенасы)
    Несиелер: 9

    Пән дұрыс тамақтанудың негізгі принциптері мен ережелерін, халықтың әртүрлі топтарының энергиясы мен қоректік заттарына физиологиялық қажеттіліктердің нормаларын зерттейді, диетаны сапалы және сандық талдау, өндірістік кәсіпорындарда, балабақшаларда және т. б. тұрғындардың әртүрлі топтарының емдік-профилактикалық тамақтануын дамыту дағдыларын қалыптастырады, сонымен қатар халықта, пациенттерде және олардың отбасы мүшелерінде мотивацияны қалыптастырады өз денсаулығы мен айналасындағылардың денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерде статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді, электрондық медициналық карталарды қоса алғанда, денсаулық сақтау саласында қолданылатын ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану, медициналық ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, талдау және медициналық қауіпсіздікті қамтамасыз ету кезінде компьютерлік технологияның әдістері мен құралдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Курста ҚР-да қолданылатын денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелері де қарастырылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Еңбек гигиенасы
    Несиелер: 9

    Пән өндірістік факторлардың кешенін гигиеналық бағалауды және жұмысшылардың денесі үшін қолайсыз факторлардың алдын-алу шараларын зерттейді. Пән мемлекеттік санитарлық қадағалау жүргізуді кәсіптік аурулардың алдын алу факторы ретінде айқындайды. Тәртіп Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау шеңберіндегі шаралардың тиімділігін көздейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Кәсіптік аурулар
    Несиелер: 6

    Пән өндірістік ортаның қолайсыз жағдайларының әсерімен байланысты ауруларды зерттейді: физикалық, уытты-химиялық, биологиялық факторлар және адамның жеке мүшелері мен жүйелерінің шамадан тыс жүктелуі. Белгілі бір кәсіптердегі аурулардың дамуымен факторлардың әсер етуінің өзара әрекеттесуі және себеп-салдарлық байланысы зерттеледі; диагностикалық, терапевтік және профилактикалық шараларды енгізу, соның ішінде жұмысшылардың еңбек және тұрмыс жағдайларын жақсарту, кәсіби сырқаттанушылықтың, мүгедектік пен жарақаттанудың алдын алу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Денсаулық сақтау саясаты және заңнама
    Несиелер: 6

    Осы курсты аяқтағаннан кейін оқушылар медициналық қызмет саласындағы қоғамдық қатынастарды реттейтін құқықтық нормалар жиынтығын, сондай-ақ денсаулық сақтау жүйесінің барлық қатысушыларының мүдделерін ескере отырып, денсаулық сақтаудың сектораралық ынтымақтастығын заңнамалық реттеуді қамтитын халықты медициналық-әлеуметтік қамтамасыз ету проблемаларын және денсаулық сақтаудағы заңнамалық актілерді шешу жөніндегі идеологиялық қағидаттармен және практикалық іс-шаралармен таныс болады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Код ON1

    Қоғамдық денсаулық саласындағы мәселелерді шешу үшін қоғамдық және биомедициналық ғылымдар саласында алған білімдерін пайдаланады

  • Код ON2

    Денсаулық сақтау саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес өзінің кәсіби қызметін ұйымдастырады

  • Код ON3

    Халықтың денсаулық жағдайына мінез-құлық, әлеуметтік және экологиялық детерминанттардың әсерін талдайды

  • Код ON4

    Инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың деректерін есепке алу және статистикалық өңдеу әдіснамасын қолданады

  • Код ON5

    Халықтың сырқаттанушылығы мен әртүрлі ішкі және сыртқы факторлардың себеп-салдарлық байланыстарын анықтайды және растайды

  • Код ON6

    Денсаулық сақтау ұйымдары қызметінің көрсеткіштерін және халық денсаулығының демографиялық көрсеткіштерін талдайды

  • Код ON7

    Халықтың денсаулық жағдайы және санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы дәрежесі туралы деректерді мониторингілеуді, талдауды және бағалауды жүзеге асырады

  • Код ON8

    Халықтың денсаулығын ілгерілету және қорғау, инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың алдын алу жөніндегі іс-шараларды әзірлейді және басқарады, олардың тиімділігін бағалайды.

  • Код ON9

    Қоғамдық денсаулық сақтаудың әртүрлі деңгейлерінде халықтың денсаулығын қорғау үшін басқарушылық шешімдерді әзірлеуге қатысу кезінде сыни ойлау дағдыларын қолданады

  • Код ON10

    Төтенше жағдайлар кезінде инфекцияларға эпидемиологиялық қадағалауды және шекараларды аса қауіпті инфекциялардың әкелінуі мен таралуынан қорғауды ұйымдастырады

  • Код ON11

    Жаңа технологияларды пайдалана отырып, қоғамдық денсаулық проблемаларын тиімді шешу үшін мемлекеттік органдармен, ұйымдармен, Халықпен, БАҚ-пен тиімді жеке және сектораралық өзара іс-қимылды құрады

  • Код ON12

    Кәсіби этиканың жоғары стандарттарын көрсетеді және өз қызметінде этикалық қағидаларды сақтайды

Top