Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01501 Математика в Шымкент университеті

  • Элементарлы математика
    Несиелер: 6

    «Элементар математика» пәні - айнымалы, функция, шек туралы жалпы ұғымдарды қолданбайтын, бірақ математикалық талдау пайда болғанға дейін қалыптасқан жалпы ұғымдарды (абстракцияларды) пайдаланатын математиканың бөлімдері, тапсырмалары мен әдістерінің жиынтығын үйретеді. Элементар математикада тек тұрақтылар ғана емес, сонымен қатар геометриялық фигуралар, тригонометриялық функциялар сияқты айнымалы шамалар да қарастырылады. Студент бұл пәнді оқыту нәтижесінде функция мен шек туралы жалпы түсініктер, сонымен қатар қисық, бет, нақты конструкциямен берілмеген фигура туралы жалпы түсініктерді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 7

    Математикалық талдау пәні шектер теориясы, Функцияны зерттеу, Функцияның шегін, туындысын, интегралын табу, қатарларды жинақтылыққа зерттеу сияқты негізгі есептерін шешуге, оларды практикада пайдалануға, басқа да математикалық пәндерде, математикалық зерттеулерде қолдана алуға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көп айнымалы функциялар теориясы
    Несиелер: 6

    Көп айнымалы функциялар теориясы жалпы функциялар (бір айнымалы, көп айнымалы, нақты және комплекс айнымалы) туралы білімдерін толықтырады. Дифференциалдау, интегралдау әдістері қарастырылады, Көп айнымалы функциялар теориясының негізігі қасиеттері мен теоремаларын дәлелдеуді, элементар функциялар мен кері функциялар ұғымдарын енгізе алады. Бір мәнділік парақтарын анықтау, конформды бейнелеу теориясын ұғымдарын қалыптастырып есеп шығаруға қажетті білім,білік, дағдыны қалыптастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты мектеп жасындағы балалардың анатомиялық, физиологиялық ерекшеліктері, әртүрлі жастағы өсу, даму заңдылықтары, өскелең организмнің қоршаған ортамен қарым – қатынасы, мектеп оқушыларының денсауығын сақтау мен нығайту, олардың оқып-білім алу барысында жұмысқа қабілеттілігін жоғары деңгейін қамтамасыз ету жолдарының, баланың жасына лайық білім беріп, ақыл ойын дамыту, дені сау, сымбатты етіп өсірудің ғылыми негіздері туралы педагогикалық мамандықтар бойынша оқып жатқан білім алушыларға білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Озық технологияларды дамыту және дүниетанымның өсуі негізінде руханилыққа, білімге, ғылымға, елді әлеуметтік, саяси және экономикалық жаңғыртуға заманауи тәсілдер негізінде адамның ұлттық санасын жетілдіреді. Білім алушы рухани жаңғырудың бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлікті сақтау, білімге табыну, сананың ашықтығы сияқты бағыттарын игере алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандар теориясы
    Несиелер: 5

    «Сандар теориясы» пәні білім алушыларға бүтін сандардың бөлінгіштік қасиеттерін, ең кіші ортақ еселік және ең үлкен ортақ бөлгішті, Евклид алгоритмін, сызықтық теңдеулердің бүтін шешімдерін, жай және құрама сандарды, Арифметиканың негізгі теоремасын, Чебышев теоремасын, Мультипликативті функциялар және олардың қасиеттерін, трансценденттік сандарды, Алгебралық сандар өрісін үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Бұл курста педагогикалық ойдың даму тарихы; педагогиканың негізгі категориялары, функциялары мен әдістері; педагогика ғылымдарының жіктелуі; педагогиканың басқа ғылымдармен өзара байланысы; тұлға және оның дамуы; педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктері; оқыту теориясы мен әдістемесі; Тәрбие теориясы мен әдістері; заңдылықтар мен принциптер; педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы; білім беру жүйесінің мәні мен ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Экономика негіздері курсы білім алушыларға әр түрлі экономикалық жүйелердегі қоғамның әлеуметтік-экономикалық даму заңдылықтары мен эволюциясы және шектеулі ресурстар жағдайында адамның экономикалық принциптері мен себептері туралы теориялық білім береді, сондай-ақ оларда экономикалық дүниетаным мен мемлекеттік экономикалық және әлеуметтік саясатты жүзеге асыруда азаматтық бағытын ұстануды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 6

    Қатты дене қозғалысын, қозғалыс мөлшерінің моментін, айналған қатты дененің кинетикалық энергиясын, дененің жазық қозғалысын, кейбір денелердің инерция моментін, жазық қозғалыстағы дененің кинетикалық энергиясын, еркін осьтерді, инерцияның басты осін, қатты дене динамикасының заңдарын қолдануды, гироскопиялық күштерді, еркін гироскоптың қозғалысын, термодинамика және статистикалық физиканының заңдарын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еселік және беттік интегралдар
    Несиелер: 5

    Интегралдық ұғымдарын түсіну үшін математикалық талдаудың қолданылуын көрсету. Көп айнымалы функциялар теориясын терең түсіну; Шек және үзіліссіздік ұғымдарын жалпылау; Функцияның дербес және толық өсімшелері, Көп айнымалы функцияның экстремумын зерттейтін ғылыми пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика негіздері
    Несиелер: 6

    Физиканың келесі бөлімдері қарастырылады: механика, молекулалық физика, электродинамика, оптика және кванттық физика. Қолданбалы есептерді шешу үшін физикалық теориялардың математикалық аппаратын қолдана білу, сапалық және есептік есептерді шешу, өлшеу қателіктерін ескеретін физикалық эксперименттерді жоспарлау және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Экология-тірі организмдердің бір-бірімен және олардың тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесуі туралы ғылым. Бұл әртүрлі деңгейдегі биожүйелердің (популяциялар, қауымдастықтар, экожүйелер) ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуін зерттейтін биологиялық ғылым. Экологияның үш бөлімі бар: аутэкология, демэкология, синэкология. Тіршілік қауіпсіздігі-адам қызметінің барлық салаларында адамды қауіпті және зиянды факторлардан қорғау теориясы мен практикасын қамтитын, тіршілік ету ортасында қауіпсіздік пен денсаулықты сақтайтын ғылыми білім саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: түсінігі, мәні, негізгі түрлері және ұйымдастырушылық формалары. Кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі Бизнесті -жоспарлайды. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Кәсіпкерлік қызметте кадрлық қамтамасыз ету. Кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдайды және бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Конституцияның негізгі ережелері, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасы, басқару жүйесі, техникалық тапсырма, мақсаттар, экономиканы мемлекеттік реттеудің әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық үшін моральдық, заңды жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы қолданыстағы заңнамаларын үйретеді..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу әдістерін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу әдістері пәнін меңгерудің мақсаты білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздерімен жұмыс жасау жолдарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Бағалау жəне олардың түрлері, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін анықтайды. Тұлғаға бағытталған оқытудың бағалау жүйесінің ерекшеліктерін, критериалды бағалаудың мəнін, мақсаты мен ұстанымдарын түсіндіреді. Критериалды бағалау бойынша білімді кəсіби іс-əрекетте қолдану жолдары сипаттайды. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың түрлерін (диагностикалық, қалыптастырушы, жиынтық бағалау) ажыратуды талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Осы пән барысында білім алушы кешенді педагогикалық, психологиялық әдістерді қолдана отырып, ұжымдағы тәрбие жұмысын ұйымдастыруға бейімделеді. Мектеп ұжымында сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының жүйесін жоспарлайды. Оқушылар ұжымды тәрбиелеудің әртүрлі формалары мен әдістерін қолдана алады. Балаларды тәрбиелеуде мұғалімдердің, ата-аналардың, қоғамдық ұйымдардың қызметін басқарады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 5

    Алгебра және геометрия пәні басқа барлық математикалық пәндерді оқытуға іргелі база болып есептеледі, сонымен бірге теориялық және қолданбалы бағдарламалау мен тығыз байланыстырады. Курс сызықты алгебра мен аналитикалық геометрияның негізгі әдістері мен нәтижелерін жүйелеп баяндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Модульдік есептеу
    Несиелер: 5

    Модульдік есептеу пәні — кез келген құбылыстарды немесе күрделі физикалық процестерді, аппараттарды олардың математикалық модельдерін құру арқылы зерттеу тәсілін анықтайтын обьект. Модульдік есептеу пәнінде дифференциалдық немесе интегралдық теңдеулерді, жиындар теориясын, абстрактылық алгебраны, логиканы, ықтималдықтар теориясын пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикадан таңдамалы есептерді шешу
    Несиелер: 4

    Негізгі математикалық пәндерді оқып білуге дайындау, теориялық және тәжірибелік мағлұматтармен студенттерді таныстыру, студенттердің мектептегі математика курсы бойынша алған білімдерін, машықтарын, икемділіктерін жүйелеу, математкалық есептерді шешу техникасында тәжірибелік дағдыларды игеру, оқу-танымдық белсенділігін дамыту және қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент.
    Несиелер: 3

    Білім беру саласында стратегиялық тұрғыдан ойлай алатын, басқарудың заманауи технологияларымен құралдарын меңгерген жаңа буынның менеджер-практиктерін дайындау. Тыңдаушылардың бойына кәсіби және басқарушылық құзыретін қалыптастыру, сонымен қатар тиімді ойлау мен оңтайлы шешім қабылдау дағдыларын оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Есептер шешу практикумы
    Несиелер: 4

    Квадрат функция және оның графигін, функция графигін түрлендіруді, теңдеуді екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді, екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді қарастырады және шешуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Функциялар теориясы мен функционалдық анализ бастамалары
    Несиелер: 4

    Студент функциялар теориясының және функционалдық анализдің негізгі ұғымдарымен негізгі заңдарын біліп үйренеді. Функциялар мен функционалдық кеңістіктерде шешілетін мəселелерді қоя біліп шешу əдістерін үйренеді. Операторлар теориясы мен əр түрлі функционалдық кеңістіктердің толық болуы туралы, нормасы туралы теоремалардың қолданылуы, есептер шығару əдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графтар теориясы
    Несиелер: 5

    «График теориясы» пәнін меңгерудің мақсаты болашақ мамандардың қазіргі күрделі жүйелерді талдау және басқаруда, классикалық графика теориясын зерттеуде, сонымен қатар графикалық теория әдістерін қолдануда оқытылатын әдістерді қолдана білу және білімдерін дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геометрия негіздемесі
    Несиелер: 5

    Евклидтік геометрияның, Лобачевский геометриясының, аффиндік және проективтік геометрияларының аксиоматикалық құрылуымен байланысқан негізгі сұрақтар қарастырылады. Атап айтқанда сөз етілген геометриялардағы аксиомалар жүйесінің тәуелсіздігі, қарама-қайшылықсыздығы,толымдылығы мәселелері қарастырылады. Онымен бірге мұнда Лобачевский геометриясының, аффиндік және проективтік геометрияларының маңызды жәйттері мазмұндалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Анықтаушылар теориясы
    Несиелер: 4

    Анықтауыштар теориясының негіздері және олардың негізгі қасиеттерін қарастырады. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесін шешу үшін Крамер формуласын қолдана біледі. Анықтағыштардың арнайы түрлерін еркін меңгереді. Вронский, Вандермонд, Грамм, Якоби анықтауышын меңгереді. Анықтауыштарды есептеудің ең жақсы әдісін таңдай біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық физика теңдеулері
    Несиелер: 5

    Математикалық физиканың дифференциалдық теңдеулерін талдау элементтерін, теңдеуді канондық түрге келтіруді, айнымалыларды Фурье әдісімен бөлуді, ішек тербелісінің теңдеуін, бастапқы шекаралық есептерді, жылу өткізгіштік теңдеулерді, Даламбер әдістерін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім берудің тұжырымдамасын, ерекшеліктерін, педагогикалық процесті, тәрбие мен оқытуды түсіндіреді. Әр түрлі жастағы бұзылулардың әртүрлі кезеңдерінде психикалық және психофизиологиялық дамудың нақты заңдылықтарын бағалайды. Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған білім беру және дамыту ортасын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жазықтықтағы геометриялық есептер
    Несиелер: 5

    Негізгі геометриялық ұғымдар мен анықтамалар қарастырылады. Теориялық жағдайларды дәл және сауатты тұжырымдай білу және жазықтықта есептерді шешу барысында өз ойларын баяндай білу. Есептер шарттарымен берілетін геометриялық фигураларды суреттеу, есептерді шешу кезінде толық негіздеуді жүргізу, геометриялық түрлендірулердің қасиеттерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Математиканы оқыту әдістемесі» пәні болашақ мұғалімдерді оқыту мен тәрбиелеудің жалпы теориясын математиканың көмегімен жүзеге асыратын пән. Болашақ математика мұғалімі математиканы оқытудың жалпы заңдылықтарын, мақсаттары мен мазмұнын, әдіс-тәсілдерін, әдістемелік зерттеулерді, есеп шығарудың және оларды түсіндірудің жолдарын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жуықтап шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Есепті сандық шешу және зерттеу үшін математика пәні бойынша теориялық білімдерін қолдануды студенттерге үйретіп, қолданбалы есептерді электронды есептеуіш машинасы арқылы пайдаланып жуықтап шешу үшін сандық әдістерді пайдалана білу іскерлігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика – бiртектi кездейсоқ құбылыстардың ықтималдық заңдылықтарын зерттейдi. Ықтималдықтар теориясының тәсiлдерi жаратылыстану мен техниканың әртүрлi салаларында: сенiмдiлiк теориясында, көпшiлiкке қызмет көрсету теориясында, теориялық физикада, геодезияда, астрономияда, ату теориясында, бақылаудың қателiктерi теориясында, басқаруды автоматтандыру теориясында, байланыстың жалпы теориясында қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Жоғары математика инженерлік-техникалық зерттеулерде өте маңызды қызмет атқарады. Пәннің негізгі мақсаты - студенттерге басқа пәндерді оқу үшін қажет математикалық білімді үйретеді, игерілген математикалық әдістерді өз саласында іскерлікпен қолдануды меңгертеді. Математика мамандығының студенттерін математикалық талдаудың, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі түсініктерімен таныстырып, оларға математиканы физика, информатика, қолданбалы есептерін шешу құралы ретінде оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп геометрия курсын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Студенттерді мектеп геометрия курсының логикалық құрылымын, Теоремаларды дәлелдеу, «Параллельдік», «Параллель көшіру», «Векторлар», Геометриялық түрлендірулерді. «Фигуралардың теңдігі», «Көпбұрыштар», Үшбұрыштағы метрикалық қатынастарын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 6

    Студенттерді дискретті математиканың негізгі бөлімдері және олардың қолдануларымен таныстырады, басқа пәндерді меңгеруге теориялық және тәжрибелік тұрғыдан дайындайды. Осы курсты оқыту кезінде студенттер Буль функциялары, айтылымдар алгебрасының формулалары, комбинаторикалық алгоритмдер, графтар мен желілер сияқты дискретті объектілермен жұмыс істеуге дағдыланады, одан басқа олардың кодтау теориясының мәселелері туралы көз – қарастары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Сандык әдістер курсының мақсаты қолданбалы есептерді шешудің жуықтау әдістерін, математикалық моделдеу әдістерін, қате көздері және нәтиже дәлдігінің әдістері жайындағы түсінікті студенттерге жүйелендірілген түрде үйретеді. Сондай-ақ таным үрдісінде пайда болатын математикалық есептерді электронды есептеу машинасының көмегімен шешудің есептеу алгоритмдерін құрып, қолдана білуге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электронды үкімет
    Несиелер: 5

    «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасына сәйкес, орта, техникалық және жоғары кәсіби білім беру ұйымдарында цифрлық сауаттылықты арттыруды үйретеді. Студенттерді цифрлық технологиялардың тілін түсініп, түрлі электрондық жүйені қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканың енгізу курсы
    Несиелер: 5

    Мектептегі математиканың оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, математиканың негізгі мәселелерін: арифметика мен геометриядағы аксиомалық әдістер, математикалық индукция принциптерін, алгебралық теңдеулермен теңсіздіктерге шолу олардың шешу жолдарын, функция туралы түсінікті, элементар және күрделі функцияларды, сонымен қатар трансценденттік теңдеулерді, көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Аналитикалық геометрияның негізгі элементтерімен танысып, олардың қасиеттерін жете меңгертеді. Әртүрлі кеңістік туралы көзқарасын қалыптастырады. Жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрияның міндеттерін, сызықтық кеңістіктер және сызықтық бейнелеулер, квадраттық формалар, аффиндік, евклидтік және унитарлық кеңістіктерді жетік меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Алгоритмдер теориясы
    Несиелер: 5

    Алгоритмдер теориясын қолдана отырып алгоритмдерді құруды, құрастыру негізінде теориялық ұғымдарды меңгертеді. Алгоритмнің негізгі кластарын, оларда қолданылатын деректер структурасын, сол негізде шығарылатын есептердің схемасы туралы ұғымдарды сипаттайды. Алгоритмнің, программаның күрделілігін анализдеу әдістерін, әдістемелерін тәжірибеде қолдануды жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тригонометрия
    Несиелер: 5

    Орта мектептегі математика пәндерінің ғылыми негіздерін жан-жақты ашып, тригонометриялық ұғымдарды қалыптастыру тригонометриядағы жалпы формулалардың мазмұнын ашып, оны есептер шығаруда тиімді қолдануға дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп оқулығының құрылымы мен мазмұны.
    Несиелер: 5

    Математика пәні оқулығының маңызды ерекшеліктерін және өскелең өмір талабына сәйкестігін зерттейді. Оқулықтардың мазмұны мен құрылымын авторларын т.б отандас ғалымдарды аша біледі. Оқулықтың мазмұнының мәнін, зерттеу нысанын, оған қойылған дидактикалық талаптар мен ұстанымдарды, әдіснамалық мәселелерді, ғылымдардың зерттеулерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп курсындағы математикалық анализ элементтері
    Несиелер: 5

    Функционалдық мазмұнды есептерді шығара алуға үйретеді, сызықты функцияға келтіретін мәселе есептерді, квадраттық функцияға келтіретін мәселе есептерді, әртүрлі функцияналдық мазмұнды есептерді математиканы оқыту барысыныда функция ұғымын қалыптастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп математикасына бейіналды және бейіндік дайындық
    Несиелер: 5

    «Мектеп математикасына бейіналды және бейіндік дайындық» пәні 12 жылдық мектепте бейіналды және бейіндік оқытудың ерекшеліктері қарастырады. Оқу материалын іріктеу принциптерін, пәннің базалық және бейінді мазмұнының өзара байланысын ұйымдастыруды, оқу бейінінің аспектісінде оқушылардың белсенді танымдық, зерттеу және тәжірибелік қызметін қамтамасыз ететін оқытудың оңтайлы жолдарын үйретеді. Бейініне сәйкес математика бойынша оқу процесін ұйымдастыра біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стереометрия
    Несиелер: 5

    Стереометрия курсының теоремаларын, Евклидтік геометрияның аксиомаларын, Евклидтік емес геометриясын, Погорелов бойынша евклидтік геометрияның аксиомалар системасын, Лобачевский геометриясын, Кеңістіктегі денелерді, Пирамида, Призма олардың көлемдерін, Айналу денелерін және олардың көлемдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Есептеу математикасының теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Алгебралық және трансценденттік теңдеулерді сандық шешу әдістерін, сызықты және сызықты емес теңдеулер жүйесін шешудің теориялық негіздерін, интерполяциялық алгоритмдерді құруды үйретеді. Қойылған тапсырманы талдай біледі және оны шешу жолдарын біледі. Қолданылатын есептеу алгоритмдерін оңтайландырады. Математикалық қолданбалы пакетінің құралдарын пайдалана отырып қолданбалы есептерді шешудің практикалық есептеу түрлерін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Планиметриялық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Геометриялық фигуралардың қасиеттерін қарастырады. Ойлаудың математикалық стилін қалыптастырады, планиметрия бойынша геометриялық есептерді шеше біледі. Ойды ауызша және жазбаша түрде сауатты баяндай біледі, тапсырманың шарттарын дұрыс талдай біледі, тапсырманың сауатты сызбасын орындайды. Тапсырманы шешудің ең тиімді әдісін таңдайды, күрделі есептерді қарапайым және стандартты есептердің бірізділігіне орналастыра біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    «Дифференциалдық теңдеулер» пәні екінші ретті дифференциалдық дербес туындыдағы теңдеулер мен жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді, дифференциалдық теңдеулердің жүйелерін, квадратураларда шешілетін теңдеулердің түрлерін, коэффиценттері тұрақты сызықтық дифференциал теңдеулерді, тұрақтыларды вариациялау әдісін, Эйлер теңдеуін, түйіндес теңдеулерді шешуді үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазықтықта салу
    Несиелер: 5

    "Жазықтықта салу" пәні координаталық жазықтықта нүктелерді салу, осьтік, симметрия тақырыптарына есеп шығара білу дағдыларын қалыптастырады. Есеп шығаруда координатаны қолдана білуге үйретеді. Координаталық жазықтықтағы берілген нүктенің координаталарын таба білу арқылы, координаталары берілген нүктені координаталық жазықтықта сала білу дағдысын қалыптастырады. Суреттер бойынша нысананы көздей отырып, нүктелердің координатын табу және оны жаза білуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік желі технологиясы
    Несиелер: 5

    «Компьютерлік желі технологиясы» пәні студенттерге жаңа ақпараттық желілік технологиялардың түрлерімен, компьютерлік желі құрудың принциптерін үйретеді. Компьютерлік тораптардың ұйымдастырылуы мен жұмыс атқару негіздерін, дербес компьютерлердің торапта жұмыс істеу ерекшеліктерін үйренеді, қазіргі кездегі тораптық технологиялармен танысады, жергілікті тораптардың жұмысын игере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі математика кабинеті
    Несиелер: 5

    Мектептегі оқу кабинеті туралы ережелерді, жалпы ережелерді, кабинет жабдықталуының талаптарын,кабинеттің жағдайын, оқу кабинетіндегі оқу техникалық құралдарының мәліметтік тізімін, оқу кабинетінің оқу жылында жасалатын жұмыс жоспарына қойылатын талаптарды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Комплекс айнымалы функцияның теориясы
    Несиелер: 5

    «Комплекс айнымалы функциялар теориясы» пәні - айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі тәсілдерімен танысу, бұл тәсілдер ақырсыз аз шамалардың талдауына және комплексті сандар өрісінің қасиеттерін пайдалануға негізделген. Бұл пәнде зерттеу объектісі ретінде ең алдымен бір комплексті айнымалы аналитикалық функциялар алынады. Комплексті айнымалы функциялар теориясы математикалық талдау, жоғары алгебра және аналитикалық геометрия пәндеріне негізделеді де «Функционалдық анализ», «Дифференциалдық теңдеулер», «Математикалық физика теңдеулері», «Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика» пәндеріне негіз болады. Студент «Комплекс айнымалы функциялар теориясы» пәнінің негізгі ұғымдары мен әдістерін үйреніп, маңызды анықтамаларды, теоремаларды және негізгі формулаларды біліп, теоремаларды өзінше дәлелдей алатын және нәтижелерін есеп шығаруға қолдана алатын болып шығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі білім беру технологияларының даму тенденциялары тұлғаның өзін-өзі тануы, оқыту технологиясы – белгіленген мақсатқа нәтижелі қол жеткізуді қамтамасыз етуде оқытудың формасын, әдістері мен құралдарын ашып көрсетіп, оқу бағдарламасында белгіленген оқытудың мазмұнын жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    пәннің нақты өмірдегі, ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлін дәйектей біледі;

  • Код ON10

    академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын бағалайды.

  • Код ON9

    оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялай біледі;

  • Код ON2

    математикалық заңдылықтар мен тұжырымдарды дәлелдеу мен ой-қорытулар жасауда, мәселелерді шешуде сыни тұрғыдан қарау және жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдана алады;

  • Код ON1

    математика ғылымының базалық идеялары мен заманауи әдістер жүйесіне негізделген білімі мен түсініктерін көрсете білу;

  • Код ON5

    математика пәнін оқытуда АКТ-ны пайдалану арқылы оқушының жеке мүддесіне сай оқу үдерісін ұйымдастырады;

  • Код ON8

    ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты біледі және оларды оқытылатын салада қолдана алады

  • Код ON6

    инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолдана алады;

  • Код ON7

    критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын пайдалана алады;

  • Код ON3

    танымдық, кәсіби және ғылыми зерттеулерде модельдеуді қолдану негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдай біледі;

6B01501 Математика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B01501 Математика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика-информатика
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01501 Математика пәні мұғалімрін дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top