Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • ҚО жағдайында филологиялық пәндердің жаңартылған мазмұны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ білім беру саласы қызметкерлерін филологиялық пәндерді қашықтықтан оқыту жағдайында тиімді меңгертудің теориялық-әдістемелік ерекшеліктерімен таныстыру. Пән қашықтан оқыту жағдайында мектепте тіл мен әдебиетті оқытудың ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, қазіргі мектепте білім алуға социобихеиористік және іс-әрекеттік тәсілдерді меңгертуге, қашықтықтан оқытуды есепке ала отырып, сабақтарды әзірлеу дағдысын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қазақ әдебиетінің 1920 жылдардан бүгінге дейінгі даму деңгейін қарастыру болып табылады. Пәннің мазмұны әдеби жанрлардың түрі мен мазмұнын, прозалық, поэзиялық, драмалық туындылардың тақырыбы мен идеясын, көркемдік дәрежесін, мазмұнын, ақын-жазушылардың қаламгерлік шеберлігін, шығармашылық жолын, дүниетанымын, қазақ әдебиетіндегі өзіндік орнын, көркем шығармалардың мазмұндық-тақырыптық, жанрлық-көркемдік, идеялық-құрылымдық ерекшеліктерін, Тәуелсіздік кезіндегі әдебиетті қарастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердің орта буын сыныптарында қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес тілді коммуникативтік тұрғыдан оқыту әдістемесі бойынша теориялық және практикалық білімдерін жетілдіріп, қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің теориялық аспектілерін меңгертіп, 5-8 сыныптардағы қазақ тілі мен әдебиетінің мектеп оқулықтарымен практикалық жұмыс арқылы білімді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Аудару теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда аударма туралы сөйлеу қызметінің ерекше түрі ретінде, аударма ісінің қоғамдық маңыздылығы, аудармашының рөлі және оның мәдени құндылықтармен алмасу үдерісіндегі қызметі туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс аударманың теориялық негіздерін зерделеуге, аударманың әр түріне, оның ішінде әдебиетке қатысты аударма операциялары дағдыларын игеруге, аударма трансформациясы мен өтемақы әрекеттері мен түпнұсқа мен аударманың сәйкестігіне қол жеткізу әдістерін жүзеге асыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердің жоғары сыныптарында қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың ғылыми-теориялық әдістемесі, тіл мәдениеті туралы білімдері, оны меңгертудің әдістемесі, мәтін және оны меңгерту әдістемесі, қазақ тілінен жүргізілетін жазбаша жұмыстары, эссе жазудың тиімді әдіс-тәсілдері туралы түсініктерін меңгертіп, оқушыларды ғылыми-шығармашылық жұмыстарға баулуға, әдеби шығармаларды оқытуға, әдеби-теориялық ұғымдарды оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шетелде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Орфографиялық практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазақ (орыс) орфографиясы мен пунктуациясының ұғымдары, қағидаттары мен нормалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән аясында орфографиялық принциптер, жазу ережелері және қазіргі қазақ (орыс) тіліндегі тыныс белгілерін қою, неғұрлым күрделі орфограммалар мен пунктограммалар оқытылады, сауатты жазу және өзін-өзі бақылау дағдылары, оқу тілінде ақаулы мәтіндерді редакциялау дағдылары жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • ХІХ-ХХ ғ. бас кезіндегі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ХІХ - ХХ ғ. бас кезіндегі ұлттық сөз өнерінің даму ерекшеліктерін, діни-ағартушылық, ағартушы-демократтық бағыттағы ақын-жазушылардың шығармашылығын меңгерту. Пән мазмұнында ұлт-азаттық қозғалысына байланысты шығармалар, әдеби дәстүр, жаңа тақырыптық-идеялық, көркемдік-идеялық ізденістер сипаты, әдеби бағыттар, ағымдардың әдеби процеске әсері, жанрлардың дамуы, түрлі стильдер, әдеби заңдылықтар туралы ойлар, реализм, романтизм тәрізді көркемдік әдістер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • ҚО платформаларын қолданып мамандық пәндерін оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беру саласы қызметкерлерінің мамандық бойынша пәндерді оқыту барысында қашықтықтан оқытудың әртүрлі платформаларын пайдалана отырып, оқытудың әдіс-тәсілдерін жетілдіруі болып табылады. Пән қазіргі мектепте филологиялық пәндерді оқытуда платформаларды қолдану дағдысын қалыптастырады; Classroom, YouTube, iSpring Learn, ZenClass, Etutorium және т.б. қашықтықтан оқыту платформаларының артықшылықтары мен кемшіліктері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көркем мәтінді әдеби талдау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілеттерін қалыптастырып, көркем мәтінді талдау жолдарын меңгерту. Көркем әдебиеттің тілі, мәтіннің түрлері, мазмұндық-композициялық, тілдік жақтары, көркем мәтінді талдаудың аспектілері мен әдіс-тәсілдері, көркем шығарманы кешенді талдау жолдары қарастырылады. Білім алушылар көркем мәтінді талдай білу арқылы нақты, дәлелді сөйлеуге дағдыланады, сөз құдіреті мен қасиетін ұғынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақ әдебиетіндегі ментальділік
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әдеби-тарихи процестегі ұлт болмысын (ұлттық мінез бен зияткерлік бітім) көркем танымдағы арғы архетиптен бүгінгі күнге дейінгі әдебиетте жасалған бейнесі арқылы зерделейді. Әдебиет тарихының хронологиясындағы ұлттық сана мен зияткерлік бітімді айқындайтын түрлі категориялардың жиынтығы арқылы қазақ ұлтының өсіп-жетілуін көрсетеді. Пән қазақ әдебиетіндегі ұлттық болмысты ашуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Лингвистическая пропедевтика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жалпы теориялық лингвистика негіздерін, тілдердің шығу тегі, дамуы мен қолданылуының негізгі заңдарын меңгерту болып табылады. Пән жеке лингвистикалық пәндерді оқыту үшін қажетті ұғымдық-терминологиялық базаны қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар тілдердің шығу тегін, өзара әрекеттесуін, тілдің құрылымдық және жүйелік қасиеттерін, оның даму кезеңдері мен жазу принциптерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақ тілінің тарихи грамматикасы және әдеби тіл
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазақ тілінің тарихи лексикалық қорын, құрамын, толығу жолдары мен жүйесін, тіл тарихының қалыптасу, кемелдену жолындағы фонетикалық өзгерістердің рөлін қарастыру. Этимологиялық және этнолингвистикалық ерекшеліктерді, грамматикалық құрылымындағы тұлғалық және қызметтік, мағыналық өзгерістерді, қазақ әдеби тілі тарихының қалыптасу, даму кезеңдерін, әдеби тіл нормалары мен оның түрлерін ғылыми негіздеп кешенді түрде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сөз өнерінің теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әдебиеттанудың құрылымын зерттеу болып табылады. Пәннің мазмұнында әдеби шығарма туралы ілім, шығарманың мазмұны, тақырып, мәселе, идея, шығарманың түрі, сюжет, композиция, пәндік әлем, автордың ұсыну тәсілдері, шығарманың тілі, әдеби үдеріс, әдістер, бағыттар, тектер, жанрлар, көркемдік сәндер, стильдер қарастырылады. Көркем шығарманың тақырыптық-көркемдік, идеялық ерекшеліктеріне талдау жасауды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ежелгі дәуір әдебиеті және ХҮ-ХҮІІІ ғасырлардағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қазақ әдебиеті тарихының дәуірлеу кезеңдерін, көне түркі әдебиетінің ескерткіштерін, ислам дәуіріндегі әдеби мұраларды, Алтын Орда кезіндегі шығармалардың өзіндік ерекшеліктері мен құндылықтарын танытуға, Қазақ хандығының құрылуы мен ақын- жыраулар мұрасының әдеби сипатын, толғау жанрының табиғатын танытуға бағытталған. Осы кезеңдердегі әдеби туындылардың ішкі-сыртқы аспектілерін саралай отырып, кешенді талдауға негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Функционалдық сауаттылықты дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беру саласындағы басты бағыт саналатын функционалдық сауаттылықты дамыту әдістемесінде функционалдық сауаттылықты жетілдіру. Пән мазмұнына сәйкес біліктер мен дағдылар; коммуникативтік, ақпараттық, әлеуметтік, тұлғалық, азаматтық, басқарушылық, технологиялық құзыреттіліктер; оқу мен жазудағы сауаттылық; функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға арналған оқу мәтіндері, тапсырмалар, олардың құрылымы, әдістемелік жүйесі; оқу жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда тілдің пайда болуының, дамуының, жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын қалыптастыру. Курс лингвистикалық білім парадигмасының ерекшеліктерін ашуға, тілді белгілер жүйесі, адами қарым-қатынас, ойлау құралы ретінде зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тіл туралы тұтас, тарихи қалыптасқан функционалдық білім ретінде идеялар жүйесін қалыптастырып, тілді сипаттау тәсілдерін зерттейді, әртүрлі лингвистикалық мектептерді салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әдебиеттануға кіріспе және қазақ фольклоры
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларға әдебиет туралы ғылым, әдебиеттанудың салалары, әдебиеттің халықтығы, көркем шығарманың тақырыбы мен идеясы, сюжеті мен композициясы; көркем шығарманың тілі, поэтикалық құрылысы; әдеби үрдіс, әдебиеттің тектері мен түрлері, көркемдік әдіс, ағым-бағыттар; фольклор, ауызша сөз өнері, халық поэзиясы; фольклор және ұлт тарихы; фольклор жанрлары, жіктеу принциптері; халық прозасы мен эпос түрлері туралы оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тілді меңгертудің психолингвистикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты психолингвистика теориясының ғылыми негіздерін тілді оқытуда пайдалану жолдарын қарастыруға негізделген. Психологиялық аспектілерге байланысты концептуалды пікірлер мен көзқарастар; тіл, тілдік қарым-қатынас пен таным; тіл мен сана сабақтастығы; тілді меңгертудің психологиялық ұстанымдары: бұрын меңгерген біліміне сүйеніп үйрету ұстанымы; сезімталдық ұстанымы; жүйкеге күш түсіру ұстанымы; қарым-қатынас ұстанымы; жүйелілік пен жалғастық ұстанымы мәселелерін қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Деңгейлік қазақ тілі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты тілді меңгертудің халықаралық стандартына сәйкес бес деңгейін (қарапайым деңгей - А1, базалық деңгей – А2, орта деңгей – В1, ортадан жоғары деңгей – В2, жоғары деңгей – С1), тілдің әрбір деңгейінің мақсаттары мен міндеттерін, сөйлеу әрекетінің әрбір аспектісі бойынша ( оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым) білім беру және коммуникативтік құзыреттілік жиынтықтарын оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақ және орыс тілдерінің салғастырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты аггютинативті қазақ тілі мен флективті орыс тілінің құрылымындағы айырмашылықтарға байланысты ерекшеліктерін әр сала бойынша салыстырмалы оқыту мен билингвизмнің арақатынасын білуге, бір-бірімен ешқандай туыстығы жоқ тілдік фактілерді салғастырып, ол тілдердің ортақ белгілерін, сәйкестіктерін, ерекшеліктерін ашып көрсетуге, салыстырмалы тілдердің ұлттық ерекшеліктерін ажыратып, орыс және қазақ тілдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дұрыс қолдана алу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақ тілінің стилистикасы мен тіл мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларға стилистика саласының негізгі ұғым, категориялары, функционалдық және экспрессивті-эмоционалдық стиль, олардың арақатынасы, ресми стиль, ғылыми стиль, публицистикалық стиль, олардың жалпы сипаттамасы, жанрлық ерекшеліктері,тіл мәдениеті ұғымының анықтамасы, сипаты, тіл мәдениетінің негізгі сапалары, тіл байлығы, тіл тазалығы, сөз дәлдігі, әсерлілігі мен талғамы тақырыптарын оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жеке лингвистикалық пәндерді оқыту үшін қажетті ұғымдық-терминологиялық базаны қалыптастыру болып табылады. Пән тілдік цикл пәндерін меңгерудің теориялық-әдіснамалық базасы болып табылады және әлем тілдерін жүйелеу қағидаларын, тілдердің шығу тегі мен өзара әрекеттесуін, дамуын, қызметін, тілдің таңбалық, құрылымдық және жүйелік қасиеттерін, ғылымдағы орнын, жазу және оның даму кезеңдерін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әдеби аударма негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әдеби аударма ғылымының қалыптасу тарихы мен зерттелуі, әдеби аударма нормалары, көркем аударманы зерттеу тәсілдері және аударманы әдеби тұрғыдан бағалау шарттары туралы теориялық білім қалыптастыру болып табылады. Пән әдеби аударманың теориясын, әртүрлі концепцияларды, заңдарды, аударма практикасының тәсілдерін, міндеттері мен рөлін, көркем аударманың ерекшелігін, қазіргі жағдайдағы аударма қызметінің ерекшеліктерін игертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қатысымдық бірліктердің қызметін меңгерту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тілді жеделдете оқытудың негізгі әдісі болып табылатын қатысымдық бағыт бірліктері қызметінің әдістемесін меңгерту болып табылады. Курсты меңгеру барысында білім алушылар қатысымдық бірліктердің аксиологиялық, когнитивтік, этноментальды, гносиологиялық, метаментальды модельдері туралы терең теориялық білім қалыптастырып, қатысымдық бірліктердің коммуникативті функционалдық сипаты мен бірліктерді сөйлесім дағдылары арқылы қолданудың әдістемесін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Абайтану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Абайтану ғылымы мен қазіргі қазақ әдебиетінің рухани байланысын ғылыми негізде пайымдау болып табылады. Пәннің мазмұны қазіргі абайтанушы ғалымдардың ақын шығармаларын зерттеу, жинақтау, жариялау, насихаттау турасындағы жұмыстарын, әдеби орта, Абайдың ақындық ортасы, ақындық мектебі, ақын шәкірттері және Абай мен аға буын арасындағы рухани жақындастық мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аймақтық әдебиет
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жазушының көркем әлеміне аумақтың кеңістіктік және тарихи-қарқынмен ерекшелігінің әсерін зерттеуге бағытталған. Пән әдеби тұрмыс фактілерімен және әдеби орта ерекшеліктерімен, мәдени аумақ феноменімен таныстырып, Шығыс Қазақстан әдеби мәтінінің типологиялық доминанттарын, аймақтық әдебиеттің көркемдік әлемін анықтауға, аймақтық мәтіндердің аймақтық бірегейлігі мен қайталанбас даралығын шығармашылық тұрғыдан модельдеуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердің бастауыш сыныптарында қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларға қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдерін, жаңашыл технологияларды, қазақ тілі салаларының оқытылу жүйесін теориялық және тәжірибелік түрде меңгерту. Қазақ тілін оқыту жүйесінің ғылыми негіздерімен таныстыруға, бастауыш сыныпта тілді үйретудің мазмұны мен ерекшеліктерін сипаттауға, жаңартылған білім мазмұнына сай тілді оқытуда озық тәжірибелерін қолдана білуге, үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы мен лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың фонетика және оның зерттеу нысаны, дыбыстардың түрлері мен жасалу жолдары, қазақ графикасы мен орфографиясының даму жолдары, дыбыстардың үндесу заңдылықтары, сөз мағынасы, олардың түрлері мен типтері, ұғым мен сөздің арақатынасы, лексикологияның өз ішінен шектес салалары (семасиология, фразеология, ономасиология, этимология, диалектология, терминология, лексикография) туралы түсініктерін қалыптастыруға және фонетика-лексикалық құбылыстарды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Әлем әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлемдік сөз өнерінің ерекшеліктерін, антикалық дәуір әдебиетін, орта ғасыр әдебиетінің сипаттамасын, Европа әдебиетіндегі қайта өрлеу дәуірін, классицизм әдісінің ерекшеліктерін, ағарту дәуірінің әдеби сипатын, романтизм және творчетволық әдісмәселелерін, Батыс және Шығыс әдебиеті арасындағы әдеби байланыстарды, классик ақын-жазушылардың, драматургтердің шығармашылығын, үздік туындыларын меңгертуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақ тілін салғастырмалы оқытудағы интеграциялық әдістер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты тілді меңгеруде интеграциялық оқытудың әртүрлі әдіс-тәсілдерін игеруге, білім алушылардың мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын, жалпымәдени құзыреттіліктерін қалыптастырып жетілдіруге, меңгерілетін тілдің жалпы құзыреттіліктерін жақсартуға, тілді үйрену процесінде білім алушылардың сөйлеу дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыруға, салғастырылып отырған тілдердегі коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға тілді қолданудың әртүрлі салаларынан қосымша пәндік (тілден тыс) ақпарат алу қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тілдік қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тілдік қатынас теориясының пайда болу және даму негіздерін, зерттелу тарихын, сөйлесім әрекеті мен оның түрлерін, тілдік қатынастың әдістемесін, қатысым әдісі арқылы қазақ тілін оқыту мәселелерін, қазіргі коммуникативистиканың базалық ғылыми аппаратын, коммуникацияны зерттеу әдістерін зерделеуге бағытталған. Коммуникацияның қазіргі теориясындағы қолданбалы зерттеулердің негізгі бағыттарын, вербалды, бейвербалды коммуникацияның прагматикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі әдеби процесс, тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті, ұлттық идея, әлемдік жаһандану, Тәуелсіздік жылдардағы проза, поэзия, драма жанрларының дамуын қарастыру. Қазіргі әдебиеттегі повесть-хикаяттар, әңгіме жанры, поэмалар, мемуарлық, естелік көркем проза, деректі әдебиет, қазіргі әдеби сын, Тәуелсіздік кезеңіндегі әдебиеттану ғылымы, әдебиеттегі жаңа бағыт-бағдар (модернизм, постмодернизм, экзистенциализм, т.б. ағымдар) мәселелер игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі қазақ тілінің грамматикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қазақ грамматикасы жүйесінің ішкі мазмұнын, бірліктерін, олардың арақатынасын, сөздердің белгілі бір тәртіппен өзгеру және байланысу жүйесін, грамматиканың бөлімдерін меңгертуге,қазақ тіліндегі сөздердің өзгеруі мен грамматикалық мәндерін зерттейтін морфология саласын жан-жақты сипаттауға,сөздердің сөйлем ішінде бір-бірімен әрекетке түсуін, қызметін, сөйлем құрау сипатын қарастыратын синтаксис саласын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Медиариторика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, әртүрлі жанрдағы медиа мәтіндерді құру. Пән тұжырымдамалықты, тілдік экспрессивтілікті ескере отырып құрылған медиариторикадағы дәлелдеу стратегияларын, болашақ маманға білім беру мазмұнын жаңартуды ескере отырып, ауызша іс-әрекеттің технологиялық жаңа түрлерін игеруге мүмкіндік беретін коммуникативті тактиканы құру үшін қажетті сөйлеу этикеті, риторикалық этика категорияларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақ әдебиетінің сыны мен теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қазақ әдебиеті сынының даму, қалыптасу кезеңдерін, әдеби сынның негізін салушылар мұрасын меңгерту. Пән әдеби сынның әлеуметтік, эстетикалық міндеттерін, әдебиет теориясының өзіндік болмысын, методологиясын, мектептерін, қазіргі ғылыми ағымдарды, эстетикалық ойдың даму кезеңдерін, көркем әдебиеттің табиғатын, автор, кейіпкер, шығарма, шығармашылық әлемін, әдеби тек, жанр, әдеби процесс, стиль мәселелерін игертуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON10

    Жас кезеңіне қарай өзге тілді аудиторияда тіл білімі мен сөз өнері бойынша диагностикалық бағдарламаларды, тұлғаның жеке қабілеттерін ескере отырып коллаборативті, бейімделген білім беру ортасын жобалау.

  • Код ON7

    Қазақ тілінің орфографиялық, пунктуациялық нормаларына, жанрлық және стильдік талаптарына сәйкес әр түрлі мәтіндер әзірлеу.

  • Код ON8

    Басқа лингвосоциум өкіліне қазақ тілі мен әдебиетінің ұлттық ментальдік генезисін, даму сипатын, трансформациясын меңгерте отырып, біртұтас мәдениетаралық қарым-қатынас орнату.

  • Код ON12

    Инклюзивті жүйенің қағидаттарын ескере отырып, тіл білімі және әдебиеттану ғылымдары саласындағы білмі беру мен кәсіби қызметті бағалау.

  • Код ON1

    Кәсіби және өзге де қызметті жүзеге асыру үшін педагогикалық, ақпараттық-коммуникациялық және цифрлық технологияларды пайдалану дағдыларын көрсету.

  • Код ON2

    Педагогикалық процесті ұйымдастырудың әдіснамалық, теориялық, ғылыми, әдістемелік аспектілерін білу, қазақстандық білім беруді дамытудың стратегиялық мақсаттарын түсінуді жалпыфилологиялық мәдениетті меңгеру негізінде жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.

  • Код ON9

    Сабақтың берілген мақсаттарына, білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне және оқу жетістіктерін бағалау өлшемшарттарына сәйкес қазақ тілі мен әдебиеті бойынша оқу материалдарын әзірлеу.

  • Код ON11

    Қазіргі заманғы филологиялық, педагогикалық зерттеулердің нақтылы нәтижелерін қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың озық тәжірибесімен біріктіру.

  • Код ON6

    Кәсіби, қоғамдық және өзге де қызметті жүзеге асыру үшін қажетті ақпаратты өз бетінше іздеу, іріктеу және қолдану дағдыларын көрсету.

  • Код ON3

    Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту үдерісінде білім алушылардың сыни және ассоциативті ойлауын, функционалдық сауаттылығын, әдебиеттану мен лингвистиканың теориялық негіздерін табысты бейімдеу дағдыларын жетілдіре отырып, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістері мен тәсілдерін игеру дағдыларын қалыптастыру.

  • Код ON4

    Білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін IT, смарт - және стем-технологияларды, АКТ-ны өз бетінше пайдалана отырып, педагогикалық қызметте инновациялық идеяларды қолдану, өзіндік цифрлық білім беру ресурстарын құра алу.

6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top