6B01510 Физика пәнінен мұғалімдер даярлау в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы педагогика, физиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласындағы кәсіби құзыреттілікке ие, жаңартылған білім бағдарламасын іске асыру үшін заманауи ақпараттық технологияларды білетін, теориялық және практикалық білімдерді меңгерген бакалаврды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
-
Орта және жоғары буын үшін мектеп физика курсының теориялық негіздері
Несиелер: 6Пәннің мақсаты физика курсының теориялық негіздерін, сондай-ақ кәсіби пәндер циклінің зерттеу және үздіксіз білім беру үшін қолдануға қажетті студенттер теориялық және практикалық білімдер мен дағдылардың физикалық жүйесінің саналы шеберлігін қамтамасыз ету болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Элементар математика
Несиелер: 6Мектептік математика курсы бөлімдері: 5-8 сыныптар, 9-11 сыныптар. «Элементар математика» пəнін оқытудың мақсаты болашақтағы жалпы орта білім беретін мектеп пен арнаулы оқу орындары математика пəні мұғалімдерінің, педагогикалық университеттегі студенттердің кəсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру жəне дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Орта және жоғары буын үшін мектеп физика курсының есептерін шешудің әдістемелік негіздері
Несиелер: 6Пәннің негізгі мақсаты тәжірибеде, сондай-ақ кәсіби пәндер циклінің зерттеу және үздіксіз білім беру үшін қолдануға қажетті студенттер білімдер мен дағдылардың физикалық жүйесінің күшті және саналы шеберлігін қамтамасыз ету болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Механика
Несиелер: 5Аталған курс табиғаттағы негізгі физикалық ұғымдар мен заңдар, қазіргі жаратылыстану ғылымының негізгі ұғымдары туралы идеяларды қалыптастырады, ғылыми зерттеулердің үлгілері мен әдістері. Классикалық және қазіргі заманғы механиканың негізгі ұғымдары, заңдары мен теориялары, негізгі физикалық үлгілердің қолдану шектері: техникалық қосымшалар үшін маңызды физикалық проблемаларды шешу әдістерін меңгертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогика
Несиелер: 5«Педагогика» пәнін оқу барысында педагогика ғылымының іргелі және қолданбалы негіздері теориялары және технологиялары жаңа білім беру тұғырлар негізінде меңгертіледі. Педагогиканың теориялық негіздері үдерісінде инновациялық әдістер және педагогикалық іс-әрекеттің практикамен интеграциясы жүзеге асырылады. Болашақ мұғалімдер оқыту мен тәрбиенің принциптерімен, заңдылықтарымен, сонымен қатар, жалпы білім беретін мектептегі оқу-тәрбие үдерісінің жаңа технологияларымен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Бұл курс бұқаралық орта мектептегі проблемалы, мектеп-бейімделмеген балалармен жұмыста педагогтардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс денсаулық ерекшеліктері бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарының қазіргі заманғы формаларымен, әдістері мен технологияларын таныстыру үшін базалық болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Молекулалық физика және термодинамика
Несиелер: 5Курс білім алушыларда заттардың атомдық-корпускулярлық құрылымымен байланысты құбылыстардың физикалық негіздерін қалыптастырады. Термодинамиканың негізгі заңдарымен, көп бөлшекті жүйелердің термодинамикалық және статистикалық сипаттамасымен таныстырады.Жылу құбылыстарын, тасымалдау құбылыстарын, фазалық ауысуларды зерттеу үшін қазіргі заманғы эксперименталдық қондырғыларды пайдалану принциптері мен құрылғылары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
ЕҚБ балаларға арнап бағдарламаның мазмұнын бейімдеу
Несиелер: 5Балаларды әлеуметтендіру және дараландыру шарттарының жүйесі болып табылатын дамытушы білім беру ортасын құру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогикалық психология
Несиелер: 5Курстың мазмұны болашақ мамандардың нақты психологиялық білімдер жүйесін қалыптастыруға бағытталған, бұл оларға педагогикалық жағдайды сауатты талдауға және педагогикалық психологияның негізгі ғылыми тұжырымдамалары туралы теориялық идеяларды кәсіби қызметтің тәжірибелік аспектілерімен байланыстыра отырып қолдануы туралы білімдер жүйесін қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жоғары математика
Несиелер: 5Оқу курс матрица алгебрасы, сызықты алгебра элементтерін, векторлық алгебра, жазықтық геометриясымен таныстырып, қажетті білімдерді қалыптастырады. Математикалық талдаудың маңызды тұжырымдамалары функция, дәйектілік, шектеу, туынды, анықталмаған және анық интеграл ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Инклюзивті білім берудегі АКТ
Несиелер: 5Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі студенттердің кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында АКТ-ны қолдана алу туралы тұтас көзқарасқа ие болуымен және заманауи ақпараттық технологиялардың мүмкіндіктерін игеру, қолданбалы бағдарламалармен, желілер және веб-қосымшалармен жұмыс істей алуымен байланысты.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мектептегі STEM білім берудің физикалық негіздері
Несиелер: 6Пәннің мақсаты студенттерді заманауи мектепте STEM білім беру элементтерін енгізу бойынша әдістемелік ұсыныстар әзірлеуге үйрету. Жаратылыстану ғылымдарының пәнаралық және мета пәнаралық мазмұны. Қазіргі мектеп болашақта құнды болатын қабілеттерді дамытады: шығармашылық, бастамашылық, көшбасшылық қасиеттер, критериалды ойлау және жеке тұлғаның танымдық және шығармашылық әлеуетін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 5"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәні "Әлеуметтік ғылымдар, журналистика, ақпарат" бағытындағы білім алушыларда сыбайлас жемқорлық көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға бағытталған. "Қазақстан-2050 " стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" сынды мемлекеттік құжаттар сыбайлас жемқорлықты ұлттық қауіпсіздікке тікелей қауіп-қатер дәрежесіне көтерді. Бұл пәннің мақсаты ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамаларын, оның ішінде осы аталған бағыт бойынша тереңдете зерделеу болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Жаңартылған білім беру мазмұны аясында физиканы оқыту әдістемесі саласындағы білім мен іскерлікті меңгеру. Физика бойынша оқу үдерісін ұйымдастырудың заманауи педагогикалық тәсілдерін, әдістері мен технологияларын меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Несиелер: 5Экология және тіршілік қауіпсіздігі - «биосфера - қоғам - технологиялық ортада» өзара әрекеттесудің негізгі заңдарын зерделеу және экологиялық дүниетаным жүйесін қалыптастыру, экологиялық мәдениетті және білім беруді арттыру, заманауи жастар арасында экологиялық сауаттылықты дамыту, бұл экологиялық проблемалардың маңыздылығын түсінуге мүмкіндік береді және қазіргі қоғамның тұрақты дамуын қамтамасыз етуге белсенді жастардың әрекетін бағыттау, сондай-ақ төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету және кәсіби қызметтер саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету ережелері мен практикалық дағдыларды меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Электромагнетизм
Несиелер: 6Аталған курс негізгі электромагниттік шамаларды анықтау, олардың мағынасы, әдістері және өлшем бірліктері жайлы білімдерді қалыптастырады. Электромагнетизмнің фундаментальді физикалық эксперименттері. Электрөлшеу аспаптарға негізделген жұмыс принципі мен қағидаты. Физикалық-математикалық талдау әдістерін қолдану туралы нақты және техникалық мәселелерді нақты шешуді үйрену.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
Несиелер: 5Пән қолдану салалары бойынша ҚР «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің цифрлық платформаларын, әртүрлі кәсіби салалар бойынша цифрлық технологияларды ендіру, қолдану жолдарын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Іскери риторика
Несиелер: 5Курс кәсіби-тәжірибелік ба,ытта құрастырылған. Оны оқу арқылы кәсіби маңызды жағдайларда риторикалық іс-әрекет технологиясын игеру көзделген. Білім алушылардың сөздік білімділігін арттыру, тиімді іскерлік қарым-қатынас қағидалары, жұрт алдында сөйлеудің ұтымды ықпал етуін қамтитын негізгі факторлар мен үдерістері, шешен мен аудитория ынтымақтасуының формалары мен құралдары туралы білім алу курстың міндеттеріне кіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Физика сабақтарында педагогикалық инновациялық технологияларды қолдану әдістері
Несиелер: 6«Физика сабақтарында педагогикалық инновациялық технологияларды қолдану әдістері» курсы физика пәнінің мұғалімдерін педагогикалық тәжірибелерін жетілдіріп бағалауға бағыттайды. Курстың негізгі қағидаты тәжірибелік қызметті нақты ғылыми зерттеулердің дәлелденген нәтижелерімен кіріктіру болып табылады. Яғни, білім алушылар педагогиканың тиісті аспектілеріне қатысты ғылыми зерттеу материалдармен танысып, алған білімдерін, игерген педагогикалық инновациялық технологияларды физика сабақтарында қолдануға үйренеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Рухани жаңғыру
Несиелер: 5Елбасы Н. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласында қоғамның рухани дамуының басымдықтары айқындалып, бағдар берілді. Рухани жаңғыруды жедел жүзеге асыру міндеті қойылды. Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет. Білім алушылардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Несиелер: 5Теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы «Кәсіпкерлік және бизнес» пәні студенттерге бизнес жоспар жасауға, оны ұйымдастыруға және жүргізуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар кәсіпкерлік қызмет жүйесінде нақты және туындайтын мәселелерді шешу үшін құқықытық, экономикалық, басқару мен ұйымдастыру мәселелрін шешудің ғылыми – перактикалық ойлау жүйесін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Классикалық механика
Несиелер: 6Табиғатта жұмыс істейтін негізгі физикалық ұғымдар мен заңдар, қазіргі жаратылыстану ғылымының негізгі ұғымдары туралы идеяларды алу, ғылыми зерттеулердің үлгілері мен әдістері. Классикалық және қазіргі заманғы механиканың негізгі ұғымдары, заңдары мен теориялары, негізгі физикалық үлгілердің қолдану шектері. Техникалық қосымшалар үшін маңызды физикалық проблемаларды шешу әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Шалаөткізгіштер физикасы
Несиелер: 6Студенттер заманауи жартылай өткізгіш физиканың негізгі идеяларын, теориясы мен әдістерін қорытындылай алады, жартылай өткізгіштердің негізгі параметрлерін қолданады және статистикалық параметрлерін сондай-ақ жартылай өткізгіштер мен тепе-тең емес заряд тасымалдаушылардағы кинетикалық құбылыстарды сипаттайтын шамаларды бағалайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Атом физикасы мен спектроскопия
Несиелер: 5Атом физикасының заңдарын тұжырымдау, атомдық және молекулалық спектрлердің физикалық табиғатын сипаттау, атом физикасының эксперименттік базасын меңгеру, бақылау әдістерін және эксперименттік зерттеу әдістерін меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Дамыта оқытудың педагогикалық технологиясы
Несиелер: 5Білім беру және ғылым саласындағы ғылыми-зерттеу мәселелерін қалыптастыру және шешу үшін жүйеленген теориялық және тәжірибелік білімін пайдалануға дайындау.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Оптика
Несиелер: 5Геометриялық оптика, фотометрия, толқындар және кванттық оптика заңдарын түсіндіру. Оптика және оптикалық зерттеу әдістерінің қазіргі жағдайы туралы ойларды қорытындылау, кристалдық тордың параметрлерін анықтаған кезде физикалық заңдарды қолдану. Оптика заңдарын қолдану және физикалық зерттеулер жүргізу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мектептегі эксперименттер техникасы
Несиелер: 5Студенттердің бақылау жүргізуге қабілеттілігін дамыту, қарапайым физикалық құралдарды және физикалық шамаларды өлшеуге арналған қондырғыларды пайдалану; бақылау немесе өлшеу нәтижелерін көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Электротехника және электроника
Несиелер: 5Электр және магниттік құбылыстарды зерттеу, оларды электр энергиясын алу, түрлендіру, жеткізу және тұтыну үшін практикалық мақсаттарда қолдану. Ақпараттарды түрлендіру, жеткізу және тұтыну процестерін түсіну. Электрондық тізбектерді және электрондық құрылғылардың конфигурацияларын құру үшін білімдерін қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кванттық механика
Несиелер: 6Кванттық механиканың негізгі принциптерін түсіндіру, кванттық механиканың қарапайым есептерін шешу, кванттық механиканың жуықтау әдістерін меңгеру, кванттық механиканы релятивистикалық жағдайға жалпылау, кванттық процестерді интерпретациялау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Физикалық ағылшын тілі
Несиелер: 6Курс шетел тілінде мамандық бойынша терминологияны меңгеріп, кәсіби сипаттағы хабарламаны қабылдау, мақсатты түрде ақпарат алмасу, кәсіби тілдесім мәселесі бойынша алдын-ала дайындалмаған пікірді қабылдау қабілетін ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Кванттық химия
Несиелер: 6Кванттық химияның заманауи әдістерін тұжырымдау, кванттық химиядағы жуықтау туралы ұғымдарды түсіндіру, электрондық құрылымды және химиялық реакцияларды модельдеудің әртүрлі әдістерінің шектеулері мен мүмкіндіктерін бағалау. Молекулалардың электронды құрылымын есептеу және есептеулер деректерін талдау үшін қажетті ақпаратты анықтау. Заттардың физикалық-химиялық қасиеттерін және процестерді кванттық-химиялық есептеулер және моделдеу әдістерін қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мектепте оқыту мен бағалаудың жаңа әдістері
Несиелер: 5Оқу үдерісіндегі бақылаудың құрылымдық компоненттерін игеру. Студенттердің білімін бақылауды ұйымдастыру әдістері мен түрлерін оқу. Сынақ оқыту нәтижелерін бағалау құралы. Бағалау жүйесінің даму тарихы. Оқушылардың оқу нәтижелерін бағалауға арналған жүйе. Ағымдық бағалау жүйесі. Кредиттік бағалау жүйесі. Жаңартылған жүйені бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Термодинамика және статистикалық физика
Несиелер: 6Механикалық жүйелерді сипаттаудың классикалық әдісін, фазалық кеңістікті, тарату функциясын, статистикалық жүйелердің ансамблін, Лиувилл теоремасын, статистикалық энтропияны түсіндіру. Микроконикалық, канондық және үлкен канондық таралуларды, кванттық жүйелердің статистикалық физикасын зерделеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Физикалық есептерді шешу технологиясы
Несиелер: 5Мектептегі физикалық есептерді шешу әдістері мен тәсілдері, жіктелуі, қойылымы туралы түсініктерді қалыптастыру. Оқушылардың есептерді шешу біліктерін қалыптастыру технологиясын меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Физикадан жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
Несиелер: 5Жобалық қызметті жүйелі пайдалану сенімді оқыту мен танымдық процесті қалыптастырады: мақсатты анықтауды ұйымдастыру, жоспарлау, талдау, рефлексия, өзін-өзі бағалау әдістері оқытылады. Зерттелген объектіге сәйкес, студент шығармашылық дағдыларды меңгереді. Осы құзыреттердің шеңберінде функционалдық сауаттылыққа қойылатын талаптар: біліктілік дағдыларын меңгеру, ықтималдық, статистикалық және танымал когнитивті әдістерді қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Олимпиада және стандартты емес есептерді шығару әдістемесі
Несиелер: 5Мектептегі физикалық есептерді шешу әдістері мен тәсілдері, жіктелуі, қойылымы туралы түсініктерді қалыптастыру. Олимпиада есептерін шешу технологиясын меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Микроэлектроника
Несиелер: 6Радиоэлектрониканың физикалық негіздерін түсіндіру. Радиоэлектроника жабдықтарын, өлшеу құралдарын және т.б. талдау Радио сигналдардың таралу сипаттамаларын зерттеу үшін байланыс арнасының, негізгі басқарушы сигналдардың уақытша және спектральдық сипаттамаларын сипаттау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Наноматериалдар алу және зерттеу технологиясы
Несиелер: 5Наноматериалдар технологиясы туралы қазіргі заманғы идеяларға негізделген физикалық эксперименттер жүргізу. Нанотехнологияның, нано бөлшектердің, нано құрылымдардың, нано материалдардың анықтамаларын сипаттау. Наноматериалдарды синтездеу әдістерін қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Астрономия
Несиелер: 5Физикалық мөлшердің анықтамасы: астрономиялық бірлік, апеллон, жұлдызды жылтырлығы, аспан денесінің жасы, параллакс, парцек, кезең, перигелия, планета мен жұлдыздардың физикалық сипаттамалары, жеңіл жыл, планеталық қысқару, синодтық және жұлдыздық кезең, күн белсенділігі, күн тәуелділігі жайлы білім игеріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Альтернативті энергетика
Несиелер: 5Альтернативті энергетия көздері. Күн энергиясы. Жел қуаты. Геотермалды энергия. Шағын гидроэнергетика.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулерге кіріспе
Несиелер: 5Пəнді меңгеру студенттердің өзіндік зерттеуге арналған бастапқы дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.Пәнді меңгеру тапсырмалары зерттеу жұмыстарын даярлау процесінің кезеңдерін қарастыру, студенттердің ғылыми жұмыстардың қолжазбасы мен тезистерді / ғылыми журналдардар мен конференциялар жинақарында мақалаларды жариялау дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Радиациалық физика
Несиелер: 6Қатты заттардың сәулеленуінен кейінгі ядролық процестерді сипаттау, тректерді қалыптастыру критерийлерін жасау, трек мембраналарын өндіру әдістерін игеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Жаратылыстану-ғылыми пәндердің интеграциясы
Несиелер: 5Бұл пән жаратылыстану ғылымдарының интеграциясын қарастырады. Курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді физикадағы теориялық және қолданбалы білімнің қажетті фундаментін пайдалана отырып, іргелі ғылымдарға студенттердің танымдық қызығушылығын дамытуға дайындау болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ядролық және элементар бөлшектер физикасы
Несиелер: 6Ядролық құбылыстарды сипаттау, ядролық физиканың өлшеу әдістерін қолдану, субатомдық масштабтағы физикалық құбылыстарды, олардың ықтималдық әдістерін және эксперименттік бақылау әдістерін талдау. Субатомдық физикадағы физикалық шамалар шкаласын меңгеру және радиацияның заттармен өзара әсерлесу заңдарын зерделеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON12
мектептің оқу үрдісін талдау және позитивті педагогикалық тәжірибені жинақтау, белгілі бір мазмұндағы білім беру және зерттеу міндеттерін шешу, пәннің педагогикалық білімі мен білімдерін иелену, өз құзыреті шегінде сындарлы шешім қабылдау.
-
Код ON10
физикадағы классикалық бөлімдердің негізгі қағидаларын меңгеру, негізгі идеялар мен әдістер, негізгі физикалық құрылымдардың жүйесі, аксиоматикалық әдіс, қарапайым физика мен оның әдістері, қарапайым физиканы қолданбалы физика тұрғысынан талдай білу.
-
Код ON7
оқу үрдісін психологиялық-педагогикалық қолдау үшін арнайы білім беру қажеттіліктерін қоса алғанда, студенттердің әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу және дамыту.
-
Код ON6
болашақ мамандықтарының әлеуметтік маңыздылығын білу, кәсіби қызметті жүзеге асыруға ынталандыру, тәрбиелеу және білім беру саласындағы балаларды дамыту туралы заңдарды шығару, теориялық білімдерін практикалық қызметпен және инновациялық әдістермен біріктіру
-
Код ON8
білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіптік қызметке дайын болу.
-
Код ON4
дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу.
-
Код ON9
білім беру бағдарламаларын білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес академиялық пәндер бойынша жүзеге асырады, оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалана алады.
-
Код ON2
ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
-
Код ON11
Физиканы оқыту әдістерін білу негізінде болашақ физика мұғалімінің практикалық іс-әрекеттегі кәсіби дағдыларын қалыптастыру.
-
Код ON3
әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
-
Код ON5
құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
-
Код ON1
жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.